ת"א סגרה בעליות: מדד המעו"ף הוסיף 0.1% - מניית בזן התרסק כמעט 20%

באירופה המדדים יורדים עד 0.8%. מזור זינקה עוד 7.2% וביוליין טסה 11%. בזן ניסתה להרגיע: פירסמה אינדיקציות על זינוק במרווח הזיקוק ב-Q3
 |  (78)
גרף, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סיימו יום מסחר תנודתי בעליות שרים. מדד המעו"ף הצליח לסגור בעלייה קלה שהובילה לשיא חדש של השנתיים וחצי האחרונות. בניגוד למגמה החיובית בת"א נציין כי הבורסות באירופה יורדות עד 0.8% ומסחר בוול סטריט נפתח במגמה מעורבת אך עבר תוך זמן קצר לטריטוריה השלילית.

מניית בזן 0% בזן 174 0% בזן בסיס:174 פתיחה:174.5 גבוה:175.3 נמוך:172.1 תמורה:17,904,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה היום את המחזור הגדול ביותר בשוק וקרסה בעוד 18% לאחר שצללה אתמול בכ-10%, זאת בשל חשש המשקיעים שהחברה תיקלע להסדר חוב. בניסיון להרגיע את הפאניקה פירסמה בזן אינדיקציות ראשונות לרבעון השלישי מהן עולה כי מרווח הזיקוק זינק ב-4 דולר. לכתבה המלאה על הקריסה בבזן - לחץ כאן .

מדד המעו"ף סיים בעלייה של 0.12% לרמה של 1,282 נקודות, מדד הבנקים עלה 0.18% ומדד ת"א 75 סגר בעלייה של 0.38%. המחזור הסתכם ב-1.14 מיליארד שקל.

נתוני מאקרו מעורבים

משרד האוצר פירסם היום את נתוני הכנסות המדינה ממסים מהם עולה כי הראלי בבורסה עשה את של ובגביית המס משוק ההון נרשם בספטמבר זינוק של 257%. בנוסף דווח כי הגירעון הצטמצם ל-3.2% מהתוצר, כאשר המדינה גזרה קופון ענק מרוכשי המכוניות - מס הקנייה מיבוא רכבים זינק 84% תוך חודש.

נתון נוסף שפורסם היום על ידי התאחדות התעשיינים הצביע על ירידה ירידה דרסטית בכושר התחרות של ישראל - היצוא התעשיתי רשם שיא שלילי כשצנח ב-400 מיליון דולר בחודשים יולי -אוגוסט לרמתו הנמוכה ביותר מזה 4 שנים והסתכם רק ב-3.46 מיליארד דולר, נפילה של 11% בהשוואה לררבעון השני של 2013. הירידות החריפות ביותר נרשמו ביצוא מענפי התרופות והכימיה.

המסחר בעולם

אסיה חתמה את יום המסחר בעליות. הבורסה בשנחאי טיפסה 1.1% ומדד הניקיי היפני עלה ב-0.3%. באירופה נרשמות גם היום ירידות שערים. מדד הפוטסי הלונדוני נופל 0.9%, הדאקס יורד 0.2% והקאק הפריזאי מאבד 0.5%.

המסחר בבורסות בניו-יורק נפתח במגמה מעורבת, אך תוך זמן קצר עברו המדדים המובילים לירידות קלות. זאת כאשר בארה"ב עדיין לא הגיעו לפתרונות בנוגע להגדלת תקרת החוב, חלטה שצריכה להתקבל עד ל-17 באוקטובר או שארה"ב תגיע לחדלות פירעון. בינתיים 880 אלף עובדי המגזר הציבורי בארה"ב מושבתים. הנשיא אובאמה מנסה ללא הצלחה עד כה לשכנע את הרפובליקנים לתמוך בהצעת התקציב לשנת 2014 ובהעלאת תקרת החוב של המדינה.

מניות במרכז

מניית בזן 0% בזן 174 0% בזן בסיס:174 פתיחה:174.5 גבוה:175.3 נמוך:172.1 תמורה:17,904,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין רק וצנחה בעוד 18% על רקע חששות המשקיעים מיכולת החברה לעמוד בהחזר חובותיה בזמן. בשבוע שעבר דיווחה על עלייה בהוצאות המימון בעקבות תוספת תשלום חד-פעמית של 0.25% על הריבית על האג"ח. בזן לא עומדת בתנאי שנקבעו בשטר הנאמנות של האג"ח הלא סחיר שלה. היום פירסמה החברה אינדיקציות ראשוניות לפיהם מרווח הזיקוק יעלה בחדות ברבעון השלישי.

בסקטור האנרגיה - מניית גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה לאחר העליות שרשמה אתמול על רקע הדיווח לפיו רזרבות הנפט בקידוח מגד 5 בראש העין גדלו דרמטית . הנתון המהותי בדוח בדו"ח המעודכן (לעומת דוח שפורסם אשתקד) הוא היקף הרזרבה במקטע 8B, שהינו המקטע ממנו מפיקה כיום גבעות את הנפט.

בסקטור הביומד - מניית ביוליין +3.14% ביוליין 529.3 +3.14% ביוליין בסיס:513.2 פתיחה:513.2 גבוה:536 נמוך:513.2 תמורה:1,280,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , העוסקת בפיתוח תרופות למגוון מחלות, זינקה היום בעוד 10.9% לאחר שאתמול זינקה ב-6.8%. החברה מירושלים דיווחה על אישור לרישום פטנט ממשרד הפטנטים האמריקאי עבור BL-5010, טיפול חדשני להסרה שאינה כירורגית של נגעי עור. בית ההשקעות ROTH CAPITAL העלה הבוקר את מחיר היעד למניית ביוליין (סימול BLRX) ל-5 דולר, של 90%.

מניית אל על +2.18% אל על 108 +2.18% אל על בסיס:105.7 פתיחה:105.7 גבוה:109.5 נמוך:105.7 תמורה:2,142,171 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-7.9% בעקבות תוכנית לפרישה מרצון שעליה הגיעו ההנהלה ונציגי העובדים. הסדר עבודה קיבוצי בין החברה לעובדים היה התנאי הבסיס של קרן פימי בראשותו של ישי דוידי לרכישת השליטה בחברת התעופה הישראלית בתמורה לעד 75 מיליון דולר, בתמורה להקצאה של כ-48% ממניותיה.

מניית {באטמ תקשורת} שנסחרת גם בבורסה של לונדון זינקה ב-20.4% לאחר שעלתה על המסלול המהיר וקיבלה אישור מהבורסה להתחיל ולהיסחר ב-3 מדדים מובילים בת"א כבר ב-20 באוקטובר.
תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 61.
    היסטוריה.
    כסף חכם ? 08/10/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע תמיד צצות המלצות מבתי השקעות שהשוק בשיא? ואז הציבור נכנס ומפסיד.
    סגור
  • 60.
    אלוט
    רפי 08/10/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלוט, מניה רעה רעה רעה מאד קורסת בנסדק
    סגור
  • 59.
    שם הקורס " ללמוד מעוף אצל האינדיאני".פתוח לכולם. אאדכן. (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    לגביי הקורס שאני פותח, תבוא הודעה בקרוב (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 57.
    הזהרתי אותכם, אמריקה קורסת, מחר יורד פה 3% (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 56.
    גבעות טוביה החולב וכנופיתו רואים רחוק
    ראל0000033 08/10/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הכיס שלנו יש משהוא מסריח בהודעה של אתמול יש אוירה שהנייר הולך להישחט ל2.5 אז נתנו הודעה אתמול אנשים קלטו והבינו בכיסם את המסר נ ב איפה האלוף האגדי
    סגור
  • 55.
    לדעתי קראתי יותר מ 30פעם פה- לקנות בזן
    המחדד 08/10/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו היא קורסת...
    סגור
  • 54.
    אני לא בשוק אך מדי פעם אני צופה בהתנהלות המעוף
    זיפו 08/10/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מול החוזים העתידיים ומה שראיתי היה שהמעוף מת אבל מת לעלות. הבעיה הייתה שכל פעם שהחוזים עלו מעט מיד צץ פטיש 5 קילו והנחית אותו מטה , עשרות פעמים ביום. מאחר שהמעוף לא יכול להתעלם מהחוזים הוא הרים ראש והוריד , הרים ראש והוריד. במגמה דובית ביום כזה המעוף היה סוגר מינוס 1% כמו כלום. מצד אחד המעוף רוצה לעלות ומצד שני בארהב זה יום שני רצוף של ירידות והיום אפילו חזקות מאוד. מעניין איך סוחרי המעוף יערכו לתרחיש של ירידות בארהב שלא ממש התכוננו אליו. זה לא יהיה גאוני לומר שמחר המעוף פותח אדום .
    סגור
  • 53.
    התחליה לתת גזזזזזזזזזזזזזזזזזזז לא לפספסססססססססס (ל"ת)
    אלוט תקשורת 08/10/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 52.
    פרוטליקס נמכרה לפייזר
    דניאל 08/10/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הודעה רישמית בקרוב מי שמחזיק במניה לא למכור רווחים של עשרות אחוזים בקרוב
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    גבעות-דיווח כזה אמור להקפיץ
    ראל000000323 08/10/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט מאוד האיש לא הנהלה לא אמינה בראשות טוביה החולב
    סגור
  • 50.
    בזן
    שמוליק 08/10/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מחר המניה טסה מעל 15 אחוז.
    סגור
  • 49.
    סגירה מעל 5000 תביא לפריצה חזקה מעלה. להיום שם (ל"ת)
    אלוט תקשורת לזכור 08/10/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 48.
    המעוף מתחיל לעלות
    הנביא 08/10/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    0.6+ בסוף היום.
    סגור
  • 47.
    בזן
    חכם 08/10/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני חושב שהגיע הזמן להכנס.
    סגור
  • 46.
    תודה על ביוליין מכרתי ברווח 16% בזכותך אחי אתה גאוןןןןן (ל"ת)
    לסוחר חתיך 08/10/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    המעוף
    ריטש 08/10/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגיל יגמור ירוק
    סגור
  • 44.
    ליציק והחברים
    חדש 08/10/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלום לך, אני חדש וקניתי שמן ונפט בשער 107 ש"ח וכמובן אני בהפסד, מה לעשות למכור לחזק? תודה מראש על תשובה
    סגור
  • חדש
    איציק 08/10/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1)לא מבין בזה! 2)לא ממליץ ספציפית על מניות! אנו מתעסקים במקרו ומגמות! 3)הצלח בכל שתלך!
    סגור
  • אתה לא מתעסק במניות כמו שאני לא מתעסק במניות (ל"ת)
    אדון 08/10/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 43.
    אל תנסו אותנו כי השורטים שלנו באינטרנט ז+קומיקשן גדולים (ל"ת)
    רונן 08/10/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    השורטים שלי ושל סמיר על בי קומיקשן ואינטרנט זהב חזקים מ (ל"ת)
    רונן 08/10/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 41.
    המשך אחרון
    איציק והחברים 08/10/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אה, ניזכרתי! (קצת היגזמתי בסיפורים, פשוט רציתי(רצינו!) לשתפכם!) לאחר דיון מפרה ומספר שיחות ועידה עם עמיתים ברחבי הגלובוס, החלטנו להמשוך את דברינו מלא מזמן , כמעט עד השפיץ.........סיכויים נמוכים מאד לעליות לא משמעותיות נוספות... ומצד שני סיכוי גבוה מאד לירידות חדות ואף קריסה...! לקחנו בחשבון את פתרון או לא של האמרקאים ואף אפשרוויות לברבורים שחורים לא צפויים..! יום טוב...!
    סגור
  • לאיציק..האם היה לכם כינוי "הילדים" בעבר
    אחד1 08/10/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאוד מעניינים כמו 12 "הילדים" כיף לקרוא אתכם וגם מעניין
    סגור
  • דברתם על הקריסה לפני שבועים, אבל קרה ההיפך אז עדיף
    רוני 08/10/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לשתוק או להתנצל ולא להמשיך בנבואות וניחושים לא מבוססים. אם הייתם כל כך חכמים הייתם אומרים שיהיה ראלי של 10% ולאחר מכן קריסה. לא חזיתם את הראלי ושום הסבר לא יעזור, אז אל תמשיכו להטעות את הפורום במילים היפות שלכם!
    סגור
  • 40.
    נחתוך הלוניסטים באינרנט זהב ובקומיקשן !!חד משמעי (ל"ת)
    אפי 08/10/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 39.
    משום מה לא הודפס
    איציק והחברים 08/10/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    במעגל האמצעי ישבו 17 קפלאך(ראשים באידיש) שלנו המומחים מן השורה הראשונה לכלכלה, סטטיסטיקה, הסתברויות שונות ומשונות, תורת המשחקים ומתמטיקה....
    סגור
  • 38.
    המשך
    איציק והחברים 08/10/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    במעגל החיצוני ישבנו כל שאר 97 הנוירוטיפיקלים (יענו, אנשים רגילים ופשוטים) שכללו 83 מכוחותינו, 4 מזכירותינו הנהדרות ועוד 10 אנשים מיסכנים(הומלסים) שהנהג אוסף ברחובות כל יום לארוחה!
    סגור
  • אבל אני אוהב אותך (ל"ת)
    אתה משוגע 08/10/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לחסר שם
    איציק 08/10/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1)תודה על שני הדברים! 2)בתחום התמחותי המילה "משוגע" אינה אבחנה רפואית , לפעמים אומרים זאת אף בחיבה והערכה! 3)אם לא הייתי כזה , לא הייתי מגיע עד הלום! 4)גם על מאיר הר ציון ומאיר דגן אמרו שהם משוגעים, ואנו אמרנו זאת על עמנואל מורנו ז"ל!
    סגור
  • 37.
    בבילון בדרך לפריצה האמיתית
    רוני 08/10/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שער 4800 לא נשמע הזוי פתאום חברים לאסוף
    סגור
  • 36.
    אם לא בזן עכשיו המעוף 1285 לא לפחד עוד יגיע ל1290
    שבי 08/10/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחר או מחרתיים
    סגור
  • 35.
    הורדת מס הבורסה
    גאון 08/10/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בדרך.............................................................................................................................................
    סגור
  • 34.
    המשך
    איציק והחברים 08/10/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    במירפסת היפייפיה הצופה לים(באזור המרכז) ישבנו במספר מעגלים.....במעגל הפנימי, חברינו ואחינו היקרים: 12 בעלי מוגבלויות פיזיות, מנטליות ועוד, שאנו מעסיקים במשכורת מכובדת...איתם ,כמובן, האוטיסט סוואנט המופלא שכבר כתבנו עליו ויכולותיו בעבר...
    סגור
  • 33.
    בביומד..לא לפספססססס (ל"ת)
    אייסקיור הלהיט הבא 08/10/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    הכיוון מעלה ל5400 אל תגידו לא ידענו לא שמענו (ל"ת)
    אלוט לא לפספסססססססס 08/10/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    סיפור על הבוקר..(בעצם כבר צהריים..)
    איציק והחברים 08/10/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    .....הבוקר,לאחר ארוחת הבוקר הדשנה והמסורתית שלנו, כינסנו את מיטב הנוער לדיון: מה קורה? שהרי מר גורביץ היקר מושך לכאן, סוסייטה הצרפתי מושך לשם...ועוד ים של אנשים עם דעות, מאווים ומחשבות....רצינו לסנכרן ולהתביית על כיוון המחשבה והפעילות שלנו בשווקים..!
    סגור
  • סוסייטה או גורביצ'ה? (ל"ת)
    נו ומה החלטתם? 08/10/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 30.
    אז מי צודק,בזק טובה יותר מבי ק. ואינטרנט.תיזכרו. (ל"ת)
    רון 08/10/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    נגענו ב300 ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
    אבנר לא לפספס 08/10/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 28.
    רק אני אקבע מחיר בבילון,ואם פינתזטם על 3000 שבו בשקט (ל"ת)
    קובי 08/10/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    לא לגעת במניות הבת של בזק,תיזכרו מי כתב לכם (ל"ת)
    גדי 08/10/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    שימו לב לפוקס......
    אינס 08/10/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עולה ועולה ועולה והיא צריכה להגיע לשווי שוק של לפחות 1.5 מיליארד שקל
    סגור
  • 25.
    מניית בזן
    פרופ" מורן 08/10/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עכשו הזמן לקנות מניות בזן, המחיר אטרקטיבי מאוד . לאור מצב החברה , המחיר הוא137 אג".
    סגור
  • 24.
    קדימה..חגיגה...אחרוני הפריירים להיכנס לבורסה
    זקן חכם 08/10/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בקרוב המעוף 1340 יש מה להרוויח... מי יודע מתי בלוף הדפסת הכסף האינסופי של האמריקאים יתפוצץ ונקבל גם אינפלציה וגם אבטלה.. אכול היום ....
    סגור
  • 23.
    הבנק הצרפתי הענק סוסייטה גורנל רואה אף הוא תיקון אלים
    אינדיאני 08/10/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מטה
    סגור
  • נשארו לך עוד נוצות?או שהפוטים העיפו לך אותם? (ל"ת)
    מקסיקני 08/10/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שים עוד נוצה בתוסיק (ל"ת)
    zivbe 08/10/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    משבר החוב באמריקה מעיב על השווקים (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    ללא התפתחות דרמטית עם משבר החוב, לא יהיו דברים גדולים (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    שמן נפט וגז
    רונן 08/10/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום לכם, מה לגבי מניה שמן נפט וגז ,אחרי ירידה כדאי לקנות?תודה על תשובה.
    סגור
  • 19.
    יאלה לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 08/10/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 18.
    קיזוז מס בורסה
    גאון 08/10/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בקרוב מאוד .עוד החודש.
    סגור
  • 17.
    כפי שנאמר כל העת בזק עדיפה על אינטרנט ובי קום (ל"ת)
    רון 08/10/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    אפריקה יכולה לעלות בקלות כיון שהודעת פתיחת הקניון אתמול
    ישראל 08/10/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היא בעלת השפעה ארוכת טווח.
    סגור
  • אפריקה לאן?
    אלנתן 08/10/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אומרת היום אחת שמבינה?
    סגור
  • אפריקה בדרך הנכונה (ל"ת)
    c 08/10/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • שכחת לציין משהו קטן
    מזכיר 08/10/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הקניון יפה ונוצץ אבל מסביב עניים מרודים שלא יכולים לקנות בקניון הזה כלום מלבד ביצים וחלב. עדיך לפתוח מכולת שכונתית
    סגור
  • 15.
    כ ל י ר י ד ה ל צ ו ר ך ע ל י י ה ......
    BTUR 08/10/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תפסיקו להסתכל על כותרות , הכל מגמתי , השוק בעלייה !!!!!
    סגור
  • השוק בעלייה לא להרבה זמן .....
    22 08/10/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 7
    כבר כמה שנים השוק עולה - לפחות על פי הסטטיסטיקה שעד עכשיו לפחות במשתנה זה דייקה ב 90 אחוז כל כמה שנים בא תיקון עלים בדמות מפולת - זה תסוגה לממוצע
    סגור
  • 14.
    בקרוב בשורות מצוינות לליויתן (ל"ת)
    בקרוב ממש 08/10/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 13.
    מניות היום דיאן אי אליום ביאספי וקפיטל
    דרור 08/10/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי טוב לסיבוב האחרון לפני הנפקה
    סגור
  • 12.
    ברגע זה בדקתי את השוק און ליין
    ברוך 08/10/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם אסיה וגם ארצות הברית חיוביים למה אתם מוסרים לציבור מידע לא נכון
    סגור
  • 11.
    פלוריסטם נייר זבל
    אבי 08/10/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק ירידות מורצת בפורום טלנירי
    סגור
  • 10.
    המעוף
    שמוליק 08/10/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 5
    יגמור 0.4 + בהצלחה
    סגור
  • 9.
    מקווה שקיבלתם ההזהרות שלי-דלק רכב,בבילון,ועוד (ל"ת)
    אמיל 08/10/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    הזהרתי אתכם מדלק רכב,כלכלית,וגם מדסקש.צדק מוחלט (ל"ת)
    דניאל 08/10/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    יחד עם זאת, ברגע שהרפובליקנים בארהב יסכימו לפשרה,
    אינדיאני 08/10/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    השוק יגיע פה ל-1300
    סגור
  • אז נמאס לך מהפוטים? (ל"ת)
    מיקי 08/10/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    אני יודע שזה קשה אבל עדיין לא להיכנס ללונג על השוק (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    המניות הדואליות אף הן יורידו חזק את השוק מטה.... (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    shoutdown באמריקה תפריע לעליות אמיתיות...... (ל"ת)
    אינדיאני 08/10/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    עליות
    הנביא 08/10/2013 07:48
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מרן הצדיק מברך מלמעלה.
    סגור
  • לנביא מוחמד
    עוזר הרב 08/10/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נא לא להשתמש בשם הרב המנוח לצרכים האפלים שלך! הוא לא מברך את הבורסה ולא הבין בזה! אתה מבזה אותו! קח מילותיך חזרה! (ואם תהיינה ירידות היום? אז הה נהיה? כבוד המנוח שגה? )לפני שמניחים(על הבוקר) את היד על המיקלדת(שסובלת הכל) צריך לחשוב!
    סגור
  • לעוזר
    הנביא 08/10/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה בריא.
    סגור
  • מה זה פו מאמינים בבשר ודם זה עבודת אלילים ...
    2 08/10/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק כמו שהנוצרים מאמינים בישו שהוא התגלמות האלוהים בבשר העם היהודי הפך להיות גם הוא פוליתאיסטי (מאמין בריבוי האלים ) עם הוא מאמין במרן . המרן הוא אדם ככל אדם רק לקדוש ברוך הוא את היכולת לשנות ודרכיו נשגבים מבינתנו "ה הֵן גּוֹי לֹא-תֵדַע תִּקְרָא, וְגוֹי לֹא-יְדָעוּךָ אֵלֶיךָ יָרוּצוּ--לְמַעַן יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, ... ח כִּי לֹא מַחְשְׁבוֹתַי מַחְשְׁבוֹתֵיכֶם, וְלֹא דַרְכֵיכֶם דְּרָכָי--נְאֻם, יְהוָה."
    סגור
  • 2.
    פוקס,אינסוליין,בית הזהב ימשיכו לטוס.....
    משקיע חכם 08/10/2013 07:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החגיגה נמשכת
    סגור
  • 1.
    בישראל רק עליות. (ל"ת)
    מני 08/10/2013 07:35
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור