ראלי בת"א: המעו"ף טס 1.6% במחזור ענק, איזה מניות דחפו חזק - צפו בטבלה

המחזור בשוק - 1.633 מיליארד שקל. מדד הגז-נפט טס 2.9%. כיל עלתה עוד 4.4% ובזק טיפסה 2.2%. המעו"ף נצמד ל-1,200 נקודות
עליות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נעל יום שני רצוף של עליות שערים חדות - כאשר הרוח הגבית מתקבלת מהשווקים אשר מעבר לים. מדד המעו"ף קפץ ב-1.6%, השלים מהלך דו-יומי של כ-2.8% והתקרב חזרה לרמת ה-1,200 נקודות, זאת כתגובה לאפשרות שימצא פיתרון דיפלומטי למצב בסוריה - אשר ימנע תקיפה אמריקנית שם. בהתאם לרגיעה, מדד ה'ויקס' בת"א ירד 16.5% - לכתבה המלאה על הטלטלה בויקס - לחץ כאן .

מדד המעו"ף סגר בעלייה של 1.6% לרמה של 1,198 נק', מדד ת"א 75 עלה ב-1.46%, מדד הבנקים זינק ב-2.08% ומדד הנפט וגז הוסיף 2.9%. מחזור המסחר היה גבוה גם היום - 1.633 מיליארד שקל. תעודות הסל של פסגות כל אירופה ריכזו מחזור מסחר חריג של 92 מיליון שקל. בגרף, המעו"ף מתחילת השנה:



המשקיעים בשווקים הגלובליים מגיבים בחיוב להצעת שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב לפקח על הנשק הכימי בסוריה על מנת למנוע תקיפה אמריקנית. הנשיא אובמה, שמתקשה לגייס תמיכה ציבורית לתקיפה בסוריה, אמר כי יש להיות סקפטיים לגבי נכונות משטר אסד להיענות להצעה, אך הוסיף כי ארה"ב לא תתקוף אם אסד יתפרק מנשקו הכימי. שר החוץ הסורי, מצידו, בירך על הצעת הפשרה הרוסית .

10 המניות שדחפו את המדדים בת"א



מניית כיל -0.24% כיל 1,687 -0.24% כיל בסיס:1,691 פתיחה:1,691 גבוה:1,701 נמוך:1,676 תמורה:21,934,247 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ומניית בעלת השליטה בה ה חברה לישראל -0.87% חברה לישראל 75,090 -0.87% חברה לישראל בסיס:75,750 פתיחה:75,750 גבוה:75,750 נמוך:74,700 תמורה:5,035,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו במגמה החיובית ונסחרו בעליות שערים חדות . ברקע - הדיווחים לפיהם המיליארדר סולימן קרימוב עשוי למכור את חלקו ביצרנית הדשנים הרוסית אורלקלי , שכזכור פירקה את קרטל האשלג. צעד זה, באם יושלם, צפוי לשמור על קרטל האשלג הרוסי-בלארוסי והדבר הצית גל עליות במניות הדשנים ברחבי העולם אתמול.

שווקי חו"ל

בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים חדות. מדד הדאקס הגרמני מזנק ב-2.1%, מדד הקאק הצרפתי מוסיף 1.8% ומדד הפוטסי הבריטי מוסיף 0.84%.

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר במגמה חיובית, והשלימו רצף של 9 ימי עליות שערים. הניקיי היפני עלה ב-1.5%, הקוספי ניתר 2% והבורסה בשנחאי הוסיפה 1.15% לערכה.

אמש סיימה וול סטריט את יום המסחר בעליות שערים נאות על רקע האפשרות כי לא תתבצע תקיפה אמריקנית בסוריה. עלה ב-0.95%, מדד ה-S&P500 זינק ב-1% ומדד הנאסד"ק טס ב-1.2%. החוזים העתידיים נסחרים בעליות שערים של עד 0.2%.

מניות במרכז

מניית ביוליין +0.7% ביוליין 329.5 +0.7% ביוליין בסיס:327.2 פתיחה:328.9 גבוה:329.5 נמוך:325.5 תמורה:169,896 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים. זאת, על רקע דיווח חברת הביומד בניהולה של ד"ר כנרת סויצקי, כי קיבלה מעמד תרופת יתום עבור BL-8040, לטיפול בלוקמיה מיאלואידית חריפה (AML), ממנהל המזון והתרופות האמריקני (ה- FDA). בתגובה להודעה החיובית, זינקה מניית ביוליין ב-5%.

מניות דיסקונט השקעות -0.58% דיסקונט השק 1,029 -0.58% דיסקונט השקעות בסיס:1,035 פתיחה:1,035 גבוה:1,035 נמוך:1,025 תמורה:593,416 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{כור} נסחרו במגמה חיובית על רקע אישור מחזיקי אגרות החוב של כור ברוב גורף את הצעת חברת ההחזקות לפדיון מוקדם, צעד שיש בו כדי לקדם את אופציית מיזוגה של כור עם דיסקונט השקעות. דסק"ש מזנקת ב-6.6%.

ההודעה החיובית של חברת שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 199.7 0% שמן נפט וגז בסיס:199.7 פתיחה:199.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מיום ראשון עדיין משפיעה על השוק והמניות בתחום נהנות ממומנטום חיובי. מניית מודיעין יהש +0.3% מודיעין יהש 908.9 +0.3% מודיעין יהש בסיס:906.2 פתיחה:909.9 גבוה:909.9 נמוך:905 תמורה:42,392 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמחזיקה בפרויקטים ליד קידוח "'ים 3" של שמן נפט וגז הוסיפה 1%. פטרוטקס יהש -0.41% פטרוטקס יהש 73.7 -0.41% פטרוטקס יהש בסיס:74 פתיחה:74 גבוה:74 נמוך:71.9 תמורה:19,648 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השותפה בקידוח עלתה גם כן.

מניית כיטוב פארמה -0.62% כיטוב פארמה 48.2 -0.62% כיטוב פארמה בסיס:48.5 פתיחה:48.9 גבוה:49 נמוך:47.9 תמורה:114,968 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה ב-55% על רקע חתימה על הסכמים עם קבלני משנה מרכזיים אשר יקחו חלק בניסוי שלב קליני 3 למוצר ה-KIT-302.

השותפות במאגר תמר SW, בינהן {אבנר יהש}, ישראמקו יהש +1.18% ישראמקו יהש 42.7 +1.18% ישראמקו יהש בסיס:42.2 פתיחה:42.4 גבוה:42.7 נמוך:42.2 תמורה:4,106,338 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו דלק קידוחים יהש +0.66% דלק קידוחים 1,069 +0.66% דלק קידוחים יהש בסיס:1,062 פתיחה:1,064 גבוה:1,072 נמוך:1,058 תמורה:3,784,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , נסחרו בעליות שערים על רקע הדיווח כי בעוד מספר שבועות יחל הקידוח בפרוספקט , עם פוטנציאל ל-19.1 BCM (שזה 0.6 TCF) בסבירות של 90%.

תגובות לכתבה(93):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 76.
    אם מחר לא פורץ 1202 יורדים חזק לל 1165 (ל"ת)
    שבי 10/09/2013 20:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 75.
    בורסה מורסה
    איילי 10/09/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השוק מאוד תנודתי , פעם למעלה פעם למטה. http://youtu.be/8_48W4MBu4Q
    סגור
  • 74.
    גבעות-מנית נפט או גז איילנד?
    ראל00000039 10/09/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שהיא נפט היא לא עולה? לא סתם להבין.שנתתה את התידרוך ההזוי עם המשאיות ששכרתם .אני רוצה לדעת מתי היא תעלה לשער לפני המסיבת העיתונאים איילנד האלוף האגדי שניטרל את הנשק הכימי של אסד וחוזר לגבעות
    סגור
  • 73.
    המעוף לא עובר 1200.סכנהההההההההההה (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/09/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בחר כינוי משלך. די כבר. ואתה טועה כל הזמן, ממש מעייף!
    תפסיק להתחזות , אויל 10/09/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכיוון למעלה סטיופיד. ואם עוד פעם אחת אני רואה את הכינוי הזה אני שם אותך בשורט לכל החיים.
    סגור
  • 72.
    מה יהיה איתה ? גמרה את הסוס שלה או להמתין? (ל"ת)
    אייסקיור מדיקל 10/09/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 71.
    הכיוון 2250 לא לפספססססססססססס (ל"ת)
    דסק"ש זה רק התחלה 10/09/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 70.
    וזה עוד כלום הנאסדק פרץ ואייפון5s.ו5c יוצאים היום
    יוסי 10/09/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אפל היא המניה השולטת בנאסדק 13.3 אחוז לפני מייקרוסופט וגוגל. בסין הולך להמכר היום גם דגם חדש של 5c שהוא איפון קולרס(צבעים) וזה יעלה את אפל בימים הקרובים ואפל תעלה את הנאסדק אז הכיוון בנוסף לחוזים הוא עליות. לפי דעתי קסם נאסדק מומלץ כרגע.
    סגור
  • 69.
    טוב ששמענו לכם על דלק רכב , רק יורד בשוק עולה. (ל"ת)
    מני 10/09/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 68.
    ממתי רציו במעוף????????????????????????
    הכתום 10/09/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזו רמה של כתבי כלכלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 67.
    תודה על האזרה מדלק רכב,חרא של נייר. (ל"ת)
    למיכה מאפי קינן 10/09/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    אתמול לא נתנו למעו"ף להגיע ל 1180 היום ל 1200 (ל"ת)
    גל 10/09/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אחר כך (ל"ת)
    נו, ואז? זה מגיע יום 10/09/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    ל 60י
    מר שורטי 10/09/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה צודק בענק אחי היקר, אני במצוקה נוראית כי מאמש בבוקר ועד רגע השארתי 635000 שקלים. אבל, לא נורא נישאר עוד כ 147 מליון שקל במשך 3 שנים שעשיתי בעזרת הפקיד יוסיפוביץ והרב הקדוש חזיזה.
    סגור
  • 64.
    בשום דרךלא לגעת בדלק רכב,בשוק חזק יורדת ,מה יהיה בירידה (ל"ת)
    אבי 10/09/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    ליוס
    אחת שמבינה א 10/09/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני יודעת שאני בסדר גמור, אבל אני לא יוכלה לפנק אתכם במניות טובות שהן עלו כל כך הרבה, כמו למשל אינטרנט זהב, מזור וביקומונקישנס מניות מצוינות אבל הן יורדות קצת והן שוב עולות, לכן אני לא ממליצה עליהן, אז מה שנשאר מניות כמו בנקים, טאוור, אפריקה ישראמקו וכיל הן נמצאות בשפל לכן כדאי לרכוש אותן. המשך יום ירוק , ממש הולך לי לפי הספר
    סגור
  • תודה לך . אני איתך. וגם: מזור ממשיכה לתת בראש. אני
    מיוס לאחת שמבינה 10/09/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוצה ממנה. מה חושבת ימשיכו עליות גם מחר? ההגיון אומר שכן. אבל הבורסה שלנו בית קברות. שואל כי לא יודע אם להשאיר מעט קולים שעלו היום מהמם, או למכור. צמצמתי בכל מקרה. יום טוב ושנה מעולה לך!
    סגור
  • 62.
    אתר הזוי
    רמי 10/09/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כול שניה סוגרים לך את הדף ולא נותנים לךה לראות מה קורה איזה מטומטמים כאילו זה ישפיע על ההחלטות שלי
    סגור
  • 61.
    לפי ערוץ ערבי.
    גאון 10/09/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מסרב להצעה. לחשוף הכל . והתקיפה בוא תבוא. זה רק ענין של זמן. וביום ההוא מוכרים בלבד כי לא יהיה אף קונה.
    סגור
  • 60.
    מבינים את מצוקתך, חח, תתחנן לצאת בנזק קטן..... (ל"ת)
    לשורטי 10/09/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 59.
    אחים יקרים
    מר שורטי 10/09/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הרב הצדיק שליטא כבודו חזיזה והפקיד יוסיפוביץ ביקשו ממני להתחנן לכל התמימיםולרדת ממש על בירכי כדי שימכרו הכל ואף יקנו כמה שיותר שורטים כיוון שאנו ניכנסים למפולת אדירה שהשטן מעורב בה. ראו הוזהרתם. הם טוענים שהמעוףיגיע לשערים של 500 עד 600! אז בבקשה אחים.
    סגור
  • 58.
    התכוונת שהשורטיסטים מקבלים בראש חבל על הזמן (ל"ת)
    ל 56 10/09/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    לבן ציון
    פריון 10/09/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה על תשובתך, ומה כדאי לקנות?
    סגור
  • 56.
    יש כאן טמבל שלא מבין שהשורטים מוכרים לכן העליות כאן
    השורט מוכרים 10/09/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושהבורסה בארץ לא שווה | זה קזינו.
    סגור
  • 55.
    לא נורא שורטיסטים טיפשים תדעו לא להתעסק עם לונגיסטים (ל"ת)
    אמיר 10/09/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 54.
    kubi-אתה מעלה את בבילון בצורה יפה-סחתן עליך (ל"ת)
    יובל 10/09/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 53.
    אין להתייחס לשורטיסטים הם נימחקו. במעוף. (ל"ת)
    שמעון 10/09/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 52.
    הבורסה בת''א והקזינו זה אותו הדבר | (ל"ת)
    לא קונה . 10/09/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 51.
    במה להשקיע 100K מטירון חדש (ל"ת)
    לימור שהרבני 10/09/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    צדקת היא הכי גרועה ופניקס זבל גם.... (ל"ת)
    טובי לערן 10/09/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 49.
    לאליעזר לוי
    אחת שמבינה א 10/09/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היי אליעזר, טוב לשמוע ממך מידי פעם, פשוט לא יצא לי לענות לך אתמול ואני מקווה ש תקרא את התגובה שלי. בקשר לטאוור, יתכן ואתה צודק , טאוור עשויה לעשות מהלך משמעותי כלפי מעלה, אבל מה שאני מציעה לך למכור כשיה לך 10% רווח מכיוון שטאוור מהר חוזרת לסורה אחרי תיקון למעלה, אני בכל אופן לא נוגעת במניה הזאת יותר. בקשר לכיל, מאיפה הבאת את זה כשכתבת שאני כתבתי תגובה בשבוע שעבר שכיל מגיעה לרכישה , אני בכלל לא כתבתי את זה, אני רק המלצתי על קנייה בכיל בשער 2500 ואכן הגיעה וגם קצת פחות, מקווה שקנית,זו היתה הזדמנות פז לרכוש את כיל בשער הזה. מאחלת לך הרבה הצלחה בהשקעות שלך, גמר חתימה טובה ושנה טובה ואשמח לשמוע ממך לעיתים קרובות.
    סגור
  • את בסדר. אך מדוע תמיד אותן שלוש מניות? הרחיבי אופקים!
    לאחת שמבינה מיוס 10/09/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טאוור, אפריקה חברה לישראל וכיל. פנקי אותנו בעוד מניות. את וכל השאר כאן, שהרי זה פורום. שנה טובה וירוקה - עד לכווולם!!
    סגור
  • כיל זאת מלכודת לתמימים (ל"ת)
    דחלילון 10/09/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • כי"ל
    shalom1960 10/09/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המניה ירדה הרבה מאוד ללא סיבה אמיתית בנוסף מחלקת דיבידנדים קבוע לכן ממליץ לקנות בשערים אלו לטווח ארוך
    סגור
  • 48.
    אחים שלי
    שורטי 10/09/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מתחנן לזב חוטם שלא ידרוש ממני למות מכיוון שהרווחתי מימנו ומעוד מאות אנשים עמלים יקרים ואהובים מעל 126 מליון. הרב הציע לי להקציב 78 מליון שקלים מתוך כל הרווחים ולהקים קרן להחזריםלמיסכנים שהפסידו לי. נא להשאיר פרטים במערכת או אצל הרב חזיזה בבת ים ותתוגמלו כמו שפסק גדולהדור.
    סגור
  • 47.
    הם מטומטמים השורטיסטים במעוף, לאר יאומן, בהכל מפסידים (ל"ת)
    אמיל 10/09/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    איזה חגיגה, מגיע לנו וזה גם לא מספיק
    אחת שמבינה א 10/09/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המעוף צריך לעלות עוד 2 אחוז לפחות, המלצתי לכם אתמול על כיל כשהיתה בעלייה של 2% כתבתי לכם שהיא שווה קנייה, מקווה שקניתם....לדעתי מי שעשה רווח של 10% בכיל אני מציעה לו למכור...אז זהו בינתיים, שיהיה י המשך יום טוב וירוק כהה כהה וכומבן תהנו!
    סגור
  • 45.
    כיל
    נועםדבורה 10/09/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני בכיל משער 2940 ואני מקווה מאוד שכיל הכן תגיע לכסף שלי וזה לא כמה חדשות ולוקשים כדי להרים אותה כי כרגע כיל עדין במגמת ירידה בטווח הבנוני אני מאחל למשקיעים נחת ממנה ושלא תאכזב אותנו בהצלחה
    סגור
  • 44.
    וואלה, יצאתי פיתה.
    מר שורטי 10/09/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצד אחד הפקיד יוסיפוהיץ השיג לי כרגע עוד 9 מליון השאלת מניות לצורך הגדלת שורט. מצד שני הסביר לי מה שלא ידעתי שהרווחים האדירים בשנים האחרונות באו לי על חשבון אנשים שהפסידו הרבה. התיעצתי עםהרב והוא הציע שאחזיר בצורה כלשהי כחצי מהרווחים אחרי מיסים ותרומות מעשר, זה אומר סך הכל כ 78 מליון שקל. אני קורא לאנשים להשאיר פרטים במערכתואגיעאליהם.
    סגור
  • 43.
    בשום אופן דלק רכב לא, יותר יורדת משעולה,זהירות.ורק לונג (ל"ת)
    ערן 10/09/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 42.
    אל תגעו בביוליין ובדלק רכב (ל"ת)
    ערן 10/09/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    היום שבו התאבדו כמה שחקני שורט בעיקר כיל,לאומי,פועלים (ל"ת)
    רחמים 10/09/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • תמשיך וקנות ולבכות | (ל"ת)
    ילד. . 10/09/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    היום יודיעו שהשורטים ניסגרו, חחחח,הפסדי עתק למפגרים (ל"ת)
    רמי 10/09/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 39.
    פריון
    פריון 10/09/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלום, למבינים , אני חדש. כדאי לקנות פריון? תודה על תשובה.
    סגור
  • לא כדאי להמתין היא לא תברח לך (ל"ת)
    בן ציון 10/09/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    היום בעה נגיע ל1200 אולי שורט סקוויז גם ואחר כך
    שבי 10/09/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ממחר או היום לקראת סגירה נתחיל מסע לכיוון 1160שוב
    סגור
  • 37.
    הודעה לשורטי מעוף, כנסו טמבלים
    צמח 10/09/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    פראיירים לא מתים, הם מתחלים
    סגור
  • 36.
    היו שורטסטים במעוף? אז היו, ז"ל, (ל"ת)
    זולטי 10/09/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 35.
    אחים יקרים
    מיסטר שורטי 10/09/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צודקים המקללים ובעיקר הזב חוטם שמאחל לי התאבדות. אני אשקול זאת בכובד ראש. כפי שכתבתי אמש אני מופסד 568000 אמש והיום כבר 123000! וכל זאת לאחר שפקיד הבנק יוסיפוביץ הצליח להפוך 17 מליון ל 124 מליון ב 3 שנים בעזרת שורטים במינופים ענקיים. הוא ממש גאון. סידר לי להיום הגדלת השורט בכיל וחברה ב 6 מליון שקל. המתווך דירות שיכנע אותי והיום כניראה אסגור על עוד דירה והפעם בבת ים. יש כבר 14 בשווי 23 מליון. מי שיש לו הצעה טובה אלי אשמח לתגמל נדיבות. אוהב את כולם בעיקר את הלונגיסטים שמאחל להם להצליח להחזיר חלק מההפסדים באפריקה, דסקד, כיל, יצחק ה של השנים האחרונות.
    סגור
  • אני לא פרייר ויודע בורסה לכן תגובתי ב 35 היא התואמת לי (ל"ת)
    ללוחמי נגד השורט 10/09/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מוכח שהשורטיסטים במעוףלא שווים פרוטה, חחחחח (ל"ת)
    ארז 10/09/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    שחטו אותי בשורט של ח"ל וכיל, מה מציע,אדון? (ל"ת)
    פוגל לאבריאל 10/09/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 32.
    בנקים,בנקים,כיל+חברה לישראל+בז"ן (ל"ת)
    איתן 10/09/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 31.
    כפי שכתבתי תפרגנו,כיל+ח"ל מפרקים השורטיסטים הטיפשים (ל"ת)
    דניאל 10/09/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 30.
    אני שמח על הקולים נחזיק 3-5 שעות וגם מחר אולי, רק לונג (ל"ת)
    עופר 10/09/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    תענוג שיש גם שורטי מעוף אצלנו, לא כולם חכמים. (ל"ת)
    רני 10/09/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    הייתי רוצה שיתוסו עוד כמה מפגרים לשורטיסטים כך נעשה כסף (ל"ת)
    ליאור 10/09/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • יש לך חוסר הבנה מדהים
    מישהו 10/09/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השורטיסטים הם בדיוק אילו שמעלים את הבורסה כרגע. בימים האחרונים מכרו כמויות אדירות של פוטים במחירים גבוהים ועכשיו כל הפוטים נמחקים . מי הרוויח ? אותם שורטיסטים שכתבו אותם.
    סגור
  • תגיד לי איך בדיוק אתה עושה כסף
    רוחות מלחמה 10/09/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מזה שהשורטיסטים מפסידים. הלוואי שזה היה נכון אבל כרגע הבורסה לא מצליחה אפילו להגיע ל 1200 והשורטיסטים צוחקים על כולנו. אז מספיק כרבר עם התגובות הטפשיות האילו , לפחות תשנה את הנוסח. לשנות רק את השם לא מספיק
    סגור
  • 27.
    השורטיסטים הם הסמיכה של השוק מקבלים מכות ושותקים,חחחח (ל"ת)
    חיים כהן 10/09/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    גלטן ביודיזל הלהיט החדששששששששששששששששששששששששששש
    גל100 10/09/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חלק מההסדר לפי סעיף 12 אופציה ג של ביודיזל הולכת לקבל ארכה כמעט של שנה עד 30ביוני2014והורדת מחיר המימוש מ300אגורות ל100אגורות http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=842943
    סגור
  • 25.
    פריון
    פרי 10/09/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עולה עולה
    סגור
  • 24.
    פריון
    פרי 10/09/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עולה עולה המלצה ל6000
    סגור
  • 23.
    תשפדו להם את החיים לשורטי מטומטמי מעוף (ל"ת)
    שמעון 10/09/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    כיל וחברה לישראל יפתחו לשורטטיסטים את החור,והבנקים גם (ל"ת)
    ערן 10/09/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 21.
    גלטן ביודיזל אופציה ג שער המניה 113.5 מחיר מימוש100
    גל100 10/09/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שווי האופציה ג אמור להיות כולל פרמייה 14אגורות ומעלךה אפסייד של מאות אחוזים חלק מההסדר לפי סעיף 12 אופציה ג של ביודיזל הולכת לקבל ארכה כמעט של שנה עד 30ביוני2014והורדת מחיר המימוש מ300אגורות ל100אגורות http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=842943
    סגור
  • 20.
    גלטן ביודיזל אופציה ג הודעה מהותית במאיה
    גל100 10/09/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חלק מההסדר לפי סעיף 12 אופציה ג של ביודיזל הולכת לקבל ארכה כמעט של שנה עד 30ביוני2014והורדת מחיר המימוש מ300אגורות ל100אגורות http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=842943
    סגור
  • 19.
    אמרתי לכם נאוי,בנקים,לונג,וקולים,לא דלק רכב,ולא פניקס (ל"ת)
    צדוק 10/09/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    חצי אחוז זו לא עליה הבורסה צריכה לעלות 4 אחוזים (ל"ת)
    טל 10/09/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    היום יבינו שורטי המעוף שהם הכי טמבלים הכי אידיוטים בשוק (ל"ת)
    אדי 10/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 16.
    עוד זובור ענק כפי שהובטח לשורטי המעוף הלוזרים. (ל"ת)
    גדי 10/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 15.
    יום נוסף של שיפודים קשים לשורטיסטים הטיפשים במעוף. (ל"ת)
    אבי 10/09/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    נקרקף את שורטי מעוף הטמבלים. גם היום. (ל"ת)
    חיים 10/09/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    דעתי היום לירידות
    דעתן 10/09/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 6
    האמריקאים לא בטוחים בעצמם והרוסים הורסים והעליות של אתמול לא מוצדקות
    סגור
  • החוזים בדרך למטה
    שחקן חזק 10/09/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ככל הנראה משהו קרה
    סגור
  • 12.
    הבורסה חזקה היום
    אופטימי 10/09/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין ספק שזה לא יום שמח לשורטיסטים..הבוסה ירוקה וחזק
    סגור
  • 11.
    מורה נבוכים
    יודע דבר 10/09/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו רק הצעה והמלצה לנבוכים(למשל ליאור)- בתחום הביומד- פלוריסטים..מזור..ביוליין..קולפלנט..כןפייט איינסולין.....בתחום הגז והנפט- שמן(עם קצת סיכון אבל גם סיכוי גבוה)..רציו..אבנר..דלק קידוחים וגם דלק אנרגיה אני מדגיש שזו רק המלצה ומיועדת א לסולידיים(אלה שיילכו על אגחים וקרנות) אלא למי שחושב שלמרות הסיכון - הסיכוי גם גבוה במיוחד שהבורסה בת"א עדיין בפיגור אחרי העולם
    סגור
  • 10.
    http://www1.bizportal.co.il/article/368997
    דסק"ש העיסקה יצאה לד 10/09/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה
    סגור
  • 9.
    כמה שכיל תעלה זה לא מספיק
    מבין עניין 10/09/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אם העוול שנעשה לה אם הרמאי. הרוסי שהפיל כך לשווא את הבורסות באשלג אחרת כיל היתה בשער הרבה יותר גבוה ומוצדק
    סגור
  • 8.
    ד ס ק ש !!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    המניה הכי שווה להיום 10/09/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 7.
    די.אן.איי ביומד לפני הפצצה!!!
    רונן 10/09/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנייה הולכת לטוס למחיר יעד 50 !! הצליחה בניסוי גדול בתחום!!!
    סגור
  • לא יעזור כלום מני מור בפנים הציבור בחוץ
    שי 10/09/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שום ניסוי ושום נסיון הרצה לא יעזור החברה גמורה כל ההון וירטואלי
    סגור
  • 6.
    חדש באתר
    ליאור 10/09/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבקש עצה במה להשקיע היום
    סגור
  • אין לי כסף לדירה
    ליואר 10/09/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במה להשקיע היום 100000 ש"ח
    סגור
  • תקנה דירה (ל"ת)
    השקעה מעולה 10/09/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    שורטיסטים לכו להתאבד
    צוחק ומאושר 10/09/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    6 5
    התרחקות אפשרות התקיפה האמיקית זה יום אל לשורטיסטים שכבר חשבו לחגוג על הדם והריר כבר נזל להם מהפה...אין צוחק ומאושר ממני לראות אותם מאוכזבים ואבלים...לכו להתאבד
    סגור
  • 4.
    עליות שני 2 אחוז היום, יש לי 700 יחידות קול 1200 SEP
    המיליונר הבא 10/09/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אהיה עשיר
    סגור
  • 3.
    בית הזהב תמשיך לשבור שיאים.....
    אילן 10/09/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פריאר מי שלא קונה
    סגור
  • כי נתנו דיבידנד היום נפילה (ל"ת)
    השיא היה 10/09/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    במפעל החדש במתם...פוטנציאל אדיר וכל מילה מיותרת. (ל"ת)
    בונוס אתמול היה סיור 10/09/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חזון שיהפוך למציאות
    ניר 10/09/2013 22:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני הייתי בביקור ומרצקי רויך וכדורי באמת מרשמים חבל שבונוס לא מחזיקה יחצן ולא משלמת לספונסר כי הפער בין ההכרה הבינלאומית בהסכם עם mit לבין תגובות הקוראים בפורום ספונסר וכפועל יוצא שער המניה הינו פער בלתי מוסבר אולי גיוס כסף מכמה גויים יעזור לעם היושב בציון להבין
    סגור
  • 1.
    נראה היום מעוף ב-1200 (ל"ת)
    Zebulon 10/09/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור