עוד עזיבה בבורסה בת"א: משנה למנכ"ל פורש אחרי 28 שנה - "לאור הנסיבות"

כשבוע אחרי הודעת הפרישה של המנכ"לית אסתר לבנון אחרי כמעט 30 שנה באחד העם, היום מגיע תורו של יוני שמש המשנה למנכ"ל
 |  (14)
יוני שמש, צילום: משה שי
הנהלת הבורסה בת"א הולכת ומתפרקת, כשבוע אחרי הודעת הפרישה של המנכ"לית אסתר לבנון אחרי כמעט 30 שנה באחד העם, היום מגיע תורו של יוני שמש (54) המשנה למנכ"ל שמודיע על פרישה - "לאור הנסיבות".

וכך נכתב במכתב שהעביר שמש למנכ"לית הבורסה - "בשבועות האחרונים חלים שינויים מהותיים בהנהלת הבורסה. אני מוצא לנכון להקדים את הודעתי המתוכננת על מנת שיהיה סיפק בידי הדירקטוריון והמנכ"ל החדש שייבחר לתכנן צעדיהם. לאור הנסיבות אני מבקש לסיים את עבודתי בבורסה בסוף דצמבר 2013".

עוד קודם מציין שמש במכתב כי "המקורבים אליי בבורסה יודעים על תכניותיי לסיים את תפקידי בבורסה בסוף 2013, לעבור לעסקים פרטיים ולהתחיל קריירה חדשה בתחום הייעוץ." כעת, כאמור, הקדים שמש את סיום תפקידו
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לפרק את כל ההנהלה
    משקיעה 24/07/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן, שכולם ילכו הביתה, הם לא עשו דבר, עשקו משקיעים, לקחו משכורות עתק בטענה שהבורסה היא חברה פרטית, שיחזירו את כל הכסף, ושילכו ללא פיצויים, מיידית ללא תקופת המתנה, המנכלית, היור וכל הסמנכלים הלא יוצלחים, אפשר לקבל מוצלחים יותר בחצי מחיר
    סגור
  • 10.
    לידעת עובדי שירות הציבורי ,ביטחון תעסוקתי עומד ביחס
    בא 24/07/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפוך לגובה השכר ,ולא להיפך כפי שאתם רוצים שיהיה ,אין מלכים בכלכלה בריאה ונכונה .
    סגור
  • 9.
    איפה המטפחת שלי . (ל"ת)
    בא 24/07/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בורסה . הגיע הזמן להחליף אולי זה הזמן לבדוק מה קורה (ל"ת)
    THME 24/07/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    במיסוי הנוכחי רק משוגעים לדבר משקיעים בבורסה
    והם לא רבים 24/07/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפופוליזם הרג את הבורסה, ההמון חסר הדעת מנהל את כלכלת המדינה והסוף ידוע מראש.
    סגור
  • 6.
    שבקרוב לא יהיה להם בונוסים הבורסה התפרקה פה מזמן
    הם מבינים 24/07/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שנתן מכת מוות לבורסה זה טכטנברג ושותפיו ביבי הם לא יוותרו על המס. לפיד גם צריך להתפטר הרס את כיל בהבל פיו
    סגור
  • 5.
    שגם איצ'ה יילך הביתה!!!
    שמיל 24/07/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וגם סם ברונפלד.כל ההנהלה צריכה להתפטר.ביזיון מוחלט אוכלי חינם.
    סגור
  • 4.
    שורטים על המעוף=פשע
    שר האוצר 24/07/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    במדינה מתוקנת היו מעמידים לדין מזמן את ראשי הבורסה שמאפשרים שורטים על המעוף במחזורי מסחר דלילים, הפשע הגדול שבמקום להפסיק את המסחר בשורטים המנכלית הפורשת החליטה להגדיל (לאופציות שבועיות) בושההה
    סגור
  • 3.
    זה מתחיל להיראות כמו נטישה של ספינה טובעת (ל"ת)
    עופר 24/07/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מהיום הבורסה תתחיל לרוץ
    שי 24/07/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכה להיות מעוף 1500
    סגור
  • 2.
    עודף הרגולציה החריבה את שוק ההון! די! נמאס!
    די לרגולציה! 24/07/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    14 0
    יש לפעול על מנת לצמצם ברגולציה הבלתי אפשרית!
    סגור
  • 1.
    פיקרנו אותם.
    שגיא טובי. 24/07/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    7 0
    העצומה להתפטרותה של גברת לבנון הייתה הגורם שהחל להניע את גלגלי ההתפטרות.....להמשיך ללחוץ חברים להורדת המס.בעיקר לשלוח הודעות פייסבוק ליאיר לפיד.....בקרוב המאבק להפחתת המס על ריווחי הון בבורסה עולה מדרגה
    סגור
  • צריך לכתוב לדף פייסבוק שלו כל זמן (ל"ת)
    alex 24/07/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • פירקנו אותם בכותרת כמובן. (ל"ת)
    שגיא טובי 24/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור