בתמיכת הבנקים ובזק: המעו"ף עלה 0.7%, מניית פועלים זינקה 3.4%

בסיכום שבועי עלה המעו"ף ב-1.63%. מדד הבנקים עלה 2.3% אחרי שפועלים הודיע על דיבידנד. בזק זינקה 4.5% והשלימה מהלך של 70% - צפו בגרף . הדאקס עולה 0.85%. וול סטריט שוברת שיאים
עליות, צילום: Getty images Israel
בורסת ת"א נהנתה היום (ה') מהסנטימנט החיובי בשוקי העולם וסגרה שבוע חיובי שני ברציפות. מניות הבנקים הובילו את המדדים באחד העם עם עלייה של 2.3%, לאחר הכרזת בנק הפועלים כי גם הוא חוזר למדיניות של חלוקת דיבידנדים מדי רבעון. נאום ברננקי אמש ממשיך להזרים דלק לבורסות בחו"ל; אסיה סגרה לאחר ראלי מרשים ומדדי אירופה נהנים מעליות של עד 1% בהובלת הדאקס. בוול סטריט מזנקים המדדים המובילים לרמות שיא של כל הזמנים.

הבוקר התרחשה הפקיעה השבועית של אופציות המעו"ף שהובילה למחזור פתיחה גדול של כ-233 מיליון שקל. 'בום' בפקיעה השבועית

בסיום המסחר היום : מדד המעו"ף עלה ב-0.7% ל-1,214 נקודות, ת"א 75 טיפס 0.7%, מדד הבנקים בלט בעלייה של 2.3%. ומדד התקשורת זינק ב-3.5%. מחזור המסחר היה גדול יחסית לתקופה האחרונה והסתכם ב-1.4 מיליארד שקל.

בסיכום שבועי : מדד המעו"ף טיפס 1.63% וסגר שבוע חיובי שני ברציפות. ת"א 75 עלה השבוע ב-2.59%. מדד הבנקים זינק ב-2.83%. ומדד התקשורת בלט עם עלייה שבועית של 5.4%. בין מניות ת"א 100 בלטה השבוע בעלייה של 11.75% מניית {סיליקום} שנסחרת בשיא.

מניית בזק -0.22% בזק 445 -0.22% בזק בסיס:446 פתיחה:449.5 גבוה:453.8 נמוך:443 תמורה:13,255,053 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 4.5% לשיא של כמעט שנתיים.


בין המניות שבלטו היום נציין את מניית בנק ה פועלים +0.91% פועלים 2,561 +0.91% פועלים בסיס:2,538 פתיחה:2,530 גבוה:2,562 נמוך:2,530 תמורה:19,305,458 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-3.37% לאחר שהבנק הודיע כי לאחר הפסקה של שנתיים הוא חוזר לחלק בסך של 92.2 מיליון שקל. מניית בזק טסה 4.5% והשלימה טיסה של כ-70% מאז השפל במאי 2012. מניית לאומי 0% לאומי 2,279 0% לאומי בסיס:2,279 פתיחה:2,269 גבוה:2,288 נמוך:2,268 תמורה:29,900,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-1.74%. מנגד, טבע +3.7% טבע 7,962 +3.7% טבע בסיס:7,678 פתיחה:7,900 גבוה:7,969 נמוך:7,900 תמורה:29,916,504 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.56% ו{אלווריון} צללה 41.8% על רקע בקשה בארה"ב לכינוס נכסי החברה.

מחוליי הבורסה

בתגובה למחזורי המסחר הנמוכים בבורסת ת"א המתייבשת בתקופה האחרונה אמר ל-Bizportal מנהל חדר המחקר של מגדל שוקי הון, זיו פניני כי, "צריך לשים בצד שיקולי אגו ופופוליזם ולהפחית את המס על הבורסה, גם ככה לא גובים - אז אין מה להפסיד". לראיון הוידיאו המלא

הסטגנציה בבורסה המקומית וחוסר העניין בה הובילה היום לשפל חסר תקדים בסטיית התקן על המעו"ף שנפלו אל מתחת ל-10%.

המסחר בחו"ל

כמעט כל המדדים המרכזיים באסיה סגרו בעליות שערים מרשימות, בתגובה לנאום יו"ר הפרד ריזרב, בן ברננקי. מדד שנחאי עלה 3.5%, ההאנג סנג הוסיף 2.5%, הקוספי עלה 2.9% והניקיי שירד מוקדם יותר סגר בעליה של 0.4%.

וול סטריט פתחה בעליות של יותר מ-1% והמדדים המובילים שוברים את שיאי כל הזמנים בדאו ג'ונס וב-S&P 500 ולשיא משנת 2000 בנאסד"ק. זאת לאחר שאמש נסגר יום מסחר תנודתי במגמה מעורבת.

הפרוטוקולים של ה'פד' ממשיכים לתת את הטון לאחר שחשפו כי חלק לא מבוטל מחברי הוועדה תומכים בצמצום תוכנית רכישות האג"ח. המשקיעים הגיבו בהלם מסוים ולא הספיקו 'להנות' מנאום ההרגעה שהגיע לאחר מכן מכיוונו של יו"ר ה'פד' בן ברננקי שאמר ששיעור הריבית ימשיך להיות נמוך. הדאו-ג'ונס ירד 0.06%, ה-S&P 500 עלה 0.02% והנאסד"ק הוסיף כ-0.5%.

מניות במרכז

מניית בנק פועלים +0.91% פועלים 2,561 +0.91% פועלים בסיס:2,538 פתיחה:2,530 גבוה:2,562 נמוך:2,530 תמורה:19,305,458 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהבנק החליט לשנות את מדיניותו והודיע כי הוא חוזר לאחר שנתיים לחלק דיבידנדים.הבנק הכריז על דיבידנד רבעוני של 92.2 מיליון שקל שהם כ-15% מרווחי הרבעון וראשון. מטרת המהלך בין היתר: "החזרת המשקיעים הזרים".

מניית {אלווריון} צללה ב-41.8% לאחר שהחברה ספגה בקשה לכינוס נכסים בשל חוב של 3 מיליון דולר מבנק השקעות אמריקני בשל חוב ממנו מתחמקים באלווריון תקופה ארוכה. אלווריון ספגה בקשה לכינוס נכסים

מניית פריון נטוורק +2.46% פריון נטוורק 428.8 +2.46% פריון נטוורק בסיס:418.5 פתיחה:425 גבוה:433 נמוך:424.7 תמורה:294,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שזינקה 12% אתמול. על פי דיווחים, חברה קונדויט שמתמחה בפיתוח סרגלים נמצאת במו"מ לרכישת פריון הדואלית לפי שווי של כ-200 מיליון דולר, זאת לעומת שווי של כ-140 מיליון דולר בו נסחרת כיום. לכתבה המלאה

האנליסט בני דקל מבנק איגוד בחן את השווי של חברת בבילון -0.29% בבילון 139.7 -0.29% בבילון בסיס:140.1 פתיחה:138.9 גבוה:140.1 נמוך:138.9 תמורה:10,022 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ביחס לתמחור של עסקת פריון נטוורק וקונדויט. לדבריו "העסקה אומרת משהו על השוק כי המכפילים בארץ נמוכים. אם קונדואיט תרכוש את פריון לפי מכפיל EBITDA של 7.5 זה דבר חיובי למתחרה בבילון שכיום נסחרת לפי מכפיל EBITDA של 5.6 בלבד. מניית בבילון צריכה להגיב על עסקה שכזו בעלייה משמעותית".
תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    כל הכלכלה זה בורסה ומה אמר פרופסור זה או אחר? (ל"ת)
    ככה לא בונים כלכלהה 13/07/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    1249 מתקרב (ל"ת)
    פחית 11/07/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    תמכרו טאואר רוצה להרויח עוד כמ האחוז בשורט שם
    משקיע 11/07/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמכרו את מניית טאואר אני רוצה עוד רווח על מניות שהשאלתי .אני בשורט עליה
    סגור
  • 45.
    בזק עולה כי יש המלצות מכירה,שורטיסטים מקבלים זובור (ל"ת)
    חיים 11/07/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    בורסה לסגור אין מה לעשות פשוט לא להכניס שקל ח. ע.הזמ (ל"ת)
    איציק 11/07/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    קניתי מניה של רקח כנראה שהיא אוהבת בלגן עליות בפתח
    קניתי מניה 11/07/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראה לי כל הבלגן יעשה לה טוב .
    סגור
  • 42.
    בזק
    רמי 11/07/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה שכתבתה את המאמר מה היא משלימה מהלך של כוס אמא שלך לא של 70 אחוז די עם השטיות שלכם מה התם חושבים אנשיים מפגרים כול מה שיוצא מהפה שלכם לפחות פעם ב10 מאמרים יצא אחד נכון?די כבר יהזיים
    סגור
  • 41.
    תראו מה קורה שם באתר ספונסר פשוט חבל
    מלחמה באתר ספונסר 11/07/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מלחמה בין אנשים . צחוק הגורל , גם שעזה אותם גדול המנתחים ממשיכים לרדת עליו ולקלס אותו.אותו מנתח עם עבר של בתי משפט ושכתב גם בדי בורסה מול כל האחרים . חבל שזה קורה
    סגור
  • 40.
    אבוג'ן
    החקלאי 11/07/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוטוטו הנפקה בנאסדק רק סבלנות - משקיע וותיק.
    סגור
  • 39.
    טאואר מניית שורט הכי טובה שיש .תשאילו ותרוויחו המון
    הרצה לכיוון שורט 11/07/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני חותם עם מי שרוצה מנית טאואר מנית שורט הכי טובה שיש .תשאליו לכם 10000 אולי 20000 מניות לשורט ואתם על הסוס .מנייה הכי חבוטה שיש
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    הכי טוב לקנות מניות כמו טאואר זה מגן מס מוכח
    טאואר 11/07/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שקונה טאואר יש לו מגן מס הכי טוב שיש
    סגור
  • 37.
    לא יאומן כל האנליסטים נתנו לה שער נמוך והיא טסה חחחח
    בזק 11/07/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כגודל העליה גודל הנפילה
    סגור
  • 36.
    הנה הכתבה מספונסר על בחור שקנה והפסיד ברקח
    זה מה שקורה שנופלים 11/07/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לכולם יש לי מעט ניסיון בשוק ההון....בעיקר משקיע במניות כלכליות גדולות לאחרונה עשיתי שטות וקניתי את רקח....אני חייב להגיד שהושפעתי ממה שכתבו כאן שלא תבינו האחריות עליי אבל בעקבות קריאה בפורום מה לעשות הושפעתי...אני לא רוצה לציין שמות אבל היה פה משהו שדאג לכתוב בשבחה כל הזמן והבנתי שהוא קנה כמויות גדולות מאוד. הצלחתי להפסיד שם מעל עשרת אלפים שקלים- שתבינו בשבילי זה המון כסף- שנצבר בעבודה מאוד קשה המניה התרסקה - כל יום זה היה סיוט כואב ובסוף בהתייעצות עם חבר שקצת מבין(הוא טוען שהשחילו אותי שם) מכרתי אתמול את המניות. לא יודע אם עשיתי נכון...אבל פשוט נשבר לי התובנה שלי- מסקנה מכל זה - אל תקשיבו לאף אחד!! אתם רוצים להשקיע תלכו למשהו שהוא מומחה השקעות בחברה גדולה וידועה....אני לצערי שילמתי מחיר כבר בשבילי.... מאחל רק בריאות לכולם
    סגור
  • 35.
    תקראו באתר ספונסר בחור שקנה רקח אחרי שהריצו אותה
    בושה איפה הרשות 11/07/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבחור קנה רקח אחרי שהריצו את המניה ועכשיו היא כל יום נופלת . ממש בושה שספונסר נותן במה כזאת לאנשים.מקווה שרשות ני"ע תחקור את מה שרשם הוא בעל הבית וחבר מרעיו שם באתר על רקח ועל עוד מניות. מענין שיש להם שירות איתותים על אפריקה ועוד מניות והם לא אומרים כלום בנושא ההרצה . בושה וחרפה
    סגור
  • 34.
    אף מילה על אנלייט שטסה 11% היום ו30% בשבועות האחרונים? (ל"ת)
    אחד 11/07/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עתיד וורוד.
    חיים 11/07/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לפרוייקטים שרצים בחבל אשכול , אל תשכחו שבסיסי צה"ל עוברים לנגב ושם החברה תפרוץ חזק . רק אנרגיה חלופית , בהצלחה.
    סגור
  • 33.
    לא יעזור הבורסה מיתה בארץ | (ל"ת)
    אני בחוץ - 11/07/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    אכן שורטיסיטים עובדים טוב בטאואר וכל הכבוד
    סוחר 11/07/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמזהה את המגמה במניה החבוטה הזאת יודע שאין שם מה לחפש. מנית נופלת מדחי אל דחי.
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד לשורטיסים בטאואר תמשיכו להוריד את המניה (כמו שצריך)
    טאואר 11/07/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני שורטיסט בכיר במניה טאואר .מחזיק בההשאלה 15000 ענ של מנית טאואר וכל אחוז ירידה טוב מאוד . תמשיכו לשחרר טאואר.
    סגור
  • 30.
    סטיית התקן באופציות ירד מתחת ל-10%
    מהמר וצודק 11/07/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על מנת לשמר את השחיקה של הקולים הקרובים לכסף. פשוט בדיחה... גופים גדולים פוחדים גם להיכנס- יודעים שהמוסדיים יאכלו אותם ולכן לא נכנסים..!
    סגור
  • 29.
    אין אימון בבורסה --- רק הפסדים | (ל"ת)
    לידיעתכם -------- 11/07/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 28.
    רק הפריירים ממשיכים לקנות בבורסה בארץ | (ל"ת)
    לידיעתכם -------- 11/07/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    עושה רושם שהמעוף יתקן למעלה גם ביום ראשון
    אחת שמבינה א 11/07/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לכן אני לא רוצה למהר ולכתוב קול, תאמינו לי שמתחילת החודש אפילו כתיבה אחת לא ביצעתי,מכיוון שהיה קשה לדעת לאן הרוח נושבת, מקווה שכעת נראה כמה ימים ירוקים ברצף, שמתם לב על אפריקה אפילו בעליות היא יורדת ממש ממש לא שווה, אפשר להנות ממנה רק לסיבובים קצרים בלבד, אני מציעה לכל אלה שקנו בנקים לאחרונה רווח של 5% ותמכרו, שיהיה לכם יום נעים וירוק תהנו!
    סגור
  • 26.
    אופציה 8 של טאואר קניתי האם הימור או הצלחה?
    הימור או הצלחה 11/07/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מעניין מה תגידו על זה .קניתי את האופציה 8 של טאואר ולהערכתי מניה תמריא אל 1850 אג ואולי יותר היום .ויש מצב שלורט סקוויז
    סגור
  • 25.
    היום עדין בבראשית.
    נביאנו 11/07/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום א ובאו עליות אשר לא ידעתם. כי זיקני העדה ידברו על המס שהוטל על בני ישראל המשקיעים. ובא לציון גואל.
    סגור
  • 24.
    בורסה מורסה
    אורי 11/07/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי הכותרת לא תחזיק מים עד סוף היום.המגמה ברורה כבר עכשיו. והיא כלפי מטה. ובאגחים : כשתשואות האגחים בארה"ב עלו - השערים כאן נפלו בנפילה חופשית. עכשיו כשהתשואות שם יורדות - העליות בשערי האגחים כאן מינימליות.אזסו לשכנע אותי שזה לא משחק מכור.
    סגור
  • 23.
    נוכלי המעוף
    HER 11/07/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה תצטרך לבדוק לעומק את התנהלות שחקני המעוף שעושים בשוק כבעלי קזינו לכן משקיעים מתרחקים מהבורסה והמחזורים קטנים ואין גביית מס רווחי הון ביום כזה עם רוח גבית מכל הבורסות בעולם הבורסה עולה בשש עשיריות במקום אחוז וחצי וזה נעשה על ידי הורדת מניות כמו פריגו וטבע
    סגור
  • המחיר של פריגו וטבע נקבע בנסדאק
    טעות 11/07/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוכלים שולטים במעוף דרך האופציות ומה שאתה רואה במניות זו התאמה של המדד לגלום. לכן הדבר הכי טוב שיכול לקרות למניות הבנקים הוא ירידות בדואליות וזה בדיוק מה שקורה היום, בעיקר בגלל החלשות הדולר.
    סגור
  • 22.
    לקחתי גם אופציה 8 טאואר לריגוש אם אפשר לאמר
    שריתוש 11/07/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קראתי פה מה רשמו וקראתי בעוד אתר (די בור..) והחלטתי לקנות עכשיו אופציה 8 של טאואר.נקווה שתטוס לשמייים
    סגור
  • 21.
    פלוריסטם היום 1200
    בוב 11/07/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קדימה
    סגור
  • 20.
    אופציה 8 של טאואר הרגשה שתרוץ עד 100אג
    קניתי 11/07/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי הרגשה טובה לגבי קפיצה עזה של האופצהי הזאת.
    סגור
  • 19.
    טאואר וטאואר טאואר אופ 8 לפני הרצה אחושינליג
    שימו לב 11/07/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מניה כרגע 1788 אג אבל שמניה תעלה עוד 2% האופציה תהיה כבר 40 אג
    סגור
  • 18.
    מי שרוצה שליטה דרך האג"ח שישלם 30 אג' לפחות לא למכור!!! (ל"ת)
    אידיבי אג"ח אחז' 11/07/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מה עליות קלות? החוזים באמריקה עולים באחוז (ל"ת)
    ר 11/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    מניית אלביט מדיקל
    ירון 11/07/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליפני אקזית מטורף 50 אגורות המבין יבין
    סגור
  • 15.
    http://www1.bizportal.co.il/article/364154
    גל100 11/07/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www1.bizportal.co.il/article/364154
    סגור
  • 14.
    אלביט מדיקל בשורה התחתונה צריכה להיסחר ב20אגורות
    גל100 11/07/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www1.bizportal.co.il/article/364154
    סגור
  • 13.
    החצי הראשון של הסיפור הוא בדיוק מה שקרה לאלביט מדיקל -
    גל100 11/07/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החצי הראשון של הסיפור הוא בדיוק מה שקרה לאלביט מדיקל - בינואר 2012 קיבלה התראה על כניסה לרשימת השימור, כשהיא נסחרת בכ-30 אגורות, חוותה ירידת מחיר דרמטית מאז, ובעת כתיבת שורות אלו נסחרת ב-9.8 אגורות. ביום רביעי האחרון, החברה חזרה להיסחר ברשימה הראשית לאחר שביצעה הנפקת מניות קטנה של כ-5 מיליון שקלים, וכעת המניה תוכל לשוב למחיר ההוגן שלה. מי זו אלביט מדיקל? אלביט מדיקל היא חברת החזקות המאגדת את כל החזקותיה של קבוצת אלביט הדמיה בתחום הביוטכנולוגיה והמיכשור הרפואי - החברות הפרטיות אינסייטק וגמידה סל. אינסייטק עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות רפואיות טיפוליות, המבוססות על פלטפורמה טכנולוגית ייחודית, המשלבת שימוש באלומת אולטרסאונד ממוקדת ובהדמיית תהודה מגנטית - כל אלה לצורך ביצוע טיפולים לא פולשניים בגידולים בתוך גוף האדם. בשפה פשוטה, מדובר בטכנולוגיה עתידית של הרפואה - ביצוע ניתוחים לא פולשניים, ללא חיתוך, ללא הרדמה בדרך כלל, וללא אשפוז, לצורך הסרת גידולים שפירים וממאירים וטיפולים מתחומים נוספים. החברה מעסיקה כ-130 עובדים, מוצריה מאושרים על ידי ה-FDA וה-CE, וב-2012 היו לה הכנסות של כ
    סגור
  • 12.
    ישנן שמועות טובות בהקשר לאייסקיור מדיקל
    מרדכי 11/07/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פריצה בקרוב לשער 115
    סגור
  • השמועות הטובות שתרד לשער 40 ולא לשער 15 שלפני ההרצה. (ל"ת)
    מני 11/07/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    אלביט מדיקל איפה הליצן שצחק על המניה הזאת
    גל100 11/07/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתמול 20% טסה במחזור מעל3מליון שקל ביז פורטל בכתבה נותן למניה יעד 20אגורות.
    סגור
  • 10.
    לביזפורטל , מאיפה אתם לוקחים את פערי הארביטראז?
    דוד 11/07/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעתיקים מגלובס? ,
    סגור
  • 9.
    שתיקה מטורפת סביב הגז אף מילה כאילו שיש
    ממשלת טינופות 11/07/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לנו זמן כשיגמר הגז בתמר וליויתן לא יהיה מוכן מה יגידו אז ממשלת הטינופות
    סגור
  • העסק עומד בבגץ לי יש תחושה שבגץ יאשר את
    בקרוב אחי בקרוב 11/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החלטת הממשלה ליצוא ורציו טטוס לשער 50
    סגור
  • 8.
    מי יגרום לעליות?כל המשקיעים ברחו, בגלל מס של 25% (ל"ת)
    שי 11/07/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    מניית אלביט מדיקל טכנו
    ירון 11/07/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש משא ומתן עם חברת גמידה סל למכירה במיליארד וחצי שח שער 40 באלביט המבין יבין
    סגור
  • 6.
    עוד יום של עליות אחכ ירידות מה זה כבר חשוב?
    הבורסה 11/07/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמשיכו לנפח את בבילון לפחות יש לכם עניין במשהו
    סגור
  • 5.
    בורסה
    בורסה 11/07/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עוד צריך לקרות על מנת שמדד ת:א יעלה, לאחר כמה ימי עליות באירופה ובארה"ב.
    סגור
  • שהכלכלה פה לא משהו ואין סיבה לעליות עכשיו יש פה עניין
    צריך רק להבין 11/07/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניית פועלים הגדולה שנותנת 7 א"ג דיבידנד ענק וגם בבילון שלא אומרים למשקיעים שהכל בלוף והם הולכים לאכול אותה.
    סגור
  • 4.
    של בני דקל מאיגוד - שימו לב !!!!!!!!!!!
    דבריו המדוייקים 11/07/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    "לא מבין למה חברה עם שם טוב כמו קונדואיט צריכה להיכנס לבורסה בדלת האחורית !!!!! וגם המחיר מוגזם" תסיקו את המסקנות המתבקשות . ומה יקרה אם העסקה לא תצא לפועל? בבילון תתרסק בהתאם. וגם ככה היא מנופחת! חבל על כספיכם
    סגור
  • 3.
    בבילון בחרתם להבליט רק שורה אחת ממכלול הדברים
    לביזפורטל 11/07/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העסקה עדיין לא יצאה לפועל. המחירים של העסקה גורמים להרמת גבה. המסקנה לגבי בבילון יש בה הרבה אם.... תביאו דברים על דיוקם. אתם מריצים את בבילון .
    סגור
  • 2.
    חבל שביזפורטל לא מדייק בדבריו של בני דקל
    בבילון 11/07/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בני דקל גם אמר שהוא לא מבין איזה הגיון יש בעסקה חברה טובה שלא נסחרת בבורסה מתמזגת עם חברה שאין בה כלום ונסחרת בבורסה. וגם המחיר לא נראה הגיוני. מכאן המסקנה לגבי בבילון שהיא חברה דומה. פשוט הרצה של בבילון ותו לא. יש גם לזכר שבבילון לא מצליחה להנפיק בארה"ב וגם עומדת נגדה תביעה יצוגית. בבילון מנופחת כמו בלון פה.
    סגור
  • 1.
    זהו נגמר
    נביאנו 11/07/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אתם יכולים לזרוק את כל השורטים לים. מעכשו עד פברואר 2014 עליות. מעכשו עידן העליות.
    סגור
  • כמה שאתה צודק - הכל דבש (ל"ת)
    עליות מטאוריות בפתח 11/07/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור