סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.2% ביום מסחר עצבני, הביומד רתח - צפו בטבלה

לאחר היפוך חיובי, הגיע הלחץ מחו"ל והראלי נבלם, חוץ מבסקטור הביומד שעלה 1.5%: מזור טיפסה 6.7%, כן פייט "נרגעה" ועלתה 8.2%
שוק ההון, צילום: Getty images Israel
מסחר עצבני באחד העם. המדדים המובילים סגרו את יום המסחר (ד') בירידות קלות. הסנטימנט השלילי בשוקי חו"ל העיב על המעו"ף שהצליח לעשות פרסה ורדם עליות של עד 0.7% לאחר הודעת בנק ישראל על רכישת הדולרים . ד"ר יעקב שיינין הסביר ל-Bizportal מה הקשר בין רכישת דולרים לעליות בבורסה.

תעודת 'פסגות סל 600' על אירופה ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בבורסה (יחד עם מניית בזק) - 80 מיליון שקל. נציין כי מחר (יום ה') יתבצע שלב נעילה ארוך מהרגיל - אז יבצעו תעודות הסל התאמות לקראת כניסת מניית אופקו למדד המעו"ף .

מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.22% לרמה של 1,271.9 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.13% ומדד הביומד זינק בניגוד לזרם ב-1.5%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.395 מיליארד שקל.

במסחר במט"ח הדולר עלה ב-0.057% ושערו היציג נקבע על 3.5340 שקלים. האירו נחלש ב-0.165% ושערוה יציג נקבע על 4.7766 שקלים.

בין המניות הבולטות נציין לשלילה את מניית בזק שלאחר עלייה של 1.5% ביצעה מהלך חד כלפי מטה וסגרה בירידה של 1.4% במחזור הגבוה בבורסה. כך סיבוב הפרסה החד במניה:


בין המניות הבולטות לחיוב נציין את מניית כן פייט ביופרמה -1.46% כן פייט ביו 358.6 -1.46% כן פייט ביופרמה בסיס:363.9 פתיחה:363.9 גבוה:365 נמוך:355.1 תמורה:241,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהמשיכה לזנק לאחר שטסה אתמול ב-27% על רקע המלצה חמה שקיבלה מבנק ההשקעות האמריקני רות' קפיטל, זיהה אפסייד של 198% על מחיר הבסיס של מניית הביומד ב-OTC. עוד בלטו: מניית מזור רובוטיקה +4.33% מזור רובוטיקה 10,850 +4.33% מזור רובוטיקה בסיס:10,400 פתיחה:10,480 גבוה:10,870 נמוך:10,360 תמורה:11,947,955 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ובצד השלילי נציין את מניית בריינסוויי +1.32% בריינסוויי 1,925 +1.32% בריינסוויי בסיס:1,900 פתיחה:1,920 גבוה:1,928 נמוך:1,900 תמורה:422,802 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - בסיכום היום מדד הביומד שוב רתח. טבלת המניות שרשמו מחזור של מיליון שקל לפחות:



מניית כן פייט, משלימה מהלך של 95% תוך 3 שבועות

קרדיט: מתוך תוכנת בורסהגרף
קרדיט: מתוך תוכנת בורסהגרף


שווקי חו"ל

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים על רקע נתוני מאקרו מאכזבים. ה-S&P 500 יורד 0.7%, הנאסד"ק מאבד 0.45% והדאו ג'ונס יורד 0.85%.

בבורסות באירופה נרשמות ירידות שערים. בשעה זו מדד הדאקס יורדת ב-1%, הפוטסי יורד ב-0.6% והקאק מאבד 1.25%.

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת. מדד הניקיי היפני בלט בירידות שערים של 2.2%, ההאנג סנג חזר מחופשת החג ועלה ב-0.85% והקוספי סגר ביציבות. הבורסה בסין ובבומביי סגורות לרגל חג לאומי.

המנתח הטכני של Bizportal, איל גורביץ' התייחס לראלי האדיר במדד המעו"ף בתקופה האחרונה והסביר כי "הפריצה במעו"ף הושלמה, וכל המרכיבים קיימים" - מה היעד כעת?

מניות במרכז

מניית אופקו הלת' +1.84% אופקו הלת' 1,385 +1.84% אופקו הלת' בסיס:1,360 פתיחה:1,380 גבוה:1,393 נמוך:1,371 תמורה:5,725,138 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול ב-3.5% רכזה עניין והמשיכה במגמה החיובית על רקע כניסת המניה למדד היוקרתי של 25 המניות הגדולות בבורסה. אופקו, הנסחרת לפי שווי של 13 מיליארד שקל, עוסקת בתחומי המחקר ופיתוח בתחומי הביו-פארמה והדיאגנוסטיקה. החברה נכנסה לבורסה בדרך של מיזוג עם חברת פרולור.

מניות חברה לישראל +0.16% חברה לישראל 62,730 +0.16% חברה לישראל בסיס:62,630 פתיחה:63,200 גבוה:63,390 נמוך:62,080 תמורה:13,178,243 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה הבת העיקרית שלה כיל 0% כיל 1,451 0% כיל בסיס:1,451 פתיחה:1,464 גבוה:1,466 נמוך:1,440 תמורה:59,577,376 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין לאחר שאתמול נרשם בהן מחזור ענק משותף של 370 מיליון שקל. ככל הנראה אתמול מכר משקיע גדול חבילת מניות גדולה של כיל ורכש במקביל מניות של החברה לישראל בשיעור דומה.

קטנה וחביבה על הספקולנטים בחודשים האחרונים היא של חברת {סלקט ביומד} שזינקה אתמול ב-69% . חברת הביומד מכפר סבא עוסקת בתחום תאי הגזע ונסחרת כבר לפי שווי שח 107 מיליון שקל ללא הכנסות של ממש ועם קופת מזומנים דלה. לכן החברה צפויה לגייס הון והמשקיעים במניה צריכים לקחת בחשבון שידוללו אם לא יזרימו הון נוסף בעתיד.

אנלייט אנרגיה +1.92% אנלייט אנרגיה 180.4 +1.92% אנלייט אנרגיה בסיס:177 פתיחה:177.1 גבוה:181.8 נמוך:177.1 תמורה:1,151,281 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתחדשת מקבוצת יורוקום, שבבעלות שאול אלוביץ', הודיעה היום כי חברת הדירוג מדרוג העניקה דירוג Aa3 לחוב הבכיר שניתן לפרויקט חלוציות בהיקף כולל של כ-400 מיליון שקל. החוב גויס על ידי החברה במהלך 2013 לצורך מימון, הקמה, הפעלה ותחזוקה של הפרויקט לייצור חשמל בהיקף 55 מגה-וואט בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, באיזור הנגב המערבי.
תגובות לכתבה(117):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    הצעה ידותית תתרחקו מבזקוהבנות ובבילון,חפשו אחרות (ל"ת)
    קובי 03/10/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    שורט בזק עובד מצויין,שורט בבילון עבד יופי.רק אני אקבע (ל"ת)
    קובי 03/10/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    שימו לב לדי.אן.איי ביומד!!! (ל"ת)
    DNA 03/10/2013 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    אליום מתעוררת הנייר יעלה החודש 100 אחוז
    גיא 03/10/2013 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חדשות טובות בחברה חכו החודש חוזרת לשיא השנתי
    סגור
  • 86.
    למה אין כלום על 12% עליה יומית בביוקנסל?
    תוהה 02/10/2013 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין... ביוקנסל זה לא ביומד?
    סגור
  • 85.
    גבעות טוביה החולב מתעקש שיש ריח לגז
    ראל000000033 02/10/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבירו לו באנגלית שאין ריח לגז בסוף ענה ברוסית שככה למד ברוסיה
    סגור
  • 84.
    לתם
    איציק והחברים 02/10/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש עוד כמה דברים שרציתי לכתוב! אמשיך בבוקרו של יום חדש! ביינתיים, שימרי על עצמך יקירה, יש המון שועלים וזאבים בשטח..! ערב מבורך!
    סגור
  • 83.
    תם
    איציק והחברים 02/10/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפני מספר חודשים העלנו כאן סנריו: 15% לעליות עד 8% ! 85% לקריסה של 60% ויותר! כמובן, נערכנו בהתאם! אנו בטוחים שזמן ההרצות הפראיות תם!(לא את!) וניכנס למצב של: החכם שורד לאור השקעות נבונות! ולא יהיה צורך בלדעת מי רץ% מי ממריא? וכדומה!
    סגור
  • איציק ןהחברים האם בעבר הכינוי שלכם היה "הילדים" או דומה (ל"ת)
    אחד 02/10/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 82.
    נסווקס!!!!!!!!!!!!!
    NMNMAA 02/10/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחממת מנועים לא לפספס זה הולך להיות הלהיט הבא עשרות אחוזים
    סגור
  • טען עוד
  • 81.
    אמרתי לכם פריצת שווא נק קשה ב 1280....
    סוחר חתיך 02/10/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזה מכירה נתתי בקולים חלום רטוב!!!!!....מחר אני מעריך שנפתח באדום ואז לקנות קולים....היעד נותר 1340 אבל לא לשכוח יש מהמורות בדרך......מקווה שלמדתם מה זה ניתוח טכני ותגובה מהירה.....תיזהרו מפוטים ומקולים לכו לישון היום גדר ומחר אהיה פה ואכתוב מה לקנות פוט או קול...
    סגור
  • וואוו שמע אתה גאוןןןןןןןןןן בחיי שלא האמנתי שהמעוף
    סוחר מתחיל 02/10/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעצור,למדתי משהו יפה היום ממך.ישר כוח שנדע רק הצלחות
    סגור
  • 80.
    המשך לתם
    איציק 02/10/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כלכלות העולם מזמן חדלות פרעון וחיות על זמן שאול עד לקריסה סופית וכניסת סדר חדש לעולמנו! בקריסה שכזאת כולם יפגעו! השאלה מי יפעל בתושיה וחכמה וינזק הפחות ביותר!
    סגור
  • ביום ההוא יהיה .
    תם 02/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כיף לקרוא את התגובות שלכם. דעתכם מדויקת מאוד. מדובר במשהו חדש לגמרי ולא רק בכלכלה. חידוש ישן שהיה ידוע כבר בבריאת העולם ולחכמי תבל.
    סגור
  • 79.
    בום בום בוםב בוםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    אלוטטטטטטטטטטט 02/10/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 78.
    לעלמה תם שלומות
    איציק והחברים 02/10/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    א)שם מדהים! לראשונה ניתקל בו! ב)לדעתנו, כלכלת העולם, לא רק שלא הולכת קדימה..! היא ברגרסיה קטלנית שלפי כל הפרמטרים והבדיקות היא במצב הקשה ביותר, כולל משבר שנות השלושים של המאה הקודמת!
    סגור
  • 77.
    אתה ענק קלעת בומבה. (ל"ת)
    אבי לעורב האמיתי 02/10/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    הראתי לכם כוחי בבילון שבו בשקט מנוולים (ל"ת)
    קובי 02/10/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כשהיא יורדת זה בגללך,
    מישהו 02/10/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכשהיא עולה אתה מתחבא מאחורי המקלדת ולא מצייץ. חפש פראיירים אחרים למכור להם את הלוקשים שלך.
    סגור
  • 75.
    שורט בזק מצויין,עובד זהב (ל"ת)
    אפרים 02/10/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 74.
    קניתי פוטים 1280. (ל"ת)
    העורב האמיתי אמיתי 02/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 73.
    מכרתי את כל המניות.יש לי הרגשה לא טובה. (ל"ת)
    העורב האמיתי אמיתי 02/10/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • לא עובדים לפי הרגשה.
    תם 02/10/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כדי להצליח בחיים לעניות דעתי צריך להשליט את המוח על הלב. הפוך זה לא עובד. למרות שהפעם אתה צודק. לא ממולץ לעבוד כך. בהצלחה.
    סגור
  • 72.
    לא נכון-עובדה שהדולר לא זה
    זקן חכם 02/10/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ההודעה הייתה מביא להתחזקות הדולר מול השקל בכמה אחוזים אפשר היה לומר כמו שניין שהודעת בנק ישראל יעילה כמו הורדת ריבית. הדולר לא הגיב כי השחקנים יודעים שארה"ב חלשה ושדולרים ימשיכו לזרום לפה. nice tray
    סגור
  • 71.
    שימו לב כל הסחורות שינו כיוון ועולות חזק: זהב נחושת נפט
    אנליסט עממי 02/10/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי המשבר בארה"ב רציני יותר ממה שחושבים. יתברר במסחר בארה"ב עוד חצי שעה.
    סגור
  • 70.
    ביונדווקס
    סמואל 02/10/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחילה להבעיר מנועים לפני טיסה מעלה
    סגור
  • 69.
    הודעה במאיההההההההההההה (ל"ת)
    אלוט לעקוב 02/10/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    שאלה למומחים.
    תם 02/10/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ארה"ב לא תעלה את תקרת החוב אז היא תגיע לחדלות פירעון. ואם היא לא תעלה איך היא מתכננת להחזיר את החוב הקיים ? האם אפשר להסיק מכך שברגע שיוחלט שתקרת החוב לא תעלה יותר , יתגלה לכולם מה שכבר חלק יודעים שהמצב בארה"ב רע בלשון המעטה? תודה לעונים.
    סגור
  • 67.
    יש מניות שלא להתקרב אליהם גם מחר
    איתמר 02/10/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1.דלק רכב. 2.כלכלית. 3. בי קומניקשן. 4 .בבילון. 5 ביוליין. 6.אינסולין. 7.אורמת.8.סינמה. 9.מג'ק.10.טבע. בנקים כן, כיל. כן
    סגור
  • 66.
    אתם חבורת מטומטמים -לא תפרגהו לעולם. בי קום מול בזק (ל"ת)
    רון 02/10/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 65.
    רכישת דולרים מאיפה הכסף? ומה זה עושה לקלקלה? (ל"ת)
    דרוש הסבר 02/10/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    שהכלכלן כתב לפני כמה חודש 1300 עד סוף שנה כמה חברה צחקו
    דחלילון 02/10/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאן עכשיו שיהיה לכם בתיאבון הכובע מוכן תאכלו חחחחח הוא צדק 1300 עד סוף שנה כאן הוא אחד האנלסטים הטובים שאני מכיר
    סגור
  • הכלכלן הוא באמת אחד הכותבים הטובים כאן הוא המליץ על
    אלי 02/10/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות התקשורת ומי שהקשיב לו עשה הרבה כסף
    סגור
  • למכור את בזק? (ל"ת)
    כן זה שאמר לך 02/10/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 63.
    חברה, מה עם טבע?
    התיבשנו כבר 02/10/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תבוא נסיקה היום?
    סגור
  • 9 שנים באותו שער (ל"ת)
    טבע זבל של מניה 02/10/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 62.
    עד סוף השנה עליות
    גאון 02/10/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השער יהיה 1420 .
    סגור
  • 61.
    אהובה-אור ואהבה
    בארותיים 02/10/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קלטתי כאן את שמך-געגועים לראות את זיו פניך מי שמאמין לא מפחד...........
    סגור
  • צויין כבר לעיל במספר 53. (ל"ת)
    איפה את אהובה? 02/10/2013 23:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    מחר עליות חדות
    חכם 02/10/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחר המעוף 1.5 + אחוז.
    סגור
  • מניות המעוף תקועות והמעוף עולה פלא (ל"ת)
    אופקו? 02/10/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    וגם שקרן הוא.טען לא מוכר עד 1350 (ל"ת)
    לסוחר חתיך 02/10/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    מה הקשר לרכישת הדולארים ? זהירות , יש לנו בועה רצינית ! (ל"ת)
    דודו 02/10/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • רכישת דולרים הממשלה מדפיסה כסף לקנות דולרים יש בועה (ל"ת)
    $ 02/10/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    נמכרו כל הקולים ב1280 מדד מעוף
    סוחר חתיך 02/10/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ייאאלההה איזה פינוק חחחחחחחחחחחחחחחח עכשיו לראות שזו לא פירצית שווא
    סגור
  • סוחר תמים.
    תם 02/10/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נראה שאתה מגיב היטב ובמהירות . אך לפעמים צריך לראות יותר לעומק. וטוב לשמור פרוטה ליום שחור או אדום. בצלחה מכל הלב.
    סגור
  • ושוב בלה (ל"ת)
    בלה בלה בלה 02/10/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לתם. תלמד ממנו. (ל"ת)
    עורב אמיתי אמיתי 02/10/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בשמחה.
    תם 02/10/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשמחה אני שמח ללמוד מכולם. הלוואי וכולם יילמדו ויעזרו אחד לשני. ולדעתי כיוון כלכלת העולם מטה.
    סגור
  • סוחר חתיך אתה קשקשן. (ל"ת)
    העורב האמיתי 02/10/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אתה מתחזה קשקשן. רק אתה זוכר להתחזות עדיין. סוחר חתיך
    עורב אמיתי אמיתי 02/10/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא מלך!!! תגיע לקרסוליים שלו. אני האמיתי ואני אומר לך!!
    סגור
  • 56.
    וכפי שנאמר בזק עדיפה על אינטרנט ובי קומניקשן (ל"ת)
    רון 02/10/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 55.
    ולהמשך -אומר כאילו שבזק היא האופציה של בי קום ולא להיפך (ל"ת)
    רון 02/10/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 54.
    שימו לב שבי קומניקשן לא קשורה לבזק ומתנהגת הפוך ממנה. (ל"ת)
    רון 02/10/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 53.
    ואהבה. איפה את ולאן נעלמת? לפני מספר שנים המלצת בכל
    חסרה לי מתקרבת אור 02/10/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ליבך על גבעות ואכן הצלחתי בזמנו להרוויח סכום הגון. מה דעתך היום ולאן נעלמת כל כך הרבה זמן? מקווה שהכל בסדר אצלך למרות שאינני מכירך אישית. בברכה, אחד המשקיעים.
    סגור
  • מתקרבת אור ואהבה - איפה את אהובה? (ל"ת)
    דעה אישית 02/10/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    מה השתנה? בנק ישראל יקנה דולרים? הבנתי זה באמת חדש (ל"ת)
    עליות על שום מה? 02/10/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה לא חדש. מה שחדש הוא מה היקף הקניה ומדובר על הרבה מאד (ל"ת)
    אנליסט עממי 02/10/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    שמועה חזקה
    מושיקו 02/10/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על הפחתת המס.
    סגור
  • צודק, הפחתת המס תהיה ב-1.1.2014, תהנו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 02/10/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • או הזיות שיש לכם? (ל"ת)
    שמועה לחרשים? 02/10/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    משהו קורה בפוקס.....
    אילן 02/10/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחזור אתמול 2.5 מיליון ועכשיו רק שעה 13.33 וכבר 800 אלף מחזור
    סגור
  • 49.
    ל-ביזפורטל
    פפפ 02/10/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשו סדר בטבלת האופציות ונתונים שלה של היום. יש בלגן
    סגור
  • 48.
    הכותרת של הכתבה
    לאו 02/10/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה להפגיז עם הכותרת ??? מה הקשר לסוף הראלי ??? המימוש הקטן הרגיל אחרי העליות לא נחשב לסוף הראלי...לא להפחיד אנשים, הראלי יימשך ויקבע שיאים חדשים...
    סגור
  • 47.
    לאיציק
    תם 02/10/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשמי אני :) מנסה לקבל את מה שקורה ולא ללכת נגד . מכל מקום שמתבוננים רואים שכלכלת העולם אינה צועדת קדימה יותר. לדעתי אנחנו כבר במיתון רק שהוא סמוי מן העין . והגדולה לדעתי היא לצמוח מהירידות והעליות . אז שאלתי היא כיצד אפשר להערך בצורה הטובה ביותר לתקופה של מיתון ? ומי הם הראשונים להיפגע תודה :)
    סגור
  • 46.
    רק אני אקבע מחיר בבילון וירידת שער.תפנימו. (ל"ת)
    קובי 02/10/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מי שם לב אליך אתה לא קובע בשחצנותך מאומה אז די כבר (ל"ת)
    אנונימי 02/10/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    נסווקס אופציה2 טורבו היעד שלי 15אגורות (ל"ת)
    נירו 02/10/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    הלהיט הבא בביומד שימו לב
    נירו 02/10/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החברה, קדימהסטם בע"מ, עוסקת בשני תחומי פעילות המתבססים על תאי גזע פלוריפוטנטים: - פיתוח תרופה לטיפול במחלת הסוכרת, בתחום הרפואה הרגנריטיבית. - הענקת שירותי סריקה וגילוי תרופות, תוך התמקדות במחלת הטרשת הנפוצה.
    סגור
  • 43.
    קדימהסטם אופציה1 טסה לשמיים
    נירו 02/10/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החברה, קדימהסטם בע"מ, עוסקת בשני תחומי פעילות המתבססים על תאי גזע פלוריפוטנטים: - פיתוח תרופה לטיפול במחלת הסוכרת, בתחום הרפואה הרגנריטיבית. - הענקת שירותי סריקה וגילוי תרופות, תוך התמקדות במחלת הטרשת הנפוצה.
    סגור
  • 42.
    נסווקס מפציצה אופציה2 טסה 15% (ל"ת)
    נירו 02/10/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    המעוף מצמצם ירידה.
    הנביא 02/10/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יגמור ללא שינוי.
    סגור
  • 40.
    נסווקס!!!!!!!!!
    מני 02/10/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא לפספס זה הלהיט הבא למהר
    סגור
  • 39.
    ליוסי פינק כנס רציו
    שי 02/10/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי פעם אחת תיתן כתבה טובה על רציו רק אתה כותב משהו והיא עוצרת או יורדת מה יש לך נגד רציו ?
    סגור
  • 38.
    מקווה שמחר העליות יתחדשו. (ל"ת)
    מחר עליות ? 02/10/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    כותרת לא מקצועית לאתר כלכלי ומכובד
    אנליסט עממי 02/10/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הרי כל בר-דעת יודע שתקופת ראלי לא מתאפיינת בעליות רצופות ובכל יום, כנ"ל גם שהכיוון הפוך. תמיד יש תיקונים בדרך ולכן מאד תמוה שביזפורטל כבר מעלים את השאלה האם זה סוף הראלי. בכלל זה לא מקצועי לשאול כל הזמן שאלות במקום לנתח ולהביע עמדות מבוססות על עובדות. תחשבו על זה!
    סגור
  • 36.
    איזה סוף הראלי?
    גאון 02/10/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק יתחיל . היום בסוף היום ירוק.
    סגור
  • 35.
    קניות מאחורי הקלעים
    שמואל 02/10/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המעוף יעלה 15 אחוז עד סוף השנה. אפשר ללכת לישון
    סגור
  • 34.
    רק קמאדע וסרגון ובנקים,לא בבילון,לא כלכלית,לא כלום (ל"ת)
    אפי 02/10/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    זה מה שצריך להחזיק בתיק וכיל החבוטה השאר לפח (ל"ת)
    מניות הגז 02/10/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    העלאת ריבית בסין תביא נפילת אג"ח בארה"ב
    זקן חכם 02/10/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בסין יש בועת אשראי ענקית שמובילה לעליית מלחירים ואינפלציה. הממשל הסיני יאלץ להעלות את הרבית בשבועות הקרובים. משקיעים סינים ימכרו אג"ח ארה"ב ויחזירו כסף הבייתה. מחירי האג"ח ל- 10 שנים של ארה"ב ירדו חדות והתשואה תעבור את 3%. שוקי המניות יתקנו בחדות למטה.
    סגור
  • 31.
    תודה ניר ואבי,כלכלית,ודלק רכב,פניקס,המון תודה-צדקתם. (ל"ת)
    רוני 02/10/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לרוני
    אנונימי 02/10/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן כלכלית עולה הפניקס עולה רק דלק רכב עדיין לא זזה אז מה השמחה והתודה ועל מה על עצות אחיתופל של אביתר ודומיו
    סגור
  • 30.
    עדי צודקת
    אחד העם 02/10/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצליחה להצחיק גם אותי......אבל היא צודקת...אני מאז טמתמיד כשהמקהלה צעקה למכור וראתה שחור אני קניתי וראיתי ירוק והביצועים בכלל לא רעים..ולא אלאה אתכם עכשיו ברשימה בדיוק כפי שעדי כותבת... צוחק כל הדרך...
    סגור
  • 29.
    שאלה
    איציק והחברים 02/10/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המחלקה הכלכלית של חבורתנו(17 מתוך 100 חברים ושותפים)שואלת :מה או מי ינצח? האם ההגיון הבריא? חוקי הכלכלה האמיתיים? נסיון מוצלח של עשרות שנים? או, אולי חוקי הגונגל, הרוע והטפשות! כבר ניתקלנו ב:"תאטרון אבסורד" שכזה בעבר ויותר מפעם אחת! אולם, ההגיון הבריא, חוקי הכלכלה ונסיון רב, תמיד!!! ניצחו!!! ובניתוח נתונים לאחור, אפשר לראות את התוצאות שממצבות אותנו או את דומינו בעשירון העליון של תשואות לאורך זמן...! בהצלחה!
    סגור
  • 28.
    מה השטויות הלה
    עדי צוחקת 02/10/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מבינה חופש הדיבור בדעות על פוליטיקה-דת-פמיזם...אבל בנשואים כלכליים או שוק ההון??את מי זה מענין מה ניר או שלמה או זאבארוביץ מחולון קנה או מכר מהתיק שלו??כל אחד מדבר מנהמת ליבו והבעיה היא שמלבד העבודה שזוא לא הכי חכם הוא גם חושב שהקוראים מטומטמים ובאיבחת משיכת קולמוס אחת הוא ישנה לטובה או לרעה את מחיר המניה שהוא מדבר עליה..מה השטויות האלה??? אאביתר כותב שהוא שלשום כלכלית ולקח פועלים...רון נשבע שבזק עדיף על בי קומוניקשן..ניר נהיה נביא ומתנבא שפלוריסטם וכו יאדימו..אבי מזהיר להתרחק מ.........דיייי..! מקהלה של פלצנים משועממים...אין לכם מה לעשות??לכו לגן תשחקו קצת במחבואים
    סגור
  • 27.
    דלק רכב כבר הוזכרה שיש להתרחק,כנ"ל כלכלית,תביא חדש (ל"ת)
    טומי לאיתמר 02/10/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 26.
    זרקתי שלשום כלכלית,לקחתי פועלים ולאומי. (ל"ת)
    אביתר 02/10/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    מזכיר לכם:בזק עדיפה על בי קומניקשן. (ל"ת)
    רון 02/10/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    אתם תיראו אדום בפלוריסטם,ביוליין,כלכלית,פניקס....רק בנק (ל"ת)
    ניר 02/10/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 23.
    צדקתם לגבי דלק רכב ובמיוחד כלכלית י-ם- תמשיכו. (ל"ת)
    מיכה 02/10/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    להתרחק מכלכלית,פניקס,דלק רכב,בבילון (ל"ת)
    אבי 02/10/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    רק אני אקבע בבילון, וביוליין.תיזכרו. (ל"ת)
    קובי 02/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה מי אתה שתקבע משהו גם אתמול גם שלשום נמאסת כבר (ל"ת)
    לקובי 02/10/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 20.
    מכירה דלק רכב,אינסולין,בבילון,קנייה בזן,דלק קבוצה (ל"ת)
    אמיר 02/10/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    קנייה זה בנקים,כיל+חברה,מכירה דסק"ש,בבילון,ביוליין (ל"ת)
    אמיר 02/10/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    המעוף שבר את הדשדוש ובדרך ל- 1340. היום אולי יהיה תיקון
    אנליסט עממי 02/10/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טכני קטן כלפי מטה. יום טוב ומוצלח לכולם!!!
    סגור
  • 17.
    ויש להתרחק מכלכלית,פניקס,דלק רכב,ביוליין. (ל"ת)
    איתמר 02/10/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    היום בזק תחטוף חזק ועימה הבנות (ל"ת)
    איתמר 02/10/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אולי יש להתרחק מעצמך ןלא ממה שכתבת מי אתה כל יכול כלום (ל"ת)
    לאיתמר 02/10/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    לא מבין איך כל המניות מקבוצת קרדן עלו חזק
    זכריה 02/10/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתחילת השנה ורק קרדן אן וי ירדה חזק -בגלל זה קניתי קרדן אן וי עכשיו -לא המלצה
    סגור
  • 14.
    לכותב או כותבת תם.
    איציק והחברים 02/10/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    א)אבקש למקד את השאלות ואשמח לענות! ב)האם TOM OR TAM? בחור או בחורה% ? בכל מקרה, שם יפה! ג)יום טוב לך!
    סגור
  • 13.
    כן פייט/אינטרנט זהב/שמן נפט/אלווריון
    בוקר טוב 02/10/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לדעתי משיכות ירוק גם היום
    סגור
  • 12.
    הזהרו מדסקש,כלכלית,בבילון וביוליין,כיל+ח"ל כן ענק+בנקים (ל"ת)
    שרון 02/10/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    שימו לב לאורכית
    אנונימי 02/10/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש הודעה במאיה בדבר העיסקה ההולכת לקראת סגירה עם ECI 15 עובדים הולכים לעבור לחברה- בקיצור ECI קונים את אורכית שווה בדיקה- שווי שוק 17 מיליון בלבד
    סגור
  • 10.
    ירוק בעיניים
    ירוק 02/10/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הנתונים לטובת הירוק....אפילו בוול סטריטי לא התרגשו מהשביתה הפדרלית ו יהיו עליות..המתחים העולמיים ירדו מדרגה.. דירוג האשראי לישראל לא נפגע װהתחזק..מדברים על אפשרות להורדת מס בבורסה כדי לעודד אותה והמשקיעים הזרים חוזרים ובאופר הקרוב תגליות הגז ונפט... הביומד פורח כפי שלאנ היה מעולם...ישראל מקבלת בנדון מהעולם קרדיט חזק... שימו לב מה קורה לאחרונה עם חברות שדשדשו כמו מזור .פלוריסטם ...כן-פיט - הירוק שולט ורק השורטיסטים רואים שחור...שימשיכו להיות עיוורי צבעים
    סגור
  • מי כתב את זה? (ל"ת)
    מי? 02/10/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ממש שיא כיל בשיא כנל טבע בזן אל על לאומי פועלים
    שיא בבורסה 02/10/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טאואר אפריקה ממש שיא השיאים.
    סגור
  • 8.
    לא הבנתי למה 2 המניות הללו ימשיכו לרכז עניין
    כיל וח"ל 02/10/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק בגלל שמשקיע חושב שח"ל זולה יותר למשקיעי כיל זה הרי ידוע מזמן אז מה חדש?
    סגור
  • 7.
    אין ספק בנקים-חל,כיל, לא דלק רכב,לא כלכלית,לא בבילון (ל"ת)
    יניב 02/10/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    את פריון שחזרה עם פער חיובי של 3.45% חבל מאוד (ל"ת)
    שוב ביז לא מזכירים 02/10/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    אסור להיתבסס על שמועות של אנליסטים
    ברוך 02/10/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק על אובדות בשטח בקשר למכירת מניות כיל וקנית מניות חברה לישראל
    סגור
  • אובדות או עובדות? זה לא שמועה של אנליסטים (ל"ת)
    לברוך 02/10/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    חוזרים למציאות הקשה. יורדים ל-1250 (ל"ת)
    מיקי 02/10/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 3.
    השוק יעלה
    חכם 02/10/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד סוף השנה. 12 אחוז.
    סגור
  • 2.
    לדברי נתניהו מצבנו הבטחוני ניהיה גרוע יותר (ל"ת)
    אז על מה העליות?? 02/10/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מי שקנה פרולור ועוד ביום של המסחר האחרון של המניה
    אופקו 02/10/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בירידה של למעלה מ 10% הרויח לא מעט.
    סגור