סגירה חיובית: המעו"ף עלה 0.5%, בזק טיפסה עוד 0.9% לשיא שנתי

דלק קבוצה עלתה 2.6% על רקע פירסום דוח המשאבים ב'כריש' - 1.28 TCF. שמן זינקה 11.6%. מנגד, פועלים איבדה 1% ואלווריון קרסה 23%
גרף, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון של השבוע בבורסה של ת"א נסגר בעליות שערים, בעוד שמחזור המסחר, כרגיל ביום א', היה נמוך מאוד. השוק המקומי נתמך במגמה החיובית שאפיינה את סוף השבוע בוול סטריט ורמות השיא החדשות שנרשמו בחלק מהמדדים המובילים בארה"ב. נזכיר כי ביום ג' לא יתקיים מסחר בבורסה באחד העם עקב צום ט' באב.

מדד המעו"ף עלה ב-0.53% ל-1,221 נקודות. ת"א 75 מוסיף 0.72%. מדד הבנקים איבד בסיום 0.17% ומדד ת"א נפט וגז בלט בעלייה של 1.75% לאחר פירסום דוח המשאבים של מאגר "כריש". המחזור הסתכם בכ-504 מיליון שקל בלבד.

בין המניות שבלטו היום לחיוב נציין את: בזק שהובילה את המחזור טיפסה 0.9% וכבשה שיא שנתי חדש. שמן נפט וגז +6.3% שמן נפט וגז 216.1 +6.3% שמן נפט וגז בסיס:203.3 פתיחה:203.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-11.6%, דלק קבוצה -1.29% דלק קבוצה 62,680 -1.29% דלק קבוצה בסיס:63,500 פתיחה:63,980 גבוה:64,280 נמוך:62,490 תמורה:6,079,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-2.6% על רקע פירסום דו"ח המשאבים ברישיון 'כריש' ו בית שמש +0.65% בית שמש 8,459 +0.65% בית שמש בסיס:8,404 פתיחה:8,404 גבוה:8,540 נמוך:8,397 תמורה:270,802 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-14.7% לאחר שחתמה על חוזה בהיקף כספי של 63 מיליון דולר.

בצד השלילי נציין את {אלווריון} שנחתכה עוד 23% לאחר שדירקטוריון חברת הטכנולוגיה הודיעה שלא יתנגד לבקשה לפירוק החברה. אל על +0.85% אל על 130.3 +0.85% אל על בסיס:129.2 פתיחה:131 גבוה:131.6 נמוך:129.9 תמורה:674,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בסוף רק 2.5% לאחר שמוקדם יותר נפלה בכ-9% לאחר שקרן פימי החליטה לדחות את השלמת העסקה לסוף אוגוסט ואת מניית מזור רובוטיקה -1.96% מזור רובוטיקה 10,980 -1.96% מזור רובוטיקה בסיס:11,200 פתיחה:11,100 גבוה:11,100 נמוך:10,900 תמורה:6,089,737 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 4.6% מערכה.

אמש (שבת) מארגני המחאה החברתית מלפני כשנתיים ניסו להצית מחדש את אש המחאה. בתחילה נראה היה שהנוכחות תהיה דלילה, אך בהמשך התווספו אלפי מפגינים שצעדו מכיכר הבימה לכיוון רחוב קפלן. עורך Bizportal ששהה במקום ציין כי נשמעו קריאות כגון "הון שלטון, עולם תחתון" ו"לא למדינה של טייקונים".

ביום שישי האחרון המסחר בבורסות וול סטריט ננעל בעליות, כשהנאסד"ק טיפס 0.6%, ומדד ה-S&P 500 הוסיף 0.3% - בסה"כ רשם המדד עליה חדה של 1.7% בשני ימי המספר האחרונים בניו-יורק. בין הדואליות הנסחרות בניו יורק בלטו לחיוב מניית אינטרנט זהב שהוסיפה 3.8% ביום המסחר האחרון בנאסד"ק, ומניית אלוט תקשורת שהתחזקה ב-2.1%.

בשבוע שעבר , הבורסה בתל אביב רשמה שבוע נוסף של עליות, כאשר בסיכומו עלה מדד המעו"ף ב-1.6%, ומדד הבנקים טיפס 2.8%. מדד התקשורת בלט עם זינוק שבועי של 5.4%. למרות המחזור הגבוה באחד העם ביום המסחר האחרון, עקב פקיעת האופציות השבועיות, מגמת חוסר העניין בבורסה נמשכת. בשבוע שעבר נפלה סטיית התקן על המעו"ף לשפל חסר תקדים , מתחת ל-10%.

המסחר בחו"ל

כאמור, וול סטריט סגרה שבוע חיובי נוסף שבסיכומו עלו המדדים המובילים בין 2% ל-3.5%. המגמה החיובית הושפעה ברובה מדבריו של יו"ר הפדרל ריזרב, בן ברננקי, שנאם ביום ד' והבטיח לשמור את הריבית במשק נמוכה לאורך זמן.

בשאר שווקי העולם נרשמו עליות גם כן, כאשר הסנטימנט החיובי בארה"ב השפיע יותר מאשר הורדת התחזית לצמיחה העולמית על ידי ה-IMF . קרן המטבע הבינלאומית החליטה ביום ג' לחתוך שוב את תחזית הצמיחה העולמית לשנים 2013 ו-2014. זאת על רקע ההתכווצות החדה מהציפיות במצב הפיסקאלי בעולם.

מניות במרכז

מניית אל על +0.85% אל על 130.3 +0.85% אל על בסיס:129.2 פתיחה:131 גבוה:131.6 נמוך:129.9 תמורה:674,130 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה לאחר לאחר הודעת החברה היום כי קרן פימי דוחה את ביצוע עסקת רכישת 47% ממניות החברה ב-45 ימים. בנוסף קרן פימי הודיעה כי בניגוד להסכם המקורי, אל על רשאית לחפש משקיע אחר במקומה.

דלק קבוצה -1.29% דלק קבוצה 62,680 -1.29% דלק קבוצה בסיס:63,500 פתיחה:63,980 גבוה:64,280 נמוך:62,490 תמורה:6,079,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ונובל אנרג'י, השותפות ברישיון 'כריש' דווחו היום (א') כי דו"ח משאבים מותנים שהתקבל מחברת NSAI מורה כי המאגר מכיל כ-1.8 TCF של גז טבעי, מתוכם כ-1.3 TCF ברזרבות מותנות ופרוספקטיביות של כ-0.5 TCF. בנוסף, נמצא כי המאגר מכיל כ-13 מיליון חביות של קונדנסט.

מניית בנק פועלים +1.33% פועלים 2,442 +1.33% פועלים בסיס:2,410 פתיחה:2,438 גבוה:2,450 נמוך:2,432 תמורה:16,884,236 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין, לאחר שהבנק החליט בשבוע שעבר לשנות את מדיניותו והודיע כי הוא חוזר לאחר שנתיים לחלק דיבידנדים. הבנק הכריז על רבעוני של 92.2 מיליון שקל שהם כ-15% מרווחי הרבעון וראשון. מטרת המהלך בין היתר: "החזרת המשקיעים הזרים".

מניית {אלווריון} קרסה עוד 23% במסחר בת"א. זאת, לאחר שבנק ההשקעות האמריקני SVB הגיש לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה לכינוס נכסים של אלווריון בצל חוב של 3.2 מיליון דולר לבנק האמריקני. היום הודיע החברה כי הוא מוכן ללכת לתהליך של פירוק.

מניית בית שמש +0.65% בית שמש 8,459 +0.65% בית שמש בסיס:8,404 פתיחה:8,404 גבוה:8,540 נמוך:8,397 תמורה:270,802 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה בכ-14.7% לאחר שקיבלה חוזה בסך של 63 מיליון דולר לטווח ארוך מחברת MTU הגרמנית במסגרתו היא תספק דיסקאות ולהבי טורבינה למנועי סילון. עסקה גדולה למנועי בית שמש
תגובות לכתבה(138):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 108.
    m. bebber number 61
    me and them 14/07/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    U r a good guy! But, what is going with u !? One day or very few day's before the bomb u change your mind!? Be well:-) :-) :-) :-)
    סגור
  • 107.
    האם זה נכון ? האם יתכן ?? תודה לעונים
    יוסי 14/07/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=867&messageid=169569526
    סגור
  • 106.
    אז מה היה לנו היום? כרגיל סתם עליות
    אחת שמבינה א 14/07/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    וכמו שכתבתי ביום חמישי, המעוף יתקן למעלה, אפריקה לא שווה, ולברוח מהבנקים ברווח של 5% וזה במקרה הטוב, נו שמתם לב שצדקתי, יום שני של עליות ואפריקה לא עולה אז מה יהיה בירידות? וכנל גם לגבי הבנקים., אנחנו כרגיל במגמת ירידות כפי שכתבתי תמיד ומידי פעם יהיו תיקונים למעלה, שיהיה לכם ערב נעים, תהנו!
    סגור
  • 105.
    number 102 zaken cacham
    me and them 14/07/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    :-) U r a very smart man ! Have a good day! U
    סגור
  • 104.
    בבילון יעד 2800-2900 נראת פצצה ללונג ממשיכה איתי (ל"ת)
    סוחר חתיך 14/07/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 103.
    נמכרו בזק 442 ביקום 3830 דסקש 1504
    סוחר חתיך 14/07/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקנתה בזן בנעילה וחוזקה רקח בתמיכה 1460 פיספוס ענק בשמן לצערי נראה מחר כי 81 הוא בעיה אם תחזיק אקנה אותה מחר על הכוונת לאומי ודיסקונט כיל אלון ריבוע כחול מדהים נקנתה בתמיכה ב1185 ותימכר מחר יעד 1440 גם במידה ולא היא מחר נימכרת יום טוב לכולם
    סגור
  • 102.
    האנפלציה מרימה ראש בארה"ב- הריבית תעלה- הבורסה תרד
    זקן חכם 14/07/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לכל המשקעים הנאיביים.... אם לא שמתם לב אז ליש תוצאות להזרמת הכסף האין סופית של ברננקי....ממדי המחירים האחרונים בארה"ב מלמדים על עליה באנפלציה... תוך מספר ימים כולם יזהירו על העלאת ריבית צפויה... המשמעות- תיקון חד בשוק המניות...
    סגור
  • ממש ירסק את שוק המניות (ל"ת)
    יעלו ריבית ב 0.1% 14/07/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חחחחחחח...ברננקי אפילו לא העלאה ריבית רק הודיע שיפסיק
    זקן חכם 14/07/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכישות והשווקים רעדו...צא ולמד מה יקרה שתתחיל מגמה של ממש בעליית הריבית הארוכה וציפיות השוק.....
    סגור
  • לא כל כך מהר יעלו ריבית (ל"ת)
    אינפלציה בארהב 14/07/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 101.
    מחר שני דברים בטאואר הודעה שתיכנס למאיה ובנוסף שוקט סקוויז עצבני
    שימו לב 14/07/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המניה מחר ממריאה עד 1860 אג ולאחר מכן תגיע הודעה חשובה מעין כמוה מהחברה .
    סגור
  • טאואר מתה (ל"ת)
    תחיית המתים 14/07/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 100.
    תמשיכו להריץ את טאואר מקסימום המניה תגיע ל2000 אג
    רמי 14/07/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי זה היא שוב תרד חזק
    סגור
  • 99.
    טאואר בדרך לשורט סקוויז חזק למעלה רוצים להכניס אופ 8 לכסף
    הצדיק 14/07/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בגלל זה מניה תרוץ חזק חזק מאוד עד 1890 אג לפחות
    סגור
  • 98.
    אמרתי לכם לא לרמי לוי לא לדלק רכב, בינגו !!! (ל"ת)
    דניאל 14/07/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אין בינגו (ל"ת)
    אמרת גם בבילון 14/07/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 97.
    בדרך לירידות. (ל"ת)
    בזק בבילון ופועלים 14/07/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 96.
    הגיע הזמן למכר מיצתה את עצמה ברבעון עלתה מ 430
    בזק 14/07/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ל 530 נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
    סגור
  • 95.
    שימו לב לטעויות של אייל גורביץ-כיל+נייס (ל"ת)
    שמיר 14/07/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 94.
    גורביץ כזה כישלון אמר לא לגעת בכיל,ונייס, חחחח גורנישט (ל"ת)
    טומי 14/07/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 93.
    פועלים למרות הדיבידנד המדהים יורדת בקרוב גם בבילון
    קסם 14/07/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המורצת ע"י בני מאיגוד שאוהב להריץ מניות !!!!!
    סגור
  • 92.
    מזור. כל הרצה מסתיימת בדרך כלל בדמעות.בקרוב שער 1000. (ל"ת)
    בוריס 14/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מזור -טכנולוגיה חכמה ויעילה ביותר
    רמי 14/07/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שורט סקוויז ישרוף הרבה שורטיסטים
    סגור
  • ממש לא 1000.החברה מצליחה ומוכרת יפה. (ל"ת)
    ד 14/07/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 91.
    המכונה בונה לונג גם למחר (ל"ת)
    סוחר חתיך 14/07/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 90.
    שחקני מעוף
    HER 14/07/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שימו לב שוב לשחקני המעוף שמורידים את מניות הבנקים בכדי להחליש את השוק
    סגור
  • 89.
    מניית שמן
    צביקה 14/07/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מישהו יכול להסביר לי מה הקשר למניית שמן שעולה ב10 אחוז
    סגור
  • 88.
    חכו עוד מעט הפד יפרסם תאריך שהוא מפסיק לקנות
    עליות???????? 14/07/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ותראו איך הכל מתרסק לכם. זה לא חלום זאת המציאות הבורסה עולה כי הם עדיין לא הפסיקו עוד שבוע של עליות ומי שלא ימכר יצטער. ואצלנו מתחממת לה בשקט הגיזרה יעלון אומר שכל יום של שקט זה לא מובן מאליו וגם הממשל האמריקאי הדליף את תקיפת ישראל במטרה לחמם את הגיזרה. כל יום יכול להיות פה הפתעות. כל עליה לצורך ירידה.
    סגור
  • ייתכן גם ההיפך
    גוטה 14/07/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל ירידה הזדמנות כניסה . לא ככה ?
    סגור
  • בזק? בבילון? איפה הכל מנופח עד פחד (ל"ת)
    איפה אתה רואה ירידות 14/07/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 87.
    אם לא היה לנו אותם איך היינו מרווחים (ל"ת)
    על השורטטיסטים 14/07/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 86.
    כי הם מטומטמים ומפגרים ורק מפסידים (ל"ת)
    לאיתן ממוטי 14/07/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 85.
    אבנר עם הצעת חוק של הפופוליסט החדש כבל .ואחריו
    על הכוונת 14/07/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידות עם בזק, בבילון, בי קום, ... כיל.... קמהדע... כל המיוחסות הולכות לרדת . ובבילון מורצת בסוף יהיו כאלה שיתקעו עם בבילון בסוף היום ויקבלו הפתעה...
    סגור
  • 84.
    מניות הבנקים בדיחה. בבילון הרצה וניפוח. בזק גם תפול
    עליות לא יחזיקו 14/07/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחזור נמוך לא יתמוך
    סגור
  • 83.
    טאואר מניית השנה בקרוב ההמראה
    חבר שלה 14/07/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תשימו לב מרדימים אתכם מניה תפרוץ מעל 2000 אג ומשם תמשיך צפונה
    סגור
  • 82.
    צריך לבדוק טוב טוב את פירסומי השורט על מניות
    איתן 14/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכיוון שכמה שהשורטיסטים מטומטמים וכבר הסכמנו שהם מטומטמים מדוע להם להפסיד מיליונים בלאומי שעולה ופועלים,ודיסקונט,ומזריחי,וגזית גלוב ועוד עשרות מניות.
    סגור
  • 81.
    אני בחוץ לגמרי - רווח נקי ובלי מס | (ל"ת)
    תעשו כמוני . 14/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 80.
    אלווריון
    משקיע טיפש 14/07/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חברה זבל הנהלה קקה ומשקיע סתום שהאמין במניה. תמונת מצב:הפסדתי את התחתונים שלי, רק שאישתי לא תדע מיזה ! אגב יש סיכוי לשינוי מגמה \ מהפך ???????????
    סגור
  • 79.
    במקום לקבל 7 אג' תקנו מדטכניקה . נותנת דיבידנד גדול (ל"ת)
    פועלים ודיבידנד 14/07/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    המניה מתחילה לחזור לימי הזוהר שלה !!!!! שער 2500 זה לא
    מג'יק 14/07/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חלום.
    סגור
  • בשקט בשקט היא עולה תמשיך להיות סקפטי (ל"ת)
    מג'יק 14/07/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 77.
    אתה טיפש כמו נעל וכמו שורטי מעוף (ל"ת)
    אמיר ליוקוזנה בבר 14/07/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 76.
    אמרתי לכם הששורטיסטים במעוף טיפשים ולוזרים (ל"ת)
    טומי בבר ולהשאר 14/07/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 75.
    העליה שלבבילון הסתימה,לא רמי לוי (ל"ת)
    אלרן 14/07/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 74.
    אמרתי לכם
    שרון 14/07/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בול ,נאמר לא רמי לוי=יורדת, לאדלק רכב=יורדת, פניקס בקושי עולה בלי מחזור ,בול
    סגור
  • 73.
    היא עדיין נמשכת? חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    שביתת סוחרים 14/07/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    כולם כבר שכחו את הבג"ץ של שלי . זה שהפיל את המניה
    מניות הגז 14/07/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זכרון קצר יש לעם הזה.
    סגור
  • 71.
    שורט סקוויז בטאואר עלול לשרוף המון שורטיסיטים
    אכלתי אותה 14/07/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל לאורך הימים הקרובים מניה רק תרד.המלצה לקנות לטווח קצר ולמכור לטווח ארוך
    סגור
  • 70.
    עוד יום של משיכה למעלה ואחכ ירידות (ל"ת)
    עליות לא יחזיקו 14/07/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 69.
    בזק תתחיל לרדת למקום שהיא צריכה להיות בו שער 450! (ל"ת)
    בקרוב 14/07/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כואב לך? בזק תמשיך להמריא (ל"ת)
    כאן לא הימור 14/07/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין סיבה לעליה (ל"ת)
    בזק בקרוב תרד 14/07/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    אופציה 8 של טאואר מתחילים להריץ כבר100% למעלה
    תראו 14/07/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה מתחיל .שפכו בבוקר .מעכשיו הכיוון צפונה עד 200 אג
    סגור
  • 67.
    טאואר מניה ארוכה טווח לשורטים בלבד
    טאואר והשוק 14/07/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מנהי רק יורדת .כל שורטיסט מחזיק בתיק שלו לפחות 5000-50000 ענ טאואר בשורט . תאמינו לי כולם שם מרויחים.ומי שקונה יודע שזה לטווח קצר ביותר כי מניה תמשיל לרדת
    סגור
  • 66.
    פריון
    פריון 14/07/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנייה נוספת שתמשוך תשומת לב היא בבילון (2,330 +1.3%) , לאחר שהאנליסט בני דקל מבנק איגוד בחן את השווי של החברה ביחס לתמחור של עסקת פריון נטוורק וקונדויט. לדבריו "העסקה אומרת משהו על השוק כי המכפילים בארץ נמוכים. אם קונדואיט תרכוש את פריון לפי מכפיל EBITDA של 7.5 זה דבר חיובי למתחרה בבילון שכיום נסחרת לפי מכפיל EBITDA של 5.6 בלבד. מניית בבילון צריכה להגיב על עסקה שכזו בעלייה משמעותית". זאת אומרת פריון שער תקפוץ לשער 60 ש"ח כדי להיכנס ומיד
    סגור
  • שכחת להגיד שהוא אמר שהעיסקה מוזרה ולא הגיונית
    פריון 14/07/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והמחירים גבוהים!!!!!!!!!! נא להגיד את כל האמת ולא לנפח את המניה החכם בורח עכשיו ולא קונה.
    סגור
  • ואם העסקה לא תצא לפועל? מזה צריך להסיק לגבי בבילון?
    הרצת בבילון ותו לא 14/07/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין דבר יותר מטומטם מזה .בני דקל כל הזמן מריץ את בבילון מעניין מי המוסדיים שמושקעים בבילון בטח בנק איגוד וקרנותיו. פשוט נבזות להריץ את המניה על סמך משהו כזה.
    סגור
  • 65.
    גובוקיט אופציה1 בקרוב הבוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    dk100 14/07/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    גובוקיט אופציה1+2 שימו לב (ל"ת)
    הבום הבא 14/07/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    מי שמוכר טאואר עושה בשכל מניה רק יורדת
    שורטי 14/07/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכי טוב זה שם לשבת בשורט.משמע להשאיל מניות טאואר מאיזה ברוקר או בנק ופשוט לראות כל יום את מניה נופלת כמו משקולת לאט לאט ובטוח .
    סגור
  • 62.
    תמשיכו לפמפם את טאואר אולי היא תעלה 2000 אג
    לכל מי שרושם פה באתר 14/07/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל רוב הסיכוי שהמניה רק תרד ותרד .חרא של מניה ויותר מכך החברה רק מפסידה .
    סגור
  • 61.
    אני מופסד על השורט יחד עם כל השורטיסטים וחוזי השחורות
    בבר 70 שנה בבורסה 14/07/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שצועקים כבר כמה חודשים הנה הבורסה נופלת והיא רק עולה בקצור אכלתי אותה. השאר אינטרסנטים שרצו לקנות בזול
    סגור
  • וגם הפלת המון פנסיונרים
    אנונימי 14/07/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כסף להליכונים כבר לא נשאר להם
    סגור
  • 60.
    בזק 550
    כאן לא הימור 14/07/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סביר להניח שבזק תחצה את קו ה 600
    סגור
  • זה נקרא לפמפם את המניה . בזק צריכה לרדת לשער 450 (ל"ת)
    בזק 14/07/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 59.
    מי שקונה טאואר יעשה עסקה טובה
    יוסי 14/07/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניה תעלה בקרוב עד 2500 שח ככה פורסם באחד האתרים יריצו אותה גבוה גבוה .
    סגור
  • 58.
    תמשיכו לכתוב על טאואר ככה אולי היא תעלה
    הצעה 14/07/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המלצה חמה הגיע למכור את טאואר אבל יש פה כותבים על מניה זאת שטויות.המניה רק יורדת ותמשיך לרדת
    סגור
  • שמת לב שכל מניה שמצוינת
    יושב חזק 14/07/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן יורדת ?!
    סגור
  • 57.
    תמשיכו למכור מניות טאואר השורט עובד שם טוב
    שורטיסט 14/07/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזיק את השורט ולא עוזב בטאואר לטעמי כל עוד מניה מתחת ל1800 אג אני מרויח וכל אחוז שיורדת מניה מרויח עוד ועוד.תמשיכו למכור מניות
    סגור
  • 56.
    קניתי ביום חמישי טאואר אופ 8 מה לעשות עכשיו
    סוחר חדש 14/07/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתם אומרים ...
    סגור
  • 55.
    טאואר אופציה 8 תיכנס או לא לתוך הכסף
    תראו את טאואר 14/07/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר אם האופציה תיכנס לכסף החברה תכניס לא מעט כסף על פי מה שנראה ושמעתי המניה תעלה עד 1850 אג לפחות
    סגור
  • 54.
    מה לא נאמר על בבילון
    יושב חזק 14/07/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היום והשבוע וראו זה פלא והיא בשלה! בבילון זהירות הרצה לשורט בבילון לא לגעת בבילון תחטוף בבילון צריכה לרדת זהירות! בבילון כמו כל שאר המניות המצוינות כאן עשתה עושה ותעשה צחוק מכולם !
    סגור
  • 53.
    טאואר לפני פרסום הודעה על הסכם ל5 שנים הם חברה הודית
    מנהלת בחברה 14/07/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אנו עומדים לפרסם על הסכם מהותי עם חברה בהודו בהסכם של 0.8 מליארד דולר הכנסות.
    סגור
  • עם, לא הם, כך כותבים, גב' המנהלת (ל"ת)
    ליאון 14/07/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם ככה נראית מנהלת אז פלא שאתם מופסדים? (ל"ת)
    מנהלת בחברה? 14/07/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    זה יגמר בבכי. (ל"ת)
    ירוק היום? 14/07/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 51.
    באתר שלו בבילון צריכה לרדת - ז ה י רו ת (ל"ת)
    ספונסר 14/07/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    זהירות מתבקשת-
    עבודה בעיניים 14/07/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבילון מריצים אותה . תקראו טוב את דברי האנליסט מאגוד לא מבין למה חברה טובה מגיעה לבורסה בדרך האחורית באמצעות שותפות עם חברה אחרת פחות טובה וגם ובדגש על וגם המחיר מנופח. הוא הסיק לפי זה שבבילון גם צריכה להסחר במחיר מנופח כזה? עובדים עליכם אין סיבה שבבילון תיסחר במחיר כזה מופרז הכל ברווז עיתונאי מעניין אם העסקה תצא לפועל . לדעתי לא תצא
    סגור
  • 49.
    לא לגעת בהפניקס ישראלי דוחות,לא בבילון,לא רמי לוי (ל"ת)
    חיים 14/07/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מבקש עזרה ועצה להשקעה בבנק דיסקונט (ל"ת)
    משקיע 14/07/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקנה את הבנק (ל"ת)
    עצה מזהב 14/07/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קניה לצורך פירוק הבנק היא השקעה טובה (ל"ת)
    משה 14/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    פותחים צפונה , ובהמשך השבוע נודדים דרומה...
    דודו 14/07/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו הארביטראז' אפסי ...
    סגור
  • 46.
    כמעט שנה שהבורסה נעה מזרחה ולא נראה שינוי באופק (ל"ת)
    סוחר 14/07/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    בבילון מנייה הכי מנופחת פה רק טמבלים קונים (ל"ת)
    gugo 14/07/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    הניפוח ימשיך? בקרוב ביבי יצא בהצהרות על המצב הבטחוני
    לוליטו 14/07/2013 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כדי להשתיק את המחאה כבר עכשיו כותבים בעיתונים שכל יום של שקט בצפון לא מובן מאליו. סוריה לא תשתוק הרבה זמן על התקיפה. אבל פה יתעלמו מהמצב וימשיכו לנפח.
    סגור
  • 43.
    מעוניין לרכוש אופציה2של לייפוייב מחוץ לבורסה (ל"ת)
    נירו 13/07/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אלביט מדיקל אופציה3צפי לפיצוצים (ל"ת)
    נירו 13/07/2013 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    המעוף הולך להפתיע רבים, תזכרו את חול המועד סוכות 2012 (ל"ת)
    איש 13/07/2013 23:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    רק הטיפשים ממשיכים לקנות בבורסה . (ל"ת)
    לא כדאי לכם ----- 13/07/2013 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 39.
    לייפוייב אופציה2קונה מחוץ לבורסה כל כמות. (ל"ת)
    נירו אקספרס 13/07/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 38.
    ייפוייב אופציה2קונה מחוץ לבורסה כל כמות (ל"ת)
    נירו אקספרס 13/07/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • יש הרבה נייר טואלט אצל רמי לוי. (ל"ת)
    מני 14/07/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    שימו לב לאלביט מדיקל אופציה3פוטנציאל מטורף לעליות (ל"ת)
    נירו אקספרס 13/07/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 36.
    שימו לב לטאואר מתחילים לשחק עם מניה זאת
    מתחיל לשחק 13/07/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מחיר 1823 אג קריטי למניה .
    סגור
  • 35.
    בשום אופן לא בבילון,ולא דסק"ש,לא הפניקס,רק בנקים (ל"ת)
    רמי 13/07/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 34.
    אל תיקנו בבילון-תחטוף,רמי לוי ופניקס כנ"ל. (ל"ת)
    דני הפנתר הורוד 13/07/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    קנו מניות הבנקים -השורטיסטים אידיוטים ויפסידו שם,ובנדלן (ל"ת)
    ששי 13/07/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 32.
    ההפגנה במוצש טוב היתה אם היו בה אלמנטים ירוקים
    עילוי ירוק 13/07/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם הבורסה תמשיך להוריק לא יהיו עוד רעבים ומחוסרי עבודה כי הכלכלה תהיה יציבה לכן טוב היתה והייתם משקיעים את מלוא כוחכם בהעלאת הבורסה כפי שעושים כאן באתר. תנו עוד רעיונות ותדאגו שיושבי רוטשילד ישקיעו את כספם באחד העם ולא בקנית אוהלים ואירגון הפגנות מיותרות שגורמות לפקקים בעיר.
    סגור
  • 31.
    לא דיסקונט השקעות,ולא גולף, ולא ביוליין, רק לאומי,דיסקו (ל"ת)
    אברמוב 13/07/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 30.
    קנו לאומי כיל,פועלים,דלק קבוצה,פריגו (ל"ת)
    אברמוב 13/07/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 29.
    אל תיקנו רמי לוי, ולא הפניקס וגם לא בבילון, ולא סאני (ל"ת)
    אברמוב 13/07/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 28.
    השורטיסטים מטומטמים בהחלט. אין לך מושג (ל"ת)
    למייקל ממוטי 13/07/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 27.
    תיראה כמה השורטיסטים מופסדים בגזית גלוב,לאומי,ועוד..... (ל"ת)
    למייקל 13/07/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 26.
    הכלכלה על הפנים ולראייה הפגנה היום מחאה מתחדשת אם
    כיוון צפונה? 13/07/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא היה רע כל כך לא היו יוצאים לרחובות. ותפסיקו להריץ את בבילון
    סגור
  • חחח על הפנים? כנראה שאין לך מושג בכלכלה (ל"ת)
    ר 13/07/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ל-26
    בוצבוצ 13/07/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם לך ולעוד כמה בטלנים רע, זה לא אומר שלכולם רע........
    סגור
  • עם שם כזה אתה לא בטלן עובד בתור ליצן? טוב לך פה?
    לבוצבוצ 13/07/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולם בטלנים? כמה אתה מעלים ממס הכנסה כל חודש? מגיע לך מדינה כזאת רק תתחיל לשלם מס אמת. לגנוב זה קל לקשקש שטויות זה קל במיוחד כשאתה לוקח כל בוקר כדור ורוד
    סגור
  • מדוע להתקיף אישית
    מגיב ל 26 14/07/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע כל אחד שחולקים על דעתו מתקיף אישית בלי לדעת, אתה חושב שהכלכלה רעה, בוצבוצ חושב שלא- אז מה?? דרך אגב, אני חושב שבוצבוצ זה שם יפה ומצחיק וקצת הומור לא יזיק לאף אחד, כמו כן מהיכרותי את בוצבוצ בפורום גלובס הוא תמיד מעיר את דעתו בטוב טעם, ייום טוב ורגוע לכולם
    סגור
  • 25.
    עובדים בשקט ועושים עבודה מצויינת
    כל הכבוד לליויתן 13/07/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    5 5
    רציו שווה 100
    סגור
  • 24.
    אנלייט אנרגיה-סימני התעוררות
    אנונימי 13/07/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://www1.bizportal.co.il/article/363772
    סגור
  • 23.
    בוקשי הבורסה בארהב עלתה וסחבה הדאו לא עלה
    עליות בולשיט6 13/07/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זה רק אומר לכם י ר י ד ו ת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לקנות מניות מנופחות חבל לכם על הכסף.
    סגור
  • 22.
    כל עליה זה זמני מריצים פה מניות כמו בבילון . שימו לב
    לא לא לא! 13/07/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא מביאים מידע מדויק מה אמר האנליסט מטעם איגוד חוזרים על הכותרת הזאת כבר יומיים פה באתר וגם הוסיפו את גורביץ. להפילכם. תקנו ותפסידו מגיע לכם.
    סגור
  • 21.
    וגם בפועלים,טבע,פרטנר,וח"ל (ל"ת)
    מיכאל 13/07/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    מה שבטוח שהשורטיסטים המטומטמים בלאומי,דסקונט יקבלו זובו (ל"ת)
    מיכאל 13/07/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • השורטיסטים לא מטומטמים (ל"ת)
    מייקל 13/07/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 19.
    כלום ושום דבר
    ניר 13/07/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא קורה שום דבר וגם כותרות בומבסטיות לא יצליחו להנשים את מי שמת
    סגור
  • 18.
    יש מניות שכדי להכנס בהם
    הכריש 13/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כמו כיל עים שוי שוק חזק עים מחירות והיום הי שוה רבע משוייה בשוק כדי לסים כסף במניה גם לתווך ארוך יותר טוב מדלרים והשני הוא בזן לאחר תיקון המכונה החדשה שהייה שם פיצוץ בצינור היום הי יוצאת לדרך חדשה הכיון הוא למעלה
    סגור
  • אבי=דוד=הכריש, פאטתי (ל"ת)
    ליאון 13/07/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    מסכן מי שקנה PUT והכסף שלו הלך קפוט (ל"ת)
    אלי 13/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • יקבל בסוף תעלול (ל"ת)
    מסכן מי שקנה קול 13/07/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 16.
    בזן
    אבי 13/07/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לאחר תיקון המכונה בבזן הכיון הוא למעלה חזק הי היום ירדה מתחת לשוי שלה בשוק במכונה החדשה בזן עים פתצייל עדיר
    סגור
  • 15.
    לא כול יום יש מציאה במחיר מצחיק כמו כיל
    אבי 13/07/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כיל מחיר מצחיק חצי משוויה בשוק מפעל עים ערך חזק בשוק הכיון הוא למעלה חזק
    סגור
  • 14.
    כיל בתמחור חצי משויה בשוק (ל"ת)
    דוד 13/07/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 13.
    בזן מחיר של פעם בחיים מחיר מציאה (ל"ת)
    דוד 13/07/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 12.
    כיל זה הזמן מחיר מציאה (ל"ת)
    דוד 13/07/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 11.
    המעוף פותח בעליות של +0.15% (ל"ת)
    יניס 13/07/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    צפונה לאילת!!! זהירות מהרצה של בבילון ובנק הפועלים
    הכיוון 13/07/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יתן לכם 7 א"ג אבל תפסידו פי 3 בעוד שבוע
    סגור
  • 9.
    שביתת סוחרים מתחילת החודש עד הורדת המס
    דליה 13/07/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ל 10 אחוז. שיעלו מחר במעוף גם 20 אחוז, אותנו זה לא מענייייןן- שובתים
    סגור
  • 8.
    יאלה רציו שער 50 (ל"ת)
    יופי ליויתן 13/07/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 7.
    לא נחים עסקת ענק נוספת כל הכבוד
    החברה בליויתן 13/07/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רציו לשער 50
    סגור
  • 6.
    הבורסה
    רמי 13/07/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 8
    שני המניות שירדו שבוע אבא זה בנק הפועלים ובבילון
    סגור
  • 5.
    הורדת דירוג האשראי לצרפת - רק ישראל עליות חחחחחחחחחח (ל"ת)
    שכחתם לכתב 13/07/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    פתיחה כמו אצל מוכר האבטיחים ירוק בחוץ אדום בפנים.
    מיליונים 13/07/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הדאו שהוא החשוב נשאר עם 0% וזה אומר הרבה!!!!!!!!!!!!!! די להריץ את הבורסה הישראלית עם המניות הדפוקות שיש פה
    סגור
  • 3.
    באתר ספונסר דווקא אומרים שהיא תרד (ל"ת)
    בבילון 13/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    שוב מריצים בעזרת בני דקל מבנק איגוד? הבנק היחיד שממליץ?
    בבילון 13/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    10 3
    חבל שלא מעמידים דברים על דיוקם המלצה שנובעת מהרבה אם וגם לא ברור למה חברה טובה נכנסת לבורסה בדלת האחורית עם טרמפ על חברה אחרת זניחה. מכאן להסיק על בבילון ושוויה זה אבסורד מדרגה ראשונה יש הרבה אם ואולי. המניה כבר מנופחת מספיק מעניין איזה קרן בחסות איגוד מושקעת במנייה מיהם המוסדיים שקנו בטח איגוד..
    סגור
  • 1.
    הבורסה בארה"ב בקושי עלתה גם שם כבר מבינים מה קורה
    עבודה בעיניים 13/07/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    4 7
    עוד יום עליות והכל יורד
    סגור
  • מלאנוקס הולכת לעלות חזק.
    מוש 13/07/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מלאנוקס במחיר מציאה ,המסחר בה גבוה מאד .כל הגרוע כבר מגולם בה .גופים גדולים רוכשים אותה כל הזמן..כי ישנם שמועות שאינטל הולכת לקנות אןתה בשער גבוה בהרבה.המלצה.
    סגור