לפיד רואה ורוד: "תוך שנה וחצי מצבו של מעמד הביניים יהיה טוב מאי פעם"

שר האוצר בפיייסבוק: "התקציב לא רק ישקם את הכלכלה שלנו, הוא גם יוציא אותה לדרך חדשה; שינינו את כללי המשחק מול חברות הענק"
יאיר לפיד, צילום: bizportal
לאחר יום עמוס בדיוני חוק ההסדרים, יום בו הוחלט על הקלות מסויימות בגזירות המס המוטלות על העם, פירסם שר האוצר, יאיר לפיד, אתמול בלילה בפייסבוק פוסט בו הוא מצהיר כי "בתוך שנה וחצי מצבו של מעמד הביניים יהיה טוב מאי פעם".

בפוסט, שבהערת השוליים שלו צויין כי לא נכתב באמצעות ה"לפידומטר" אומר לפיד, "המשימה הראשונה שלי בתפקיד היתה לסגור בור ענק. אוברדראפט לאומי של 35 מיליארד שקל איים להביא את ישראל לפשיטת רגל והיינו צריכים למנוע את זה.

"איך עשינו את זה? קודם כל לקחנו מאלה שלא נגעו בהם מעולם – העשירים, הישיבות, הועדים הגדולים, משרד הביטחון. אחר כך שמנו על השולחן את כל האפשרויות, ואז – יחד עם הכנסת - חרשנו כל סעיף וסעיף בתקציב, כדי לראות איך אפשר לעזור למעמד הביניים."

"התוצאה שהתקבלה היום, כללה ביטול של המס על עקרות הבית והמס על משפרי הדיור, והקלה על משפחות עניות באמצעות שינוי מתווה מס הכנסה וקצבאות הילדים. התקציב שיגיע לכנסת, לא רק ישקם את הכלכלה שלנו, הוא גם יוציא אותה לדרך חדשה."

"אבל אנחנו לא מסתפקים בזה. בתוך שנה וחצי מצבו של מעמד הביניים יהיה טוב מאי פעם. למה? כי הפכנו את הקיצוץ הזה גם להזדמנות צמיחה: מחקנו סעיפים בזבזניים שהסתתרו שנים בתוך ספרי תקציב עבים, חתכנו מהמגזרים השמנים ביותר את הכספים שזרמו אליהם בלי הפרעה, שינינו את כללי המשחק מול חברות הענק, התחלנו בתהליך הוצאתם של עשרות אלפי חרדים לשוק העבודה בזכות חוק השוויון בנטל."

"במקביל התחלנו לבצע שורה של רפורמות חסרות תקדים (נמלים, שמיים פתוחים, שוק המזון, חוק הריכוזיות ועוד) שיורידו את יוקר המחיה ויצרו מקומות עבודה. באנו לשנות. עכשיו אנחנו משנים", סיים לפיד את הפוסט שזכה עד כה לכ-2,670 לייקים 717 תגובות ו152 שיתופים."
תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    נטל ההוכחה עליך אדון לפיד
    ע 21/07/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצהרות ריקות מתוכן מפיך כבר שמענו. ולכן אני ומאות אלפים, ואולי יותר, לא מאמינים לך. כנראה שאתה מחוסן לקדנציה אחת, כך שלגדף אוצך זהו ביזבוז אנרגיה משווע, מה שנותר לך הוא להוכיח את מה שאתה אומר במעשים. שלב הדיבורים נגמר! לאמר לך את האמת? לא השרית אמינות בחצי שנה האחרונה ואני מקווה בשבילך שאנחנו נרגיש שינוי חיובי במהלך הקדנציה שלך מכיוון שאם לא, תחזור לספסל ערוץ 2 כדי להגיש חדשות. אבל אז אני לא אצפה בך והרייטינג יפול. מה יעשו אתך שם? לא יודע, ולאמר את האמת? גם לא אכפת לי ברגע זה, כי גם לך לא אכפת ממני ולאיזה מצב אני הולך להיות בגלל הגזרות שאתה הולך להפיל עלי.
    סגור
  • 47.
    זה הדיור טמבל, הדיור (ל"ת)
    ירון 20/07/2013 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    תרשה לי להגיד לך חחחחחחחחח
    חזי 20/07/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד קצת חחחחחחח אם היית אומר שאתה הולך לטפל בהוצאות שגוזלות את כספי המיסים שלנו הייתי אומר-סחתיין אבל אתה לא תגע במאות אלפי פנסיונרים תקציביים וגם לא במאות אלפי עובדים מיותרים בשרות הציבורי צהל משרד הבטחון וחברות ממשלתיות ורשויות מקומיות מושחתות. לך צריך להגיד-אבי (טומי) הכה אתכם בשוטים אני אכה אתכם בעקרבים
    סגור
  • 45.
    רק רוצה לקבל קולות בבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר
    צביקה 20/07/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להעניש את לפיד
    סגור
  • 44.
    איך בדיוק שאתה לא מ ע י ף את הלוביסטים מהכנסת
    תום התמימות 20/07/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וממשיכים לדאוג לאינטרסים של הטייקונים ????? עצם העובדה שאתם לא מעיפים אותם ה ש י ט ה לז..... אותנו תמשיך !!!11 חאלס מהסיפורים שאתם מאכילים אותנו.
    סגור
  • 43.
    עוד שנה וחצי-אין מעמד ביניים. יהיו מעמד העניים ומעמד ה
    הנביא ירמיהו 20/07/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המיליונרים (10 משפחות)
    סגור
  • 42.
    delirium (ל"ת)
    בורג 20/07/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    אתה בטח צוחק
    עמוס 20/07/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל להגיב
    סגור
  • 40.
    השקריים הללו! אינו מתאים כלל לשבת בממשלה והלוואי שיודח (ל"ת)
    ממש להקיא מהספינים 18/07/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 39.
    מה לגבי מס על שוק ההון מתי אתה מתכוון להוריד אותו? (ל"ת)
    גל 18/07/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    למדתי כמה משפטים בע"פ. אני לא כל כך מבין מה זה אומר (ל"ת)
    יאיר לפיד 18/07/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    מנוע צמיחה על ידי הזרמת כספים
    בוקי ישראלי 18/07/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיסים וקיצוצים לשכבות הביניים ועניות במקום להגדיל להם את המזומנים יגרום למיעוט צמיחה. השכבות החלשות צורכות מוצרים בסיסיים ויוצרים עבודה לרבים בעם. קיצוץ יגרום להתמעטות הצריכה ופגיעה בתוצר, גידול הגירעון, פשיטות רגל ועוד. הכלכלה של לפיד מונעת משנאה ובורות ולא מערכים אקדמיים כלכליים כפי שמצופה ממנו. יש לו אובססיה שהחרדים הם הנזק הכי גדול בעולם ובגלל זה פוגע בכולם. שיתפטר!!! הוא גם פוגע באוחיון, דימרי, שפיגלר, כהן ועוד ממעמד הביניים והחלש בגלל התנהגותו הלא אנושית. גלגל לעולם חוזר ויש בחירות תוך כמה שנים או חודשים...
    סגור
  • 36.
    סיסמאות ריקות ממש כמו לפני הבחירות ! (ל"ת)
    נילי 18/07/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 35.
    חמוש במשקפיים ורודות ואטומות- שכחת את החרם האירופי?
    לפיד 18/07/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה אתה מתעלם מזה? זה יפגע בכלכלה ובכל תחום. אתה חי בסרט תלת מימד שבו אתה רואה רק את עצמך ואת חבריך ואת הכסף לחשבון בנק שלכם. בועת הנדלן ממשיכה במלוא המרץ למפגינים ליד ביתך אמרת אתם רוצים שהדירות שלכם יהיו שוות חצי? חחח עשו לך שטיפת מוח שאם הדירות ירדו הכל יתמוטט איך התנהלה הכלכלה פה לפני הבועה? אתם רק פוחדים שיהיה לכם למצוא דירות למקורנפים שקנו באם המושבות דירות במשכנתא של מליון והם הולכים להפסיד אותם וזה יפול עליכם לבנק לא יקרה כלום ניפחתם בועה ובגלל הפחד שלכם כל העם צריך לסבול ולהמשיך את שרשרת המסחטה הכספית לידיעתך דירות באם המושבות חדשות נמכרו ב פחות מ600 אלף שח ל3 חדרים ואף לא הצליחו למכר במחיר הזה חב' גד לא הצליחה למכר ואז השכירה את הדירות האלה ל5 שנים!!!! עכשיו דירה כזאת שווה כפול והיא כבר לא חדשה זה אם הבועות ומה אתה עושה חוץ מלהתקשקש ולעזור לחבריך לעשות שורט על חברה לישראל. תמשיך לחלום להיות בממשלה עוד קדנציה אחת תהיה אולי בודד בכנסת ואף אחד לא יסתכל לכיוון שלך אבל תמיד תוכל לחזור לחבריך בטלויזיה בהם אתה לא פוגע . תבטל כבר את אגרת רשעות השידור.
    סגור
  • 34.
    הקוסם מארץ עוץ
    לפיד 18/07/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שקרן רמאי ונוכל ,מיליונר שבא לעזור לעם ,לא אתה ולא לפניך ,ולא אחריך יעשו טוב לעם נהנתנים ,אוהבי בצע נהנים ממטעמי השילטון ע''ח המסכן הקטן ממשלות זדוניות ללא שום רגש וחמלה זה טעות הבוחר כל 4 שנים ,ולאורך שנים עושים טעויות
    סגור
  • 33.
    מה אתה כדי שאנשים שתרמו למדינה יוכלו לקנות דירה? (ל"ת)
    רועי 18/07/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    אתה שקרן פתולוגי וקיבלת את הג'וב שלך במירמה
    א 18/07/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לא רוצה לשמוע ממך ועדיף שתתפטר זה לא מה שייחלנו שהצבענו בשבילך אז תחזור לגודל הטבעי שלך
    סגור
  • בתור אחת שהצביעה ללפיד, אני מרגישה שעבדת עליי. שיקרת לי
    דנה 18/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אז גם גנבת לי את הקול, וגם העלבת אותי בין חבריי שצוחקים עליי שהצבעתי עבורך. להאמין לך הפעם? חחחחחחח אני לא טיפשה/פראיירית/תמימה
    סגור
  • 31.
    ניהול כושל ללא פיקוח ויעילות=הפסד כספיהדיר=הפראייר משלם (ל"ת)
    פופוליזם זול בלוף 18/07/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    72 0
    סגור
  • 30.
    חי בסרט
    ירון 18/07/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    11 0
    טמבל
    סגור
  • 29.
    העם לא מטומטם כמו שאתה וביבי חושבים. נמאסת עם הספינים ש (ל"ת)
    יואב 18/07/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • 28.
    מה שטוב אצלכם הפולטיקאים שיש לכם סמכות ובלי אחריות אם..
    שוקי 18/07/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מר לפיד היקר כל הפירסומים שתוך שנה וחצי או שנתיים המצב ישתפר אני לא מאמין לך ולמה ? כי כרגע אתה משתמש בסמכות שלך לפגוע בכל השכבות על חשבון הבטחה ערטילאית לעוד שנתיים המצב ישתפר . ביום שתודיע מול כולם שאם לא תעמוד במשימה אזי אתה לוקח אחריות רק אז אני יאמין לך . הרי ברור לי ולך שאם לא תעמוד במשימה יתחילו האשמות שזה בגלל ביבי או טבע או ה' יודע מי ורק אתה לא אשם . לכן כדי שתתחיל לעבוד ותכנס לפרטים הקטנים כי רק שם הכסף הגדול . הלוואי מהפיסבוק שלך לאלוקים ותצליח . כי ההצלחה שלך זה הצלחה של כולנו וכישלונך זה יהיה החורבן שלנו .
    סגור
  • 27.
    @ מתי נעמוד מול המקרר בסופר וניראה שהמחיר נחתך בחצי ? @
    אחד העם 18/07/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ניראה אותך מטפל במונופולים של תעשיית המזון ! למה בגרמניה או אנגליה למשל מחיר מוצרי החלב ובעצם כמעט כל מוצר זול בקרוב ל50% מהמוצרים בארץ? עד מתי ישחטו אותנו במחירים הזויים? למה עגלה בסופר עולה 1/4 משכורת ???? די לדיבורים, צ'יק ענק קיבלת לפרעון -שעון החול מתקתק! די להבטחות -מחכים לתוצאות !!!
    סגור
  • 26.
    עלה בזכות ההסתה ירד כי מאוס כמו אביו (ל"ת)
    איפה הכסף 18/07/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 25.
    לפיד תבין דבר אחד - אתה גמור ומפלגתך גמורה! (ל"ת)
    אזרח תמים שהצביע לו 18/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • בכיין
    רועי 18/07/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 7
    לך להצביע לליברמן - יהיה פה טוב ולא בזכותך
    סגור
  • 24.
    אצלנו עדיין בועת הנדלן לא התפוצצה ולא השפיעה
    איך יהיה ורוד? 18/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תראו מה עשתה הבועה לארהב ולאירופאים איך כלכלתם התרסקה ואיך שנים של שיקום והזרמת כספים לא עוזרים ואת תוצאות הזרמת הכספים עוד נראה. אצלנו זה עוד לא התחיל עכשיו זה הבקרוב. נראה את לפיד עובר את המצב הזה בלי פיצוץ הבועה ונזקיה. העם לא מטומטם והעם הוא זה שישלם על מחדלי הממשלה הקודמת והעכשוית
    סגור
  • 23.
    האיש פשוט שרוט (ל"ת)
    קן הקוקיה 18/07/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 22.
    אפיזודה חולפת שעלתה בזכות השנאה לחרדים והבטחות שווא
    לפיד כמו אביו 18/07/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי שהצביע לו זה הרבה צעירים שזאת הצבעתם הראשונה והם עמדו להתגייס כך שהצבעה ללפיד וגיוס חרדים נראתה להם השאר העשירים של ביבי שעברו אליו אבל לא ידעו שהוא בעצם קומוניסט לייט. או ששלי מפחידה אותו או שזה אחוות החברים מהטלויזיה שסוף סוף הם עלו לגדולה בזכות הפה שלהם והשימוש בפסיכולוגיה להמונים דהיינו עבודה על העם. לפיד יעזור לחרדים כבר עכשיו לא פגע בהם קרן העושר של משקיעי הגז תהיה לפי החלטת הנגיד היוצא קרן דולרים שמשקיעה בחו"ל למנוע את המחלה ההולנדית חחח זה בעצם כדי שזה לא ירשם במאזן ויאפשר המשך ההתעללות וגניבת כספי הצבור ע"י מיסים. רק 3.5% מהכסף יושקע לדבריהם בחינוך ותרבות אז האם יהיו לנו הצגות זולות בבימה ובקמארי לא! האם ישלמו יותר משכרת למורים לא ! ההפך המורים יהיו עובדי קבלן ויעבדו בעמותות שיגזלו את כספי המורים וימשיכו לעשות מהמורים ביביסיטר של הילדים ורמת החינוך רק תרד. הכסף הזה ילך אך ורק לישיבות עכשיו שהכניסו להם בכח את לימודי הלביבה דהיינו הליבה חחח.אז הם יקבלו כסף לקלוט אנגלית חשבון אחוזים וכו' הם לא יקלטו חשבון הם יודעים וכסף הם יודעים לעשות ו
    סגור
  • 21.
    יוקר המחיה בשילוב הנדלן יעלה או יוריד אתכם (ל"ת)
    בדבכט 18/07/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • כבר חא יכול לעלות רק לרדת שקרןןן (ל"ת)
    מאוכזב לפיד 18/07/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 20.
    ואם כולם יתגייסו תקצרו את השירות הצבאי . (ל"ת)
    וגם החרדים לא יתגייס 18/07/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 19.
    בלעדיך? עד שהגעת הכל היה פה שחור רק הגעת הכל ורוד
    מה היינו עושים 18/07/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תראה איך חבריך מרוצים ממך השורט על ח"ל שידעו על כוונתך לא למכר את כיל והתעשרו עדיין מחכים לברור שכמובן לא יקרה מטעמה של חברת הכנסת תמר זנדברג. חחח הרסת בהבל פה כל את כיל אתה צריך ללכת עם שלי יחימוביץ בנופש בים המלח עם שלט ים המלח בידנו וחוץ מזה מתי הבחירות ? ראש ממשלה לא תהיה ואם תהייה זה יהיה יום אבל לאומי.
    סגור
  • 18.
    מצב טוב בתחת (ל"ת)
    זה מה שיהיה! 18/07/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 17.
    הגזירות על גב הילדים מזון בריאות חינוך
    חי 18/07/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הורים צעירים ובינים שאין להם גם כיום ואחרי הגזירות שכבר הופעלו מעמ וכו ומחירי הדיור.. יצמצמו ההוצאות על ילדיהם מחוסר ברירה ונזק זה.. עם חיוך מזלזל לא ניתן להחזיר אחרי שנה וחצי ..וזה ספין..איש לא יודע מה יהיה עוד שנה וחצי.. אין בתוכנית שום אופטימיות וחזון.. ואין שום תוכנית ללחימה בעשרות מיליארדים שוק שחור.. שרק יתפתח מעכשיו וחבל שזה מה יצא ממפלגת עתיד לפיד.. שלמעשה צריכים להחזיר הכסאות לבוחריהם..
    סגור
  • 16.
    לפיד לא מאמין למה שהוא אומר-יש הוראה לגזירות נוספות
    מניהג המהפכה 18/07/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    14 0
    עכשו עובדים באוצר על גזירות נוספות - יהיו תירוצים חדשים . התקציב היינו גירעוני וגדול מהתקציב הקודם . יש ירידה מהותית בפעילות הכלכלית וברווחים . הנמלים עובדים ב 60 אחוז תפוקה .
    סגור
  • 15.
    יהיה טוב אחרי שתהרוס חצי מהמשפחות במדינה !!!! איך בחרתי (ל"ת)
    יאיר 18/07/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • התפוח לא נופל רחוק מהעץ אבא שלו היה רע והוא גם
    בוחרי לפיד 18/07/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אבא שלו שיקר והשתמש בחרדים והוא גם. מי שהצביע לו טיפש. יאיר לפיד המכונה יהיר לפיד עשה מה שאבא שלו ציווה להיות חכ כי זה מכובד קשרים וכו' אז הוא הגשים לו את החלום הוא לא מתאים לתפקיד שר האוצר וביבי אשם ששם לנו ליצן בתור שר אוצר ביבי צוחק עלינו עם שרה העם טיפש העם ישלם
    סגור
  • 14.
    שאלות נוספות ליאיר לפיד
    שלמה 18/07/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    1. האם כמות העניים באוכלוסיה תקטן או תגדל (ונמשיך לשמוע אמרות מטומטמות כמו - "ללא החרדים, המיעוטים והעניים (תוספת שלי) מצבנו מצוין)? 2. האם רמת אי השוויון תגדל (מה שקרה עד היום) או שתקטן. הערה: הגדלת שכבת העוני אינה סותרת את נבואתו של לפיד. פשוט אלו אנשי מעמד הביניים שעברו לשכבת העוני ואינם נכללים בסטטיסטיקה שלו.
    סגור
  • 13.
    שקרן נשאר שקרן, דמגוג עלוב (ל"ת)
    מאוכזב 18/07/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 12.
    לפיד/מעמד הבנים
    xipr28 18/07/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    או שאתה מטומטם או שמאכילים אותך לוקשים אם יפטרו עובדים ממעמד הבינים או מכל מעמד אחר כיצד בעוד שנה וחצי מצבו של המפוטר ישתפר עובד בן ארבעים שיפוטר בגלל הגזרות כיצד וריך ישתפר מצבו
    סגור
  • 11.
    לא מאמינה לאף מילה שלך. אתה ממשיך לעבוד עלינו בעיניים.
    אביבה 18/07/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    11 3
    הפכת לתאום של ביבי : הכל ספינים ושטיקים ופוליטיקה ישנה.
    סגור
  • 10.
    הכסף ישאר בכיס - לא יהיו מוצרים לקנות (ל"ת)
    הרוסי 18/07/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    האידיוט הזה מוסיף עכשיו חטא על פשע. שקרן נשאר שקרן
    מיכל 18/07/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    16 0
    כל ילד בגן יודע, שקרן נשאר שקרן
    סגור
  • 8.
    לא ברור אם הוא טיפש , שקרן או שניהם. (ל"ת)
    אוהד 18/07/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 7.
    אם לא תפוצץ את בועת הנדל"ן לא עשית כלום - ואתה נמחק!
    ינתי פרזי 18/07/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    14 1
    על זה עלית אתה ובנט, ועל זה תיפלו אם לא תפוצצו אותה. זהו שורש כל רעה חולה בכלכלה שלנו, והמצב היום הוא פגיעה ממש בחוסן הלאומי שלנו. ביבי לא הפנים וחטף מכה קשה בבחירות - מקווה שאתה מבין שעל זה תיבחן. הזמן שלך אוזל...
    סגור
  • 6.
    קשקשן!!! לא מאמינים למילה אחת שלך! (ל"ת)
    בובת פקידי האוצר 18/07/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 5.
    הבטחות ליפני הבטחות אחרי שקרןןןןןןןןן (ל"ת)
    מאוכזב לפיד 18/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    זה מה שביבי אמר לנו ב2003 כשלקח לנו כסף מהשכורת (ל"ת)
    בעעע 18/07/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 3.
    זה מגוחך
    אמנון 18/07/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בטלנו מס עקרות בית ומשפרי דיור? הרי אתה זה שהטלת אותו. בכל מקרה הוא מתפאר בהשגים שעוד לא קרו בתקציב שטרם אושר ושכל ההשפעות אם בכלל יקרו יראו לאורך זמן ארוך ואצלו זה כרב בגדר עשוי. פשוט מגוחך
    סגור
  • ככה זה כשאתה מאמין שהעם מטומטם (ל"ת)
    דנה 18/07/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    בתור מצביע שלך דיי עם ההבטחות - כל אחת מייצרת אכזבה! (ל"ת)
    ויתרת כמעט על הכל 18/07/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    כבר נאמר למי ניתנה הנבואה (ל"ת)
    רוני 18/07/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור