גבעות צוללת ב-10%: קבוצת משקיעים מתנגדת לתוכנית הנפקת זכויות

עו"ד יהונתן ינאי: "אם תתקבל ההצעה של גבעות עולם לגיוס הון תגדל כמות היחידות בכמעט 60%"
מבנה גבעות, צילום: שלום (zorikk) אלימלך
12 יום לאחר שהשותפות המוגבלת, גבעות עולם חיפושי נפט, הודיעה על , מתארגנת קבוצת משקיעים נגד המהלך. ל-Bizportal נודע כי הבוקר שלחו המשקיעים להנהלת הבורסה לניירות ערך מכתב הדורש לבטל את החרגתה של גבעות עולם מתחולת ההנחיה הזמנית המונעת הנפקת יחידות השתתפות בשווי של פחות מ-10 אגורות.

מגבעות עולם נמסר בתגובה כי "השותפות פועלת בהתאם להנחיות רשות ני"ע ותמשיך לפעול כך גם בעתיד". גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מגיבה בירידה חדה במחזור מסחר חריג יחסית.

"מדובר למעשה במנגנון עוקף אסיפה כללית"
את המשקיעים המתנגדים להנפקה מוביל עו"ד יהונתן ינאי, השוקל אף להגיש בהמשך עתירה לבג"צ נגד הבורסה. מבחינת אותם משקיעים מדובר למעשה במנגנון עוקף אסיפה כללית. באפריל 2012 אישרה הבורסה את ההנחיה המונעת את האפשריות להנפיק ניירות ערך מתחת לשווי של 10 אגורות.

הנחית הבורסה הוארכה עד מאי 2014 ובמסגרתה נכלל תיקון המחריג את גבעות עולם מתחולתה, אין ולו חברה או שותפות אחת הרשאית לגייס הון מהציבור בשווי הנמוך מ-10 אג'. בעוד שלפי טענת הבורסה לא ניתן לקיים בניירות ערך שנסחרים מתחת לשווי 10 אג', עם קבלת הצעת השותפות לאסיפה הכללית לאישור הגיוס יהיה על שווי השותפות לעלות ביותר מ-400% ולהגיע לשווי שוק של מעל ל-1.5 מיליארד שקל כדי ליהנות ממסחר תקין והוגן.

המשקיעים טוענים במכתב לבורסה כי "מיום הפרסום ועד היום, חברה גדולה שמניותיה נסחרות בשער נמוך מ-10 אג' תוכל לרשום למסחר מניות נוספות על אף שלא ניתן לקיים מסחר הוגן ותקין..."אם תתקבל ההצעה של גבעות עולם לגיוס הון תגדל כמות היחידות בכמעט 60%".

מחיר הבסיס של יחידת השתתפות הבוקר היה 4.1 אג' בלבד
גבעות פתחה את המסחר הבוקר במחיר של 4.1 אגורות בלבד (אחרי שנחתכה ב-20% מתחילת השנה). לשותפות המוגבלת יש כבר היום 10.6 מיליארד יחידות השתתפות והיא מתכננת להנפיק עוד 2.5 עד 5.5 יחידות השתתפות - מהלך שידלל את בעלי יחידות ההשתתפות הקיימים.

המשקיעים המתנגדים להנפקה טוענים כי "ניתן להסיק כי התוספת להנחיה הזמנית נתפרה במיוחד למידותיה של שותפות גבעות עולם ולבקשתה...התנהלות הבורסה מעלה חשש לקבלת החלטות משיקולים זרים ופסולים ומהווה הפרה של הבטחה שלטונית עליה הסתמך הציבור ואשר שונתה ללא טעם סביר".

רוצה לגייס במחיר גבוה מהמחיר בבורסה
גבעות עולם חיפושי נפט מתכננת לגייס הון בהיקף של כ-25 מיליון דולר: 15 מיליון דולר בהנפקת זכויות ועוד 10 מיליון דולר באופציות. מחיר המניה משקף לחברה שווי של כ-450 מיליון שקל (לעומת 433 מיליון שקל הבוקר).

גבעות היא שותפות הפועלת מזה 20 שנה בתחום של הפקת נפט וגז. עד היום הפיקה החברה למעלה מ-300 אלף חביות נפט. הקידוחים הבאים של החברה הם: מגד 6, מגד 7 ומגד 8. מועדי מבחני ההפקה של קידוח מגד 6 במהלך הרבעון האחרון של 2013, של מגד 8 במהלך הרבעון השני של 2014 ושל מגד 7 במהלך 2015.
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    אמא שלי אמרה לי לא להאמין לרוסי עם כיפה וזקן
    קולומבו 05/08/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    2 18
    וואלה היצילה לי 50000 שח -כל הכבוד אמא ......
    סגור
  • לצחצח שיניים כל בוקר ולא לדבר שטויות ולשון הרע. (ל"ת)
    היא גם אמרה לך 05/08/2013 23:27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 33,35,37 שייכות לאותו מטקבק הקרוי ראל. (ל"ת)
    תגובות מספרים: 11,28 05/08/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • מצטרפת לתגובותיך מספרים: 33,35 ! אובססיבי, כפי שכתבנו. (ל"ת)
    תגןבה זו שלך ראל 05/08/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 36.
    שפו למושקעים שקיבלו אומץ לטפל בהנהלה רקובה
    הכי ותיק 38 05/08/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    26 1
    למרות שאני לא מושקע ב נייר זה אבל מנסיון אישי ענק בתחום הנפט אני ממליץ למושקעים תהיו בקשר ואל תפחדו להגיש התנגדויות במיוחד ש רוב מוחץ של תעודות השתתפות מצוי בידי הציבור ו הממלצה פצצה דרשו כינוס בעלי תעודות השתתפות לשם בחירת נציג ציבור אדם שמושקע בנייר ואתם סומכים עליו להנהלה כן זו זכותכם המלאה והפחד של כל הנהלת חברה אתם תצליחו בגדול בהצלחה
    סגור
  • 35.
    2 חמסנים
    ש.ק. 05/08/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 20
    2 חמסנים מתחסדים אחד עם כיפה אחד עם גטקס צבאיים. אין גבול לתאוות הבצע שלהם
    סגור
  • המתכנה ראל עם האפסים הרבים. מטקבק אובססיבי השונא את
    לפי הנוסח, הכותב הוא 05/08/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הנהלת גבעות. הבנתי, שהפסיד בעבר כסף רב .......
    סגור
  • 34.
    מדיבורסה גבעות). מאד התפעלתי מנוסח המכתב של עו״ד יוני
    פנסיונר (המגיב שפרש 05/08/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    20 0
    ינאי. אתה וראובן פשוט תותחים ואני מקווה שבעזה״י הנייר יחזור בקרוב מאד לשוויו הריאלי. באופן אישי, אני מושקע בנייר וראיתי אותו כבר כבר בשערים 12, 13. מקווה גם שעוה״ד של הכללי והמוגבל ישתו בקרוב לחיים ביחד עם כל המשקיעים.
    סגור
  • 33.
    תכבדו את הזקנים והדרגות אם לא הכיפה
    ראל00000038 05/08/2013 05:12
    הגב לתגובה זו
    0 20
    כנופיה של נוכלים תמיד אמרתה גם הבורסה שותפה בגבעת חלפון
    סגור
  • 32.
    טובות בזכות שמירת השבת של חברת גבעות אמן. (ל"ת)
    היכונו לבשורות 04/08/2013 23:58
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    הסיפור האמיתי שצריך לכתוב עליו הוא
    צופה שקט 04/08/2013 21:45
    הגב לתגובה זו
    37 1
    כיצד ייתכן שהנהלת הבורסה החריגה את גבעות מתקנה שנועדה לשמור על המשקיעים הקטנים מבלי לשאול לדעתם של המשקיעים הקטנים. מהי מפת האינטרסים של חברי הבורסה שהצביעו בעד ההחרגה? ושאלת השאלות היא איפה הרשות לניירות ערך שאמורה לשמור על המשקיעים ? אני מקווה שביזפורטל ירימו את הכפפה והפכו לעיתונות חוקרת. אין בפק שהמסחר בגבעות בשנתיים האחרונות הינו מוכוון ואיך ייתכן שרשות לניירות ערך שקיבלה פקסים רבים ממשקיעים המתריאים על המסחר בגבעות לא עושה עבודתה.
    סגור
  • 30.
    אנשים הגונים, ישרים וטובים כדוגמת: לוסקין, אינדיג, בקר
    אסור להאשים סתם 04/08/2013 20:32
    הגב לתגובה זו
    20 9
    ויתר חברי ההנהלה. זוהי הנהלה מצויינת לדעתי וחבל לתקוף אותם סתם בגלל הירידה בשווי הנייר !!! סבלנות רבותי, סבלנות! זו מילת המפתח! אינני מתרגש כלל מהירידה בשווי הנייר משער 13+ בעבר, למצב כיום. ימים יגידו אם אני צודק....? בברכה, אחד מהמשקיעים.
    סגור
  • שפוי אתה לא..
    גמד 05/08/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 20
    או שאתה לא מכיר את צורת ההתנהלות...או שאתה תמים/דפוק...במשבה שניה יתכן שאתה מעוניין שמור לעצמך על השמנת ..נכון..לוסקין/בן דוד/בקר...שילכו לעז...
    סגור
  • בו, הולם אותך, מכיוון שהוא משקף גמדות מחשבתית. (ל"ת)
    לגמד- הכינוי שבחרת 05/08/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 29.
    קבוצת משקיעים
    דדי 04/08/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    32 1
    מה זה? לידיעתכם 95% מהתעודות נמצאות בידי המשקיעים 90% לפחות של המשקעים מתנגד למהלךשל הכללי.אז זה לא קבוצת משקיעים, זה כמעט כל המשקיעים.
    סגור
  • 28.
    לא יכול להיות האיש אמין ויש לו אלוף שמסדר
    ראל0000038 04/08/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 21
    אישורים תמיד אמרתי האיש לא ישר נוכל ברמות שרוסיה לא יכלה לסבול
    סגור
  • 27.
    הבריחה משקיעים פוטנציאליים ואינה מאפשרת גיוס
    האישיות של לוסקין 04/08/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 19
    האיש מחזיק בגבעות כאילו שהביא אותה מרוסיה. יש להרחיקו מניהול (כך אומרים מאחורי גבו גם חבריו לכללי). על זה תוסיפו מפקח זקן וחולה שמשמש חותמת גומי של לוסקין, במקום להגן על השותף המוגבל כמייצגו, במשרדי ההנהלה.
    סגור
  • 26.
    לוסקין- משמיים תיענש על העוול שאתה עושה
    אביעד 04/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    4 21
    הרבי ממרומים רואה ובוחן.
    סגור
  • 25.
    צור האומלל שוב הוכחתי לך שאין לך מושג בהנהלת גבעות
    צנצנת נפט 04/08/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    6 23
    בפעם הקודמת לעגת לי ואמרת שהרכבת של גבעות יצאה מהתחנה ומי שלא עליה הפסיד. ואמרתי לך שאתה לא מבין כלום. רק שכת לציין שזו רכבת תחתית או יותר נכון רכבת ללא תחתית . תמשיך לנהל את הפורום ההזוי שלך ותמשיך לשמוע לתת אדם רואבן 50 מנהיג האיגוד עלאק. האיש שהוליך את כולכם לאבדון עם טירוף הגדלות שלו והפוסטים המזהמים שלו . אם לא היית חוסם אנשים שפויים בפורום היית מחכים ואולי לא שקוע בבור של הקידוח. אבל נכנעתם למטורף המגלומאן ראובן שהתנפל על כל מי שלא הסכים עם הטירוף שלו.
    סגור
  • חחחח השחלת את מור בתחת עם התגובה הזו חחחחחחחח (ל"ת)
    EEE 04/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 19
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד לביזפורטל - לעזור למשקיעים !
    אבי א. 04/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    12 9
    הנהלת בורסה של איפה ואיפה. כולם צריכים איחוד הון חוץ מגבעות? כדי לעשות איחוד - לוסקין צריך רוב של 75%.
    סגור
  • 23.
    השיירה נובחת והרכבת ממשיכה לנסוע כנסו
    שוקי 04/08/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    20 3
    בזמן שכל האינטרסנטים חוגגים על הרעש הקידוח הגיע ל 2500 מטר , והכל מתקתק טיפ טופ , אתם לא מבינים שהוא עודה רעש והקלפים שלו יחדפו באסיפה , ואז יתפשר על 70 אחוז מהדאישות כולל התמלוגים שירדו ל 15 אחוז ... בדוק !
    סגור
  • הוא יכול להוריד את התמלוגים ל 0 ממילא לא תראו שקל
    EEE 04/08/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    4 20
    מזמן מזמן לא נראה משקיעם כל כך טיפשים כמו המשקיעים בגבעות. הוציאו כמעט את כל הנפט במגד 5 ומממנים עם זה את גד 6 וכן הלאה וכן הלאה. רווח לא יהיה לעולם ותמלוגים לא יהיו לעולם. משכורת של 150 אלף שקל ללוסקין יש. האיש מצא את חבורת המשקיעים הכי טיפשה במדינת ישראל ועושה 2 מליון שקל בשנה על להתלבש בבוקר בחליפה וללכת לישון במשרד.
    סגור
  • 22.
    רוצה כסף להמשך תוריד תמלוגים ל 15 אחוז
    תם 04/08/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    24 1
    כמקובל בשוק !!!
    סגור
  • זה בדיוק התרגיל השקוף של לוסקין ואתה נופל בפח. עיזים
    "משה" מהנהלת מגבעות 04/08/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 20
    לסירחון ותוציא אחת להרגיש טוב ושאר העדר ישאר. תם היית ותם נשארת יחד עם חבורה שלא יודעת לשאול
    סגור
  • 21.
    על המשקיעים להבין שההנהלה פועלת למקסם את היכולות
    י.קאל 04/08/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 29
    כל התגובות המתלהמות כנגד לוסקין והמנהלים נובעות מקנאת הפין ! כסף וכסף. זה מה שמעניין את המלהמים ! לוסקין וההנהלה עושים לילות כימים כדי שלכם יהיה עוד כסף ולמדינה יהיה נפט. תתביישו. הרכינו ראשיכם ותמתינו בסבלנות.
    סגור
  • דבר כזה טרם שמעתי! זהו כפשוטו ניבול פה גס והמוני!
    קנאת הפ... ??? 04/08/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    21 1
    תתבייש לך!
    סגור
  • קאל לא יודע מה אתה מחפש בבורסה ועוד יותר מה אתה מחפש
    חינם אין כסף 04/08/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 17
    בגבעות. בורסה זה שוק של כסף. נכון כסף . אולי זה חדש לך אבל כל מי שמשקיע בבורסה עושה את זה בשביל להרוויח כסף. תתפלא לוסקין וההנהלה עושים את זה רק בשביל כסף בגלל זה הם מבקשים עוד כסף . הבעיה שהם עושים את הכסף על חשבון אחרים ולא מייצרים כסף לאחרים. תן לי לתת לך עצה בלי כסף . אל תתעסק בבורסה. קח כדור וצא לשחק בגינה .
    סגור
  • כ.א.ל
    הגמד 04/08/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 18
    שכחת לומר...שכל שח. שגבעות קבלו בהנפקות..המשקיעים הפסידו כסף...דבר נוסף..גם שמצאו נפט..המשקעים הפסידו...ולוסקין וחבורתו הרוויחו..ונהיו מליונרים...בעצם..האם השם שלך-כאל=לוסקין?....מה זה ..גבעות זה כספומט
    סגור
  • האיש מניפולטור
    א.ע 04/08/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 19
    מוליך את המשקעים בקש,ע"מ לנשלם מאחזקותיהם,אין גבול לרדיפת הבצע שלו.
    סגור
  • 20.
    אין סיבה לגיוס כרגע....רוצים לראות את תוצאות מגד 6
    zur5 04/08/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    42 0
    עשו כאן החרגה לגבעות כדי לגייס מתחת לשער 10 כאשר כל זה מיותר..במידה של הצלחה במגד 6 אין סיבה שהשער לא יהיה דו ספרתי. מה שעוצר את המניה זה כוח מכוון שפועל כבר מעל שנתיים כדי לשמור את השער נמוך.
    סגור
  • לפי מיטב המסורת בין אנשי עסקים
    יעקב אש 04/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    32 0
    מילה שניתנה היא מילת כבוד הודעתו של לוסקין במכביה שמגד 6 יממן את מגד 8 וכן הלאה אמורה ליהיות מילת כבוד כאילו ניתנה בלחיצת יד וכאן האיש חוזר בו מדברו. תיכנונים של משקיעים שהחזיקו מהמילה של לוסקין עולה על סירטון כאילו שמזימה נירקמה נגדם. השערים הנמוכים חובה על אותם מבקשים לחקור כאילו מעשה מירמה . בשום נייר בבורסה אין ולא היתה מגמתיות כמו בגבעות עולם הכוונה נגד היהש חובה חקירה מקיפה בכל המישתמע לגבי היתנהלות היהש והיתנהלות הכללי
    סגור
  • 19.
    @ לוסקין -מאני קש רק אחרי תוצאות מגד 6 @
    אחד העם 04/08/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    40 0
    חד וחלק ! המשקיעים ממנים אותך קרוב ל20 שנה. מצאת מאגר נפט - שאפו ! תפרסם תוצאות אמת תיתקדם לפי התוכניות שפירסמת במאיה ואז כל השוק ירוץ אחריך ! מאיפוא החוצפה והעוז לבוא בשלב הזה רגע לפני סיום קידוח מגד 6 לבוא לערוך גיוס שדורש מהמשקיעים להזרים מעל30% מהשקעתם רק כדי לא להיות מדוללים באחזקתם. מהיכן החוצפה לשנות החלטות קודמות המונעות ממך משיכת כספים לפני שהמשקיעים החזירו את גובה השקעתם? מהיכן החוצפה לדרוש אישור לשכר חודשי מעל 150000 שקל לחודש. אתה זוכר שגובה התגמולים לשותפות שלך גבוה פי 4 מהמקובל בסקטור וזה בגלל הסכם קודם שלא הבשיל ( הכנסת שותף ) מי שרצה לדעת סיבות נוספות להתנגדות הגורפת מוזמן להיכנס למאיה ולראות את ההצעה של לוסקין לאסיפה ! ניגמרו הימים של משקיעים תמימים שהולכים אחר חלומות !
    סגור
  • 18.
    מדוע צריך להתנגדלמתן מימון נוסף לחברת גבעות בהתנהלותה-3
    אלי א 04/08/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 18
    ג. חוסר הערכה של גורמים מקצועיים בתחום 1. חברה ציבורית מתנהלת פיננסית בשוק ההון מול גורמים ממשלתיים ומול אנשי מקצוע בזירה הקרויה שוק ההון ומתמודדת מול רשויות ממשל ומול אנשי מקצוע בתחום. בשניהם ניכר כישלון אמיתי עד כדי חוסר הערכה ורצון לשיתופי פעולה. 2. הרשות לניירות ערך ואף רשויות אחרות, פעמים רבות, לא מסכימים עם התנהלות החברה דבר שגרם לעיצומים שונים בכל מיני רבדים. 3. חוסר התייחסות של אנשי מקצוע בשוק ההון, הן באנליזה והן בהשקעה בחברה, המשתקף בשווי החברה בשוק, נובע מההבנה בסיכון הכרוך בהערכת החברה בטווח הארוך, אשר מתנהלת בחוסר יציבות ,מקצועיות ושקיפות, המגבירים בצורה משמעותית את הסיכון הכרוך בהשקעה זו.
    סגור
  • 17.
    מדוע צריך להתנגדלמתן מימון נוסף לחברת גבעות בהתנהלותה-2
    אלי א 04/08/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 18
    מהמציאות. 2. התנהלות פיננסית מול המשקיעים - בתשקיף נאמר: "השותף הכללי רשאי, על פי שיקול דעתו, לעשות שימוש בכספי רווחים ולצורך זה להימנע מחלוקתם וכן ליטול בשם השותפות, לצורך קבלת אשראי, התחייבויות בדבר הגבלות על חלוקת רווחים וכן שעבודים על נכסי השותפות הכוללים התחייבויות כאמור והכל לצורכי מימון (בין צרכי מימון מידיים ובין צרכי מימון עתידיים, וכן בין צרכי מימון ידועים ובין צרכי מימון אפשריים) של פעולות והוצאות אשר השותף הכללי יחליט עליהן בשטח חזקת ראש העין ובכל שטח אחר שבו תהיה לשותפות תגלית. "הוראות פסקה זו יחולו על 82% מהרווחים". בחינת ההוצאות שאינן קשורות למגד 5 ונלקחו מכספי השותף המוגבל מתחילת ההפקה (השותף הכללי מפריש את התגמולים לעצמו), מוכיח שימוש ביותר ממאה אחוז מכספי הרווחים בשנים מסוימות. לא חולקו רווחים גם בסוף שנת 2011 אשר הסתיימה ברווח.
    סגור
  • 16.
    הכל מניפולציה של הריגולטור , סתם מורידים אותה
    וותיק1 04/08/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    26 0
    שקוף שבעלי אינטרס אוספים סחורה ,וכי השער יחזור ל 4.1 עד סיום המסחר ... כמו כן העתירה לבג"ץ תתקבל , עקב השחיתות בבורסה והתפטרות המובילים בה ,אשר יתן את הקול לבית משפט לתת סעד זמני ל 3 חודשים למשקיעים על מנת שבית המשפט יבחון את ההנהלות הכושלת של הבורסה !!!
    סגור
  • ותיק זוכר אותי . בתגובה האחרונה אמרת שנראה מי צודק
    צנצנת נפט 04/08/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 17
    אז עכשיו בפעם המי יודע כמה תקשיב לאנשים שכבר 17 שנה מלווים את חבורת הכללי ומצחים לעשות כסף מגבעות. נכון טעיתי בתגובה האחרונה ואמרתי שתוכל שבקרוב תוכל לקנות ב4 כשהיה"ש עמד על 4.7 אז מצטער אם הטעתי אותך .
    סגור
  • 15.
    מדוע צריך להתנגד למתן מימון נוסף לחברת גבעות בהתנהלותה
    אלי א 04/08/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    8 17
    בהתבוננות במציאות הקיימת, ניתן להסיק על כישלון ניהולי בכמה רבדים (פרט לתחום הגיאולוגי), אשר משקף, התנהלות לא נכונה של החברה באחריות העומד בראשה. המציאות המשתקפת מהנתונים שיוצגו להלן הם כשלים חמורים ואף בלתי נסבלים מבחינה מקצועית: א. כישלון בתחום פיתוח השדה זמן התחלת עבודות הקידוח מסוף פיתוח מגד 5 (מרץ 2011) עד תחילת הקידוח השני (יולי 2013) הוא ארוך. על מנת להבין זאת, מספיקה התבוננות בלו"ז שפרסמה החברה לגבי פיתוח המאגר לעומת המציאות, דבר המשקף הן את חוסר היכולת שלנו כשותפים לסמוך על הנעשה והנאמר ע"י הנהלת החברה והן חוסר יכולת מקצועית בתחום המו"מ וההתנהלות הנכונה והיעילה של החברה מול גורמים חיצוניים. ב. הרובד הפיננסי והתנהלות כספית נכונה ותקינה 1. ניהול פיננסי מקצועי של החברה - בהשוואת הערכה תחשיבית, הנתונה בתשקיף האחרון לשנת 2009, ובמציאות המשתקפת מהדוחות הכספיים, קימת סטייה גדולה ואפילו לא בטווח סטיית התקן ההגיונית . לדוגמא, ב-2 הבארות הראשונים עלות ההפקה והחיפוש המוצגים בתשקיף הינה 17.8 מיליון דולר ואילו בפועל קיימת הוצאה של כ-30 מיליון דולר ועדיין לא התחלנו להפיק בשדה השני, ז"א הוצאה הגדולה בכ-300% מהמ
    סגור
  • אלי התגובה מעניינת וחלקית (ל"ת)
    יורם 04/08/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 17
    סגור
  • 14.
    למה אתם לא מפרסמים את התגובה? (ל"ת)
    אלי 04/08/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 18
    סגור
  • 13.
    סליחה מיליון ולא מילארד. (ל"ת)
    חי במינוס 04/08/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • 12.
    300000 כפול מחיר ממוצע של 50 $ כפול 3.7 ש'חנ ותן
    חי במינוס 04/08/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 16
    למעלה מ50 מיליארד ש'ח לחלק ל20 נותן 2.5 מיליארד לשנה. מה קורה פה?איפה הכסף.
    סגור
  • 11.
    הבלונדי והחולב
    ראל 04/08/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 20
    הבלונדיני וטוביה החולב ממשיך לחלוב את המשקיעים . אוי אוי אוי טוביה החולב.
    סגור
  • 10.
    לוסקין עזוב אותך מנכלות אתה גיאולוג!!!!
    יאיר 04/08/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    15 15
    תן למישו רציני לעשות את העבודה אף אחד לא יגנוב לך את שדה מגד
    סגור
  • 9.
    מחזיקי המניה עושים מבחני IQ מי שנכשל יכול לקנות מניות!
    tt 04/08/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 23
    או שאתה מרוקאי. אחד משני הקרטריונים מקנה לך זכות לקנות גבעות עולם.
    סגור
  • מר tt האם tt זה קיצור של מטומטםםםם?
    מרוקאי גאה 04/08/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    2 15
    מר tt העלוב נפש מה קרה ? המרוקאים השפילו אותך כל כך כשהיית קטן ומאז איבדת את גבריותך או שאתה סתם קוקסינל קטן ומושתן שמסתתר מאחורי שם של זונה tt מ תל ברוך תצא מיד מהפורום אם לא כן אדאג לתבוע לך את התחת יא חתיחת מיקרוב
    סגור
  • 8.
    אדם דתי ,רק מי שמקיים את כול המצוות , כולל הגנה על עם
    בא 04/08/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 17
    ישראל וארץ ישראל .
    סגור
  • שחכת את הכדורים נגד כלבת (ל"ת)
    ככ 04/08/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • שחכת! חוץ מזה, צריך לכתוב נגד טימטומת ולא כלבת!
    כותבים שכחת ולא 04/08/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    17 0
    כל האמירות של בא אינן ראויות כלל להגבה. התרשמתי מתגובותיו הרבות שהוא טוקביסט אובססיבי. בנוסף, הוא מרבה לכתוב בדיחות כביכול! למעשה, אף אחת מבדיחותיו אינה מצחיקה והייתי מגדיר אותן "כבדיחות קרש". בקיצור, בא בא, או כפי שאתה מכנה את עצמך: בא, אתה בא פה לחינם ומבזבז את הזמן של כולנו ! חביבי, הגיע הזמן שתסתכל כבר על המציאות ואל תלעיט אותנו יותר בשטויות שלך.
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד אין תוצאות מגד 6 אין כסף (ל"ת)
    עדי 04/08/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    27 0
    סגור
  • 6.
    לוסקין באמת זה מה שהרב אמר לך לעשות?
    יעקב אש 04/08/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    14 15
    ממממממממ אין מילים מילבד הבושה .
    סגור
  • 5.
    הכללי
    דדי 04/08/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    6 17
    הם חבורת גנבים עשו קומבינה עם הרשות לנירות ערך על הגב של המשקעים.
    סגור
  • 4.
    אני משקיע ממגד 20 והלאה , לכול אלה שעושים סיבובים
    בא 04/08/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    3 19
    בדכ הכסף ניכנס לחשבון של איזה חלאה .
    סגור
  • 3.
    מדוע צריך להתנגד למתן מימון נוסף לחברת גבעות בהתנהלותה
    אלי אלוז 04/08/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    17 18
    בהתבוננות במציאות הקיימת, ניתן להסיק על כישלון ניהולי בכמה רבדים (פרט לתחום הגיאולוגי), אשר משקף, התנהלות לא נכונה של החברה באחריות העומד בראשה. המציאות המשתקפת מהנתונים שיוצגו להלן הם כשלים חמורים ואף בלתי נסבלים מבחינה מקצועית: א. כישלון בתחום פיתוח השדה זמן התחלת עבודות הקידוח מסוף פיתוח מגד 5 (מרץ 2011) עד תחילת הקידוח השני (יולי 2013) הוא ארוך. על מנת להבין זאת, מספיקה התבוננות בלו"ז שפרסמה החברה לגבי פיתוח המאגר לעומת המציאות, דבר המשקף הן את חוסר היכולת שלנו כשותפים לסמוך על הנעשה והנאמר ע"י הנהלת החברה והן חוסר יכולת מקצועית בתחום המו"מ וההתנהלות הנכונה והיעילה של החברה מול גורמים חיצוניים. ב. הרובד הפיננסי והתנהלות כספית נכונה ותקינה 1. ניהול פיננסי מקצועי של החברה - בהשוואת הערכה תחשיבית, הנתונה בתשקיף האחרון לשנת 2009, ובמציאות המשתקפת מהדוחות הכספיים, קימת סטייה גדולה ואפילו לא בטווח סטיית התקן ההגיונית . לדוגמא, ב-2 הבארות הראשונים עלות ההפקה והחיפוש המוצגים בתשקיף הינה 17.8 מיליון דולר ואילו בפועל קיימת הוצאה של כ-30 מיליון דולר ועדיין לא התחלנו להפיק בשדה השני, ז"א הוצאה הגדולה בכ-300% מהמ
    סגור
  • וגם מהטעם הפשוט מאוד,שיש כסף בקופה (ל"ת)
    גבי 04/08/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 2.
    לוסקין לא נשאר כסף הכל מושקע בגבעות
    יעקב אש 04/08/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    23 17
    ואתה עדיין רוצה גם התחתונים שלנו? סליחה אבל יש גבולות לטעם הטוב מיתפלל שיקחו ממך החזקה על גבעות עולם כך לא מתנהגים למשקיעים
    סגור
  • 1.
    לוסקין וחבריו מגבעות,כולם יודעים מי אתם . (ל"ת)
    בא 04/08/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור