סגירה חיובית: המעו"ף טיפס 0.4% במחזור גדול, פריון צללה 14.6%

המעו"ף השלים זינוק של 4.3% ב-6 ימי מסחר . מדד התקשורת בת"א זינק 2.5%. בזק זינקה 3.15%. לארי סאמרס פרש מהמרוץ לתפקיד יו"ר הפדרל ריזרב - אותו הוביל
השקעות חו"ל, צילום: Getty images Israel
יום תנודתי באחד העם הסתיים בנטייה לעליות שערים. מדד המעו"ף סיים בעלייה אל מעל לרמה של 1,230 נקודות במחזור גדול והשלים זינוק של כ-4.3% ב-6 ימי המסחר האחרונים. החגיגה בת"א נשענה על העליות שנרשמות היום בשוקי העולם לאחר שלארי סאמרס, המועמד המוביל של הנשיא אובמה לתפקיד יו"ר ה'פד' - הודיע במפתע על ההסרת מועמדותו, הודעה שהתקבלה בהתלהבות בשווקים שמהם הוסרה עננת הנסיגה המהירה מתוכנית ה-QE3.

מדד המעו"ף עלה ב-0.37% ל-1,230 נקודות לאחר שאתמול זינק בשיעור של 1.9% (היום החזק מזה 9 חודשים). ת"א 75 עלה ב-0.43% ומדד התקשורת בולט בזינוק של 2.5%. המחזור הסתכם בכ-1.22 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו היום נציין את פריון נטוורק -2.11% פריון נטוורק 375.6 -2.11% פריון נטוורק בסיס:383.7 פתיחה:383.7 גבוה:383.7 נמוך:366.1 תמורה:187,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה 14.6% בעקבות עסקת המיזוג עם קונדואיט, מניית בזק -1.06% בזק 420.2 -1.06% בזק בסיס:424.7 פתיחה:426.7 גבוה:426.8 נמוך:417.6 תמורה:7,245,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בכ-3.15% ומשכה איתה את אינטרנט זהב -0.41% אינטרנט זהב 1,223 -0.41% אינטרנט זהב בסיס:1,228 פתיחה:1,228 גבוה:1,230 נמוך:1,221 תמורה:30,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 14.2%. כיל -0.06% כיל 1,690 -0.06% כיל בסיס:1,691 פתיחה:1,691 גבוה:1,696 נמוך:1,676 תמורה:8,251,337 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה בכ-0.3% אבל ה חברה לישראל -0.83% חברה לישראל 75,120 -0.83% חברה לישראל בסיס:75,750 פתיחה:75,750 גבוה:75,750 נמוך:74,700 תמורה:2,126,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה את הראלי של הימים האחרונים והוסיפה כ-2.6%. בין מניות השורה השניה בלטה פלוריסטם -2.12% פלוריסטם 489 -2.12% פלוריסטם בסיס:499.6 פתיחה:490 גבוה:500 נמוך:484.1 תמורה:461,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה 4.4% לאחר שקיבלה אור ירוק מה-FDA להמשך ניסוי שלב קליני 2 ב-IC.

ברקע למסחר, ההסכם לפירוק נשקה הכימי של סוריה בין רוסיה לארה"ב והדיבורים על מגעים לשיחות בין וושינגטון לטהרן בנושא הגרעין האירני תורמים גם הם לאווירה החיובית בשווקים.

לפי אייל גורביץ', המנתח הטכני של אתר Bizportal רמת ההתנגדות נמצאת קרוב ל-1,250 נקודות - כלומר במרחק של קצת יותר מ-1.5%. לסקירת המעו"ף של גורביץ' - לחץ כאן . הנה גרף המעו"ף:



המשק הישראלי צועד במקום

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שחררה היום את תחזיותה להמשך שנת 2013 - והמספרים עגומים. בשורה התחתונה בלמ"ס צופים קיפאון בצמיחה שתיוותר גם ב-2013 על גידול של 3.4%. כפי שניתן לראות בשקף, מדובר בירידה מרמה של 5.7% ב-2010 ו-4.5 ב-2011. ונציין כי תחזית הינה לעלייה של 3.8% בצמיחה ב-2013. תחזית הלמ"ס לשנת 2013

אתמול באחד העם

בסיום המסחר אתמול זינק מדד המעו"ף ב-1.9% לרמה של 1,225 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 1.2% ומדד הבנקים טיפס 1.7%. המחזור בשוק הסתכם ב-826 מיליון שקל. בין 25 מניות מדד המעו"ף רק שתיים ירדו בסיום: טבע +0.26% טבע 7,602 +0.26% טבע בסיס:7,582 פתיחה:7,610 גבוה:7,620 נמוך:7,558 תמורה:9,588,438 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 0.44% ו פז נפט -0.97% פז נפט 52,210 -0.97% פז נפט בסיס:52,720 פתיחה:52,720 גבוה:52,720 נמוך:52,080 תמורה:4,917,033 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 4%. לעומתן את העליות החדות ביותר במדד רשמו כיל -0.06% כיל 1,690 -0.06% כיל בסיס:1,691 פתיחה:1,691 גבוה:1,696 נמוך:1,676 תמורה:8,251,337 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-6.4% וגם הובילה את המחזור וה חברה לישראל -0.83% חברה לישראל 75,120 -0.83% חברה לישראל בסיס:75,750 פתיחה:75,750 גבוה:75,750 נמוך:74,700 תמורה:2,126,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-9%. מניית {עילוי פיננסי} בלטה בזינוק של 255% ולעומתה מניית פרוטליקס +1.96% פרוטליקס 156.1 +1.96% פרוטליקס בסיס:153.1 פתיחה:153.1 גבוה:157.7 נמוך:151.1 תמורה:56,599 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 10%.

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים חדות. מדד הדאקס הגרמני מזנק ב-1.2%, מדד הקאק מוסיף 0.8% ומדד הפוטסי האנגלי מנתר ב-0.6%.

בורסות אסיה הגיבו בחיוב להודעת לארי סאמרס על הסרת מועמדותו לתפקיד יו"ר הפדרל ריזרב, דבר שמשאיר את ד"ר ג'אנט ילן כמועמדת המובילה לתפקיד. השווקים רואים בילן כממשיכת המדיניות הנוכחית של בן ברננקי ומגיבים בחיוב להתפתחויות למרות שהצפי לתחילת צמצום תוכנית רכישות האג"ח כבר מיום רביעי הקרוב. ביפן לא התקיים היום מסחר לרגל חג, ההאנג סנג עלה ב- 1.5%, הקוספי טיפס 1% ומנגד בורסת שנחאי ירדה 0.2%.

מניות במרכז

חברות סרגלי הכלים פריון נטוורק -2.11% פריון נטוורק 375.6 -2.11% פריון נטוורק בסיס:383.7 פתיחה:383.7 גבוה:383.7 נמוך:366.1 תמורה:187,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וקונדואיט הודיעו היום על המיזוג, לפי שווי של 3 מיליארד שקל. מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום: "אירוע מכונן בתולדות החברה ואיחוד כוחות משמעותי". אז למה מניית פריון מגיבה להודעה בירידות חדות של 8%?

מניית כיל -0.06% כיל 1,690 -0.06% כיל בסיס:1,691 פתיחה:1,691 גבוה:1,696 נמוך:1,676 תמורה:8,251,337 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ובעלת השליטה בה ה חברה לישראל -0.83% חברה לישראל 75,120 -0.83% חברה לישראל בסיס:75,750 פתיחה:75,750 גבוה:75,750 נמוך:74,700 תמורה:2,126,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו לרכז עניין ומחזורים גדולים. כיל התממשה קלות לאחר שזינקה ב-20% בתוך שבוע בלבד על רקע דיווחים בסוכנויות הידיעות הרוסיות לפיהם המיליארדר סולימאן קרימוב מכר את החזקותיו באורלקלי לולדימיר קוגן תמורת 3.7 מיליארד דולר.

משקיעי חברת פלוריסטם -2.12% פלוריסטם 489 -2.12% פלוריסטם בסיס:499.6 פתיחה:490 גבוה:500 נמוך:484.1 תמורה:461,540 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיחררו אנחת רווחה הבוקר (ב'). זאת, לאחר שחברת הביומד בניהולו של זמי אברמן הודיעה כי מינהל התרופות והמזון האמריקני (ה-FDA) ביטל את ההשהייה שהוטלה על הניסוי שלב קליני 2 בצליעה בינונית לסירוגין ואישר את חידוש הניסוי. לידיעה המלאה .

חברת אבוג'ן +0.38% אבוג'ן 1,049 +0.38% אבוג'ן בסיס:1,045 פתיחה:1,045 גבוה:1,069 נמוך:1,036 תמורה:17,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום (ב') כי אבופיול , בבעלותה המלאה של החברה, השלימה בהצלחה שלוש שנים של ניסויי שדה בברזיל. אבופיול, עוסקת בפיתוח זרעי קיקיון כחומר גלם לתעשיית הדלקים האלטרנטיביים (בעיקר ביודיזל) ולתעשיות מסורתיות אחרות. מניית אבוג'ן מגיבה בעלייה של 5% וממשיכה להסחר ברמות השיא שלה.
תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    גבעות טוביה מזמין לאושפיזין את חשובי המשקיעים
    ראל0000000039 16/09/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החשובים הם המשקיעים השחוטים הם הבסיס הם שהאמינו בדרכו ונהנו מהצינצנות דבש והאמינו לו שיהיו מיליןנרים והשקיעו ושקעו הוא יראה להם שלא נורא תשכנו חברים שיש נפט שמחזיק אותו
    סגור
  • 64.
    גבעות טוביה מזמין לאושפיזין ביום השישי
    ראל000000 16/09/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המופסדים החל מ60% מכספם עד ל80% הוא יראה להם שהכסף שהפסידו זה בסך הכל כסף והוא ינסה ללמוד עברית שיבין את השפה של המופסדים שעד עכשיו רק דרך מתרגם ברוסית שזה היקשה עליו רגשית
    סגור
  • 63.
    DNA ביומד בקרוב בשער 50 $$$$$ (ל"ת)
    ציפור גן עדן 16/09/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פינטוזי מני מור
    הנגר 16/09/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק להריץ את משמיד הערך הכי גדול בבורסה רד מזה כבר לא יעזור כלום תריץ לבד ותקנה וזה יגיע ותמכור לעצמך
    סגור
  • 62.
    גבעות טוביה מזמין לאושפיזין
    ראל000000039 16/09/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המשקיעים לפי סדר ביום השני אחרי החברים העשירים המופסדים 40% ביום השלישי המופסדים 55% ביום הרביעי שבת טוביה רוצה חופש אחד המטרות היא להראות שהו גם בן אדם יושב בסוכה העושר הוא ארעי
    סגור
  • 61.
    גבעות טוביה מזמין את שוקעי גבעות לאושפיזין
    ראל00000039 16/09/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי סדר ביום הראשון את החברים שלו שהיתעשרו מגבעות
    סגור
  • 60.
    המשך
    איציק והחברים 16/09/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה שקרה לכי"ל וחברה שלנו ואפל של הגויים, אסור היה לקרות בבורסות מתוקנות וכלכלות יציבות! עצם קריסת שלושת הענקיות הוא פנס או זרקור המודיעים על העומד להתרחש!
    סגור
  • כיל וח"ל - שר האוצר שישינסקי והתנהלותו פגעו במניות (ל"ת)
    קריסה 16/09/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 59.
    המשך
    איציק והחברים 16/09/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אמריקה חולה , זקנה ועייפה! הדפסת הכסף ההיסטרית של השנים האחרונות הביאה נזק אדיר ותילמד כבר בעתיד הקרוב במיטב האוניברסיטאות ! השם הלא רישמי יהיה הפלופ או הפונזי הגדול של אמריקה!
    סגור
  • 58.
    בורסה מורסה
    אורי 16/09/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה ששוב אתם בביזפורטל שוכחים את עצמכם או שיש לכם מטרה נסתרת: ת"א נסחפת אחרי הראלי העולמי? נו באמת. אכן היו עליות קלות לאחרונה אבל נסחפת? שימו לב למה שקורה ברגעים אלה. ניו יורק פותחת בזינוק של 0.9% ומיד ת"א שהייתה בסביבות 0.4% -יורדת.! אז אנא . דווחו אמת.
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    מצב
    איציק והחברים 16/09/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    החוזים כרגע בשעה 1620 מראים על זינוקים, שימו לב והיזהרו, זוהי מלכודת קלאסית של אמריקה העייפה מעצמה ומנשיא רופס! שימו לב שלא רק 25 מדשדש נוראות! גם SP באותו שער מלפני חודשיים!
    סגור
  • 56.
    מחר ירידות (ל"ת)
    carmizt 16/09/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 55.
    אבוג'ן
    מושבניק 16/09/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק הזרעים המהונדסים עם עמידות לריסוסים הוא 12 מיליארד דולר. לא בכדי מונסנטו ובאייר השקיעו בחברה. הפוטנציאל אדיר ולדעתי תכפיל עצמה תוך שנה. ג"נ מחזיק כמות כבר שנה.
    סגור
  • 54.
    טבע האדם
    איציק והחברים 16/09/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה לעשות שהרי כולנו בשר ודם ואתן על קצה המזלג אנשי מקצוע שעלולים לטעות: נגר, רואה חשבון, מורה ומרצה, נהג, שופט בית משפט ואף כדורגל, עורך דין ועוד....... לצערננו גם ראש הממשלה טועה, שר האוצר, מח"ט ואף בבית סיפרנו, הרופאים והרוקחים! יש היום הרבה רופאים שלומדים משפטים(שלא ניזדקק להגן על עצמנו!) אז אנא חברים סבלנות וסובלנות וכך ייטב!
    סגור
  • 53.
    פניה בהקשר לאייל היקר
    איציק והחברים 16/09/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    1) אני רואה באייל (לא ראיתיו מעולם) בעל מקצוע שמנסה לפי מיטב הבנתו וכישוריו להעביר ניתוחים טכניים( שאנו לא מבינים ולא מתעסקים בזה) 2)אני משוכנע שכוונותיו טובות ולא פועל במזיד להכשיל! וכמו כולנו גם טועה! יהיה המשך...
    סגור
  • 52.
    אבוג'ן לא סיימה להיום, תעלה עוד (ל"ת)
    מאמין בביומד 16/09/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אבוגן
    משקיע ותיק. 16/09/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצויינת לט"א , נכון לה עתיד וורוד.
    סגור
  • 51.
    לאנונימי זב החוטם וחבריו המתעטשים
    מר שורטי 16/09/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באחת מתגובותיך בירברת על חזרה לעבודה יצרנית וחוץ מיזה, כלומניק כמוך מישתלח בניבזות בהנהגה! נסה (כמוני)לעבוד מ 4 בבוקר בשוק ולמהר ב 12 לעבודה בבנית הארץ בסלילת כבישים! וזאת למרות שאני תאולוג, אבל קשה להתפרנס מיזה בארצנו! ולמרות זאת אני כאן ואשאר ולא אטיף לירידה כמו 0 כמוך!
    סגור
  • 50.
    פער עצום לעומת המסחר בארה"ב סיכוי סביר שפה זה ירד
    אינטרנט זהב 16/09/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והרבה. מי שיש לו שיממש !
    סגור
  • 49.
    לכסיל ואויל קושקוש המשך
    מר שורטי 16/09/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממש מכוער מצידך שאתה מטעה הקוראים! מפה אתה טוען חורבן וקריסה, ומשם אתה מקשקש על טיסות והמראות! ברברן נטו!
    סגור
  • 48.
    בזק, בי קום, אינטרנט ימשיכו לעלות ומניות הגז גם (ל"ת)
    מניות התקשורת 16/09/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    לאנונימי, הי קושקוש, חזרתי לעצמי......
    מר שורטי 16/09/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רואה שאתה מפזר את השטויות שלך בכמה כתבות באתר! זאת כדי שלא יהיה ריכוז בירבורים במקום אחד! המגיב שלומי באחת הכתבות הבין שאתה כסיל(אתה רואה, יש נוספים שמאמינים בבורותך!) ואני חושב שאתה דביל! אגב, אותו שלומי התעלל בך קשות בלי תגובה!
    סגור
  • 46.
    ביום רביעי יחליט שלא להחליט- ברננקי לא יסיים את
    הפד 16/09/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כהונתו בהשפעה שלילית על הבורסה. הוא לא יודיע כלום!!!!
    סגור
  • 45.
    נסווקס אופציה 2פוטנציאל מטורף לעליות. (ל"ת)
    דורון 16/09/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נסווקס חברה גמורה הנפקה באופק
    לולי 16/09/2013 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב10 אגורות כך אוטמר המסך
    סגור
  • נסווקס דורון
    מני 16/09/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק יורד אין יותר הודעות באופק העברה לרשימת שימור איך אתה חושב זה יעלה
    סגור
  • 44.
    נסווקס אטפציה 2איסוף אדיר (ל"ת)
    דורון 16/09/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    לא לפספסססססססססססססססססססס (ל"ת)
    דסק"ש מימוש תוך יומי 16/09/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    לא לפספס להמשך עליות חזקות לכיוון 2350 (ל"ת)
    דסק"ש מימוש תוך יומי 16/09/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    לכל המעוניין
    מר שורטי 16/09/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ה & יורד בעזרת הפוקע הגדול! (וואי לי, נשמע כמו הכהן הגדול) וכן מניות הבנקים מוחזקות נמוך! כל זאת במסגרת הרשעים(גם אני?) שהולכים לבקוע(סליחה לפקוע) העליות של יום א היו כדי "להכין בשר" לפקיעה! אנונימי, אזהרת חברים נוספת, שמור על כספך!
    סגור
  • אתה מזכיר לי את זה הצועק זאב זאב
    אנונימי 16/09/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל הפוקעים הבוקעים והנתקעים למיניהם מעניינים לי את ה .... השמאלית. תמשיך לשמוע ליוסיפוביץ ול"חכמים" למיניהם ונראה לאן תגיע. בינתיים אל תפריע לי לעשות כסף
    סגור
  • 40.
    על פי מיטב הבנתי!
    מן הישוב 16/09/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש להשקיע בתעודות של תמר וליוויתן,התגליות מבובססות עם אופציה להרחבה, נפט,יצוא ועם פרוספקטים עתידיים ומבטיחים, עם זרם הכנסות מעל המצופה וכמובן עם סיכון אפסי.
    סגור
  • 39.
    לפני נסיקה
    ביונדווקס 16/09/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שער מניה בריצפה לפני תוצאות ניסוי באירופה מי שלא קונה עכשיו יבכה
    סגור
  • 38.
    כרגיל מי מפריע לכיל כל משתתפי 200 היחידות
    המבין 16/09/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיש להם הרבה פעילות מוכרים בריצה לאחר שעשו את עיסקת חייהם הרוויחו 200 שקל באופן קבוע אף אחד לא יכול לתפוס את הראש שלהם לאילו שמשחקים ב200 יחידות אילו ממש כמו עצם בגרון הם לא מרוויחים ולא נותנים למניות לצמוח אם ה200 שקל הם ממש לא יתעשרו נקודה זה רק ביזבוז זמן מחייהם
    סגור
  • 37.
    הכל צפוי
    אי 16/09/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הדולר נופל ובבנק ישראל לקראת השער היציג יתעוררו ויקנו קצת דולרים ולגבי המעוף אל תפלו למלכודת כי עכשיו זה השיא וכדאי לקנות תעודות סל שורט על המעוף כי העתיד שחור
    סגור
  • 36.
    חברת גבעות עם כל הלשון הרע, קללות, גידופים וכו׳ , הם הם
    הפורומים המגעילים של 16/09/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלה שגרמו וגורמים נזק להם ולכל יתר המשקיעים. אם היו סוגרים אותם, השער של הנייר היה כבר נוסק מזמן.
    סגור
  • מסכים עם כל מילה. ברצוני להוסיף כי מן הראוי שהחברים
