רני רהב: "להקים ועדת חקירה שתחקור את התוהו ובוהו בבורסה; כחלון חיסל את תעשיית הסלולר ואחראי לגירעון הענק"

במכתב שהעתק ממנו נשלח גם לראש הממשלה, שר האוצר ושרת המשפטים: "כחלון רצה להיות מאמא תרזה מכלכותא"
רני רהב, צילום: ביגי
התפרקות הבורסה בתל-אביב גורמת לדאגה גדולה לאיש יחסי הציבור רני רהב. שלח היום מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין, ובו הוא מבקש להקים ועדת חקירה באופן מיידי. "תהיתי אם לא הגיע הזמן שהיועץ המשפטי לממשלה יודיע כי בכוונתו להמליץ לממשלה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית, או ועדת בדיקה, או ועדה בראשות שופט עליון, שתבדוק את התוהו ובוהו שמתרחש בורסה לניירות ערך בתל-אביב".

אחרי שמנכ"לית הבורסה אסתר לבנון, יו"ר הבורסה, סם ברונפלד, ובכירים נוספים נטשו את הבורסה בשבועות האחרונים, יוצא רני רהב, המזוהה עם בעלי ההון בישראל, למאבק. "מוזר הדבר שהיועץ המשפטי לממשלה קורא כמו כל אדם בישראל את העיתונים ורואה את הזעקות לשמיים של ההנהלה שהתפטרה ושעדיין שותק".

"כחלון הביא לבריחת משקיעים מקומיים ובינלאומיים מהבורסה"
בשנים האחרונות מחזורי המסחר בבורסה הלכו ופחתו, הרגולציה גברה וחברות רבות נמחקו מהמסחר או שנמנעו מלהנפיק. רני רהב אינו רואה בעיין יפה את העובדה שמרבית הביקורת על מצבה הקשה של הבורסה הופנה להנהלתה. "מיותר להאשים דווקא את ראשי הבורסה במה שקרה לבורסה עצמה, גם אם יש להם חלק בכך", הוא כותב.

רהב מאשים את שר התקשורת לשעבר בחיסול תעשיית הסלולר במחי יד: "כחלון רצה להיות המאמא תרזה מכלכותא".

רני רהב מנצל את ההזדמנות לסגור (שוב) חשבון עם שר התקשורת לשעבר משה כחלון, שהביא להוזלת החשבונית החודשית של אזרחי ישראל לחברות הסלולר. לדברי רהב כחלון הביא לבריחת משקיעים מקומיים ובינלאומיים מהבורסה, ואף הוא שגרם לגירעון הענק בתקציב המדינה. זאת כיוון שפחתו התקבולים ממס חברות ומע"מ של חברות הסלולר.

רני רהב: "מחול השדים שמתחולל בין רשות ניירות ערך, הנהלת הבורסה הודירקטוריון מדיף ריח רע. ולמרות שמדובר ברגולטורים קדושים, המבוגר האחראי כאן בעיניי הוא אתה, היועץ המשפטי לממשלה, שחייב אפילו למראית עיין לבדוק את הנושא באופן דחוף".

המכתב ששלח רני רהב ליועהמ"ש
המכתב ששלח רני רהב ליועהמ"ש
המשך המכתב ליועהמ"ש
המשך המכתב ליועהמ"ש
תגובות לכתבה(110):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 101.
    מר רהב אתה יחצ״ן אינטרסנט מתנשא וחסר מושג
    אבי 06/08/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטענתך כחלון ריסק את הבורסה. צא ולמד קצת את הנושא. כחלון הזהיר ואיים ונתן להם אפשרות להוזיל מחירים. החברות התנשאו מעל דבריו בדיוק כמו שהן מתנשאות מעל כולנו. לכן עשה מעשה והטיב עם העם. האם על מקבלי ההחלטות לחשוש לפגוע בטייקונים בגלל הבורסה? כנראה שלא. כהרגלך, יצאת אינטרסנט צבוע וסמרטוטי
    סגור
  • 100.
    מהיום אמור רע ני הב הב
    רע ני הב הב 06/08/2013 06:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מסכן שנשתבשה עליו דעתו והקטע המנצחיק שהוא עושה מהדביליות שלו כסף חתיכת מגלומן חסר תרבות רע ני הב הב
    סגור
  • 99.
    אים כחלון לא היה עושה מעשה היו עכשיו עוד הרבה עניים
    א 06/08/2013 03:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי כחלון במעשיו חסך לכוללם מאות ₪ למשפחה. נכון שכמה מאות אנשים אוכלי חינם פוטרו(כי רוב המפוטרים עובדים בחברות החדשות) וגם כמה מנהלים עלובים, ספקים של יחצני ציבור וכד'. אבל הכול היה שווה. אם היו מטפלים כך ב מונופולים האחרים היה מצב הציבור משתפר בגדול כי הכול כאן יקר מאוד יחסית לאירופה וצפון אמריקה, ונכון ש כמה אלפי אוכלי חינם חלקם חברי וועד מושחתים היו בחוץ. אבל זה היה משתלם לכוללם.
    סגור
  • 98.
    לסלק את רודף הבצע השקרן והצבוע מכוכב נולד (ל"ת)
    אבי 06/08/2013 00:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 97.
    @תקראו את תגובה 16, צודק@@@
    עמית 05/08/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצופה של המדינה
    סגור
  • 96.
    אליקו בן ניסן
    רני רעב 05/08/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיילך לאכול הבלוף הזה
    סגור
  • 95.
    הלואי שהיו לנו עוד כחלונים
    אפי מהרצליה פיתוח 05/08/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלואי שמשה כחלון היהיה ראש ממשלה.הכל יראה אחרת.כחלון אשם במצב הבורסה?צחקתי.
    סגור
  • 94.
    ועדת חקירה
    ישראל 05/08/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש להקים ועדת חקירה על מנת שיבדקו איך רני רהב היחצן וחבריו הטייקונים שדדו את עם ישראל בכסף הנגזל ששילמנו עבור התקשורת רני חגג במסיבות ובקקוטילים עם השודדים הגדולים חבל זה חסר לו עכשין
    סגור
  • 93.
    גבעות דוגמא קלאסית לחקור ,עם הקומבינה שהרשות עושה לה
    וותיק1 05/08/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה לבורסה ,ככה מגנים על המשקיע הקטן ???
    סגור
  • 92.
    רני מפחד מכחלון (ל"ת)
    jou 05/08/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 91.
    אתם לא הבנתם אותו. הוא אומר שהבורסה דפוקה | (ל"ת)
    הוא צודק | 05/08/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 90.
    אם אני רהב רוצה לשלם אלפיים שקל לחודש חשבון סלולרי
    יגדלשיכחכדעכ 05/08/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפנה אל אחת מחברות הסלולר ויספר להם שהוא מאוד רוצה. הם יכתבו לו חשבונית בשימחה, ואת החשבונית שיפרסם בציבור שכולם ידעו שצריך לשלם 2000 שקל לחברות הסלולר. אם זה הרצון שלו, שיהיה אמיץ, ויבצע את צו ליבו ואמונתו. עד אז שב בשקט!!! כי תשתית הסלולרית שהיתה פה, לא היתה שווה אלפים שקל בחודש. יצרו מוצר שעולה מאה שקל לחודש, ומכרו אותו ככול שיכלו יותר גבוה. זה לא שוק חופשי, זה מונופול, או גאופול. וגאופול מפילים בעזרת המונופול של העם על השילטון.
    סגור
  • 89.
    הורדה מיידית של מס חברות- ומס רווח הון
    להציל את הכלכלה 05/08/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרת אסון - כולם בורחים - להוריד מס חברות ל 15% ומס רווח הון על הבורסה 15% - למשקעים לתווך ארוך 10% מס - אחרת נשאר כאן בלי כלכלה
    סגור
  • 88.
    רן
    אנונימי 05/08/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע העת שתרד מהעץ הגוה שתפשת אליו . אנלפבט מוגמר כמו בן דוב .
    סגור
  • 87.
    ויפתח אלוהים את פי האתון ( הדביל)
    פרנקל 05/08/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 86.
    רנילה מה הסיבה שאתה כל כך מתעקש לקבל תעודת אידיוט?
    YL 05/08/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתהההההה ????? לא מכיר את הארכי מר נזק מ IDB.???. זה שלקח יחצנים במקום כלכלנים שיצילו את החברה צר לי שאתה משנה לשנה יורד באיכות השרות עד שהפכת לליצן חצר שכל העם לועג לו. חושבני שלא יזיק לך באם תעשה בדק בית פנימה העולם השתנה מר להב אגב אתה יכול למסור זאת גם לפינוקיו
    סגור
  • 85.
    ממשלה תמימה
    אחד שמבין 05/08/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הממשלה מעלה מסים קטסטרופליים פרט למסים על הבורסה ובעקבות כך האזרחים מחרימים את הבורסה וחברות וטייקונים לא יוכלו לגייס כספים דבר שיוביל את המשק לקריסה טוטאלית, במצב הנוכחי עוד כמה שנים לא תהיה בכלל בורסה, אלה אם כן הממשלה תתחלף ותטיל מסים הוגנים על האזרח, במשפט אחד "ביבי יורה לעצמו ברגל" מצד אחד הוא נהנה מהמסים של האזרח הקטן ומצד שני הוא פוגע משמעותית בצמיחה של המשק ויוביל לקריסת המשק במוקדם או במאוחר!!!
    סגור
  • 84.
    צה לו ולמדור כלכלי? אוכל בת.. של טייקונים . פאטתתתתתתתת (ל"ת)
    טל 05/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    אולי רוני רהב ישתוק כבר? עף על עצמו הבחור , לך תהיה
    אחד 05/08/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שופט בראליטי
    סגור
  • 82.
    לא צריך וועדת חקירה , פשוט צריך להוריד את המס !!!! (ל"ת)
    רון 05/08/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 81.
    מי בעד
    לולי 05/08/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמליץ עליו כנשיא רפובליקת הבננות.
    סגור
  • 80.
    מה עוזר ועדה? אולי שלי תגיש בג"ץ? י
    עוד ועדה? 05/08/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאשים את כחלון? תאשים את שלי יחימוביץ ולפיד ואת המס 25%
    סגור
  • 79.
    רני Who ? (ל"ת)
    יוסי 05/08/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 78.
    כל הכבוד רני
    אלטרזייגר 05/08/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמעט שנשכח כחלון החזרת אותו לכותרות.כבוד
    סגור
  • 77.
    מי שמך שר ושופט עלינו ! כחלון לא היה נגיד בנק ישראל (ל"ת)
    פריד היהודי 05/08/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 76.
    למה אתה קופץ? ועדת החקירה שלך נוחי שלך יהיה בכותרות (ל"ת)
    תחרות עם בנייהו? 05/08/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    רני האם שילמת מכיסך את החשבון הטלפון או הזדכית במע"מ
    האיש הכי בזוי במדינה 05/08/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    על החשבון. איש בזוי שמנקה את כל הוצאותיו ממס הכנסה וממע"מ כך ששום שקל לא תרמת למדינה אלא להיפך לקחת ממע"מ את מה שאני ושכמותי שילמנו ואתה מטיף מוסר . אתה מייצג את כל הנצלנים שמכניסים את כל הוצאותיהם גם האישיות על חשבון העסק כך שאתה ואלו שאתה מייצג מוצצים את הכנסות מע"מ ומס הכנסה
    סגור
  • שילמת חשבונות גדולים? מה היה כל כך הרבה לקשקש?
    ל 75 05/08/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למסור מידע עכשיו יצאתי מהבנק , עכשיו אני בתחנת אוטובוס, עכשיו האוטובוס הגיע , כשאגיע אני אתקשר שוב...חחח הישראלים מקשקשים וא"חכ בוכים שהם צריכים לשלם . לסגור את הפה !!!!! זה כל מה שהייתם צריכים לעשות
    סגור
  • 74.
    57 צודק צודק (ל"ת)
    tr 05/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    קשקשן
    רוני 05/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רהב יא קשקשן שכמוך. אין לך מושג במציאות הכלכלית. איך הפכת להיות היחצן הכי פופולרי בארץ? כל משפחה משלמת היום 400-500 שקל פחות על תקשורת. בשבילך זה גרושים בשבילם זה ההבדל בין לטבוע לבין לגמור את החודש.
    סגור
  • 72.
    מסכן ,מה לעשות אין כסף שקונה מח ושכל בסופר.... (ל"ת)
    tr 05/08/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 71.
    מאיפה הביאו את הדבר הזה (ל"ת)
    למה 05/08/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 70.
    פשוט אידיוט
    אלי 05/08/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לשפשף העיניים ולא להאמין!!!!
    סגור
  • 69.
    עכשיו מתחיל הרס יסודי של ענף הנדלן ! בכיה לדורות ! הס
    אבי 05/08/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו מתחיל הרס יסודי של ענף הנדלן ! בכיה לדורות ! הסולולר זה כסף קטן והרס קטן לעומת הנדלן - מס שבח יהרוס את הענף - הממשלה תפסיד בסוף לתווך של שנה שנתיים כמו שהפסידה מהגדלת מס על הבורסה . באמצע הבריחה מדליקים מדורה ענקית להבריח את הנותרים !
    סגור
  • 68.
    We all know what companies pay you, Rahav
    Pasul Le'edut 05/08/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    This guy is his masters' voice and is paid to get their interests published in the papers. I specially liked his saying that although the Sock Exchange (Bursa) management had some responsibilty for the situation - they should not be interrogated. The guy could not even hide his interests. In Judaism, 3 types of persons are not allowed to witness: A fool, a deaf person and a child. Mr. Rahav is certainly not a deaf person, nor a child.
    סגור
  • 67.
    אחרי העקיצה שעשו לנו עם שישנסקי אני כבר ברחתי מהשוק הזה
    יוסי 05/08/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הם חבורה אחת גדולה של רמאים שלקחו אותנו רק לכיוון אחד תשקיעו בגז אמרו אם תמצאו תקבלו את רווחי ההשקעה ואם לא זה הסיכון.אחרי שמצאנו אמרו לנו חייכו אכלתם אותה. ושלא לדבר על ה5% מס שהעלו.אז עדיף להשקיע בחוץ והמס שלנו ילך על גויים ולא יהודים תחמנים שלא מבינים שאין חוכמות והכל חוזר להם כמו בומרנג,התייחסו אלינו כמו לכלבים ועכשיו אין להם ממי לחלוב. שלא תרזה בטעות רנושששש.
    סגור
  • לאף אחד לא אכפת מהאזרח . גם לא שלי יחימוביץ עם הבג"ץ
    בדיוק 05/08/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלה לא תראו שקל כי הכסף יכנס לכיס של הממשלה שתבזבז אותו ואחכ אין. כמו שעשתה עם כספי הפנסיה שהעלו את גיל הפרישה וגם קיצצו 50% מההכנסה לכולם בטענה שציבור סוחב על גבו את המגזר השמן ויש לקצץ בהוצאות אחרת הקופות יפשטו רגל . השלב הבא זה בטוח לאומי גם העלו את גיל הפרישה זה לא מספיק להם רוצים עוד. כך שלא חשוב כמה כסף יש להם הם יבזבזו. עדיף שלא יהיה להם כלום. שיבכו הרבה
    סגור
  • 66.
    רק במדינה הזוייה יכול אדם כמו רני רהב להיות
    דני 05/08/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    15 1
    רני רהב לקקן ומשרתם של אדונים שאין לא מושג בכלכלה והגיע למעמד שלו בזכות הליקוקים שלו ללאה רבין רק במדינה הזוייה כמו ישראל איש ללא השכלה וללא יכולת ביטוי והתבטאות כמו רני רהב יכול להיות יחצ"ן צמרת
    סגור
  • 65.
    זווית ראייה
    ישראלי 05/08/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה גם דרך להסתכל על החיים המדינה הפסידה מיסים כי אדם ששילם 800 משלם היום 99 נכון בעיה לחברות בעיה למדינה וטוב לאזרח . אז השאלה האם המדינה צריכה להרשות שוד אזרחייה כי תהייה שותפה בחגיגת העשק ותראה מיסים ומאחר והמדינה נשלטת בידי ממשלה שנשלטת בידי לוביסטים כמוך מובן עכשיו מקורן של דמעות התנין
    סגור
  • 64.
    לא צריך ועדה
    אנונימי 05/08/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבורסה קורסת בגלל ריבוי נוכלים שגייסו כסף בבוראסה מתוך הנחה שאם ירויחו הרווחים כולם שלהם ואם יפסידו ההפסדים כולם של הציבור. לציבור נמאס והוא מדיר רגליו מהבורסה. לא צריך ועדת חקירה כדי להבין זאת. כדי להשיב לבורסה חיים צריך לנקות את האורווה (בורסה) מכל הלכלוך שדבק בה .
    סגור
  • 63.
    ועדת חקירה: יחצנים ולוביסטים רומסים את האזרחים
    צבוטאותי 05/08/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אין גבול, השופר של עושקי העם, נמצא כנראה בבעיה מזומנים קשה, אולי מסופריי האג"ח של תשובה, דנקנר, יכולים לתרום לו קצת. כחלון היחיד שעשה את המוטל עליו- נבחר ע"י הציבור והוא דואג לו. רני רהב נבחר, בתשלום ,ע"י הטייקונים, ומסייע להם לעשוק אותנו. הבורסה היתה נפלאה, גם לפני 10 ו 20 שנה. אגב גם כיום חברות התקשורת מרוויחות מיליונים, ראו בז רווח של 473 מיליון ברבעון !!! זה לא מספיק לך ..???
    סגור
  • 62.
    רני רהב ימכור גם את אמא שלו בשביל עוד כסף
    עמית 05/08/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אתה תדבר???אם יביאו לך כסף אתה גם תצדיק את הצורר ימ"ש...
    סגור
  • 61.
    דווקא הסלולר שלי עובד מצויין (ל"ת)
    א 05/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 60.
    נו באמת מר רהב
    אריה 05/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אכפת לך מהעם הפשוט? חלילה. אתה לא מייצג אותנו, אתה מייצג את העושקים,הגוזרים,ה"ספרים" אז תרגע חבוב,עשה כסף על גבינו שב בבית ושתוק
    סגור
  • 59.
    כחלון לראשות הממשלה, רני רהב לפח האשפה (ל"ת)
    אחד 05/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    27 1
    סגור
  • 58.
    זה אמיתי?
    צה גווארה 05/08/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    איזו סיבה יש למערכת לתת לגוש שומן הזה במה? למה הוא נבחר לאיזה תפקיד ציבורי? האם הוא כתב דוקטורט או אפילו עבודת מאסטר כלשהי על הנושא? האם הוא בכלל עשה משהו לטובת המדינה אי פעם ולא לטובת ביתו ובטנו? מי הוא בכלל היצור הזה, עבד הטייקונים שמצידו שהמדינה תחזור לימי הביניים - כמה שליטים והשאר עבדים שלהם. בושה לאתר שבכלל נותן לזה במה!
    סגור
  • 57.
    מה שהרס את שוק ההון בישראל
    רני רהב היקר 05/08/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    18 1
    זה חוסר האמון של משקיעים בחארות כמוך וכמו הלקוחות שלך, שכל מטרתם היא לחלוף את הציבור אין לך בושה חברות כמו שופרסל וסלקום שחילקו להנהלות שלהם מאות מליונים דמי שתיקה לקרטל המטורף שהיה פה! אין לך בושה חתול שמן ומכוער
    סגור
  • 56.
    בכל העולם הבורסה משמשת לפיתוח הכלכלה ולהשקעה
    אלי 05/08/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בישראל מאז שהוקמה הבורסה היא נתפסת כקזינו שניתן לחלוב אותו בלי סוף. ככה גמרו את הבורסה וגם שלחו את המשקיעים לשוק הנדל"ן שם אין מיסוי, יש ריבית ויש רווח הון. אחרי שהרגו גם את שוק הנדל"ן בגלל התקמצנות בהפשרת קרקע עברו המשקיעים לחו"ל ועכשיו תלכו תחפשו אותם.
    סגור
  • 55.
    קונסול של כבוד של איי שלמה...
    אנונימי 05/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    16 0
    נקניק עם נהג - מחנה את האוטו ללא שום קשר לתמרורים - אוטו עם מספר של שגרירים.
    סגור
  • 54.
    לקקן
    אזרחי 05/08/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מי נותן כותרת כזו לקשקשן , הפודל של הטייקונים.
    סגור
  • 53.
    רני רהב - האיש השנוא ביותר בישראל ! (ל"ת)
    סאקו 05/08/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • אחרי יהיר לפיד (ל"ת)
    עבד כי ימלוך 05/08/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 52.
    ליצן החצר...
    RS 05/08/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הלקוחות שלך עשו עלינו לא סיבוב, עשרה סיבובים ושחטו אותנו במחירים עד שכחלון אחד העז!!! איך אתה מר רהב, מרהיב עוז להלך עלינו אימים נוכח התנהלות חברות הסלולר שסוף סוף זכו לתגמול הולם?!
    סגור
  • 51.
    אתם מבינים מה הוא בעצם אומר
    אבי 05/08/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    18 0
    שכל המדינה צריכה לממן את הטייקונים שימשיכו לגנוב לנו ולהעביר חלק לרני רהב שיגיד כמה הם נחמדים. כנראה הפסיקו להעביר אליו חלק מהמיליונים אז הוא הולך לכוכב נולד להשלמת הכנסה.
    סגור
  • 50.
    מי אתה רני רהב?
    אורי 05/08/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כדי לתת בקורת משמעותית על משהו בעולמנו, חשוב שהמבקר יהיה מישהו שעשה משהו בעולמנו. משהו קטן אבל משהו...
    סגור
  • 49.
    לגופו של עניין הבחור צודק 100%
    יניב 05/08/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 17
    גם אני כתבתי מכתב כזה לפניי יותר משנה לשר כחלון , אמרתי שזו תהיה בכיה לדורות המהלך החד והמהיר ! אלפיי עובדים פוטרו מתעשיית התקשורת , המס' ששולם למדינה ירד במאות מיליונים ואנחנו משלמים על זה בעוד אחוז מס' לללללכוולם ! מה חשבתם אין ארוחות חינם . חבל שחברות הסלולר היו חזירות ולא באו לקראת הלקוח והורידו את דקת זמן אוויר ב40 - 50 אחוז , יכלו לחסוך המון בעיות...
    סגור
  • אתה צודק, החזירות היא שהרגה את תעשיית הסלולר (ל"ת)
    אחד 05/08/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 48.
    ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין
    שלום 05/08/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עליך לחקור את הקשר בין רהב המתרברב לבין בעלי ההון / שלטון שרוצה לקחת מהעם ולהעביר לחברים שלו. בושה וחרפה שיש אנשים כאלו במדינה ונותנים להם במה לשטויות שמדברים . רני - המדינה שייכת לעם ולא לך או למקורביך. !!!!!!!!!!
    סגור
  • 47.
    זה מריח לי אינטרסים.......יש לי הצעה ללפיד.
    איציק ר 05/08/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנשים שמושקעים בבורסה רשמו רווחים לא ממומשים,לקראת סוף השנה הורד המס לשבועיים,עבור מכירה רעיונית,וככה תכניס סכומים יפים למדינה.
    סגור
  • 46.
    כחלון ראש ממשלה.היה השר הטוב ביותר (ל"ת)
    יודביץ 05/08/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 45.
    תעיפו את התמונה שלו דחוף (ל"ת)
    דודו 05/08/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • למה הוא לא מתגלח? (ל"ת)
    אנונימי 05/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 44.
    תדאג לאזרחים ולא לטיקונים ביגפוט (ל"ת)
    בני בום 05/08/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 43.
    מה שהחריב את הבורסה הרעועה הוא הפופוליזם (ל"ת)
    חוסר כדאיות בגלל המס 05/08/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 42.
    הפעם ראשונה שהוא צודק.הרודת התעריפים למחיר מגוחך - רעה
    רמי 05/08/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 15
    ללא ספק שהיו צרכים להוריד את התעריפים, אבל בהדרגה ולא בבת אחת ולא למחירים מצחיקים של 100 שח' לשיחות ללא הגבלה + הודעות ללא הגבלה + חבילה לחו"ל. כל דבר קיצוני או פתאומי שהרגולטור יוצר/גורם - הנזק שבה עולה על התועלת שבה. מאות הפסידו מקום עבודה ואלפים הפסידו את החסכונות שלהם.
    סגור
  • 41.
    יודעים מה גרם להרס הבורסה זה המס ההזוי 25%
    לרני רהב 05/08/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מיסים מיסים מיסים מה יש פה עוד לנחש?
    סגור
  • 40.
    הנידון ?????????? (ל"ת)
    פחחחחחחחחחחח 05/08/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    עוד אחד שמבין
    co007 05/08/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בשורה התחתונה, אין שום הצדקה שישלמו על שיחות בסלולארים יותר מאשר במערב אירופה וצפון אמריקה.
    סגור
  • 38.
    לך הביתה (ל"ת)
    qqq 05/08/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 37.
    מה המניע של העורך לשים בכותרת ראשית יחצן ...?! (ל"ת)
    מושחתים 05/08/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 36.
    לסגור את הבורסה כמה שיותר מהר במדינה הזאת לא צריך את
    קובי 05/08/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבלוף הזה שקוראים לא בורסה מדינה הבורסה גורמת להרבה אנשים תמימים שרוצים להשקיע בבורסה ולהנות מההשקעה שלהם להפסיד את כספם בגלל שיש הרבה נוכלים בבורסה ואין מי שיגן על המשקיע הישר
    סגור
  • 35.
    כשאני אמרתי
    מדהים 05/08/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם כל אחד היה מדבר פחות בטלפונים היו מוזילים את המחיר אם האנשים המוותרים חודש על קניית קוטג' היו מוזילים אך המהומה גרמה לכך שהוזילו את הקוטג' והעלו את הגבינה ובסוף הכל עלה. האנשים מקשקשים בסלולרי כל הזמן מדווחים על כל שטות שהם עושים כשזה עלה להם כסף הם בכו. ברור שכתוצאה מהוזלת המחירים והתחרות פוטרו אנשים, ובסוף המחירים לא ישארו זולים החברות לא ישרדו כך לאורך זמן. קחו אחריות גם . ואל תקחו משכנתאות של מליון שח כשתקרסו אנחנו נצטרך לשלם גם עבורכם. זה לא רוע.
    סגור
  • 34.
    אם הוא נראה אהבל, מדבר כמו אהבל והולך כמו אהבל
    שוקי 05/08/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אז הוא אהבל. טיעוניו של המלומד לגבי הסלולר הוא טיעון טפשי מאין כמותו שמעיד על הבנתו בכלכלה. החסכון של כחלון לאזרחי ישראל הינו שווה לגובה הנזק שנגרם לטייקונים, וזה לפי מודל NPV פשוט של הרווח לצרכנים שמשתקף בירידה בשווי החברות. הכסף עבר לכיסים שלנו וכחלון יצא גדול. לשיטתו כדאי להעלות מחירים באופן מונופוליסטי לכל השירותים ואז ניצור כאן חברות רווחיות מאין כמותן. אדיוט.
    סגור
  • 33.
    רני, לך תחליף את מוגבה בזיממבובאה (ל"ת)
    איציק 05/08/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 32.
    טיפש מתנשא הרוויח מיליונים מהסלולר על חשבוננו בכין (ל"ת)
    טומי 05/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 31.
    כיל 34 שח למנייה !!!!טוסייי כבררר למעלהההההההההההההההה (ל"ת)
    כיל-34 למנייה 05/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 30.
    "חרה צף על פני המים" לא משנה כמה עמוק
    אביב 05/08/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ידחפו אותו....מה הקשר לכחלון ,,,,2 חברות שגזרו מליארדים ועדין מרוויחות מליארדים,,,,תסתכל על נוחי שמחק מליארדים לבייב ,,,זיסר ,ועוד רבים שכמותם לקחו הכסף השקיעו בחול מחקו שם ובאם למחוק כאן,,,אז תגיד לי מה אתה חושב שכולם טמבלים....
    סגור
  • 29.
    רהב הוא הבנאדם הכי טיפש או הכי מושחת (ל"ת)
    or 05/08/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 28.
    כחלון הושיע אותנו מהגזל המונופוליסטי, הדרישה היא אנטי
    צדק חברתי 05/08/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    15 1
    וחזרה לשוק העבדים שמשרתים את הטייקונים.
    סגור
  • 27.
    רני רהב כנס
    שמעון 05/08/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    20 1
    אתה מטומטם וחסר כל ידע ולך לא איכפת שחשבון הטלפון יהיה 1000 שח כי אתה לא משלם שמן נפוח תחזור ללול שלך מהר
    סגור
  • 26.
    מה קרה רוני....כבר אין "טייקונים"..שימלאו לך את התח..
    גמד 05/08/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    18 1
    רוני..2 דברים לומר לך 1. הרבה זמן לא קבלת צומי... 2. כנראה שגם נגמרו המזומנים..וכבר אין צורך בך....צימצומיםם...ואתה מקלל את הרגע..שה"משוגע" כחלון"..הרס לך את העסקים....רק לראות אותך מבלי לשמוע...זו חלחלה....הבנתי שבחריה מחפשים עובד...נסה שם
    סגור
  • 25.
    שהוא אומר את הדברים ישר 80% מהעמ(ך) רוצים את כחלון חזרה (ל"ת)
    אני מסכים עם רני אבל 05/08/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 24.
    כיל תעלי כברררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
    כיל=34 שח למנייה 05/08/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניית כיל היום 34 שח פיר מנייה!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 23.
    רני כל הכבוד
    אשר 05/08/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 15
    עברינים השתלתו על הבורסה
    סגור
  • 22.
    כולם יודעים שהעלה של המס הרגה את הבורסה והם מחפסים אשמי (ל"ת)
    אריק / 05/08/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    בוא רהב ונבדוק רמאויות בבורסה ומידע פנים אצל החברים שלך (ל"ת)
    חחחחחחחח 05/08/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 20.
    מודאג מאוד
    שימי 05/08/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה עם המפיונרים והמכונות של שחקני המעוף
    סגור
  • 19.
    הבורסה המס הרג את הבורסה ולגבה כחלון הוא גדוללללללללל (ל"ת)
    אריק / 05/08/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 18.
    אתה שליח של נוחי
    מועדון הגנקי 05/08/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אתה וחבריך מכוכב נולד דאגתם לקצר לנו את עונת האח הגדול אנו רוצים עוד זמן מסך ליניב ודורין
    סגור
  • 17.
    מדוע בכלל מצטטים מה הוא אומר? מה הידע שלו בכלכלה ,?ברגו
    rvc 05/08/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    17 2
    ברגולציה ובתספורות??
    סגור
  • צריך למנות אותו לנגיד בנק ישראל (ל"ת)
    אנונימי 05/08/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שר האוצר שלך (ל"ת)
    כמו הידע של 05/08/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    מדינה שאפסים הם סלב האיש עילג וטיפש
    איתן 05/08/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    21 1
    הוא מבין בכלכלה ושוק ההון כמו במוסיקה בכוכב נולד , למה שלא יהיה גם נשיא בית משפט העליון הרי הוא שופט בכוכב נולד ושופט זה שופט
    סגור
  • 15.
    להחזיר סליקה לאותו היום ומס ל- O (ל"ת)
    פה גדול לא מספיק רני 05/08/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 14.
    צודק אבל
    שלמה גרינברג 05/08/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המכתב אינו צריך להישלח ליועץ המשפטי שהרי זה לא ידע היכן להתחיל ובכול מקרה הכול ייגמר ויוחלט בין אותם אנשים שאחראים על הבורסה בישראל מאז ומעולם, אנשים שהבנתם בשוק ההון קשורה במאווהים הפוליטיים שלהם או באגו. אתה צודק בקשר לכחלון והפופוליזם אבל הצעותיך לא יאומצו כי להתעסק עם ולהבריא את הבורסה ייחשב, באווירה של היום, כצעד מחסל קריירה לפוליטיקאי הממוצע. כול מה שצריך זה פשוט לתרגם ולהעתיק את מנגנון הנאסד"ק והסביבה העסקית שקשורה בו אבל זה הרי יעורר וישחק לידם של כול אותם "צדיקים" שחיטטו בעברם של פרנקל וליידנר. רק אם גיל דווייד וד"ר פרוסט יעשו את מה שעשה אייל ולדמן אולי יעורר את בעלי ההחלטה לפעול. צריך לזכור ולהזכיר שהיה זה סם ברונפלד שהחייה את הבורסה ואותו מאשימים בהריסתה, חבל על הדיו רני.
    סגור
  • 13.
    כמה שילמו לך לפתוח את הפה? (ל"ת)
    שי 05/08/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 12.
    ועדת חקירה לטמטום אנשי יח"צ (ל"ת)
    הוא צמא ליחס 05/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 11.
    כל הכבוד למשה כחלון
    גוגל 05/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    28 1
    אחרים רק מדברים. תתבייש רני רהב.
    סגור
  • 10.
    אורן זריף לנגידות בנק ישראל (ל"ת)
    גנדלף 05/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 9.
    רני רהב צודק בעל מילה גם אם הוא נראה מגוחך !!! (ל"ת)
    1 05/08/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • 8.
    הנדון לא הנידון
    פינוקיו 05/08/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קופיף עילג
    סגור
  • 7.
    וואו איזה חוסר דיוק-את התחת לא הייתי מנגב עם זה. כנסו
    דן 05/08/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    20 0
    השר כחלון מחק את הבורסה בגלל תחרות בסלולר?מדהים כמה הוא משוחד כי הוא עלה לחבריו בעלי חברות הסלולר הגדולות הרבה כסף. כאילו כל המשקיעים האמריקאים השקיעו פה ב-3 חברות סלולר ותו לא. כאילו שהמס עלה על הבורסה לא השפיעה. המכתב כתוב לכאורה בלשון יפה ומנוסחת אבל לנגב עם זה תתחת לא הייתי מנגב,כמו לתת ליד בן 6 לכתוב מסמך. בושה שאתם העלתם את השטויות האלה ומסע ההכפשה נגד כחלון לאתר
    סגור
  • 6.
    כל מילה בסלע
    אהוד 05/08/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 12
    הפופוליזם הורס כל חלקה טובה במדינה
    סגור
  • 5.
    איך אתה מעז
    מילקי XL קצפת 05/08/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    9 2
    עם תיק ני"ע של מיליון דולר ככה לצאת בהאשמות בוקרה פיל מישמיש
    סגור
  • 4.
    למה יחצן מקבל כותרת באתר כלכלי ?
    בב 05/08/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ומה זה עיניינו מה שקורה בבורסה?
    סגור
  • הבעיה שהוא יחצן דביל
    מונו מונו 06/08/2013 06:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחתיכת זב החוטם הזה מצפון תל אביב צריך לתת בראש טוב עשתה הגב אריסון שהעיפה אותו לכל הרוחות טמבל מי שעובד עם האידיוט הזה
    סגור
  • 3.
    מה אני יגיד לכם -הנגיד הבא (ל"ת)
    ניר 05/08/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    בורסה רעה רעה רעה!
    בוקרה פיל מישמיש 05/08/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תחזירו לנו את רוני מיילי!
    סגור
  • 1.
    לבדוק מייד שמא גורמים עבריינים השתלטו על הבורסה בת"א (ל"ת)
    מאיר 05/08/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • אלוואי ושתיהיה חסר כל