19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הבורסה ננעלה בירוק: המעו"ף הוסיף 0.4%, מניית בבילון קפצה 12.4%

ת"א 75 עלה 1.4%. בזק קפצה 3.6%. שמן עלתה 5.2%. גיוון קפצה 7.1% אחר שקיבלה אישור FDA
 |  105
רוח גבית מחו"ל
Share
המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים בתמיכת המגמה החיובית באירופה ובניגוד למגמה השלילית בפתיחת המסחר בוול סטריט בארה"ב. בבילון (-0.2%) בבילון 147.7 -0.2% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148 פתיחה:148 גבוה:148.1 נמוך:145 תמורה:166,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 12.4% לאחר שהודיעה כי היא מנהלת מו"מ למיזוג עם חברת IronSource, מה שיגביר את הסיכוי של שתי החברות הישראליות להנפיק בוול סטריט. מניות כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו בזק (-1.01%) בזק 517.2 -1.01% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:522.5 פתיחה:527.6 גבוה:527.6 נמוך:517.2 תמורה:30,558,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סיפקו אף הן רוח גבית לשוק המקומי.


מדד המעו"ף
מדד המעו"ף
מדד משוקלל של 25 שערי המניות של החברות בעלותשווי השוק הגבוה ביותר שנסחרות בבורסה לניירות ערך בת''א.(מעו''ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים). המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. לצפיה במדד המעו"ף
עלה ב-0.4% לרמה של 1212 נק',
מדד ת"א 75
מדד ת"א 75
המדד הכולל את 75 המניות בעלות שווי השוק הגובה בבורסה, אשר אינן נמנות על מניות מדד ת"א 25. החל להיסחר בתחילת שנת 1999. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. למבט מהיר במדד ת"א 75
הוסיף 1.3%, ואילו מדד הבנקים איבד 0.8%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל - גבוה מעל הממוצע.

תנודות קיצוניות: השוק עלה קלות, אבל 8במהלך יום המסחר היו8 מניות שממש השתוללו - צפו בטבלה

שווקי חו"ל

בורסות אסיה נסחרו הבוקר במגמה חיובית והשלימו יום רביעי רצוף של עליות שערים נאות בהובלת מדד הניקיי היפני. זאת, על רקע ההערכות לפיהן שיעור מס החברות ביפן צפוי לרדת וכן על רקע נתון מאקרו חיובי בעניין הזמנת מכונות לסקטור הפרטי שפורסם בארץ השמש העולה. בשעה זו, מדד הניקיי היפני זינק ב-2.6%, ההאנג סנג הוסיף 1.2% והקוספי עלה ב-1.5%.אמש (ב') סגרה וול סטריט את יום המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים.
מדד הדאו ג'ונס
מדד הדאו ג'ונס
מדד משוקלל של 30 שערי המניות של החברות הגדולות והמובילות שנסחרות בבורסה לניירות ערך בניו-יורק. לצפיה באתר מסחר בחו"ל
סגר ביציבות, מדד ה-S&P500 ירד ב-0.1% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.3%. החוזים העתידיים נסחרים בעליות שערים קלות של 0.1%. מניות במרכז

מניית בבילון (-0.2%) בבילון 147.7 -0.2% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148 פתיחה:148 גבוה:148.1 נמוך:145 תמורה:166,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טסה 12.4% במחזור חריג של 46 מיליון שקל לאחר שאישרה כי היא מנהלת מו"מ מקדמי למיזוג עם החברה הישראלית להורדת תוכנות חינמיות Ironsource. מהלך כזה, אם יצא לפועל, מגדיל משמעותית את הסיכוי להנפקת החברה הממוזגת בוול סטריט. המהלך של בבילון

שותפויות מאגר 'לוויתן' רציו יהש (+0.76%) רציו יהש 224.5 +0.76% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:222.8 פתיחה:222.8 גבוה:226 נמוך:222 תמורה:3,764,816 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , דלק קידוחים יהש (+1.08%) דלק קידוחים יהש 1,127 +1.08% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,115 פתיחה:1,101 גבוה:1,136 נמוך:1,097 תמורה:13,063,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו{אבנר יהש} נסחרו על רקע הדחייה בתחילת עבודות קידוח הנפט במאגר 'לוויתן' לאמצע שנת 2014, זאת לאור חשיפת Bizportal . ע"פ הצפי של נובל אנרג'י הקידוח היה מתוכנן להתחיל ברבעון הרביעי של 2013, כלומר מדובר בדחייה של חצי שנה לפחות.

מניית פריון נטוורק (-7.48%) פריון נטוורק 365.1 -7.48% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריון נטוורק בסיס:394.6 פתיחה:377 גבוה:382.8 נמוך:361.9 תמורה:988,713 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרה תחת לחץ מכירות. זאת, לאחר שחברת האינטרנט פירסמה אתמול במסגרת דוחותיה הרבעוניים תחזיות מאכזבות להמשך ודברי מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום, כי צפויה האטה מסוימת בצמיחה ברבעונים הבאים.

טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו{פריגו} נסחרו על רקע הפירסום אתמול כי חברות התרופות ישיקו בבלעדיות את הגירסה הגנרית של תרופת הטמוזולומיד (Temodar, בשמה המקורי) שמיועדת לטיפול בחולי סרטן. מכירות תרופת המקור בארה"ב הסתכמו ב-2012 ב-423 מיליון דולר.

חברת האנרגיה הירוקה {אורמת} תעשיות פרסמה הבוקר (ג') את דו"חות הרבעון השני . החברה שפועלת באמצעות חברת הבת, אורמת טכנולוגיות שפרסמה את דו"חותיה לפני כשבוע), רשמה גידול של 19.2% בהכנסותיה לסך של 154.7 מיליון דולר, זאת לעומת הכנסות של 129.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מניית {גיוון} אימג'ינג זינקה היום ב-7.1% לאחר שקיבלה אישור FDA לגלולת ה-PILLCAM SB 3 שלה היום. גלולת הדור הבא משלבת שיפור של 30% ברזולוציית התמונה ביחד עם טכנולוגיה משופרת. הגלולה תשווק החל מהרבעון הרביעי של 2013

רוני בירון, האנליסט הראשי של בנק UBS בישראל, ממליץ בראיון ל-Bizportal על מניות בזק (-1.01%) בזק 517.2 -1.01% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:522.5 פתיחה:527.6 גבוה:527.6 נמוך:517.2 תמורה:30,558,091 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות וחברות האנרגיה הגדולות. שם להערכתו עדיין לא נאמרה שם המילה האחרונה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

105 תגובות ב-82 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
82 gush 13/08/2013 21:42 פריון נטוורק זאת המניה
דעתי תפתיע לטובה מעלה מעלה
81 סוחר חתיך 13/08/2013 19:29 פששש פריון מעל המצופה כמה תסגור היום?
נאספו היום מניות בשווי של 60k שכולם מכרו בבוקר פחחחחחחחח הרווח מהיום ומחר יתן סביבות 6k בטרייד אחד קצר וקל כל עוד שמרה על רמת 3700 הכסף היה על הריצפה יעד טוב לא חשוב היעד כרגע חחח
80 לפורום ולסחור חתיך 13/08/2013 19:24 שמע אתה שפיץ עולם אל תשתין על האנשים פה
הם באמת מפסידים כסף ולא יכולים לראות אחרים מצליחים,זה ידוע שהפורום הזה מאעפן ולא יודע לפרגן. כמה זמן אתה סוחר?היכן למדת ניתוח טכני?
79 ראש החוג לחשבונאות 13/08/2013 18:14 סוחר חתיך
השבוע דיווחת כאן שתיקך בסך 6 מליון שקלים! לקחתי עט ודף נייר (בלי מחשב)וחישבתי לפי דבריך את סך הרווחים היום! קיבלתי 178000 שקל רווח! אם אתה טוען שסך הרווחים היום הם 45000 שקל! לא מסתדר לי היכן נעלמו 133000 שקל(ההפרש)! מה אתה אומר גבר?
סוחר חתיך 13/08/2013 19:00 חמוד אתה אבל מה שאתה לא יודע זה שקצת מעל 3 מליון הם
מזומן ובגלל זה אני קונה ומוכר בלי חשבון עוד 1.2 הם דירה שקניתי לאחרונה עוד כסף ניתן כהלוואה גמ"ח לקרוב משפחה והתיק הוא בסביבות ה 1.5 מליון אבל שחטו אותי עם ה 25% מס,שילמתי הרבה מאוד ועוד לא נגמר החודש.... אוי אוי ראו ראו מגיק שנבלמה בתמיכה 3.5% ופריון בכלל טסה מה תגיד עכשיו?לך תלמד את לוח הכפל ואז תחזור לכתוב שטויות
78 ניר 13/08/2013 18:02 בונוס ביוגרופ
הנפקה ממוצלחת מידי לא זוכה לכל כותרת הצעה לציבור ב 25 אג מינימום נענתה ביקושי יתר פי 3 מההיצע ובמחיר של 40 אג למניה דהיינו אפסייד של 60 אחוז על מחיר המניה בסגירה ואין כותרת אחת בהצלחה לסבלנים וחבל שגם העיתונות מגמתית כי רק אתמול פרסמתם על דוח מדף והצעה לציבור בשער 25 ואף מילה היום על תוצאות ההנפקה חבל
סוחר חתיך 13/08/2013 19:08 קנייה רק בפריצת 27 בלווי מחזור גדול
אבל למה אתה מתעקש על בונוס פלורי טובה בהרבה גם שם אני צופה זינוק רציני ברגע ש fda יאשר לה להמשיך את הניסוי שהופסק בנתיים מי שמקורב לצלחת אוסף ברמות מחיר של 2.99-3.06 כאשר היעד הוא מעל 3.3$ כיעד ראשון
ניר 13/08/2013 20:34 פלוריסטם מול בונוס
יש דמיון רב בין החברות ולדעתי האפסייד בבונוס הרבה יותר גבוה בטווח הקצר פלוריסטם בהחלט מעניינת בשער של 3 דולר אבל לא בטוח שזו תחתית כי יכולה בשקט גם לפרוץ מטה ל 2.5 דולר לכיוון שער 800-900 אחרי ההנפקה המוצלחת של בונוס אני חושב ששער 24-25 מהווה תחתית ומכאן אפשר רק לעלות לעניות דעתי השווי האמיתי של בונוס צריך להיות רבע מפלוריסטם כבר היום ולכן לדעתי מתומחרת בחסר
77 חיפאי 13/08/2013 18:00 BCLI
מדוע המניה יורדת ב-19%? תשובה מקצועית בבקשה. תודה.
76 סוחר חתיך 13/08/2013 17:49 טוב נהנתי מספיק להיום נתראה מחר ואמשיך לצחוק כל הדרך אל
הבנק גם מחר על אפכם וחמתכם זה שאתם לא יודעים לסחור לא יודעים לפתוח גרף זה בעיה שלכם ותמשיכו להפסיד,מי שרוצה אני אלמד אותו ניתוח טכני בפרטי בעלות של 25,000 שח את הכסף תחזירו תוך חודש לבד ותראו שזה שאני סוחר כמעט 12 שנה לא הולך ברגל.איזה מסעדה אלך היום?מסה?בראסרי?או שמפסיק שווארמה שמש? חחחחח לילה טוב לכם גייז
75 סוחר חתיך 13/08/2013 17:44 מאיפה להתחיל אינסוליין רווח מצטבר 70%
קומפיוגן רווח 15% די די אני לא יודע מאיפה להתחיל בחיי שחבל שאני לא יכול להראות לכם את התיק ואת הפעולות הייתם מאבדים הכרה היה נופל לכם הלסת איזה לוזרים אתםםםם חחחחח
74 סוחר חתיך 13/08/2013 17:41 טוב טוב אני מודה אני סוחר בדמו פחחחחחחחח
לא נורא תמשיכו ואני אמשיך לתת למניות בראש שוב פעם אומר מה אתם מבינים מההה אתם רק מפסידים כל יום כל פעם מחדש הכסף שלכם אצלי בכיס לכו חפשו מי ינענע אתכם עלובי החיים שכמותכם חחחחחחחחחחחחחחחחחח
73 הפקודים 13/08/2013 17:39 לבחור ששמו כאן סוחר חתיך
אנו מצדיעים לך עם קבלת דרגות תת אלוף! מודים לך שתמיד החזרת אותנו הביתה בשלום(כולל קפיצתך על הרימון החי ע"מ להצילנו) גילוי סוד קטן: את דגל הדיו שהנפת באום רשרש(אילת) עם תם הכיבוש , מייחסים בטעות לאלוף ברן! גם בניצחון במלחמת קרים 1842 זוקפים לזכותך! בהצדעה!
סוחר חתיך 13/08/2013 19:11 מה אתה בהלם קרב? (ל"ת)
72 מהנדס מחשבים 13/08/2013 17:26 סוחר חתיך
אירגנתי קובץ רק מ 10 ימים אחרונים ! וואלה אתה קשקשן כבד! לא מבין איך סיימת בהצטיינות רפואה! אגב, אני מכיר את מנהל המחלקה בתל השומר וזה לא אתה!
סוחר חתיך 13/08/2013 17:42 מהנדס מחשבים חחחח בוא תחבר לי את המיקלדת והעכבר טמבל
עוד רוסי טכני עלוב מה שאתה עושה בשנה עשיתי היום מה תגיד על זה????
71 דפנה 13/08/2013 17:12 לסוחר
אם תמשיך להתגרות בחברים ביום כזה קשה, אנתק הקשר איתך!
70 רואה ואינו נראה 13/08/2013 17:10 חתוכי קושקוש
אתמול קיבלת כמות רציו במחיר 36.3 והיום אתה מספר 36.4! הבדל קטן ומהותי...רוצה עוד קושקוש ?
69 SHKOR 13/08/2013 16:59 לגביי מניית פריון דעתי היא לפניי פריצה מעלה (ל"ת)
68 איציק והחברים 13/08/2013 16:55 המשך ל41 שלנו
לפי הפתיחה, השוק בארה"ב משדר מצוקה! נראה מה יתפתח בהמשך! בכל מקרה, אנו חוזרים על עמדתנו שאין מה לחפש בימים אלו בפעילות לונג בשווקים! (.......שמענו שיש קבוצות שמגדילים את פוזיצית שורט שניפתחה לפני זמן על 2 הנסיכות מ 25! על האמא יש עלות יותר גדולה עקב הזמן היותר ממושך!)
67 סוחר חתיך 13/08/2013 16:54 סוגר היום רווח על הנייר של 45k על הפרצוף שלכם פחחחחחחחח
חלחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו סיימתי להיום ראו מי יורדת שנמכרה אתמול כלכלית ים חל קומפיוגן צימצום מדוייק פחחחחחחחחחחחח על הפרצוף שלכם מה אתם מבינים מהה רק להפסיד ולבכות פחחחחחחח
66 סוחר חתיך 13/08/2013 16:50 לכל הטפשים שמפסידים כסף פחחחחחחח
הכסף שלכם אצלי בכיס תודה רבה לכם היום אפתח שולחן במסעדה טובה על חשבונכם אתם פראייראים חחחחחחח
65 טלי 13/08/2013 16:38 לסוחר חתיך
בוש והיכלם! כתבת כאן בפרהסיה שיש לך דבר מה גדול! איני יודעת למה היתה כוונתך, אבל שכל יש לך קטן מאד!
64 לסוחר חתיך 13/08/2013 16:36 מתי דסק"ש תתפוצץ לכיוון 2600? (ל"ת)
סוחר חתיך 13/08/2013 17:22 תגובה כל עוד מעל 1800 לונג סטופ שבירה של 1650
אני לקחתי את כור היום ככה שאנו באותה סירה
63 כלכלן בכיר 13/08/2013 16:34 לחתיך
אפשר לפתוח עליך שורט?
סוחר חתיך 13/08/2013 16:59 בטח שאפשר יש לך ביטחונות?!? חחחחח
איזה גייז אתה אפשר לפתוח עליך שורט חחחחחח
62 הזוכר 13/08/2013 16:25 סוחר חתוך
אתה זורק כל כך הרבה נתונים ואתה כבר לא זוכר מה אמרת ומתי! דוגמא אחת מרבות: בבילון בבוםםם בום חחח ! רק טענת" אמרתי לכם להעיף את בבילון" אז מה איכפת לך בוםם בוום? אם לא כלכלה יש מכללה בגאסר א זרקא ויש שם לימודי זיכרון !
סוחר חתיך 13/08/2013 16:36 מכרנו בבילון בהתנגדות 2700 שלא צלח בפריצה
היום חביבי פריצה ובמחזור ענק מה אתה מבלבל את השכל פחחחחחחחחח טיפש
61 סוחר חתיך 13/08/2013 16:18 תגובה בבילון יעד 3030-3050 וחזרה לשיא
קומפגיוגן יעד 3200-3300 אמרתי בפריצת 2817 הנייר יטוס אכן הטכני ראה את הנולד.
60 סוחר חתיך 13/08/2013 16:12 תיק מניות שלי עףףףףףףף לשמיים היום אני בהלם (ל"ת)
59 סוחר חתיך 13/08/2013 16:09 תודה לטיפש שמכר פריון חחחחח סיום ירוק כמובן (ל"ת)
58 סוחר חתיך 13/08/2013 16:07 בבילון בבוווםםםםםםםםם חחחחחח (ל"ת)
57 לסוחר חתיך 13/08/2013 15:59 אפשר לקבל את היעד של בבילון? היא 10% ואוו
קומפיוגן 12% יאואואאאא אני בהלם אך ידעת?
56 קורל לסוחר חתיך 13/08/2013 15:56 תעשה לי ילדדדדדדד אתה נסיךךךך אתה פשוט תותח (ל"ת)
55 סוחר חתיך 13/08/2013 15:50 פשש איזה יום תענוג בחיי שעכשיו נכנסתי לתיק ואני רואה
תשואה שנתית של אותם קרנות נאמנות ביום אחד,מתי יתנו לי לנהל קרן של כמה מיליארדים?!?תנו לי ותגלו שעשיתם את עיסקת החיים שלכם וכל זה בלי תואר בכלכלה שמלכלה הכל עניין של ביקוש והצע וניתוח טכני שווה פי מליון מניתוח פודומנטלי
54 סוחר חתיך 13/08/2013 15:47 אורמת שוב מנסה לפרוץ 2200 יעדים 2400 בקרוב (ל"ת)
53 סוחר חתיך 13/08/2013 15:46 נו אהבתם את הניעור אתמול ברציו חחחח תודה למי שמכר לי ב
36.4 חזרה למעל התמיכה 37 בפריצת 38 תחזיקו חזק כי לא ניתן יהיה לתפוס אותה בקיצור בגץ שלח את שלי הביתה האוסטרלים האמאמא של הבפנים וצפו למעל מיליארד חביות נפט ואז כל שנותר הוא לרוץ לבנק עם המליונים נכון לאנדאו ורטוילי?? חחח
52 חיים 13/08/2013 15:40 בבילון סטופ ב 2700. אם יורדת סימן שסוחרי יום בשטח. (ל"ת)
51 סוחר חתיך 13/08/2013 15:38 לסוחרי אופ מעוף יעד 1217 סטופ שלכם הוא בשבירת גלום 1210
לא ממליץ על אופ מעוף כרגע גלום 1211.5 אבל ללא ספק שיש תזוזות יפות במניות
50 מני 13/08/2013 15:37 אקסלנז נמכרה בשער 18 בהפסד של 20%. ארקין הנבלה. (ל"ת)
סוחר חתיך 13/08/2013 16:05 עם היית מקשיב לי היית מעיף אותה ב 20 אני מכרתי ב 19.7
קנייה היה 18.3 הודעתי על כך מראש.. חבל אחי היא בדיוק מתחילה להיות מעניינת לקנייה פשוט מדהים אתם קונים בגבוה מוכרים בנמוך
49 סוחר חתיך 13/08/2013 15:33 אקסלנז פק קנייה ב 17.7 קומפיוגן צומצמה בחצי כמות
לאומי על הכוונת שלי ובזן גם על הכוונת לא להיום
48 סוחר חתיך 13/08/2013 15:30 שלום לכולם נקנו בבילון בפריצת 2700 ממשיך למחר פריון על
תמיכת 3700 ממשיך למחר אינסוליין על תמיכת 240 ממשיך למחר והאחות של דסקש כור יעד 8270 בינג באנג בוםםם
47 העורב האמיתי 13/08/2013 15:26 מכרתי קולים רווח 68000 שח.רק אני עושה כסף (ל"ת)
עד הלום 13/08/2013 15:36 די,די עם השקרים ,מה אתה חושב שכולם טמבלים כמוך. (ל"ת)
46 אלון 13/08/2013 15:20 אפריקה....
ובנוסף...אפריקה נכסים מנהלת מגעים למכירה של כ-40% מפארק המדע בנס ציונה... פורסם בדה מרקר !!! האופציה תיכנס לכסף לפני אוקטובר !! והמבין יבין !!!
45 אלון 13/08/2013 15:12 אפריקה ישראל...עוד דלק !!!
אפריקה נכסים ...עברה לרווח 20 מליון...!!! פורסם במאיה...
44 ישראלי 13/08/2013 14:42 ביזפורטל מנהל מלחמת חורמה במניות הגז והנפט (ל"ת)
זאוס הסקסי 13/08/2013 18:05 הם דיווחו בקשר לליוויתן...... (ל"ת)
43 יעקב 13/08/2013 14:41 אחת שמבינה= ביזפורטל, שתדעו! (ל"ת)
42 לסוחר חתיך והעורב 13/08/2013 14:31 קומפיוגן מתפוצצת שיוווווווו 10% ואין מי שימכור (ל"ת)
41 איציק והחברים 13/08/2013 14:24 מצב
ה SP and DOW JONES עברו למומנט שלילי! ירדו ב 6 ימי מסחר האחרונים 5 ימים! (יום אחד מהשישה היה חיובי לייט) תקופה מאד ארוכה לא ראינו תופעה שכזאת! שתי סיבות אפשריות: א)התפכחות וראית המצב האמיתי! ב)הפסקה או הורדת מינון של ההדפסה והזרמה ההזויה! עמיתינו בארה"ב מצפים להמשך והתגברות התופעה!
40 suhsr 13/08/2013 14:13 מניית פריון נטוורק ניכנסה לתיק (ל"ת)
39 אחת שמבינה א 13/08/2013 14:09 ראשית תשכחו מזה שהמעוף ישחזר את מה שקרה לפני שנה
דבר כזה קורה פעם ב..... אני לא הייתי בארץ ולא השתתפתי בחגיגה הגדולה. אני מאמינה שאנחנו כעת לפני גל של עליות אבל לא משמעותי במיוחד, בקיצור המעוף לא יעבור את ;1250.. מנייה שאני כן ממליצה לקנות אותה זאת אינסוליין, שימו לב שהבנקים יורדים, לכן אם המעוף יירד מחר , ממליצה לקנות גם את לאומי , את מניות הגז אני לא ממליצה לקנות, תמתינו קצת אולי אפשר לקנות בשערים יותר זולים. ישראמקו שער 62 מומלצת לקניה, רציו? חוזרת בי ממה שכתבתי אתמול, (לא בפורום כאן) קשה לי להאמין שתגיע לשער 30, שער 34 שווה קנייה. יום טוב, תהנו!
38 יניב חנניה 13/08/2013 13:34 מה קורה למניה נסווקס אופציה 2 ? (ל"ת)
37 אנונימי 13/08/2013 13:24 מה קורה לנסווקס אופציה 2 למי יש תשובה? (ל"ת)
36 דורון 13/08/2013 13:13 3כתבי אופציות לקראת פיצוץ בונוס אופציה2+גלטן אופציה ג..
3כתבי אופציות לקראת פיצוץ בונוס אופציה2+גלטן אופציה ג..וגם נסווקס אופציה2 קחו עט ונייר ותרשמו לכם בקרוב מאוד הבום.
אנונימי 13/08/2013 13:35 לא משחקים על 20000 ש"ח במעוף..... (ל"ת)
אנונימי 13/08/2013 13:55 ממש לא!
לא קניתי ב20 אלף! קניתי ומכרתי כל יום בסכומים קטנים הרווחתי והפסדתי והפסדתי עד שהגעתי לסכום הזה יחסית מאד לאט ( תוך 4 חודשים)
שי 13/08/2013 14:50 לאנונימי כנס
אני גם מופסד המון ב טאואר באפריקה במלאנוקס אני צריך שהם יכפילו את עצמם וגם עוד אני יהיה מופסד אני מקווה שיעלו יום אחד כמו דסקש מ 444 ל2000 הלוואי צריך סבלנות אני לא משחק באופציות מעוף למרות שבכאילו הייתי מרויח המון אבל זה פוקר פתוח לטובת השחקנים
35 אנונימי 13/08/2013 12:34 תקשיבו טוב !
כרגע סגרתי 20,000 ש"ח הפסד תוך 4 חודשים של משחקים באופציות המעו"ף . התחלתי זאת מתוך מצב כלכלי של חיים על הקסקס, ומתוך מחשבה שאני מספיק חכם להפיק מזה רווחים. יש לי 4 ילדים קטנים, אבל אני חזק ואני אתגבר על זה ב"ה. אני סוגר ברגע זה את הפעילות שלי, ומתחנן לכל מי שקורא כרגע שלא להתקרב ולא לגעת בדברים האלה. אני בחרתי לספר, תלמדו מהניסיון שלי, וכנראה של רבים אחרים שעדיין לא מספרים...
מנשה 13/08/2013 13:37 לאחת שמבינה
מקווה שהבנת את הרמז לכתוב קולים ופוטים אולי כדאי לך מתי שרחוקים מהכסף אבל לא לאורך זמן גם אני מופסד לא מעט אז תפנימי שלא הכל טוב אבל הבנתי שאת כותבת וסוחרת ב5000 כל פעם לכן היום בדשדוש הסוחרים מחפשים פריירים אפילו ב5000 שח ראי זאת ותמתיני קצת לתזוזות יותר משמעןתיות של השוק כל טוב לך ולכולם אני מופסד גם בערך כמו אנונימי וקצת יותר אז מחכה לתשןבה מנשה
אחת /שמבינה א 13/08/2013 14:16 למנשה
נחמד מצידך שאתה דואג לי, אבל סמוך עלי, אני מאוד זהירה וכמובן שכותבת אופציות רחוקות מהמעוף וחוץ מזה לאחרונה כמעט ואני לא כותבת מכיוון שהמעוף מדשדש הרבה וקשה לחזות את הכיוון, קח לדוגמה, המעוף היום עולה, אני עדיין לא כותבת קול , אני ממתינה לעוד עליות... בחודשים האחרונים בקושי אני מרוויחה את ה-500 שקל...
34 משקיע בפוקס 13/08/2013 12:16 מישהו יודע למה המניה יורדת? מתי הדוחות? (ל"ת)
33 אייסקיור לא לפספס 13/08/2013 12:13 הודעה טובה עומדת בפתח על הצלחת בהסרת גושים
שמגלים בחזה של נשים כשהגושים עדיין לא סרטניים.עד עכשיו הטיפול היה בדכ המתנה ,לדעתי וההגיון אומר שהטיפול של הסרת הגושים בלי ניתוח ובמינימום פלישה ,בהרדמה מקומית וחזרה לפעילות מיידית נשמע מעולה.אני הייתי אומר שזה הרבה יותר טוב מאשר להמתין.............ראה מקרה השחקנית אנגלינה שהורידה לגמרי עוד לפני שגילו לה סרטן.תודה ובאמת בהצלחה להם ואני מקווה שזה בלי תופעות
32 עורב 13/08/2013 12:13 בוקר אור ויום ירוק וטוב לכולם! חופשה נעימה שתהיה לכם.
מרוצה מקומפיוג'ן, נשאר באינסוליין, נשאר באינטרנט זהב, ונשאר גם במזור. תבלו!
31 שי 13/08/2013 12:10 רציו
תמיד יוצאת כתבה רעה עי יוסי פינק כשהמניה מגיעה ל 38 צריך לבדוק את זה מעניין מה יכתוב מחר בטח משהו על וודסייד לא יעזור לך יוסי אנו בדרך ל 50 לפחות
30 מחייך 13/08/2013 12:08 סטירה לשלי יחימוביץ
החלתט בג"צ בנושא האסירים הפלשתינים היא סטרית לחי לעותרים נגד היצוא ובראשם שלי יחימוביץ..... מה היא תגיד עכשיו? שהכל דיבורים?????
29 משפטן 13/08/2013 12:06 בשורה טובה לשותפויות הגז
בג"צ דחה היום את העתירה לבג"צ שהגישו הורים שכולים נגד החלטת הממשלה לשחרר אסירים ונשיא בית המשפט העליון קבע בהחלטתו שלממשלה הסמכות לקבוע בנדון ואין צורך בהעברה לחקיקה כדרישת העותרים..וזו בדיוק תהיה התשובה לעותרים נגל החלטת הממשלה על יצוא הגז.....ולהזכריכם שכבר הבעתי דעתי בנדון כשהזכרתי את סעיף 32 לחוק יסוד הממשלה שפעולת הממשלה - כלומר הרשות המבצעת- חוקית ולגיטימית בכל נושא שאינו בתחום אחריות הרשות המחוקקת או השופטת...
28 מסוחר חתיך 13/08/2013 12:01 תקנו מגיק היום תעלה חזק מאוד לאחר התיקון יעד 3300 (ל"ת)
27 טל 13/08/2013 12:01 השורט על רקח משלם יפה מאוד תמשיכו למכור (ל"ת)
רקח 13/08/2013 20:15 קשקשן - אין עליה שורטים פתוחים (ל"ת)
26 לסוחר חתיך 13/08/2013 11:56 תודה רבה אני ברווח יפה בזכותך
אפשר להזמין אותך למסעדה?בקטע חברי כמובן
25 מקורב לסוחר חתיך 13/08/2013 11:49 הוא לא יהיה פנוי היום אמר שקנה פריון נטוורק
אני קניתי מיד שגילה לי מסר לכולם יום טוב בהצלחה
24 למה למה?? בונוס? 13/08/2013 11:40 אתם כאלה ...... למה?? לא עולה ?? מדוע???
אני הרוס כולם עולים ואני תמיד הפוך
23 לסוחר חתיך 13/08/2013 11:39 עוקב אחרי הפעולות שלך שמע אתה תותח על
קומפיוגן,אורמת,ביקום,אינטרנט זהב,רציו אתה עושה היום אחלה כסף עלה והצלח מה דעתך על אינסוליין?אני בפנים בהפסד קטן לצאת לחזק? תודה רבה על התשובה תהיה בריא
אנונימי 13/08/2013 13:45 ל 23 לדעתי תמתין יום יומיים ואז תראה אם כדאי לחזק כל טו (ל"ת)
22 אידיבי לזכור 13/08/2013 11:38 עדיין לא אמרה את המילה האחרונה...לא לפספס (ל"ת)
21 לסוחר חתיך 13/08/2013 11:05 מה עושים עם קומפיוגן היא עולה רק 7% חחח (ל"ת)
20 שטיינברג אסף 13/08/2013 11:00 לאחת שמבינה תגידי מה את אומרת
אנחנו במגמת ירידות או עליות ?
19 בנאדם כבד 13/08/2013 10:59 איפה ההיא אני מחפש אותה
ההיא ההיא הפוסטמה הכלומניקית זאתי נו זאתי עם התחזיות בגרוש שחושבת שהיא מבינה משהו מהחיים שלה .זאתי ותקשיבו לי טוב פה זאתי נוכלת פלצפנית ממדרגה ראשונה זאתי כזו סתומה אני בכלל בטוח שהיא אשה מוכה .בדוק בדוק .ואני לא טועה .זאתי חוטפת כל יום פליקים מבעלה בדירה השכורה בגועריש .מגמת ירידות היא אמר מגמת ירידות זוכרים אותה או לא אוווך אישנאללה תחטוף קילה בשד .אם עוד פעם זאתי תכתוב פה תחזית אני אישית מתקשר למערכת של ביזפורטל ותובע אותה במיליונים ת סתומה הכלומניקית הזו .אחת שמבינה עלללק אחת שמיבנה !יענו היא צנועה המיפיפת הזו .טווסית פרפרית פלצפנית ממדרגה ראשונה .תמותי תמותי אמן אמן
בנדם כבד 13/08/2013 14:03 תוספת ראו וזהרתם היא סתם פלצנית שמוכרחה לכתוב משהו
כאילו מבינה עלק כתבה כל יום על ירידות באפריקה בטאואר ומה לא אני רכשתי פוטים ולא קולים וחבל אז אנא ממכם אל תתיחסו ללא מבינה כלל כמו שאמונה נעלמה גם היא תעלם אמן ואמן ואני בסליחןת אתיחס אליה בתור אוויר כן יהי רצון
18 דסק"ש לא לפספס 13/08/2013 10:53 הכיוון 2500-2650 (ל"ת)
17 שרון 13/08/2013 10:43 קמהדע
ללא מילים
16 לחיים מירון 13/08/2013 10:34 אין לך מושג כמה אתה צודק
בניתוח בי קומיקשן עולה שכל עליה של בזק ב 1 אחוז צריכה לגרור את בי קומיקשן ב 3.5 אחוז עליה, בפועל אתמול בזק עלתה 1.94 ובמקום שבי קומניקשן תעלה מעל 6 אחוז עוד ירדה 0.6, היום בזק עולה 2.5-3 אחוז בי קומיקשן לא עולה כמקובל וכמו שבאמת צריך....8.5 - 9.....לכן בזק עדיפה וגםמחלקת דיבדנדים
15 בא 13/08/2013 10:21 דחיה בקידוח ,תגידו תודה שיש קידוח ,וזה מה שחשוב כמובן (ל"ת)
14 התנגדות 13/08/2013 10:18 ישנה התנגדות חזקה ב-1211
המעוף יגיע עד לשם וייפול.
צבי 13/08/2013 11:30 גם אתה מהמבהילים בע"מ? תרגיע. השוק למעלה. (ל"ת)
carmizt 13/08/2013 11:10 אחי אתה גדול, תחזור לכתוב כאן.... (ל"ת)
אנונימי 13/08/2013 10:49 בינתיים עושה רושם שאתה צודק... (ל"ת)
13 שמואל הנביא 13/08/2013 10:15 המעוף עולה היום
0.75 אחוז
12 בא 13/08/2013 10:14 פעם כתבו כאן המון אנשים ,די דומה למצב בבורסה . (ל"ת)
11 הכועס 13/08/2013 10:13 כל העולם ואנחנו...
כל העולם משפר את המצב כלכלי, את מצב הבורסות שלהם, מפחית מיסוי, מפחית רגולציה, מפחית מס חברות בקיצור עושים בדיוק להפך ממה שעושים בישראל וראו שבבורסות עולם כבר נשברו שיאים. אם שטיינפליץ ומנהיגו ביבי שני אנשי המס לא היו מנסים לרצות את טפילי מחאה במימון אירופי ולא היו מקימים ועדות מפוקפקות שבאותו רגע עלו מיליונים והיום כבר עולים לנו מיליארדים, אז מעו"ף מזמן היה עובר 1400 נק'!!! ופשוט מדהים איך ממשלה וויתרה על רווחים של כ 9 מיליארד ש"ח מידי שנה מריווחי הון ומסתפקת בחצי מיליארד במקום זאת... לפיד איפה הכסף??? נקצץ בפנסיות??? לכם אין שכל אז לאזרחים שלא יהיה ממה לחיות!!!
10 שמואל הנביא 13/08/2013 10:12 המעוף עולה היום
0.75 אחוז
9 שוקי 13/08/2013 10:12 השורט בבי קומניקשן יהרוס את טדי שגיא (ל"ת)
8 חיים 13/08/2013 10:12 מזכיר שוב - בזק עדיפה מבי קומניקשן ואינטרנט זהב. (ל"ת)
7 רונן 13/08/2013 10:10 היום הסכמה בין האתרים שלא מזכירים דחיה של ליויתן
רציו לפני קריסה של 10% לפחות...
6 טל 13/08/2013 09:15 "יציבות"? למה בדיוק מתכוונים לאפס פעילות שבסופה ירידות (ל"ת)
5 דודו 13/08/2013 09:07 במקום ששר האוצר יפחית מיסים על שוק ההון ויזרים
כסף גדול לקופת המדינה הוא פוגע עכשיו בפנסיות יש אנשים שמגיעים לחרפת רעב השר שמנותק לגמרי מהמציאות ואולי זה עוד ספין של יש עתיד שירדה בסקרים המון אם יגידו שר האוצר מתנגד לפיד יחשוב שיעלה בסקרים אבל העם לא טיפש ולא שוכח לפיד נכנס לתפקיד שיוציא אותו מהר מאוד מהפוליטיקה בזכות ביבי
בא 13/08/2013 10:10 זה שר אוצר מובל עי יועצים ,אין לו מושג בכלכלה ,מובל ,מו
מובל .
4 טבע 13/08/2013 09:05 טבע
קניתי טבע אתמול מקווה לטוב בעזרת השם