פאניקה: בזמן שבשוק ממתינים בדריכות לתוצאות ה'לוגים' - שמן צוללת 20%

לא רק שמן נופלת, גם מודיעין צוללת כעת 7%. בשוק ממתינים בימים אלו לפרסום תוצאות הלוגים בקידוח שמן שמול אשדוד. צפו בגרף
 |  (30)
אסדת שמן, צילום: Bizportal
רגעים של דפיקות לב עברו לקראת סוף יום המסחר על משקיעי המניות הקטנות בסקטור הגז-נפט, ובעיקר משקיעי שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 189.1 0% שמן נפט וגז בסיס:189.1 פתיחה:189.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . זו האחרונה עברה בשעה 16:00 לנפילה של 20% לאחר שנסחרה במהלך כל היום ביציבות. מייד לאחר מכן באה ההתאוששות ונמשכה עד לסגירה בירידה של 3.1% בלבד. צריך לציין שלא מדובר בנפילה במחזור חריג, המחזור בשמן הסתכם היום ב-3.48 מיליון שקלים, עדיין נמוך מהממוצע בחודש האחרון שעומד על 6.2 מיליון שקלים וזאת כאשר אנחנו עשרים דקות לסגירה.

בשוק כולם ממתינים בימים אלו לפרסום הלוגים החשמליים לעניין הגז הטבעי שבקידוח 'שמן'. הערכה היא שהחברה כבר ביצעה את ה'לוגים' וכרגע עובדים על הפיענוח, כלומר הפרסום יהיה בימים הקרובים.

שכבות הגז בקידוח נמצאות בעומק של עד כ-4,500 מטר. לפני מספר ימים נחשף כי הקידוח הגיע לעומק של 4.658 מטר , כלומר סיימו עם שכבות הגז ולכן ההערכה היא כי כבר בוצעו הלוגים וכעת ממתינים לפיענוח.

נציין כי אין ספק בדבר הימצאות גז בקידוח, שכן בחודש אפריל נעצר הקידוח בשל תקלה שנגרמה בשל לחצי גז גבוהים. לפי הסקרים הסיסמיים, מדובר בהיקף גז צפוי של 1.8 TCF ברישיון 'ים 3'. לגבי שכבת הנפט, הסקרים מצביעים על פוטנציאל ל-120 מיליון חביות.

מניית שמן - גרף תוך יומי

תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    המזל של קידוח שמן שתמיד יש דור חדש של פריירים
    הכי ותיק 38 03/08/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה לא מה שאני חושב את זה בטוח חושבת הנהלת שמן ש מספרת סיפורים שקריים על עלויות הקידוח98$ מליון אני החל מ הרגע ה ראשון אמרתי וכתבתי יעברו את ה 150 מליון דולר ולצערי אני לא רואה בסכום זה את הסוף להזכירכם שלושת קידוחי העבר היגיעו ל 700 חב מה שאומר כשלון זה בטוח לא יכסה את עלויות ההנהלה להזכירכם מה קורה עם תוצאות בועות הגז שנעלמו????? אני אישית מצדיע לחיים לייבוביץ שלקח וברח עם 78 מליון שקל ואת הקידוח משלם דור חדש של פריירים
    סגור
  • התוצאות הגיעו שכבה קטנה של גז ולא מסחרית
    חיים 04/08/2013 01:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יתכן וזו הסיבה לירידה של המניה ביום חמשי 20 אחוז דלף מידע למקורבים
    סגור
  • 23.
    לברוח, לברוח, לברוח - יש שם אוויר ומי ים (ל"ת)
    קובי 03/08/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    שמן גז ונפש
    יעקב 03/08/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקבלו מהביטוח עוד כסף בקרוב כ5.5 מיליון דולר
    סגור
  • 21.
    שמן גז ונפש
    אמנון 03/08/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמן גז ונפט הודיעו ביום ה שקיבלו מהביטוח עוד כסף מהביטוח מהתקלה שהיתה בזמנו
    סגור
  • 20.
    הכל התחיל בגלל זה
    nfhrv 03/08/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שימו לב לשעה שהודעה יצאה וכנראה שהיתה הדלפה רק להודעה ורק שהובן שאין קשר המניה עלתה שובhttp://www.haaretz.co.il/news/law/1.2087212
    סגור
  • 19.
    מי ששם את כספו בשמן בשותפות ג'קי שם את כספו על קרן הצבי (ל"ת)
    מגאלן 03/08/2013 07:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 18.
    תובנה על שמן ליום ראשון
    יוסי 02/08/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז אם התברר שבינתיים כלום קרה וגם קיבלו 5 מליון מהביטוח יום ראשון נסיקה לשיא חדש ...לא?
    סגור
  • 17.
    תשאלו את החבורה העלובה שמכרה כדי לקנות גלוב
    מומי 01/08/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם גם מחזקים זרח , וגם גבעות , וטובת העקיצה שלהם לנגד עינהם בלבד ... בושה לחבורה הויתקה מגלוב ,שפועלת כמאפיה נגד כל מה שנראה לה נוצץ !!!
    סגור
  • 16.
    זה קשור לחקירה נגד המנכ"ל שעשה את השטות של החיים
    יוס 01/08/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    6 4
    והתחבר עם הרפז. הרס קריירה מפוארת בחודש של אסאמאסים.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    שמן עלולה להיות תגלית גדולה מילייותן
    דני 01/08/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    13 10
    ואז יעשו חוק שישינסקי 3 למטרת נפט בשמן - ממשלה של נוכלים - אגב חוק שישינסקי 2 כבר לא משמעותי כי כיל ספגה מכה אנושה והוצאות קציר המלח לא ישאירו לה רווחים ענקיים כמו אז לכן גם המס ירד בצורה חדה.
    סגור
  • 14.
    תגלית שמן עלולה לשנות את תוכנית הייצוא
    אבי 01/08/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אם יתגלה גז ו או נפט בשמן - הממשלה תאפשר ייצוא כמות גדולה יותר מיליוויתן - מקבלי ההחלטות מתכננים לעוד 20 שנה - כמה הזוי יתכן שבעוד 20 יום כל התוכניות יהיו בפח .
    סגור
  • 13.
    שימו שמן שימו מים אין גזוז - יש גז !
    שימו שמן שימו מים 01/08/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יש גז !!! הכמות נבדקת היו לחצים - יש נפט הכבמות תיבדק - זה הרי ברור גילו שם בעבר נפט לפני 20 שנה.
    סגור
  • 12.
    השאלה היא הכמות
    יש גם גז וגם נפט 01/08/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גז יש , כנראה בכמות קטנה כמו כריש אבל מסחרי - נפט זו התעלומה כנראה שיש אבל הכמות לא ידועה !
    סגור
  • 11.
    ***הקריסה** מעודף סימני גז או סודה
    הכי ותיק 38 01/08/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    חברים יקרים זכרו חיים לייבוביץ המיסד של שמן לא היה בורח אם הוא היה יודע על פי הסקר שיש בור שומן בעומק 5250 מ סביר ש מה שהיה הוא שהיה כולה 700 חב נפט ** נקווה שהמקדח לא נשבר בעומק 4700
    סגור
  • 10.
    למה לראות רק רע????
    סתם אחד 01/08/2013 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מאמין שהנפילה לקראת הסיום היתה בגלל הסיפור עם אשכנזי ולא קשור לקידוח עובדה שהיה גם תיקון מהיר!!!!המצב עדין היות ומחכים לתוצאות וכל פירסום הכי קטן ולא משנה על מה הוא יכול להפיל או להרים את המניה חזק.מה שנישאר זה לחכות לתוצאות האמת :) ב"ה בשורות טובות
    סגור
  • 9.
    8-הטמבל
    נותן בראש 01/08/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תמיד יש איזה טמבל יומי שממשיש חשק לתת לו בראש..היום זה -8.......אהבל...מה הקשרררר??????????????
    סגור
  • 8.
    הים יש מצב שהנפילה קשורה להודעת החקירה נגד אשכנזי ? (ל"ת)
    לך תדע... 01/08/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • התשובה היא לא אבל היה שימוש נאות לשוד של כספי הציבור (ל"ת)
    הכי ותיק 38 01/08/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    מודיעין 2
    שוקו 01/08/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מנסיון, אין עשן בלי אש.המקורבים ברחו והמשקיעים הקטנים שוב אכלו אותה.
    סגור
  • 6.
    שמן גז ונפש
    יעקב 01/08/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני נמצה במניה הרבה זמן ואתם זוברים שעצרו בזמנו את הקידוח בגלל הלחצים של הגז גז יש השאלה כמה גז
    סגור
  • 5.
    אותו סרט הייה במודיעין ובהכשרה
    חבל על הכסף שלכם 01/08/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    17 6
    לכולם היה ברור שיש גז בסוף לא גילו כלום ולפני ההוודעה בעלי העיניין מכרו ואנחנו נשארנו בלי התחתונים.
    סגור
  • רק שבניגוד למודיעין והכשרה בשמן
    אור174 01/08/2013 21:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדברים על מטרת הנפט לא הגז
    סגור
  • כך זה ש מדברים רק על סימנים (ל"ת)
    הכי ותיק 38 01/08/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מכונות מסחר שואבות כסף מהמנתחים הטכנים
    NoName 01/08/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מכונת מסחר צריכה חוקים לוגים. ניתוח טכני מגדיר חוקים שעל פיהם עובדים סוחרים רבים. מכונת המסחר מפעילה טריגרים של הניתוח הטכני (ע"י מכירה או קניה) כמו פריצת התנגדות או שבירת תמיכה ואוספת מניות במחיר נמוך מהמנתחים הטכני. או שמוכרת להם. ברגע שיש חוקים, יש מי שינצל אותם לטובתו.
    סגור
  • 3.
    למה הבורסה מתייבשת
    huvf 01/08/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מניה [שמן]ירדת 20% ומנהלי הבורסה לא עוצרת המסחר כדי לבדוק הסיבה.האם המשקיעים משחקים בקזינו.
    סגור
  • 2.
    פאניקה של כולם בדיוק באותם דקות?!
    סוחר קטן ומתוסכל 01/08/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    14 0
    למה לא יוצאת שום הודעה לבורסה, למה המניה נופלת ב-20%?!
    סגור
  • כי החור יבש אחי (ל"ת)
    חואן הקטן 01/08/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 1.
    אוי גקי גקי