ת"א סגרה בירידות: המעו"ף איבד 0.2%, כיל נחתה 2% במחזור הגבוה בבורסה

יצרנית האשלג הגרמנית K+S הודיעה שלא תעמוד בתחזיות ובמניית כיל נרשם לחץ תוך ריכוז המחזור הגבוה באחד העם, טאואר זנקה 7.2%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר (ג') בירידות שערים. ברקע למגמה באחד העם נרשמות ירידות שערים בבורסות אירופה (הדאקס מאבד 1.4%) ובוול סטריט (s&p 500 מאבד 0.7). מניית כיל רכזה את המחזור הגבוה בבורסה תוך שהיא מאבדת 2% נוספים מערכה, הפעם על רקע הודעת יצרנית האשלג הגרמנית K+S שלא תעמוד בתחזיות השנתיות.

מניות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש +2.62% דלק קידוחים 1,057 +2.62% דלק קידוחים יהש בסיס:1,030 פתיחה:1,025 גבוה:1,079 נמוך:1,011 תמורה:28,273,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משכו את תשומת לב המשקיעים, למרות שרשמו ירידות מינויות בלבד, זאת לאחר פירסום הצעת הרכש שבמסגרתה ינסה יצחק תשובה שוב למחוק את יתרת יחידות ההשתתפות שלהן מהמסחר בבורסה.

מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.2% ל-1,201 נקודות, ת"א 75 איבד 0.5% ומדד הביומד המשיך את המגמה החיובית מאתמול ועלה ב-0.65%. מחזור המסחר היה סביר ביחס לתקופה האחרונה ועמד על 972 מיליון שקל.

יצרנית האשלג הגרמנית K+S הודיעה שלא תעמוד בתחזיות לשנת 2013 וצוללת 10%. לאחר פרסום ההודעה החל לחץ גם על יצרנית האשלג הישראלית כיל -1.25% כיל 1,507 -1.25% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:41,255,684 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שרשמה ירידה של 2% תוך ריכוז המחזור הגבוה בבורסה שהסתכם ב-114 מיליון שקל.

עונת הדוחות בת"א המשיכה לרכז עניין, כאשר החברות נדרשו לפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2013 עד סוף חודש אוגוסט. היום הייתה זו פרת המזומנים של דנקנר, חברת הנדל"ן המניב גב ים +0.92% גב ים 163,800 +0.92% גב ים בסיס:162,300 פתיחה:164,000 גבוה:164,400 נמוך:162,500 תמורה:1,330,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שדיווחה על עלייה של כ-10% ברווח לסך של 91 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

בורסת וול סטריט פתחה את יום המסחר במגמה שלילית. מדד דאו ג'ונס מאבד 0.4%, ה-s&p 500 יורד ב-0.2% ומדד הנאסד"ק מאבד 0.1%.

בורסות אסיה ננעלו במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים. מדד ההאנג סנג בהונג קונג נחתך ב-1.3%, כשמניית בנק HSBC העיבה על המדד. מדד הקוספי ירד ב-0.5% ואילו מדד הניקיי היפני עלה ב-1%.

מניות במרכז

שותפויות דלק מרכזות עניין על רקע פירסום נוספת מצד בעל השליטה יצחק תשובה למחיקת דלק אנרגיה +3.38% דלק אנרגיה 140,700 +3.38% דלק אנרגיה בסיס:136,100 פתיחה:136,100 גבוה:142,700 נמוך:134,300 תמורה:380,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מהבורסה בהיקף כספי של 1.3 מיליארד שקל. במסגרת העדכון לתשקיף צוין שהשותפויות מנהלות מגעים לייצוא למדינות שכנות באמצעות הקמת צינור גז או מיכליות.

מניית טאואר -6.43% טאואר 11,060 -6.43% טאואר בסיס:11,820 פתיחה:11,750 גבוה:11,940 נמוך:10,790 תמורה:65,751,147 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רושמת עליה נאה לאחר שזכתה להמלצת קנייה מבית ההשקעות צ'רדן במחיר יעד של 10 דולר הגבוה ב-112% ממחיר המניה הבוקר.

סקופ -0.47% סקופ 10,600 -0.47% סקופ בסיס:10,650 פתיחה:10,650 גבוה:10,650 נמוך:10,480 תמורה:451,542 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתכות נסחרה בירידה ובמחזור גבוה לאחר שקרן פימי מכרה כ-13% מהמניות בהן החזיקה בתמורה לכ-50 מיליון שקל. המחזור היומי הממוצע במניה עומד על פחות מחצי מיליון שקל ואילו כיום הוא עמד על כ-40 מיליון שקל.

מניית קומפיוגן +0.98% קומפיוגן 1,129 +0.98% קומפיוגן בסיס:1,118 פתיחה:1,139 גבוה:1,139 נמוך:1,118 תמורה:209,017 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לרוץ קדימה לאחר שזינקה ב-40% אתמול. זאת, לאחר שחברת הביומד הודיעה אתמול כי חתמה על הסכם שת"פ עם ענקית התרופות באייר בהיקף כספי של חצי מיליארד דולר.

רווחי גב ים +0.92% גב ים 163,800 +0.92% גב ים בסיס:162,300 פתיחה:164,000 גבוה:164,400 נמוך:162,500 תמורה:1,330,502 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלו 10% ל-91 מיליון שקל ברבעון השני וההכנסות מעליית שווי הוגן זינקו 27%. בנוסף, החברה שבשליטת קבוצת IDB הודיעה כי חתמה על הסכם עם אפל בהרצליה. שי ליפמן: "גב ים אינה נמצאת בלב הבנייה הספקולטיבית בת"א; כולם היו מתים ש-Apple תשכור אצלם". לדוחות גב ים

אתמול פירסמה בזק -1.13% בזק 527 -1.13% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:530.8 נמוך:524.3 תמורה:39,142,113 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2013, שהיו טובות מצפי האנליסטים המוקדם. נציין כי מניית בזק ונגזרותיה אינטרנט זהב -0.61% אינטרנט זהב 2,752 -0.61% אינטרנט זהב בסיס:2,769 פתיחה:2,769 גבוה:2,770 נמוך:2,705 תמורה:176,486 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו בי קומיוניקיישנס -0.12% בי 6,069 -0.12% בי קומיוניקיישנס בסיס:6,076 פתיחה:6,099 גבוה:6,099 נמוך:5,945 תמורה:189,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משלימות מהלך עליות חד של עשרות ואף מאות אחוזים מאז תחילת 2013.
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    גבעות-טוביה החולב על שתיקה
    ראל00000037 06/08/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לדעתי מחר שער 3.5
    סגור
  • 44.
    רקח מחר המשך טיפוס עד 1650 אג
    סוחר 06/08/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יום חמישי תסגור כבר 1800 אג
    סגור
  • 43.
    המשך קצר
    איציק והחברים 06/08/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבענו כאן את דעתם של 16 בחורינו המלומדים! אני רוצה להאמין שהיה טעם מידי פעם להציץ ואולי לקחת רעיונות קונסטרוקטיבים! חברינו לא עסקו בטכני ובעוד שיטות הזויות לטעמנו! החברים עובדים על הדקויות של הכלכלה האמיתית ,ואני חושב שברמה שאין רבים שמכירים ושולטים בדברים! ערב טוב!
    סגור
  • 42.
    גיהנום ...כיל קורסת ב שתי אחוז נוספים ...סיוט..... (ל"ת)
    זאוס הסקסי 06/08/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לקרוס.... (ל"ת)
    ועוד תמשיך 06/08/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    משחקי פקיעה
    איציק והחברים 06/08/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אנו לא מתעסקים בפקיעות וכדומה ! לשאלתנו, הוסבר לנו ע"י הפוקעים שהם לא לקחו בחשבון ירידות כאלו בוול, ציפו לעליות!(דבילים) לכן הורידו המדד בבוקר ע"מ להכין פקיעתם! כיוון שבא להם הפןך!(דבילים) ווול מחליקה לנמוך, הם שומרים בכח שלא יברח! כבר הבענו כאן דעתנו שהבורסה גוססת עקב פקיעות הזויות, ועכשיו כל שבוע! הנושא של המס זניח לדעתנו!
    סגור
  • 40.
    קוסטה ריקה גן עדן חזרתי אתמול והבדיחה ממשיכה .נסעתי
    Dor 06/08/2013 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המדד היה 1237 חזרתי 1200 חחח איפה הקלקלן הטיפש הדחליל השחוט פחחחחח
    סגור
  • מי נוסע לקוסטה ריקה באוגוסט ?
    חורחה 06/08/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העונה שם היא דצמבר עד אפריל
    סגור
  • חחחח הוא שקר הוא היה בירוחם באכסנית נוער חחח הוא חי בסר
    דחלילון 07/08/2013 01:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסרט חחחחח לפחות אם אתה משקר תבדוק מה העונה הפופולרית בקוסטה ריקה חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • אפליה
    אי 06/08/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אפליה גזענית למה לא לקחת אותי כי פה פספסת לשמוע על עוד מיסים וגזירות כשהנה חם חם מהתנור רוצים לגבות עוד מיליארד שקל מביטוח לאומי כדי לחלק ערכות מגן
    סגור
  • טען עוד
  • אתה יכול לחזור,אף אחד לא סופר אותך (ל"ת)
    העורב 06/08/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מי כותב פה מי? דור אתה חבר (ל"ת)
    זה מתחזה ...לא כותב 06/08/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • My stupid friend (ל"ת)
    I love you 06/08/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    לא לפספס משהו קורה עולה 2.5% במחזור של 3 מיליון שח (ל"ת)
    דיסקונט השקעות 06/08/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 38.
    שימ לב לאייסקיור לפני סגירה תזנק מעל 70 אג
    קונה ומוכר 06/08/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בית ההשקעות IBI קונה שם בלי חשבון
    סגור
  • 37.
    שאלה לכבד כבד
    קלי קלות 06/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש עלי איזה שבע אלף לירות ספייר מה הירבחתי באבטיחים. הגמעה כאן באשדוד אומרים שטוב לקנות מאוף ולהוציא מיד מתי יעסה 100%. מה דעתך אחי, אפשר להביא מכה?
    סגור
  • 36.
    ל-26 אז תשאר שם יא זירו
    בנאדם כבד 06/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רתה כבר 3 שבועות חושב ירידות באמריקה .שתוק כבר .
    סגור
  • 35.
    ל-30 אתה לא גדול ולא זובי
    בנאדם כבד 06/08/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסנופי יש עוד 2 מה 26 ליולי
    סגור
  • 34.
    אייסקיור כבר שוב גבוה יומי עולה 8%.וזה ההתחלה רק של העליות (ל"ת)
    תראו 06/08/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    אני רוצה להזכיר לכם משהו לגבי טאוור
    אחת שמבינה א 06/08/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא זוכרת אם זה היה בדוחות האחרונים או לפני, אבל בשבוע שלפני הדוחות היא עלתה במשך שבוע רצוף והייתי בטוחה שהעליות בעקבות הדוחות הטובים שהיא עומדת לדווח ושהיא תמשיך לעלות, ואז כשדיוחה על הדוחות המניה ירדה בחדות, אני מקווה שהפעם הדבר לא יחזור על עצמו והמנייה הזאת תמשיך לעלות גם אחרי הדדוחות, הייתי רוצה להאמין שאקבל לפחות חצי מההשקעה שלי בטאוור. לגבי כיל, אני חושבת שאף אחד לא יודע מתי התחתית שלה, לכן אני ממליצה להתחיל להשקיע בסכום כסף קטן בשער הנוכחי, כדאי ומומלץ, בוא נצא מהנחה שכיל תגיע בסופו של דבר ל2300 אז תמשיכו לחזק בסכום כסף יותר גדול. המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אנונימי 06/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תראי מוזאיק עלתה בוול ב2 אחוז מוזאיק בוול עלתה 2 אחוז אמש פוטאש עלתה 1 אחוז בוול אמש כיל מהווה 9 אחוז סה מהם בשיווק הכולל אז לדעתי כיל הגיעה לנקודת תמיכה היום תראי לפי המחזור ןלכן אין סיכוי שתגיע ל 2300 הכי פחות ל2700 אולי עוד הודעה רגולטורית לא רלוונטית תוריד קצת בעקרון זו דעתי כל טוב לך ובהצלחה
    סגור
  • לאנונימי
    אחת שמבינה א 06/08/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כתבתי בהנחה שהיא תגיע אז מומלץ לחזק בסכום כסף גדול, גם אני לא מאמינה שהיא תגיע לשער הזה,... אבל בבורסה הכל יכול לקרות ואני לא אהיה מופתעת...ואני שוב חוזרת מומלץ ל התחיל לקנות בשער הנוכחי.
    סגור
  • אחלה המלצה (ל"ת)
    חחחחחחחחחחח 06/08/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    בבוקר נרשם פה על מנית אייסקיור ועכשיו מכרתי +5%
    משקיע 06/08/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה למי שקנה ממני
    סגור
  • 31.
    קנינו היום בIBI מניות של אייסקיור ואנו קונים עוד
    דורית 06/08/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לנו כיוון חיובי במניה ולפיכך החלטנו לקנות את מניות אייסיור.
    סגור
  • 30.
    אייסקיור מתחילה לטפס יפה מאוד בדרך היום מעל 70 אג
    אני גדול 06/08/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה וכמו שנאמר המניה מורצת אז שימו טוב לב למה קורה שם
    סגור
  • 29.
    לעקוב חברים... (ל"ת)
    אייסקיור מבשלת משהו 06/08/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    אין ספק שבזק עדיפה על בי קומינקשן ואינטרנט זהב-ראו היום (ל"ת)
    קובי 06/08/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 27.
    פלוריסטם קבלה מענק 12 מיליון ! צפו להפתעה 50% !!!!! (ל"ת)
    נסד"ק הודעה !!!!!! 06/08/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    היום לכל היותר מחר
    בנאדם כבד 06/08/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולמי שעוקב ורואה אין טעויות .היום לכל היותר מחר אמריקה מתחילה בגל ירידות ענק .ההשפעה שלו תבוא לידי ביטוי גם פה .תיכף זה מתחיל .
    סגור
  • אני כבר שבוע בחדר האטום. מתגונן מההפצצה שלך. (ל"ת)
    מיקי 06/08/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    אני כרגע רוצה להתייחס דווקא לאופציות מעוף
    אחת שמבינה א 06/08/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כידוע לכם משחק באופציות הוא מאוד מסוכן ומאוד מורכב ובמיוחד לאלו שאין להם ידע בכלל, אז מה שאני מציעה לכם זהב להפסיק להתייחס לכל מיני כותבים כאן שחושבים שהם הכי מבינים וממליצים אל אופצויות (קולים) בביטחון מלא זה פשוט חוסר אחריות. שבוע שעבר אני כתבתי ביום רביעי או חמישי שאני פשוט לא ממליצה על אופציות ולמה? עליכם לדעת כשהשוק מדשדש לא מומלץ לשחק באופציות מכיוון שלא ידוע לאיזה כיוון השוק יכול ללכת וכך אתם עלולים לסכן את כספיכם וגם אל תקנו לפי תחושת הבטן שלכם. אני תמיד ממליצה על קניית קולים אחרי יומיים של ירידות ובעיקר בחילת חודש, כעת זה ברור? וחוץ מזה אמרתי לכם שהמעוף ימשיך לדשדש זוכרים? יום טוב תהנו!
    סגור
  • לא נורא
    אי 06/08/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את כבר שנים משחקת בכסף קטן ונראה לי שקצת התייאשת ולי נראה שבספטמבר או אוקטובר דווקא כדאי להשקיע קצת בפוטים
    סגור
  • לאחת שמבינה א
    כיל 06/08/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שלום לך, מה דעתך לגבי כיל, אני בהפסד, למכור, לחזק?
    סגור
  • אני חושב שב2770 עד 2775 כדאית לא יותר ואז להמתין חודש (ל"ת)
    אנונימי 06/08/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אבוגן
    צורי 06/08/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחרונה עליה במספר העיסקאות ונפחם , האם מתקרבים להנפקה בארה"ב ?
    סגור
  • 23.
    רכשתי מניות של אייסיקיור מקווה שיריצו אותם עד 100 אג
    אני גדול 06/08/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה שגם הפעם אני אצליח להרוויח
    סגור
  • 22.
    במקום "חולשה בפתיחה" יש לכתוב "חולשה כרונית" ! (ל"ת)
    צבי 06/08/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 21.
    תראו מה מתבשל באייסיקיור מניה
    על האש 06/08/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עולה לאט לאט אבל כמו שנאמר פה ההרצה בעיצומה ונראה איפה תסיים היום
    סגור
  • 20.
    מי שלא בשורטים על המעו'ף
    בנאדם כבד 06/08/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הולך לפספס את המהלך של הלייף .ממז זאמבור קוסלואלי טקטוני חוצה יבשות בפתח .
    סגור
  • די להפחדות. זה לא יקרה. (ל"ת)
    sh 06/08/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    טוקבק אחד ומניה אייסיקיור בהרצה
    אייסיקיור 06/08/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תראו מה זה 4 סוחרים משחקים עם מנית אייסיקיור ומעלים אותה עוד ועוד
    סגור
  • 18.
    קניתי מניה אליום בתקווה שתרוץ צפונה
    דור 06/08/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה אכלתי אותה חזק .
    סגור
  • 17.
    אני חוזר ואומר לכם באופן הצלול
    בנאדם כבד 06/08/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ביותר .בורוסת העולם לפני התמוטטות קולוסאלית .אמריקה הולכת להפיל את שווקי העולם במפולת חוצת יבשות שלא היתה כדוגמתא בהסיטוריה האנשוית .זהירות נדרשת .
    סגור
  • 16.
    ל12 8 6 אני לא מבין זעטוטים כמוכם
    בנאדם כבד 06/08/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עושים כסף בבורסה ?
    סגור
  • 15.
    טאואר זינקה 15% לאחר שקשקשן הטכני אמר לא לגעת))!! (ל"ת)
    גורביץ 06/08/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    נסווקס הסינים באים הסינים באים הסינים באים (ל"ת)
    נירו אקספרס 06/08/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    נסווקס אופציה2 החלה להפציץ (ל"ת)
    נירו אקספרס 06/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    סוחרי יום משחקים אם אייסיקיור מניה מעלים למאלה להרצה
    שימו לב טוב טוב לגמדים הקטנים 06/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שימו לב המניה כרגע חיובית ובסוף היום תגמור מעל 12 אחוז למעלה ואפילו יותר אל תגידו לא שמעתם
    סגור
  • 11.
    עורבוש 8
    מדד 25 06/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבת שהברזתי? צדקת, יצאת תותח! פשוט החלטתי להבריז, הבנתי שאני לא רצוי בעליות! ארד קצת או הרבה, ואז אחליט! אגב, מי זה שהחליט שהיה צריך להיות מהלך עליות עצום וחד למעלה? לא ידעתי ולא דיווחו לי על זה!
    סגור
  • 10.
    לאנונימי
    כיל 06/08/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום לך. מה דעתך לגבי כיל מה הכיוון, תודה .
    סגור
  • הכיוון למטה וחזק
    אנונימי 06/08/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם אתה קצת מבין בניתוח טכני, נוצרה שם תבנית ראש-כתפיים עם יעד לכיוון 2100. שומר נפשו ירחק.
    סגור
  • 9.
    אייסיקיור מורצת שוב עד 80 אג
    הרצה 06/08/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתכוננו לזה אם תעבור את ה80 אג תמשיך עד 100 אג
    סגור
  • כל שבוע מגיע מניה אחרת שתפציץ.. לא לפספססססססססס (ל"ת)
    אייסקיור מבשלת משהו 06/08/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    הבורסה שלנו זה הדבר הכי מאפן בעולם. אין דברים כאלה
    עורב 06/08/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היה צריך להיות מהלך עליות עצום וחד למעלה. והבריז. הקולים נשחקים. לפחות יש לי מעט מהם, ואת הכל אני עושה בנסדק. פה אין עתיד, רק במניות שורה שניה.
    סגור
  • למה שהבורסה פה תעלה?
    בורסה מורסה 06/08/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    25% מס. סאגת הנפט ממשיכה. יהיר מפיל את כיל וח"ל ומתעסק בלחפש כסף מתחת לפנס שישנסקי ב' זה טמטום היה צריך למכר את כיל. אבל אין מה לעשות עם שר אוצר אטום וראש ממשלה מנותק.
    סגור
  • בורסה מורסה
    אורי 06/08/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראשית , לא כל הזכויות שמורות . אני שמח שיש המאמצים את הכינוי שנתתי ל...מורסה שלנו. שנית, מה מתלוננים. זו ה...בורסה הכי עיקבית בעולם.מטה מטה מטה מטה וכ"ו וכ"ו.
    סגור
  • פשוט מתאים לה השם מורסה כולנו רק סובלים פה (ל"ת)
    בורסה 06/08/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    בבילון וטאואר ובזק (ל"ת)
    למי שיש סבלנות 06/08/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    בלבד - האם גבעות תסיים היום ב"ש, ירוק כהה, אדום כהה? חח
    שאלה חזקה למקצועיים 06/08/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחח.......
    סגור
  • בעלי הקזינו. חחח...הפנסיונר הצעיר. (ל"ת)
    גדול - תשאל את 06/08/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • עיניכם כיצד הטיקבוקים עובדים - גם שאלתי וגם עניתי.
    עכשיו ראיתם במו 06/08/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בברכה, הפנסיונר הצעיר. בקיצור, כל הבורסה זה בלוף אחד גדול. היזהרו ממנה מאד ושימרו על כספכם ובריאותכם. חודש טוב!
    סגור
  • 5.
    לפיד מתחזה לשר אוצר. אכזבה ענקית. ישראבלוף אמיתי. (ל"ת)
    יוי 06/08/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    היום המעוף יורד מ 1200 (ל"ת)
    אנונימי 06/08/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 3.
    כנראה מצב המדינה על הקרשים והם מסתירים מאיתנו
    ועדת שישנסקי 06/08/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הם עברו מחליבת חלב הפרות לשאיבת הדם. עד שלא יהרגו פה את כל הפרות הם לא ינוחו.כמה עולה ועדת שישנסקי לאזרח.. האם שישינסקי מקבל משכרת או אחוזים ממה שיגבה?
    סגור
  • 2.
    עד שהבורסה לא תסגר שר הפייסבוק לא יבין מה זה שוק הון
    שלי 06/08/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הפך להיות פודל של ביבי מחריבים את הכלכלה שני הליצנים האלה לא אכפת להם מהעם בכלל והם ישלמו בבחירות הבאות
    סגור
  • 1.
    אצלנו לא צריך ממש סיבה תמיד הבורסה תרד (ל"ת)
    גל 06/08/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור