אלקטרה צמיחה: ההכנסות צמחו ב-10% ברבעון השני ל-719 מיליון שקל

יקי ודמני, המנכ"ל: "במחצית הראשונה של 2013 נהנתה אלקטרה באופן משמעותי ממנועי הצמיחה שעל פיתוחם שקדה בשנים הקודמות"
 | 
יקי ודמני, צילום: סיון פרג'
קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, בניהולו של יקי ודמני, ממשיכה במגמת הצמיחה ברבעון השני של 2013 ומציגה עלייה בהכנסות וברווחים. סיימה את הרבעון השני עם עלייה ברווח הנקי ל-18 מיליון שקל, לעומת 1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2012 (אז נכלל הפסד של 15.4 מיליון שקל בגין הפסקת פעילות המחשבים).

הכנסות אלקטרה מוצרי צריכה ברבעון השני צמחו ב-10% ל-719 מיליון שקל. העלייה בהכנסות החברה נובעת מעליה במכירות בפעילויות הותיקות, ומהכללתה של פעילות המזגנים בחו"ל שתרמה ברבעון הכנסות בסך של כ-70 מיליון שקל. בהקשר זה יצויין, כי בעוד חג הפסח חל אשתקד ברבעון השני, בעוד שהשנה הוא חל ברבעון הראשון.

הרווח הגולמי עלה בכ-13% לכ-207 מיליון שקל (28.8% מהמכירות), בהשוואה לכ184 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2012 (28.1% מהמכירות). שיעור הרווח הגולמי עלה בעיקר בעקבות קליטת פעילות אייס-אוטו דיפו, שנכללת בתוצאות הכספיות החל מאפריל 2012. הרווח התפעולי הסתכם בכ-28 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת הרבעון המקביל ב-2012.

אלקטרה מוצרי צריכה, בשליטת קבוצת אלקו החזקות של משפחת זלקינד, פועלת בשלושה תחומים: 1 - מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים; 2 - רשתות שיווק למוצרי חשמל ("מחסני חשמל","שקם אלקטריק", ו"סנסור"); 3 - רשת עשה זאת בעצמך ("אייס אוטו דיפו").
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה