סגירה מעורבת בת"א: כיל שוב הכבידה על המעו"ף, מניית קומפיוג'ן טסה 40%

המעו"ף איבד 0.44%, ת"א 75 עלה 0.9%. בזק קפצה 1.7% לאחר שעמדה בתחזיות האנליסטים והודיעה על דיבידנד של 1.5 מיליארד שקל. קומפיוג'ן דיווחה על הסכם בסך חצי מיליארד ד' עם באייר
 |  (75)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל-אביב נסגר במגמה מעורבת ובהבדלים משמעותיים בין המדדים השונים. בעוד שמדד המעו"ף איבד 0.44%, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.88% כשהוא זוכה לרוח גבית מקומפיוג'ן שזינקה 40% לאחר שדיווחה על הסכם ענק עם באייר הגרמנית. המסחר בת"א הושפע מהמגמה המעורבת בפתיחת שבוע המסחר במזרח הרחוק ומהמגמה המעורבת שמאפיינת את הבורסות באירופה ואת פתיחת המסחר בוול סטריט.

מדד המעו"ף ירד ב-0.44% ל-1,203 נקודות, ת"א 75 עלה ב-0.88%, מדד הבנקים נותר ללא שינוי משמעותי, מדד הביומד זינק ב-3.85%. המחזור בשוק הסתכם בכ-983 מיליון שקל.

בין המניות בלטו היום מניית קומפיוג'ן שזינקה ב-40.5% במחזור חריג על רקע חתימת חוזה בהיקף של חצי מיליארד דולר עם באייר. בזק +0.38% בזק 400 +0.38% בזק בסיס:398.5 פתיחה:398.7 גבוה:404 נמוך:398.7 תמורה:54,522,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפירסמה דוחות והודיעה על ענק עלתה ב-1.7%. כיל +0.61% כיל 2,130 +0.61% כיל בסיס:2,117 פתיחה:2,130 גבוה:2,143 נמוך:2,121 תמורה:55,756,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וה חברה לישראל +0.94% חברה לישראל 107,000 +0.94% חברה לישראל בסיס:106,000 פתיחה:106,800 גבוה:108,000 נמוך:105,400 תמורה:13,645,823 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרו בירידות של 1.23% ו-2.38% וחזרו למגמת הירידות שמאפיינת את ענף הדשנים מאז הודעתה של אורלקלי וזאת, לאחר יומיים של התאוששות קלה.

המשבר בבורסה

הסערה הציבורית סביב מצבה של הבורסה בתל אביב המשיך לרכז גם היום עניין רב בקרב המשקיעים, הסוחרים והקוראים. היום היתה זו התבטאותו של היחצן רני רהב שהתסיסה את השוק, כשקרא: "להקים ועדת חקירה שתחקור את התוהו ובוהו בבורסה" ויצא נגד שר התקשורת לשעבר משה כחלון עליו אמר כי הוא זה ש"חיסל את תעשיית הסלולר ואחראי לגירעון הענק". רני רהב קורא להקמת ועדת חקירה למצב הבורסה

בנוסף אמר היום מנהל בכיר בשוק ההון בשיחה עם Bizportal כי "הבורסה בת"א נמצאת בבעיית נזילות קשה - המוסדיים סוחרים פה אולי ב-300-400 מיליון שקל ביום". וכינה את המהלך של האוזר שהביא להתפטרום של ברונפלד ולבנון "מהלך ענק". לראיון עם בכיר בבית השקעות גדול בת"א

אתמול בבורסה בתל-אביב
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה של ת"א ננעל בנטייה לעליות קלות ובמחזור דל של 379 מיליון שקל בלבד. מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.1% ל-1,208.9 נקודות ומדד ת"א 75 עלה ב-0.4%.

הבוקר בבורסות במזרח הרחוק
שבוע המסחר בעולם ננעל הבוקר במזרח הרחוק במגמה מעורבת: בעוד שהמדדים ביפן ירדו, המדד בסין עלה. מדד הניקיי ביפן ירד ב-1.4%, מדד ההאנג-סאנג בהונג עלה ב-0.1%, מדד שנגחאי בסין בלט בעלייה של 1% ומדד הקוספי בקוריאה איבד 0.4%, הבורסה באוסטרליה נחלשה ב-0.1%

אחה"צ בבורסות בניו-יורק
היום נפתח שבוע המסחר בארה"ב במגמה מעורבת לאחר שמדד ה-ISM הפתיע לטובה והעיד על התרחבות בפעילות היצרנית בארה"ב. עונת הדו"חות לרבעון השני של השנה עדיין במרכז, כשיותר ממחצית החברות שדיווחו עד כה היכו את התחזיות המוקדמות. החוזים העתידיים מצביעים על פתיחת מסחר מעורבת.

בשבוע שעבר המדדים המובילים בארה"ב שברו שיאים חדשים: מדד ה-S&P500 עלה לרמה גבוהה מ-1,700 נקודות. בסך הכול מתחילת השנה מדד הדאו-ג'ונס ומדד ה-S&P500 זינקו יותר מ-19%.

מניות במרכז

מניית בזק +0.38% בזק 400 +0.38% בזק בסיס:398.5 פתיחה:398.7 גבוה:404 נמוך:398.7 תמורה:54,522,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין רב לאחר פירסום דוחותיה הרבעוניים לרבעון השני של 2013. חברת התקשורת בשליטת שאול אלוביץ' רשמה עלייה של 14% ברווח הנקי לרמה של 473 מיליון שקל, בעוד שההכנסות ירדו ב-9.5% לרמה של 2.351 מיליארד שקל. במקביל, החליטה בזק לחלק דיבידנד למחזיקי המניות בסך של 1.5 מיליארד שקל.

מניית קומפיוגן -2.13% קומפיוגן 1,196 -2.13% קומפיוגן בסיס:1,222 פתיחה:1,222 גבוה:1,213 נמוך:1,172 תמורה:340,083 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 40% אחרי שהודיעה כי חתמה על הסכם ענק עם באייר לשת"פ בהיקף של 500 מיליון דולר. ענקית התרופות הגרמנית תפתח ותמסחר שתי תרופות שפיתחה קומפיוג'ן לטיפול בסרטן.

כיל +0.61% כיל 2,130 +0.61% כיל בסיס:2,117 פתיחה:2,130 גבוה:2,143 נמוך:2,121 תמורה:55,756,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- חברה לישראל +0.94% חברה לישראל 107,000 +0.94% חברה לישראל בסיס:106,000 פתיחה:106,800 גבוה:108,000 נמוך:105,400 תמורה:13,645,823 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרו למגמת הירידות שאיפיינה אותן בשבוע שעבר לאחר הפצצה שנחתה עליהן בשבוע שעבר - ביטול קרטל האשלג העולמי , שצפוי להביא לירידה במחירי האשלג. האנליסטים חלוקים בהערכותיהם האם הגענו להזדמנות קנייה אחרי צניחה של 20% בכיל ו-22% בחברה לישראל מיום שלישי שעבר ועד הבוקר.

מניית שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 184.8 0% שמן נפט וגז בסיס:184.8 פתיחה:184.8 גבוה:184.8 נמוך:184.8 תמורה:67 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין, כמו בכל התקופה האחרונה. המשקיעים במתח רב לדעת מה יעלה בגורל קידוח הדגל של החברה - קידוח 'ים 3'. במוצאי שבת דיווחה חברת חיפושי הנפט והגז כי הקידוח נמצא כעת בעומק 4,740 מטר ומתקרב למטרת הנפט שנמצאת בעומק של 5,250 מטר. עובי השכבה הינו 11 מטר בלבד, כך שלא מדובר במאגר גז גדול.

מניות {סאני} ו- סאני תקשורת +2.23% סאני תקשורת 183.5 +2.23% סאני תקשורת בסיס:179.5 פתיחה:179.5 גבוה:186 נמוך:179.3 תמורה:238,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת אילן בן דב נסחרו על רקע תוכניות חדשות להסדרי חוב בחברות. סאני שולטת בסקיילקס (המחזיקה ב-16% ממניות פרטנר +3.45% פרטנר 2,008 +3.45% פרטנר בסיס:1,941 פתיחה:1,950 גבוה:2,017 נמוך:1,935 תמורה:2,505,703 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ) ושולטת באתר האינטרנט תפוז. לסאני יש שלוש סדרות : {סאני אגח א}, {סאני אגח ב} ו-{סאני אגח ג}. לסקיילקס יש 9 סדרות אג"ח כשהזולות והמסוכנות יותר הן: {סקיילקס אגח ז}, {סקיילקס אגח ח} ו-{סקיילקס אגח ט}.

תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    גבעות-הודעה טוביה זקוק לעוד 160000
    ראל00000039 05/08/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 9
    הוא המציא את מגד הוא המציא את גבעות יהש הוא המציא את איילנד האלוף היועץ(הרועץ)הוא המציא את העורך דין אידינג הוא המציא את צנצנות הנפט הוא המציא את העבריינים שנעצרים ושמים כיפה הוא המציא את היהודי הדתי שהוא רוסי ומדבר אנגלית.ולבסוף הוא המציא שיהודי טוב עובר דרך קנדה אבל לא הבנתי איפה הוא ראה את הרבי מלובביץ
    סגור
  • לגבעות. מסכן שהימר בעבר והפסיד כסף רב באשמתו בלבד!
    האובססיב היומי 05/08/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז, הפך לטוקביסט אובססיבי מובהק לגבי הנהלת גבעות. בתקופה האחרונה, מגיב כמעט בכל יום וטרם הצליח להיגמל מבעייתו. נקווה שיצליח להתרפא בקרוב..
    סגור
  • 64.
    שווה פי 4 בקרוב נפט נפט בפרצוף שלכם (ל"ת)
    לכל הטיפשים רציו 05/08/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 63.
    הרצת כיל למטה
    co007 05/08/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביום שבו פוטאש רצה קדימה לראות באותו זמן את כיל צוללת . מראה על הרצון להבריח את מחזיקי מניות כיל. אם פוטאש תעבור 2%. מחר כיל תישר קו. לא צריך לציין שגם מוזאיק בצד הירוק......
    סגור
  • 62.
    יחסית למצב הטלפוניה בארץ בזק הציגה דוחות טובים
    בזק 05/08/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יציבות ושיפור. בזק בדרך ל 700. מי שראה את זה הוא גדול!!!! נכנס הרבה כסף לבזק בשערים של 480 משקיעי חו"ל זה לא בשביל להרויח 5% זה בשביל להרויח גם דיבדנד וגם המניה סבוב של 25% - 30% למשקיעים שנכנסו בשער 480
    סגור
  • 61.
    מי מריץ את רציו בסגירה- רואים בגרף
    זהירות 05/08/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שומר נפשו ירחק
    סגור
  • 60.
    הבורסה תתאושש ב2014 (ל"ת)
    בורסט 05/08/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 59.
    ירידות בניות ליוותן- אני ברחתי
    שומר נפשו ירחק 05/08/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    למכור הכל!
    סגור
  • 58.
    נכון צודק רציו יה"ש היום בהרצה כי מחר מימושי ענק
    ברחתי היום מרציו 05/08/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מסוכן -מושכים את הפרייארים פנימה היום סכנת נפשות מחר בבוקר
    סגור
  • תעלה ב 10%
    מורן דקל 05/08/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואולי אני רושמת את זה כי יש לי גם אינטרס: )
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    תיקון
    איציק והחברים 05/08/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כ 4% אם לוקחים את 1250 כמדד זמן כתיבתנו! רשמנו אז שיש סיכוי לכ 15% לעליות עד כ 7%! ו......85% לירידות עד 50% ובמקרי קיצון אף ל 62%!
    סגור
  • 56.
    שימו לב להרצת רציו היום- מחר שחיתה
    תומר 05/08/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מוזררר מאדדד מה אתם אומרים? למכוררררררררררררר
    סגור
  • 55.
    האם מישהו יכול לומר לי?
    איתן 05/08/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היכן ממסתתרים המנתחים הטכנים הטמבלים והשחצנים שכל הזמו טועים ומטעים :גורביץ עם פרטנר והדולר ,ספונסר עם בבילון,רמי לוי ומדדים,צבי סגל שרואה רק עליות והכל בא לן הפוך ,היכן הטימבלים מתחבאים ו- להביא להם כאפא
    סגור
  • 54.
    סתם מידע
    איציק והחברים 05/08/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אנו בוחנים בעיון רב את דברי החברים ומשתדלים להגיב! הבוקר, אחד מיקירינו הדוק. המריש(כן, זה שמו הפרטי, רומני ,מה לעשות!) כתב ב 25 את "חזונו" ובמקרה בסמוך למידע על 1300 וכדומה! (אגב" כינויו של המריש אצלנו הוא "המאריך בתפילה") מקווה שתנצלו את דעתו! מאז שהתחלנו כאן המעוף כ 5.5% במינוס....וזאת רק התחלה...!
    סגור
  • 53.
    בקרוב פצצות ולהיות שם שזה קורה... (ל"ת)
    אייסקיור 05/08/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    מניה הבאה שתזנק זאת אקסלנז מידע חשוב
    יוסי פ. 05/08/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי שמועה שרצה עכשיו ותיכף תצא הודעה החברה תודיע על שת"פ עם חברה ענקית מאמריקה , וככל הנראה ההסכם יזניק את מניה אקסלנז עד 60 אג לפחות
    סגור
  • 51.
    שאנו תוחנים את בבילון דסק"ש וסינמה בשורט!!! (ל"ת)
    העיקר הוא 05/08/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    הודעה במאיה
    דיסקונת השקעות 05/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=834522
    סגור
  • 49.
    יציבות? לזה קוראים יציבות בושה (ל"ת)
    גל 05/08/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    Svnt
    כנסו !! 05/08/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליץ לקנות את מניית סביינט בבורסת נאסדק SVNT תקנו המנייה רק לפני שנה וחצי הייתה שווי שוק 2 מליארד עכשיו היא שער 0.60 שויי שוק 49 מיליון דולר דרך אגב לי יש שם 35000 מניות
    סגור
  • 47.
    כלל ביוטכנולולוגיות מחממת מנועים
    שמואל 05/08/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כפי שכתבתי ב11:00 הביקוש למניה צובר תאוצה המניה מחממת מנועים לקראת המראה כל המאוכזבים מוזמנים לספק היצע
    סגור
  • 46.
    עוד חדשות טובות מארה"ב השוק שם לא עוצר להזיז השקעות
    כלכלן 05/08/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לכיוון ארה"ב למרות שגם המעוף בקרוב יתחיל ראלי חזק שישבור התנגדות 1250 ו1300
    סגור
  • 45.
    קדימה אבוג'ן
    ציון 05/08/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאסדק מחכה לך.
    סגור
  • 44.
    הבורסה של תל אביב גוססת
    רבותי וגבירותי 05/08/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחודשים האחרונים לא מתנהל מסחר שקשור למציאות אלא לצאת לידי חובה על מנת שלא יסגרו את הבורסה. שימו לב, מס' מניות קטן "מחזיק" את הבורסה ואם הם לא היו לא היה מתקיים מסחר. לצורך הגדלת המחזור קונים ומוכרים את אותה מניה עשרות פעמים מורידים ומעלים (ראו את כיל ותבינו). עוד מס' שבועות אתר ביזפורטל יסקר רק את חו"ל. כשראש הממשלה ושר האוצר רואים את הדעיכה ושותקים כמו דגים, בושה וחרפה.
    סגור
  • 43.
    אנו קוני אקסלנז ב19.5 אג
    דורית 05/08/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמנו ביקוש שנייר בטוח של 19.5 אג ועד 19.3 אג כל ביקוש בנייר שם שלנו. מוזמנים למכור לנו
    סגור
  • 42.
    ג'רוזלם השקעות (ל"ת)
    יאללה דניאל החזקות 05/08/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    31 0
    סגור
  • 41.
    דניאל החזקות פי - 5 -כנסו דחוף
    חני 05/08/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הודעה במאיה מהיום כי 5 בעלי עניין קנו 200 אלף מניות כל אחד בשער 4.97 ₪ פי 5 מהשער כיום... כל אחד יעשה חשבון...
    סגור
  • 40.
    אל תיקנו ואל תיגעו - כנסו
    שושן 05/08/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל מניות הזבל מחפשות קונה, סאני,נסווקס,אולטרה , סינמה,אפליי ביולייט,ביוליין,אקסלנז, ועוד הרבה זבל - תעשו טובה לעצמכם אל תתעסקו-הפסדים מובטחים- כנ"ל ביו ביו-די מדיקל,ועוד
    סגור
  • אז יאללה תמכור לי נסווקס ואקסלנז . תוריד מחיר בחצי
    עורב 05/08/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קונה.
    סגור
  • 39.
    מנופים אופציה2 משתוללת (ל"ת)
    נירו 05/08/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    קנו לאומי ופועלים השורטיסטים שם הכי מטומטמים ורק מפסידי (ל"ת)
    אמיל 05/08/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 37.
    קנו לאומי ופועלים אל תגעו בזבל של אידיבי,סינמה יהש,נסוו (ל"ת)
    דניאל 05/08/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 36.
    ואם לא ואם המנייה תרד ל 5-6 כפי שהיתה ואפילו 10
    אמיר לגל 100 05/08/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תתעסקו במניות זבל לא אולטרה,לא סינמה,לא ביולייט,לא אקסלנז, לא אפליי,ועוד
    סגור
  • הבורסה זה הימור נטו ואם המניה תנסוק ל30אגורות ??
    גל100 05/08/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרווח שלך באופציה2 זה 1000% ומעלה המניה תרד ל6אגורות מקסימום הפסדת עשרות אחוזים.
    סגור
  • 35.
    כלל ביוטכנולוגיות
    שמואל 05/08/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בסוף יולי המלצתי על המניה לקניה בשער 660 לאחר שבמעקב גילתי איסוף שקט של המניה לאחר שהמניה השלימה ירידה של כ20 אחוז מתחילת השנה וירדה משער 730 לאחר ההנפקה בתחילת מאי 2013 המניה עלתה באותו יום בשעיור של 3.18 אחוז ולמחרת צברה כ 1.8 אחוז נוספים והגיעה למחר 696 ביומים האחרונים הופיעו הצעים שגרמו לירידה למחיר 684 במחיר זה הופיעו היצעים בערך כספי של כ140 אלף שקל בעה 10:51 ההיצעים נקלטו בשתי עסקות והמחיר ממשיך לטפס להערכתי המחירימשיך לעלות היום וישלים עליה לרמה של 700 עד 720 המגמה צפונה יש קליטה טובה של ההיצעים וגורמים עלומים "מטפלים" במניה
    סגור
  • 34.
    תובענה ייצוגית - יוטרייד
    יגאל 05/08/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפסדים גדולים וחוסר אמון בהתנהלות החברה ועובדיה מתארגנת קבוצה להגשת תובענה ייצוגית כנגד יוטרייד not.utrade@gmail.com
    סגור
  • 33.
    נסווקס אופציה2 פוטנציאל ענק ל1000% ומעלה ולמה??
    גל100 05/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר מימוש האופציה19אגורות במידה ויסגר ההסכם עם הסינים והמניה תנסוק לשער30 האופציה2 תגיב לשער 15אגורות ומעלה..מחזיק ולא ממליץ
    סגור
  • 32.
    לאלקנות שטויות כמו אולטרה שיף ,אפליי,בבילון,סינמה,אידיב (ל"ת)
    שאול 05/08/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    בהצלחה למנכ"ל החדש דהן מישל. חזק ואמץ (ל"ת)
    דיסקונט השקעות 05/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    נסווקס בקרוב ההסכם עם הסינים הנייר יכול לטוס (ל"ת)
    דורון 05/08/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 29.
    תפסיק לקלל ואל תיקנה מניות זבל -לא רקח,לא סינמה ולא אול (ל"ת)
    אמיר לעוזי 05/08/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    נסווקס המשך הכתבה
    דורון 05/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם הביאו מנכ"ל חדש - ארי עמינצח, ששימש כסמנכ"ל שיתופי פעולה וחדשנות בחברת הביוטק ההולנדית קרוסל, שנרכשה על ידי ג'ונסון אנד ג'ונסון ב-2.4 מיליארד דולר ב-2011. לאחר מכן עבד בג'ונסון אנד ג'ונסון עצמה בתחום המחלות הזיהומיות. מדובר בקבוצת אנשים בעלי ניסיון רב וממון, שיכולים לשנות את ההתנהלות הקלוקלת שהייתה בחברה בעבר, ולהצעיד אותה להישגים יפים בעתיד. התפתחות מעניינת התרחשה בסוף יוני, כאשר נסווקס התקשרה במזכר כוונות עם חברת Acebright מסין, המתמחה בייצור תרופות לסרטן ומחלות זיהומיות. לפי אותו הסכם היא עשויה להשקיע מיליון דולר כנגד הקצאת 10% ממניות החברה (וחברות הבנות שלה). למי שלא הבין, העסקה הזו משקפת לנסווקס שווי של 10 מיליון דולר, כמעט פי 4 מהשווי הנוכחי שלה. בעקבות כך המניה זינקה ל- 20 אגורות, אולם חזרה שוב לאיזור ה-9 אגורות בימים האחרונים. נסווקס הצהירה כי בכוונת הצדדים להשלים את העסקה בחודש הקרוב, ובנוסף שהיא מתכוונת לגייס הון נוסף. העסקה עדיין לא נחתמה, אבל נסווקס הצליחה לגייס כ-4.6 מיליון שקלים בהנפקה זריזה שביצעה לאחרונה. מחלת הכבד השומני אותה מתעתדת נסווקס לרפא, היא בעיה אדירה בסי
    סגור
  • 27.
    נסווקס הדבר הבא+אופציה2 נסווקס
    דורון 05/08/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחת החברות המעניינות שנתקלתי בהן לאחרונה, היא נסווקס המפתחת נוגדן הניתן דרך הפה למחלות דלקתיות ואוטואימוניות. לחברה שתי טכנולוגיות עיקריות בשלבים שונים של פיתוח קליני: מוצר אנטי-דלקתי לטיפול בדלקת הכבד השומני, וחיסון נגד אלצהיימר. בתחום כבד השומני, החברה ביצעה בהצלחה שני ניסויים קליניים בשלב השני, שהוכיחו את היעילות הקלינית של הנוגדן. בתחום האלצהיימר, הראה הנוגדן שפיתחה החברה פרופיל יעילות ובטיחות מצוין בניסויים פרה-קליניים במודלים של מחלת האלצהיימר. למרות שמדובר בתחילת הדרך, זהו המוצר היחידי בעולם התוקף את המחלה בשלב מוקדם שלה. למרות הפוטנציאל, עד סוף 2012 החברה נוהלה בצורה לא יעילה והמניה איבדה מרבית משוויה. המפנה הגיע כאשר שתי קבוצות משקיעים בראשות ד"ר אשר שמואלביץ (קרדיולוג ויזם המשקיע ב-20 חברות ביוטק), אבי מייזלר (שנכנס באחרונה לשותפות עם חברת UCB) וד"ר דוד נאוה (בכיר לשעבר בבאייר), השקיעו בחברה כ-4 מיליון שקל בתמורה לכ-45.6% ממניותיה (42.3% נכון להיום), כלומר שווי דומה לשווי הנוכחי של החברה. http://inv.bizportal.co.il/bizportalnew/biznews02.shtml?mid=365439
    סגור
  • 26.
    על פרטנר מאז שנתנו המלצה יותר ירדה מאשר עלתה (ל"ת)
    רוני 05/08/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    למעריך
    המאריך 05/08/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קורא את רצונותיך ומאוויך, אך לדעתי הכיוון הוא הפוך לחלוטין! לא רק שלא ניראה 1300 בקרוב! אנו צפויים לראות את ה 1000 ועמוק מתחתיו! אגב, אשמח אם תשתפנו במניעים והסיבות הכלכליות והרציונליות לפריצה של 1300!
    סגור
  • 24.
    אייל גורביץ כשלון ענק
    אמיר 05/08/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ניכשל עם פרטנר,טבע,קסם ניקי ,רוצים עוד: כשלון ענק בדולר
    סגור
  • 23.
    דוח מצוין לבזק מחסום 600 נשבר בבוקר הכלכלן נתן המלצה על
    דחלילון 05/08/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    פרטנר לכן כבר שבוע שעבר קניתי מנה ראשונה היום קונה עוד מנה
    סגור
  • 22.
    לסוחר החתיך החתוך איך שתרצה..
    עוזי 05/08/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המלצתה על רקח תעשיות וירדה 20 אחוז שתלך לעז...
    סגור
  • 21.
    פריצת 1300
    המעריך 05/08/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בוקר טוב, בהמשך להודעה שלי מיום רביעי על כך שהחל מיום חמישי בשבוע שעבר המדד יחל את דרכו לפריצת מחסום ה-1300, אכן אתם רואים שיום אחרי יום אנו התהליך קורם עור וגידים, למי שקנה קולים ומניות להחזיק קרוב ולא להתפתות למכור, לא לפחד מכלום. הנצר יצא וראשו למעלה, ואין מי שיעצור או יווסת...
    סגור
  • 1300
    HER 05/08/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חלומות פז רק שחקני המעוף יחלחטו
    סגור
  • בקצב שבורסה שלנו מתקדמת יגיע ל1300 בעוד שנה
    הכועס 05/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העולם שובר שיאים ואצלינו עליות חדות של 0.12 אחוז! יש!
    סגור
  • ככל שעובר הזמן אני נוטה יותר ויותר להאמין בכך... (ל"ת)
    נוטה להאמין 05/08/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 20.
    לא לפספס הכיוון 2680 דוחות בדרך (ל"ת)
    דיסקונט השקעות 05/08/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 19.
    הכי חשוב לזכור עוד 3 חודשים נפט! (ל"ת)
    למשקיעי רציו 05/08/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 18.
    Savient Pharmaceuticals, Inc
    SVNT 05/08/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו יש פה אנשים שמכרים את מניית Savient Pharmaceuticals, Inc בבורסת נאסדק ? ממליץ לקנות המניה קיבלה אישור FDA בשנת 2010 ותרופת יתום עד 2017 המניה טסה באותו שבוע 80 % והגיע לשער של 20$ למניה בכמה ימים אך אחרי חודש התרסקה 60 % בגלל שכמה חברות ענק של תרופת לא רצו לקנות את התרופה ולממן אותה בגלל המחיר הגבוה עבר כבר שנה וחצי וסביינט צריכה לקבל אישור לשיוק תרופה באירופה המניה בשפל היסטורי שער 0.60$ ממליץ בחום לקנות באמת שאני לא מנסה לדחוף לכם סחורה שכל אחד יעשה מה שבא לו אני רק המלצתי
    סגור
  • 17.
    האם אפריקה ישראל תעבור את שער ה 1000 תוך חודש
    סקר באתר 05/08/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    13 8
    אם כן סמן - ירוק ואם לא - אדום
    סגור
  • 16.
    אינטרנט זהב/בי.קום....פריצה או תיקון??
    onplug 05/08/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מנסיון של שכשיוצא דיווח עדיף לצאת לא???
    סגור
  • 15.
    מבקש ממכם תתנו כבוד לסוחר חתיך (ל"ת)
    אמיר 05/08/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 14.
    כיל והחברה לישראל
    סוחר 05/08/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ביזפורטל תפסיקו כל היום לרשום בקשר לכיל ולחברה לישראל תגוונו קצת יש עוד הרבה מניות בשוק חוץ מכיל והחברה לישראל אלו מניות לטווח הרחוק למי שאין מה לעשות בכסף שישים אותו שם וישכח ממנו לכמה שנים ובורסה כמו כל יום משעמם 0.10+ או 0.10- תורידו תמס כבר שרפתם לנו את הכסף
    סגור
  • בקשר למס...
    הכועס 05/08/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אף אחד לא מוכן להודות בטיפשותו... ממשלה שאוהבת להעלות מיסים! אז המסוממים עשו מחאה במימיון אירופי, אוהבי מס ישר העלו מס רווחי הון ל-25% כנגד כל המלצות ומחקרים עולמיים, והיום רווחי המדינה מאותו מס טיפשי מסתכם ב חצי מיליארד בשנה במקום 9 מיליארד שהיה לפני ואז שר האוצר הטיפש שואל "איפה הכסף".
    סגור
  • 13.
    נגב טקסטיל ,אים היה מדובר בבנק שנופל ,היו נותנים לו כסף
    בא 05/08/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בלי חשבון ,וכאן אין כסף לתת לנגב , ביבי ,אם אתה מנהל אז תנהל .
    סגור
  • 12.
    כיל סיימה עם הירידות
    רועה חשבון 05/08/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    9 7
    כדי להגיע לשער טרום המשבר צריכה לעלות ב40% . לכן לדעתי בימים הקרובים תתקן ב-20% ועם סיום הסיכסוך במחירי האשלג (שזה בחודש הקרוב) תתקן בעוד 20%. לדעתי לא הייתה סיבה אמיתית לירידות החדות שהרי בסך הכל לא ננקטו כל פעולות מעשיות מצד החברה הרוסית ומדובר בסך הכל באיומים סרק. פרישת החברה הרוסית מההקבוצה משמעותה פגיעה בהסכמי סחר בין לאומיים בתחומים נוספים.
    סגור
  • 11.
    מי למה וכמה
    הזאב 05/08/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר מזמן אין קשר בן וקטורים כלכליים וביצועי חברות לשער בפועל. הכול בידי השחקנים על איזו מניה מתלבשים ואת מי מעלים או מורידים. אחוז או שני אחוזים על 5 מיליון ויותר זה הרבה כסף ברמה יומית. לכן הכול רנדומלי. פעם סקטור הגז. פעם הנדלן ופעם התקשורת . המשק במיתון = הבורסה גוססת .
    סגור
  • 10.
    אקסלנד ירדה אתמול ובדרך לפני הודעה מהותית לחברה
    מעניין מאוד 05/08/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מניות החברה כל הזמן קונים מחוץ לבורסה .גם אתמול נקנו וטרם דווח על קניה של מניות החברה .
    סגור
  • 9.
    הונאת חוק שישינסקי תכה בכלכלה למשך דורות
    אבי 05/08/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כולם מהנים שהיה כאן הונאת ענק של הממשלה מול המשקעים - המהמרים והחברות . לא יתכן שינוי מיסוי לאחר תגלית ועל אותה תגלית ובעקבות אותה תגלית !! לא משנים סכום זכיה לאחר תוצאות ההגרלה - גם אם הזוכה זכה בסכום ענק ! עשרות שנים של הפסדים על בסיס מס של 12% וודאי שאילו ידעו המשקעים דאז על שינוי מיסוי במקרה של תגלית לא היו מהמרים ובטח לא בסכומים שהיו ~! יש לפצות את המשקעים 20 שנה אחורה !!
    סגור
  • במדינת הגנבים
    אי 05/08/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בבורסה לא היה מיסוי וכל פעם העלו ועכשיו כבר 25 אחוז מס וגם בהגרלות יעלו ל30 אחוז מס והנה עוד דוגמא לגבי היישוב חריש שאנשים חתמו על חוזים לדירות ופתאום המדינה הפסיקה מענק של 100000 שקל ועכשיו הורידה את חריש ממפת עדיפות לאומית וכל התשתיות שם התייקרו אבל בעצם תשאל את כל הספקים למוסדות המדינה איך מעכבים להם תשלומים כאחרוני הגנבים בקיצור בטח פספסתי עוד כמה דברים אבל בישראל מדינת הגנבים אי אפשר לסמוך על שום דבר והבטחה של ממשלה שווה לפח הזבל
    סגור
  • 8.
    התחתית עוד רחוקה , פוטאש כבר ירדה 30% ויש עוד הרבה
    לא להתפתות 05/08/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מ42דולר ל29 דולר
    סגור
  • 7.
    חברה לישראל וכיל: אחרי ירידה של 20% אפשר לרדת עוד 50%!
    מאיר 05/08/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    4 8
    למה אתם חושבים שהיה כזה מחזור.. סתם אנשים מכרו.. אולי תתקן 5-10 מעלה אבל עד סוף השנה המניות האלה יאבדו עוד 50%!
    סגור
  • 6.
    ועדת שישינסקי מתכנסת היום
    כיל 05/08/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חבל שלא מספרים לכם ועדת שישינסקי תחל את הישיבה היום משרד האוצר יפרסם באתר שלו את תוצאות הדיונים חברי הועדה תומכים בהגדלת התמלוגים גם קרנית פלוג יושבת בועדה היא תומכת בהגדלת התמלוגים גלית כהן סמנכ"ל לפיתוח גם בעד הגדלת התמלוגים יעל מבורך מאגף התקציבים כמובן מעוניינת להגדיל וכן המתנגדת הראשית מיכל עבאדי אבו'גן. הועדה הזאת תגמור את כיל לחלוטין. כך שהמשקיעים יקבלו פירורים לאחר הורדת התחזיות למחיר האשלג. אפשר לעשות יותר כסף במניות אחרות בלי כל הבלגאן שיצר יהיר לפיד באטימותו המשוועת . כיל לא תפתור למדינה את בעיית הגירעון כיל משלמת הרבה כסף מיסים ותמלוגים ואף משתתפת בקציר המלח. כיל היא החברה שמשלמת הכי הרבה מיסים. העלאה נוספת רק תבריח מפה את כולם. שאלה ליהיר אם ד"ר פלוג עוזבת את בנק ישראל מי ישלם לה על השתתפותה בוועדה.? האם היא תעבוד בחינם? וכמה זה יעלה לנו? אין סיבה ממשית לקנות כיל מלבד העובדה שרוצים לעשות עליכם סבוב.
    סגור
  • 5.
    היום בשורות טובות מבית המשפט ורציולשער 80 (ל"ת)
    למשקיעי ליויתן ורציו 05/08/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 4.
    כיל הגיע לסופר תחתית!!!ותחתית כפולה!! מכאן רק עליות!!!! (ל"ת)
    זאוס הסקסי 05/08/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 3.
    המחיר לא ירד!
    למה!!! 05/08/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך קובעים שהמחיר ירד וזה לא, לפחות עדיין לא פורסם רשמית.
    סגור
  • 2.
    מניות עולות ויורדות מה הסיפור ?
    co007 05/08/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כיל ירדה ב-12 חודשים האחרונים ב - 40%. וחברות הסלולר עלו ב - 40% באותה תקופה. מי שחושב שהראלי לשני הכיוונים ימשיך, פשוט הזוי.
    סגור
  • 1.
    כותרת מדליקה לכולם על הבוקר
    ברוך 05/08/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בשום אינטרנט בארץ לא מתעסקים אם כיל וחברה לישראל
    סגור
  • עם!! עם!!!!! (ל"ת)
    תום 05/08/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור