סגירה עוצמתית בת"א: מדד המעו"ף טס 1.9%, בהובלת כיל - צפו בטבלת המניות

כיל הגיבה בעוצמה לדיווח לפיו קרימוב מכר את חלקו באורלקלי. פרוטליקס צללה 10%. עילוי פיננסי טסה 255%. שמן עלתה 4.3%
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע המקוצר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים חדות, מדד המעו"ף הגיב בעוצמה להודעה המשותפת של ארה"ב ורוסיה לפיה אסד ישמיד או יעביר את הנשק הכימי שלו עד אמצע 2014. משמעות הדברים היא שעניין התקיפה בסוריה יורד באופן סופי מהפרק. במדד המעו"ף היה זה היום החזק מאז ה-1 בינואר.

את העליות בשוק המקומי הובילו מתחילת היום מניות כיל +1.87% כיל 1,691 +1.87% כיל בסיס:1,660 פתיחה:1,680 גבוה:1,704 נמוך:1,674 תמורה:29,757,598 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וה חברה לישראל +1.81% חברה לישראל 75,750 +1.81% חברה לישראל בסיס:74,400 פתיחה:74,650 גבוה:76,000 נמוך:74,400 תמורה:11,191,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: על רקע הדיווחים על מכירת חלקו של הטייקון קרימוב באורלקלי ב-3.7 מיליארד דולר, מה שעשוי לשנות את החלטת הפרישה של החברה מקרטל שיווק האשלג הרוסי. בנוסף, השוק המקומי נהנה מהסגירה החיובית בוול סטריט ביום שישי האחרון.



לרגל חג סוכות - שבוע המסחר יהיה מקוצר בישראל ויסתיים ביום שלישי.

בסיום המסחר זינק מדד המעו"ף ב-1.9% לרמה של 1,225 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 1.2% ומדד הבנקים טיפס 1.7%. המחזור בשוק הסתכם ב-826 מיליון שקל. בין 25 מניות מדד המעו"ף רק שתיים ירדו בסיום: טבע +0.03% טבע 7,582 +0.03% טבע בסיס:7,580 פתיחה:7,630 גבוה:7,745 נמוך:7,517 תמורה:67,468,485 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 0.44% ו פז נפט +1.02% פז נפט 52,720 +1.02% פז נפט בסיס:52,190 פתיחה:52,800 גבוה:53,470 נמוך:52,380 תמורה:14,908,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה 4%. לעומתן את העליות החדות ביותר במדד רשמו כיל +1.87% כיל 1,691 +1.87% כיל בסיס:1,660 פתיחה:1,680 גבוה:1,704 נמוך:1,674 תמורה:29,757,598 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-6.4% וגם הובילה את המחזור וה חברה לישראל +1.81% חברה לישראל 75,750 +1.81% חברה לישראל בסיס:74,400 פתיחה:74,650 גבוה:76,000 נמוך:74,400 תמורה:11,191,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-9%. מניית {עילוי פיננסי} בלטה בזינוק של 255% ולעומתה מניית פרוטליקס +0.79% פרוטליקס 153.1 +0.79% פרוטליקס בסיס:151.9 פתיחה:151.9 גבוה:154.5 נמוך:151.8 תמורה:275,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 10%.

היום אחה"צ תפרסם הלמ"ס את בישראל. ההערכות הן כי המדד עלה באוגוסט ב-0.3%-0.4%. לפי דעות מרבית הכלכלנים, יותיר בסוף החודש את הריבית ללא שינוי ברמה של 1.25%.

המנתח הטכני של Bizportal, איל גורביץ', התייחס הבוקר לעליות האחרונות במדד המעו"ף ולכיוון שלו בהמשך הדרך - מה יהווה אינדיקציה אמיתית ל'רגיעה' במדד?



בגזרה הגיאופוליטית שכל כך הלחיצה את המשקיעים באחד העם - נרשמה בסוף השבוע רגיעה. שרי החוץ של ארה"ב ורוסיה הודיעו על הסכם לפיו אסד ישמיד או יעביר את הנשק הכימי שלו עד אמצע השנה הבאה. משמעות הדברים היא שעניין התקיפה בסוריה יורד באופן סופי מהפרק.

בארה"ב - למה המדדים עלו ומה צפוי השבוע?

ברקע לעליות בוול סטריט ביום שישי עמדה האכזבה מנתון המכירות הקמעונאיות שרשם עלייה חודשית של 0.2% בלבד מול תחזית לעלייה של 0.5% (ובאופן כללי היה זה הנתון החלש מזה 4 חודשים). הסוחרים רואים בנתון החלש סיבה לכך שברננקי יבחר שלא לצמצם באופן דרמטי את תכנית רכישות האג"ח, שכן הכלכלה האמריקנית עדיין לא במקום מספיק טוב.

כך או כך, לפי סקר של בלומברג - ה'פד' שרוכש כבר תקופה ארוכה אג"חים ב-85 מיליארד דולר כל חודש, יצמצם בעדכון הריבית הקרוב (יום רביעי שעה 21:00 שעון ישראל) את הרכישות ב-10 מיליארד דולר ל-75 מיליארד דולר. לפי סקר נוסף של בלומברג, 57% מהנשאלים סבורים שהשוק לא יגיב בעוצמה לתחילת צמצום של רכישות האג"ח.

ביצועי המדדים בשבוע החולף

בשבוע שעבר רשם המעו"ף עלייה של 1.96% והצליח לסגור מעל 1,200 נקודות לאחר שלאחרונה נפל עד לרמה של 1,145 נקודות. כלומר תוך שבועיים ביצעה המדד מהלך עליות של כ-5% מנקודות השפל. מדד ה-S&P500 עלה אף הוא בשבוע החולף ב-2% ורשם בכך את השבוע הטוב ביותר מזה חודשיים. הדאו ג'ונס עלה בשבוע החולף ב-3%, השבוע הטוב מאז תחילת ינואר. בגרף, מדד המעו"ף ב-12 החודשים האחרונים:

מניות במרכז

מניית כיל +1.87% כיל 1,691 +1.87% כיל בסיס:1,660 פתיחה:1,680 גבוה:1,704 נמוך:1,674 תמורה:29,757,598 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ובעלת השליטה בה ה חברה לישראל +1.81% חברה לישראל 75,750 +1.81% חברה לישראל בסיס:74,400 פתיחה:74,650 גבוה:76,000 נמוך:74,400 תמורה:11,191,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרו בעליות שערים חדות. זאת, על רקע . דיווחים בסוכנויות הידיעות הרוסיות לפיהם המיליארדר סולימאן קרימוב מכר את החזקותיו באורלקלי לולדימיר קוגן תמורת 3.7 מיליארד דולר.

חברת בבילון +0.71% בבילון 141.5 +0.71% בבילון בסיס:140.5 פתיחה:140.5 גבוה:142.3 נמוך:141.1 תמורה:5,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת נועם לניר ממשיכה לגוון את מקורות ההכנסה שלה ומחזקת את נוכחותה בשוק סרגלי הכלים העולמי, עוד לפני השלמת המיזוג הצפוי עם איירון סורס. הבוקר (א') הודיעה בבילון כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ASK בנוגע לחלוקה בהכנסות מפרסום באינטרנט.

מניית {איזיצ'יפ} המשיכה להיסחר תחת לחץ מכירות. ביום חמישי עברה מניית השבבים להיסחר בירידות שערים חדות, זאת לאחר שסיסקו חשפה מעבד חדש בשם Npower, וחשש המשקיעים הוא לירידה בהזמנות מכיוונה של סיסקו לשבבים שמייצרת איזיצ'יפ לשוק התקשורת ובעיקר לתחום ה-CESR(Carrier Ethernet Switching & Routing).

פרוטליקס +0.79% פרוטליקס 153.1 +0.79% פרוטליקס בסיס:151.9 פתיחה:151.9 גבוה:154.5 נמוך:151.8 תמורה:275,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בירידות שערים חדות. זאת, לאחר שחברת הביומד הודיעה כי השלימה את הליך תמחור האג"ח להמרה בהיקף כספי של 60 מיליון דולר, והיא החלה להיסחר היום לאחר שהופסק באופן זמני המסחר בה ביום חמישי האחרון.

מניית שפע ימים -0.69% שפע ימים 57.3 -0.69% שפע ימים בסיס:57.7 פתיחה:58.8 גבוה:58.8 נמוך:57 תמורה:22,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע כוונתה לגייס 3 מיליון שקל. החברה, שבשךיטת יצחק טאוב יוסף, עוסקת בחיפוש אבנים יקרות ונסחרת לפי שווי של 119 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(107):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    אשמח להסבר לגבי קרן נאמנות פסגות יפן
    avikark 15/09/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יכול להיות שכל שבוע שעבר הניקיי רק עלה, אך קרן הנאמנות פסגות יפן (מספר נייר 5104278 ) ירדה יומיים ברצף , ב 9+10.9.2013 ירדה כמעט 3% ביומיים האלו כאשר בפועל מדד ניקיי עלה.איך אפשר להסביר את זה? תודה רבה לכל העוזרים.
    סגור
  • צריך לבדוק לאיזה מטבע מוצמד הקרן. בשבוע שעבר השקל התחזק
    אנליסט עממי 16/09/2013 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאד ואולי זאת הסיבה.
    סגור
  • 65.
    מכרתי כיל!!!!!קניתי טבע!!!!!
    יופיטר שוקי הון 15/09/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אחלו לי הצלחה!!!!
    סגור
  • 64.
    DNA ביומד שער 50 בקרוב$$$$$ (ל"ת)
    ציפור גן עדן 15/09/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 63.
    למגיבה 56 המשכון
    מר שורטי 15/09/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש גם יש לחן ומנגינה של אריק איינשטיין ושלום חנוך! המנגינה שמימית ושומעים בה את משק כנפי המלאכים..... המילים ניכנסות עמוק ללב ולתודעה... ממש קלעת בול ...!
    סגור
  • 62.
    אורמת-ציפיתי לעלייה יותר חדה ומחזור יותר גדול
    מבין עניין 15/09/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה לי שכדאי למכור. מפני שעם כזו קפיצה במדדים והמניה עולה רק בקושי ב-2% והמחזור ממש דליל אז כנראה ש,,,
    סגור
  • 61.
    למגיבתי ל 56
    מר שורטי 15/09/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני "נאלץ" להודות לך(אני חושב פעם שניה) על תמיכתך ורוחב ליבך! אני מאמין גדול באנשים ובטח ובטח באישה כמוך ששופעת טוב לב, כושר ביטוי מדהים ואני בטוח שהקרובים אליך ואלו שסביבך נהנים מטובך...! אשלח בהזדמנות סימוכין מעולם התאולוגיה שאני מצוי בו ומהם תביני לעומק דברים שבני אדם" מהשורה" לא מתעסקים בזה! זה ים של חומר שמסביר את אריסטו, את השואה, את(כמעט חורבן בית שלישי) לפני 40שנה ועוד ים של פיקנטריה בכל הרמות! ערב טוב!
    סגור
  • 60.
    אייסקיור לפני פיצה תחזור לשער 110 בקרוב (ל"ת)
    הילל 15/09/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ואני חשבתי שהיא לפני נקניק...:) (ל"ת)
    משה 15/09/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • פריצה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    אייסקיור לקראת 15/09/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • מניה של גנבים לא לגעת בה. (ל"ת)
    מני 15/09/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    תשתפי אותנו בשמחתך לא רק בצער (ל"ת)
    לנועה דבורה כיל 15/09/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נועה דבורה, והוא רגיל לבכות (ל"ת)
    זה נועם דבורה 15/09/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    עולה במחזור יפה 12% בטח הודעה טובה בדרך (ל"ת)
    אייסקיור משהו טוב קו 15/09/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אני לא אתקרב למניה הזו . ירדה עשרים אחוז, גנבה המשקיעי
    קוראת 15/09/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ם.. גועל נפש. יש חברות אחרות שיתנו אותה תשואה ויותר ואני איתן. תהנה!
    סגור
  • 57.
    הגיע ליעד 1225 שיווווווווווווו (ל"ת)
    סוחר חתיך 15/09/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 56.
    לכושכוש במבי אנונימי זבי והמנוזלים
    מר שורטי 15/09/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    1)אני חושב שהשם הנ"ל שהענקתם לעצמכם יתאים לשם להקת רוק! 2)אם חלפת אי פעם ע"י ספר פסיכולוגיה, בו ואחכימך! 3)אתה לא רק שלא אומר שם אמיתי, למשל כמו שאני עושה(שורטי) אתה חושש אפילו להציג עצמך בשם בדוי! בא נגיד ששימך משה, והיית רושם כאן תומר! אבל הפחד שלך מעצמך ומהסביבה, הביאוך לקרוא לעצמך אנונימי...קל ופשוט ..! חוסר ביטחונך בולט! אגב, מצבך מסתבך שבעתיים: בזמנו היתה כאן בחורה בשם אנונימי, ואתה גנבת לה את השם ונאלצה להחליף לאנונימית...ואיני יודע מהי כרגע! אתה עד כדי כך עלוב ,שהגעת למצב של גניבת שם, שהיסברתי לך פישרו! הבנת קושקוש?
    סגור
  • אתה מידי לוקח ללב!!!!
    מר שורטי 15/09/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם כי זה אכן מרגיז קללות והעלבות. אציין שאני זאת שכתבתי בהתחלה כאנונימי רק כי היה כתוב למטה הגב כאנונימי אח"כ הבנתי שאפשר להוסיף (ת) או לשנות שם. עם הזמן אמרתי רק לקבוצה הכותבת פה באתר את שמי. עם הקללות עברתי לציין רק עיר . לדעתי זה ממש לא משנה או משקף משהו. וזאת אך ורק בגלל התנהגות של מספר אנשים. שלא ידוע מה הם משיגים בזה מלבד להוציא תסכול וכעס. או שזה חוסר סובלנות לדעות שונות או קנאה במצליחים. אבל אתה לוקח יותר מידי ברצינות . אבל אפשר להבין בהחלט את הכעס. תיזכר בשיר של אריק איינשטיין "למה לי לקחת ללב" יום טוב
    סגור
  • אריק איינשטיין
    המשך 15/09/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא בטוח שיש לו שיר כזה ואם אין אז אולי נכתוב לו מילים
    סגור
  • 55.
    לגבי הפקיעה באמת שאין לי מושג אבל אני לא מאמין בפחות
    סוחר חתיך 15/09/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מ 1200 נק וגם לא חושב שיתנו מעל 1225 מקווה שלגבי התרחיש החיובי אני טועה חחח
    סגור
  • 54.
    חל יעד 181000 בבילון סטופ 2700 יעד ראשון 3000 שני 3300 (ל"ת)
    סוחר חתיך 15/09/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    ביום חמישי כתבתי לכם שסגרתי קול ברווח של 60
    אחת שמבינה א 15/09/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקלים, כעת אתם מבינים למה? היתה לי תחושה שתהיינה עליות חדות במעוף ואנחנו גם לקראת חול המועד ופקיעה מוקול 1240 היה מאוד קרוב, ולכן החלטתי לסגור אותו מהר, ככה עובדים נכון. היום אני אכתוב קול רק לקראת סיום המסחר, יתכן והמעוף יעלה גם 2%. אם ישראמקו תרד קצת, מאוד מומלצת לקנייה, המנייה הזאת חייבת להיות בכל תיק וחוץ מזה אני מאוד שלמה עם מה שאני כותבת וממליצה, ... המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • היום קניתי 100 יח' P1210W ב 60 שח
    אחד שלא מבין 15/09/2013 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר נופלים 2% בלי שום סיבה
    סגור
  • 52.
    לסוחר החתיך אשמח אם תייעץ לי במה להשקיע 100K (ל"ת)
    ארמונד 15/09/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לטווח ארוך בארץ רציו בחול פייסבוק... שנה שנתיים ותשלש
    סוחר חתיך 15/09/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את הכסף
    סגור
  • 51.
    לא יזיק היתייחסות בקשר להודעה במאיה? תודה (ל"ת)
    לביז בקשר לדסק"ש 15/09/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    לאנונימי קוקי בובוש זב חוטם וחבריו המנוזלים
    מר שורטי 15/09/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1)אני אוהב אותך בכנות ורוצה שיהיה לך , לילדים ולנכדים רק טוב! 2)אכן, אבקש עזרתך במגבית ע"מ להחזיר לי את ה 2 מליון שקלים שהפסדתי השבוע! ונישארתי כמעט ערום(לא עליכם) עם מאות מליונים בארץ ובעולם! כמובן לא כולל רכוש כמו אדמות ובתים!
    סגור
  • 49.
    ראו תגובה 17 שלי ואני אמרתי עוד ביום חמישי מדד יגיע
    שבי 15/09/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1240 אבל צריך שיעבור את 1225
    סגור
  • 48.
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=84426
    דסק"ש 15/09/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעקבות ההסכם עם כור דסק"ש צפויה לרשום רווח נקי הנעמד ב51 מיליון שח ברבעון השלישי של השנה.. לא לפספסססססססס
    סגור
  • 47.
    איזה יום שמח לי היום איזה יוםםםם רווח יומי 32 אלף שח
    סוחר חתיך 15/09/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    13 2
    יעד הוקפץ מ 1217 ל 1225 פריצת 1225 גוזר יעד מהיר 1240 חברים פרוק סוריה מנשק כימי זה טורבו לבורסה שלנו יתכן שזה מה שחיכו לו כל הזמן הזה לא משהו פונדומנטלי ולא טכני אלה ביטחוני מדיני.... מקווה שעשיתם כמה שקלים על חשבון הטירונים שחושבים שהם יודעים חחחחח בהצלחה ושנה טובה ומתוקה שנת הנפט הגדולההההה
    סגור
  • נפילהההההה מחר (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סוחר יקר הימור על פקיעה (ל"ת)
    שיקו 15/09/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אין כמוך! חושב נכון וטוב! בטח עשינו. אמן ימשיך.
    עורב אמיתי אמיתי 15/09/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חגים ומועדים לששון לך ולבני ביתך. המשך לכתוב כאן
    סגור
  • אמןןןןן!!! שאלה לי מה דעתך על בבילון ומה דעתך על ח״ל? (ל"ת)
    לסוחר חתיך 15/09/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טבע קנייה חזקה!!!!!
    יופיטר שוקי הון 15/09/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טבע נסיקה!!!נסיקה!!!נסיקה!!!! מיליון ש״ח שמתי בטבע הבית שלי
    סגור
  • שקרן (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה משוגע על כל הראש
    siryusgo 15/09/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים את הבית על מניה, אתה מרגיש טוב ולמה? שמים רק 30% על מניות, ודווקא על טבע יש לה כל מיני בעיות עכשיו עם התרופות העיקריות שלה. חשוב שוב, וקח צעד אחורה, גם סכום קטן יהיה טוב
    סגור
  • 46.
    המשך לבובוש ממי קוקי
    מר שורטי 15/09/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ...אתה רואה , גם קטנציק(198 ס"מ) כמוני יכול לבכות ולמרר בבכי על הפסדיו! אגב, להזהירך, לא מומלץ כרגע לקנות ב VENEZUELA ! יקר מידי! אבל בגלל שאתה זב חוטם עם חברים מנוזלים! אשמח בקרוב לתת לך טיפים כדי שלא תישאר רק עם 57 מליון שקל!
    סגור
  • 45.
    איידיאיי ביטוח - השקעה מנצח
    עדי 15/09/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי שעברתי על דוחות שלפני ההנפקה - חד משמעית קניה בטוחה! יש לה לעלות לפחות עוד 20% בשקט.. החברה צומחת כל שנה גם בהכנסות וגם ברווחיות
    סגור
  • 44.
    ל 29 בובוש קוקוני
    מר שורטי 15/09/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שכחתי לספר לך שאני משקיע הרבה בחו"ל ובעיקר בבבורסות של אזור הולדתי(ונצואלה) השקעתי באוגוסט 2008 סך 1 מליון $ במדד MKT של ארץ הולדתי.(מקביל ל 25) בשער ממוצע של 30000! בסוף השבוע מכרתי כל הכמות בשער יותר מ 1500000! פי 50!!! המליון הפך ל 50 מליון $! וזה לא כולל את 145 מליון שקל בתל אביב ועוד.....!
    סגור
  • אני מרחם עליך מר שורטי
    אנונימי 15/09/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש על זה הרבה מאמרים בפסיכולוגיה ובמדעי ההתנהגות, בהם נאמר שמפסידנים רבים מכניסים להם לראש דברי הבל אשר הם בעצמם מאמינים לשקרים שלהם. תמשיך לחלום ולספור מליונים שאין לך ואם אתה מעוניין אני בהחלט אשמח לעשות ישבילך מגבית בכדי לאפשר לך לעבור את החגים בכבוד.
    סגור
  • מחר נפילההההה
    אחד שלא מבין 15/09/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקרא כותורות
    סגור
  • 43.
    נתתי לכיל שער תחתית 2500, בסופו של דבר
    אחת שמבינה א 15/09/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 12
    כמובן שהגיעה לשער הזה, המלצתי עליה כשהתחילה במגמת עליות, כתבתי לכם שגם אם היא בעלייה של 2% שווה קנייה, מקווה שאתם זוכרים וחוץ מזה שמתם לב שעל כל מנייה שאני ממליצה, אני לא מאכזבת אתכם, המלצתי לכם ביום חמישי על אפריקה, בשער הנוכחי שלה שווה קנייה, אבל את אפריקה הייתי מוכרת מהר.. האמת שאין לי רווחים בכיל, למרות כל העליות, אני פשוט מצמצמת הפסדים. יום טוב תהנו!
    סגור
  • 42.
    המשך לקוקי
    מר שורטי 15/09/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני לא מבין איך אתה לא מרחם עלי ולא מציע מגבית לטובתי כדי שיהיה לי מה לתת אוכל לילדים שהרי נישארתי רק עם 145 מליון שקל...! אגב הרב חזיזא שליטא ויוסיפוביץ היועץ הורו לי להגדיל יתרות שורט על 25 ת"א כולל כיל וחברה, ואכן כך עשיתי!
    סגור
  • 41.
    ששחררו לי בזול את שפע ימים! (ל"ת)
    תודה לפראיירים!! 15/09/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 40.
    ל 29 קוקי
    מר שורטי 15/09/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ..אני עובר על האתר ופתאום רואה את 29 המתוק שלאחר יום כיפור מאחל לי מר מאד מאד...! ובכן ,קוקי, מהבוקר אני מופסד על שורטים בכיל וחברה קרוב ל 780000 שקל ! אוי שיט, הרווח ב 3 שנים אחרונות קטן ל 145 מליון על השקעה 17 מליון! אני ממרר בבכי מכאב.....
    סגור
  • 39.
    בחבס החליטו תסריט של כור יתחילו למכור את NSI לבד
    ליחילוב 15/09/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחבס החליטו תסריט של כור יתחילו למכור את NSI לבד
    סגור
  • 38.
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    שח 15/09/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    סגור
  • 37.
    לא לפספססססססססססססססס (ל"ת)
    אייסקיור 15/09/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 36.
    תעלה הרבה הרבה הרבה הרבה (ל"ת)
    חברה לישראל 15/09/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 35.
    כיל לא רק עולה חזק היא טסה למעלה בלי מעצורים השמיים
    המבין 15/09/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הם הגבול זאת תיהיה מנית החודש ומנית השנה היא תיגמור חזק למעלה בשער שאיש לא ציפה לו
    סגור
  • כיל תרד!!!!
    יופיטר שוקי הון 15/09/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכרתי אותה היום!!!!
    סגור
  • לא חזק אחרכך תעלה לא חזק קוון למעלה (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    בזן
    avdav 15/09/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בזן הולכת להיות הבוננזה הבאה שער הדולר בשילוב חעם חוזי נפט ברוויה נוכח הרגיעה יביאו למרווחי זיקוק הוכים ועולין וכניסה של שחקנים כבדים לזירה ניתן לראות בימים האחרונים מחזורים כבדים יחסית בעסקאות משונות וזה סימן ברור למבינים ביננו
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    סוחר חתיך בזכותך מכרתי 100 פוטים ביום חמישי וקניתי 100
    שיקו 15/09/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קולים שאפו גדול מגיע לך על ההימור של ה 1217
    סגור
  • שקרן (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    בוקר טוב וירוק לכולם
    עורב אמיתי אמיתי 15/09/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היה ברור שנעלה, וטוב שכך! כולם פה ספקנים, ואפשר להבין ךמה, אבל עליות היום! חול מועד מעולה ופורה לכולם? באיזו מנית מעוף הייתם משקיעים? שאלה לרציניים בלבד. תודה!
    סגור
  • רק טבע (ל"ת)
    רק טבע 15/09/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • היעד 2650 מי שבחוץ לחוץ. יום טוב!!! (ל"ת)
    דסק"ש 15/09/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 31.
    מדוע אין התייחסות רצינית למה ששאלתי? אינני רוצה סתם
    מאת מגיב 14 15/09/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טיקבוקים או ציונים לשאלתי! אני מבקש התייחסות אמינה מהנהלת החברה לשאלתי. אינני סובל מטקבקים שמריצים מניות וגורמים להכשלת הציבור. הסיבה לשאלתי: השקעתי מספר אלפי שקלים במניית גבעות עולם ואינני יודע בכלל מה קורה שם!
    סגור
  • למגיב 14
    אנונימי 15/09/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תשמע גם אני נפלתי בגבעות אבל ממתין לתחילת קידוח מגד 6 ברגע שיתחילו השמועות ביחס להתקדמות הקידוח או שאולי הגיעו לסימנים משמעותיים אז תמכור כך או כל מעצמו הנייר לא יתרומם ואל תשקיע יותר בנייר הזה כל טוב ובהצלחה
    סגור
  • התרשמתי מתשובתך הכנה ומהצעתך ההוגנת והחכמה. חיזקת
    לאנונימי היקר, 15/09/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעשה את עמדתי בסוגיה ואני מודה לך מקרב לב. גמר חתימה טובה וחג שמח. ממני, מגיב מס׳ 14. לגבי היציאה מהנייר, אני עדיין שוקל אם לא כדאי להשאיר חלק למקרה שכן יהיה משהו רציני במגד 6 ? שים נא לב, שבמגד 5, הנייר עלה בהרבה לאחר הפרסום על הממצאים וירד רק כעבור תקופה מסויימת, כך שעדיין אני מתלבט לגבי ההמשך..... מה דעתך?
    סגור
  • למגיב 14
    אנונימי 15/09/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תתלבט לגבי ההמשך אבל יהיה מה שיהיה אל תשקיע היום יותר ממה שיש הנה היום מדשדשת ב 3.9 ו 4 במשך שבוע ויותר אז למה להמתין לשער 3.8 או 4.1 אני הייתי ממתין ןלא לבכות אם לא קנית ועלתה ל 5 אל תצטער כל טוב וחג שמח לך ולכולם
    סגור
  • ושוב תודה לך. חג שמח וכל טוב לך ולכל ישראל. (ל"ת)
    מאת מגיב 14 15/09/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • איזיציפ לפני פריצה חזקה חחחחח בידור חינם על חשבוננו (ל"ת)
    אייל גולן? או גורביץ 15/09/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תתקשר למנכל הגנב ותשאל אותו (ל"ת)
    למגיב 14 15/09/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • איך אתה משקיע בחברה שאתה לא יודע מה הולך שם?
    למגיב 15/09/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להבא תבדוק איפה אתה שם כסף.
    סגור
  • סתם? השואל רוצה באמת לדעת כיצד מתקדם הקידוח במגד 6
    למה אתם רעים ועונים 15/09/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא כנראה חושב שיש לו סיכוי טוב להרוויח ולכן ניסה אולי להשקיע בחברת גבעות. ולמה משמיצים כאן סתם אנשים ? ממש גועל נפש מה שעושים מטקבקים כאלה!
    סגור
  • 30.
    מניה טובה שמחלקת דיבידנדים על בסיס קבוע
    tאלוני חץ 15/09/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רווחית והציגה שיפור בדו"ח האחרון. כולם רצים אחרי זבל מניות וזונחים את המניות הטובות
    סגור
  • 29.
    יהיה לך היום מר מאוד מאוד (ל"ת)
    למר שורטי 15/09/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 28.
    בכותרת שואלים האם המעו"ף יגיב חזק? בתכן עליות קלות (ל"ת)
    גל 15/09/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 27.
    המניה תתקן ומי שיקנה לא יצטער אין סיבה להתרסקות כזאת
    איזיצ'יפ 15/09/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מקרה כיל חוזר.
    סגור
  • יש סיבה תרד עד 5000 (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    1180 (ל"ת)
    משה 15/09/2013 07:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 25.
    אמר שאצלנו המצב מעולה ויש צמיחה אז למה המעוף תקוע?
    ראש הממשלה 15/09/2013 07:02
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל מניות המעוף תקועות ולא עולות הרבה זמן. על איזה עליות מדברים פה? גם כשכיל התרסקה המעוף נשאר תקוע. משהו פה לא תקין
    סגור
  • 24.
    גבעות -טוביה החולב עסוק בסוכות לכן
    ראל000000038 15/09/2013 05:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא לא אחראי למניה כידןע לכם לפי המראה הוא דתי הוא מיתנצל אם היא לא תעלה
    סגור
  • 23.
    חיים?????
    מיכל 15/09/2013 01:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חיים אמר שכיל תעלה 6 אחוזים.....מי זה חיים??? אם מישהו יודע שיספר לי...חיים- בו נשלח לוטו?
    סגור
  • למה לא שלחת איתו לוטו? (ל"ת)
    חיים צדק 15/09/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אל תעשי טובות (ל"ת)
    אל תקני כיל 15/09/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    ענף הגז והנפש שור חזק
    יודע דבר 15/09/2013 01:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שלא קרא או החמיץ את מה שא מרה נובל אנרג"י ביום חמישי האחרון הנה תזכורת:" מתחת לכל תגלית גז בישראך יש מצבורי נפט..."..זה בעצם מה שמחזיק את האמריקאים ואת האוסטרלים כאן שעדיין לא התיאשו מעיניין הבג"צ... הם נשארים והם יודעים למה
    סגור
  • לא צריך להאמין לכל בלוף. גם לא לשר האוצר וביבי (ל"ת)
    אשרי המאמין 15/09/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אני דווקא מעריך שמכור בידיעה והכל מגולם
    הקוליסט 15/09/2013 01:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם ארה"ב תתקשה מאוד לפרוץ את ההתנגדות ב1690-1700 ומשם בשר גדול לרדת.
    סגור
  • ירידות ממחר (ל"ת)
    אחד שלא מבין 15/09/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    תמיד בסימני שאלה בביזפורל
    הקוליסט 15/09/2013 00:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל עם כוונה מרמזת וחבל זה מוריד מאוד את ערך האתר.
    סגור
  • 19.
    כיל מנית השנה (ל"ת)
    שלום 15/09/2013 00:24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 18.
    שפעת החזירים נסווקס אופציה2 בהצלחה (ל"ת)
    אולג 15/09/2013 00:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מניית השפעת !!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ביונדווקס 15/09/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    מחר 1210 יבחןואם יעקוף אותו אז יש מצב לראלי יפה עד
    שבי 14/09/2013 23:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליום שלשח משהו כמו 1225
    סגור
  • 16.
    עוד לפני שהתחיל הסיפור עם סוריה המעוף היה מתחת ל-1200
    רוקי 14/09/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אז מבחינת המעוף עניין סוריה כבר מאחורינו , תם ונשלם.
    סגור
  • למה כולכם עם נבואות זעם ורוצים שהמעוף ירד. אבל הוא יעלה
    פפו 15/09/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יותר מאחוז. הבעיה שלכם שנכנסתם לשורט.
    סגור
  • 15.
    כיל תעלה 6 אחוז
    חיים 14/09/2013 23:13
    הגב לתגובה זו
    10 7
    שנה טובה לכיל
    סגור
  • 14.
    מבין למשל מדוע הכל סודי כל כך בחברת גבעות? מדוע לא
    אני אדם פרטי ואינני 14/09/2013 23:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ניתן לציבור שום מידע עדכני לגבי מגד 6 ? מדוע כאדם פרטי אני צריך לחפש מידע בפורום דיבורסה למשל ולקבל מידע רק משם? מדוע אין שום דיווח מהנהלת החברה? כיצד הקידוח מתקדם? לאיזה עומק הגיע? מתי משערים שהקידוח יסתיים? האם מה שכותבים בדיבורסה גבעות שהגיעו לעומק כ- 3000 מטר, או שזה סתם הערכה? או אולי נסיון להריץ את המניה? מבקש לקבל מידע מהנהלת החברה בהקדם.
    סגור
  • 13.
    אין תקיפה אין סיבה לירידות? אתם כבר תמצאו סיבות
    התקיפה 14/09/2013 22:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למשל? הפד...
    סגור
  • 12.
    רוצים להרוויח 50 עד 100 אחוז
    אהרון 14/09/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שיש מעט אומץ יכול להרוויח 50 עד 100 אחוז תוף זמן קצר שיקנהאגח אי די בי אחזקות תרשמו תוך חודשים ספורים אגח ד 50 וכמעט בטוח 70
    סגור
  • 11.
    המעוף יזנק באחוז!!! (ל"ת)
    ירושלמי 14/09/2013 21:47
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 10.
    עניין בליויתן רציו מחר טטוס (ל"ת)
    אפילו בגלובס 14/09/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 9.
    יום ראשון של ירידות
    שוקי 14/09/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    6 11
    המדדים השבוע יהיו בנסיגה. לאחר שבועיים של עליות ללא כל סיבה מוצדקת לכאורה, הגיע הזמן לתיקון מהותי. שערי האופציות על המעוף מצביעות על מגמה זו. ראו הוזהרתם...
    סגור
  • 8.
    1220
    הבורר 14/09/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    7 9
    השבוע המעוף יחזור ל1225 ,וכנראה תוך מקסימום חודש נהיה כבר באיזור 1300 הרי הדשדוש הזה לא יכול להישאר לנצח והפריצה קרובה מתמיד .שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל היהודים באשר הם....
    סגור
  • 7.
    מחר המעוף 1220 לגזור ולשמור (ל"ת)
    סוחר חתיך 14/09/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 6.
    שפע ימים
    ג'וחה 14/09/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היא תיתן את הטון מי שלא תפס פיספס צפו לסיבוב גדול השבוע
    סגור
  • 5.
    מי שתתיתן את הטון שפע ימים (ל"ת)
    ג'וחה 14/09/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 4.
    מר יוסי פינק
    איציק והחבררים 14/09/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מכובדי, שנה טובה! יש לך אתר מכובד שלפי חישוביו ,פערי הארביטראז נכונים לחלוטין! אתה בחרת להיצמד לפערים לא נכונים שמפורסמים באתר גלובס, והם מוטעים ונישענים על שער דולר (לא סופי)שיקבע רק ביום שני! נא עיונך בנושא ועדכן הכתבה! בבירכת חברים, איציק.
    סגור
  • 3.
    כבר עלינו מ 1165 ל 1204... טיפשים (ל"ת)
    ערן 14/09/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    המעוף כבר עלה על רקע הצפי להשמדת הנשק (ל"ת)
    כאלה פטתים 14/09/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 1.
    מדד 100 ו75 ירד בגלל איזיציף (ל"ת)
    ראובן 14/09/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מדד הבהלה הישראלית וההתרסקות הזדמנות קניה כמו כיל (ל"ת)
    איזיצ'יפ 15/09/2013 06:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור