גורביץ': "בוול סטריט הכיוון הוא צפונה באופן ברור", מסמן 3 מניות חמות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על ה-S&P500 ועל המעו"ף, וגם על 3 מניות בת"א שנראות טוב, 2 מהמעו"ף ועוד אחת. צפו בסרטון
אייל גורביץ', צילום: DELETE
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    היבטחתם את יניב חברון
    hio 15/07/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה קיבלנו
    סגור
  • 11.
    delek group will spike to 200000 prer share this sund
    זאוס הסקסי 12/07/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    delek group 200000 pre share this sunday!!! i need the money i want to travel yo us and eu yessssssssssssssssssssssssss
    סגור
  • 10.
    לשתות ערק איילים ולחלום על הצפון מרכבת צפון בקוטב
    ערק איילים 12/07/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רתומה ל 2 איילים ככה יעלה השוק
    סגור
  • 9.
    עומס רב באתר ביזפורטל.
    א.א 12/07/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש להגדיל אתמספר הצופימ שיכולים להכנס לאתר בו זמנית.
    סגור
  • 8.
    שאלה לגורביץ אמרת בתחילת השבוע שהדולר יגיע ל3.75
    אבי 12/07/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומאז רק ירידות -קניתי קולים על הדולר ואכלתי אותה מה הצפי?
    סגור
  • פקקים לאוזניים ולא להקשיב לו (ל"ת)
    הצפי לקנות 12/07/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    אני זועק כבר שנים ולא שומעים לי
    יובל 12/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני חף מכל פשע,הלבישו עלי תיקים והפילו את הכלכלה,ועשו כאילו שאני עשיתי זאת,כי אני נראה טוב,והם אוהבי גברים יפים. אני מוכן להיחקר+פוליגראף בכל זמן .הפחדנים שמענים אותי אחרי שרצחו את משפחתי,הם אנשים קטנים ומכוערים מבפנים. אני לא רוצה שום עסק עם טינופות כאלה.משום מה הם לא עוזבים אותי גם אחרי שנים,ואין לי מושג למה,הרי אני השמנתי מחד,ולא נראה במיטבי,ואני חף מפשע ולא משתתף ב"משחקי המות" הללו.אני לא רואה שום סיבה למה נטפלים עלי.
    סגור
  • אתה צודק מאה אחוז-צריך לזרוק את צחי סולטן לכלא-נוכל ענק (ל"ת)
    לחף מפשע 12/07/2013 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תדאג (ל"ת)
    אני יכניס אותם לכלא 12/07/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סטטיסטיקה של הצלחות
    הכי טופל 12/07/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לבחור יש למעלה מ 80 אחוז הצלחה. פשוט להרים כסף מהרצפה!
    סגור
  • 5.
    איך זה שהאנליסטים ממליצים על מכירה ומורידים כל כך הרבה
    בזק 12/07/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והמניה ממריאה? או שהאנליסטים משקרים כולם או שהעם מנפח את המניה. תחליטו בעצמכם
    סגור
  • 4.
    טומי
    אבי 12/07/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מלא טעויות וללא שום התנצלות בושה
    סגור
  • 3.
    שלבו בין ניתוח טכני לניתוח אנליסטי!!
    אחד שמבין 12/07/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום לכולם, בי קומינוקישן שאייל המליץ, היתה גם מומלצת ע"י אנליסטים. 2. פרטנר מומלצת בקנייה לכן לדעתי מעניין 3. בזק אינה מומלצת כרגע לידיעתכם. 4. לידיעתכם במידה ויהיה שינוי בארה"ב ודאי שיהיה שינוי כיוון גם אצלינו וודאי שבמניות. 5. לכל סיכוי יש גם סיכון!! בהצלחה!!
    סגור
  • 2.
    הצעת ייעול
    תומר 12/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    13 0
    למערכת ביזפורטל אני רוצה להציע לכם הצעת ייעול שפעם בכמה זמן (רבעון, חצי שנה, שנה) תשדרו עם אייל תוכנית שבה תראו את כל המניות שאייל המליץ עליהם לטוב או לרע, ולראות מה הם עשו מאז. מה דעתכם?
    סגור
  • 1.
    הבן אדם הוזה!!!!!
    צ'רלי 12/07/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כמו שאמר שהמעוף יחזור ל- 690 ומאז המעוף בעליה. זהו הסימן שהבורסה בארה"ב מתחילה לרדת והבועה מתפוצצת. זהו הקש ששבר את גב הגמל.
    סגור
  • אייל גורביץ
    רחל 16/07/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה שנים שאני קוראת ועוקבת אחר המלצותיו. הלוואי והייתי משקיעה כי האיש צדק לאורך כל הדרך. כל מניה שהימליץ לטות או לרע קלע בול. המשך לנתח ולהמליץ שומחים עליך אתה מנתח נכון כמו נביא.
    סגור