קליל זינקה 5.9%: הרווח גדל ב-44%, מחלקת דיבידנד - 9 מיליון שקל

בשורה העלינה הצליחה החברה להגדיל את הכנסותיה ב-10.6% ל-96.4 מיליון שקל. אריה 'ריצ'י' ריכטמן, מנכ"ל קליל: "למדנו שהציבור הישראלי מעדיף מוצר איכותי עם האחריות והשירות של קליל"
אריה ריכמן (צילום: יח"צ)
"אחרי שברבעון הקודם העלינו את שכר העובדים, הגיע הזמן של ציבור בעלי המניות לחייך גם כן ולכן נחלק עכשיו 9,000,000 שקל", כך אמר היום יו"ר קליל -0.6% קליל 31,500 -0.6% קליל בסיס:31,690 פתיחה:31,690 גבוה:31,690 נמוך:31,230 תמורה:317,551 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , צורי דבוש עם פירסום הדוחות הרבעוניים, במסגרתם הודיע הדירקטוריון כי החליט שיצרנית מערכות האלומיניום המובילה בישראל שפועלת מכרמיאל תחלק נדיב.

בשורה התחתונה הציגה קליל המנוהלת על ידי ריצ'י ריכטמן גידול של 44.5% ברווח המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני של 2013 ל-13.7 מיליון שקל.

בשורה העלינה הצליחה החברה להגדיל את הכנסותיה ב-10.6% ל-96.4 מיליון שקל. "הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירות כתוצאה מהעצמת ההון האנושי בחברה ומהשקעה בשירות לקוחות יוצא דופן", נכתב בדוחות.

ממאזנה של קליל עולה, כי הונה העצמי של החברה נכון ליום 30 ביוני 2013 עמד על 213.2 מיליון שקל, והיווה 77% מסך המאזן. לחברה מזומנים, שווי מזומנים וניירות ערך סחירים, נכון ליום ה- 30.6.2013, בהיקף של 102.1 מיליון שקל.

המניה זינקה ב-5.9% תוך שריכזה מחזור חריג של כ-1.47 מיליון שקל לעומת מחזור ממוצע ב-30 הימים האחרונים של 171 אלף שקל בלבד. המניה שזינקה ב-12 החודשים האחרונים ב-75% קיזזה היום את הפסדי החודש האחרון.

החברה פועלת בעיקר בתחום הבניה הפרטית והשיפוצים כאשר השימוש במוצרי החברה הנו בדירות מגורים, בבתים פרטיים (צמודי קרקע), ובמבני ציבור. מוצרי החברה שנחשבים ליוקרתיים ולאיכותיים בשוק נהנים מהפריחה בשוק הנדל"ן המקומי לאחר שבשנים האחרונות ניכר גידול במספר התחלות הבנייה ובכמות הדירות הנמצאות בשלבי הבנייה השונים.

קליל נהנתה ברבעון השני גם מירידת מחירי האלומיניום (הנקבעים בבורסת ה-LME בלונדון ונקוב בדולרים). המחיר הממוצע ברבעון השני של שנת 2013 היה 1,834 דולר לטון, בהשוואה ל- 1,977 דולר לטון ברבעון השני של שנת 2012, ירידה בשיעור של 7.2%.

אריה 'ריצ'י' ריכטמן, מנכ"ל קליל: "קליל ממשיכה להציג צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים גם ברבעון השני של השנה, תוך הצגת שיפור גם בהכנסות וגם ברווחים. מודעות הציבור למוצרי משפחת קליל קונטרול ( מערכות לשליטה ובקרה בפתחי הבית ) עלתה וזה בא לידי ביטוי גם בהיקף המכירות, למדנו שהציבור הישראלי מעדיף מוצר איכותי עם האחריות והשירות של קליל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה