המלצה שורית במיוחד: בית השקעות שמזהה אפסייד ענק במניית טאואר

בית ההשקעות האמריקני מותיר את המלצת הקניה למניית טאואר וקובע לה מחיר יעד של 10 דולר - אפסייד של 112% על מחירה הנוכחי
ראסל אלוונגר, צילום: יח"צ
בית ההשקעות האמריקני צ'רדן קפיטל ממשיך להאמין במניית חברת טאואר +0.87% טאואר 8,938 +0.87% טאואר בסיס:8,861 פתיחה:8,970 גבוה:9,030 נמוך:8,901 תמורה:40,061,165 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ומותיר בעינה את המלצת ה'קניה' למניה כשהוא מעניק לה של 10 דולר. מנהל מחלקת המחקר של צ'רדן, ג'יי סריואטסה, מציין כי ההתאוששות בשוק הסמיקונדקטור עשויה להשפיע לטובה על דו"חות הרבעון השני. מניית טאואר נמצאת במומנטום שלילי ביותר מאז חודש מאי 2012 ואבדה במהלך התקופה 70% מערכה.

סריואטסה מנמק את ההמלצה בכך שחברות הסמיקונדקטור הגדולות ובראשן מאגנה צ'יפ דווחו על תוצאות סבירות לרבעון השני של 2013 ואף צופים גידול צנוע נוסף גם ברבעון השלישי. מאגנה צ'יפ דווחה על עליה של כ-5% בשורת ההכנסות וצופה עליה בשיעור דומה גם ברבעון הבא.

בצ'רדן חוזים שטאואר תרשום הכנסות של 122-132 מיליון דולר ברבעון הנוכחי כשהצפי הממוצע של האנליסטים עומד על הכנסות של126 מיליון דולר. ברבעון השלישי צופים בצ'רדן עליה קלה נוספת בהכנסות שינועו בטווח של 130-140 מיליון דולר ברבעון השלישי. טאואר צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון השני ב-8 באוגוסט.

בצ'רדן מצפים לשמוע בשיחה הועידה הקרובה של החברה פרטים נוספים על ההתקשרויות האחרונות של טאואר עם אינטרנשיונל רסיפייר ונוג'ירה בנוסף לחוזה שלה עם חברה הודית לבניית מפעל שבבים בהודו. אנחנו אף מצפים מטאואר לדבר על הנפקת הזכויות האחרונה ותוכניותיה לייצוב התשלומים שלה. מניית טאואר עולה עם פתיחה המסחר הבוקר (ג') ב-2.6%.

מניית טאואר ממאי 2012
מניית טאואר ממאי 2012
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    טאוור זו מניה שמריצים אותה ולא חברת שבבים (ל"ת)
    אורן 10/08/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    טאואר
    יובל 06/08/2013 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני דברים חשובים על טאואר ב99% מהמקרים בהם הדולר עולה טאואר יורדת וב99.9% מהפעמים של פרסום הדוחות טאואר יורדת רבותי יש אינטרס מובהק של מנהלי החברה שהנייר ירד
    סגור
  • 14.
    להיתרחק מטאוור. מנייה זבל. (ל"ת)
    לא כדאי לכם. 06/08/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 13.
    אל תתפתו!!! הם רוצים לצאת!!! (ל"ת)
    נסראללה 06/08/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 12.
    הדרך ל3600 תהיה כמו טיל אל תפספסו את הרכבת (ל"ת)
    בעל עינין 06/08/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 11.
    איזה שטויות
    קוקוריקו 06/08/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פעם לפי השער הישן זה היה 3.5 $ כלומר לפי השער הנוכחי - 52.5 $ המלצות כמו חול... מופסד שם ים...
    סגור
  • 10.
    מנוע דיזל שנכנס לו אוויר לא ניתן להצתה
    טורבו דיזל 06/08/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה המצב של טאואר תקועה לאורך שנים עם המנייה שלה באותה נקודה והתיקון נשאר רק כלפי מטה. הזהרו מנייה מסוכנת ברמות שאי אפשר לתאר לא להכנס לארון קבורה כי אין דרך יציאה.
    סגור
  • 9.
    תעלה ועוד איך תתפלאו למפקפקים שבו בצד ואל תקנו (ל"ת)
    טאואר 06/08/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 8.
    הפעם היא תעלה חזק - הסדר עם הבנקים
    אבי 06/08/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    10 12
    העיק עליה חוב , העניין מסתדר יש לה מזומנים בקופה - כולם כבר לא מאינים בה היא איכזבה - אבל עכשיו שכולם פאסימיים היא תעלה
    סגור
  • 7.
    להתרחק מההמלצות
    דניאל 06/08/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לא לשכוח פלוריסטם הומלצה ל 8 דולר ו 7 דולר ו 6דולר תקועה ב3 דולר כבר שנתיים, ביוליין הומלצה ל 380 ראינו , גם טאואר הומלצה בעבר אזתעלה היום ומה מחר....מחכים לפריארים התורנים
    סגור
  • 6.
    מי שעיניו בראשו קונה אג"ח ו' של טאואר במקום את המניה:
    רואה ומראה 06/08/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מחיר 14% בערך מתחת לפארי, קופון 7.8% בשנה ב 2 תשלומים, אם תעלה כפי ההמלצה ההמרה "תיכנס לכסף" והאג"ח יפרוץ מעל הפארי. פוטנציאל לרווח הון. יותר בטוח מהמניה.
    סגור
  • 5.
    אותו צרדן נתן המלצות מלפני הספליט
    מושון 06/08/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    6 2
    המלצותיו של אותו בית השקעות היו להזכירכם 3דולר בחישוב פשוט 3דולר * 15 שווה 45 דולר שלאחר הספליט. אז מה קרה צרדן שכך השתנה . אני מזכר שבאותם המלצות צרדן לקחו בחשבון את שיטרי ההון. בקיצור הכל נוכלות ושקרים . ואני מאחל לאותם ממליצים שזה יבו להם בבריאות על מה שעשיתם למשקעים עם המניה הזאת . וזיכרו לאחר הדוח טאואר חוזרת ל1400/1200 רשמו זאת לפניכם
    סגור
  • בית ההשקעות צריך להמליץ על 50 $
    אורון 06/08/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא 10 $ עלובים. מה קרה לאיפה נעלמו פתאום 40$
    סגור
  • 4.
    למען ההוגנות תספרו שהמליץ אותו מחיר לפני ספליט 1:15
    זה בית השחלות לא השק 06/08/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כלומר פי 15 מהמחיר הנוכחי
    סגור
  • בית ההשקעות הנ"ל צריך להמליץ על 50$ לפחות
    אורון 06/08/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם שכחו את ההמלצה הקודמת
    סגור
  • 3.
    תקועים שם עם הרבה מאוד כסף. מי יציל אותם? (ל"ת)
    מני 06/08/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 2.
    חרא של מניה
    אנונימי 06/08/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    14 10
    לא לגעת עד שלא יגמר הסיפור עם הבנקים-הסיפור שלא נגמר...
    סגור
  • 1.
    ירדה יותר מידי - טאואר תציג בקרוב דוחות משופרים מי שלא
    טאואר 06/08/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    13 9
    מאמין יאכל את הכובע.
    סגור
  • לא נשאר כלום מהקובע כבר מזמן!!! (ל"ת)
    טאואר 06/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לא נשאר כלום זו עובדה אבל כובע ב- עין לא ב-ק.... (ל"ת)
    איבד אמונה 06/08/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור