סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.2% בהובלת הבנקים, פלוריסטם טסה 5%

המגמה המעורבת בניו יורק העיבה על מדדי הבורסה בת"א בסיום. מדד הבנקים הוסיף 1.5%. מניית בריינסוויי קפצה 3.9%
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר הרביעי לשבוע בעליות שערים קלות, כאשר וול סטריט נסחרת בשעה זו במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים בהובלת מדד הנאסד"ק על רקע הצניחה החדה במניית ענקית הטכנולוגיה אפל (סימול: AAPL). נראה כי הסוחרים מביעים אכזבה מסוימת מהשקת מכשירי האייפון החדשים מצידה של אפל. בכל אופן, המנייה צוללת בשעה זו ב-5.7% על רקע עדכוני המלצה כלפי מטה מצד בנק אוף אמריקה וקרדיט סוויס

למרות שהעליות נחלשו במעט בסיום, ניכר כי המשקיעים נותרו מעודדים מהנאום לאומה שנשא הלילה הנשיא אובמה, שבו הוריד לעת עתה את האופציה הצבאית בעניין סוריה. רוח גבית נשבה לבורסה גם מכיוונו של יו"ר רשות ני"ע פרופ' שמואל האוזר שפירסם את המלצות הוועדה להגברת הנזילות בשוק, במסגרתן קרא גם להורדה דרמטית של המס על רווחי הון והמליץ על קיום מסחר ביום שישי.

את המחזור בבורסה הובילה גם היום מניית כיל שסגרה את יום המסחר ללא שינוי מהותי. נציין כי האנליסטים גיל בשן מ-IBI ויונתן קרייזמן מכלל פיננסים ברוקראז' התייחסו לתמחור המנייה, וניכר כי אלה לא מוצאים בה אפסייד מהותי . המעו"ף השלים כעת 3 ימי עליות במהלכם רשם עלייה של קרוב ל-3% והוא סגר בול על רמת 1,200 הנקודות.

במקביל לחזרת המשקיעים לבורסה המקומית נרשמה היום התחזקות משמעותית של השקל: הדולר נחלש ב-1.082% ושערו היציג 3.5650 שקלים; האירו נחלש ב-1.001% ושערו היציג 4.7260 שקלים.

בסיכום יום המסחר, מדד המעו"ף הוסיף 0.17% וסגר ברמה של 1,200.4 נק', ת"א 75 עלה 0.1%. מדד הבנקים זינק ב-1.5%. המחזור הסתכם ב-1.224 מיליארד שקלים.

למרות שביומיים האחרונים נרשם נסחר ער מאוד ומחזורי המסחר היו גבוהים, הבורסה מתייבשת כבר תקופה ארוכה וסובלת ממחסור חמור בנזילות. על רקע היובש בבורסה ואחרי שהנהלתה נאלצה לסיים את תפקידה בחודשים האחרונים, יו"ר רשות ניירות ערך, שמואל האוזר, הגיש היום 19 הצעות דרמטיות לשיפור הנזילות בבורסה. הבולטות הן: מסחר ביום שישי במקום ביום ראשון, הפרטת הבורסה, והשקת מוצרים ופקודות חדשות. לכתבה המלאה על הצעות האוזר לשיפור מצבה של הבורסה

אמש בוול סטריט

המסחר בארה"ב ננעל אמש (ג') בעליות שערים על רקע הערכות שפעולה צבאית אמריקנית בסוריה תדחה. מדד הדאו-ג'ונס עלה ב-0.86%, מדד ה-S&P500 הוסיף 0.74% והנאסד"ק התחזק ב-0.62%. מחירי הנפט ירדו על רקע דחיית התקיפה בסוריה - מחיר חבית נפט 107 דולר לחבית.

היום ה-11 בספטמבר - מציינים בארה"ב 12 שנה לפיגוע התאומים. מדי שנה יש חשש לפיגוע ראווה ביום זה.

אתמול בתל-אביב

אתמול נרשם ראלי בת"א שבסיומו זינק מדד המעו"ף ב-1.6% והשלים יום שני רצוף של עליות שערים. מדד ת"א 75 הוסיף 1.4%, מדד הבנקים התחזק ב-2.1% ומדד הנפט וגז זינק ב-2.9%.

הבוקר הציג יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, את תוכניתו לשיפור הנזילות בבורסה . המטרות: החזרת אמון הציבור בשוק ההון על ידי הסרת חסמים רגולטוריים, הפחתת עלויות לחברות הציבוריות והקלות נוספות בתחום הגילוי והממשל התאגידי.

מניות במרכז

דיסקונט השקעות -0.83% דיסקונט השק 1,310 -0.83% דיסקונט השקעות בסיס:1,321 פתיחה:1,323 גבוה:1,323 נמוך:1,292 תמורה:2,290,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-{כור} סגרו בעליות שערים גם היום על רקע אישור מחזיקי האג"ח של כור להצעת החברה לפדיון מוקדם. מהלך זה יאפשר את מיזוג שתי החברות. התוכנית היא להפוך את כור לחברה פרטית אחרי שדסק"ש תרכוש את כל המניות של כור המוחזקות בידי הציבור ואידיבי פיתוח. בתוך כך דיווחה כור כי מימשה מניות של קרדיט סוויס ב-155 מיליון פרנק שוויצרי.

מניית בריינסוויי -1.73% בריינסוויי 1,819 -1.73% בריינסוויי בסיס:1,851 פתיחה:1,851 גבוה:1,830 נמוך:1,770 תמורה:389,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה בעקבות התקשרות בהסכם במזרח הרחוק . חברת הביומד בניהולו של עוזי סופר הודיעה הבוקר (ד') כי התקשרה בהסכם הפצה ביפן עם Century Medical Inc מקבוצת קונצרן ITOCHU, אשר מתמחה ביבוא והפצת מכשור וציוד רפואי.

מגזר האנרגיה המשיך לרכז עניין לאחר ההודעה אתמול כי התחלת קידוח בפרוספקט "תמר SW" . השותפות בפרויקט הן: {אבנר יהש} - מחזיקה ב-15.6% מהרישיון, דלק קידוחים יהש +2.91% דלק קידוחים 1,060 +2.91% דלק קידוחים יהש בסיס:1,030 פתיחה:1,025 גבוה:1,079 נמוך:1,011 תמורה:42,940,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - מחזיקה ב-15.6%, ישראמקו יהש +0.23% ישראמקו יהש 44.4 +0.23% ישראמקו יהש בסיס:44.3 פתיחה:44.5 גבוה:44.9 נמוך:43.3 תמורה:26,266,752 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - מחזיקה ב-28.75% ו- אלון גז -0.02% אלון גז 5,000 -0.02% אלון גז בסיס:5,001 פתיחה:5,001 גבוה:5,001 נמוך:4,975 תמורה:2,970,124 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - מחזיקה ב-4%.

קרסו 0% קרסו 2,580 0% קרסו בסיס:2,580 פתיחה:2,580 גבוה:2,588 נמוך:2,574 תמורה:636,662 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מוטורס הודיעה היום, כי החברה אישר חלוקת דיווידנד בסך של כ-25 מיליון שקל (כ-37 אגורות למניה) לבעלי מניותיה. הדיווידנד המוכרז מהווה כ-45% מרווחי קרסו במחצית הראשונה של 2013, יותר מהמדיניות המינימלית שעומדת על חלוקה של לפחות 40% מהרווחים.

מניית בנק דיסקונט +1.82% דיסקונט 974 +1.82% דיסקונט בסיס:956.6 פתיחה:949 גבוה:979.4 נמוך:946 תמורה:46,980,162 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים על רקע התקדמות בהליך מכירת הבנק בארה"ב . הבנק נאלץ למכור את שלוחתו בניו-יורק בכדי לעמוד בכללי בזל 3, המחייבים יחס הלימות הון של 9% לפחות עד סוף 2014.

מניית פלוריסטם +0.21% פלוריסטם 482 +0.21% פלוריסטם בסיס:481 פתיחה:481 גבוה:484.9 נמוך:473 תמורה:448,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה לאחר שחברת הביומד קיבלה אישור בארה"ב לפטנט מרכזי של החברה. אישור הפטנט מקנה לה למעשה הגנה ובלעדיות על שיווק של טיפול במחלת עורקים היקפית שנקראת PAD (אינדיקציה מרכזית של החברה) באמצעות תאי גזע המופקים משילייה.
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    אני מנסה לגייס הון דרך הנפקת אגרות חוב ....
    יופיטר שוקי הון 11/09/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהוא או מישהיא יכולים לסייע לי? הטל שלי 0532855155 מעל חמישים מיליון
    סגור
  • 39.
    ראו תגובה 17 (ל"ת)
    m 11/09/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    מה לגבי אינסוליין
    הנביא 11/09/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6-7 אחוז עלייה לא מספיק ?!! תסקרו אותם גם
    סגור
  • 37.
    תל אביבית
    מר שורטי 11/09/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1)אני והאחים בולסים כמויות ענק, אבל רק דברים בריאים, ולצורך תיחזוק המסה! (1.98 ועוד שניים מעל 2 מטר! על 115 עד 120 ק"ג) מתעסקים בכדורסל ואיש הברזל(תוצאות מעולות כ 10.5 שעות) 2)היתה כאן פעם בחורה נחמדה שכתבה דומה לכתיבתך!(הייתי מעז להמר שאפילו זהה!) הכיצד? היתכן?
    סגור
  • 36.
    מה יש פקיעה?
    מר שורטי 11/09/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפקיד יוסיפוביץ והרב חזיזא שליטא טוענים לאותו שער במדויק של הפקיעה! מי שיש קצת שכל יכול לדעת גם כן במדוייק! לתל אביבית, טוב להיות עשיר ומאושר ולדעת לנווט החיים בתבונה וצניעות עם לעזור לזולת! חישבי היטב אם כדאי להעיף כל הסחורה! כולל ברווח או הפסד! יש כאן אדם שטוען בעקביות למפולת וזה זהה לרב ויוסיפוביץ!
    סגור
  • 35.
    הראלי נבלם בגלל האופציות השבועיות אין סיבה אחרת (ל"ת)
    דודו 11/09/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מצב(נירשם הבוקר, לא פורסם!)
    איציק והחברים 11/09/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאחר בלימה של מספר ימים במומנטום השלילי! כניראה הוא חוזר לפיתחנו! ארה"ב ממשיכה לגלות עליבות והנשיא הרופס שלהם מסבכים את עצמם ואת העולם! בעצה אחת עם חברים מעבר לים, אנו מאד פסימיים לגבי סתיו וחורף לא סימפטיים! שוקי ההון יגיעו לרמות נמוכות, אנו ערוכים בהתאם! ערב מבורך!
    סגור
  • 33.
    נמכרו הפוטים הפסד מיליון? (ל"ת)
    מעורב ירושלמי 11/09/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    נמכרו קולים רווח מליון שח (ל"ת)
    העורב אמיתי 11/09/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    שימו לב למינוף
    בונוס אופציה 3 11/09/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם בונוס ביוגרופ נותנת עליה של 11% לשער 30, אופציה 3 עם שער מימוש של 26.5 אג' נותנת מעל 100% לפי שווי אמיתי! פקיעה עוד חודשיים וחצי! מינוף מטורף! כדאי לנסות לפני שיגיעו הסוחרים שעוד לא רואים את זה!!!
    סגור
  • טען עוד
  • אופ 3
    ניר 11/09/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אבל למה לשתף את כולם חכה בסבלנות תרכוש ב 1.7 ותהנה לדעתי הפוטנציאל מאות אחוזים
    סגור
  • 30.
    האוזר היום היה שופע רעיונות כרימון. אבל על הבורסה עצמה
    תל אביבית 11/09/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ותיפקודה הלקוי אין לו מה להגיד. משקיעי פרולור מחכים כבר הרבה זמן לאיחוד של פרולור עם אופקו. כולה לחיצת כפתור בעידן ההיטק ובוגרי ממר"ם הוא לא יכול לעשות את זה בשבועיים גג? האוזר טול קורה מבין עיניך. אתם לא מתפקדים
    סגור
  • 29.
    ראו תגובה 23.צפוי שהמעוף ירד היום (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/09/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    לא אגע יותר בדלק רכב מכרת בעליה קלה, מנייה מקוללת. (ל"ת)
    חיים לשרון 11/09/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    אל תנסו מזלכם בפניקס,כלכלית בבילון,ביוליין,דלק רכב.תפסי (ל"ת)
    שרון 11/09/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    אין לגעת בדלק רכב, מניית קאקי, שוק עולה-יורדת,וכנ"ל ביר (ל"ת)
    ארז 11/09/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    3.כלכלית יורדת,אינטרנט ובי קום בירידה כי בזק עדיפה. (ל"ת)
    מיכה 11/09/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    כל האזהרות בינו- 1.תנודתיות בדלק רכב,2.ביוליין יורדת. (ל"ת)
    מיכה 11/09/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    לא מאמין שהמעוף יסיים ירוק.בכול אופן אני בחוץ (ל"ת)
    העורב האמיתי 11/09/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הכי טוב שתהיה בחוץ. רצוי מחוץ לגלקסיה . (ל"ת)
    מהאמיתי למתחזה 11/09/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מתחזה על מתחזה.די עוף (ל"ת)
    העורב האמיתי.לאמיתי 11/09/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזויף. תבחר כינוי אחר, קקמייקה. עוד אחד. (ל"ת)
    האמיתי אמיתי למזויף 11/09/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חפרתם לנו את הראש כבר! (ל"ת)
    די! 11/09/2013 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    לעשות כתבה על ההודעה במאיה לא יזיק לכם? תודה (ל"ת)
    לביז פלוריסטם 11/09/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הזהרתי מהתנודות בדלק רכב, המלצתי לא להתקרב...... (ל"ת)
    מיכה 11/09/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • דךק רכב מתרסקת 0.3!!!!!! אמל'ה איזה פחד!!!!!!!!!!
    לא יאומן 11/09/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדול אתה
    סגור
  • 20.
    זהו נגמרו העליות? (ל"ת)
    גל 11/09/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    כיל עולה אז טבע יורדת. משחקי מעוף בלוף בושה של בורסה
    מדד הבלוף 11/09/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    האוזר עם ההצעות המגוחכות שלו לא מסוגל להפסיק את משחקי המעוף השבועיים ? בשביל זה לא צריך תואר ולא פרופסורה מספיק מוכר דגים בשוק. הכל פה מסובך כל אחד מנסה להוכיח שהוא יותר חכם מסבכים פה עניינים כדי להראות שיש ערך לתארים מהאוניברסיטה חוץ מהתעודה שתלויה על הקיר ( גם שלי)
    סגור
  • צודק 100 % (ל"ת)
    ארי 11/09/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    לתל אביבית
    מר שורטי 11/09/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 3
    1)איני מתרגז כלל, נהפוך הוא פצחתי בשירה וריקודים עם כל החברה מהשוק וכמובן הרב חזיזא שאנו כאן באומן משליכים נרות למדורה! 2)לגבי סייג וכולי וכן למה אני משתף! הרי הרב המקובל דורש שנעזור לכל בית ישראל כמו שעזרנו לעצמנו וזאת עוד בימים שבין ראש השנה לכיפור! אני מאחל לך הצלחה בכל ואם אפשר להתחזק בתורה ובמעשים טובים, כך ייטב!
    סגור
  • ואיך אדוני עוזר לעם ישראל? הם לא מכירים את הפקיד
    תל אביבית לשורטי 11/09/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יוסיפוביץ ובטח שהוא לא יעזור להם. אתה טוחן להם את הלב! חוץ מזה אין מה לעשות עם כל כך הרבה כסף מרבה נכסים מרבה דאגה אפשר לישון רק בבית אחד ובמיטה אחת ואם תאכל את כל מנעמי האוכל רק תשמין ותחלה. (לתת מעשר עדיין ישאר לך כסף רב) כמובן.... אם הכל נכון אתה טייקון ותיזהר משלי יחימוביץ תגדיל עליך את המס .
    סגור
  • 17.
    אפריקה ישראל - בלונדון עולה חזק!!! (ל"ת)
    ישראל 11/09/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 16.
    זב חוטם והמנוזלים
    מר שורטי 11/09/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני בשם שורטי מכיוון שאני קצר ונמוך(סה"כ 198 ס"מ) וזאת יחסית לשני אחי שהם 2.06 ו 2.03 ואחותי 1.83 שהיתה מלכת היופי של אזור הצפון! אני בהשכלתי מומחה לתאולוגיה, וסיפרתי לך שאני דתי עם כיפה סרוגה! למרות הקללות האיומות! אני מאחל לך ולמנוזלים בריאות והצלחה ואשתדל להשאיר לכם פירורים כדי שתרוויחו עוד כמה מליונים!
    סגור
  • 15.
    זב חוטם וחבריו המנוזלים
    מר שורטי 11/09/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות קיללותיך, הרווחתי כ 150 מליון שקל בשנים האחרונות וזאת כזכור לך מקרן 17 מליון! וזאת בעזרת הפקיד יוסיפוביץ מדיסקונט שסידר לי השאלות למען שורט וכן מינופים עד פי 10! אני מניח שגם אתה והמנוזלים מורווחים מספר מליונים!
    סגור
  • למר שורטי- למה אתה כל כך מתרגז?
    תל אביבית 11/09/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א. למה אתה משתף את כולם במהלכיך ברווחיך או הפסדיך? ב. מי זה הפקיד יוסיפוביץ ? מאיזה סניף? ג. סייג לחוכמה שתיקה הברכה שורה בצניעות.
    סגור
  • 14.
    המעו"ף יורד בגלל אופציות שבועיות (ל"ת)
    גבי 11/09/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    זב חוטם וחבריו המנוזלים
    אדון שורטי 11/09/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי , אמש איחלת לי ולכל משקיעי שורט, מוות ביסורים, התאבדות ושישפדו אותנו! זה לא קרה! אמנם , הפסדתי אתמול ושלשום כ 700000 שקל וזה כואב! אני לא מוטרד אחרי רווחי ענק בשנים האחרונות! קוקי, דע לך, אני לפעמים שורט, ולפעמים לונג, לפי הצורך! באופציות אני מתאים עצמי למהלכי השוק(ראשון עלה ושני שלישי ירד!) אני זז עם השוק ושותה את הקולים פוטים שבאזור! כך שרוב הימים בשנה אני ברווח!
    סגור
  • 12.
    בשום אופן לאדלק רכב התנודתית, ולא ביוליין (ל"ת)
    שרון 11/09/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    פלוריסטם
    יודע דבר 11/09/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פלוריסטם קיבלה אישור אמריקאי לפטנט..למה ביזפורטל לא מפרסם את זה???מזל שיש גלובס
    סגור
  • 10.
    מידאס השקעות מתפוצצת בהצלחההההההההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    נירו 11/09/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    בבילון
    רוני 11/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היום זה היום של בבילון מגעים אחורנים וחתימה שער 4500 ניראה פתאום ריאלי מאד יום טוב למשקיעים
    סגור
  • אופטייות יתר?-זהירות לא תזיק !!!!! (ל"ת)
    יובל 11/09/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כבר עכשיו משחקים עם הפקיעה של מחר של השבועיות (ל"ת)
    גל 11/09/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לא מאמין שנראה היום עליות.
    פינוקיו 11/09/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    היום ירידות עד 1185 והחל ממחר המשך ראלי
    סגור
  • 6.
    המלצה לשירות איתותים לקנית בזן בכל סכום אפשרי
    ליאור 11/09/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הורדנו המלצה קניה לבזן במחיר יעד של 210 אג.
    סגור
  • 5.
    נסווקס אופציה2 שפעת העופות בדרך שימו לב (ל"ת)
    נירו 11/09/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    לעקוב ולא לפספססססססססס (ל"ת)
    דסק"ש בדרך ליעד 11/09/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • נכון, דסק"ש ומבטח שמיר . (ל"ת)
    תל אביבית 11/09/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    גלטן ביודיזל אופציה ג המשך פיצוצים אדירים (ל"ת)
    נירו 11/09/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    משהו טוב קורה לה . לעקוב (ל"ת)
    אייסקיור מתחממת 11/09/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מבטח שמיר תמשיך לעלות (ל"ת)
    תל אביבית 11/09/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מבטח בדרך למעלה