נעים להכיר: בשבוע הבא נכנסת לבורסה בת"א חברה בשווי 9.4 מיליארד שקל

רגע לפני שמלאנוקס של איל וולדמן נמחקת מהבורסה בת"א, פיליפ פרוסט מסדר להנהלה המתפרקת של אחד העם תוספת כח לא קטנה
 |  (13)
פיליפ פרוסט, צילום: Bizportal
בשקט בשקט בשבוע הבא (יום ד') תחל להיסחר בבורסה בת"א חברה ששווי השוק שלה יהיה העשירי בגודלו באחד העם. מדובר בחברת אופקו שנמצאת כעת בשלבים אחרונים של מיזוג עם חברת {פרולור ביוטק} שנסחרת כיום בת"א.

ההצבעה על המיזוג בין החברות תתקיים רק ב-28 לחודש (עוד כשבועיים), אבל בחברת אופקו כבר מתחילים לקדם הליכים. אופקו שנסחרת כיום בוול סטריט תחת הסימול OPK לפי שווי אדיר של 2.65 מיליארד דולר, תירשם כדואלית לכל דבר ועניין ותחל להיסחר בבורסה בת"א כבר ביום רביעי הבא, ה-21 באוגוסט.

כיוון שלפי שעה המיזוג לא הושלם וממתין להצבעה של בעלי המניות (כל חברה בנפרד), אופקו למעשה נרשמת כמניה דואלית ללא כל קשר לפרולור שתמשיך אף היא להיסחר בת"א. כמובן שלאחר מכן ובהנחה והמיזוג יושלם, פרולור תימחק ואופקו תישאר באחד העם.

רגע לפני שמלאנוקס נמחקת סופית מהבורסה בת"א (נסחרת היום לפי 6.5 מיליארד שקל ועתידה להימחק ב-28 באוגוסט), אופקו שנסחרת לפי 2.65 מיליארד דולר (9.4 מיליארד שקל) היא בהחלט תוספת כח לבורסה המקומית.

נציין כי אופקו ככל הנראה לא תיכנס במסלול המקוצר (14 יום מרגע הרישום) למדד המעו"ף, אלא רק מעט מאוחר יותר - ככל הנראה ב-6 באוקטובר.
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מעניין ...
    שאול 15/08/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלאנוקס הלכה בגלל ההנהלה שהיתה ואופקו באה בגלל ההנהלה (אותה הנהלה ) שהלכה . אולי קוראים לזה נס ?!
    סגור
  • 8.
    נסחרת במחיר סופר מוגזם. לכלול אותה במעוף זה טירוף!
    opk בת"א25=שגעון 15/08/2013 01:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מוכרת בקושי ב 80 מיליון דולר ועוסקת במחקר ופיתוח תרופות. אם תכלל בת"א 25 זה יהיה לא סביר. נסחרת המחיר כזה בגלל סחירות נמוכה ורכישות קבועות של מר פרוסט. המחזור הממוצע בה הוא של 40 מיליון שח'. בטבע או פריגו המחזורים הממוצעים נעים סביב 500 מיליון שח ליום !
    סגור
  • 7.
    מי שקרא הרויח
    כתבה לא ממזמן 14/08/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www1.bizportal.co.il/article/362096 מי שקרא אז הרויח עלתה חזק מאוד מאז
    סגור
  • 6.
    מלאנוקס-מהלך היציאה מת"א
    דן 14/08/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פגע בחברה ובציבור בעלי המניות שלכם מחיר הניה ירד חדות ויש כאן דוגמה למשקיע אחר שהחליט לחזק את השוק המקומי ולא נגמר לו בהסוס
    סגור
  • 5.
    בנוגע לפרולור
    LIORBALAS 13/08/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מסע של למעלה משנה מסתיים היום... שנה שבא בכל הזדמנות כתבתי עד כמה אני מאמין בחברה...כבר כתבתי אתמול שהלב שלי מלא בגאווה בכל פעם שהמניה עולה כי יודע על מספר רב של חברים שנכנסו למניה בעקבותיי,חלקם שמו עליהם המון כסף... בפורום "ביומד" בפייסבוק תוכל גם אתה לעקוב מקרוב אחר פרולור ואחר חברות הביומד המובילות בארץ ובעולם... ניתוחים טכנים,כתבות ודיון אקטיבי...כל אלו ועוד בפורום "ביומד",הפורום הגדול והמוביל בישראל לעוסקים בתחום !!! ועכשיו חדש...גם עמלות המסחר הטובות בישראל בדיל קבוצתי לחברי הפורום... הכנסו...תשוו...תחסכו !!!
    סגור
  • אתה מגעיל כמו כל האחרים
    מוסטפאק 13/08/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני קניתי את פרולור ב 1.37 דולר ולא מישתחצן כמוך . קאלם פאדי אומרים על אחד כמוך אצלנו באוהל .
    סגור
  • מוסטפק,ערבים משקיעים בבורסה?!..יפה יפה..
    מוחמד דרזנר. 14/08/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    התקדמתם,מניגוב חומוס,והכאת האשה,למסחר בבורסה?!?!?...וואלה יפה!!!...יש כבישים סלולים בכפר?
    סגור
  • למוסטאפק
    LIORBALAS 14/08/2013 06:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תחזור חזרה למאהל שלך,נראה לי שלשם אתה מתאים הרבה יותר
    סגור
  • 4.
    לא יועיל כלום , הבורסה בתל אביב היא סוס מת (ל"ת)
    susu 13/08/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 3.
    ליוסי פינק כנס
    שי 13/08/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    16 4
    גרמתה לי הפסד ענק ברציו אתמול קניתי בבוקר ב 37.8 נימכר אחרי ההודעה שלך ב 36.3 אני רוצה לדבר איתך בלילה כלכלי אם אין לך אינטרס ורווח ממניפולציה תן את הטלפון שלך
    סגור
  • המידע על הליוויתן אמין ביותר -לדעתי
    אני מאמין ביוסף פינק 13/08/2013 22:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הוא הקדים את כולם הכי טוב לקנות כרגע ישראמקו ולמכור דחק ורציו דלק לקנות אחרי הבגץ את הייצוא ורציו לקנות רק עמוק ב 2014 שיתחילו קידוחי הנפט
    סגור
  • 2.
    ומתי אני אגייס הון בבורסת תל אביב? (ל"ת)
    משה. ששון ישר 13/08/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    מתי אני אגייס כסף?
    משה. ששון ישר 13/08/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באיזה דרך אפשר לגייס כסף בבורסת תל אביב?
    סגור