סגירה מעורבת: המעו"ף עלה 0.1%, כלל ביטוח איבדה 3.6% ומגדל ירדה 2.6%

בזק ריכזה את המחזור הגבוה בבורסה אבל בצעה פרסה וסיימה ללא שינוי, בנק מזרחי איבד 0.9% לקראת פרסום הדו"חות מחר
 |  (84)
גרף מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר באחד העם ננעל במגמה מעורבת לאחר יום מסחר תנודתי. העליות באירופה התמתנו מעט לאחר הירידות בפתיחת המסחר בוול סטריט. ניירות הערך של {אידיבי אחזקות} הגיבו באגרסיביות לדיווח חברת ההחזקות בשליטת נוחי דנקנר כי חברת CP הסינית לא תיכנס להשקעה ב כלל עסקי ביטוח +1.56% כלל עסקי בי 6,046 +1.56% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,953 פתיחה:5,953 גבוה:6,093 נמוך:5,940 תמורה:2,953,757 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 3.6%.

מדד המעו"ף סגר בעליה של 0.07% לרמה של 1212.5 נק', מדד ת"א 75 טיפס
0.15% ומדד הביומד הוסיף 0.4%. מחזור המסחר הסתכם ב-821 מיליון שקל.

המו"מ שמנהלת בבילון +0.43% בבילון 138.8 +0.43% בבילון בסיס:138.2 פתיחה:138.2 גבוה:139.9 נמוך:137.1 תמורה:16,663 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: למיזוג עם איירון סורס הישראלית המשיך לעורר עניין אם המסחר במניה היה תנודתי והיא סגרה בירידה של 0.77%. מניית בזק +1.06% בזק 383 +1.06% בזק בסיס:379 פתיחה:380 גבוה:386.7 נמוך:378.1 תמורה:21,030,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בנקודת ה'רף הפסיכולוגי' של 6 שקל למניה. נגזרותיה בי קומיוניקיישנס +5.85% בי 2,568 +5.85% בי קומיוניקיישנס בסיס:2,426 פתיחה:2,426 גבוה:2,587 נמוך:2,426 תמורה:553,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אינטרנט זהב -0.49% אינטרנט זהב 840.6 -0.49% אינטרנט זהב בסיס:844.7 פתיחה:844.5 גבוה:854 נמוך:824 תמורה:564,929 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרו בעליות שערים נאות. מנגד, אגרות החוב של אידיבי אחזקות - {אידיבי אחז אגח ד} ו{אידיבי אחז אגח ג} צונחות על רקע נסיגת חברת CP מהשקעה בכלל .

בזירה המדינית- ביטחונית, הלילה שוחררו 26 אסירים פלסטינים לרגל חידוש המשא ומתן המדיני בין ישראל לרשות הפלסטינית. בינתיים בקהיר אש ותמרות עשן ודיווחים על עשרות הרוגים ופצועים בהתנגדויות בין תומכי הנשיא המודח מורסי, למתנגדיו.

חברה עם של 9.4 מיליארד שקל תיכנס שבוע הבא לת"א

בשבוע הבא צפויה הבורסה של ת"א לקבל זריקת עידוד משמעותית, כאשר חברה בשווי 9.4 מיליארד שקל צפויה להירשם בה. מדובר בחברת אופקו שנמצאת כעת בשלבים אחרונים של מיזוג עם חברת פרולור. חברת ענק מגיעה לת"א , הכניסה של החברה הזרה מצטרפת לחברת IDI שהנפיקה ותצטרף לבורסה, מהלכים אלה עוזרים לקזז את השפעת היציאה של מלאנוקס בסוף החודש.

המעו"ף מתחילת 2013
המעו"ף מתחילת 2013


המסחר בעולם

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים כאשר ה-s&p 500 רושם ירידה של 0.2%, הדאו ג'ונס מאבד 0.36% והנאסד"ק יורד 0.1%.

המסחר באירופה מתנהל במגמה חיובית. מדד הדאקס עולה 0.2%, מדד הפוטסי הבריטי נסחר ללא שינוי ומדד הקאק הצרפתי מוסיף 0.5%.

באסיה נרשמו עליות שערים קלות במרבית הבורסות, אולם הבורסה של הונג קונג סגורה היום בשל סופת טייפון שפוקדת את האי. מדד הניקיי זינק ב-1.3%, שנחאי השילה 0.3% והקוספי הוסיף 0.6%.

מניות במרכז

בבילון +0.43% בבילון 138.8 +0.43% בבילון בסיס:138.2 פתיחה:138.2 גבוה:139.9 נמוך:137.1 תמורה:16,663 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזה מסחר ער ונסחרת בתנודתיות גבוהה לאחר שזינקה אתמול ב-12.4% על רקע הודעתה כי היא מקיימת מו"מ למיזוג עם חברת איירון סורס הפרטית שנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם להורדת תוכנות חינמיות. לדברי ערן יעקובי מנהל המחקר במיטב דש: "מיזוג כזה יגדיל משמעותית את סיכויי ההנפקה בארה"ב".

כלל עסקי ביטוח +1.56% כלל עסקי בי 6,046 +1.56% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,953 פתיחה:5,953 גבוה:6,093 נמוך:5,940 תמורה:2,953,757 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והמניות ואגרות החוב של קונצרן אידיבי נסחרו ברובן בירידות שערים על רקע דיווח חברת ההחזקות כי החברה הסינית CP נסוגה מהשקעה ב כלל עסקי ביטוח +1.56% כלל עסקי בי 6,046 +1.56% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,953 פתיחה:5,953 גבוה:6,093 נמוך:5,940 תמורה:2,953,757 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

חברת מגדל ביטוח -1.14% מגדל ביטוח 373.5 -1.14% מגדל ביטוח בסיס:377.8 פתיחה:382 גבוה:385 נמוך:373 תמורה:3,585,793 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2013. חברת הביטוח הגדולה בישראל עברה לרווח נקי של 61 מיליון שקל. מניית החברה הגיבה לדוחות בירידות שערים.

פלוריסטם +0.63% פלוריסטם 459.7 +0.63% פלוריסטם בסיס:456.8 פתיחה:455 גבוה:461.7 נמוך:455 תמורה:261,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה לאחר שפירסמה תוצאות חיוביות במחקר לטיפול בפציעות בגידים. החברה דיווחה כי עכברים שטופלו בתאי PLX הראו תכונות מבניות ראשוניות טובות יותר של הגיד. זמי אברמן: "מרוצים מתוצאות המחקר".
תגובות לכתבה(84):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 68.
    פקיעה הזויה
    איציק והחברים 14/08/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    א)הגענו לאבסורד נוראי! עד לא מזמן שהיתה פקיעה אחת, הם היו מנווטים את השוק במשך חודש להביאו ליעד! שוד ושבר! עכשיו יש "פקיעה מתמדת"! רוצה להגיד: קזינו אווילי שאסור בישראל לפי חוק! אין קשר לחוקי היצע וביקוש שזה א ב של כלכלה! אגב, שימו לב איך הם שומרים כרגע על 7 הדואליות בארה"ב!! מעניין אם מביני עניין יזרקו להם סחורה בארה"ב! ואף מחר בבוקר לנצל "נכונותם" לקנות סחורה! ערב מבורך!
    סגור
  • 67.
    מישהו יודע משהו שאנחנו לא...בהצלחה למחזיקים!! (ל"ת)
    אייסקיור התעוררה חזק 14/08/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    וגם פניקס - גדול (ל"ת)
    איתמר 14/08/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    תודה מוטי שורט בבילון....ענק (ל"ת)
    איתמר 14/08/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    כרגיל שורט בבילון נצח את הלונג בגדול,מי שקנה ב 4 פלוס-ח (ל"ת)
    קובי 14/08/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    יש לי הרגשה שגלוב יוציאו הודעה לאחר המסחר (ל"ת)
    gushk 14/08/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 62.
    לעשות הפוך למנתחים הדבלים
    איתן 14/08/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מספק4ר מנתחים הם פשוט אנדר הרמה הרגילה,ספונסר ניכשל בבילון,בביוליין,ברמי לוי,עכשיו בנק' אוף אמריקה,ועוד ועוד בועז איילן טען הזהב יירד ל ;1000 מאז עלה 25 אחוז והוא מעל 1320 , טען פז נפט-רק ירדה,טען מגדל-יורדת. גורביץ טען פרטנר מהלך מהיר ל 3200 - ראיתם 3000? חחחח טען אינטרנט זהב 3500 - חחחח הכל הפוך
    סגור
  • 61.
    מינוף מטורף לאוהבי הסיכונים
    בונוס אופציה 3 14/08/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קרובה לשער מימוש 26.5. החלה להסחר היום. עומדת על שער 2.1. אם בונוס ביוגרופ נותנת עליה של 10% האופציה נותנת 100%!
    סגור
  • 60.
    בקשר קידוח של גלוב
    SHVK 14/08/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם קודחים באופקי זה ממש מסוכן ובעיתי אז בזמנו חברת גבעות עולם קדחו במגד 4 גם באופקי הקידוח נינטש והמניה קרסה לרסיסים גלוב היום נימצאת באותו מצב בקידוח אופקי ובסכנה גדולה
    סגור
  • 59.
    מה דעתכם על קניה של רקח עכשיו קניתי (ל"ת)
    לילך 14/08/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    קונה רקח במחיר בורסה מחוץ לבורסה הרבה מאוד
    קונה רקח 14/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    המלצה
    סגור
  • 57.
    קנייה של פרולור ביוטק (ל"ת)
    אנליסט 14/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 56.
    בנסד"ק תיראו מה זה עליות על הודעה שכזאתתתת (ל"ת)
    פלוריסטם הודעה מצויי 14/08/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    לא לפספס את הטיסה שבדרךךךךךךךךךךך (ל"ת)
    רציו המלכה לזכור 14/08/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 54.
    דסק"ש בפנים לא לפספס (ל"ת)
    בבילון בחוץ 14/08/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 53.
    גלוב הקידוח באתר אופק 2 מסובך
    יונתן 14/08/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שלא תיהיה נטישה
    סגור
  • 52.
    המעוף "עומד"??? המעו"ף מווסת!
    אחד 14/08/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריכה להערך בחינה פלילית לאתר ולתבוע את חבורת הנוכלים שמשחקת בבורסה. סיפור הרצת המניות שהיה, יהיה כאין וכאפס לעומת תיבת הפנדורה שתיפתח כאן.
    סגור
  • 51.
    מי שקונה רקח זאת טעות איומה רקח חרא של מניה
    יוסי 14/08/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא תרד ותרד ועד שתגיעה למחיר 200 אג בערך ובספונסר תיארו את המניה כזבל
    סגור
  • 50.
    מה הסיבה שבונוס לא עולה???
    אבל למה??? 14/08/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב אכלתי קונוס???
    סגור
  • 49.
    פוקס פרסמו דוחות
    איתי 14/08/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שורוה תחתונה: הרווח החצי שנתי עלה ל-43,120 (א' ש"ח) לעומת רווח של 37,299 ב2012. רווח למניה(חצי שנתי) עלה מ-2.87 ל3.27. יש דיוידנד באמצע ספטמבר. בקיצור דוח טוב מאוד המחזור היום עצום (כבר 4 מיליון שח) לדעתי הזדמנות מצוינת להיכנס למניה.
    סגור
  • צודק
    דן 14/08/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עברתי על הדוח נראה באמת טובת החברה בצמיחה כמות הסניפים עולה בכל סוגי החנויות(פוקס, פוקס הום, ללין, אמריקן איגל וכו'). תגיע עד לשווי של 95 שח. קניה חזקה!
    סגור
  • 48.
    נלקחה מניית רקח לתיק לפני ההרצה השבועית
    סמי 14/08/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה שנראה כפיל וחי כמו פיל כנראה יגמור כמו פיל אז לקחתי רקח כמה מנות במשך היום ואני מקווה שיתחילו כבר להריץ אותה
    סגור
  • 47.
    2 מנהלי השקעות קונים רקח להרצה תשמעו טוב
    שימו לב לזה 14/08/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    2 מנהלי השקעות מחזיקים כל אחד בנפרד כבר 4.99% מרקח והם מתכוונים להשתלט על החברה . הם אוספים בבורסה במסחר מניות ויש מצב שנראה את רקח טסה .
    סגור
  • 46.
    חברים, מה דעתכם את ישראמקו?שווה קנייה?
    משה ששון ישר 14/08/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניתי בשער 64
    סגור
  • 45.
    אלנה או הלנה מטרויה
    רואה ויודעת הכל 14/08/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שאמרנו הכל ,כוונתנו היתה גם לאבנר בן נר! מה עם בבילון שנתנו לך התראה חמה? זרקת בפלוס 4% או שהרווח כמעט נעלם? אוהבים אותך: מאד מאד, אמונה ואחת ש וגם הבחור עם הדירות שהתכתבתם כאן בנושא! יאללה ביי יש עכשיו מנוחת צהריים בדיור מוגן שלנו עד 120 ברמת החייל!( קרוב אליך תבואי לבקר!)
    סגור
  • 44.
    סוחר חתיך
    רויטל 14/08/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנא ממך, אל תלך! אוהבים אותך! רוצים טובתך! רוצים להשיא אותך עם יהודיה כשרה מבני ברק! מה כבר ניגמר הניתוח של החבר? מה עם המנוחה עד 1400? תן במילים הקשות במבי שלי!
    סגור
  • 43.
    כמובן שאני לא מקפח את המוסלמים ברצוני לאחל הרבה הצלחה
    סוחר חתיך 14/08/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    5 4
    למורסי ולצבא מצרים תמשיכו להרוג אחד את השני אני מאושר מהחדשות אמן וכל יום אקום לחדשות מעולות שכאלה בצלחה למצרים שלא תפסיקו את זה לעולם
    סגור
  • לא חתיך
    ההומני 14/08/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם הוא אדם ואתה רוקד על הדם גם אם ההרוגים אינם ציונים ובטח לא מחובבי ציון גם לשתוק צריך לפעמים
    סגור
  • 42.
    בונוס עם קונוס בגלל האופציות נכון???
    למה למה??? 14/08/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא עולה????????? למה?? מדוע?? why???
    סגור
  • 41.
    ירידה מתחת ל1210 וגם 1200 יפרץ, מה יהיה? (ל"ת)
    שבי 14/08/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    טוב חברים אני פורש מהפורום הזה אתם ממורמרים מידי
    סוחר חתיך 14/08/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני נכנס שותף לשירות איתותים קיים,בהצלחה למרות שלפי התגובות אתם והצלחה זה מקרי בהחלט. בבילון פק קנייה לחצי שנמכר (רווח 12%)ב 2705,שימו לב למגיק ואלוט אחת חיובית לאחר תיקון ונקנתה אתמול אחת שלילית מאוד אבל על התמיכה ממש עוד אחוז עוד 2 למטה ואפשר לתת פה סיבוב יפה...בהצלחה ותישתדלו לא להפסיד הרבה כי זה פשוט עושה אתכם ממורמרים,מוזמנים לחברת האיתותים בשם חחחחח
    סגור
  • 39.
    הירידה תגיע מעל 4 (ל"ת)
    ליאור 14/08/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    תעקנו אותך חתיך בבילון.... (ל"ת)
    ליאור 14/08/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    ל 34 קושקוש
    צפנת פענח 14/08/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה פעם נוספת מזייף! המשפט הנכון: "חזיר קטן אוכל הרבה וחזיר גדול , אוכלים אותו" (לא המוסלמים!) יש במבי? בהצלחה למנותח ואני מקווה שלא שכחת להחתים כרטיס נוכחות במקום העבודה!
    סגור
  • 36.
    למבינים בלבד הדולר לקראת פיצוץ למעלה (ל"ת)
    קולומבו 14/08/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    בורסה מורסה
    אורי 14/08/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כבר אמרו חז"ל: כלב נשך אדם - לא חדשות. אדם נשך כלב - חדשות. ת"א מדשדשת - לא חדשות. ת"א יורדת - לא חדשות. ת"א עולה - מה זה?
    סגור
  • 34.
    חצי ח.. חצי דרייק!
    בורסה מעורבת 14/08/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סיימתי להיום. תזכרו הכסף זה לא הכל בחיים. וחזיר גדול אוכל מעט חזיר קטן אוכל הרבה. אני בדרך ללוות מישהו לניתוח . ודרך אגב, מניית אליום מדיקל יש לה עתיד לדעתי. מניעת תסחיפים זה ממש משהו שמציל חיים .
    סגור
  • 33.
    נכנסים ביקושים למנית רקח
    רקח 14/08/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאללה באלאגן
    סגור
  • 32.
    מתי האתר הרציני(גלובס)ידווח על דחייה בקידוח לוויתן?
    משקיע 14/08/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כי זה סיפור גדול וכולם מחרישים... או שאתם רימיתם...
    סגור
  • 31.
    חתוך כתוש לחוץ חרצוף חתיך עם ב...קטנטן ושכל זעיר !
    רמבו 14/08/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צימצמתי....מכרתי בשיא...בלה בלה בלה..... כתוב מלפני שזה קורה ולא אחרי ! הבנת ? קושקוש..רוצה שאפרסם את תוצאות מעקבי אחרי ביצועיך, הכל על סמך הדיווחים שלך....! חחחחחח בום בווום, אוי ממי יש לי פיפי....
    סגור
  • פחחחחחח עוד ממורמר,כמה מפסיד היום?חחחחחח (ל"ת)
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    חסל ברברת
    נותן בראש 14/08/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמה ברברנים יש כאן...מילא היו מומחים..אבל פלצנים משועממים שכנראה יושבים בשירותים ומקלידים הודעות לביזפורטל..קחו את זה שקורא לעצמו "סוחר חתיך".....איך אומרת עדי אשנזי? מה השטויות האלה??ביזפורטל..הוא מפציץ אתכם בהודעות שאפשר להגדיר אותן כשטויות..ממתי אתם פח זבל? ואני מתפלא על קרין שמנסה לשאול אותו כל מיני שאלות...פעם אמר אפשריים קישון בתגובה להתקפה עליו מאחד הצהובונים "אני לא מגיב כי אז אני חוטא באחת מהשתיים: או שאני מעלה אותו לדרגה שלי או שהוא מוריד אותי לדרגה שלו".....
    סגור
  • 29.
    גלטן אופציה ג טסה 90% (ל"ת)
    נירו אקספרס 14/08/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    בבילון לקיחת רווח והיפוך שהיה צפוי מה תגידו מה??!?!? מי
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הסוחר החתיך הזה מי זה מי זה....עוד הוכחה לתוך פרצוף שלכם
    סגור
  • 27.
    לכתבת חן
    איציק והחברים 14/08/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבתך על יתרות שורט לא מדויקת ולוקה בחוסר נתונים(אנו מעריכים את כתיבותיך בד"כ) 1)יתרות השורט בארץ גדולות בהרבה! כי"ל וחברה ממשיכות לגדול גם אחרי הירידות! 2)יש המון צורות חוקיות ומתוחכמות לביצוע שורט! 3)יתרות השורט אצל משקיעי ענק בעולם מיתקרבות לשיאים הסטוריים! 4)שורטים ענקיים על חברות דשנים בעולם מרוסיה, בלארוס, קנדה ועוד! כבר ציינו שהגבלת שורט במקומות שונים, ניתן לעקוף בדרכים חוקיות מתוחכמות!
    סגור
  • 26.
    שמן כל עוד מעל 99 חיובית צריכה לפרוץ 102 אישית לא שם
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי איפה שגקי נמצא אני חשדן בהצלחה הלוואי שימצאו שם נפט כי זה יתן בוסט רציני לכל הסקטור,לדעתי עוד תשוב ל 95-93 לפני שיפרסמו את תוצאות הקידוח
    סגור
  • 25.
    איזה צימצום מושלם כמעט בגבוה היומי
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוב עכשיו דממה אני צריך לעבור על מס גרפים שבמעקב אז תנו לי קצת שקט עד נניח 14 אני לא נכנס לפורום העלוב הזה
    סגור
  • 24.
    לקארין הסקסית פחח
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שרתתי בשריון כשנה ושנתיים בתהש. שונא ערבים כי ככה בא לי,הבנת יא שבורה?מה הבעיה לסחור שאתה חייל?מנייה ראשונה נקנתה שהייתי עוד בתיכון... מועסק?עבדתי בבית השקעות גדול וכאשר לא קיבלתי קידום משמעותי אמרתי להם ביי ביי.כבר הרבה שנים סוחר לבדי או עם סוחר או שניים בשיתוף פעולה וזהו בגדול.את באה לברסרי היום?
    סגור
  • 23.
    צמצמתי כי היא חייבת להתאוורר לפני ההמשך
    סוחר חתיך 14/08/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא היעד 3030-3050 מפסיק קרוב בשביל צימצום כמו שקומפיוגן צומצמה בחצי אתמול היום אתם מבינים למה, אלוט בדרך לתיק היום תכנס לתיק
    סגור
  • יפה מאוד צדקת מכרתי הכל תודה לך (ל"ת)
    אנונימי 14/08/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    אלנה או הלנה מטרויה
    רואה ויודעת הכל 14/08/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חכמה מתוקה שלי(שימרי על הגיזרה והמשיכי בריצה!) תעיפי את כל התיק כולל בבילון וכייייללללל......! חבל על כספך! מחברתך אחת ש אמונה.
    סגור
  • 21.
    האתר של דיסקונט נפל (ל"ת)
    גל 14/08/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נמאס כבר מהאתר הדפוק הזה
    ליאור 14/08/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובנק שלוקח את העמלות הגבוהות בשוק. חבל שאין לי כח לעבור
    סגור
  • דיסקונטתרייד טוב (ל"ת)
    alex 14/08/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    הכותרת, גבעות כבר אינה צוללת ואולי עוד מעט תצטרכו
    לביזפורטל, תשנו את 14/08/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכתוב שהיא נוסקת ומזנקת.... , כדאי שתשימו לב לכותרות שלכם!
    סגור
  • 19.
    בעניין מניית פריון נטוורק ייתכן שבקרוב תיהייה
    גדעון 14/08/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסקת מסחר בהצלחה
    סגור
  • 18.
    לסוחר חתיך
    קארין 14/08/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1)אתה מתחמק! מתי והיכן שרתת? איך יכולת להיות סוחר בשרותך? 2)היכן אתה מועסק? 3)מדוע אתה שונא מוסלמים? האם ראית מעולם מוסלמי? 4)מדוע אתה שונא 15% מהסינים? 5)אתה יודע שבסין יש 200 מליון סונים! ומה עם אינדונזיה? איזה רעה עשו לך מאות מליוני מוסלמים סונים אלו?
    סגור
  • 17.
    ליוסי פינק למה אתה לא מפרסם את תגובתי
    שי 14/08/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז כך מעניין איזה הודעה תוציא היום כי רציו מתקרבת ל 38 אג
    סגור
  • 16.
    בזק פשש מסכן מי שבשורט שם קיבל פצצה לפנים
    סוחר חתיך 14/08/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יאלה טדי אני איתך פנקו את הניגזרות שלה היום
    סגור
  • 15.
    בבילון צימצום חצי כמות בחוץ (ל"ת)
    סוחר חתיך 14/08/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה רק חצי בחוץ? מה אתה מצפה שיקרה עם בבילון?
    בבילון 14/08/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סבוב שני על בבילון מורווחת כ 14%.
    סגור
  • מה דעתך על שמן נפט וגז? ספקולציה קלאסית?
    לסוחר חתיך 14/08/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שיש סיכוי?
    סגור
  • כמעט כתבתי שלי..... דעתי על שמן נפט וישראגז .
    היי זאת.... 14/08/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא להעדיף את אבנר כי זה מתחרז עם מליונר. רציו נשמע לי כמו פוחז איטלקי שאי אפשר לסמוך עליו וזה לא בשבילי. אז רק אבנר ולחכות ששלי תתיאש . שהממשלה תתעשת . שבג"ץ ירד מהעץ מהר . הדרך עוד ארוכה אבל הסבלנות משתלמת.
    סגור
  • מה פתאום לצמצם. כל הטוב עוד לפניה. (ל"ת)
    יוס 14/08/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    בוקר טוב עולם.לקארין
    סוחר חתיך 14/08/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בטח ששרתתי אני שונא את המוסלמים כמו לא יודע מה בבחירות הצבעתי עוצמה לישראל,את מכפר שמריהיו אולי מכפר שלם,20 האחרונות?!?אולי היית התאורן שם חחח בקיצור קארין את מכוערת אני לא אוכל להיפגש איתך כי אני לא מכוער ולא הייתי הסאונדמן או וומן בתחרות מלכת קניון אילון חחחחחחחחח אוי אני מצחיק על הבוקר טוב תנו לי לשתות קפה ואז נתחיל את המסחר
    סגור
  • 13.
    אחרי דישדוש ארוך יש תמורה. כנסו:
    פלוריסטם לא לפספס 14/08/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פלוריסטם - בפציעות בגידים שטופלו בתאי PLX הראו תוצאות חיוביות
    סגור
  • 12.
    נסווקס אופציה 2 לקראת פריצה שימו לב? (ל"ת)
    יניב 14/08/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    6-אתה רציני?
    מיכל 14/08/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רומנטיקה??? מאיפה הבאת את זה? לא שמת לב לציניות?
    סגור
  • מיכל - חשבת שבציניות אין רומטיקה? זהו שיש והרבה (ל"ת)
    אחד 14/08/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה באמת רומנטיקה כי זה מה שמגיע לצמד חמד הזה (ל"ת)
    די להתעסק בטמטום 14/08/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    לידידי סוחר חתיך
    רואה חשבון 14/08/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א)אבקש סקירתך על צפי לשווקים היום! כתבתי לך שילשום שלי יש פיק בירכיים! ב)האם אתה מניח שתיקך יעשה גם היום רווחי ענק? בוקר טוב.
    סגור
  • יש לך פיק אז תשאר בחוץ מה אתה חושב שאני הולך לשכנע אותך
    סוחר חתיך 14/08/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבקשה תקנה בבקשה תשאר בשוק חחחחח קח את כדור האומץ וויהיה בסדר
    סגור
  • איפה קונים את כדור האומץ? ומה אם זה לא יעזור לי? (ל"ת)
    לסוחר מונציה 14/08/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    הבורסה שברה שיא.....
    אמנון 14/08/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא מדשדשת שנה מזל טוב לבורסה שלנו. עד שלא יורידו את המס לא יעזור כלום היא לא תעלה.
    סגור
  • 8.
    סוחר חתיך
    קארין 14/08/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מאחלת לכל עם ישראל "מינוס" כמו שלי! לפי ההתחמקות, אני מבינה שעיסוקך רק בורסה ושלא שרתת! האומנם?
    סגור
  • 7.
    חשוב מי מנהל את החברה ואיך
    גדעון 14/08/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם באפריקה היו קשיים אבל איזה הבדל עצום בניהול ובגישה מושיטים את היד לכיס ביחד עם שאר בעלי המניות ופותרים את הבעיה ולא מחפשים גואל חמדן מבחוץ להזכירכם לבייב השקיע לפחות כ 700 מיליון שקלים ועוד ידו נטויה אם יידרש רבותי זה לא מספרים זה כסף דם יזע ודמעות אין על לבייב לא היה ולא יהיה
    סגור
  • אפריקה ל 1000 (ל"ת)
    שי 14/08/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 6.
    ל- 1 רק בשביל הרומנטיקה היה שווה להכנס לאתר
    אחד 14/08/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בהצלחה
    סגור
  • 5.
    קארין-חחחחחחחחחחחחח
    זהבי עצבני 14/08/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סוף סוף מישהו מצחיק ולא מעצבן אותי על הבוקר....למה לא שאלת אותו אם הוא קוקסינל? לא ידעתי שביזפורטל מפרסם הודעות כאלה(לא שמתם לב שהיא פשוט שמה זיין על מה שכתבתם והיא שולחת מסר אישי?) מנחם..גש למכולת -תקנה חלב לחם ביזפורטל ועיתון כלכלי
    סגור
  • 4.
    ישראמקו תטוס היום !!!!!היום!!!!!! (ל"ת)
    דיסקונט ירוק כההההה 14/08/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 3.
    נסווקס אופציה2+די מדיקל אופציה4 שימו לב (ל"ת)
    נירו אקספרס 14/08/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גלטן אופציה ג הלהיט הבא הולכים להוריד את מחיר המימוש
    נירו אקספרס 14/08/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל100אגורות בהסדר ולתת לאופציה ארכה עד סוף יוני2013
    סגור
  • 1.
    לסוחר חתיך
    קארין 14/08/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    9 6
    בוקר טוב. קראתי על יופייך וחוכמתך, אני מעוניינת לפגשך בסוף השבוע. אני בת 24 ,סטודנטית לרפואת שיניים, תושבת כפר שמריהו(אפיזודה:הייתי בין 20 המועמדות הסופיות למלכת היופי!) יש לי 2 שאלות אליך בבקשה. 1)מה אתה עושה חוץ מבורסה? האם מועסק? עצמאי? 2)אמרת שאתה בן 30 וסוחר מגיל 18! האם לא שרתת בצבא ולמה? האם תלמיד ישיבה? האם נכה? ממתינה לתשובה לשתי השאלות!
    סגור
  • לא ישנת בלילה? חלמת על המליונר שיוציא אותך מהמינוס? (ל"ת)
    נמאסתם 14/08/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור