סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.2% בזכות נתון הצמיחה, מדד הביומד קפץ 2.2%

המחזור בבורסה: 449 מיליון שקל בלבד. בזק ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה 0.3%. הסקטור החם - צפו בטבלת מניות הביומד
 |  (104)
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל היום (א') במגמה חיובית לאחר שהלמ"ס פירסמה את נתוני התמ"ג לרבעון השני שהפתיעו כשזינקו ב-5.1%. המעו"ף ביצע פרסה ונסגר בעליות שערים והכל במחזור דליל מאוד של 449 מיליון שקלים בלבד. מוקדם יותר השפיע הסנטימנט השלילי מעבר לים על השוק המקומי, בעיקר בשל החששות מצמצום תוכנית רכישת של ה'פד'.

כאמור, בשעות הצהריים פורסמו נתוני התמ"ג שהפתיעו בזינוק חד בעיקר בשל הגידול החד בהוצאה הפרטית והציבורית שהושפעה מהקפצת המע"מ ב-1%, מה שהוביל רבים להקדים רכישות. נתון זה מצטרף לנתון שפורסם ביום חמישי אז דווח כי מדד הצרכנים לחודש יולי עלה ב-0.3% - בהתאם לצפי.

מדד המעו"ף סגר בעליה של 0.2% ל-1,207 נקודות לאחר שמוקדם יותר איבד 0.3% (צפו בגרף). מדד ת"א 75 עלה 0.3%, מדד הבנקים טיפס 1% ומדד נפט-גז הוסיף 0.5%. מדדי היתר זינקו 2% בעקבות הנפקה של תכלית . המחזור בשוק המקומי היה דליל מאוד ועמד על 449 מיליון שקל בלבד.

10 מניות הביומד הסחירות ביותר היום:



בין המניות שבלטו היום במסחר נציין פרט למגוון מניות במדדי היתר, את מזור רובוטיקה +0.28% מזור רובוטיקה 10,560 +0.28% מזור רובוטיקה בסיס:10,530 פתיחה:10,560 גבוה:10,570 נמוך:10,560 תמורה:6,133,800 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-4%, אודיוקודס +0.28% אודיוקודס 3,590 +0.28% אודיוקודס בסיס:3,580 פתיחה:3,562 גבוה:3,590 נמוך:3,557 תמורה:340,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שקפצה 6.6% ו שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 221.3 0% שמן נפט וגז בסיס:221.3 פתיחה:221.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה לערכה 2.2%. {אלווריון} שמצוייה בהליך של כינוס נכסים טסה בכ-60% במחזור ער, לקראת ההכרעה על עתיד נכסיה שצפויה השבוע. קומפיוגן +5.58% קומפיוגן 1,325 +5.58% קומפיוגן בסיס:1,255 פתיחה:1,323 גבוה:1,330 נמוך:1,318 תמורה:160,966 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה במסע צפונה וקפצה בעוד 7.4%.

שבוע המסחר הקודם בת"א ננעל במגמה שלילית, כשמדד המעו"ף איבד 0.63% לרמה של 1,204 נקודות, ת"א 100 ירד 0.71%, ומדד הבנקים נחלש ב-1.16%. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.17%, בניגוד למגמה השלילית ברוב הבורסות בעולם. השקל נחלש מול הדולר בשבוע האחרון ולאחר התערבות , ושערו נקבע ביום ו' על 3.559 שקלים לדולר.

נתוני מאקרו חזקים

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתון התמ"ג בישראל ברבעון השני ולפיו המשק בישראל צמח בשיעור של 5.1% ברבעון שני, כמעט כפול מהצמיחה שרשם ברבעון הראשון ושהסתכמה ב-2.7%. את הזינוק בצמיחת התמ"ג מסבירים בעלייה של 6.7% בצריכה הפרטית וקפיצה בשיעור של 8.3% בהוצאה לצריכה ציבורית, בעיקר על רקע עליית המע"מ.

ביום ה' לאחר סיום המסחר פורסם מדד המחירים לצרכן לחודש יולי, שעלה ב-0.3% בהתאם לתחזיות המוקדמות. עליות מחירים נרשמו במיוחד בסעיפי הירקות והפירות (ב-3.3%), הדיור (ב-1%), התרבות והבידור (ב-0.9%), התחבורה (ב-0.5%) והמזון (ב-0.4%). ירידות מחירים נרשמו במיוחד בסעיפי ההלבשה וההנעלה (ב-8%) והריהוט והציוד לבית (ב-0.5%).

בתגובה למדד חודש יולי אמר אורי גרינפלד, כלכלן המאקרו של פסגות, כי "אנו מעריכים כי האינפלציה ב-12 החודשים הקרובים תעמוד על 1.5% בלבד. היעדר האינפלציה, התחזקות השקל מאז החלטת הריבית האחרונה והעיכוב במינוי הנגיד החדש מגבירים להערכתנו את הסיכוי כי הוועדה המוניטרית תודיע כבר בסוף החודש על הפחתת ."

מרחץ דמים במצרים

ברקע למסחר, המהומות במצרים שנמשכו גם בסוף השבוע, גבו מאות הרוגים תוך ימים ספורים, ומשפיעות על המצב הגיאופוליטי באזור כולו, לפי כלכלני בנק אגוד. המהומות הביאו לעלייה מחודשת מחירי הנפט, לרמה של 107.7 דולר לחבית.

מניות במרכז

מניית בזק -1.09% בזק 408.6 -1.09% בזק בסיס:413.1 פתיחה:410.6 גבוה:412.9 נמוך:408.1 תמורה:6,762,552 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזה עניין רב בחודשים האחרונים, ומחיר המניה עלה בעשרות אחוזים ב-12 החודשים האחרונים. הזינוק החד במחיר המניה ייצב את פירמידת התקשורת שבנה שאול אלוביץ', כשבסיסו נותר איתן והמשיך להניב דיבידנדים. סבינה פודלב, אנליסטית בלידר שוקי הון, ממליצה דווקא על חברות האם והסבתא של בזק , בי קומיוניקיישנס -1.3% בי 3,254 -1.3% בי קומיוניקיישנס בסיס:3,297 פתיחה:3,297 גבוה:3,297 נמוך:3,251 תמורה:16,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אינטרנט זהב -0.78% אינטרנט זהב 835 -0.78% אינטרנט זהב בסיס:841.6 פתיחה:860 גבוה:860 נמוך:832 תמורה:68,864 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ואומרת שהשקעה בהן עדיפה על השקעה ישירה בחברת התקשורת.

ביום שבת ה-3 לאוגוסט (כלומר לפני שבועיים), דיווחה שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 221.3 0% שמן נפט וגז בסיס:221.3 פתיחה:221.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כי בקידוח שמתבצע בימים אלה מול חופי אשדוד נתגלו סימני גז משמעותיים. מעבר לכך, הנתון היחיד שנחשף היה עובי השכבה (11 מטר) - נתון לא ממש מלהיב, אך עדיין צריך לבחון פרמטרים נוספים כגון רוחב השכבה, מוליכות, לחץ ועוד. כעת ממתינים המשקיעים לדיווח ההמשך. לכתבה המלאה

המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ', אומר שמדד הביוטכנולוגיה נמצא במגמה חיובית בזמן האחרון וממשיך לנוע צפונה, ומציין במיוחד את מניית קמהדע -0.6% קמהדע 2,163 -0.6% קמהדע בסיס:2,176 פתיחה:2,176 גבוה:2,180 נמוך:2,156 תמורה:69,932 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנמצאת בפריצה חיובית וש"השיא עוד לפניה". גורביץ' מציין לחיוב גם את מניית חברת האינטרנט בבילון +0.49% בבילון 144.6 +0.49% בבילון בסיס:143.9 פתיחה:146.8 גבוה:146.8 נמוך:144.6 תמורה:41,252 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנעה מעלה גם כן.

גם סאגת אידיבי מתקרבת לשיאה, כשהבוקר שופט ביהמ"ש המחוזי בת"א איתן אורנשטיין החליט שלא להיענות לבקשת נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת IDB, לדחות את אסיפות נושי אג"חמ אידיבי אחזקות, שייערכו היום אחר הצהריים במועדן המקורי.

תגובות לכתבה(104):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 80.
    השוק עלה 0.2 המון המון איך זה קרה? (ל"ת)
    דודו 18/08/2013 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 79.
    אין על פלוריסטם
    יוסי 18/08/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גאווה ישראלית מי שלא קונה לא מבין בניירות ופוטנציאל הליוויתן של הביו
    סגור
  • 78.
    פלוריסטם זהב מצוי בריצפה לאסוף ולישון (ל"ת)
    ימית 18/08/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 77.
    יושב ראש הבורסה לפני שבועיים השוק לא עולה אין צמיחה (ל"ת)
    ארי 18/08/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 76.
    לסוחר למה לקלל- סרגון,אינטרפרמה,אודיוקודס,בתחת שלך (ל"ת)
    אלברט 18/08/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    אינטרנט בי קום קומפגיוגן אינסוליין בפרצוף שלכם הומואים (ל"ת)
    סוחר חתיך 18/08/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 74.
    ממחר שורטיסט בנשמה
    לונגיסט בנשמה 18/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אחים שלי אתם חושבים אני טמבל למה אני כותב עברית בשגיאות תילמדו פעם אחת מתי רומני מהשוק מה מומחא לשוק לא תועה אמרתי היום עליות וצחקתם אותי מחר תחינו מיטפחות לדמעות למה תיראו מפולת ענקית מתחיל מה הירבחתי היום לא תרביחו שנה בשוק היה יום טוב והבאתי הביתה 1567 שקלים נקי ועוד 3898 מה הירבחתי בבורסא לא רע ממחר מפולת מה לא ראיתם בחיים
    סגור
  • 73.
    יש המלצה בפסונסר לקנות אלווריון עד 3.6 שח למניה
    המלצה 18/08/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקראו בין השורות של הכותבים שם
    סגור
  • 72.
    אופציות שבועיות מחבלות בשוק מלעלות (ל"ת)
    אבי 18/08/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    ישראמקו תעלה היום חזק חזק למעלה!!!
    זאוס הסקסי 18/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקרוב מחלקת דיבידנדים!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 70.
    משקיעי אלווריון הצעה חדשה התקבלה לפי 7.3 שח למניה
    דני 18/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיעה הצעה באיחור אבל הגיע לעורך דין היון במחר של 7.3 שח למניה אחת.2.1 דולר למניה
    סגור
  • תן מקור בבקשה!! (ל"ת)
    משקיע 18/08/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    נתון צמיחה מפוברק....עליית מע"מ משקפת מגמה? הצחקתם (ל"ת)
    פישר 18/08/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 68.
    חבורת גנבי המעוף, עוד פעם מנצלים יום א? (ל"ת)
    השוטר 18/08/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    רק אלוהים יודע איך המעוף ירוק.....מחר פירוקים במזרח (ל"ת)
    צופה השחורות 18/08/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 66.
    כסף על הריצפה רק לאסוףףףףףף (ל"ת)
    דסק"ש 18/08/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 65.
    פוקס תקרוס היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    פוקס קורסתתתתתתתתתת 18/08/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכרתי אותה !!!!!!
    סגור
  • ואוווו כמה הרווחת 150 שקל?....
    אמנון 18/08/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה מניות מכרת 50 ? בטח אתה כמו כל הישראלים קונים מניות ב5000 שקל מרויחים 150 שקל ומפסידים אחר כך 300
    סגור
  • שחררו כסף!!!בחייאת!! לא יוצא מכיס שלכם!!!!
    משה ששון ישר 18/08/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה להקים חברה בשם "זאוס שוקי הון" ולהנפיק אגרות חוב!!! אני חייב להראות למוסדיים ולבנקיים שאני יודע לסחור !!! אתה מבין? אני רוצה לגייס 50 מיליון שח!! כרגע יש לי מינוף של 1.5 מיליון שח אבל זה כלום לשוק ההון אם תוכל לסייע לי הטלפון שלי 0532855155 ברכה והצלחה רבה לכל המסייעים לי !! שיהיה רק טוב!!! ותעשו הרבה כסף בבורסת תל אביב אמן ואמן אני איתכם!!!!
    סגור
  • 64.
    כן, אז בבילון תהיה אדומה, תקחו אלון ריבוע ,כלכלית ,בזק (ל"ת)
    אבי למיכה - יש 18/08/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 63.
    אני מתפרנס מבורסת תל אביב וגם יש לי ריבית 5 לשלם לבנק
    ישראמקו =72 היום!!!! 18/08/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיל טסה היום חזק למעלה ירוק כהההההההההההההההההההההההה
    סגור
  • 62.
    אתה תותח מה עוד חוץ ממנה? (ל"ת)
    מיכה לאבי 18/08/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    אפשרו לעשות כסף !!! יש לי מינוף עם ריבית 5% לבנק!!!!
    כיל=32 שח למנייה 18/08/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיל טסה היום !!!טזה ירוק כהה!!!ל 32 שח למניהה!!!!!!!! הרבה ברכה והצלחה לכם !!!!!!
    סגור
  • 60.
    שכל מה שאומר לגבי בבילון יקרה בפועל ! (ל"ת)
    אבי ואני יוכיח לכם 18/08/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 59.
    כיל טסה היום למעלה!!!!!!!!!!ירוק כהההההההה
    כיל=39 שח 18/08/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אפשרו לעשות כסף פה!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 58.
    ואם תמשיכו לעצבן אתן לכן כל השבוע אדום -אני הקובע שלה (ל"ת)
    אבי - אתם רואים 18/08/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 57.
    אני הקובע מה יהיה בבילון,ואם אומר אדום זה יהיה אדום !!! (ל"ת)
    אבי - אתם רואים 18/08/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 56.
    לפיד אם תוריד מ על שוק ההון בעוד שנתיים זה יהיה מאוחר (ל"ת)
    טל 18/08/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 55.
    וגם מחר - תירשמו בבילון אדומה ביום א' ב' וג' טרם הוחלט (ל"ת)
    אבי על בבילון 18/08/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 54.
    תסמנו מה שאתם רוצים אדום כחול אבל בבילון רק אדום היום ח (ל"ת)
    אבי 18/08/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 53.
    בבילון חתמה
    רוני 18/08/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הדרך לשער 4800 כבר כאן
    סגור
  • 52.
    אתםתקבלו את בבילון באדום,הוגדל השורט שם הזהרו בגדול (ל"ת)
    אבי 18/08/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 51.
    אלוריון- למה לכתוב משתוללת?
    xxx 18/08/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בסה"כ חוזרת לערך האמיתי שלה
    סגור
  • 50.
    רובוגרופ -חתימה
    סילון 18/08/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא אמרתי כלום אבל החתימה תקפיץ אותה בלפחות 17% .בהצלחה !!!
    סגור
  • 49.
    מוזר?.. רציו עדין בהרצה... בקרוב המימושים..
    רונית 18/08/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האתרים משת"פים לא כותבים על זה כלום...
    סגור
  • 48.
    פוקס תמשיך לעלות
    דני 18/08/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 4
    פוקס הציגו דוחות ממש טובים, מגמת העליה בהכנסות, ברווח הנקי ובכמות הסניפים ממשיכה. החברות הבנות - פוקס הום, ללין, אמריקן איגל ובילבונג ממשיכות לספק את העבודה ולהציג עליה ברווחיות . שווה קניה!
    סגור
  • פוקס תגיע עד שער 9500
    טל 18/08/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ניתוח טוב, אל תשכח שהחברה מבצעת צעדי התייעלות רציניים וחוסכת כך הרבה כסף. בנוסף יש דיוידנד בקרוב. והדבר הכי חשוב זה המחזור היומי במניה שעלה במאות אחוזים בחודשים האחרונים זה אומר שיש הרבה עניין במניה גם מבחינת המוסדיים.
    סגור
  • לא!!!לא!!!!לא!!! תן לה לפוקס לרדת ל 70 ואז תטפס !!!!
    זאוס הסקסי 18/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני רוצה לקנות אותה בחזרה אחחי!!! מכרתי בשער 70
    סגור
  • 47.
    יירדו גם בבילון ואפריקה נכסים המורצת (ל"ת)
    סוף היום ירידות 18/08/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 46.
    הוגדל השורט בבילון.נחיה וניראה (ל"ת)
    שמשון 18/08/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 45.
    בבילון טכנית- לקראת נסיקה מחודשת והמשך עליות
    אנונימי 18/08/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תתייצב היום מעל 2800. הזדמנות.
    סגור
  • 44.
    הכל פה עולה כולל בזק . (ל"ת)
    איזה ירידות? 18/08/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בזק תקרוס!!!מנופחת !!!! (ל"ת)
    זאוס הסקסי 18/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הרצה עד ליום הX
    הכלכלן השחור 19/08/2013 07:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמעוניין ורוצה לעשות כסף. בזק זו המניה שתמשיך את המגמה צפונה עד ליום ה X. לא נותר אלא לעשות סיבובים קטנים כל יום 05 08 1 ולברוח לקראת יום הX. לא ממליץ ולא מריץ. כל אחד ורצונותיו. תבדקו אותי ב3 ימי המסחר הבאים. מיום פרסום הדוח הנייר במגמת עליה עד ליום ה....אחר כך יחתך ב20% לרמה של 500 לפחות.
    סגור
  • 43.
    שר אוצר פודל של ביבי לא מעניין אותו שהבורסה מתה (ל"ת)
    צילי 18/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • ככה לפיד יקרא למתנגדיו (ל"ת)
    שנאורצים בגשם 18/08/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יאיר לפיד שר אוצר מעולה!!!!
    זאוס הסקסי 18/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 14
    שיהיה לו רק טוב !!! בן אדם זהב!!!
    סגור
  • 42.
    תיראו אום בקרוב (ל"ת)
    פיני 18/08/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    נאכיל אתכם קש עם בבילון,להזהר כי נשגע אתכם-שורטיסט (ל"ת)
    פיני 18/08/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 40.
    נסווקס אופציה 2 מניה טורבו שתעלה חזק מאוד (ל"ת)
    יניב 18/08/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חברה בלוף
    אבי 18/08/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשימו כסף בנסווקס אופציה המניה עדיפה וגם אין סינים
    סגור
  • 39.
    כמה שקט נקבל מהחברה לפני הפיצוציםםםםם...לא לפספס (ל"ת)
    אייסקיור מדיקל 18/08/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    מה זה קשור אשכנזים ספרדים לפיד צריך להתפטר דחוף (ל"ת)
    גל 18/08/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 37.
    התיקון לדשדוש הממושך יהיה כלפי מעלה!!!
    aqwamer 18/08/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל המנתחים, הנביאים, הידעונים מנסים למשוך רייטינג בלבד. אל תקשיבו להם.
    סגור
  • 36.
    פלוריסטם שחזרה עם פער חיובי של 4.33%?????????????? (ל"ת)
    לביז למה לא לרשום על 18/08/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    לא לגעת בביוליין ובבילון וה-פניקס (ל"ת)
    דן 18/08/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3300 פלוסס (ל"ת)
    שטויות בבילון בדרך ל 18/08/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 34.
    מתי אני כבר אעלה עליות שערים חדות? (ל"ת)
    ZAOOS שוקי הון 18/08/2013 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    כלל עיסקי ביטוח מנהלת למעלה מעשר מיליארד שח
    ZAOOS שוקי הון 18/08/2013 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז למה היא ירדה כל כל הרבה זוווו חייבת לעלות במיידי!!!!!!!
    סגור
  • 32.
    קונה ישראמקו שער 79 כמו כן קונה דיסקונט שער 700 כיל 45
    זאוס שוקי הון 18/08/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה ורק קונה!!!!!!!!! ילא !!!שחררו כסך לי!!!! לא יוצא מכיסכם אז מה אתם דואגים?
    סגור
  • 31.
    קרדיט סוויס בשיא שנתי
    אייל גורביץ 18/08/2013 06:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כור ו׳ דסק״ש יעלו בעקבות קרדיט סוויס שעולה ועולה להערכתי כור תממש את קרדיט סוויס ב30 פרנק שזה יהיה כנראה השבוע כמובן שזאת הערכה שלי בלבד ולא המלצה
    סגור
  • 30.
    תקראו כותרת בגלובס-צפי למגמה מעורבת-שותפים לנוכלי מעוף (ל"ת)
    gg 18/08/2013 06:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    אידיבי כלל ביטוח כור ו׳ דסק״ש כסף על הריצפה
    נוחי דנקנר 18/08/2013 06:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היום תראו איך הקבוצה עולה בעוד כמה עשרות מיליונים הרבה הפתעות טובות לדעתי יהיו השבוע שהוא קריטי עבור נוחי אין באמור המלצה דעתי בלבד
    סגור
  • 28.
    האם לסבתא יש גלגלים ??????
    מגיד עתידות 18/08/2013 01:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נימאס לכם כתבות מצחיקות עם סימני שאלה ????
    סגור
  • 27.
    המצב לא כזה גרוע עדיין
    אסף 18/08/2013 01:25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אני בלונג חזק עד סוף השנה , לא נראה לי שיהיו ירידות בדשדוש הנוכחי
    סגור
  • 26.
    דולר
    גדי 17/08/2013 23:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השבוע 2 אחוז למעלה בלי עצירה
    סגור
  • 25.
    אפריקה -צפוי שבוע חיובי לאפריקה ישראל בגין הדוח
    ישראל 17/08/2013 23:14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ולא משנה מה תהיה הכותרת
    סגור
  • 24.
    פלוריסטם
    moty65 17/08/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעניין אף מילה על פלוריסטם כניראה לא סופרים אותה .נוח לכם לסקר מניות שאתם בוחרים ..
    סגור
  • 23.
    הזמן לקנות פלוריסטם,אולטרה,וביוליין המחוסלת (ל"ת)
    סאמי 17/08/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    יש למכור עכשיו אינטרנט זהב ובי קומינק'שן (ל"ת)
    אלברט 17/08/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 21.
    תתרחקו מבבילון כי גורביץ אמר ויעשה הפוך,ומכלכלית ים (ל"ת)
    שוקי 17/08/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 20.
    מזהיר אתכם מבבילון,ביוליין,ופניקס (ל"ת)
    טוביה 17/08/2013 22:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 19.
    נסווקס אופציה2טורבו הסינים הגיעו (ל"ת)
    הירן 17/08/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    גלטן ביודיזל אופציה ג המשך פיצוצים (ל"ת)
    הירן 17/08/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    מחר עליות 0.4% (ל"ת)
    ארי 17/08/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 16.
    פלוריסטם
    שייקו 17/08/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כשפלוריסטם בפער חיובי של כמעט 5 אחוז אסור להזכיר
    סגור
  • 15.
    איזה ירידות קלות מחר השוק נתחיל במינוס 1 לפחות
    איץ 17/08/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    7 11
    הבורסה תמשיך להתמוטט מחר אינשאללה
    סגור
  • 14.
    פלוריסטם
    שף 17/08/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני מבקש תשובה רצינית אם כדי להיכנס יש פער 5% חיובי אולי יש סיבה?
    סגור
  • 13.
    לא יעזור כלום מגמת ירידה (ל"ת)
    קמהדע וגורביץ 17/08/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 12.
    בית ספר
    לונגיסט בנשמה 17/08/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני משחק באופציות מעוף אם החברים מהשוק ואנו לוקחים לכל האשקנזים והפרנקים את הכסף שהרביחו אחרי נהיו חכמים באוניברסיתה או במכללה וחושבים שקנו העולם ואנחנו האנשים של יאיר לפיד שר האוצר התותח שלנו ותיראו מזה הונגרי עוסה לכם בית ספר ושם אותנו על המפה
    סגור
  • הם לא ראו את היקף המשכנתאות וההתרסקות שבדרך
    מודיס פתאים 17/08/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הם באמת מאמינים שכל החרדים יתגייסו לצבא ואחכ ילכו לעבוד. הרמטכל אמר שהוא רוצה צבא קטן וחכם עם טכנולוגיה חדשה אז לא צריך כל כך הרבה חיילים. בגיל 21 החרדי יבוא לצבא עם אשתו ו2 - 3 ילדים במקרה הטוב יבקש תמיכה. כבר עכשיו 9 מתוך 10 חיילים הם נזקקים. התוכנית של יהיר לפיד זה אשליה אם הוא באמת רוצה לגייס את החרדים שגייס אותם בגיל 18 נראה אותו מצליח. בינתיים הכל דיבורים.
    סגור
  • שר האוצר שלנו זה ביבי ביבי ביבי ביבי . עוד לא קלטתם?
    תעודת בגרות 17/08/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפיד זה היסמן שלו. שיקר את העם גנב את השלטוון תכינו לו מקום בשוק.
    סגור
  • 11.
    אני חכם
    לונגיסט בנשמה 17/08/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש עלי כמה מליונים מה אתם יחוללים רק לחלום בלילה אני מוכן להתחרות אם כל אחד מהילדים פה בלעמוד על ארגז בשוק שלנו ללשיר שירים של פאריד א לאטראש עבדול והב אום כלתום וגם ביונסה נראה אותכם גברים ראש בראש במשחקי קוביא ודוק אני מאכיל את כולם נקניקיה של זוגלובק ואתם תראו את הפיצוצים מחר בתרופות כמו טבע ופריגו
    סגור
  • 10.
    פוקס תמשיך לעלות.....
    אמנון 17/08/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רווח צפוי ברבעון 3 27 מיליון ש"ח
    סגור
  • 9.
    הכותרת בדיחה החוזרת על עצמה
    co007 17/08/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מדד המעו"ף עומד בשער מלפני עשרה חודשים. אז מה הקשר לעליות או ירידות במדדי בורסות העולם.....שאלת מיליון הדולר, מתי יבוא התיקון כלפי מעלה ?
    סגור
  • התיקון למעלה יבוא אחרי התיקון למטה. (ל"ת)
    מליון דולר 17/08/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 8.
    המשך עליות
    לונגיסט בגשמה 17/08/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 13
    אחים שלי מחר תגידו כמה אני גדול ותוכלו את הכובע שאאני מקוה לפחות יהיה טעים וניראה מי רוצה לעסות איתי תחרות כתיבה בעיברית אבל בעיקר ברומנית מישם באתי מתי לא נולדתם ב 1965 ואני רוצה ליראות מי מוכן לעסות התחרות על כסף מהאני בתוח אני עשיר לפחות פי 7 מכל אחת ומה אני הרבחתי בכיל טבע לאומי גובוקיט ועוד הרבה רק הבית שלי בבת ים שוה שתי פעמים מהוילה של כל אחד והדוחן בשוק מביא לי כל יום בכייף אלפייה
    סגור
  • 7.
    כמובן אם גורביץ ממליץ אז זה יעלה יזכירו לכם את זה
    המניות של גורביץ 17/08/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלא תשכחו חלילה
    סגור
  • 6.
    כשהבורסה נסגרה ביום חמישי הנסד"ק כבר היה בירידה חדה
    אלי 17/08/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לכן זה לא מדויק להגיד שמאז הסגירה הנסדק ירד ב 1.8%
    סגור
  • 5.
    אידיבי
    אהרון 17/08/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למי שלא יודע יש קבוצה חדשה שמוכנה לשלם 1 מיליארד שח עבור 60 אחוז מפיתוח . אם זה נכון מחזיקי אגח אחזקות יקבלו את מלוא כספם במהרה .
    סגור
  • 4.
    הבורסה בישראל
    רמי כהן 17/08/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה היה ברור עכשו זה בגלל הירידות בוול סטריט? עכשן זה בגלל העליות באירופה כמה התם שקופים יאשכנזים עלובים? תחזית שלי תרד עד אחוז אבל לא למכור כלום? וגם לא לקנות אופציות שבועיות רק אופציות אופציות אוגוסט
    סגור
  • הבורסה בישראל
    אלי מודיעין 17/08/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך דפר כמוך בכלל מגיב ? אתה רדוד וטיפש
    סגור
  • הבורסה בישראל
    אלי מודיעין 17/08/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך דפר כמוך בכלל מגיב ? אתה רדוד וטיפש
    סגור
  • וואללה צודק
    אחמד 17/08/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבוא לקלאנסווה אחי. תשאל על אחמד שוק הון. קפה עלי.
    סגור
  • 3.
    זה הזמן לקנות את כיל
    הכריש 17/08/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    9 10
    כיל
    סגור
  • צודק
    מקורות יודעי דבר 17/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    6 13
    מחיר רצפה הזדמנות פז !!
    סגור
  • 2.
    לא משנה מה יקרה בעולם אצלנו תמיד יירד (ל"ת)
    יעל 17/08/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    עליות
    לונגיסט בנשמה 17/08/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    11 11
    שלא יבלבלו במוח השורטיסטים האהבלים. אני אומר שאנו מפגרים 30% אחרי העולם. אנחנו נגיע ל 1560 לפחות עד דצמבר. אל תישקחו שהמצב הכלכלי שלנו מצויין יחסית לעולם. לאומי אומר לקנות לקנות וגם טכני אומר לקנות לקנות. אנחנו הכי חזקים בעולם וניתן בראש לגויים. תישמחו עלי אני בשוק כמה שנים ולא טואה מעולם
    סגור
  • אני שומך עליך (ל"ת)
    לטומאה 17/08/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טואה
    basser 17/08/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 5
    יש לך טעות לך תלמד לכתוב
    סגור
  • רק תלמד איך כותבים בעברית ללא שגיאות....לפחות כך לא
    האקדמיה למוסיקה 17/08/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תטעה פעמיים בחלום אחד. רוב הסיכויים שדווקא יהיו ירידות בגלל תיקון חד הצפוי בבורסות ארה"ב.
    סגור
  • מס' 1
    אתי 17/08/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הלוואי ואתה צודק, רק חבל שאתה כותב עם שגיאות כתיב, לא יפה!
    סגור
  • טועה או תואה או טואה ? (ל"ת)
    אתה כן טואה 17/08/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • איזה טעויות ואיזה נעליים....
    לונגיסט בתחת שלי... 18/08/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל מכוון ויזום! בשם ובכותרות שלו הוא לא טועה ופתאום בתוך המשפטים הוא מתחיל עם טעויות לא הגיוניות... לונגיסט, לך תאכל תחת!
    סגור