הבורסה ננעלה במגמה מעורבת: המעו"ף עלה 0.2% ומדד התקשורת ירד 2.2%; ביוקנסל צנחה ב-23% וקמטק ב-19%

מחזור המסחר הסתכם ב-939 מיליון שקל; הפקיעה של אופציות המעו"ף השבועיות היתה עגומה והסתכמה בפחות מ-30 מיליון שקל
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א ננעלה במגמה מעורבת על רקע עליות שערים נאות שנרשמו בבורסות אירופה ופתיחת מסחר מעורבת בוול סטריט. הפקיעה של אופציות המעו"ף השבועיות היתה עגומה למדי - המחזור היה נמוך מאוד והסתכם בפחות מ-30 מיליון שקל.

מדד המעו"ף עלה היום ב-0.2% ל-1,203 נקודות, ת"א 75 ירד ב-0.2% ומדד הבנקים עלה ב-1.2%. המחזור הסתכם בכ-939 מיליון שקל.

בסיכום שבועי מדד המעוף ירד ב-0.4%, ת"א 75 עלה ב-0.5%, מדד התקשורת ירד ב-1.2% ומדד הבנקים עלה ב-0.5%.

עונת הדוחות תופסת תאוצה בקרב המניות הישראליות. בין החברות שדיווחו היום נציין את שופרסל -1.22% שופרסל 2,275 -1.22% שופרסל בסיס:2,303 פתיחה:2,322 גבוה:2,357 נמוך:2,264 תמורה:20,761,090 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו מזור רובוטיקה +3.81% מזור רובוטיקה 10,010 +3.81% מזור רובוטיקה בסיס:9,643 פתיחה:9,555 גבוה:10,010 נמוך:9,410 תמורה:31,469,301 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . בין המניות שריכזו היום עניין נציין פרט ל- כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גם את ה חברה לישראל -1.76% חברה לישראל 60,420 -1.76% חברה לישראל בסיס:61,500 פתיחה:61,720 גבוה:61,990 נמוך:59,900 תמורה:12,673,407 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שתיהן על רקע הסערה בשוק האשלג. את המכה היומית חטפה מניית ביוקנסל +1.27% ביוקנסל 143.6 +1.27% ביוקנסל בסיס:141.8 פתיחה:142.4 גבוה:144 נמוך:141.8 תמורה:383,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שקרסה ב-23% לאחר שדיווחה כי לא מתנהלים מגעים למסחור ופיתוח תרופת הדל של חברת הביומד.

אתמול בת"א

בסיום המסחר באחד העם אתמול (ד') ירד מדד המעו"ף ב-0.03% ונקבע על רמה של 1,200 נקודות, מדד ת"א 100 ירד 0.01% ומדד ת"א 75 נסוג 0.02%. מדד הבנקים נפל בסיום ב-0.55% ומנגד מדד התקשורת בלט בעלייה של 1.2%. מחזור המסחר הסתכם ב-926 מיליון שקלים.

המסחר בחו"ל

בורסות אירופה נסחרו בעליות שערים נאות. מדד הדאקס הגרמני זינק ב-0.4%, מדד הקאק הצרפתי מוסיף 0.3% ומדד הפוטסי האנגלי עולה ב-0.1%.

המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת. הניקיי היפני ירד ב-1.6% למרות הודעת הבנק המרכזי ביפן על המשך תוכנית התמריצים, והושפע בעיקר מהמשך התחזקותו של הין כנגד הדולר. גם נתוני ייצוא חיוביים בסין לא הצליחו לעזור לבורסה בשנחאי לסגור בעליות.

מניות במרכז

מניות כיל -1.31% כיל 1,433 -1.31% כיל בסיס:1,452 פתיחה:1,465 גבוה:1,470 נמוך:1,426 תמורה:46,190,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו חברה לישראל -1.76% חברה לישראל 60,420 -1.76% חברה לישראל בסיס:61,500 פתיחה:61,720 גבוה:61,990 נמוך:59,900 תמורה:12,673,407 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו לרכז עניין על רקע פרסום דו"חות הרבעון השני של יצרנית האשלג אתמול. . התוצאות של כיל לחודשים אפריל-יוני לא הושפעו עדיין מהשינוי בשוק האשלג העולמי ולכן הדגש הוא על התחזית של כיל להמשך הדרך. האנליסטים הגיבו לדוחות כיל, וציינו כי אף על פי שעקפו את תחזיות האנליסטים, המשקיעים מכוונים להשפעת פרישת אורלקלי מקרטל BPC על מחירי האשלג.

שופרסל -1.22% שופרסל 2,275 -1.22% שופרסל בסיס:2,303 פתיחה:2,322 גבוה:2,357 נמוך:2,264 תמורה:20,761,090 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הציגה עלייה של 19% ברווח הנקי ושל 3.3% בהכנסות. מנכ"ל רשת הקמעונאות מקבוצת אידיבי, אברכהן: "ממשיכים את מגמת הצמיחה והשיפור בתוצאות חרף התעצמות התחרות". לדוחות שופרסל

ביוקנסל +1.27% ביוקנסל 143.6 +1.27% ביוקנסל בסיס:141.8 פתיחה:142.4 גבוה:144 נמוך:141.8 תמורה:383,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה לאחר שהודיעה על הפסקת מגעים למסחור ופיתוח תרופה לסרטן שלפוחית השתן. גורמים המקושרים לחברת הביומד דורשים בחינה נוספת של תוצאות ניסויים נוספים לפני כניסה להסכם מחייב - "מחפשים שותפים מתאימים". ביוקנסל קורסת

חברת קמטק +0.26% קמטק 1,946 +0.26% קמטק בסיס:1,941 פתיחה:1,941 גבוה:1,967 נמוך:1,927 תמורה:114,637 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה היום ב-19% לאחר שפרסמה את הדוחות לרבעון השני של השנה.

טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הציגה הבוקר תוצאות חלשות לרבעון השני לפיהן נרשמה צניחה של 26% בהכנסות ל-125 מיליון דולר והרווח המתואם צנח ב-60% ל-18 מיליון דולר. אלוונגר: "במהלך הרבעון השני רשמנו הישגים משמעותיים בתחום העיסוק שלנו". לדוחות טאואר

דו"חות מזור רובוטיקה +3.81% מזור רובוטיקה 10,010 +3.81% מזור רובוטיקה בסיס:9,643 פתיחה:9,555 גבוה:10,010 נמוך:9,410 תמורה:31,469,301 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מעידים על התרחבות פעילותה בארה"ב. ההכנסות הוכפלו ל-6.2 מיליון דולר, עם זאת ההוצאות התפעוליות זינקו ב-72%. לדוחות מזור

שותפויות 'לוויתן' דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרות במגמה מעורבת. זאת, על רקע החלטת ביהמ"ש העליון כי הדיון בעתירת מכסת ייצוא הגז ייערך ב-17 בספטמבר בשעה 9:00.

בהקשר זה, נציין כי נשיא קפריסין קרא למדינת ישראל לייצא גז טבעי באמצעות מתקן LNG שיוקם באי ב-2018. ניקוס אנסטסיאדס ציין כי קפריסין הינה שותפתה הסטבילית ביותר של ישראל במזרח התיכון.

אפריקה מגורים +0.31% אפריקה מגורים 6,890 +0.31% אפריקה מגורים בסיס:6,869 פתיחה:6,869 גבוה:6,945 נמוך:6,858 תמורה:270,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה תוצאות כספיות לרבעון השני של 2013. אפריקה מגורים רשמה במהלך הרבעון הכנסות בהיקף של כ-160 מיליון שקל במקביל להפסד של כ-4.2 מיליון שקל כפועל יוצא ממחיקת הלוואה שניתנה ללווה לפני למעלה מעשור בהיקף כספי של כ-20.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    לראות ולקנות!
    רק דשנים 08/08/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה מתקנים! אחרי הפניקה השקרית. לראות איך מניות הדשנים בבורסות העולם מתקנים ביומיים האחרונים ולקנות. הבורסה שלנו חולה ואתר ביזפורטל שותק כמו דג - פשוט לא יודע לפרגן ולהודות בשקרים.
    סגור
  • 61.
    מניות דשנים
    co007 08/08/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פוטאש ומוזאיק עולות עם פתיחת המסחר בארה"ב 2.5%. בבורסת פרנקפורט k+s עולה יום שני ברציפות 5.5%. לאחר שירדה בזמן מסחר של יום שלישי 10% מאז אותה נקודת תחתית עלתה 15%. אצלנו כיל השתתפה במרוץ הירידות . בינתיים בתיקון נשארה מרחוק. נרדמה בשמירה.......
    סגור
  • פוטאש עולה חמש אחוז (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 08/08/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המיותרת שעושה אתר ביזפורטל
    אשמת הפניקה 08/08/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שים לב לשקט "המדהים" שהאתר נוקט ביומיים האחרונים. למה לא יצא בכותרות כשמניות הדשנים בעולם תיקנו! אין לדעת מה האינטרס של האתר אבל זה מאוד חשוד. ביום שפוטאש סיימה בירידה מזערית של 0.3 יצא האתר בכותרת מפחידה. ביום למחרת לא הזכיר במילה על הרגיעה מהפניקה שיצרו באתר היום עליות של 3-4 ושום דבר לא קרה באתר. מוזר!!! שים לב כל הפניקה על כלום עדיין אין ירידה במחיר הדשנים בעולם.
    סגור
  • צודק !!!למה כיל לא עולה????
    זאוס שוקי הון 08/08/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי עם המניפולציות בשוק ההון תל אביב!!!!! כיל יום א עולה שבע אחוז וכל השבוע 15 אחוז!!!!
    סגור
  • 60.
    מהר מהר לשחוק את האופציות
    מהמר וצודק 08/08/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להוריד עוד יותר את סטיית התקן... כדי שיתאים לביטחונות ולרווח היומי... חחחחחח אתם בדיחה ומקומכם בכלא!
    סגור
  • 59.
    בורסה מגעילה למה שני הקונילמל לא הולכים הביתה? (ל"ת)
    גל 08/08/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    למה אתם לא כותבים מתעלמים מחו"ל זה הרבה יותר נכון (ל"ת)
    שרי 08/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    העולם כולו יעלה בת"א יש מושחתים שבולמים את המעו"ף (ל"ת)
    אבי 08/08/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    איזו תמיכה מורידים גלום כדי להוריד את השוק כמו תמיד (ל"ת)
    צילי 08/08/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 55.
    עסקת ענק בדרך..
    אידיבי לא לפספס 08/08/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל הצלה? התקדמות בעסקת כלל ביטוח: קבוצת הרוכשים האסייתית תגיע בשבוע הבא לישראל ותפקיד 20 מיליון דולר בנאמנות בנוסף אישר בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחיית אספות נושים ל-18 לחודש בכדי לאפשר את השלמת העסקה טרם החלטה על גורל אידיבי
    סגור
  • 54.
    לעלמה החסודה והנעלה צילי
    פסיכולוג הבורסה 08/08/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדוע הבורסה צריכה לאבד משלוותה ולהתפרץ? מה כ"כ הרגיז את בורסתנו שהיא כה כועסת? האם העלמה מתכוונת שכעס הבורסה הוא בגין שעריה הגבוהים מאד יחסית לכלכלתה הקלוקלת של המדינה? ולמה נחרץ דינה להיסגר? תני לה לרדת לשערים סבירים ושתעשה זאת בנחת בלי כעס!
    סגור
  • 53.
    עד ששר האוצר שאחראי על הבורסה לא ילך הביתה לא יהיה
    טל 08/08/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאן שוק
    סגור
  • נכסין ובניין תפרוץ יום א ל 26500?
    זאוס שוקי הון 08/08/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם אומרים? יאפשרו לעשות כאן כסף?
    סגור
  • 52.
    אבוג'ן
    החקלאי 08/08/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהרגלה ממשיכה צפונה.
    סגור
  • 51.
    סטיית תקן מעוף 9.2! יש דברים כאלה????
    מהמר וצודק 08/08/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדיחה! חכו ותראו מה יקרה שבוע הבא.... סוחר מעוף הולך להימחק ביום אחד. אגב מדובר בגוף מוסדי כי הם סוחרי המעוף- משתוללים עם כספי הפנסיה וכותבים אופציות...
    סגור
  • 50.
    זה הגיע הצעת רכש לרקח במחיר 18.9 שח למניה
    אבי ל. 08/08/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הצעת רכש למניית רקח במחיר 18.9 שח למניה
    סגור
  • 49.
    למה אצלנו לא מתפרץ חזק שר אוצר תתעורר (ל"ת)
    דודו 08/08/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    על פי האתר יש דיווח חם מהקידוח של גלוב (ל"ת)
    ספונסר 08/08/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    בורסה שלא מסוגלת להתפרץ דינה להסגר (ל"ת)
    צילי 08/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    הולכת להיות רכישה סומוטו בבילון (ל"ת)
    אופיר 08/08/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי רוכש את מי? (ל"ת)
    לא הבנתי 08/08/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    37 שמוליק קיפוד
    מורה ללשון 08/08/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הסבר נא לי העלם: הכיצד "עולה "שזה בזמן הווה, מתאים לכוונתך על פעולה בזמן עתיד? האם משוכנע כבודו שהמספר 13.5 יהיה מדוייק בבא העת? למה עלינו להתכונן? האם לביאת המשיח בן דוד? האם דבריך יש להם סימוכים והוכחות? נא ואנא הודיענו דבר, ותבוא על הברכה!
    סגור
  • למורה
    שמוליק 08/08/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראה 43 ותאמין . אתמול ביקרתי את הרב. רק אמונה.
    סגור
  • 44.
    רקח רקח רקח מה יהיה מתי היא תטוס (ל"ת)
    אלמוני 08/08/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דקה אחרי שתתייאש ותמכור, זו הבורסה. (ל"ת)
    פלוני 08/08/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    צדיק נסתר מנתיבות
    שמוליק 08/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יודע הכל מהכל והוא אומר המעוף תוך 40 יום. מעל 13 אחוז.
    סגור
  • צדיק גדול וחוזה ענק אומר.......
    רוני 08/08/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידות עד 1148 ולאחר מכן........ ה גדול
    סגור
  • 42.
    איזה מטומטם מנכ"ל ביוקנסל
    xxx 08/08/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל מה לפרסם הודעה כזו. ??? 99% מהחברות בבורסה אנם מקיימות מגעים למיסחור.....
    סגור
  • יתכן והמנכ"ל קיבל הוראה מגבוה
    יעקב 08/08/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לבדוק האם אין כאן כוונה של הבעלים להוריד מחיר המניה לקראת הצעת רכש כידוע מנהלים אינם פועלים לפי שיקול בעלי המניות המיעוט סביר שהחברה המפתחת תרופות למחלת הסרטן תחווה כשלונות בדרך הארוכה לפיתוח תרופ]ה מאושרת ע"י הרגולטור דרך התלאות הארוכה אינה מתאימה לכל המשקיעים במאמר שקראתי על תחום הביומד התרופה שהחברה מפתחת בעלת סיכוי גבוה לפריצת דרך אבל צריך להבין שהדרך ארוכה ורצופה מכשולים מסחור תרופה בשלבי ניסוי אינו ריאלי וקורה לעיתים נדירות.החברה תזדקק למימון על מנת לסיים שלבי הניסוי וטבעי שהיא מחפשת שותפים בעלי הון למימון המחקר לשם כך החברה גייסה השנה בהנפקה כספים מבעלי המניות. המשקיע הסביר צריך לשאול מהו השווי של הפוטניאל ושל הפיתוחים של כל התרופות שבפיתוח כולל שווי הפטנטים
    סגור
  • 41.
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    חבס אג 12 שווה 30 אג 08/08/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    סגור
  • 40.
    ברור שמתעלמים מהשווקים כאן יש שודדים (ל"ת)
    גל 08/08/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    מפולת ברציו שומן עד סוף יום המסחר- הליוותן שוקע...
    דיקלה לוי 08/08/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אחרי שבגצ יאשר את העתירות יקחו עוד חודשים לאשר את היצוא...עוד מיליון מכשולים יהיו עד שהשותפיות יכניסו כסף....
    סגור
  • אתמול עלתה כי הריצו (המכונות) - היום יש את המימושים
    רציו קורסת 8% 08/08/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לברוח כל עוד מעל שער 35, אחרי זה לא יהיה אפשר
    סגור
  • 38.
    הפעם באמת הגזמתם, סימון באדום לתגובה שלי (29) כל
    אחת שמבינה א 08/08/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    3 10
    כך לא לעניין, .... לתשומת לבכם טאוור יורדת כעת למעלה מ5% אז איפה טעיתי? לפחות נמקו.
    סגור
  • 37.
    הקשיבו הקשיבו
    שמוליק 08/08/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תוך חודש וחצי המעוף עולה 13.5 אחוז. להתכונן.
    סגור
  • 36.
    סבלנות מטומטמים מורידים אותה נפט הסוף השנה (ל"ת)
    למשקיעי רציו 08/08/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 35.
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    לחי 08/08/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבס אג 12 שווה 30 אג לפחות פחות מזה כסף על ריצפה
    סגור
  • 34.
    איזה כותרת דיבילית: "מתעלמת מהשווקים" כך זה כבר מעל שנה (ל"ת)
    אנליסט עממי 08/08/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 33.
    היום היה יום פקיעה והכסף הלך
    למעלה בכיל 08/08/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרת יש סיכוי שכיל היתה עולה בהרבה אנחנו עדיין סובלים מהחוכמות של המנכלית הלא מוצלחת. שמשאירה לנו בנתיים ירושה של פקיעה בכל שבוע וגם מיסחר עד -17 30 מי צריך תוספת מיותרת לא מגדיל מחזורים מגדיל את כאבי הראש לכולם
    סגור
  • 32.
    תחליפו מהר את הכותרת: "הבורסה ז"ל כרגיל " ! (ל"ת)
    מאיר 08/08/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    ג'רוזלם השקעות עומדת לעוף בקרוב...
    גיספן 08/08/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קראו הודעות במאיה של 4 חודשים אחרונים ותבינו 500% זה בערך למעלה.
    סגור
  • 30.
    בורסה מורסה
    אורי 08/08/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בום ! עליות של 0.2% . איזה פגז. רגע. מה זה? המורסה נבהלה מעצמה. היא לא מאמינה שהיא יכולה לעלות בשתי עשריות אחוז. אל תדאגי מורסה. עוד קווצ' אחד קטן ואת באדום - המקום שאת רגילה להיות בו.
    סגור
  • מה אתה מצפה מהבורסה המסכנה והחולה הסובלת מפחד גבהים (ל"ת)
    אנליסט עממי 08/08/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    וכמו שכתבתי לכם לפני יומיים על טאוור, כרגיל צדקתי.
    אחת שמבינה א 08/08/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אני הסבתי את תשומת לבכם למניה הזאת, ולדוח שלה האחרון שנתנו תחזית חלשה לרבעון הזה, נו אז מה ציפיתם שטאוור תמשיך לעלות, מי שהקשיב לי הוא היה צריך למכור את מה שהרוויח בימים האחרונים, זה היה כל כך צפוי שטאוור תרד אחרי הדוחות שלה ותמשיך לרדת. אני מצפה מכם שפעם אחת תקשיבו לי ואם לא אז זבשכם. יום טוב, תהנו!
    סגור
  • 28.
    זוכרים את הכותר k+s מתרסקת בירידות של 10%?
    co007 08/08/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאז אותה כותרת בה תואר שהחברה לא תעמוד ביעדים. אותו יום סיימה עם ירידה שך 6%. למחרת טיפסה רק 5.5%. היום היא רק עולה 4.5%. די לחכימה ברמיז לגבי שוק האשלג...
    סגור
  • 27.
    הבורסה
    אלי 08/08/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש לי שאלה?? את מי ולמי זה עושה טוב שיש בורסה במתכוננת הזאת שאין מחזורי מסחר אין משקיעים זרים המוסדיים אומרים שמעדיפים להשקיע בשווקים בחול הציבור לא כל כך מתעניין להשקיע פה ואין כנארה גם רווחים מן הסתם אם אין רווחים גם אין גביית מיסים של 25 אחוז הרווחיות אנשים התפטרו אז מה הפתרון ??? להמשיך ככה אולי לסגור ??
    סגור
  • 26.
    תיזכורת
    איציק והחברים 08/08/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    א)המצב בארץ ובעולם לא טוב! פיקחו עיין! ב)כמו שהערכנו אמש, הפוקעים משחררים באיטיות את הסחורה המיותרת שקנו אמש..! ג)בהצלחה ויום טוב.
    סגור
  • 25.
    עורבוש במבי היקר
    מוכר סברס 08/08/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1)אתה לא צודק! ה5 סבים וסבתות שלי מגרוזיה ועיראק! ( אוי שיט! איך יצא לי 5 אם צ"ל רק 4! וואלה בעיה! 2)מה פרוש המילה "תלמבורגיני" ובאיזה שפה זה? 3)אני לא צריך בית ספר ולא יודע קרוא וכתוב! אני רק למדתי איך לספור את המיליוני גובות שלי! הבנת במבי?
    סגור
  • 24.
    טוטו - לוטו : באיזה שער גבעות תסיים היום?התשובה: תשאלו
    שאלה למקצוענים בלבד! 08/08/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את בעלי הקזינו. בברכה, פנסיונר צעיר. עצה טובה למשקיעים: היזהרו מאנליסטים, מטוקביסטים, וגם מיועצים אינטרסנטיים. תיפנו אך ורק ליועץ השקעות טוב ואמין וגם אז, אל תשימו אף פעם את כל הביצים בסל אחד. ועוד שתי עצות קטנות : 1. תפסת מרובה לא תפסת. 2. מי שאינו מבין כל כך בשוק ההון, מומלץ מאד שגם לא יכנס אליו. בריאות והצלחה לכולם ויום טוב.
    סגור
  • 23.
    אישור ועדת צמח ודי אם הפרסה הזו (ל"ת)
    ב17 בספטמבר 08/08/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    לאחד שמבין(11)
    סמנכל פוטאש 08/08/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שלום לך קוקי. אתה קרוב של אחת שמבינה? היא טובה ומבינה עניין! ואתה מבין? לאחר שטענת:כיל תזנק למעלה! כיל תעלה ללא הפסקה! כיל צריכה להמריא בלי מעצורים! אני מתקשר לבנק וקונה היום עוד 170 מליון שקל במניה! פשוט אני מאמין לך ואתה נשמע אמין! בהצלחה לשנינו!
    סגור
  • תיזהר בסוף תאכל הרבה חרא (ל"ת)
    לסמנכל 08/08/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    קבוצת דלק תרד ל 99000 עכשיו
    מכרתי דלק קנה כיל 08/08/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נראה את כיל עולה? דלק יורדת? נעשה פה כסף?
    סגור
  • 20.
    ל18: כנס כנס.
    עורב 08/08/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה גאון פיננסי. ובכלל לא תת רמה. אתה אפילו לא גרוזיני אמיתי ולא עיראקי. אתה שורטיסט מהמם ומיליונר אש. תביא תלמבורגיני בפעם הבאה , לביהס ללמוד לכתוב ולקרוא.
    סגור
  • 19.
    אני מנסה למכור נכסים ובניין 22400
    משה ששון ישר 08/08/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיל ב 2940 פריגו ב 46900 מי שקונה ממני ירא הברכה והצלחה
    סגור
  • 18.
    עורבוש במבי (10)בוקר טוב
    מוכר סברס בשוק 08/08/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה צודק במבי. אין לנו קופות ואין לנו ממש כלום! כל מה שיש לי כדי(בקושי) להתקיים זה: 70 ק"ג זהב ו 4 מליון ירוקים! וכל זה בבית במיזרון! באמת קשה..לא יודע איך נעבור את הבלאגן! אה..שכחתי ..כל השורט שיש לי זה סה"כ על אפריקה, והיא ירדה מאז שלקחתי שורט רק 99%!!
    סגור
  • 17.
    שמועות לגבי כחלון
    גאון 08/08/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עומד לקבל תפקיד על בבורסה. לעשות סדר. והתנאי הורדת המס בחצי. לתת דחיפה למחזורים. וכל המשקיעים שהשקיעו את כספם בחול. יחזרו לסחור כאן.
    סגור
  • 16.
    שמועות לגבי כחלון
    גאון 08/08/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עומד לקבל תפקיד על בבורסה. לעשות סדר. והתנאי הורדת המס בחצי. לתת דחיפה למחזורים. וכל המשקיעים שהשקיעו את כספם בחול. יחזרו לסחור כאן.
    סגור
  • מוטט את הסלולר, בינתיים רק מדבר. שלא יתקרב (ל"ת)
    מצאתם נביא חדש? 08/08/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 15.
    איפה ההתרסקות העולמית שהבטיחו לנו?
    מיקי 08/08/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יצאתי מהחדר האטום- ובנתיים, הכל נראה בסדר...
    סגור
  • 14.
    יאלה לשער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 08/08/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 13.
    רקח מניה הכי מורצת בבורסה המשך ירידות שם
    רקח 08/08/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרא של מניה ואין שם הרצה או שיש ? לא יודעת
    סגור
  • 12.
    גלוב ממשיכים לקדוח מי שמחזיק בטח ימכור היום (ל"ת)
    אתר מקביל 08/08/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נוכליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    אגורה בקרוב 08/08/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    כיל היום תזנק למעלה במחיר כזה לא חסר קופצים
    אחד שמבין 08/08/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כניראה שהיום בעיקבות מה שנאמר כיל תעלה בזמן הקרוב ללא הפסקה כי היא ניסחרת הרבה מאד מתחת לשוויה האמיתי מניה כזאת צריכה להמריא למעלה בלי מעצורים
    סגור
  • 10.
    דוח מעולה למזור, מעולה לטסלה. ורק אצלינו הכל עומד.
    עורב 08/08/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עוד ועדה ועוד ועדה. ושורטיסטים אל תשמחו, מהשחיקה גם אתם מפסידים. אני מקוה בשבילכם שיש לכם פנסיה ואיזה קופת גמל אחת לפחות...
    סגור
  • 9.
    חתוכוש היפה
    אלין 08/08/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הסבר לחברים שכל המניות חרטא שאתה ממליץ יורדות כי יש הטבה וזכויות ולא מסיבה אחרת! החלטתי שלבננו הראשון נקרא כמו לרך הנולד באנגליה : גורג...ועוד 6 שמות בהמשך!
    סגור
  • 8.
    היום יפתח חצי אחוז למעלה (ל"ת)
    שבי 08/08/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לאלי המקור 1 מה היעד החדש בלייפוייב אופציה2 החדשה ? (ל"ת)
    נירו אקספרס 08/08/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מה דעתכם על לייפוייב אופציה2 ? (ל"ת)
    נירו אקספרס 08/08/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    גלוב אקספלוריישן
    קולומבוס 08/08/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברים שימו לב למניה הזו. יש פה הזדמנות בסיכון קטן יחסית לעשות לפחות 80% בשבוע לתשומת ליבכם לא ממליץ רק רוצה שתשימו לב וכל אחד יעשה כראות עיניו.
    סגור
  • בקרובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    אגורה בקרוב 08/08/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    האם הצמד חמד הזה יתעורר לפני שיביאו חורבן?
    לפידניהו 08/08/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האם הם יתחילו לטפל בבורסה להוריד מס ולפטר את הדינוזאור האחרון האוזר? כל הפרופסורים למינהם מתגלים כבלון נפוח שלא יודע מה לעשות חוץ מלתת עצות לאחרים כאשר פשוטי העם יותר חכמים ומעשיים ובורחים מפה. צמד חמד תורידו מיד את המס. תפזרו את שישינסקי. תתחילו ליצא גז. תפסיקו להרוס את הכלכלה במו ידיכם גם ככה אתם לא עוזרים בכלום לפחות אל תפריעו. איפה הכלכלה החופשית שהטפתם לה? מסתבר שזה חופשי עד שיש רווחים אח"כ אתם חזירים ורוצים לאכל הכל.
    סגור
  • 3.
    היום נראה את המעוף הגוסס והנשלט מעט ירוק. כיל יעלה מעל
    אנליסט עממי 08/08/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    9 0
    1%. לדעתי המחיר של כיל מאד אטרקטיבי והגיע לתחתית ובמצב כזה כדאי לרכוש את המניה. בטווח של כחודשיים כיל יחזור לרמה של 35 ש"ח למניה. אל תשכחו שכל העולם זקוק לאשלג בדיוק כמו נפט. לשיקולכם!
    סגור
  • מסכים לכל מילה
    אשר 08/08/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כיל קניה חזקה והשקעה לטווח ארוך
    סגור
  • 2.
    סבלנות ועוד סבלנות לא להתרגש מהעליות האחרונות
    לכל מחזיקי רציו 08/08/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בסך הכל 13 אחוז בזמו האחרון רציו כיום שווה יותר מכפול ולהזכירכם תוך 3 וחצי חודשים נובל מתחילה קידוח לנפט אני מאמין שנס גדול יהיה לעם ישראל תחשבו נובל השקיעה באסדה שנבנת עכשו בקוראה מאות מיליוני דולרים למה כי הם מצאו והם יודעים שתהיה הפתעה גדולה ממש בקרוב יום טוב
    סגור
  • 1.
    מתי אחת מחברות הפקת האשלג המובילות
    co007 08/08/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יודיעו הורדנו את המחירים ל - 300$ לטונה ? בינתיים הכול בירבורים. בשורה התחתונה אחלה תרגיל של ספקולנטים שהורידו את אותן חברות שמפיקות אשלג על הבירכיים.
    סגור
  • בחוזים העתידים המחיר אשלגן עולה (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 08/08/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אחלה תרגיל רוסי לא מובן אולי זה קורה בגלל האמריקקי