    אחד מהמשקיעים 16/09/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בפורומים אלה ישלימו זה עם זה ושיפסיקו כבר להתנגח אחד בשני. במקום לכתוב בפורומים אלה, רצוי שישוחחו ביניהם באופן אישי ויסלחו אחד לשני. בנוסף, מומלץ שמנהלי הפורומים יסיקו את המסקנות הדרושות ויסגרו לאלתר פורומים אלה.
    סגור
  • 35.
    הבוננזה הבאה בשורה הראשונה
    avdav 16/09/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יציאה מכיל כפי שעשיתי מתבשקשת ולחלק של מניות השורה הראשונה מתבקשת בזן (ברור אני חשוף) מחירי הברנט צוללים הדולר נופל ולא תופס אוויר מרווח הזיקוק חוזר לעצמו עם ריבית כפרוספקט עתידי למניה עם מעט מהמורות מן הסתם אפסייד 30% תסתכלו על הצלילה בחוזים בעצמכם http://www.investing.com/commodities/energies
    סגור
  • 34.
    אנונימי היקר
    מר שורטי 16/09/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שורטיסט או לונגיסט זה לא מצב סטטי! זה לא מחלה וגם לא סוג אופי! אני לעיתים בשורט, ולעיתים בלונג! לפעמים (כמו עכשיו, בשניהם יחדיו!) למשל, לונג על ונצואלה ושורט על חברה משערים גבוהים מאד, הלכו במקביל והביאו שניהם רווחים! שים לב לפעילות הפקיעה ב 25 שיש לי יד "קטנה" בעיניין! שמור על כספך! המצב גרוע! יום טוב!
    סגור
  • 33.
    והמאבקים הפנימיים המתחוללים בפורומים השונים של גבעות
    נמאס כבר מהמלחמות 16/09/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריך לסגור לאלתר את ספונסר גבעות ואת דיבורסה גבעות! פשוט גועל נפש מה שהולך בפורומים אלה.
    סגור
  • אף אני מצטרף לקריאה לסגור לאלתר פורומים אלה שלא עושים
    רמת גני 16/09/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טוב לאף אחד.
    סגור
  • שהולך בפורומים השונים - לסגירה מיידית!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    גועל נפש ורפש מה 16/09/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    לאנונימי היקר
    מר שורטי 16/09/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1)סולח לך על המכשיר שרצית להחדיר לרקטומי ולסובבו! וכך החל הפינג פונג הטיפשי בינינו ודווקא בימים אלו(מעט אחרי ה 40 יום שהחלו לאחר א תשרי!
    סגור
  • 31.
    המעוף מתחיל להתקפל.
    ריטש 16/09/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רבותי הסיבוב נגמר .היום בערב ללא שינוי. מחר ירידות.
    סגור
  • 30.
    אנונימי היקר
    מר שורטי 16/09/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1)תודה על הערתך לכבד המשונה בכתבה על סאמרס! 2)השתדלתי לא לפגוע והשתמשתי רק בשמות חיבה כמו במבי! 3)אני ממש לא שורטיסט(כמו שכתבת לכבד ההזוי)!
    סגור
  • 29.
    למר גורביץ היקר
    מר שורטי 16/09/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הינך איש חכם ומומחה בניתוח טכני! אבל אתה רץ אחרי השוק במקום לפניו! אני קצת מבין בטכני, אבל, ממש לא בונה עליו! אינו יכול לקחת בחשבון ברבורים שחורים כמו בשבוע שעבר באחת המניות! אם הטכני היה פועל בואקום... היית קולע ב 100%....!
    סגור
  • 28.
    הכיוון 2350- 2500 (ל"ת)
    דסק"ש לא לפספס 16/09/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • ועל סמך מה אתה מפמפם מידי יום? (ל"ת)
    ד 16/09/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 27.
    יצאתי עכשו מהמניות
    שמואל 16/09/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 4
    וקניתי שורטים בזול . ככה עובדים. צריך לדעת מתי לצאת.
    סגור
  • זה אתה עם ההמלצה לכלל ביוטכנולוגיות? גם אותה מכרת? (ל"ת)
    לשמואל 16/09/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    כיל
    נועם דבורה 16/09/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מכרתי כיל אתמול בשער 2950לא יכולתי להמשיך להחזיק פחדתי מתבוסה המנייה ירדה ועלתה מהר מאוד 27 אחוז משער 2500
    סגור
  • 25.
    עליה חזקה באגחים.
    שמואל 16/09/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתקופה הזאת.
    סגור
  • 24.
    אבוג'ן עם תוצאות ניסוי מוצלחות (ל"ת)
    וואלק 16/09/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מוצר ראשון ב-2016!!! (ל"ת)
    חיים 16/09/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    לבמבי קושקוש והמנוזלים המקנחים בצורה מגעילה בפרהסיה
    מר שורטי 16/09/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    החלטתי הרגע לשנות את אפקט סאמרס לדפקט קושקוש! ועכשיו רגע של רצינות! אני מציע לכולכם לפנות את כספכם משוקי ההון! דבר מה מאד שלילי יעבור על השווקים בקרוב!!!!!!
    סגור
  • 22.
    אני מימשתי אתמול וכעת מסיים, צריך לדעת מתי לרדת
    ליאון 16/09/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מהשור ברודיאו
    סגור
  • 21.
    לאנונימי ומקנחי האף
    מר שורטי 16/09/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני אחד מקבוצה בשוק שמהווים משענת ואיזון לפוקע הגדול ביותר! היום ננער לך את השוק ונישתה כל הסחורה מהקצוות! מכינים עצמנו לפקיעה! זה מגעיל אותי לקחת הכסף מקטן וגדול! אבל, במלחמה, כמו במלחמה! הבנתו במבי?
    סגור
  • 20.
    כסף בריצפה
    המפציץ 16/09/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    9 3
    היזדמנות אחרונה להיכנס לטיסה יש פער 20 אחוז בין המעוף למדדי חול פקיעה שבוע הבא מעל 1300
    סגור
  • פקיעה בטוח מעל 300 (ל"ת)
    ארי 16/09/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    פלוריסטם להחיזק חזק צופה 30% ירוק היום (ל"ת)
    סוחר חתיך 16/09/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • אמן ואמן ידידי. אני איתך (ל"ת)
    עורב אמיתי אמיתי 16/09/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • יפה ..בהצלחה !!!!!!!! (ל"ת)
    בנסדק יקבלו אותה 16/09/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    לקושקוש אנונימי זב חוטם והחברים המנוזלים
    מר שורטי 16/09/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1)לגבי מה ששמעת! יוסיפוביץ החכם הינו גאון, אבל, פקיד פשוט במחלקת השקעות! אין לו נגיעה למחלקה שקובעת אשראים! הבנת קושקוש? 2)איני משתמש בכספי הבנק ולא זקוק לאשראים! אבל בכל רגע נתון יש לי אפשרות למינופים אדירים לצרכים שונים! הבנת במבי?
    סגור
  • 17.
    גלטן ביודיזל אופציה ג אין מוכרים בהצלחההההההההההההההההה (ל"ת)
    bhr 16/09/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    הודעה חיובית דרמטית
    ארנון ביונדווקס לפני 16/09/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לפני רכישה על ידי חברת תרופות גדולה הודעה בקרוב
    סגור
  • ביונדווקס- מנייה מתה ממזמן
    חבי 16/09/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קרסה משער 800 בשנת 2009 לשער 69 כיום. בושה !!!!!
    סגור
  • 15.
    תפרסם דיווח בדבר אירוע מהותי-הפסקת מסחר (ל"ת)
    פלוריסטם הודעה במאיה 16/09/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    מיום שלישי ירידות בארצות הברית
    חכם 16/09/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 10
    הם יוצאים בעליות ומכניסים אותכם למלכודת. זהירות בור בלי תחתית.
    סגור
  • 13.
    אל תיגעו בדלק רכב,ולא בביקומניקן. (ל"ת)
    מיכאל 16/09/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    היום יום השחיטה הגדול לשורטיסטים
    ברוך 16/09/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    11 1
    היום יקטלו לכם את התיאבון שלא תישכחו וכיל וחברה לישראל ימשיכו חזק לעלות למעלה פלוס בזק והבנקים
    סגור
  • 11.
    עבודה בעיניים
    חכם 16/09/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    3 9
    כשרוצים דוחפים לעליות מלכותיות. זאת מלכודת להיזהר.
    סגור
  • 10.
    זאת הרמה להנחתה - לממש רווחים
    ציקי 16/09/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 8
    הראלי האמיתי יבוא בדצמבר
    סגור
  • 9.
    וכן לא בבילון, רק בנקים,מי ששמע לי הרוויח בענק (ל"ת)
    איתמר 16/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    בשום אופן לא דלק רכב -היום ירידה -מזגזגת,ולא ביוליין (ל"ת)
    איתמר 16/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    כבר אמרתי לך שאתה דפקט-רק הפעם צירפת קבלות (ל"ת)
    לשורטי 16/09/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    יאבה דאבה דוווו טיסה נעימה לכולם היום הבורסה בירוק חזק (ל"ת)
    סוחר חתיך 16/09/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    למישהו יש משהו להגיד על ההודעה של אנרג'יקס? (ל"ת)
    מומנטום 16/09/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    ספטמבר השחור
    חכם 16/09/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 7
    גם אם עליתם לקומה 23 יש גם לרדת למינוס 3 . הכל נראה שקט וורוד. חברה לברוח............תיתכוננו לירידות חדות. מהיום ירידות. מדד המעוף יגיע ל....900 נחיה ונראה.
    סגור
  • 3.
    בוקר טוב
    למר שורטי 16/09/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    א. כל עוד אף אחד לא כותב בכינוי "אלוהים" הכל בסדר . ב. בקשר לרב חזיזא שליט"א ומר יוסיפוביץ מהבנק על זה נאמר עשה לך רב וקנה לך חבר. (יש כאלה שמפרשים רב מלשון לריב ) טוב שיש בסביבה אדם חכם שנותן עצות חכמות. על חבר אמיתי צריך כבר להתאמץ. ג. תיאולוגיה/ מיתולוגיה מעניין מאד במיוחד האמונות העתיקות בבלית, כנענית, מצרית., שומרית וכו' (כרגע בדיוק אני קוראת ספר על גלגמש. המשך יום טוב.
    סגור
  • 2.
    שימו לב שהתנהגות מדד המעוף דומה מאד ללפני שנה 9/12.
    אנליסט עממי 16/09/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אני לא חסיד גדול של הניתוח הטכני, אבל בכל זאת כדאי לתת מבט במקרים מעניינים, כמו זה שקורה עכשיו. בדיוק לפני שנה, בתחילת ספטמבר החל ראלי שהעלה את המעוף תוך שבועיים ב-17%, מ-1050 ל-1230. אז המדד דישדש בין 1050 לבין 1150. כאשר יש פריצה, העליה היא בערך בגובה הדישדוש, כלומר כ- 100 נק' מעל השיא. לפי זה המדד אמור היה להגיע ל-1250 ואמנם תוך שבועיים הגיע ל- 1230. מאז ועד היום (שנה) המעוף מדשדש בין 1245 לבין 1165 (80 נק') בהתאם הוא אמור להגיע תוך זמן קצר ל- 1325. יש הרבה סימנים דומים לכך ואתם מוזמנים לבדוק את כל מה שציינתי, אבל בלי התחייבות. יום טוב ומוצלח לכולם וחג שמח!!!
    סגור
  • 1.
    מר שורטי כמה מליונים תפסיד היום?
    אנונימי 16/09/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    11 2
    שמעתי קצת רכילות מהבנק שלך, שיוסיפוביץ הורה מיידית לסגור לך את האשראי
    סגור