סגירה בת"א: חצי מיליארד שקלים זרמו בשלב הנעילה בשל 'עדכון משקולות' של הבורסה - צפו במניות שהגיבו בעוצמה

המחזור הכללי בשוק הסתכם בכ-1.6 מיליארד שקל. כיל קפצה 2% בשלב הנעילה, אלקטרה איבדה גובה בנעילה. רציו קפצה 2.4%
 |  (85)
גרף, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע בבורסה בת"א התאפיין בדשדוש ולבסוף ננעל במגמה מעורבת. המחזור הסתכם ב-1.6 מיליארד שקלים כאשר הסיבה למחזור הגבוה היא עדכון המשקולות של המדדים בבורסה - תעודות הסל ביצעו היום את ההתאמות ולכן המחזור בנעילה הסתכם בכחצי מיליארד שקלים. כיל שנכנסה לשלב הנעילה בפלוס 0.1%, יצאה ממנו בפלוס 2.1% (בשל ביקושים של 47 מיליון שקלים, מרביתו ע"י התעודות). מי שחטף חזק בנעילה הוא גם מדד ת"א-75 שנכנס שלב הנעילה במינוס 0.65% ויצא ממנו במינוס 1.43%.

בסיכום שבועי המעו"ף טיפס כ-2%. הפקיעה השבועית של אופציות המעו"ף שהתרחשה היום בתחילת המסחר הייתה חיובית ובה עלה המעו"ף ב-0.2% לרמה של 1,202 נק' עם מחזור מסחר של 35.4 מיליון שקל בלבד.

בסוף יום המסחר עלה מדד המעו"ף ב-0.2% לרמה של 1,203 נקודות. מדד ת"א 75 איבד 0.6%, מדד הבנקים בלט לחיוב ועלה 1%. המחזור בשוק הסתכם בכ-1.6 מיליארד שקל. תעודת הסל של קסם S&P 500 Midcap בלטה היום מחזור גדול של 109 מיליון שקל, מדובר בתעודה חדשה שהחלה להיסחר היום.

ברקע למסחר נרשמה רגיעה בטחונית. מועצת הביטחון של האו"ם תחל כבר היום לדון בהצעת רוסיה לפיקוח על הנשק הכימי של סוריה, בעוד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא אתמול את נאום "אם אין אני לי מי לי" ורמז כי המסר שישראל מקבלת הוא שגורלה הביטחוני נתון בידיה בלבד.

עדכון משקולות

תעודות הסל ביצעו את ההתאמות לעדכון המשקולות שייכנס לתוקף ביום ראשון וכך המחזור בנעילה הסתכם בכחצי מיליארד שקלים. כיל שנכנסה לשלב הנעילה כאשר היא בפלוס 0.1%, יצאה ממנו בפלוס 2.1% (בשל ביקושים של 47 מיליון שקלים). פז נפט +0.6% פז נפט 52,040 +0.6% פז נפט בסיס:51,730 פתיחה:52,140 גבוה:52,320 נמוך:51,700 תמורה:8,193,808 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ראתה מחזור של 62 מיליון שקלים בנעילה ונותרה ללא שינוי. מחזורים ערים היו גם ב טאואר +0.63% טאואר 7,296 +0.63% טאואר בסיס:7,250 פתיחה:7,222 גבוה:7,313 נמוך:7,222 תמורה:13,610,250 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מזור רובוטיקה -0.67% מזור רובוטיקה 8,001 -0.67% מזור רובוטיקה בסיס:8,055 פתיחה:7,900 גבוה:8,088 נמוך:7,801 תמורה:16,168,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {פריגו} ומניות נוספות. צפו ברשימת המניות הבולטות בעדכון המשקולות .

מסחר מקוצר בסוכות

המסחר באחד העם יתקיים במתכונת מקוצרת במהלך חול המועד סוכות בין התאריכים 22 עד 24 בספטמבר באופן הבא:
שלב הטרום נעילה במניות וניירות ערך המירים, , וני"ע מוסדיים, יחל בשעה שתיקבע מידי יום באופן אקראי, בין השעה 14:14 לשעה 14:15. שלב מסחר הנעילה יחל בשעה שתיקבע מידי יום באופן אקראי, בין השעה 14:24 לשעה 14:25. המסחר בנגזרים יסתיים ב-14:35.

אתמול הגיש יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, 19 הצעות דרמטיות לשיפור הנזילות בבורסה. הבולטות הן: מסחר ביום שישי במקום ביום ראשון, הפרטת הבורסה, והשקת מוצרים ופקודות חדשות.

אתמול באחד העם

בסיכום יום המסחר אתמול, מדד המעו"ף הוסיף 0.17% וסגר ברמה של 1,200.4 נק', ת"א 75 עלה 0.1%. מדד הבנקים זינק ב-1.5%. המחזור הסתכם ב-1.224 מיליארד שקלים.

המסחר בעולם

בבורסות אירופה מתנהל המסחר במגמה מעורבת תוך נטייה לעליות קלות. מדד הדאקס עולה 0.1%, מדד הקאק הצרפתי מאבד 0.2% ומדד הפוטסי האנגלי מוסיף 0.1%.

המסחר באסיה התנהל הבוקר במגמה מעורבת. מדד הניקיי איבד 0.3%, שנחאי עלתה 0.6% וההאנג סנג הוסיף 0.1%. המשקיעים התאכזבו מנתון מכירת המכוניות ביפן שהיה מתחת לצפי וממשיכים להמתין להודעות נוספות מכיוון ה'פד' בהקשר לצמצום תוכנית רכישות האג"ח שאמור להתחיל כבר בחודשים הקרובים.

וול סטריט נפתחה במגמה חיובית לאחר שנתון התביעות הראשוניות לדמי אבטלה נפל ל-292 אלף בלבד לעומת צפי ל-330 אלף, אולם עיקר הפער נובע מכך ששתי מדינות לא הספיקו לעדכן את נתוניהן בשבוע שעבר (שהיה קצר). אתמול המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת. ה-s&p 500 עלה 0.3%, הדאו ג'ונס זינק 0.9% ולעומתם הנאסד"ק איבד 0.1%.

מניות במרכז

מניית פלוריסטם -1.09% פלוריסטם 454.5 -1.09% פלוריסטם בסיס:459.5 פתיחה:456 גבוה:462.2 נמוך:453.4 תמורה:396,437 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה אתמול לאחר שחברת הביומד קיבלה אישור בארה"ב לפטנט מרכזי של החברה . אישור הפטנט מקנה לה למעשה הגנה ובלעדיות על שיווק של טיפול במחלת עורקים היקפית שנקראת PAD (אינדיקציה מרכזית של החברה) באמצעות תאי גזע המופקים משילייה.

מניית קמהדע -0.39% קמהדע 2,036 -0.39% קמהדע בסיס:2,044 פתיחה:2,044 גבוה:2,060 נמוך:2,031 תמורה:733,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעלות לאחר שבלטה אמש בבורסת הנאסד"ק (סימול: KMDA) לאחר שעלתה ב-5.9% במחזור מסחר גבוה של כמעט פי 3 לעומת המחזור היומי הממוצע - 1.912 מיליון דולר (6.8 מיליון שקל) לרמת שיא מאז השלימה ההנפקה הראשונית בארה"ב. לפי בלומברג, העלייה החדה מקורה בספקולציות לפיהן חברת הביומד צפויה לפרסם תוצאות קליניות חיוביות בקרוב.

המסחר במניות פרוטליקס -0.97% פרוטליקס 174 -0.97% פרוטליקס בסיס:175.7 פתיחה:174 גבוה:176.4 נמוך:173 תמורה:319,980 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פנטזי נטוורק +0.92% פנטזי נטוורק 252.3 +0.92% פנטזי נטוורק בסיס:250 פתיחה:250 גבוה:254.7 נמוך:246.1 תמורה:70,085 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הופסק לאחר שחברת הביומד הודיעה היום על כוונתה לגייס 60 מיליון דולר בדרך של הנפקת אג"ח לגופים מוסדיים בארה"ב. המסחר יחודש לאחר השלמת שלב התמחור מעבר לים.

יזם הנדל"ן ישראל לוי באמצעות חברת ישראל לוי נדל"ן בע"מ הגיש היום הצעה לרכישת חברת הנדל"ן {חבס} בתמורה להשקעה של כ-60 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(85):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    תראו תראו !!
    הנביא !! 12/09/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סינרג'י כבלים המנייה הכי אינדראייסטמט בבורסה בת"א אין מצב העולם שהיא עומדת על 15 אגורות למנייה לאורך זמן , תבחנו את זה בעוד חודש מהיום
    סגור
  • 69.
    לתל אביבית
    איציק והחברים 12/09/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ... לא התעצלתי ופניתי לאביתר, שהינו פרופסור לכלכלה ונימצא עימנו בקבוצתנו! ביקשתי אותו לשוחח עם חברו טיומקין כדי להבין הבדלים בגישות, במידה וישנם! התשובה: ממש אין הבדלים בגישות! אתם יותר אגרסיביים בהבנת המטריה! היפנה את אביתר לכתבה בכלכליסט לגבי "יום כיפור כלכלי" וביקש לקרוא ולהשיב לו אם דבריו מספיק מובנים לציבור! שנה טובה!
    סגור
  • תודה .
    לאיציק וחברים 12/09/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קראתי כתבה שלו בכלכליסט . היתה לו ביקורת על מדיניות האוצר ולפיד. התיחסתי לעניין הדפסות הכספים . מתוכן הכתבה התקבל הרושם שהוא לא רואה בזה אסון גדול כי אין אינפלציה.... זה היה ניגוד גמור למה שאתם כותבים. בכל אופן תודה על ההבהרות.
    סגור
  • 68.
    גבעות טוביה החולב צריך לבקש סליחה
    ראל00000003 12/09/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שהוא לא חייך כמו תמיד באספות וטוביה רוצה לבקש סליחה מהרעיון של מגדים
    סגור
  • 67.
    לגברת הניפלאה
    מר שורטי 12/09/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאנונימית ששמה במקומו את האנונימי החצוף שהשפילני עד עפר ופרצתי בבכי מר על העלבון הצורב שחוויתי! בצר לי רצתי לרב היקר חזיזא וליועץ הדגול יוסיפוביץ שדיברו על ליבי והרגיעוני! אמרו לי לסלוח לילד \יתכן ואין לו הרבה בראש! לגביך הם מסרו שאת אישה חכמה עם לב ענק!
    סגור
  • העלבות וקללות יש פה למכביר .
    למר שורטי 12/09/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא פעם ראשונה ולא אחרונה. לפעמים כדאי להתעלם . כנראה, יש אנשים שנלחצים אם לא מסכימים לדעתם או מנבאים מפולות כולם אוהבים לשמוע שהם חכמים מוצלחים ויודעים איך להשקיע את כספם. יש תחרות טיפשית בתחום הזה איזה מניה יותר טובה להשקעה ומי צדק ומתי וכו'. המבחן האמיתי זה שמנהל הבנק טורח להתקשר בחגים וראש השנה להגיד שנה טובה לא צריך יותר מזה.
    סגור
  • 66.
    גבעות טוביה החולב מהאדמה שלנו שהו מחורר אותה
    ראל0000039 12/09/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוביה צריך לקש סליחה לא על ההפסדים של המשקיעים אלה על הרווחים שהופחתו מחברים שלו שבאו איתו מקנדה מלפני באו איתו מרוסיה הכי חשוב טוביה החולב צריך לבקש סליחה שהישתמש בשמות מתורתנו הקדושה וטוביה צריך לבקש סלחה מהרבי מלובביץ שהישתמש בשמו טוביה צריך לבקש סליחה שיש לו מראה של דתי והוא לא
    סגור
  • 65.
    הנפט בדרךךךךךךךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    נובל מעיר את רציו 12/09/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 64.
    משהו קורה שם ביקושים רבים כבר היתחילו (ל"ת)
    דסק"ש 12/09/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 63.
    לקראת הסגירה יהיו ביקושים רבים לא לפספססססס (ל"ת)
    דסק"ש 12/09/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    יאלה לשער100 (ל"ת)
    יאלה רציו 12/09/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 61.
    מה אתה משחק אותה מה? עאלק שורט בבילון.
    לקובי מסוחר מבין 12/09/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לך כסף לפלאפל, החברה הזו מדפסת מזומנים, שכל החיים שלך תנסה ותרדוף אחרי הקרסוליים של נועם לניר אמן.
    סגור
  • 60.
    גבעות ממי טוביה יבקש סליחה
    ראל0000038ר 12/09/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל על שמינה את האלוף האגדי שלא סיפק את הסחורה לחברים שלו בסיבובים השער ירד משבע
    סגור
  • 59.
    אנונימי
    מר שורטי 12/09/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם גם אתה זב חוטם? בכל מקרה, אתה מגיח מידי פעם, פולט שטות או שתיים ונעלם! האם זה מחוסר בטחון קיצוני או עקב IQ נמוך שאתה מודע לו! אגב, טיפשות ואי קיו נמוכים אינן מחלה! אפשר גם אפשר להמשיך לחיות גם כך!
    סגור
  • 58.
    מעוף בווםם יום א 1217 לגזור ולשמור (ל"ת)
    סוחר חתיך 12/09/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 57.
    תל אביבית
    איציק והחברים 12/09/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנו מכירים היטב את טיומקין ודעותיו ! הוא איש וכלכלן מוצלח! לא זכורה לי כל דעה שהשמיע בתקופה האחרונה שהיא הפוכה לדעת המחלקה שלנו! החברים שלנו, פשוט, יותר קיצוניים בדעותיהם לגבי הכלכלות מאשר טיומקין! נכון הקריסה עוד לא כאן , אבל, מאז התחלנו כאן, ה SP ו25 נמוכים בכמה אחוזים! אגב, קחי את ח"ל וכי"ל כסמן לקריסה! ואף נתנו כאן בזמן אמת לגביהן על מכירה וכניסה לשורט! השאר כבר הסטוריה.....!
    סגור
  • 56.
    מה אתה משחק אותה מה? עאלק שוראט בבילון.
    לקובי מסוחר מבין 12/09/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לך כסף לפלאפל, החברה הזו מדפסת מזומנים, שכל החיים שלך תנסה ותרדוף אחרי הקרסוליים של נועם לניר אמן.
    סגור
  • 55.
    וכנ"ל בזק עדיפה מאינטרנט זהב שעלתה הרבה פחות מעליית בזק (ל"ת)
    שרון 12/09/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    כפי שאמרתי,בזק עדיפה על בי קונמקשן שהיתה אמורה לעלות פ4 (ל"ת)
    שרון 12/09/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 53.
    ואל תנסואת דלק רכב תקבלו שפיץ אדום........... (ל"ת)
    קובי 12/09/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    אתן לכם כמה ימי ריקבון חמוץ בבילון,ואשחרר את השורט הענק (ל"ת)
    קובי 12/09/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    רק מניית נאוי, הטובה מכולן................... (ל"ת)
    חיים 12/09/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 50.
    אין מה לגעת בו, אתמול ניכנס בסוף היום שורט קטן......... (ל"ת)
    ליאור 12/09/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    דלק רכב זה נייר קאקי,לא יציב,וזה לא ניעור ידיים חלשות. (ל"ת)
    ליאור 12/09/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    לפני זינוק
    ביונדווקס 01105204 12/09/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפתחת תרופה אוניברסלית למחלת השפעת החורף בפתח לפני תוצאת ניסוי קליני 3 באירופה עד עכשיו התוצאות חיוביות השמיים הם הגבול
    סגור
  • 3 שנים מחכים שתעלה (ל"ת)
    ביונדווקס 12/09/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    לא נותנים לשוק לעבור את ה 1200 (ל"ת)
    שלי 12/09/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 46.
    שימו לב-בזק עדיפה בהמון על בי קומניקשן,אינטרנט גם דיבדנ (ל"ת)
    מיכה 12/09/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    האזהרות תפסו יפה מאוד,דלק רכב,בבילון,פניקס, (ל"ת)
    מיכה 12/09/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    בורסה מגעילה בלי שום תוכן הכל לפיד אשם (ל"ת)
    טל 12/09/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    מנייה שמומלצת נכון לעכשו ולסיבוב קצר בלבד
    אחת שמבינה א 12/09/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זו אפריקה, לדעתי בשער הז שווה קנייה, ביתר המניות צריך להמתין קצת לירידות, החודש הזה עשיתי רווח גדול בכתיבות, הלך לי ממש לפי הספר, ביום ראשון הפוטים היו מאוד גבוהים, גם אלה שרחוקים מהמעוף, ניצלתי זאת וכתבתי 3 פוטים בסך 1600 שקלים (יחד) אתמול סגרתי אותם. היום הם עומדים, בשערים 80 , 60 , אבל האמת שמאוד נלחצתי, אם המעוף היה ממשיך לרדת, אז הייתי מפסידה המון כסף, פשוט הלך לי טוב, אתמול כתבתי קול אחד בלבד וסגרתי אותו ברווח של 60 שקלים. מזמן לא הרווחתי סכומים כאלה מעל 1500 שקלים, ולעניין אחר, לאן נעלם הדחלילון? כותב חודש ונעלם לחצי שנה, ולאן נעלם העורב החביב של הפורום? אם לא ייצא לי לכתוב שוב היום, אז אני רוצה לאחל לכם חתימה טובה!
    סגור
  • מה כבר אפשר להרוויח מ1600 שקל? חחחח את סוחרת במחירים
    דחלילון 12/09/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של פלאפל ושתיה
    סגור
  • לדחלילון
    אחת שמבינה א 12/09/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ 1600 שקלים אפשר להרוויח 1400 שקלים לפחות, אז תפסיק לזלזל... אם אתה כותב אופציה ב800 שקלים והיום היא עומדת בשער 70, אז כמה הרווחת?... אני בכל אופלן לא מזלזלת ברווחים קטנים, ואני מאוד מרוצה. אז מה קורה דחלילון הכל בסדר אצלך?.... אנחנו עוד נדבר הרבה....
    סגור
  • 42.
    האם ניגע היום ב 1190 ? זו השאלה (ל"ת)
    רוחות מלחמה 12/09/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 41.
    לא ייתנו,ייתכן שרמת 1190 תיבחן בשעה 15:16 (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 40.
    למה אתם לא מקשיבים לי? (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תתחיל להוריד מכנסיים ותחתונים
    אנונימי 12/09/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבטחת לרוץ ערום והבורסה מסיימת היום ירוק
    סגור
  • 39.
    לא לגעת באייסקיור מדיקל מניה של גנבים. (ל"ת)
    צחי 12/09/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 38.
    מה יהיה אים אפריקה ישראל (ל"ת)
    רמי 12/09/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 37.
    תל אביבית
    איציק והחברים 12/09/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קראתי בעיון את תגובתך ל 11 ואני מעריך שאת מבינת עניין ובעלת השכלה רחבה בתחום! אני לא מתחום הכלכלה, אך, איני מסכים עם המשפט:"הפד יהרוס...." בתחום שלי, נהוג לטעון שאי אפשר לרפא סרטן עם אקמול!( אגב, כדורי פלסיבו עוזרים יותר!) הפד לא השיג דבר בשנים האחרונות! הפוך..! הוא העצים בעיה למימד ענקי שכבר אין לו שליטה עליה! סוף העולם לא יגיע בקרוב! אך נזק בלתי הפיך ניגרם לעולם ואין דרך חזרה..! לגבי קריסה? ממש כן...!
    סגור
  • תגובתי ל 11
    לאיציק והחברים 12/09/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מה שכתבתי הם דברים שאמר אבי טיומקין . כתבתי כי הם מנוגדים למה שאתם אומרים פה באתר כל הזמן.
    סגור
  • 36.
    למה דשדוש? תגידו ירידות (ל"ת)
    גל 12/09/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    כל הכבוד על הדיוק בדלק רכב ,ובבילון. (ל"ת)
    סוחר חתיך לחיים כהן 12/09/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    הפוטים לא להיט, אבל הקולים נוראיים, כותבים אותם בשיגעון (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    קנו נאוי, הכי טובה בשוק,לא דלק רכב,לא כלכלית,ולא בבילון (ל"ת)
    איתמר 12/09/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 32.
    דלק רכב לא לגעת , סכנת נפשות,רכבת הרים. (ל"ת)
    אריה 12/09/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 31.
    לא ייתנו לו לעבור בחיים את ה-1200 (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    מציע לכולם לקרוא את מה שכתבתי ב-9 בבוקר, 1200 תקרה (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    לברוח מדלק רכב,כלכליתו בבילון שלא תגידו לא אמרתי. (ל"ת)
    טוביק 12/09/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    מציע לכולם לקרוא את מה שכתבתי ב-9 בבוקר, השוק זבל (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    עד שעה 12 הצבע האדום ישלוט (ל"ת)
    שיקו 12/09/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    אידיבי פיתוח: אושרה עסקת מיזוג כור-דסק"ש ע"י דירקטורים (ל"ת)
    כור-דסק"ש 12/09/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    לזב חוטם וחבריו המנוזלים
    מר שורטי 12/09/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המלץ לחבריך המנוזלים על טיפות אף ללא מירשם שהמרכיב הפעיל בהם:Xylometazoline ! אני דואג לכם למרות "האיחולים"!
    סגור
  • בא לי להכניס לך שיפוד לישבן ולסובב (ל"ת)
    אנונימי 12/09/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לא יאומן שאתה מתבטא בצורה כזאת .
    לאנונימי 12/09/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני קוראת את דבריך בדרך כלל דברי טעם גם אם אינני מסכימה עם כל מה שאתה כותב. לא מתאים לך!! חבל שאנשים מקללים פה אחד את השני ומעליבים ופוגעים. לא יוצא מזה כלום . לקראת יום הכיפורים כדאי לכל המעליבים למינהם לשנות סגנון ולכבד אחד את השני.
    סגור
  • 24.
    אמרתי לכם דלק רכב-לא לגעת פן תיפגעו. תנודתיות רבה. (ל"ת)
    מיקו 12/09/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    מכרתי בעלייה היום את דסק"ש ודלק רכב.ירדו היום..... (ל"ת)
    ירון לאיתמר 12/09/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    רק אגחים
    גאון 12/09/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלה יהיו חודשים טובים באגח גם ממשלתי וגם אגח חברות.
    סגור
  • 21.
    וגם מכלכלית,ודיסקונט השקעות,קנו איזיציפ,קנו סרגון. (ל"ת)
    חיים כהן 12/09/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    מזהיר אתכםמבבילון ודלק רכב למרות שאתם רואים שעולה...... (ל"ת)
    חיים כהן 12/09/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מצב
    איציק והחברים 12/09/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1)אייל היקר! אנו מאד מחוברים ל 3 ספרות המיתולוגיות! 2)הפוקעים מנסים לשווק את מה שקנו לצורך הפקיעה!(לא לצרכי השקעה!) המלצתנו, לא להתפתות! אם היה לנו סחורה, היינו מוכרים להם בכייף! נהפוך הוא ..! ממשיכים להגדיל פוזיציות הפוכות! (למרות שלכאורה היינו אמורים לשחרר חלק "ולספור את הכסף במדרגות!")
    סגור
  • 18.
    תודה איתמר על היציאה בדסק"ש,ובבילון =יצאת גדול (ל"ת)
    מיכה 12/09/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    הזהרתי מפלוריסטם עליה לצורך ירידה,זהירות מדסק"ש,וביולין (ל"ת)
    שרון 12/09/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    סכנות כיום בבילון, דלק רכב,כלכלית ודדסק"ש!!!!!! לא לקנו (ל"ת)
    מיקו 12/09/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    למרות שעלתה בסגירה אתמול לא לגעת בדלק רכב! (ל"ת)
    אמיר 12/09/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    תגובה ליקירים!
    מר שורטי 12/09/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1)לזקן חכם. זקן ..זקן.. אבל הלוואי עלי ראש וזיקנה שכזאת! 2)לתל אביבית , תני להאוזר צאנס! הוא מבין דבר או שניים! 3)לזב חוטם וחבריו המנוזלים. אני מקווה שהלונגיסטים, השורטיסטים, האימפריאליסטים ועוד. לא "יוכלו" אותה היום, ואין צורך לקללם ולאחל להם הרס וחורבן!
    סגור
  • 13.
    100 (ל"ת)
    יאלה רציו לשער 12/09/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    הגורו הגדול רציו לפני פריצה (ל"ת)
    שמעתם חברים את 12/09/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    המשקיעים הקטנים נאיביים....
    זקן חכם 12/09/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בשקט בשקט מתקרב הרגע בו הפד יצמצם ויפסיק לרכוש אג"ח ב- 85 מילארד דולר כל חודש כפי שעשה בשנים האחרונות..... במקביל השחקנים והממשל האמרקאי עושים הכל ליצור תחושה של ראלי בשווקים....כרגיל המשקיעים הקטנים נכנסים אחרונים ויהיו ראשונים להיפגע... אני מזהיר כבר שבועות אחדים...ברגע שהפד יצמצם את הרכישות, מחיר האג"ח ל-10 שנים יפלו, התשואה תעלה לעבר 3.5% וזו כבר העלאת ריבית דה פקטו... עם תחילת הצמצום ברכישת האגחי"ם יבוא תיקון חד בשוקי המניות.... ראו הוזהרתם.
    סגור
  • אבי טיומקין יועץ קרנות גידור בינלאומיות
    תל אביבית 12/09/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוען שהכלכלה העולמית השתנתה והתיאוריות הקלאסיות אינן תקפות הכלכלה השתנתה. הכלכלנים לא ראו את המשבר מגיע ואמרו גם כאשר בנק מדפיס כסף זה גורם לאינפלציה וזה לא קרה . הוא גם אומר שטוענים שאם לממשלה יש גירעון תקציבי שוק האגח מתמוטט והריבית מזנקת מה שקרה הפוך שנה חמישית ריבית 0. השאלה היא מה באמת יקרה האם התמוטטות זמנית או סוף העולם. האם הפד יהרוס את כל מה שהוא עמל עליו כבר מספר שנים. ? והאם עלייה של 3.5% בתשואת האג"ח מספיקה למעבר של מניות לאגח"ים.
    סגור
  • אין כלכלה חדשה!!!
    זקן חכם 12/09/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גברתי הנאווה... מה שהשתנה זו נכונותם של ממשלות לשחק בנתונים והציג מצגי שווא....הזרמת הכספים המסיבית של כל הממשלות כדי לפחת את המטבעות שלהם ואת שערי הרבית ולאשש את הכלכלה , ובעיקר בארה"ב, תביא לאינפלציה... היא לא פרצה בעצמה עד היום כי בחודשים האחרונים מחירי הסחורות נפלו בגלל חשש מהאטה בסין. עתה מתברר שאין האטה בסין ולכן מחירי הסחורות יזנקו בחודשים הקרובים...האינפלציה תפרוץ והנגידים יעלו ריביות כדי לא לגלוש להיפר אינפלציה.... התוצאה: חזרה להאטה בצמיחה מלווה באינפלציה. ימים יגידו
    סגור
  • 10.
    על הבוקר! על רגל אחת!
    איציק והחברים 12/09/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רוב המשקיעים, אנליסטים, אנשי הטכני... שופכים עלינו "מידע" אופטימי בכל הנוגע לטיסות, המראות וכדומה! (אין כוונה לטיסה לנופש בסנטוריני!) המצב קשה ומהווה קרקע פוריה לתופעות לא נעימות בשווקים! ז. פרויד בפסיכואנליזה דיבר רבות על מנגנוני הגנה, רגשות שליליים והדחקתם ואף על חרדות! דיבר גם על מנגנוני הכחשה ואידאליזציה! פיקחו עיינים! בוקר טוב!
    סגור
  • 9.
    היום אם נראה את המעוף מעל 1205 נגיע ל 1240 בשבוע הבא (ל"ת)
    שבי 12/09/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • למה רק 1240 ? יאללה נגיד 1300 (ל"ת)
    למה מי יזכור שדיברת 12/09/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    נראה את הראל נוסקת לשיא כל הזמניים היום? (ל"ת)
    גמר חתימה טובה 12/09/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לא רואה סיבה לירידות, יחד עם זאת לא ייתנו למעוף לטפס. (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עם מדד המעוף עובר ומתבסס מעל 1200 אני הולך ערום ברחוב (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אם באלף ולא בעין.... (ל"ת)
    האקדמיה לעברית 12/09/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באיזה רחוב ובאיזה שעה. (ל"ת)
    נא לכתוב לנו 12/09/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה משנה? כפי שאתם רואים השוק יורד כמעט 0.5% בגלום.... (ל"ת)
    אינדיאני 12/09/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נראה ,גמר חתימה טובה?
    יופיטר שוקי הון 12/09/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה עם כיל? נראה נסיקה ?
    סגור
  • 4.
    נראה את כיל היום ב 3000?
    יופיטר שוקי הון 12/09/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גמר חתימה טובה !! ושנה של הרבה ברכה והצלחה !!!!
    סגור
  • 3.
    אתמול הגיש 19 הצעות ?
    פרופסור האוזר 12/09/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזל שהוא נזכר עכשיו. מכל הצעותיו הכל יתקבל חוץ מהורדת המס על הבורסה. כסף שנכנס לאוצר לא יוחזר. העם הפשוט הציע מזמן להוריד את המס על הבורסה כי העם יודע הכי טוב מה גורם לו להתרחק מהבורסה . לא צריך להיות פרופסור להציע הצעות מסובכות מידי.
    סגור
  • 2.
    למישהו פה יש הסבר מאיפה הגידול במחזורים? (ל"ת)
    מחזורים גבוהים? 12/09/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האם תמשיך במגמת עליה???? (ל"ת)
    פלוריסטם 12/09/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור