סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.63% אבל רשם שבוע ירוק, רציו קפצה לשיא שנתי

נפילות של 1.5% לחצו את המדדים בת"א. מדד הבנקים איבד 1.2%. פריגו ירדה 2.8% אחרי הדו"חות. דלק קידוחים עלתה 2%
 |  (77)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים, זאת בצל נתוני מאקרו חזקים בארה"ב (תביעות האבטלה והוצאות המחייה) שמפחידים את המשקיעים (חשש להפסקת הדפסת הכספים מצד ברננקי) ושולחים את החוזים בוול סטריט לירידות של עד 1% ואת המדדים באירופה לנפילות של עד 1.6% (הפוטסי). מניית {אלווריון} זינקה 78% במחזור של 2.5 מיליון שקלים ברקע לדיווח לפיו משפחת זיסאפל הגישה הצעה לרכישת השליטה בחברה (מכונס הנכסים כמובן).

מדד המעו"ף איבד 0.63% לרמה של 1,204 נקודות. ת"א 75 איבד 0.56%, מדד הבנקים נחלש ב-1.2%. מחזור המסחר הסתכם בכ-890 מיליון שקל, מתוכם בפקיעה השבועית עברו כ-45 מיליון שקל. בסיכום שבועי, המעו"ף עלה 0.17%.

אגב, בלי שנרגיש (בגלל שהמצב מעט מרדים), ב-22 מתוך 23 ימי המסחר האחרונים רשם מדד המעו"ף תנודה של לא יותר מ-0.44%. היום היחיד שבו נרשמה תנודה של ממש היה יום המפולת של כיל, אז צלל המעו"ף ב-1.64% ומייד לאחר מכן חזר לנמנמום הקבוע. האם היום ישבר הרצף? בינתיים סטיית התקן על המעו"ף שהתרסקה אתמול ל-8.79%, קופצת עכשיו ב-7.7% ל-רמה של 9.5%. הדבר בא לידי ביטוי במחירי האופציות, וכך לדוגמה ה'פוט' 1,200 לשבוע הבא קופץ כעת 113%.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) צפויה לפרסם היום את לחודש יולי. נזכיר כי מדד חודש יוני עלה ב-0.8%, ועקף את צפי האנליסטים המוקדם לעלייה של 0.7%. מדובר בעלייה הגדולה ביותר מאז אוגוסט 2012.

אתמול מדד המעו"ף סגר את יום המסחר בעליה של 0.07% לרמה של 1212.5 נק', מדד ת"א 75 טיפס 0.15% ומדד הביומד הוסיף 0.4%. מחזור המסחר הסתכם ב-821 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

המסחר בבורסות באירופה מתאפיין בירידות שערים, למרות שאתמול דווח כי כלכלת הגוש יצאה מהמיתון הארוך בתולדותיה. מדדי הדאקס והפוטסי יורדים 0.4%.

בורסות אסיה נסחרו היום בנטייה לירידות, זאת לאחר שהשלימו את רצף העליות הארוך ביותר מזה שישה שבועות. הניקיי נחתך ב-2%, שנחאי ירדה ב-0.9% וההנג סאנג נסחר ביציבות.

אתמול בורסות וול סטריט סגרו את יום המסחר במגמה שלילית. הדאו ג'ונס ירד ב-0.7%, ה-S&P500 איבד 0.5% והנאסד"ק סגר ביציבות. החוזים העתידיים נסחרים בירידות שערים של עד 0.4% בהובלת הנאסד"ק.

מניות במרכז

שותפות גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מגיבה לאסיפת מחזיקי יחידות ההשתתפות הסוערת שנערכה אתמול. האסיפה נערכה על רקע כוונת שותפות הנפט לגייס 25 מיליון דולר.

מניית אל על +9.84% אל על 96 +9.84% אל על בסיס:87.4 פתיחה:87.4 גבוה:98.7 נמוך:87.4 תמורה:7,196,307 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגיבה לפירסום הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2013 בעלייה. חברת התעופה בניהולו של אליעזר שקדי רשמה רווח של 3.7 מיליון דולר, לעומת הפסד של 6.05 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

{אידיבי אחזקות} זינקה על רקע תוכנית חדשה לרכישת השליטה בה על ידי החברות אמבלייז שהשליטה בה נרכשה על ידי בי.ג'י.איי 0% בי.ג'י.איי 42.3 0% בי.ג'י.איי בסיס:42.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו נץ קבוצה +1.57% נץ קבוצה 45.3 +1.57% נץ קבוצה בסיס:44.6 פתיחה:44.3 גבוה:47.7 נמוך:44.3 תמורה:9,229 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . איש העסקים היהודי אוקראיני, אלכסנדר גרנובסקי, מציע לרכוש 80% מהון המניות של אידיבי תמורת 826 מיליון שקל. לפי ההצעה, אידיבי אחזקות תחזיק ב-50% מהון המניות של אידיבי פיתוח.

מניותיה של המצטרפת החדשה לבורסה, חברת איידיאיי ביטוח +0.68% איידיאיי בי 22,150 +0.68% איידיאיי ביטוח בסיס:22,000 פתיחה:22,000 גבוה:22,420 נמוך:22,000 תמורה:1,644,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המוחזקת על ידי ביטוח ישיר +0.08% ביטוח ישיר 3,948 +0.08% ביטוח ישיר בסיס:3,945 פתיחה:3,911 גבוה:4,041 נמוך:3,911 תמורה:495,301 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבבעלות חברת צור +1.37% צור 1,406 +1.37% צור בסיס:1,387 פתיחה:1,387 גבוה:1,414 נמוך:1,388 תמורה:77,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמיר החלו להסחר היום בבורסה. מחיר הפתיחה עמד על 78 שקל המשקף לה שווי של 1.06 מיליארד שקל. נזכיר כי ישיר צפויה להמחק מהבורסה במסגרת הצערת רכש החליפין.
תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    אכן בי קומניקשן פחות טובה מבזק ולכן בזק עדיפה (ל"ת)
    רוני 15/08/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    המשכון
    איציק 15/08/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז "נחיתתנו" כאן אנו במחשבה מאד שלילית על שווקי ההון! כתבנו רבות בנושא ואף "זכינו" מידי פעם ל"תשבוחות" (ניראה לך?) רמזנו ויותר על עמדות שורט שלנו! השוק בארץ כושל מאד והשווקים בעולם (בעיקר בארה"ב)כרגע נימצאים בתוך תהליך התאמה למציאות עם סיכוי גדול לקריסה!(העזנו ורשמנו שערי יעד!)
    סגור
  • 65.
    מה קרה? נבהלת 1350 בינואר 2013 חחח אתה עגל שחוט לך
    כלכלן צא מהמערה 15/08/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנגב קאקא
    סגור
  • 64.
    המגיב ל46 שלי
    איציק והחברים 15/08/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1)תודה על הדברים! 2)תן או תני כיוון עם מי יש לי הכבוד! 3)הספר אינו משמש כספר לימוד, אולם, ספר ברמה מאד נחשבת! ספר חובה לכל מי שמתעניין בתחום! 4)הפרופסור הכותב נחשב לאורים ותומים בחקר המוח! 5)פגשנו אותו בסאן דייגו והוא איש מקסים ויש לכולנו מה ללמוד מימנו !
    סגור
  • 63.
    אם בירצונכם להיות חשופים לקבוצה של בזק-קנו בזק-לא הבנות
    טוביה הממליץ 15/08/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא אנטרנטנט ולא בי קום. בזק עדיפה.
    סגור
  • 62.
    בזן
    עמי 15/08/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראו את הריצה של בזן
    סגור
  • 61.
    מניית בזן
    עמי 15/08/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשו הזמן לקנות בזן !!
    סגור
  • 60.
    נוחי דנקנר
    רמי 15/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שנקווה ברותחין נזהר בצוננים? מי שיש לא כבוד עצמי שלא ינגע בניות שלא מה שהוא גנב מהמשקעים ניצל את המשבר פשוט לשחוט ממש לשחוט את המשקעים שיהי לכם כבוד עצמי ואני מקווה שיש עוד הרבה שחושבים כמוני
    סגור
  • 59.
    יללה בבילון עוד מאמץ קטן למטה.... (ל"ת)
    פיני 15/08/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    שסוחר חתיך ילקק את השמאלית שלי (ל"ת)
    אורבך 15/08/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    יש מניות שעולות הרבה ביום אחד ואתם בוכים?
    מעוף 15/08/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזבו את המעוף ותקנו דברים אחרים
    סגור
  • 56.
    לסוחר חתיך ,שלא יכתוב, אני אכתוב רק מה שיטוס אגיד קניתי (ל"ת)
    רונה 15/08/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 55.
    לא נורא אז השחלתי אותכם בבילון, תהנו. חחחחח (ל"ת)
    ערן יעקובי 15/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    זוכרים שאמרתי לא לפניקס ולא לדלק רכב. בינגו (ל"ת)
    שרון 15/08/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    כל הכבוד על בבילון אני בשורט שם אז לא דאגתי והגדלתי (ל"ת)
    פיני לרותי 15/08/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 52.
    סוחר חתיך לא יכתוב פה,חבל הוא באמת היה תותח
    לפורום הדפוק הזה 15/08/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקווה שיחזור בעתיד,ושוב תודה לך סוחר חתיך נתת פה יופי של טריידים אישית עשיתי כסף בזכותך
    סגור
  • 51.
    המשכון
    איציק והחברים 15/08/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציינתי לפני מספר חודשים בזמן כניסתנו לכאן שאנו 100 חברים שהולכים יחדיו מגיל 14 כפנימיונים ! לשימחתנו, הנהלים "אילצו" אותנו להשיג תוארים אקדמיים! כך שעם ההתקדמות בדרגות ,רובנו הגענו לטופ גם באקדמיה! יש לציין שמסלול חיים שכזה הוא קריעת ת...נוראית אבל כדאית!(בדיעבד) וכן....אנו "הפרזיטים "שיצאו לגימלאות בגיל48 50וזאת לאחר 365 30 7 24!תודה!
    סגור
  • 50.
    שימו לב על מניית אינסוליין, המלצתי עליה
    אחת שמבינה א 15/08/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפני יומיים, עולה כעת 5% ואתמול גם עלתה, קניתם?יום טוב, תהנו!
    סגור
  • די נו מה את מבלבלת את השכל הזוויה שכמותך (ל"ת)
    איש 15/08/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    המעוף
    רמי כהן 15/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שחכם שיחכה עד סוף המסחר ויקנה אופציות קול על המעוף
    סגור
  • 48.
    איזה תרגיל בבילון, חחחחחח-תחטפו. (ל"ת)
    מוטי 15/08/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    ראיתם מה אמרתי על בבילון - השיחלו לכם "עלייה". (ל"ת)
    רותי 15/08/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 46.
    הבעת תודה
    איציק והחברים 15/08/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1)מודה לשני האנשים שתיקנו טעות אצלי הבוקר! מבחינתי מעצבנת, נדירה ולא היתה אמורה לקרות! 2)ההתנפלות שלכם מקובלת עלי, אולם, כדאי גם לשים לב לעיתים לתוכן הדברים ונכונותם בזמן האחרון מאז "פלשנו "לכאן! 3)וידוי קטן שאזכירו חד פעמית כרגע: "גם לפרופסור לפסיכיאטריה וחוקר במדעי המוח,מותר לטעות בצורה נדירה באות, ואף רוצה לציין שכיף להיות פה ולכתוב עם הצעירים.....!
    סגור
  • לא נורא. זה קורה לפעמים שממהרים לכתוב .קרה גם לי.
    טעות לעולם חוזרת 15/08/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומלץ לקרוא את הספר תעתועי המוח מאת ו"ס ראמאצ'נדראן. רק מתי תגיע הירידה הגדולה? שאלת המליון דולר.
    סגור
  • 45.
    האופציות השבועיות הלכו
    רמי כהן 15/08/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני כתבתי התמאול עוד שתגידו שלום לכסף של האופציות השבועיות ומי שקונה במדינה כמו שלנו שיקח בחשבון שהלבנים ישתו לא את הדם ואת הכסף זה כרגיל כמו כול שבוע סוף שבוע הם מפילים את הבורסה לאכול לכם את הכסף זה תפתחו את הראש זו מדינה שהלבן בנתיים שולט בא והם היחדים שירויחו באופציות שבועית כי יש להם כסף למוסדיים המושחתים? אל תקנו אופציות שבועיות בטח לא עכשו כי אן לכם סכוי להרויח אבל שווה לקנות עכשו קולים על המעוף עד סוף החודש
    סגור
  • 44.
    מחזור דליל
    רמי כהן 15/08/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ההגיונים והחכמים מאמנים לכם? ממש הצחקתם אותי גם מה שהעניים שלי רואות אני אף פעם לא מאמין לכם זה התם יכולים לספר לתמימם מסקנים שזה עובד עלהם
    סגור
  • 43.
    מה עשית עם בי קומינקשן ואינטרנט זהב? (ל"ת)
    אפרים לסוחר חתיך 15/08/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    העלייה הקלה בבילון -מלכודת,לא להכנס (ל"ת)
    רותי 15/08/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מאיפה הבאת את זה? החברה לפני סגירת חוזה ענק. (ל"ת)
    לרותי 15/08/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    בהשפעת המסחר בחול? שטויות
    מן הישוב 15/08/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסה רדומה,נשלטת ע"י שחקני מעוף,מוסדיים וספקולנטים,כאשר כל הבורסות בעולם חוגגות, היא לא זזה,כאשר יש ירידות בעולם,היא יורדת,אין קורלציה בין מצב הכלכלה בארץ והישגי החברות למחיר מניותיהן בבורסה,זו בורסה זו?
    סגור
  • 40.
    כל מי שפה בלונג אני יפרק אותו
    בנאדם כבד 15/08/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וישחוט אותו .אני בכלל לא צוחק .אני מפרק אותו לחתיכות
    סגור
  • 39.
    קניתי אינסוליין כמו שאמרת ב 240 ועכשיו היא קופצת
    לסוחר חתיך 15/08/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היעד?
    סגור
  • כי אתה תותח (ל"ת)
    אז זה בטח בגלל שקנית 15/08/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    ארה"ב וישראל ואירופה
    בנאדם כבד 15/08/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בגל ירידות קולוסאלי שימוטט ויחריב בעיקר את האימפריה הנוצרית האנטשימית האמריקאית עד היסוד
    סגור
  • 37.
    אנחנו השורטיסטים נפרק נדרוס
    בנאדם כבד 15/08/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נשחוט כל מי שיעמוד בדרכינו .אני יוכיח לכם את זה יום יום עד שהאחרון מכם ייעלם ויימחק
    סגור
  • 36.
    לא לביוליין,לא בבילון,לא פניקס,פועלים -כן,דיסקונט כן (ל"ת)
    ירון 15/08/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    לא רק לכלכלן גם לשור הזעום
    בנאדם כבד 15/08/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישברו את הצורה .אני ישבור לו את הצורה בדיוק על ה2 שלו ואני יראה לו מה זה ה 2 שלי ! מעו"ף יעצור ויסיים 2 על 200 נק' .עוד ניפגש שוריקו
    סגור
  • 34.
    רציו מתקרבת לשער 40 . ותחלוף על פניו בקלילות בשבוע הבא. (ל"ת)
    רציו-נל 15/08/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 33.
    רציו הכי יפה מכולן... (ל"ת)
    רציו-נל 15/08/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 32.
    תודה על יציאתינו מבבילון מאתמול בפלוס 4.1 ,עד היום7 מינ (ל"ת)
    למוטי מדני איפרגן 15/08/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    תדע לך שכמה אנשים הפסידו בגללכם כסף -מלא זה היתה ידיעה
    יוסי פינק ומירון כנס 15/08/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נכונה אבל ידיעה סתמית שנבעה רק ממניעים אינטרסנטיים בצע כסף -מקווה שאתם יושנים טוב בלילה -עוד מעט יום כיפור ראש השנה מקווה שתעשו תשובה-מה שגרמתם יחזור עליכם-אתם לא כתבים אתם ביזיון בוזזז לכם תתבישו יא מגעילים אפסיםםםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • 30.
    אם הדוחות כל כך פנטסטים למזרחי-למה אין דיבדנד???? (ל"ת)
    שולי 15/08/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    הברחתם את כולם מרציו ומאז היא רק עולה
    בושה לאתר ביזפורטל 15/08/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    צריך לתבוע אתכם,בגללכם מכרתי לכו לעאזעזל
    סגור
  • 28.
    מה קורה אלווריון 120% על מה? (ל"ת)
    אלוורין 15/08/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    רציו ההשקעה הכי טובה בשוק!!!
    רציו-נל 15/08/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    המלכה ל 2103-2015 תמשיך לעלות ותחצה את שער 100 עוד ב 2013 . את שער 500 ב 2014
    סגור
  • 26.
    ביזפורטל מזמן לא רק אינפורמציה אלא פוזיציה!
    מן הישוב 15/08/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    היחס לסקטור הגז והנפט נגוע במסרים שליליים מענין למה?
    סגור
  • ים אינטרסנטים מגעילים בוזזזזזזזזזזזזזזזזזז (ל"ת)
    כי הם אגואיסטים נוכל 15/08/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    בשעה טובה רציו פרצה 38 וזה לפני בגץ לפני ווסטווד
    רציו מן 15/08/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לפני גל לפני נפט בלוויתן.שבוע הבא שער 44 לא מילה גסה
    סגור
  • 24.
    טיפש מי שקנה בבילון אחרי 12.4 אחוז ובטח ב 4 פלוס (ל"ת)
    אבי 15/08/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 23.
    מה היעד שלך ברציו?כמו שאמרת היא אש
    לסוחר החתיך 15/08/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגיע ל 40 היום?מפרקים את הבלוקים של המוכרים
    סגור
  • 22.
    שורט בבילון מניב 5 אחוז מאתמול להיום - ברכה (ל"ת)
    אבנר 15/08/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    הזהרתי אתכם מבבילון אתמול המשךך חיתוך היום,השורט נהדר (ל"ת)
    אמיר 15/08/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    גלוב יש לי הרגשה סביב 30% היום
    gnux 15/08/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או יום ראשון זאת דעתי
    סגור
  • 19.
    רציו לאחת שמבינה
    שי 15/08/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איפה ה30 שלך רציו ל60 לאט לאט אבל בטוח
    סגור
  • לשי
    אחת שמבינה א 15/08/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרתי בי, לא מאמינה שתגיע ל30, חבל שלא קניתי באותו יום שיצאה ההודעה ורציו ירדה 4.5 אחוז, לא נורא , אני תמיד מפרגנת למשקיעים שמרוויחים.
    סגור
  • כנראה שהיא אחת שלא מבינה מה החיים שלה
    רציו מן 15/08/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סוחר חתיך אמר לא למכור רציו
    סגור
  • 18.
    דעתי מניית גלוב לקראת טיסה
    SGBW 15/08/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת דעתי
    סגור
  • 17.
    פוקס.....
    אמנון 15/08/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעלה 5 אחוז היום
    סגור
  • 16.
    התנצלות
    גרוזיני גאה 15/08/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ..הראש אצלנו קשה !אבל, הלב רך רך כמו חמאה על האש! יחאצוי דייבושקה סצאסט! אם פגעתי בהלנה או זאת ש או אמונה ועוד אזמין אותכם לפלאפל בכרם התימנים! איך...יצאתי גדול? לא יודע למא יוצא לי לפגוע דווקה בנשים !
    סגור
  • 15.
    שלכם כל כך טעים שאני רוצה עוד חחחחחחח 1350 בינואר פחחחח (ל"ת)
    עגלים יקרים הבשר 15/08/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    יחד עם עדר העגלים 1350 חחחח הדחליל מת הברוקר פצוע חחחח (ל"ת)
    איפה הקלקלן הטיפש 15/08/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    12 מהיר וצבני
    אבוטבול 15/08/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1)פרש נמק והסבר את תגובתך! 2)האם אתה עצבני כמו זהבי ומהיר כמו בולט? 3)שמע לי אחי! שתה הרבה מים להרגע ולמד ממני! עזבתי את הפשע, לא בקבוקים ולא נעליים...! היום אני מתעסק כל היום בלהעביר זקנות את הכביש!
    סגור
  • 12.
    ביזפורטל
    מהיר ועצבני 15/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיגעתם את הלוחות אני חייב להחליף משקפיים אני עובר לבורסת איסוף בקבוקים
    סגור
  • 11.
    אוהב סוסים, סתם על הבוקר
    איציק והחברים 15/08/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש פתגם שאומר כך:" אפשר להביא את הסוסים אל השוקת! אבל, אי אפשר להכריך אותם לשתות!" יפה ונכון! אגב ,אנו משתדלים לפעול בצורה הנ"ל עם ילדינו, פקודינו והסטודנטים! יום מבורך!
    סגור
  • להכריך ? להכריח (ל"ת)
    טעות 15/08/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הערה והארה
    איציק והחברים 15/08/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמש, בתגובה 68 כתבנו מספר מילים בנושא כאוב: "פקיעה הזויה" לדעתנו , כדאי לגופים שמחזיקים כספי פנסיה לנצל מצב ולמכור לפוקעים במחיר סביר! ובכלל מומלץ למכור בתקופה הנוכחית לתוך ביקושים שיכולים להגיע! עלתה לנו מחשבה: היתכן ש"אנשים לא נחמדים" מורים לגוף זה או אחר , באיזה שער בדיוק להביא לפקיעה! זה הרבה יותר קל מאיסוף בקבוקים! בוקר טוב!
    סגור
  • 9.
    כיל ובי קום
    נועם דבורה 15/08/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום אני כנראה משחרר כיל אחרי 32 אחוז תודה רבה שער 4900שנית איפה כל אלה שאמרו כיל קניה ב2800 אני מתפלל כבר שתתרומם כי אני קניתי בשער 2940 ובשער 3600ואני נורא מקווה שהיא תחזור לעצמה ולא תימחק מהמסחר בתא
    סגור
  • 8.
    לכתב או כתבת חן
    איציק והחברים 15/08/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1) מדוע "יום מסחר שני השבוע" הכיצד? 2)איך נקבע "ירידה מינורית" וכמה זה מינורית? האם לא יתכן שיהיו עליות חדות או ירידות חדות? מהיכן הידע והבטחון? וכבר כתבנו שאנו מעריכים כתיבתך!
    סגור
  • 7.
    זרקור
    איציק והחברים 15/08/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    DOW JONES and SP יום שישי רצוף של ירידות מתוך שמונה ימי מסחר! היומיים הנותרים היו ירוק לייט! לא מעורר מחשבות?
    סגור
  • מעורר מעורר. כולם בחופש בהמפטונס. זה מה שמעורר
    לאיציק והחברים! 15/08/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיו בריאים אתם וה"סטודנטים" . אתם כותבים ברוח טובה, רק שאני לא מאמין לכם כלל וכלל. ואגב כותבים ל"הכריח" ולא "להכריך"- מלשון כריך. ד"ש באקדמיה
    סגור
  • 6.
    ממתי הבורסה שכבר מתה מתייחסת לעולם? (ל"ת)
    גל 15/08/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בהקשר למה שכתבתה הבורסות בעולם
    רמי 15/08/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מבין שהם חושבים שכולם מטומטמים כאילו הבורסה שלנו אך שהוא קשורה לעולם חחחחחחח אחרת היינו עושים לפחות 10 אחוז מתחילת השנה תקשיב זו מדינה מושחתת ומשקעים מסקים מסקנות
    סגור
  • 5.
    בונוס
    לירון 15/08/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שתי הודעות בשבוע הבא שער 40 בפתח שותף גדול הולך להיכנס בימים הקרובים הוא קנה את כול ההנפקה הודעה בימים הקרובים החל הניסוי בבני אדם במרכזה השלטות בחיפה יש היתה מנות מצד חברת אטום העולמית המבין יבין גם שער 80 לא משקף את פוטנצייל החברה והיה קדמות שהיא ביצעה
    סגור
  • 4.
    אלווריון תמשיך ותטוס מעל 120 אג היום ואף יותר
    נימרוד 15/08/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    על פי הצעות מבית המשפע מחיר בהצעות שהיו אתמול גבוה מ150 אג למניה או 0.6$ למניה . יאללה אללה הוא אכבר
    סגור
  • 3.
    גלטן ביודיזל אופציה ג תמשיך בפיצוצים צפונה (ל"ת)
    דורי 15/08/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    גלטן ביודיזל אופציה ג תמשיך בפיצוצים צפונה (ל"ת)
    דורי 15/08/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שימו לב לנסווקס אופציה 2 הסינים באים הסינים באים (ל"ת)
    gal 8750 15/08/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור