לייבפרסון מתקדמת: Newscorp העולמית הטמיעה את פתרונות החברה

חברת הטכנלוגיה ציינה כי מדובר בפתרונות צ'אט בזמן אמת באינטרנט ובלולרי על גבי פלטפורמת Times+ הדיגיטלית
היי טק, צילום: Getty images Israel
התפתחות עסקית חיובית בחברת לייבפרסון -3.14% לייבפרסון 6,529 -3.14% לייבפרסון בסיס:6,741 פתיחה:6,736 גבוה:6,736 נמוך:6,520 תמורה:479,286 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . חברת הטכנולוגיה הודיעה היום (ה') כי חברת News UK המשתייכת ל-News Corp, תאגיד התקשורת העולמי, הטמיעה את פתרונות הצ'אט בזמן אמת באינטרנט ובסלולרי על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית "Times+" הכוללת גישה לעיתונים The Times, Sunday Times וכן תכנים ומדורים ייחודיים. כמו כן, News UK הטמיעה את הפתרונות הדיגיטליים של לייבפרסון ליצירת קשר עם לקוחות על-מנת לספק חוויה יוצאת דופן בפלטפורמת הבידור הדיגיטלית החדשה, ה-Sun+.

News UK תשתמש במידע שנאסף מהצ'אט בזמן אמת על מנת לקדם ולפתח את ה-Sun+, ובכך להבטיח שהשירותים תואמים לדרישות הלקוח. הצ'אט בזמן אמת יאפשר לאנשי שירות הלקוחות ליצור קשר יזום עם גולשים בהתבסס על מאפיינים התנהגותיים המנבאים את הצורך בסיוע במהלך החוויה המקוונת שלהם, וכן יאפשר שימוש טוב יותר של משאבים.

בברלי מקינטייר , מנהלת קשרי לקוחות ב-News UK ציינה כי "אנו ב-News UK שמים דגש מיוחד על התמהיל הדיגיטלי הצומח שלנו ועל הענקת החוויה הדיגיטלית הטובה ביותר ללקוחותינו. השקת והצלחת Times+ העניקה לנו תובנות לגבי החשיבות הגוברת של יצירת קשר יזום אישי עם לקוחות המפחית את זמן ההמתנה הנדרש להיענות לפניות. בהשקת החבילה הדיגיטלית Sun+, רצינו לוודא שיש לנו את שירות הצ'אט הטוב ביותר שיענה לדרישות הלקוחות שלנו, ובו זמנית יאפשר לנו להתמקד בחדשנות על פני פיתוחים בשירותי הצ'אט. לאחר סקירה של השוק, בחרנו בלייבפרסון בגלל מומחיותם בתחום, להטמעת השירותים על גבי Times+ ו-Sun+. הפלטפורמה של לייבפרסון מעניקה לנו הבנה טובה יותר של צורכי וכוונות הלקוח כך שנוכל לתת סיוע עשיר ואישי ולשפר את החוויה הדיגיטלית הכוללת ללקוחות שלנו".

אלן בנקס , סמנכ"ל אירופה בלייבפרסון: "News UK הינה מובילה בכל הנוגע לתחום ההפצה הדיגיטלית, והחברה ממשיכה להרחיב את השירותים החדשניים שלה עם ההשקה של Sun+ והשיפורים ב-Times+. לייבפרסון גאה לחבור ל News UK ולהעניק חוויה חדשנית ומשמעותית בהתאם לדרישת הלקוחות בסביבה הדיגיטלית התחרותית של ימינו. הפלטפורמה שלנו עוזרת למותגים ליצור קשר משמעותי עם לקוחותיהם ברגע שהם צריכים סיוע ובערוץ שבו הם בוחרים, ואנו מאמינים שהדבר יוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות, וכן לערך עסקי רב יותר".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה