עדכון חיובי: גבעות שחררה דו"ח עדכני לשדה מגד - רזרבות הנפט גדלו דרמטית

הנתון המהותי - לראשונה נחשפו הרזרבות במקטע 8B, המקטע ממנו מופק כיום הנפט - והמספר הוכפל. המניה מזנקת בפתיחה
גבעות קידוח יבשתי
בשורה טובה למשקיעי גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . שותפות הנפט פרסמה היום דו"ח רזרבות לשדה מגד, זאת לאחר שמתחילת ההפקה במגד 5 הופקו כבר 449 אלף חביות במחיר ממוצע לחבית של 369 שקלים. דוח הרזרבות הוכן על ידי חברת Netherland ולפיו - יש גידול של למעלה מפי 2 ביתרות הנפט המוכחות המפותחות (P1) במקטע 8B בקידוח מגד 5. המניה עולה 7.5% עם פתיחת המסחר במחזור השני בגודלו בשוק.

בשורה התחתונה, הנתון המהותי כאמור בדו"ח הוא היקף הרזרבה במקטע 8B, שהינו המקטע ממנו מפיקה כיום גבעות את הנפט. עד כה נתון זה לא היה חשוף לציבור. לפי הדו"ח, רזרבות הנפט (לפי 2P) במקטע זה זינקו מ-605 אלף חביות נכון לסוף דצמבר 2012, לרמה של 1.229 מיליון חביות כעת. הגדלת הרזרבות נעשתה על בסיס נתוני ההפקה בפועל.

גבעות היא שותפות הפועלת מזה 20 שנה בתחום של הפקת נפט וגז. הקידוחים של החברה באזור ראש העין הם: מגד 6, מגד 7 ומגד 8. מועדי מבחני ההפקה של קידוח מגד 6 במהלך הרבעון האחרון של 2013, של מגד 8 במהלך הרבעון השני של 2014 ושל מגד 7 במהלך 2015.

המכירות של גבעות הן מקידוח מגד 5 והחברה מפתחת כאמור קידוחים חדשים: מגד 6, מגד 7 ומגד 8. מכירות החברה אינן גבוהות מספיק בכדי לממן את תוכניות הפיתוח ולכן היא זקוקה למזומנים. התוכנית של לוסקין לבצע נוטרלה בחודש אוגוסט במהלך אספת בעלי מניות סוערת.
טוביה לוסקין מנסה לשכנע את בעלי המניות לתמוך בהנפקה
טוביה לוסקין מנסה לשכנע את בעלי המניות לתמוך בהנפקה

טוביה לוסקין הסביר היום ל-Bizportal כי "רצינו לפרסם תיקון לדוח הרזרבות הקודם כי ידענו שהקידוח מוערך בחסר. הפקת החביות בפועל הייתה טובה יותר מהצפי ועברו כבר 8 חודשים כך שהיה לנו מספיק מידע לאשר שהתחזית הייתה נמוכה מכפי שהייתה צריכה להיות".
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    ראו תגובה 10-צדקתי
    אריק 07/10/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מכיר את הנייר כל כך טוב.
    סגור
  • גבעות בו הינך מטקבק, ניתן לראות כל הזמן את השטויות שלך.
    גם בפורום ספונסר 07/10/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי אריק? מתי אריק? מתי תיקח את עצמך קצת בידיים?
    סגור
  • 20.
    יאכל בשבת. נראה לי שבקרוב מאד, המוסדיים יצטרכו
    מי שטרח בערב שבת 07/10/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לעמוד בתור. .........
    סגור
  • 19.
    גבעות אני מאמינה בך... התחילי להמרא!!! (ל"ת)
    רחל 07/10/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    גבעות בראשות מר לוסקין. מנכ״ל מצוין עם הנהלה מצויינת.
    כל הכבוד להנהלת 07/10/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזורעים בדמעה ברינה יקצורו. בברכה, פנסיונר צעיר.
    סגור
  • 17.
    15 אתה חסר לאן נעלמת ? (ל"ת)
    ש.מ 07/10/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    נידרלנד ???!!!
    NFTUL 07/10/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב :זו אותה חברה שחיברה הדוחות האופטימיים על 'מירה ושרה' !!!!! האם גם NOBEL עובדים איתם??? חומר למחשבה.....
    סגור
  • 15.
    הברכה שורה בדבר הסמוי מן העין (ל"ת)
    עבד השם 07/10/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אלא בדבר הסמוי מן העין״. (ל"ת)
    ״ אין הברכה שרויה 07/10/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    שששששש.......לדבר כמה שפחות.....״ אין הברכה שרויה אלא
    פנסיונר בדעה אישית 07/10/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדבר הסמוי מן העין״. בהצלחה.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    רק הנפט ידבר !!!
    צביקה 07/10/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ימים יפים לפניי השותפות והשותפים !!!
    סגור
  • 12.
    חצי שיכבה מפיקה נפט שאמור היה לצאת מכל מגד 5
    zur5 07/10/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    14 2
    חצי שיכבה מפיקה נפט שאמור היה לצאת מכל מגד 5...חצי שיכבה מפיקה נפט שאמור היה לצאת מכל מגד 5...במגד 6 יתקנו טעויות עבר ויפיקו משכבות נוספות.....ואז מגד 8 7 9 10 11 ..............ח ג י ג ה
    סגור
  • 11.
    היום בערב במהדורה המרכזית, מחר התנפלות על המניה..... (ל"ת)
    ותיק בשוק 07/10/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    זהירות
    אריק 07/10/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בתור אחד שהחזיק את הנייר זמן רב מאד. ורק הפסדתי....ההתחלה היום תהיה טובה. אך ההמשך ,כרגיל לא טוב. יסיים היום...גג 4.5. ומחר יחזור לכיוון שער הבסיס של היום. זו דעתי בלבד
    סגור
  • אינך נביא ולא בו נביא. אין כיום נביאים בדורנו. (ל"ת)
    לאריק היקר, 07/10/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    קדימה גבעות השמיים הם הגבול הנפט מדבר (ל"ת)
    בליס 07/10/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    טוב מאוד
    אהרון 07/10/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    9 1
    להצעיד את ישראל קדימה באנרגיה תוצרת הארץ!!!!! פיתוח מהיר ואיכותי של שדה מגד , התוצאות האלו יוכפלו במכפלות גבוהות ביותר ולא רק מקטע 8B ישתתף בחגיגה. כרגע קודחים את מגד שש ומגד שמונה כבר מחכה למגדל קידוח . בע"ה ,שיהיה בהצלחה לעם ישראל!!!!!
    סגור
  • 7.
    האמת נחשפת טפח אחר טפח, בשורות מצויינות (ל"ת)
    יהונתן ינאי 07/10/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 6.
    היום שער 8!!!!!
    אריה השועל 07/10/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 4
    איזה מזל שלא מכרתי, אתמול הייתי עם האצבע על העכבר, עשיתי אין דין דינו בין מכירה לקניה ובסוף יצא קניה.
    סגור
  • בשיטה כזו, מוטב שתדיר עצמך מתחום שאינך מבין בו, לפני
    אם אתה פועל 07/10/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתאבד את מכנסיך ותחתוניך. בברכה, אחד שמבין
    סגור
  • 5.
    תגובה ל - 1
    אביב 07/10/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש לי רק דבר אחד לומר לך : תאכל את הלב שלך......
    סגור
  • 4.
    שימו לב לעיתוי
    רואת חשבון 10 07/10/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 10
    אם היו חדשות טובות ממגד 6, הם היו מחכים עפ הפרסום וקונים עוד יה"שים. כנראה שהם רוצים למכור את היהשים שלהם ומחפשים את הפראירים. זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם השותפות ידועה בהדלפות שלה, במידה והיו חדשות טובות השותפות כבר הייתה עולה אתמול.
    סגור
  • רעים שאינם יודעים לפרגן אף פעם! ויש אנשים רעים עוד
    יש גם אנשים 07/10/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר אשר נהנים סתם להכפיש ולהשמיץ אחרים ולדרוס על הזולת.
    סגור
  • לכי ללמוד הנהלת חשבונות.. רואת חשבון עלק.
    יאיר 07/10/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תגובה בלי שכל.
    סגור
  • 3.
    בקרוב הודעה פצצה ממגד 6 לא לפספס. (ל"ת)
    מני 07/10/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    תמיד מוציאים הודעות חיוביות לפני הנפקה (ל"ת)
    יניב 07/10/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בלוף
    סם 07/10/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 18
    הרמאים שוב קמו לתחייה
    סגור
  • טיפש (ל"ת)
    אמת 07/10/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הם אף פעם לא נעלמו (ל"ת)
    רואת חשבון 10 07/10/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • קנאי לך לישון על האף. (ל"ת)
    חיים 07/10/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור