לוסקין ל-Bizportal: "פרסמנו תיקון לסך רזרבות הנפט, כי הקידוח הוערך בחסר"

שותפות הנפט שחררה היום דו"ח רזרבות של נידרלנד לשדה מגד, לפיו כמות הנפט עלתה באופן משמעותי. "התחזית שלי טובה"
טוביה לוסקין, צילום: Bizportal
"אני שמח על התוצאות. עבורי זה לא ממש חדשות כי אנו עוקבים אחר הנתונים זמן רב. אלה חדשות טובות וגבעות נמצאת בכיוון הנכון. ידענו זאת כל הזמן ועכשיו גוף עצמאי בלתי תלוי אישר זאת", כך אמר היום ל-Bizportal מנכ"ל ובעל השליטה בחברת גבעות עולם, טוביה לוסקין. בתגובה מזנקת היום גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בבורסה.

מה התחזית שלך לחברה?

"אנו עובדים קשה והתחזית שלי טובה, אבל זה לוקח זמן".

אם יש בשורות טובות, מדוע מחיר יחידת ההשתתפות בבורסה יורד?

"אנו לא שולטים בשוק, אלא המשקיעים הם שמחליטים מה המחיר, אנו רק מספקים להם את המידע".

מדוע פרסמתם את הדוח דווקא עכשיו?

"רצינו לפרסם תיקון לדוח הרזרבות הקודם כי ידענו שהקידוח מוערך בחסר. הפקת החביות בפועל הייתה טובה יותר מהצפי ועברו כבר 8 חודשים כך שהיה לנו מספיק מידע לאשר שהתחזית הייתה נמוכה מכפי שהייתה צריכה להיות. העברנו ל-Netherland את המידע והם ביצעו הערכה מחדש את התוצאות ונתנו לנו תחזית חדשה".

הבוקר פירסמה גבעות דוח רזרבות מעודכן שקובע בדו"ח מעודכן גידול של יותר מפי 2 ברזרבות הנפט במקטע 8B המקטע ממנו מופק כעת הנפט בבאר מגד 5. על פי דוח המשאבים העדכני, הרזרבות המוכחות המפותחות מסוג P1 במקטע B8, נאמדות ב-890.7 אלף חביות, לעומת הערכתם הקודמת שהסתכמה ב-396.7 אלף חביות - תוספת של 494 אלף חביות בהסתברות הפקה של 90%.
תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    כל הקללות שלך יהפכו לברכות. אמן ואמן. (ל"ת)
    למגיב מספר 20 09/10/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • אני מסכים איתו-ללוסקין מגיעות הקללות הללו אז תסתום פיך! (ל"ת)
    למה? 09/10/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • שיקללו אותו. ״ויהפוך ה׳ אלוקיך לך את הקללה לברכה כי
    לא מגיע לאף יהודי 09/10/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אהבך ה׳ אלוקיך״.
    סגור
  • גם לגוי לא מגיע אבל אם הוא מחופש ליהודי..
    ראל0000033 13/10/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוביה בתחפושת האבא הפולני הטוב מחייך וכל המשקיעים שחוטים
    סגור
  • 20.
    לכבוד טוביה לוסקין
    המגשים 09/10/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    3 10
    טוביה לוסקין גם אם תגובה זו לא תעלה לאתר ביז זה יתגשם אמן-שתקבל סרטן קשה בלבלב שלך ושתסבול כל יום מחייך מהיום הזה ועד לסוף ימייך יטינופת יאיש נוכל בינלאומי שכל התחלואים של העולם יבואו על גופך טוביה לוסקין המושחת. וזה יקרה וכולם יהיו מאושרים.
    סגור
  • הרשע הפכו לברכות, כך גם כל הקללות שלך יהפכו לברכות אמן. (ל"ת)
    כמו שהקללות של בלעם 09/10/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • להיפך-ברגע זה הכפלת פי 2 את הקללות על לוסקין
    המגשים 09/10/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 5
    וגם הכנסת את עצמך לקלחת-אתה גם תקבל עונש קשה משם שמיים ואני אתפלל לשם בעזרתו הגדולה שזה יבוא גם על האיש שעומד מאחורי התגובה לתגובה מס' 20. חכה יטמבל חכה.
    סגור
  • כל הקללות שלך על כל יהודי ויהודי יהפכו לברכות. אמן. (ל"ת)
    בעזרת ה׳ יתברך 09/10/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 19.
    לדעתי האישית, אין כבר מה להפסיד! אחרי שרוב המשקיעים
    משקיע ותיק בגבעות 09/10/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איבדו את מכנסיהם (חלקם גם את תחתוניהם ואפילו את בתיהם), ברירת המחדל הטובה ביותר היא להמתין להתפתחויות שיהיו במגד 6. דרך אגב, יש גם משקיעים שהצליחו בעבר לעשות מספר סיבובים טובים בגבעות - קנו למשל בשערים 1- 2 לפני פרסום מגד 5 ומכרו ב- 11- 12 בערך. לדעתי האישית, אסור להתייאש אף פעם וצריך סבלנות בחיים. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 18.
    יש איזה משקיע ב-30 שנה האחרונות שראה כסף בגבעות ????
    אנונימי 09/10/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עוד לא היה משקיע בחברה הזאת שהרוויח כסף מהשקעה ביח' נפט שקוראים להם גבעות .היחידים שמרוויחים ונהנים הם לוסקין משפחתו והמקורבים .אז למה אתם מפריעים לו בהנפקה ?איך הוא יתפרנס ? פראיירים לא מתים אף פעם...
    סגור
  • טען עוד
  • ללכת הפוך על הפוך ושכחת שהינך מתעסק עם כרישים תותחים
    חביבי, שוב אתה מנסה 09/10/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בשוק ההון.... בחרת לך גם מספר כינויים כדוגמת: אנונימי, צנצנת דבש, צנצנת נפט בעבר ועוד כהנה וכהנה (איננו עוקבים בדיוק). תיזהר מאשתך הפולניה שלא תזרוק עליך איזה צנצנת על הראש. חחחח
    סגור
  • הרבה כסף ושברצונך להפוך למיליארדר - לא מספיקים לך
    הבנתי שהרווחת כבר 09/10/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המיליונים שכבר הרווחת, נכון צנצנת דבש?
    סגור
  • ראינו כבר את תגובה מספר 3 שלך. דבש ונפט - צנצנת
    אנונימי = צנצנת דבש 09/10/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יודעים כבר שאתה משתייך למחנה שונאי גבעות.
    סגור
  • הסברתי לך כבר פעם אני לא אנונימי לא מכיר אות ואין לי כל
    צנצנת דבש 09/10/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קשר אליו. אז בבקשה אל תשייך אותי . ואגב אני לא שונא את גבעות אני רק לא הולך שולל אחרי לוסקין ושותפיו . אני כבר למעלה מ10 שנים בגבעות נכנס ויוצא ונזהר מלוסקין כמו מאש . עד היום ברוך השם אני ברווח מצויין מהיה"ש. והקניה האחרונה שלי הייתה בין 3.7-3.9 ויש כבר לימיטים לצאת .
    סגור
  • 17.
    לא ניתנה שום סקירה אנליסטית על גבעות.
    שימו לב שעד כה 08/10/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להערכתי האישית, ממתינים קודם לתוצאות מגד 6.
    סגור
  • 16.
    יקצורו. (ל"ת)
    הזורעים בדמעה ברינה 08/10/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    סוחרי הסוסים, סוחרי היום ויתר הסרסורים בגבעות, יצטרכו
    דעה אישית 08/10/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקרוב מאד לעמוד בתור כדי לקנות את הסחורה. חחח
    סגור
  • לחברה שהשנאה העיוורת העבירה אותם על דעתם והם אינם
    יש מספר שונאים 08/10/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים את האמת.
    סגור
  • 14.
    טוביה אולי תזרים קצת נפט לשמן?
    בני 08/10/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שלושה שבועות מבחני הפקה ו אן עדיין סימן חיובי 180 מליון דולר צללו בים רק המחשבה כמה קידוחים יבשתיים גבעות יכלו לעשות ועוד לתת בונוס ל לוסקין
    סגור
  • כמו כן אסור לשכוח שגבעות שומרת שבת ובזכות זה נזכה כולנו
    רעיון יפה לדעתי. 08/10/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    28 0
    לשמועות ובשורות טובות.
    סגור
  • איך הגעתה לזה טוביה החולב אמר
    ראל0000033 11/10/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 4
    במפורש שגבעות עובדת בשבת עזוב את המראה שלו הוא נוכל
    סגור
  • 13.
    את החלשים בגבעות, אבל טרם הפנימו עדיין שהם נאבקים כל
    מנסים כל הזמן לנער 08/10/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הזמן נגד הקיר. חחחח........ נראה לי שלא יבינו אף פעם שאנשים שאיבדו את מכנסיהם ואת תחתוניהם, אין להם כבר יותר מה להפסיד! משקיעים כאלה הולכים עכשיו עד הסוף ואינם נבהלים מסוחרי היום והרמאים הרבים שיש בבורסה הישראלית. חזקו ואימצו רבותי ואל תמכרו יהלומים יקרים במחיר של זכוכית.
    סגור
  • 12.
    קולומבו,קולומביאנוס, כמה חתולימוס חיימוס אתה טורף ביום?
    אחד המשקיעים 08/10/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לקינוחימוס סעודתוס תאכל קרמבולינוס ותפסיק לזי... לנו במוח. תחזור לקולומביה או לקמבודיה ותמשיך שם לנבל את פיך.
    סגור
  • 11.
    תסתכלו על התמונה של לוסקין
    קולומבו 08/10/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 7
    קרמבו לא היתי קונה ממנו .......פרצוף של נוכל
    סגור
  • 10.
    שאפו להנהלת גבעות. (ל"ת)
    אחד המשקיעים 07/10/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    בסוף עוד יתברר שהדו"ח ההנדסי שהרשות לניירות ערך גנזה
    צופה שקט 07/10/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היה שמרני מדי. האם מישהו חישב מה אחוז נפט בר הפקה .... וזה אחרי שגאולוגים דגולים טענו שלא ניתן להפיק וזה לא כלכלי .... דרך אגב התשובה הינה 15.7 אחוז הנתונים של P3 בדוח NASI עוד יתבררו כנמוכים מדי... בהצלחה למשקיעים הוותיקים שלא התיאשו אלא התיהשו...
    סגור
  • 8.
    לדעתי האישית, יש אבסייד גבוה מאד בנייר, ולא צריך להיות
    משקיע חושב 07/10/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנליסט גדול כדי להבין זאת. בכל מקרה, יש הרבה משקיעים ששונאים את החברה ומנסים לרדת עליה בכל הזדמנות. לכן, לא אתפלא כלל אם הטוקביסטים האלה וחבריהם סוחרי היום (סליחה, סוחרי הסוסים), ימשיכו בזמירות שלהם.
    סגור
  • 7.
    לא יעבור זמן רב, וכולם יתווכחו לדעת שלוסקין הוא מנכ״ל
    דעה אישית 07/10/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    10 2
    גדול. הוא עושה את עבודתו נאמנה, אמנם לאט לאט ובשקט שקט בלי הרבה רעש, אך זה לדעתי טוב מאד! אחד מהמנהלים הטובים ביותר שיש לנו כיום במשק הישראלי.
    סגור
  • הטובים ביותר שיש כיום בחברות ישראליות. (ל"ת)
    אחד מהמנכ״לים 07/10/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • לא להגיב תחת השפעת פטריות הזיה. (ל"ת)
    שמפיניון 07/10/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    3 68
    סגור
  • עין ואופק, יודעים לעשות רע לשני, במקום לדעת גם לפרגן. (ל"ת)
    רק אנשים קנאים, צרי 07/10/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • את עצמך, כך גם אתה שפן, שפנפן - ילדוני מתוקי, שיעורי
    שמפיניון, כשם שכינית 07/10/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הבית מחכים לך. תסיים מהר לפני שהגננת תכעס. חחחח
    סגור
  • 6.
    שגם ההמשך. (ל"ת)
    הסיפתח טוב. נקווה 07/10/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • למר לוסקין וליתר חברי ההנהלה. עלו והצליחו.
    ישר כח גדול 07/10/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בברכה, פנסיונר צעיר.
    סגור
  • 5.
    מחר חזרה ל 4 אג (ל"ת)
    גבע 07/10/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • אתה לא נביא ולא בן נביא. אין נביאים בדורנו. אם אתה
    חזרה ל-4 חחח 07/10/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רוצה לקנות בשער 4, אז לך וחפש את החברים שלך. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • מה אתה מתלהב משער שמלפני 3 שנים . שים לימיט על 4 ותקנה (ל"ת)
    תתפלל שלא יירד מ 4 07/10/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • נו שמת לימיט על 4 ולקחת. לא,לא נורא מחר תקנה ב3.9 חחחחח (ל"ת)
    תתפלל שלא יירד מ 4 08/10/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • יכול להיות 39 אבל רק אחרי ספליט 1:10 קבל עצה חינם
    תתפלל שלא יירד מ 4 08/10/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אל תחכה לשער הזה אפילו למכירה . זה שער לא ריאלי. אל תתפתה להוזים מהפורומים . כולם שם מופסדים כבר שנים
    סגור
  • אולי התכוונת ב- 39 ?! חחחח
    רק טעית בקטנה. 08/10/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין דבר, ט.ל. ח. (טעות לעולם חוזרת). חחחח
    סגור
  • 4.
    נו איפה כל אלו שרוצים שתמכרו להם? תלכלכו חופשי!
    רק עובדות 07/10/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא משחרר לכם אפילו לא חצי יה״ש. חפשו את הפריארים במקום אחר. אתם יכולים להמשיך ללכלך על גבעות כמה שאתם רוצים. כגודל הלכלוך כך גודל השדה הענק שידהים את עם ישראל. אתם תלכלכו ואנחנו לא נתייאש - רק נתיה״ש עוד ועוד.
    סגור
  • להסביר לך בורסה זה לעשות כסף לא מבחן בסבלנות אתה כבר
    סבלנות עלק 07/10/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 7
    שנים יושב על ערימת זבל וממשיך לשכנע את אלו שעושים כסף באותו הזמן שסבלנות זה ולא להתייאש זה הרווח. תעורר אתה ושכמותך. תשאל את עצמך כמה לוסקין וחבורתו הרוויחו כשאתה היית בסבלנות . ותבין מי החכם
    סגור
  • תמשיך להסביר גאון בורסה שכמוך.
    מבין בבורסה עלק 07/10/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לפי מה שאתה יודע אף אחד לא הרויח עד היום מלהיות בלונג חוץ מאיזה אפס אחד בשם וורן באפט. מה הוא לעומת גאון כמוך?
    סגור
  • יש לי חדשות בשבילך קניתי ב 1אג' ומכרתי ב12.6 אג'
    סבלנות עלק 07/10/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יכול להיות שאתה האומלל שקנה ממני . ואגב קניתי שוב לא מזמן ב3.9 אג' ויש לי לימיט לצאת ב4.9 כי כמו שהסברתי לך אני בבורסה בשביל הכסף. ברווחים אני נוסע להודו ועושה סדנאות סבלנות. לא להיפך . תנסה את השיטה תראה איזה כיף זה.
    סגור
  • 3.
    לוסקין מתחיל להזיע מהלחץ של משפט ואי הנפקה . לא להרפות
    צנצנת דבש 07/10/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 9
    מעניין העיתוי של הפרסום. חודשים הדו"ח מונח אצל לוסקין ועכשיו שהלחץ גורם לו להזיע הוא מנסה לרכך את המוגבלים בניסיון עלוב עם הודעה חסרת משמעות למוגבל. כל עוד ההנהלה כולה לא תעוף ובראשה לוסקין אין כל משמעות להודעה . לא ליפול למלכודת הדבש העלובה.
    סגור
  • כנראה גם הולם אותך אם בחרת להגיב בצורה של ראש צנצנת!
    הכינוי שבחרת לעצמך 07/10/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה יש לך נגדם?
    סגור
  • אני התאום של צנצנת נפט שיורד עליכם לוזרים של לוסקין (ל"ת)
    צנצנת דבש 07/10/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • מגיעה לך התנצלות. יש טוקביסט אובססיבי שמטקבק את
    לצנצנת דבש, הפעם 07/10/2013 22:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השטויות שלו מדי יום ביומו והוא מכנה את עצמו בכינוי : 00000033 וכדומה... הבנתי מתגובתך, שאין לך שום קשר אליו ועל כך ההתנצלות. מאידך גיסא, תרשה לי לחלוק על דעתך ביחס לחברה והנהלתה. אינני שייך לאף פורום, ומנסה להתרחק מהאשמות שווא..... ודי לחכימא ברמיזה......
    סגור
  • חם לחבר שלך התאום מר ראל 000000. אוי סליחה הוא רושם
    אל תשכח למסור גם ד״ש 07/10/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את האפסים מצד ימין בתוספת שתי ספרות בקורת. חחחח
    סגור
  • לא הבנתי מה אתה רוצה. מה זה ראל 000000 ? אגב צנצנת נפט
    צנצנת דבש 07/10/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כבר עזב את גבעות הוא עושה כסף במניות אמיתיות ולוסקין עם חסידיו מהכחול לא מענינים אותו.
    סגור
  • אתה גם אנונימי - נכון? חחח צנצנת ..... (ל"ת)
    צנצנת נפט, צנצנת דבש 07/10/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    @ מאגר נפט מוכח - ניהול כישלון,זוז הצידה ומנה מנכ"ל @
    אחד העם 07/10/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לוסקין אתה גיאולוג ענק, אחרי שנות דור היצלחת לגלות מאגר נפט יבשתי מיסחרי ולהפיק נפט. עכשיו השותפות היגיע לשלב אחר בו יש למנות מנכ"ל חיצוני מיקצועי ולהוביל את השותפות למקום אחר. קבל את בירכת הדרך לשלום ומנה איש מקצוע מוערך לנהל את הפקת הנפט ולהפוך את החברה למשהו אחר. תודה ולך לשלום.!
    סגור
  • 1.
    בסדר....... עדכון כמויות אחרי קידוח של שנה בסדר....... (ל"ת)
    גדגד 07/10/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור