במחזור דליל: מדד המעו"ף נותר ללא שינוי, כיל קפצה 3.3%

מדד התקשורת צלל 3.2%. טבע טסה 2.9% במחזור הגדול בשוק. אפריקה הגיבה בחיוב לדוחות אפי פיתוח. דסק"ש וכור זינקו 5.1% ו-6.4% בהתאמה
 |  (118)
גרף מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
סיום יום המסחר הראשון של שבוע המסחר בת"א התאפיין ביציבות ובמחזורים נמוכים, כמדי יום א'. מספר מניות בלטו היום כבר מפתיחת המסחר בתנודות חדות ובהן נציין לחיוב את טבע, את אפריקה שנהנתה מרוח גבית מכיוון הדוחות של אפי פיתוח, ואת דסק"ש וכור שהושפעו לטובה מאישור המיזוג ומדוחות כור. מנגד, בלטו בזק ונגזרותיה, כמו גם אלוט תקשורת ומלאנוקס בירידות שערים חדות.

על הנטייה לירידות במרבית המדדים הסקטוריאליים בת"א השפיעה הסגירה השלילית ביום המסחר האחרון בוול סטריט (שסגרה את השבוע הגרוע ביותר מאז חודש יוני). ביומיים שחלפו מאז סגירת המסחר באחד העם, הדאו ג'ונס ירד 0.3%, ה-500 S&P שמר על יציבות ועלה 0.02% והנאסד"ק התחזק ב-0.16%.

מדד המעו"ף ירד ב-0.01% לרמה של 1,202 נקודות. ת"א 75 ירד ב-0.3%. מדד הבנקים ירד 0.4% ומדד התקשורת בלט בירידה של 3.2%. המחזור היה דליל והסתכם בכ-494 מיליון שקל.

בין המניות שבלטו היום בבורסה נציין את מניית טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-2.9% והובילה את המחזור בבורסה על רקע פער הארביטרז' החיובי עמו חזרה מוול סטריט. מניית אפריקה +0.71% אפריקה 14.2 +0.71% אפריקה בסיס:14.1 פתיחה:14.1 גבוה:14.5 נמוך:14 תמורה:15,695 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה בתחילת היום ביותר מ-7% סיימה בעליות של 3.7% בתגובה לדוחות הטובים של אפי פיתוח שעברה לרווח ודיווחה על הכפלת הכנסותיה. מניית דיסקונט השקעות +0.19% דיסקונט השק 1,052 +0.19% דיסקונט השקעות בסיס:1,050 פתיחה:1,060 גבוה:1,060 נמוך:1,047 תמורה:283,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 5.1% לאחר שהדירקטוריון אישר את מיזוגה עם {כור} שגם היא זינקה ב-6.4% לאחר שפירסמה דוחות ל-Q2 בו הרוויחה 405 מיליון שקל. רציו יהש +2% רציו יהש 234.1 +2% רציו יהש בסיס:229.5 פתיחה:228.7 גבוה:235 נמוך:225.4 תמורה:3,036,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה את המסחר בזינוק של 4.4%.

מנגד, מניית בזק +1.07% בזק 379 +1.07% בזק בסיס:375 פתיחה:373.1 גבוה:381.4 נמוך:371 תמורה:17,692,921 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ונגזרותיה בי קומיוניקיישנס +2.97% בי 2,389 +2.97% בי קומיוניקיישנס בסיס:2,320 פתיחה:2,320 גבוה:2,402 נמוך:2,303 תמורה:1,318,567 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אינטרנט זהב -0.12% אינטרנט זהב 843.4 -0.12% אינטרנט זהב בסיס:844.4 פתיחה:849.6 גבוה:849.6 נמוך:827.9 תמורה:230,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלו ב3.7%, 8.6% ו-8.8% בהתאמה. מניית {מלאנוקס} נפלה ב-6.1% לאחר שנפלה בוול סטריט לשפל של 16 חודשים.

עתידו של קונצרן אידיבי המשיך לרכז עניין על רקע ההתקדמות במכירת כלל עסקי ביטוח -0.98% כלל עסקי בי 5,874 -0.98% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,932 פתיחה:5,932 גבוה:6,050 נמוך:5,874 תמורה:1,721,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לקבוצה האסיאתית, התקדמות המיזוג בין דיסקונט השקעות +0.19% דיסקונט השק 1,052 +0.19% דיסקונט השקעות בסיס:1,050 פתיחה:1,060 גבוה:1,060 נמוך:1,047 תמורה:283,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ל{כור}, וגיבושה של קבוצת משקיעים לצידו של דנקנר שתציע הצעה להסדר חוב. נוחי דנקנר אמר אתמול בערוץ 10 "אני מתעורר כל בוקר, מרגיש כמו גלדיאטור שהולך להילחם בקולוסיאום ומתברר שהקולוסיאום של ת"א יותר אכזרי וצמא דם מהקולוסיאום של רומי העתיקה". לדוחות כור . קבוצת המשקיעים האסיאתיים הפקידו 20 מיליון דולר



בגזרת הנגיד המיועד, ראש הממשלה (שעבר הלילה בהצלחה ניתוח בקע) ושר האוצר העבירו בסוף השבוע שעבר 4 שמות המיועדים לתפקיד הנגיד לבחינתה של ועדת טירקל, פרופ' מריו בלכר, פרופ' צבי אקשטיין, ויקטור מדינה ומיכל עבדי. היום יופיע בפני הועדה האחראית על מינוי בכירים בשירות הציבורי פרופ' בלכר שהיה בעבר נגיד הבנק המרכזי של ארגנטינה והמועמד המועדף על ידי ראש הממשלה.

השבוע שעבר

את היום האחרון לשבוע, הבורסה בת"א נעלה במגמה מעורבת. הפקיעה של אופציות המעו"ף השבועיות היתה עגומה למדי כאשר המחזור היה נמוך מאוד והסתכם בפחות מ-30 מיליון שקל. מדד המעו"ף עלה ב-0.2% ל-1,203 נקודות, ת"א 75 ירד ב-0.2%, ומדד הבנקים עלה ב-1.2%.

המחזור הסתכם בכ-939 מיליון שקלים. בסיכום שבועי מדד המעוף ירד ב-0.4%, ת"א 75 עלה ב-0.5%, מדד התקשורת ירד ב-1.2% ומדד הבנקים עלה ב-0.5%.

בורסות בעולם

בארה"ב, קיים חשש קל מפני ריסונה הקרב של תוכנית הרכישות של הבנק המרכזי לאחר שביום שלישי האחרון צמד בכירים מהבנק המרכזי רמזו כי תוכנית התמריצים עשויה להצטמצם עוד השנה.

בהתאם לכך, וול סטריט סגרה את היום האחרון לשבוע בירידות שערים. הדאו ג'ונס ירד 0.47%, ה-S&P 500 איבד 0.36%, ואילו הנאסד"ק נחלש 0.25%. בשוק הסחורות, החוזים על הזהב עלו 0.2% ל-1,312 דולר לאונקייה והחוזים על הנפט הוסיפו 2.5% לרמה של 105.17 דולר לחבית.

באירופה, יום המסחר האחרון לשבוע סגר בעליות שערים בדחיפת נתוני תעשיה מסין שהיו טובים מהצפוי. הפוטסי הלונדוני עלה 0.82%, הדאקס הגרמני הוסיף 0.24%, הקאק בפאריז עלה 0.31% והפוטסי במילאנו עלה 0.24%. הבורסה במדריד התחזקה ב-0.74%, בעוד שהמדד האיזורי ה-Stoxx 600 טיפס 0.6%.

נציין כי תוצר התעשייתי בסין עלה בחודש יולי ב-9.7% כאשר את היום האחרון בשבוע המסחר בורסות אסיה נעלו בעליות שערים. מדד הניקיי בטוקיו התחזק ב-0.1%, ההאנג סנג בהונג קונג טיפס 0.55%, הבורסה בשנחאי הוסיפה 0.35%, והבורסה בסידני השילה 0.2%. מדד אסיה פסיפיק נחלש ב-0.05%.

מניות במרכז

מניית אפריקה +0.71% אפריקה 14.2 +0.71% אפריקה בסיס:14.1 פתיחה:14.1 גבוה:14.5 נמוך:14 תמורה:15,695 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל זינקה בתגובה ראשונה לדוחות החזקים שפירסמה ביום ו' החברה הבת, אפי פיתוח שחזרה להרוויח, ומנייתה קפצה בלונדון בכ-9%. זרוע הנדל"ן המניב של אפריקה ברוסיה רשמה הכנסות גבוהות פי 2 מהמחצית הראשונה של 2012.

השבוע הודיעה בזק +1.07% בזק 379 +1.07% בזק בסיס:375 פתיחה:373.1 גבוה:381.4 נמוך:371 תמורה:17,692,921 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: על חלוקת דיבידנדים נוספת של 1.5 מיליארד שקל. בסך הכול חילקה בזק כ-13 מיליארד שקל מאז ששאול אלוביץ' רכש את השליטה בחברה לפני שלוש שנים. מה האנליסטים חושבים על כך? .

יצרנית התרופות טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי הנציבות האירופאית אישרה לשיווק את התרופה Lonquex. אישור זה מעניק לטבע את המסגרת הרגולטורית הדרושה לשיווק של Lonquex בכל עשרים ושמונה המדינות החברות באיחוד האירופי וגם בנורווגיה, איסלנד וליכטנשטיין. לידיעה המלאה .

בהקשר זה, נציין כי טבע נהנית מסנטימנט חיובי על רקע הנתונים הנכונים לשבוע שהסתיים ב-2 באוגוסט לפיהם נרשמה ירידה של 6.8% במספר מרשמי הרופא לתרופת ה- Tecfidera של ביוג'ן הניטלת דרך הפה על ידי חולי טרשת נפוצה, תרופה שנחשבת לאיום מבחינת הקופקסון של טבע הניתן בהזרקה.

קבוצת הרוכשים האסייתית, המתכננת לרכוש את השליטה בחברת כלל עסקי ביטוח -0.98% כלל עסקי בי 5,874 -0.98% כלל עסקי ביטוח בסיס:5,932 פתיחה:5,932 גבוה:6,050 נמוך:5,874 תמורה:1,721,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הפקידה 20 מיליון דולר ונציגיה צפויים להגיע לישראל השבוע. "בכפוף לממצאים צפויה בימים שלאחר מכן חתימה על הסכם שעקרונותיו מוסכמים על הצדדים".

{כור} הציגה הלילה רווח של 405 מיליון שקל בחצי הראשון של 2013, לאחר שהמשיכה למכור מניות של הבנק השוויצרי, קרדיט סוויס, וירדה מאחזקה של 2.3% בחודש מארס לאחזקה של 1.95%. עוד דיווחה החברה כי אושר מיזוג כור-דסק"ש.

אלביט מערכות -5.97% אלביט מערכות 42,650 -5.97% אלביט מערכות בסיס:45,360 פתיחה:45,000 גבוה:45,040 נמוך:42,150 תמורה:96,641,878 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי החברה הבת שלה באוסטרליה קיבלה מהמשטרה הפדרלית של אוסטרליה חוזה בהיקף של כ-32 מיליון דולר לאספקת מערכות חקירה, מודיעין וניהול אירועים, שתסופקנה בתוך ארבע שנים.

ארנה גרופ 0% ארנה גרופ 2.3 0% ארנה גרופ בסיס:2.3 פתיחה:2.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על חתימת הסכם למכירת זכויות במגרשים באשדוד במורת 16 מיליון שקל. הרווח הצפוי עומד על כ-7 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(118):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 92.
    מה קורה באורמת????? (ל"ת)
    מבין עניין 12/08/2013 00:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    סוחר חתיך
    רו"ח בכיר 11/08/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)הצעתך מכובדת. ב)נעבור את השבוע ונקבל החלטות בעניין. ג)אשמח להצטרף לאופטימיות שלך(ציינתי שאינך טועה בהחלטות) ד)אשמח אם תיתן חוות דעת כללית על מה שעלול או עשוי להתרחש בקרוב! ה)יש לציין שקיבלתי פיק בירכיים בשווקים לאחרונה! ו)ושאלה אישית קטנה: מה גילך ובאיזה תואר אתה מחזיק בכלכלה?
    סגור
  • המעוף תקוע וישאר ככה למרות סטיית תקן נמוכה וזה אומר ש
    סוחר חתיך 11/08/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבנים פגיעים אבל לא יתנו לשוק לזוז לשום מקום כלומר יאזנו את מניות המעוף ככל שיהיה הצורך אני בן 30 סוחר טכני מגיל 18 ואת הקנייה הראשונה שלי בבורסה עשיתי בגיל 16 ששמעתי בחדשות שמכתשים אגן בלה בלה אז ההלכתי לבנק פדיתי את החיסכון של ההורים וקניתי מכתשים אחרי חודש מכרתי ב 30% רווח ומשם היתר הסטוריה
    סגור
  • 90.
    גבעות בכותרות אז אתן לכם את דעתי
    סוחר חתיך 11/08/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בבעיה אי יכולת פריצת 4.2 גוזר יעד 3.5... קומפיוגן הנייר נסחר במחיר בדיחה לטווח ארוך בלבד לקנות מעט ולשבת בסבלנות יעד לחודש חודשיים 3200-3300 פריצת 2817 תזניק אותנו איתה קדימה
    סגור
  • 89.
    בזק יעד 570 תמיכה חזקה 560-555 יעד 700
    סוחר חתיך 11/08/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכמובן הזהרתי ממזור בבילון אקסלנז אפריקה שאני לא מבין למה אתם מתעקשים להתעסק איתה נתנה שיעור בניתוח טכני אי פריצת 720 היום יחזיר אותה ל 670 לדעתי הבנקים לפני עלייה יפה פועלים שאני מחזיק היא הטובה בסקטור,חברה לישראל חחח נו היה כסף על הריצפה,בזן פק קנייה ב 150 כבר מוכנה,בריינסוויי לדעתי בדרך לשבור תמיכה ב 5000 ולכן מומלץ להיות זהיר, אינסוליין החביבה (רווח מ 2 סיבובים 53%) קנייהב 240 יעד 280 שאלות חברים?אני פה בשבילכם
    סגור
  • 88.
    הזדמנות טובה לאסוף אינטרנט זהב לטווח ארוך. מנית השנה (ל"ת)
    יוס 11/08/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 87.
    סוחר חתיך
    רואה חשבון בכיר 11/08/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מאד מעוניין שתבוא למישרדי ותרצה לעובדי בנושא: הצלחה בלבד בשוק ההון עם 0 כישלונות! מיותר לציין שנשלם ביד נדיבה! אני מתמצא בשוק ומבין במיספרים, אבל, פנומן כמוך טרם ראיתי, ואני עוקב אחר ביצועיך! ממש מדהים איך אתה נחלץ ממניות בדיוק בשיא, טרם קריסתן! ממש מדהים איך אתה רוכש מניות בשיא השפל ועף איתן למעלה, בוםם...בוםם...!עלה והצלח.
    סגור
  • אשמח ללמד ניתוח טכני בצורה קלה ופשוטה
    סוחר חתיך 11/08/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי יותר מידי קווים ומתמדים,כל אחד יכול ללמוד וכך להכות את המדדים בצורה יפה תשאיר דרך ליצור קשר ואני אשמח להיפגש לגבי תשלום אני מוכן ללמד בחינם ואת השכר נתרום לעמותה שתהיה מוסכמת על שנינו
    סגור
  • 86.
    מכרתי בזק ....היא תתמוטט לשער 400 עוד לפני הדיבידנד (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 11/08/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 85.
    רציו בוםםם 37 תמיכה מהיום יעד הבא 41,44,50
    סוחר חתיך 11/08/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמרתי לכם לא למכור אותה לעולם
    סגור
  • טען עוד
  • 84.
    הבורסה בתא נפטרה
    מהמר וצודק 11/08/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק הורדה דרסטית של מס ריווחי הון למי שאינו בעל עניין ומעלה תחזיר אותה מהמתים. אין שום דרך אחרת נקודה!
    סגור
  • 83.
    השבוע יגיעו הודעות חזקות והכיוון 650.. מחר החגיגה מתחיל (ל"ת)
    אידיבי לא לפספס 11/08/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 82.
    חתיך חתוך כפרוש שלי מתוק
    אלין 11/08/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אמש לאחר שהלכת, בכיתי כל הלילה אל הכרית! ניזכרתי בסיפוריך הנוגים והקשים עד כמה אתה סובל כל שבוע בכדי להרוויח את המליון שקל שהתרגלת כל שבוע! אל תיקח את זה קשה, אני מאחלת לך שתתחיל להרוויח 2 מליון שקל או דולר לשבוע וכך תהיה מאושר! דע לך שזה רק כסף ואנא ממך אל תכאיב לי יותר בספרך על סיבלך שיש לך סך הכל 72 מליון שקל עד היום! אוהבת אלין.
    סגור
  • נו באמת הגזמת אני יושב על 6 מליון שח אבל לא 72
    סוחר חתיך 11/08/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל נתת לי מוטיבציה חח את באה לישון אצלי?נפנק אותך עם גלידה בן אנד גריס על כל הגוף גיטרה שלך אה כן ויש לי בולבול גדול חחח
    סגור
  • לכי דחוף לטיפול אבל דחוף את חיה בלה לה לנד ןלא מציאותית (ל"ת)
    לאלין 11/08/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 81.
    נקנו בי קום אינטרנט ב 9% אדום
    סוחר חתיך 11/08/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נהדר סיבוב חדש נפתח
    סגור
  • בי קום
    מאיר 11/08/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנה בלוק רציני - הזדמנות שלא תחזור. רק סבלנות.
    סגור
  • 80.
    לקנות בנק מזרחי,רמי לוי,ואלוני חץ. (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 79.
    כמו כן אינטרנט זהב לא לגעת,כור טובה לקצר,בזק לא ולא. (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 78.
    הכנסנו שורט חזק בפניקס אבל זה לימים הבאים,בבילון שורט (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה זה הכנסנו שורט אל תתהדר שורט עושים רק בתי השקעות (ל"ת)
    לסמיר 11/08/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    איפה ניתן לראות חוזים עתידים של וואלסטריט? (ל"ת)
    גיל 11/08/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    קנו מזרחי הבנק תרוויחו,קנו כיל תרוויחו,קנו רמי לוי תרוו (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 75.
    תו כמה... (ל"ת)
    לסמיר 11/08/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    כשיעקובי דיבר עלפרטנר סלקום ובבילון ידעתי צריך למכור (ל"ת)
    אלברט כהן 11/08/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 73.
    טוב שעשינו הפוך לאדם הזה אנליסט יעקובי ערן=חחחח תקוע (ל"ת)
    טוביה 11/08/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    תודה למוצאים אותנו מאינטרנט זהב,בבילון,ופניקס (ל"ת)
    שלום 11/08/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    כאמור בזק עברה למגמת ירידה ותרד גם מחר עם בנותיה-הזהרו (ל"ת)
    שביט 11/08/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 70.
    נמכרו אקסלנז אייסקיור ואפריקה כולם בהפסד. (ל"ת)
    מני 11/08/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 69.
    למשמיצי רציו יש לי רק דבר אחד לומר לכם
    רציונל 11/08/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פחחחחחחחחח אתם תחזרו לקנות בשער 80 יודעים למה? כי בגץ יאשר את היצוא כי האוסטרלים כבר בפנים והבוננזה כי יש מלאמלא נפטטטטטטטטט בלוויתן אני אמכור בשער 300
    סגור
  • 68.
    הצעת רכש לרקח ב1800 שח ואף אחד לא מקשיב לי (ל"ת)
    מעניין 11/08/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אולי
    אוזי 11/08/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אתה מדבר שטויות, ומנסה סתם להריץ מניות . מעניין, כי הצעת רכש דורשת דיווח מיידי, ולא ראיתי אחד כזה.
    סגור
  • לאוזי
    אנונימי 11/08/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אם בכל זאת יש הצעה תקרא בכלכליסט כתוב שיש משהו ברקע כתוב על פגישת הסמנכל עם קרן של דווידי אז למה סתם נפגשים ליופי או לאירוע או תכלס אין מנוס יכול להיות שכן וגם לא צריך לעקוב
    סגור
  • שלח לינק
    אוזי 12/08/2013 02:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ראיתי שום כתבה.
    סגור
  • 67.
    הפעלת תשקיף מדף ברציו יה"ש- דילול המשקיעים
    לברוחחחחח 11/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כי וודסהיד לא תזרים כסף צריך לגייס הון לטובת הקידוח
    סגור
  • אולי כן ואולי לא. זה מה שעושה את השוק... אם אתה
    אנונימי 11/08/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח כול כך קנה PUT או שורט ובהצלחה:)
    סגור
  • 66.
    בזדק עברה למגמת ירידה גם מחר תרד (ל"ת)
    שביט 11/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • שבזק תרד!! התנפחה יותר מדי!!! (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 11/08/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    רוצים מניות ? רוצים במה אסור לגעת? (ל"ת)
    אדי 11/08/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    מה אתם טמבלים תנו לשורטיסטים וללונגיסטים להתפוצץ-רק נדל (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 63.
    מי האידיוט שקונה מניות-קנו בתים שם אין הפסדים. (ל"ת)
    סמיר 11/08/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 62.
    שורט אפריקה שורט דסקש שורט בבילון שורט אלוט (ל"ת)
    סוחר וותיק 11/08/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 61.
    לערן יעקובי
    עודד 11/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה נוכל עם המניות שלך או דפקט עם קבלות.
    סגור
  • 60.
    איזה עוד שורטים לעשות?-בזק ובבילון נהדרים,בי ק. מצויין (ל"ת)
    לטומי 11/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    ביום חמישי קנו המטומטמים את בזק במינוס 1 -כמה מופסדים? (ל"ת)
    אלברט 11/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    לדוחות בזק כדאי שתהיו גרועים ככה נעלה ולא נרד.
    שוקי 11/08/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דוחות טובים = ירידות, דוחות רעים = עליות.
    סגור
  • 57.
    וגם חברה לישראל שם עשינו פיפי עליהם....וגם מזרחי... (ל"ת)
    אדיר 11/08/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    ק4נו כיל חירבנו על השורטיסטים. (ל"ת)
    אדיר 11/08/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 55.
    רק בישראל
    מיכה 11/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות שמרווחיות מילארדים ומיליונים נחתכות רק בישראל, תיראו בזק בימיים 7 אחוז ויותר , תחזור לשערים הללו אולי עוד שנה ב 619 מכרתי. תיראו בבילון צומחת ומקבלת בראש- חחחח רק בישראל.
    סגור
  • 54.
    רציו לפני קריסה - אני ברחתי
    יוסי 11/08/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בקרוב עסקת וודסהיד תתבטל ואז רציו תצא לגיוס הון -המניה תישחט
    סגור
  • 53.
    השורט שניפתח על שגיא טד בבי קומינקשן יביא אותו להפסדים (ל"ת)
    שרון 11/08/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    רציו לפני הפעלת תשקיף מדף - ראו הוזהרתם
    רונן 11/08/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו כדאי לברוח לפני מינוס 30%
    סגור
  • 51.
    לא לגעת בניירות של בזק והקבוצה תקבלו מכות מוות היום+מחר (ל"ת)
    חיים 11/08/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 50.
    אמרתי לצאת מבבילון ואינטרט זהב. (ל"ת)
    סוחר חתיך 11/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 49.
    גם לי מותר לעבודעליכם עם פרטנר,סלקום,בזק ובבילון.מותר (ל"ת)
    ערן יעקובי 11/08/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 48.
    אל תתעסקו איתנו נשטוף לכם דם בבילון,פניקס,דלק רכב,כלכלי (ל"ת)
    קודן ליאור 11/08/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    הזהרתי אתבם מבבילון אנו נכסח את העלונגיסטים שם
    רמי 11/08/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולל את יעקובי המטומטפ שהשחיל אתכם כולל בתיקשורת.
    סגור
  • 46.
    שאפו לכלכלן סימן תחתית בכיל ב2800 פגע בול נראה שכיל
    משקיע 11/08/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עושה פארסה למעלה
    סגור
  • 45.
    תודב סוחר חתיך מיציאה מבבילון ואינטרנט זהב (ל"ת)
    מירי 11/08/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 44.
    כיל וח"ל לפני מהלך עלייה יפה (ל"ת)
    חיים 11/08/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 43.
    רק רמי לוי ,לא בזק לא גולף,לא אינטרנט ז. ובטח לא קומניק (ל"ת)
    רמי 11/08/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 42.
    מי שלא יקשיב יקבל זובור-קנו לאומי,פועלים,בז"ן (ל"ת)
    ארי 11/08/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למה אתה מישתמש בכינוי ארי אני ארי ונתתי תגובה ל-3 מיתחז (ל"ת)
    ארי האמיתי 11/08/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    מזהיר אתכם מבזק ,בי קומניקשן,בבילון,אינטרנט זהב,פרטנר (ל"ת)
    ארי 11/08/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    לא לפספס במחיר ריצפה .. רק לאסוףףףףףףףףף (ל"ת)
    דסק"ש ואידיבי 11/08/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 39.
    מצב
    איציק והחברים 11/08/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצב קשה בארץ ובעולם! אנו מפנים תשומת ליבכם לדברים שכתבנו לאחרונה ולהפנימם! ה"עליות" של השוק הבוקר, נותנים הזדמנות טובה להחליק החוצה! יש לציין שלמוכרים גדולים מבינכם לא ימצאו היום קונים נילהבים! שבוע טוב!
    סגור
  • 38.
    לצילי, האם את אחות של גילי?
    פסיכולוג הבורסה 11/08/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימעי נא יפה שלי! כמו שאת רואה, הבטחתי לך שהבורסה רגועה ולא מתפוצצת! כנראה שהטיפול שלי עזר! אגב, היום יום א, אולם בורסתנו לובשת שמלת שבת כמו של חנלה ומכינה עצמה לירידות בהמשך השבוע! אגב, את וחבריך נוקטים לשון לא מכובדת למנהיגינו! אפשר להעביר עליהם ביקורת(נכונה) בצורה יותר מכובדת!
    סגור
  • 37.
    עולה 9% במחזור עלוב למה???? (ל"ת)
    אידיבי 11/08/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    גלוב ממשיכה לטפס אחרי ההנפקה (ל"ת)
    דוד 11/08/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    עכשיו סוח5ר חתיך ירשום שמכר בחמישי את אינטרנט זהב.... (ל"ת)
    מוטי 11/08/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    השוק
    נביא 11/08/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יעלה.. יעלה..יעלה..יעלה ...............לא יעזור לאף אחד . יש הרבה בשר אנחנו בפיגור של 25 אחוז.
    סגור
  • 33.
    עד סוף השנה
    שמוליק 11/08/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מדד המעוף מגיע ל ......1324
    סגור
  • אתה גם יכול להחליף כדורים (ל"ת)
    סמי 11/08/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 32.
    תשימו לב היום ומחר לרקח לטיפוס העצבני במניה
    הדר 11/08/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב שתסגור גאפ תחתון ב1150 ותטוס משם חזרה ל1380אג לפחות
    סגור
  • 31.
    לא דואליות לא טבע שום דבר לא יעלה את השוק (ל"ת)
    שרי 11/08/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    המעוף עולה היום 1.2 אחוז.
    גאון 11/08/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מחר 0.8 אחוז בהצלחה
    סגור
  • תחליף את הכדורים (ל"ת)
    סמי 11/08/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    בורסה בדיחה כמו שר האוצר (ל"ת)
    צילי 11/08/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    פרידנזון מניה מעניינת
    זה אני 11/08/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנה שעברה עלתה 100% השנה עדיין לא עשתה את שלה,בינתייים עלתה 20% ונראה מה יהיה בהמשך,כדאי לשים לב בהצלחה.
    סגור
  • 27.
    מנית רקח תעלה היום חזק בגלל הצעת רכש מהבעלים (ל"ת)
    רק רקח 11/08/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש
    אוזי 11/08/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אתן לך עד סוף השבוע. או שתתנצל או שתהיה הצעת רכש, ואז אני אתנצל.
    סגור
  • 26.
    תיכף בנקים יקבלו בראש כדי שהמדד לא יעלה (ל"ת)
    דודו 11/08/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    ואם טבע תזנק היא תעלה אתהמדד? ברור שלא (ל"ת)
    גל 11/08/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אני מנסה לבצע מינוף לתיק שלי פי חמש .סיוע מישהוא?
    משה. ששון ישר 11/08/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מישהוא יכול לסייע לי? הרבה ברכה והרבה הצלחה לבורסת תל אביב הטל שלי 0532855155 אני מומחה מס 1 לשוקי הון
    סגור
  • רק זה חסר לנו. הספיק לנו אפריקה, הספיק לנו הממשלה
    להתמנף על חשבוננו? 11/08/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם אתה? רד מהעץ
    סגור
  • 23.
    הצעת רכש מנית רקח ב18 שח מי שמע על זה ?
    סוחר 11/08/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי החברה רוצים להוציא את מניית רקח מהבורסה ועל פ השמועות יקנו את כל המניות .בהצלחה
    סגור
  • כנראה שאף אחד
    אוזי 11/08/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זזה
    סגור
  • 22.
    אני מנסה לגייס הון מישהיא או משהיא יכולים לסייע לי?
    משה. ששון ישר 11/08/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    0532855155 אשמח לסיוע
    סגור
  • 21.
    קבוצת אידיבי היום תעלה חזק
    אנליסט 11/08/2013 06:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כלל ביטוח תעלה היום כתוצאה מהתחממות העיסקה כור תעלה לאחר עליות בסופ״ש של קרדיט סוויס דיסקונט השקעות תעלה בעקבות כור בקיצור כל יום שעובר השווי המצרפי של אידיבי עולה ועולה ואוטוטו יהיה הסדר שיטיס את כל הקבוצה לרמות שהיום הן נראות חלום אין באמור המלצה כל האמור על דעתו של הכותב בלבד
    סגור
  • 20.
    אפריקה - : עכשיו לאחר שרואים את הרווח באפי פיתוח מביני
    ישראל 11/08/2013 03:30
    הגב לתגובה זו
    13 3
    מבינים מדוע חברת הדירוג מידרוג אישררה את האופק ה ח י ו ב י של החברה ! לייק
    סגור
  • 19.
    דעתי לגביי מניית ביוקנסל תרגיל
    SHVN 10/08/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפניי פריצה מעלה
    סגור
  • 18.
    לדעתי אחרי טלטלות אפריקה חוזרת להיות על המפה
    שחר 10/08/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מקווה שיהיה תיקון אלים כלפי מעלה כמו שזה נראה
    סגור
  • 17.
    כור דסק״ש כלל ביטוח ואידיבי כסף על הריצפה
    נוחי דנקנר 10/08/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חברה מחר יהיו עליות חדות במניות שמניתי צריך לזכור קרדיט סוויס שוברת שיאים מאז המשבר שיקרין על כור בעליות חדות צריך לזכור שאידיבי פיתוח מחזיקה במישרין 13 אחוז מכור שרשומים בספרים ב400 מיליון שקל ממחר כל עליה זה ישפיע על אידיבי חזק מכאן אני מאחל שבוע מצויין לנוחי לבעלי המניות ולבעלי האג״ח שהינו מהתשואה יפה
    סגור
  • קניתי ביום חמישי אידיבי. מחזיקה גם דסק"ש .. לא לפספס (ל"ת)
    בהצלחה 11/08/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    גלוב אקס
    גלוב 10/08/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שימו לב לגלוב אקס מחר עליות
    סגור
  • 15.
    מסחר מצומצם ועליות קטנות בעזרת
    ברוך 10/08/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הבנקים פריגו טבע חברה לישראל וכיל כיל תעלה כניראה בגלל שבשני ימי המסחר פוטאש עלתה 6 אחוז וכמובן טבע שתעלה כמעט 4 אחוז
    סגור
  • פוטש ירדה ביום שישי 2.7%, לכן לא 6%... (ל"ת)
    ליאון 10/08/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אלווריון הימור עם רווח מדהים-נראה ביום שלישי
    הימור מעניין 10/08/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מידה ותמכר מעל 30 מיליון דולר תעלה לדעתי ב- 100 אחוז לפחות. נכסים 23 מול חובות 24 + 2 מיליון שווי שוק . כלומר חוב כמעט מנוטרל מול נכסים ולכן ההצעה צריכה להיות במינימום 23-25 מליון דולר. ולכן כל מחיר מעל 30 מיליון דולר מקפיץ אותה באחוזים רבים. אני אספתי ומחכה ל- 13 בחודש לפתיחת המכרז.
    סגור
  • 13.
    אפריקה בשינוי מגמה כסף על הרצפה רק לאסוף בהצלחה (ל"ת)
    יוגב 10/08/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור
  • 12.
    המשך מחר היעד 2650 לא לפספס (ל"ת)
    דיסקונט השקעות 10/08/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • טוב שאתה לא מגזים....... (ל"ת)
    רוני 10/08/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מניות במעקב צמוד:אפריקה/גלוב אקס'/כיל
    אחיין של התוכי. 10/08/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אפריקה-דוח חזק של אפי פיתוח גלוב אקספ'-ביקושי יתר בגיוס האחרון כיל-לגבי כיל רק להשגיח כמו על חמין שבת. לא ממליץ רק מפליץ
    סגור
  • 10.
    קמביוגן
    יוסף 10/08/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מחר בבוקר שוב תחמם מנועים ובום בום למעלה
    סגור
  • 9.
    דוחות פוקס השבוע.....
    אמנון 10/08/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עד יום חמישי המנייה תגיע ל90 שקלים
    סגור
  • 8.
    כור
    אנונימי 10/08/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    קרדיט סויס שוברת שיאים כל יום, עדיין לא בא לידי ביטו בכור.
    סגור
  • 7.
    שמעתי שאתם מודאגים שליויתן יורד וגם רציו
    צאו מאו מקוראה 10/08/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אז אני אומר לכם תהיו רגועים אני בונה לכם את אחת האסדות המתקדמות והיקרות בעולם לחיפוש נפט נובל הזמינה ויודעת למה אני לא מבין למה לא מספרים לכם אבל לא לדאוג האסדה תגיע אליכם בסוף השנה שלום צאו מאו
    סגור
  • 6.
    רציוווווווווו
    לכל חברי מחזיקי 10/08/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    10 9
    סבלנות אחים סבלנות מכל הודעה מנסים להוריד אותה ואני אומר לכם סבלנות זיכרו עוד 3 וחצי חודשים מגיעה אסדה שמטרתה נפט אתם קולטים נפט נפט נפט בארץ ישראל נס גדול יקרה ורציו תהיה 200 גם היום היא שווה כפול סבלנות ושבוע טוב
    סגור
  • בדצמבר תשתו נפט ימנייקים (ל"ת)
    למה אצבע אדומה 10/08/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 5.
    אפריקה
    אפריקאי 10/08/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    16 15
    אחרי הדו"ח המצוין של אפי פיתוח, לדעתי השמיים הם הגבול..
    סגור
  • אפריקה נכסים גם תעלה לדעתי (ל"ת)
    אפריקה 10/08/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 4.
    אז רגע מה הצפי מחר עליות או ירידות בפתיחה? $ (ל"ת)
    יניס 10/08/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • העיקר שזה יגמר בבכי. ירידות (ל"ת)
    מה חשוב? 10/08/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • יש לי אופציות אז שלא יצא שאני ידפק וזה.. , מבאס להישאר
    יניס 10/08/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במתח ככה אז אם יש לכם מושג זה יעזור להרגשה שלי(:
    סגור
  • 3.
    לא יאומן כי יסופר. ולמה שוב ושוב דשים בבזק?
    עליות? 10/08/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מה המטרה? שנמכר ותקנו בזול ותרויחו דיבידנד ? או שנשאר והמניה תעלה עוד ועוד? תחזית לשער המניה לא נתתם.
    סגור
  • כיל .והבנקים יעלו בזק תרד בשביל לאזן את העליות במעוף (ל"ת)
    ארי 10/08/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • יש גבול לירידות הדיבידנד גדול (ל"ת)
    בזק 10/08/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אם עולים 0.3 זו לא עליה בסוף היום יורדים 0.4 (ל"ת)
    גל 10/08/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    עליות?זה מטורף!
    קליפ 10/08/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עליות של 0.011 עכוז זה בלתי ניתפס!לא ייאמן. מטורף אמרתי? צפו בגרף המדהים!!!
    סגור