ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

פרשת ליידרמן: ויתר על התפקיד בשל מכתבים בעניינו שהגיעו לוועדת טירקל

בשבוע אחד שני כלכלנים שנבחרו לשמש כנגיד הודיעו כי הם מוותרים. ההלם של לפיד ונתניהו: "מביעים צער על המהלך של ליידרמן"
ליאו ליידרמן, צילום: Bizportal
פרישתו המפתיעה של ליידרמן כמועמד לתפקיד נגיד הכתה בהלם רבים. מתברר, כי בימים האחרונים שלאחר ההודעה על מינויו הגיעו אל וועדת טירקל מספר מכתבים שכללו מידע ותלונות הקשורים לנגיד המיועד. על פי פרסומים שונים, מכתבי התלונה התייחסו להתנהלותו האישית ולמקרה ספציפי בו ביצע ליידרמן עבודת ייעוץ מבלי שדיווח עליה על פי הדין.

כאמור, שלושה ימים בלבד לאחר שהתמנה לנגיד בנק ישראל פורש ליידרמן במפתיע, כאשר על פי ההודעה הרשמית שהעביר אמר כי "לאחר שיחות אינטנסיביות שקיים עם בני משפחתו הוא מעדיף להמשיך כאיש פרטי בעבודתו באוניברסיטת תל אביב ובבנק הפועלים".

הודעתו של הנגיד המיועד התקבלה בהלם רב בלשכת ראש הממשלה, ואילו ראש הממשלה ושר האוצר מסרו בהודעה כי הם "מביעים צער על החלטתו של ליידרמן להסיר את המועמדות".

כעת חושפים מספר כלי תקשורת כי ייתכן ויש עוד שלדים בארון הנוגעים להתפטרותו הדרמטית של ליידרמן. הרמז העיקרי הוא כי ייתכן שעניינים הקשורים להתפטרותו דאז מדויטשה בנק הם אלה שהביאו אותו למהלך הנוכחי.

נציין כי שלשום חשף ערוץ 10 שליידרמן נהג להיוועץ בתדירות גבוהה (לעיתים 3 פעמים ביום) עם אסטרולוג בשם עמוס אהרוני. מדובר בשיחות שהתקיימו כאשר ליידרמן עצמו כבר החזיק בתפקידים בכירים במערכת הפיננסית.
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    אני מסתכל על ליידרמן הארגנטיני ושואל למה סלקו
    ג 04/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו מדויטשה בנק?
    סגור
  • 18.
    לסגור את הועדה,ראו מי הנשיא ארה"ב-ניראה עובר את ועדה (ל"ת)
    צדק יעשה 03/08/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    חבל שלא בחרו בראש ממשלה בפינצטה!!!!! (ל"ת)
    ממשלת מושחתים 03/08/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    שיטה הנאו ליברל-קפיטליזם=קפיטליזם החזירי=אסון עם ישראל! (ל"ת)
    עם ישראל תתעורר?! 03/08/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    אחת כתבה פלוג והשנייה שלי (ל"ת)
    מכתבים אנונימיים 03/08/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 14.
    לאריק איינשטיין יש שיר מצויין על כך: עיתונאי קטן שלי (ל"ת)
    euxo 03/08/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 13.
    מועמד בלחץ
    לחמ 03/08/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הייתה שנה לחפש מועמד ראוי. למה בשלוף ברגע האחרון ובלחץ???
    סגור
  • 12.
    מתי תעזוב אתנו שלי יחימוביץ, נימאס לנו ממך !!!!!
    ש.ל. 03/08/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הפרצוף שלך דומה לקוף, ואת מתנהגת ברוע, לכי שחררי אותנו, בבקשה !!!!!!!
    סגור
  • 11.
    בנק הפועלים צריך לקיים חשיבה נוספת לגבי המשך העסקתו..
    ציון 03/08/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אין עשן בלי אש. הנ"ל כלכלן של הבנק ויכול לגרום נזק בגלל התייעצותו בעובדי אלילים קרי אסטרולוגים דבר המקביל לנוחי דנקנר שהתייעץ עם הריינטגן דבר אשר הביא לקריסת IDB
    סגור
  • אל תדאג לבנק הפועלים בינתיים הוא הבנק המומלץ ולא לאומי
    בנק הפועלים 03/08/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    העובדים שם מרויחים הרבה השירות שם טוב יש יועצי השקעות חינם עמלות טובות . הבנק הכי טוב שיש.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    צריך לתפקיד נגיד\ה סרגל!!!!! (ל"ת)
    במדינת המושחתים 03/08/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נגידה לא יכולה להטריד מינית? חחח
    באמת? 03/08/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלי וחבריה רוצים לטרפד לביבי כל דבר ומצליחים. הנגידה המועדפת עליה לא תהיה בשום אופן היא כבר שרופה אצל ביבי . המלחמה להורדת ביבי והשלטת הקומוניזים והבולשביקים רק התחיל אם יצליחו זה כי ביבי חלשלוש. ביבי שותק . עכשיו על אחת כמה וכמה אסור לו לבחור את הפלוצית מטעם שלי
    סגור
  • 9.
    לא רק ליידרמן .......
    מאור 03/08/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רשתות הטלויזיה והרדיו והעתונות משדרים תכניות על קוראים בקלפים, אסטרולוגים ואלפי אזרחים משלמים כסף לעושקים האלה ,פיקחו את עיניכם תתחילו לראות את המציאות ולא האשליות והסיפורים שמוכרים לכם "תרתי משמע".....
    סגור
  • 8.
    עשו לביבי זובור הפמינסיטיות?
    עשו לה זובור? 03/08/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם לקרנית וחבריה עשו זובור זה בצדק כנראה.שתהנה עם חברותיה. האשה המנותקת וחברותיה מקבלות משכורת עתק וכל רצונם זה להאריך את גיל הפרישה? אמא שלי בת 49 שפוטרה מהעבודה היא לא מקבלת כלום ועובדת בשכר זעום בכל מיני עבודות היא רוצה להאריך לה עוד את גיל הפרישה ועל חשבון מי זה ? על חשבוננו הילדים שנאלצים לתת כסף ולתמוך ומה מקבלים במקום ? בועת נדלן. אז מצידי שיעשו לה זובור משני הצדדים
    סגור
  • 7.
    כל מינוי של ביבי יטורפד .
    הוד נגידותה 03/08/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    המחאה נוצלה כדי להחליף את השלטון אבל כשזה לא ממש הצליח הכוחות שנגד פועלים במלוא המרץ, בג"צים, ועדות, הפגנות, יציאת חוצץ וכו', גם הכוחות הפמיניסטיים מתגייסים למה לא? הנגידה לדעתם צריכה להיות פלוץ ולמה? כדי שיהיה שווין בין הגברים והנשים פלוץ כידוע תומכת בהעלאת גיל הפרישה לנשים ולמה שלא תתמוך ? היא לא מאלה שעובדות קשה למה לוותר על הטבות החזקת רכב ופנסיה שמנה? ושהקופאיות המנקות והפועלות ימותו מהר מה אכפת להם ? פחות בטוח לאומי לשלם דבר שישאיר לפרות הבשן יותר כסף. כל הנגידים ובעלי המשרות מטרידים מינית? אז בואו נשים אשה כי אשה לא יכולה להטריד מינית (חחח) להרוס משפחות, לנצל גברים, ואולי גם להיות לסבית? ולהתחיל עם הסגנית? חרא מדינה מגיע לכם!
    סגור
  • 6.
    תשובה ל3
    רנטגן 03/08/2013 07:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מוכן לתת תחזיות אסטר' גם ברבע מחיר, ועוד לוותר על הנגידות
    סגור
  • 5.
    "הארץ חושף" - מי ישמע לוחות הברית.."הארץ חושף" (ל"ת)
    ק 02/08/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    Yhimovitz et Galon
    Leiderman-הסוף? 02/08/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אולי נתניהו צריך להמליך את 2 ה"וייברס" האלה לניהול הבנק. ליחימוביץ הוא כבר הציע את האוצר...
    סגור
  • 3.
    אני מוכן לתת תחזיות כלכליות המבוססות על אסטרולוגיה בחצי
    ראובן 02/08/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מחיר, ובלבד לקבל את תפקיד נגיד בנק ישראל
    סגור
  • 2.
    שלי וזהבה זה הישראלי המכוער . (ל"ת)
    דיבה רדיפה מניפולציה 02/08/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    12 13
    סגור
  • 1.
    ארץ אוכלת יושביה
    שומרץ הסף 02/08/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    17 15
    האחרון שנשאר שיכבה את האור
    סגור
  • גדול ........ (ל"ת)
    lionav 03/08/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור