דוחות איי.די.איי: המצטרפת החדשה לבורסה מציגה זינוק של 83% ברווח

סה"כ הפרמיות ברוטו צמחו בכ- 11% והסתכמו בכ- 345.9 מיליון שקל. רביב צולר, מנכ"ל החברה: "האסטרטגיה ממשיכה להניב תוצאות - רבעון נוסף עם צמיחה דו ספרתית בכל תחומי הפעילות"
רביב צולר, צילום: יח"צ
חברת הביטוח איי.די.איי ( ישיר) שקיימת כבר 18 שנה ונמצאת בשליטת משפחת שניידמן, אך הצטרפה רק בימים האחרונים למסחר בבורסה בת"א לאחר שביצעה הנפקה ראשונית של מניותיה לפי שווי של כ-1.1 מיליארד שקל (ה-IPO לכ-19% ממניות החברה היה לאחר תום הרבעון השני) - פירסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני, שהצביעו על המשך צמיחה בכל תחומי הפעילות של החברה.

סה"כ הפרמיות ברוטו צמחו בכ- 11% והסתכמו בכ- 345.9 מיליון שקל, לעומת כ-310.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. רובן, כ-267.7 מיליון שקל נבעו מפרמיות ברוטו מעסקי הביטוח הכללי שצמחו בכ-12% ומקצתן, 78.5 מיליון שקל, היו פרמיות ברוטו מעסקי ביטוח חיים וחיסכון ארוך טווח.

בשורה התחתונה הציגה איי.די.איי זינוק של 83% ברווח הרבעוני והוא הסתכם בכ- 25.5 מיליון שקל, לעומת רווח של כ- 13.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי לרבעון הינו לאחר הוצאה שעיקרה חד פעמית של כ- 8.9 מיליון שקל בגין תשלום מבוסס מניות ולפני הפחתת דמי ניהול רבעונית של כ 3 מיליון שקל נטו אחרי מס החל מ-1 ביולי על פי ההסכם המעודכן שנחתם ערב הנפקת החברה.

התשואה להון ברבעון השני הסתכמה בכ- 26.6%., כאשר התשואה להון בניטרול הוצאה בגין תשלום מבוסס מניות ולפי דמי הניהול המעודכנים עמדה על 36.6%.

רביב צולר, מנכ"ל החברה, מסר: "האסטרטגיה העסקית שלנו ממשיכה להניב תוצאות ובאה לידי ביטוי ברבעון נוסף עם צמיחה דו ספרתית בכל תחומי הפעילות. לאחרונה השלמנו הנפקה ראשונה של מניות החברה בבורסת תל אביב. ההנפקה זכתה לביקושים ערים מצד מרבית הגופים המוסדיים בישראל ואנו רואים בכך הבעת אמון בחברה וביכולתנו להמשיך בהצעדת החברה להשגת יעדיה העסקיים. נמשיך לפעול בנחישות, כפי שאנו עושים תמיד, על מנת להצדיק את אמון המשקיעים בנו."

איי.די.איי ביטוח ("ביטוח ישיר"), חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל פועלת כבר 18 שנה והנה הגדולה והמובילה בתחומה. החברה מוחזקת כ-66% על ידי ביטוח ישיר-השקעות פיננסיות, כ- 15% על ידי קרן ההשקעות האמריקאית באטרי והיתרה בידי הציבור. לחברה למעלה מ- 385 אלף לקוחות וכ- 840 אלף פוליסות שונות. החברה פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה