ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הבורסה ננעלה בירוק: המעו"ף הוסיף 0.4%, מניית בבילון קפצה 12.4%

ת"א 75 עלה 1.4%. בזק קפצה 3.6%. שמן עלתה 5.2%. גיוון קפצה 7.1% אחר שקיבלה אישור FDA
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים בתמיכת המגמה החיובית באירופה ובניגוד למגמה השלילית בפתיחת המסחר בוול סטריט בארה"ב. בבילון -0.41% בבילון 144.3 -0.41% בבילון בסיס:144.9 פתיחה:144.9 גבוה:144.7 נמוך:144.2 תמורה:41,938 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 12.4% לאחר שהודיעה כי היא מנהלת מו"מ למיזוג עם חברת IronSource, מה שיגביר את הסיכוי של שתי החברות הישראליות להנפיק בוול סטריט. מניות כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיפקו אף הן רוח גבית לשוק המקומי.

מדד המעו"ף עלה ב-0.4% לרמה של 1212 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 1.3%, ואילו מדד הבנקים איבד 0.8%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל - גבוה מעל הממוצע.

תנודות קיצוניות: השוק עלה קלות, אבל 8במהלך יום המסחר היו8 מניות שממש השתוללו - צפו בטבלה

שווקי חו"ל

בורסות אסיה נסחרו הבוקר במגמה חיובית והשלימו יום רביעי רצוף של עליות שערים נאות בהובלת מדד הניקיי היפני. זאת, על רקע ההערכות לפיהן שיעור מס החברות ביפן צפוי לרדת וכן על רקע נתון מאקרו חיובי בעניין הזמנת מכונות לסקטור הפרטי שפורסם בארץ השמש העולה. בשעה זו, מדד הניקיי היפני זינק ב-2.6%, ההאנג סנג הוסיף 1.2% והקוספי עלה ב-1.5%.

אמש (ב') סגרה וול סטריט את יום המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים. סגר ביציבות, מדד ה-S&P500 ירד ב-0.1% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.3%. החוזים העתידיים נסחרים בעליות שערים קלות של 0.1%.

מניות במרכז

מניית בבילון -0.41% בבילון 144.3 -0.41% בבילון בסיס:144.9 פתיחה:144.9 גבוה:144.7 נמוך:144.2 תמורה:41,938 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 12.4% במחזור חריג של 46 מיליון שקל לאחר שאישרה כי היא מנהלת מו"מ מקדמי למיזוג עם החברה הישראלית להורדת תוכנות חינמיות Ironsource. מהלך כזה, אם יצא לפועל, מגדיל משמעותית את הסיכוי להנפקת החברה הממוזגת בוול סטריט. המהלך של בבילון

שותפויות מאגר 'לוויתן' רציו יהש -0.8% רציו יהש 223.8 -0.8% רציו יהש בסיס:225.6 פתיחה:225 גבוה:225.8 נמוך:219 תמורה:4,550,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} נסחרו על רקע הדחייה בתחילת עבודות קידוח הנפט במאגר 'לוויתן' לאמצע שנת 2014, זאת לאור חשיפת Bizportal . ע"פ הצפי של נובל אנרג'י הקידוח היה מתוכנן להתחיל ברבעון הרביעי של 2013, כלומר מדובר בדחייה של חצי שנה לפחות.

מניית פריון נטוורק -2.03% פריון נטוורק 356.6 -2.03% פריון נטוורק בסיס:364 פתיחה:364 גבוה:362.9 נמוך:350 תמורה:203,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה תחת לחץ מכירות. זאת, לאחר שחברת האינטרנט פירסמה אתמול במסגרת דוחותיה הרבעוניים תחזיות מאכזבות להמשך ודברי מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, כי צפויה האטה מסוימת בצמיחה ברבעונים הבאים.

טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{פריגו} נסחרו על רקע הפירסום אתמול כי חברות התרופות ישיקו בבלעדיות את הגירסה הגנרית של תרופת הטמוזולומיד (Temodar, בשמה המקורי) שמיועדת לטיפול בחולי סרטן. מכירות תרופת המקור בארה"ב הסתכמו ב-2012 ב-423 מיליון דולר.

חברת האנרגיה הירוקה {אורמת} תעשיות פרסמה הבוקר (ג') את דו"חות הרבעון השני . החברה שפועלת באמצעות חברת הבת, אורמת טכנולוגיות שפרסמה את דו"חותיה לפני כשבוע), רשמה גידול של 19.2% בהכנסותיה לסך של 154.7 מיליון דולר, זאת לעומת הכנסות של 129.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מניית {גיוון} אימג'ינג זינקה היום ב-7.1% לאחר שקיבלה אישור FDA לגלולת ה-PILLCAM SB 3 שלה היום. גלולת הדור הבא משלבת שיפור של 30% ברזולוציית התמונה ביחד עם טכנולוגיה משופרת. הגלולה תשווק החל מהרבעון הרביעי של 2013

רוני בירון, האנליסט הראשי של בנק UBS בישראל, ממליץ בראיון ל-Bizportal על מניות בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וחברות האנרגיה הגדולות. שם להערכתו עדיין לא נאמרה שם המילה האחרונה.
תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    פריון נטוורק זאת המניה
    gush 13/08/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעתי תפתיע לטובה מעלה מעלה
    סגור
  • 81.
    פששש פריון מעל המצופה כמה תסגור היום?
    סוחר חתיך 13/08/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נאספו היום מניות בשווי של 60k שכולם מכרו בבוקר פחחחחחחחח הרווח מהיום ומחר יתן סביבות 6k בטרייד אחד קצר וקל כל עוד שמרה על רמת 3700 הכסף היה על הריצפה יעד טוב לא חשוב היעד כרגע חחח
    סגור
  • 80.
    שמע אתה שפיץ עולם אל תשתין על האנשים פה
    לפורום ולסחור חתיך 13/08/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם באמת מפסידים כסף ולא יכולים לראות אחרים מצליחים,זה ידוע שהפורום הזה מאעפן ולא יודע לפרגן. כמה זמן אתה סוחר?היכן למדת ניתוח טכני?
    סגור
  • 79.
    סוחר חתיך
    ראש החוג לחשבונאות 13/08/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השבוע דיווחת כאן שתיקך בסך 6 מליון שקלים! לקחתי עט ודף נייר (בלי מחשב)וחישבתי לפי דבריך את סך הרווחים היום! קיבלתי 178000 שקל רווח! אם אתה טוען שסך הרווחים היום הם 45000 שקל! לא מסתדר לי היכן נעלמו 133000 שקל(ההפרש)! מה אתה אומר גבר?
    סגור
  • חמוד אתה אבל מה שאתה לא יודע זה שקצת מעל 3 מליון הם
    סוחר חתיך 13/08/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזומן ובגלל זה אני קונה ומוכר בלי חשבון עוד 1.2 הם דירה שקניתי לאחרונה עוד כסף ניתן כהלוואה גמ"ח לקרוב משפחה והתיק הוא בסביבות ה 1.5 מליון אבל שחטו אותי עם ה 25% מס,שילמתי הרבה מאוד ועוד לא נגמר החודש.... אוי אוי ראו ראו מגיק שנבלמה בתמיכה 3.5% ופריון בכלל טסה מה תגיד עכשיו?לך תלמד את לוח הכפל ואז תחזור לכתוב שטויות
    סגור
  • 78.
    בונוס ביוגרופ
    ניר 13/08/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנפקה ממוצלחת מידי לא זוכה לכל כותרת הצעה לציבור ב 25 אג מינימום נענתה ביקושי יתר פי 3 מההיצע ובמחיר של 40 אג למניה דהיינו אפסייד של 60 אחוז על מחיר המניה בסגירה ואין כותרת אחת בהצלחה לסבלנים וחבל שגם העיתונות מגמתית כי רק אתמול פרסמתם על דוח מדף והצעה לציבור בשער 25 ואף מילה היום על תוצאות ההנפקה חבל
    סגור
  • קנייה רק בפריצת 27 בלווי מחזור גדול
    סוחר חתיך 13/08/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל למה אתה מתעקש על בונוס פלורי טובה בהרבה גם שם אני צופה זינוק רציני ברגע ש fda יאשר לה להמשיך את הניסוי שהופסק בנתיים מי שמקורב לצלחת אוסף ברמות מחיר של 2.99-3.06 כאשר היעד הוא מעל 3.3$ כיעד ראשון
    סגור
  • פלוריסטם מול בונוס
    ניר 13/08/2013 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש דמיון רב בין החברות ולדעתי האפסייד בבונוס הרבה יותר גבוה בטווח הקצר פלוריסטם בהחלט מעניינת בשער של 3 דולר אבל לא בטוח שזו תחתית כי יכולה בשקט גם לפרוץ מטה ל 2.5 דולר לכיוון שער 800-900 אחרי ההנפקה המוצלחת של בונוס אני חושב ששער 24-25 מהווה תחתית ומכאן אפשר רק לעלות לעניות דעתי השווי האמיתי של בונוס צריך להיות רבע מפלוריסטם כבר היום ולכן לדעתי מתומחרת בחסר
    סגור
  • 77.
    BCLI
    חיפאי 13/08/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע המניה יורדת ב-19%? תשובה מקצועית בבקשה. תודה.
    סגור
  • 76.
    טוב נהנתי מספיק להיום נתראה מחר ואמשיך לצחוק כל הדרך אל
    סוחר חתיך 13/08/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבנק גם מחר על אפכם וחמתכם זה שאתם לא יודעים לסחור לא יודעים לפתוח גרף זה בעיה שלכם ותמשיכו להפסיד,מי שרוצה אני אלמד אותו ניתוח טכני בפרטי בעלות של 25,000 שח את הכסף תחזירו תוך חודש לבד ותראו שזה שאני סוחר כמעט 12 שנה לא הולך ברגל.איזה מסעדה אלך היום?מסה?בראסרי?או שמפסיק שווארמה שמש? חחחחח לילה טוב לכם גייז
    סגור
  • טען עוד
  • 75.
    מאיפה להתחיל אינסוליין רווח מצטבר 70%
    סוחר חתיך 13/08/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קומפיוגן רווח 15% די די אני לא יודע מאיפה להתחיל בחיי שחבל שאני לא יכול להראות לכם את התיק ואת הפעולות הייתם מאבדים הכרה היה נופל לכם הלסת איזה לוזרים אתםםםם חחחחח
    סגור
  • 74.
    טוב טוב אני מודה אני סוחר בדמו פחחחחחחחח
    סוחר חתיך 13/08/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא נורא תמשיכו ואני אמשיך לתת למניות בראש שוב פעם אומר מה אתם מבינים מההה אתם רק מפסידים כל יום כל פעם מחדש הכסף שלכם אצלי בכיס לכו חפשו מי ינענע אתכם עלובי החיים שכמותכם חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 73.
    לבחור ששמו כאן סוחר חתיך
    הפקודים 13/08/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנו מצדיעים לך עם קבלת דרגות תת אלוף! מודים לך שתמיד החזרת אותנו הביתה בשלום(כולל קפיצתך על הרימון החי ע"מ להצילנו) גילוי סוד קטן: את דגל הדיו שהנפת באום רשרש(אילת) עם תם הכיבוש , מייחסים בטעות לאלוף ברן! גם בניצחון במלחמת קרים 1842 זוקפים לזכותך! בהצדעה!
    סגור
  • מה אתה בהלם קרב? (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/08/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    סוחר חתיך
    מהנדס מחשבים 13/08/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אירגנתי קובץ רק מ 10 ימים אחרונים ! וואלה אתה קשקשן כבד! לא מבין איך סיימת בהצטיינות רפואה! אגב, אני מכיר את מנהל המחלקה בתל השומר וזה לא אתה!
    סגור
  • מהנדס מחשבים חחחח בוא תחבר לי את המיקלדת והעכבר טמבל
    סוחר חתיך 13/08/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד רוסי טכני עלוב מה שאתה עושה בשנה עשיתי היום מה תגיד על זה????
    סגור
  • 71.
    לסוחר
    דפנה 13/08/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם תמשיך להתגרות בחברים ביום כזה קשה, אנתק הקשר איתך!
    סגור
  • 70.
    חתוכי קושקוש
    רואה ואינו נראה 13/08/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול קיבלת כמות רציו במחיר 36.3 והיום אתה מספר 36.4! הבדל קטן ומהותי...רוצה עוד קושקוש ?
    סגור
  • 69.
    לגביי מניית פריון דעתי היא לפניי פריצה מעלה (ל"ת)
    SHKOR 13/08/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    המשך ל41 שלנו
    איציק והחברים 13/08/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפי הפתיחה, השוק בארה"ב משדר מצוקה! נראה מה יתפתח בהמשך! בכל מקרה, אנו חוזרים על עמדתנו שאין מה לחפש בימים אלו בפעילות לונג בשווקים! (.......שמענו שיש קבוצות שמגדילים את פוזיצית שורט שניפתחה לפני זמן על 2 הנסיכות מ 25! על האמא יש עלות יותר גדולה עקב הזמן היותר ממושך!)
    סגור
  • 67.
    סוגר היום רווח על הנייר של 45k על הפרצוף שלכם פחחחחחחחח
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו סיימתי להיום ראו מי יורדת שנמכרה אתמול כלכלית ים חל קומפיוגן צימצום מדוייק פחחחחחחחחחחחח על הפרצוף שלכם מה אתם מבינים מהה רק להפסיד ולבכות פחחחחחחח
    סגור
  • 66.
    לכל הטפשים שמפסידים כסף פחחחחחחח
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכסף שלכם אצלי בכיס תודה רבה לכם היום אפתח שולחן במסעדה טובה על חשבונכם אתם פראייראים חחחחחחח
    סגור
  • 65.
    לסוחר חתיך
    טלי 13/08/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בוש והיכלם! כתבת כאן בפרהסיה שיש לך דבר מה גדול! איני יודעת למה היתה כוונתך, אבל שכל יש לך קטן מאד!
    סגור
  • 64.
    מתי דסק"ש תתפוצץ לכיוון 2600? (ל"ת)
    לסוחר חתיך 13/08/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • תגובה כל עוד מעל 1800 לונג סטופ שבירה של 1650
    סוחר חתיך 13/08/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לקחתי את כור היום ככה שאנו באותה סירה
    סגור
  • 63.
    לחתיך
    כלכלן בכיר 13/08/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפשר לפתוח עליך שורט?
    סגור
  • בטח שאפשר יש לך ביטחונות?!? חחחחח
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה גייז אתה אפשר לפתוח עליך שורט חחחחחח
    סגור
  • 62.
    סוחר חתוך
    הזוכר 13/08/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה זורק כל כך הרבה נתונים ואתה כבר לא זוכר מה אמרת ומתי! דוגמא אחת מרבות: בבילון בבוםםם בום חחח ! רק טענת" אמרתי לכם להעיף את בבילון" אז מה איכפת לך בוםם בוום? אם לא כלכלה יש מכללה בגאסר א זרקא ויש שם לימודי זיכרון !
    סגור
  • מכרנו בבילון בהתנגדות 2700 שלא צלח בפריצה
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום חביבי פריצה ובמחזור ענק מה אתה מבלבל את השכל פחחחחחחחחח טיפש
    סגור
  • 61.
    תגובה בבילון יעד 3030-3050 וחזרה לשיא
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קומפגיוגן יעד 3200-3300 אמרתי בפריצת 2817 הנייר יטוס אכן הטכני ראה את הנולד.
    סגור
  • 60.
    תיק מניות שלי עףףףףףףף לשמיים היום אני בהלם (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    תודה לטיפש שמכר פריון חחחחח סיום ירוק כמובן (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    בבילון בבוווםםםםםםםםם חחחחחח (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אפשר לקבל את היעד של בבילון? היא 10% ואוו
    לסוחר חתיך 13/08/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קומפיוגן 12% יאואואאאא אני בהלם אך ידעת?
    סגור
  • 56.
    תעשה לי ילדדדדדדד אתה נסיךךךך אתה פשוט תותח (ל"ת)
    קורל לסוחר חתיך 13/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    פשש איזה יום תענוג בחיי שעכשיו נכנסתי לתיק ואני רואה
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשואה שנתית של אותם קרנות נאמנות ביום אחד,מתי יתנו לי לנהל קרן של כמה מיליארדים?!?תנו לי ותגלו שעשיתם את עיסקת החיים שלכם וכל זה בלי תואר בכלכלה שמלכלה הכל עניין של ביקוש והצע וניתוח טכני שווה פי מליון מניתוח פודומנטלי
    סגור
  • 54.
    אורמת שוב מנסה לפרוץ 2200 יעדים 2400 בקרוב (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    נו אהבתם את הניעור אתמול ברציו חחחח תודה למי שמכר לי ב
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    36.4 חזרה למעל התמיכה 37 בפריצת 38 תחזיקו חזק כי לא ניתן יהיה לתפוס אותה בקיצור בגץ שלח את שלי הביתה האוסטרלים האמאמא של הבפנים וצפו למעל מיליארד חביות נפט ואז כל שנותר הוא לרוץ לבנק עם המליונים נכון לאנדאו ורטוילי?? חחח
    סגור
  • 52.
    בבילון סטופ ב 2700. אם יורדת סימן שסוחרי יום בשטח. (ל"ת)
    חיים 13/08/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    לסוחרי אופ מעוף יעד 1217 סטופ שלכם הוא בשבירת גלום 1210
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ על אופ מעוף כרגע גלום 1211.5 אבל ללא ספק שיש תזוזות יפות במניות
    סגור
  • 50.
    אקסלנז נמכרה בשער 18 בהפסד של 20%. ארקין הנבלה. (ל"ת)
    מני 13/08/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • עם היית מקשיב לי היית מעיף אותה ב 20 אני מכרתי ב 19.7
    סוחר חתיך 13/08/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנייה היה 18.3 הודעתי על כך מראש.. חבל אחי היא בדיוק מתחילה להיות מעניינת לקנייה פשוט מדהים אתם קונים בגבוה מוכרים בנמוך
    סגור
  • 49.
    אקסלנז פק קנייה ב 17.7 קומפיוגן צומצמה בחצי כמות
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאומי על הכוונת שלי ובזן גם על הכוונת לא להיום
    סגור
  • 48.
    שלום לכולם נקנו בבילון בפריצת 2700 ממשיך למחר פריון על
    סוחר חתיך 13/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיכת 3700 ממשיך למחר אינסוליין על תמיכת 240 ממשיך למחר והאחות של דסקש כור יעד 8270 בינג באנג בוםםם
    סגור
  • 47.
    מכרתי קולים רווח 68000 שח.רק אני עושה כסף (ל"ת)
    העורב האמיתי 13/08/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • די,די עם השקרים ,מה אתה חושב שכולם טמבלים כמוך. (ל"ת)
    עד הלום 13/08/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    אפריקה....
    אלון 13/08/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ובנוסף...אפריקה נכסים מנהלת מגעים למכירה של כ-40% מפארק המדע בנס ציונה... פורסם בדה מרקר !!! האופציה תיכנס לכסף לפני אוקטובר !! והמבין יבין !!!
    סגור
  • 45.
    אפריקה ישראל...עוד דלק !!!
    אלון 13/08/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפריקה נכסים ...עברה לרווח 20 מליון...!!! פורסם במאיה...
    סגור
  • 44.
    ביזפורטל מנהל מלחמת חורמה במניות הגז והנפט (ל"ת)
    ישראלי 13/08/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הם דיווחו בקשר לליוויתן...... (ל"ת)
    זאוס הסקסי 13/08/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    אחת שמבינה= ביזפורטל, שתדעו! (ל"ת)
    יעקב 13/08/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    קומפיוגן מתפוצצת שיוווווווו 10% ואין מי שימכור (ל"ת)
    לסוחר חתיך והעורב 13/08/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    מצב
    איציק והחברים 13/08/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה SP and DOW JONES עברו למומנט שלילי! ירדו ב 6 ימי מסחר האחרונים 5 ימים! (יום אחד מהשישה היה חיובי לייט) תקופה מאד ארוכה לא ראינו תופעה שכזאת! שתי סיבות אפשריות: א)התפכחות וראית המצב האמיתי! ב)הפסקה או הורדת מינון של ההדפסה והזרמה ההזויה! עמיתינו בארה"ב מצפים להמשך והתגברות התופעה!
    סגור
  • 40.
    מניית פריון נטוורק ניכנסה לתיק (ל"ת)
    suhsr 13/08/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    ראשית תשכחו מזה שהמעוף ישחזר את מה שקרה לפני שנה
    אחת שמבינה א 13/08/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר כזה קורה פעם ב..... אני לא הייתי בארץ ולא השתתפתי בחגיגה הגדולה. אני מאמינה שאנחנו כעת לפני גל של עליות אבל לא משמעותי במיוחד, בקיצור המעוף לא יעבור את ;1250.. מנייה שאני כן ממליצה לקנות אותה זאת אינסוליין, שימו לב שהבנקים יורדים, לכן אם המעוף יירד מחר , ממליצה לקנות גם את לאומי , את מניות הגז אני לא ממליצה לקנות, תמתינו קצת אולי אפשר לקנות בשערים יותר זולים. ישראמקו שער 62 מומלצת לקניה, רציו? חוזרת בי ממה שכתבתי אתמול, (לא בפורום כאן) קשה לי להאמין שתגיע לשער 30, שער 34 שווה קנייה. יום טוב, תהנו!
    סגור
  • 38.
    מה קורה למניה נסווקס אופציה 2 ? (ל"ת)
    יניב חנניה 13/08/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    מה קורה לנסווקס אופציה 2 למי יש תשובה? (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    3כתבי אופציות לקראת פיצוץ בונוס אופציה2+גלטן אופציה ג..
    דורון 13/08/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    3כתבי אופציות לקראת פיצוץ בונוס אופציה2+גלטן אופציה ג..וגם נסווקס אופציה2 קחו עט ונייר ותרשמו לכם בקרוב מאוד הבום.
    סגור
  • לא משחקים על 20000 ש"ח במעוף..... (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ממש לא!
    אנונימי 13/08/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קניתי ב20 אלף! קניתי ומכרתי כל יום בסכומים קטנים הרווחתי והפסדתי והפסדתי עד שהגעתי לסכום הזה יחסית מאד לאט ( תוך 4 חודשים)
    סגור
  • לאנונימי כנס
    שי 13/08/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גם מופסד המון ב טאואר באפריקה במלאנוקס אני צריך שהם יכפילו את עצמם וגם עוד אני יהיה מופסד אני מקווה שיעלו יום אחד כמו דסקש מ 444 ל2000 הלוואי צריך סבלנות אני לא משחק באופציות מעוף למרות שבכאילו הייתי מרויח המון אבל זה פוקר פתוח לטובת השחקנים
    סגור
  • 35.
    תקשיבו טוב !
    אנונימי 13/08/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    18 1
    כרגע סגרתי 20,000 ש"ח הפסד תוך 4 חודשים של משחקים באופציות המעו"ף . התחלתי זאת מתוך מצב כלכלי של חיים על הקסקס, ומתוך מחשבה שאני מספיק חכם להפיק מזה רווחים. יש לי 4 ילדים קטנים, אבל אני חזק ואני אתגבר על זה ב"ה. אני סוגר ברגע זה את הפעילות שלי, ומתחנן לכל מי שקורא כרגע שלא להתקרב ולא לגעת בדברים האלה. אני בחרתי לספר, תלמדו מהניסיון שלי, וכנראה של רבים אחרים שעדיין לא מספרים...
    סגור
  • לאחת שמבינה
    מנשה 13/08/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקווה שהבנת את הרמז לכתוב קולים ופוטים אולי כדאי לך מתי שרחוקים מהכסף אבל לא לאורך זמן גם אני מופסד לא מעט אז תפנימי שלא הכל טוב אבל הבנתי שאת כותבת וסוחרת ב5000 כל פעם לכן היום בדשדוש הסוחרים מחפשים פריירים אפילו ב5000 שח ראי זאת ותמתיני קצת לתזוזות יותר משמעןתיות של השוק כל טוב לך ולכולם אני מופסד גם בערך כמו אנונימי וקצת יותר אז מחכה לתשןבה מנשה
    סגור
  • למנשה
    אחת /שמבינה א 13/08/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נחמד מצידך שאתה דואג לי, אבל סמוך עלי, אני מאוד זהירה וכמובן שכותבת אופציות רחוקות מהמעוף וחוץ מזה לאחרונה כמעט ואני לא כותבת מכיוון שהמעוף מדשדש הרבה וקשה לחזות את הכיוון, קח לדוגמה, המעוף היום עולה, אני עדיין לא כותבת קול , אני ממתינה לעוד עליות... בחודשים האחרונים בקושי אני מרוויחה את ה-500 שקל...
    סגור
  • 34.
    מישהו יודע למה המניה יורדת? מתי הדוחות? (ל"ת)
    משקיע בפוקס 13/08/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    הודעה טובה עומדת בפתח על הצלחת בהסרת גושים
    אייסקיור לא לפספס 13/08/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שמגלים בחזה של נשים כשהגושים עדיין לא סרטניים.עד עכשיו הטיפול היה בדכ המתנה ,לדעתי וההגיון אומר שהטיפול של הסרת הגושים בלי ניתוח ובמינימום פלישה ,בהרדמה מקומית וחזרה לפעילות מיידית נשמע מעולה.אני הייתי אומר שזה הרבה יותר טוב מאשר להמתין.............ראה מקרה השחקנית אנגלינה שהורידה לגמרי עוד לפני שגילו לה סרטן.תודה ובאמת בהצלחה להם ואני מקווה שזה בלי תופעות
    סגור
  • 32.
    בוקר אור ויום ירוק וטוב לכולם! חופשה נעימה שתהיה לכם.
    עורב 13/08/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מרוצה מקומפיוג'ן, נשאר באינסוליין, נשאר באינטרנט זהב, ונשאר גם במזור. תבלו!
    סגור
  • 31.
    רציו
    שי 13/08/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תמיד יוצאת כתבה רעה עי יוסי פינק כשהמניה מגיעה ל 38 צריך לבדוק את זה מעניין מה יכתוב מחר בטח משהו על וודסייד לא יעזור לך יוסי אנו בדרך ל 50 לפחות
    סגור
  • 30.
    סטירה לשלי יחימוביץ
    מחייך 13/08/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החלתט בג"צ בנושא האסירים הפלשתינים היא סטרית לחי לעותרים נגד היצוא ובראשם שלי יחימוביץ..... מה היא תגיד עכשיו? שהכל דיבורים?????
    סגור
  • 29.
    בשורה טובה לשותפויות הגז
    משפטן 13/08/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בג"צ דחה היום את העתירה לבג"צ שהגישו הורים שכולים נגד החלטת הממשלה לשחרר אסירים ונשיא בית המשפט העליון קבע בהחלטתו שלממשלה הסמכות לקבוע בנדון ואין צורך בהעברה לחקיקה כדרישת העותרים..וזו בדיוק תהיה התשובה לעותרים נגל החלטת הממשלה על יצוא הגז.....ולהזכריכם שכבר הבעתי דעתי בנדון כשהזכרתי את סעיף 32 לחוק יסוד הממשלה שפעולת הממשלה - כלומר הרשות המבצעת- חוקית ולגיטימית בכל נושא שאינו בתחום אחריות הרשות המחוקקת או השופטת...
    סגור
  • 28.
    תקנו מגיק היום תעלה חזק מאוד לאחר התיקון יעד 3300 (ל"ת)
    מסוחר חתיך 13/08/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    השורט על רקח משלם יפה מאוד תמשיכו למכור (ל"ת)
    טל 13/08/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • קשקשן - אין עליה שורטים פתוחים (ל"ת)
    רקח 13/08/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    תודה רבה אני ברווח יפה בזכותך
    לסוחר חתיך 13/08/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אפשר להזמין אותך למסעדה?בקטע חברי כמובן
    סגור
  • 25.
    הוא לא יהיה פנוי היום אמר שקנה פריון נטוורק
    מקורב לסוחר חתיך 13/08/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני קניתי מיד שגילה לי מסר לכולם יום טוב בהצלחה
    סגור
  • 24.
    אתם כאלה ...... למה?? לא עולה ?? מדוע???
    למה למה?? בונוס? 13/08/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני הרוס כולם עולים ואני תמיד הפוך
    סגור
  • 23.
    עוקב אחרי הפעולות שלך שמע אתה תותח על
    לסוחר חתיך 13/08/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קומפיוגן,אורמת,ביקום,אינטרנט זהב,רציו אתה עושה היום אחלה כסף עלה והצלח מה דעתך על אינסוליין?אני בפנים בהפסד קטן לצאת לחזק? תודה רבה על התשובה תהיה בריא
    סגור
  • ל 23 לדעתי תמתין יום יומיים ואז תראה אם כדאי לחזק כל טו (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    עדיין לא אמרה את המילה האחרונה...לא לפספס (ל"ת)
    אידיבי לזכור 13/08/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    מה עושים עם קומפיוגן היא עולה רק 7% חחח (ל"ת)
    לסוחר חתיך 13/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    לאחת שמבינה תגידי מה את אומרת
    שטיינברג אסף 13/08/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו במגמת ירידות או עליות ?
    סגור
  • 19.
    איפה ההיא אני מחפש אותה
    בנאדם כבד 13/08/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההיא ההיא הפוסטמה הכלומניקית זאתי נו זאתי עם התחזיות בגרוש שחושבת שהיא מבינה משהו מהחיים שלה .זאתי ותקשיבו לי טוב פה זאתי נוכלת פלצפנית ממדרגה ראשונה זאתי כזו סתומה אני בכלל בטוח שהיא אשה מוכה .בדוק בדוק .ואני לא טועה .זאתי חוטפת כל יום פליקים מבעלה בדירה השכורה בגועריש .מגמת ירידות היא אמר מגמת ירידות זוכרים אותה או לא אוווך אישנאללה תחטוף קילה בשד .אם עוד פעם זאתי תכתוב פה תחזית אני אישית מתקשר למערכת של ביזפורטל ותובע אותה במיליונים ת סתומה הכלומניקית הזו .אחת שמבינה עלללק אחת שמיבנה !יענו היא צנועה המיפיפת הזו .טווסית פרפרית פלצפנית ממדרגה ראשונה .תמותי תמותי אמן אמן
    סגור
  • תוספת ראו וזהרתם היא סתם פלצנית שמוכרחה לכתוב משהו
    בנדם כבד 13/08/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו מבינה עלק כתבה כל יום על ירידות באפריקה בטאואר ומה לא אני רכשתי פוטים ולא קולים וחבל אז אנא ממכם אל תתיחסו ללא מבינה כלל כמו שאמונה נעלמה גם היא תעלם אמן ואמן ואני בסליחןת אתיחס אליה בתור אוויר כן יהי רצון
    סגור
  • 18.
    הכיוון 2500-2650 (ל"ת)
    דסק"ש לא לפספס 13/08/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    קמהדע
    שרון 13/08/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא מילים
    סגור
  • 16.
    אין לך מושג כמה אתה צודק
    לחיים מירון 13/08/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בניתוח בי קומיקשן עולה שכל עליה של בזק ב 1 אחוז צריכה לגרור את בי קומיקשן ב 3.5 אחוז עליה, בפועל אתמול בזק עלתה 1.94 ובמקום שבי קומניקשן תעלה מעל 6 אחוז עוד ירדה 0.6, היום בזק עולה 2.5-3 אחוז בי קומיקשן לא עולה כמקובל וכמו שבאמת צריך....8.5 - 9.....לכן בזק עדיפה וגםמחלקת דיבדנדים
    סגור
  • 15.
    דחיה בקידוח ,תגידו תודה שיש קידוח ,וזה מה שחשוב כמובן (ל"ת)
    בא 13/08/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 14.
    ישנה התנגדות חזקה ב-1211
    התנגדות 13/08/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    המעוף יגיע עד לשם וייפול.
    סגור
  • גם אתה מהמבהילים בע"מ? תרגיע. השוק למעלה. (ל"ת)
    צבי 13/08/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אחי אתה גדול, תחזור לכתוב כאן.... (ל"ת)
    carmizt 13/08/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בינתיים עושה רושם שאתה צודק... (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    המעוף עולה היום
    שמואל הנביא 13/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    0.75 אחוז
    סגור
  • 12.
    פעם כתבו כאן המון אנשים ,די דומה למצב בבורסה . (ל"ת)
    בא 13/08/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    כל העולם ואנחנו...
    הכועס 13/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל העולם משפר את המצב כלכלי, את מצב הבורסות שלהם, מפחית מיסוי, מפחית רגולציה, מפחית מס חברות בקיצור עושים בדיוק להפך ממה שעושים בישראל וראו שבבורסות עולם כבר נשברו שיאים. אם שטיינפליץ ומנהיגו ביבי שני אנשי המס לא היו מנסים לרצות את טפילי מחאה במימון אירופי ולא היו מקימים ועדות מפוקפקות שבאותו רגע עלו מיליונים והיום כבר עולים לנו מיליארדים, אז מעו"ף מזמן היה עובר 1400 נק'!!! ופשוט מדהים איך ממשלה וויתרה על רווחים של כ 9 מיליארד ש"ח מידי שנה מריווחי הון ומסתפקת בחצי מיליארד במקום זאת... לפיד איפה הכסף??? נקצץ בפנסיות??? לכם אין שכל אז לאזרחים שלא יהיה ממה לחיות!!!
    סגור
  • 10.
    המעוף עולה היום
    שמואל הנביא 13/08/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    0.75 אחוז
    סגור
  • 9.
    השורט בבי קומניקשן יהרוס את טדי שגיא (ל"ת)
    שוקי 13/08/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מזכיר שוב - בזק עדיפה מבי קומניקשן ואינטרנט זהב. (ל"ת)
    חיים 13/08/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    היום הסכמה בין האתרים שלא מזכירים דחיה של ליויתן
    רונן 13/08/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציו לפני קריסה של 10% לפחות...
    סגור
  • 6.
    "יציבות"? למה בדיוק מתכוונים לאפס פעילות שבסופה ירידות (ל"ת)
    טל 13/08/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    במקום ששר האוצר יפחית מיסים על שוק ההון ויזרים
    דודו 13/08/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כסף גדול לקופת המדינה הוא פוגע עכשיו בפנסיות יש אנשים שמגיעים לחרפת רעב השר שמנותק לגמרי מהמציאות ואולי זה עוד ספין של יש עתיד שירדה בסקרים המון אם יגידו שר האוצר מתנגד לפיד יחשוב שיעלה בסקרים אבל העם לא טיפש ולא שוכח לפיד נכנס לתפקיד שיוציא אותו מהר מאוד מהפוליטיקה בזכות ביבי
    סגור
  • זה שר אוצר מובל עי יועצים ,אין לו מושג בכלכלה ,מובל ,מו
    בא 13/08/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מובל .
    סגור
  • 4.
    טבע
    טבע 13/08/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קניתי טבע אתמול מקווה לטוב בעזרת השם
    סגור
  • 3.
    שום ציוץ על מניות הדשנים....
    co007 13/08/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בכול העולם ואחותו מניות הדשנים מושכות למעלה. שום ירידות מחירים ולא בטיח. איפה האנליסטים שאמרו שהמניות אמורות לרדת עוד 20% לפני ההתיצבות. המפיונרים הרוסים צוחקים כול הדרך אל הבנק..........
    סגור
  • 2.
    גלטן אופציה ג הודעה מהותית ביותר במאיה-בהמ"ש אישר סעד ז
    גל 13/08/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהמ"ש אישר סעד זמני להארכת אופ ג עד 31.10.13,המסחר יחודש מחר
    סגור
  • 1.
    כיל עולה היום!! (ל"ת)
    דניאל 13/08/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור