הבורסה ננעלה במגמה מעורבת: המעו"ף נחלש ב-0.07% לרמה של 1,207 נקודות

מחזור המסחר - 859 מיליון שקל בלבד חברה לישראל ירדה ב-1.7% ומלאנוקס נחלשה ב-2.7% . אפריקה ישראל זינקה ב-3%
 |  (98)
מגמה מעורבת
הבורסה באחד העם ננעלה במגמה מעורבת תוך התעלמות מהסנטימנט החיובי בשוקי העולם. בורסות אירופה רושמות עליות של יותר מ-1% בהובלת הדאקס, והמסחר בוול-סטריט נפתח בעליות שערים.

מדד המעו"ף ננעל בירידה של 0.07% לרמה של 1,207 נק' ואילו מדד ת"א 75 עלה ב-0.31%. מדד הבנקים ירד ב-0.5% ומדד נדל"ן 15 בירידה קלה של 0.02%. מחזור המסחר היה שוב נמוך בהיקף של 859 מיליון שקל בלבד.

מניית פז נפט +0.39% פז נפט 56,710 +0.39% פז נפט בסיס:56,490 פתיחה:57,050 גבוה:57,050 נמוך:56,520 תמורה:1,737,706 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה היום למחזור מסחר רגיל לאחר שריכזה אתמול 20% מהמחזור הכללי בבורסה. זאת, בשל מימוש מניות של בעל השליטה, צדיק בינו. המכירה המאסיבית אתמול מצטרפת לשורה של מימושים שביצעו בעלי שליטה בחברות שבשליטתם האם זה סימן אזהרה לבאות באחד העם?

בין המניות הבולטות הנוספות נציין את כיל +0.9% כיל 2,136 +0.9% כיל בסיס:2,117 פתיחה:2,130 גבוה:2,143 נמוך:2,121 תמורה:8,802,084 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה ב-1%, חברה לישראל 0% חברה לישראל 106,000 0% חברה לישראל בסיס:106,000 פתיחה:106,800 גבוה:106,800 נמוך:105,400 תמורה:1,634,826 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחלשה ב-1.7% ו-{מלאנוקס} שירדה ב-2.7%. מניות הבנקים סבלו מסנטימנט שלילי על רקע הערכה שמספר גופים מוסדיים קרובים לשיעור האחזקה המקסימלי המותר להם בבנקים - 5%. לאומי +0.43% לאומי 2,354 +0.43% לאומי בסיס:2,344 פתיחה:2,335 גבוה:2,359 נמוך:2,335 תמורה:41,184,042 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-1.2%, מזרחי טפחות +0.32% מזרחי טפחות 6,672 +0.32% מזרחי טפחות בסיס:6,651 פתיחה:6,651 גבוה:6,702 נמוך:6,647 תמורה:9,041,103 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: 1.1% ו- דיסקונט +0.08% דיסקונט 1,271 +0.08% דיסקונט בסיס:1,270 פתיחה:1,274 גבוה:1,279 נמוך:1,268 תמורה:11,720,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: 1%.

המסחר בחו"ל

המסחר באירופה התנהל בעליות שערים. מדד הדאקס הגרמני הוביל את המגמה עם עליה של כ-1%, הפוטסי הלונדוני עלה 0.9% והקאק הצרפתי הוסיף 0.5%.

וול סטריט סגרה אתמול במגמה חיובית ובמהלך שעת המסחר המשותפת (16:30 עד 17:30) נרשמו עליות שערים בארה"ב, אך ללא השעה חיובית על המסחר בישראל.

מניות במרכז

חברת אינסוליין 0% אינסוליין 2,249 0% אינסוליין בסיס:2,249 פתיחה:2,249 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ערכה היום (ג') בבורסה באחד העם בת"א כנס משקיעים שכותרתו "ממחקר ופיתוח לשיווק ומכירות". הנהלת החברה בישראל ובגרמניה הרצתה על החברה, והמנהלים נראו מעודדים מאוד מההתפתחויות האחרונות בחברת הביומד.

בצל חוסר הוודאות ביחס להצטרפותה של וודסייד האוסטרלית להשקעה בפרויקט "לוויתן", שותפות רציו יהש +0.4% רציו יהש 277.2 +0.4% רציו יהש בסיס:276.1 פתיחה:276.3 גבוה:280.3 נמוך:276.3 תמורה:849,464 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-0.6% לאחר שאיבדה אתמול 1.8%. בתוך כך, ניק בארנס, אנרגיה בכיר בסניף האוסטרלי של בנק UBS המסקר את וודסייד, אמר בריאיון בלעדי ל-Bizportal , כי לדעתו "העסקה תצא לפועל", אך הוסיף כי "הגבלת היצוא ל-40% יוצרת קושי להצדיק חיפושי גז נוספים בישראל".

מניית אפריקה -2.19% אפריקה 13.4 -2.19% אפריקה בסיס:13.7 פתיחה:13.5 גבוה:13.7 נמוך:13.4 תמורה:44,641 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל עלתה ב-3% ללא הודעה מיוחדת מצד החברה. חברת הנדל"ן שבשליטת לב לבייב, נסחרת לפי שווי של 1.3 מיליארד שקל, לעומת שווי של יותר מ-28 מיליארד שקל בשיאה בשנת 2007.

מניית פז נפט +0.39% פז נפט 56,710 +0.39% פז נפט בסיס:56,490 פתיחה:57,050 גבוה:57,050 נמוך:56,520 תמורה:1,737,706 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה מעט במהלך המסחר, אך לבסוף סיימה בעלייה של 1% לאחר שבעל השליטה, צדיק בינו ושותפיו, מכרו אתמול מניות בהיקף של כ-220 מיליון שקל. מימוש זה מצטרף לעסקה נוספת דומה בחודש מארס אז מכר צדיק בינו מניות בהיקף דומה של כ-3% תמורת 203 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    לביזפורטל-כדאי שתדגישו את כל הכתבות,כמו זו. (ל"ת)
    יד הנפץ 10/07/2013 02:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    הבורסה נראת כך בגלל השורטיסטים
    בכר 09/07/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן שהבנקים וקופות הגמל ינטרלו אותם
    סגור
  • 80.
    גבעות טוביה אייכה איילנד אייכה(עוד פעם דחיה)
    ראל0000046 09/07/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוביה כנראה תמכנן עקיצה איילנד הלך לדחיה(לביצים של טוביה)והמשקיעים סופרים את הכסף לפי המקדחות
    סגור
  • 79.
    האמרקאים עם שקרן.
    שרון 09/07/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הזמן בימים אחרונים ניטען שהזב יפול ב 26 אחוז , 40 אחוז, 30 אחוז, בפועל הוא עולה כבר 6-8 אחוז. כי הם לא רוצים שתרוויחו ולכן משקרים כל הזמן. כנ"ל בכלכלה שלהם: אם היה שיפור מיזמן הריבית היתה עולה,והפד לא היה ממשיך בתוכנית רכישות, כל הזמן משקרים
    סגור
  • אז כל העולם טיפש אם הם מאמינים להם. (ל"ת)
    אמריקקים עם שקרן 09/07/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 78.
    הרצת מניות ניצבא !!!
    דוד 09/07/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות הנדלן ירדו רובן ככולם ואילו נצבא בעולם אחר. עם עליה מזערית של 41% בחצי שנה ואין "נודד כנף פוצה פה ומצפצף" .בורסה המהווה חלום להרצות
    סגור
  • 77.
    בשביל לייצר בורסה טובה יש לדעתי להוציא את השוטים מהמסחר
    ברוך 09/07/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל בבורסה שלנו עוד לא היבינו בנוסף כלום לא ישתנה עד שמאוצר לא יבינו שיש צורך דחוף ביותר להוריד את המס
    סגור
  • שהפוליטיקאים יסתמו כבר את הפה
    הבורסה צריכה 09/07/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלי ולפיד עשו הרבה נזקים וזאת רק ההתחלה שלהם.
    סגור
  • 76.
    תמשיכו לנצח הבורסה רק עולה זה בזכותכם? (ל"ת)
    שביתת סוחרים 09/07/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    הבורסה
    אלי 09/07/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    העיתונות וכל האתרי הכלכלה אם לא תעשו כותרות מה שהולך בבורסה לא בטוח שיהיה הצדקה לאתרי הכלכלה בורסות בעולם מתפוצצות ופה השוק יורד???? למה ???? בי הבורסה שייך לכמה שורטיסטים ושחקני מעוף ככה רוצים לעשות פה שוק ההון??. בושה
    סגור
  • טען עוד
  • 74.
    מה קרה לתביעה היצוגית נגד בבילון? שכחתם? (ל"ת)
    התביעה היצוגית 09/07/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 73.
    תקנו בבילון בהמוניכם!!! אפריקה!!!!!! למה אתם מחכים?
    תמשיכו להריץ מניות 09/07/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בבילון מוכרת נפט וגז......! עם עדר טיפש!!!!!!!
    סגור
  • 72.
    תגידו מחר עוד יש מסחר באופציות השבועיות? , או שמחר זה
    יוסי 09/07/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר פוקע ב9:45?
    סגור
  • 71.
    סקוויז בדרך ? (ל"ת)
    ארמנדו 09/07/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 70.
    גב. לבנון. נימאס תגבלי את השורט הם הורסים את הב (ל"ת)
    יצחק 09/07/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 69.
    זהירות מאייסקיור
    אבי 09/07/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    להערכתי משבוע הבא מחזור המסחר במניה יירד אל מתחת ל 100k סימן המבשר רעות למשקיע הקטן שחשב לעשות קופה קטנה ובינתיים קיבל מקל ארוך שרק יילך ויתארך עם הזמן.
    סגור
  • 68.
    אמרו לכם השורטים בטאואר גבוהים מאוד
    חחח אמרו לכם 09/07/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין סיכוי למניה לעלות.אף אחד לא מאמין.
    סגור
  • 67.
    נו מי המ טומטים בשוק - נכון שורטיסטי המעוף (ל"ת)
    עדן 09/07/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    שורטי המעוף שוב מפסידים- כ ר ג י ל (ל"ת)
    חיים 09/07/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אם אתה קורא לזה עליות אתה צריך משקפיים (ל"ת)
    טל 09/07/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    אמרתי לכם שורטיסטים במעוף מטומטמים עם תעודות לללחלח (ל"ת)
    דניאל 09/07/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 64.
    מי מתבלבל בין שורט ללונג? מי קונה ? (ל"ת)
    בלבילון 09/07/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    בקרוב הסוחרים האמיתים של ישראל יאכלו את שחקני המעוף
    VAR 09/07/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לארוחת בוקר - שחקני מעוף - סוחרי דימוקולו - זה סוחרים זה?
    סגור
  • 62.
    מי מריץ את המניה? נגמרו השורטים על המניה? מעניין (ל"ת)
    בבילון 09/07/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 61.
    מניות טובות של חברות יציבות יורדות ואילו הבולשיט
    משחק במעוף 09/07/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה טאואר בבילון אפריקה. מחר יהיה יותר בזול. לנצל עליות למכר ולברוח
    סגור
  • 60.
    הגיעה השעה למכר לפרייארים! נמכר!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    בבילון 09/07/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 59.
    נלקחה טאואר מניה אחרי המלצה מאתר מקביל
    רד בול 09/07/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתקבלה שם אצל חבר המלצה או איתות קניה.
    סגור
  • 58.
    המלצתי על הזהב ראו טס 4 אחוז ביומים כי טענו שיירד-הפוך (ל"ת)
    איתמר 09/07/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 57.
    כי המנייה תחת שורט,]מתי תבין?נסווקס (ל"ת)
    חיים ל50 09/07/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    כתבה על טאואר בעמוד ביזפורטל מעניין מאוד
    HAIM 09/07/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה איך תגיב מניה .
    סגור
  • 55.
    לרוב בוול סטריט אוהבים הודעות כמו של טאואר
    טאואר 09/07/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערכה של ינון שמניה תיסגור עם ארביטראז גבוה בניו ויש סיכוי כי היום תגיע עד 1900 אג
    סגור
  • 54.
    מחכים לסוף היום לראות מה קורה אצל אמא אמריקקה (ל"ת)
    המורסה תקועה 09/07/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתמול אמריקה עלתה ואצלנו הורידו את הגלום (ל"ת)
    גל 09/07/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    האופציות השבועיות של אסתר לא נותנים לבורסה לעלות (ל"ת)
    דודו 09/07/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 52.
    אותו אתה שהמליץ על טאואר המליץ גם על אפריקה
    edi 09/07/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיכנסו לאתר ותראו שם את ההמלצות באיתותי קניה שלהם ואת כל הסופרלטיבים שמקבלים הצוות.
    סגור
  • 51.
    כללביוטכנולוגיות
    שמואל 09/07/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תיקון טעות סופר רמת השורט כיום רק 140000 יחידות לאחר שיא של 493800 יחידות
    סגור
  • 50.
    נסווקס עסקה מניות עם חברה סינית לפי 38 אג למניה
    נסווקס 09/07/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופה אנשים לא מבינים את זה
    סגור
  • 49.
    כללביוטכנולוגיות המשך
    שמואל 09/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להערכתי המניה תחזור במוקדם או מאוחר למחיר של 730 אגורות התפתחוח חיובית באחת מחהחברות הבנות תביא לעליה משמעותית במניה האופציות נסחרות מחוץ לכסף ולקראת פקיעתן החברה או בעלי השליטה יעלו את המניה על מנת להכניס את המניה לכסף ולאפשר גיוס הון נוסף. יתכן שההיצעים האחרונים הינם מצידו של בעל השליטה על מנת לאפשר הצעת רכש במחירי סוף העונה . זו אמנם ספקולציה שלי אבל צריך לזכור שמדובר בלן בלוטניק שהפתיע במהלך דומה בכלל תעשיות מדובר במשקיע חכם ובעל אמצעים רבים שללא ספק לא ירצה בשותפים כאשר החברה תצליח לפרוץ דרך עם התרופות המפותחות ע"י חברות הבת לכן כניסה למניית חלום מןמלצת ביותר
    סגור
  • 48.
    באתר מקביל התקבל איתות קניה חזק לטאואר
    חובב מניות 09/07/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על פי מה שנראה טאואר שבנתה לעצמה כרית בטווח 1700-1800 כרגע בשלה לעליה חדה בשער לפחות עד 2000-2100 אג. על פי נתונים שנאספו מניה טאואר תיכנס בימים הקרובים לשוק שורי ותקפוץ חזק מאוד
    סגור
  • 47.
    קנו מניות. ובלי לפחד. יוס יוס הקורא בחומוס (ל"ת)
    תזכרו : אספו קולים. 09/07/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    קולים . עוד יום יומיים יא מניאייק. שורטיסטים אבק תאכלו
    מי שיש לו שכל אוסף 09/07/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ובגדול, ענק. תיכנסו ולא תצאו לעולם.
    סגור
  • 45.
    בושה.,לכל בתי השקעות זה בורסה או גזינו (ל"ת)
    אי 09/07/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • גם וגם - גם בורסה וגם קזינו. מה רע לך? (ל"ת)
    זה כמו משחת שיניים 09/07/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    כללביוטכנולוגיות
    שמואל 09/07/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אלטשולר צמצם מהותית היקף השורט בימים האחרונים עד לרמה של 1400000 יחידות והוא רוכש בשערים מגוכחים את המניה ממשקיעים מאוכזבים שנוטשים את המניה. להערכתי היקף ההיצעים הולך ויורד בעיקר בגלל צמצום במסםר הידיים החלשות ללא קשר להתפתחויות חיוביות של החברה המניה ת
    סגור
  • אז אתה קונה את המניה? (ל"ת)
    אילנית לשמואל 09/07/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אילנית אני אוסף ברך כלל כסף מהרצפה
    שמואל 09/07/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בכוונתי להמליץ על מניה ספציפית דעתי שבורסה המקומית לא צפויה לעלות לכן רכשתי לפני כחודש וחצי שורטים תא 100 ומימשתי חלק ברווח יפה כל העובדות בפירסומי נתונים לבדיקה די בקלות באתר מאיה השיקול האם לרכוש מניה הוא אישי כל אחד לפי השקפתו ולפי הסיכון שהוא מוכן לקחת
    סגור
  • שאלתי מאחר ובעבר כתבת שאתה קונה שורט .
    אילנית לשמואל 09/07/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יהיו ירידות חדות כמובן הכל ירד .
    סגור
  • 43.
    הייתי שמח אם המעוף היה מגיע ל1220
    ירוק חולה 09/07/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להיכנס לשורט יותר נוח...אבל השוק הזה כל כך חולה שאפילו לשם הוא לא מסוגל להגיע
    סגור
  • 42.
    כללביוטכנולוגיות המשך
    שמואל 09/07/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אישית עוקב אחרי הודעות החברה בתר הבורסה מאיה במיוחד מענינית עסקאות של גורמים גדולים המחויבים בדווח בגלל היותם בעלי ענין .חלק מהדווחים מוצנעים כדי לא למשוך תשומת לב המשקיעים כדי לא להפריע לעסקאות . תשומת לבכם לפעילות של אלטשולר במניה שבנדון שמדווחת בהודעות של כלל תעשיות חברת האם . עפ"י הדווחים אלטשולר ביצע מהלך חכם שיצר לו רווחים לא מבוטלים ע"י יצירת שורט המניה.השורט הגיע לשיא ב5.5.2013 492800 יחידות. מהלך זה בגלל הערכת אלטשולר שמניה תרד לקראת הנפקת הזכויות.
    סגור
  • 41.
    כללביוטכנולולוגיות המשך
    שמואל 09/07/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני אישית עוקב אחרי כל ההודעות של החברה חלק מההודעות מוצנע ע"י דווח של חברת האם כלל תעשיות.מענין במיוחד הדווח של יתרות השורט במניה חברת אלטשולר גידור (נוסטרו) מדווחת על עסקות בניה בדווח למאיה של חברת כלל תעשיות. החברה שהעריכה שהנפקת הזכויות תוביל לירידה במחיר המניה נכנסה לרמת שורט של 492800 יחידות ב 5.5.2013
    סגור
  • 40.
    הפרימדונה נראה לי ארגנטינאי לוהט
    מניית השנה 09/07/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש טנגואיסט עם העינטוזים מוגיטחנאם דדיס מוטל .1250 על אחותך .לך לך תלמד שאלאחו יא מענטז יא קוקסינל .אנשים חיים בסרט 1250 1300 1500 1900 6000 לא רוצים ?
    סגור
  • 39.
    לארמנדו - איזה ניק הוא דפק
    מניית השנה 09/07/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ארמנדו פרימדונה סע סע יא צימוק שום 1180 שום זבבונים ת צורה ינקנקו לכם אני גוף גדול חוסם פריצה .
    סגור
  • 38.
    מזמן לא היו לנו כאלה עליות . (ל"ת)
    איזה עליות 09/07/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    ומי שחושב אקפנדד פלאט מה 27
    מניית השנה 09/07/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליוני יחטוף בומבה ו יענו עכשו מוריד ת חמשוש יחטוף נבוט ישר על הטוסיק .רק מההדף של הירידות ישברו לפישר המשקפים
    סגור
  • 36.
    קזינו אסתר דבילית בפעולה (ל"ת)
    alex 09/07/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    כללביוטכנולוגיות
    שמואל 09/07/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה השלימה ירידה בשיעור כ 20 אחוז מתחילת השנה. הירידה כנראה על רקע אכזבה של המשקיעים מביצועי המניה בתקופה האחרונה. החברה מחזיקה בבעלותה מגוון רחב של חברות שעשויות להביא לפריצת דרך ברפואה של העתיד.במהלך מאי החברה גייסה הון נוסף בהנפקת זכויות וזכתה להענות של רב המחזיקים במניה. לפני כשבוע וחצי החברה הודיעה על דרישה של ה FDA לעריכת ניסוי נוסף בתרופה שמפתחת חברת גמידה סל ההודעה גררה ירידה של המניה מרמה של 730 אגורות לרמה 680 אגורות .ההודעה אינה מפתיעה ואין לה השפעה מהותית על עסקי כללביוטכנולוגיות.
    סגור
  • קנית ואתה מת להעיף מהתיק (ל"ת)
    הבנו 09/07/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • צוחק מי שצוחק אחרון מחר כתבה בעתון כלכלי מוביל
    שמואל 09/07/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוסף כסף מהרצפה
    סגור
  • 34.
    יימח שמם וזכרם של כל הורסי הבורסה למינהם (ל"ת)
    אלכס 09/07/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    אולי שלי יחימוביץ תרפה ממכם היא עברה להציק להוט!!!! (ל"ת)
    בשורה למשקיעי הגז 09/07/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    גבי אשכנזי זה האשיות שלחשה לאורלי ? איזה תת רמה (ל"ת)
    אחלה מדינה 09/07/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    איך שר הפייסבוק מסתכל ושותק ? (ל"ת)
    שי 09/07/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    איך התגעגעתי לבניגוד לעולם משהו (ל"ת)
    שלי 09/07/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    מי צדק- אמרתי הזהב כבר 4 אחוז עליה,לונג 3.8 (ל"ת)
    רמי 09/07/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    בקרוב המנופחת התורנית תרד לשער שראוי לה 460
    בזק 09/07/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקונה במחירים האלה מגיע לו
    סגור
  • 27.
    בהשפעת העולם אנחנו כבר באדום (ל"ת)
    שי 09/07/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    בושה וחרפה!!!
    חברים יקרים 09/07/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צריך לסגור את הבורסה, לפטר את אס.... ולעבור לסחור בחו"ל. פשוט לא להאמין למה שקורה יום-יום. בת"א מנותקים מהעולם רק כשיש עליות, כשיש ירידות מתחברים אוטומטית. השלב הבא, לקנות דירה בחו"ל ולעזוב... ביי,
    סגור
  • 25.
    אפריקה ישראל -מי יודע מה התוצאות של דוח הרבעון השני ?
    ל 09/07/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבקשה , רק מי שיודע
    סגור
  • לאחרונה אפריקה ישראל עלתה על דרך חדשה ולכן ראויה לתיקון (ל"ת)
    . 09/07/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ירידה ברווחים דילול מניות וכו' אין חדש בחברה המגעילה
    תוצאות עלובות 09/07/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הזאת.
    סגור
  • 24.
    זהו נגמר סיבוב ה"עליות" הסוס מת (ל"ת)
    קובי 09/07/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    בושה שסוחרי הבנקים והמוסדיים הגדולים מרשים למדד המוביל
    ר 09/07/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של מדינת ישראל להראות כך ביחס לעולם פשוט בושה
    סגור
  • מי שישלם את המחיר בבחירות הבאות שר האוצר וביבי (ל"ת)
    גל 09/07/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    גלוב
    גלוב 09/07/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום, מי יודע למה גלוב כל זמן בירידה? תודה על תשובה
    סגור
  • 21.
    איזו השחלה באייסקיור
    אבי 09/07/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מה שקורה שרצים לזבל.
    סגור
  • 20.
    בקרוב בשורות טובות שער 50 (ל"ת)
    יאלה רציו יאלה 09/07/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    העולם יתמוך? אתמול והיום עולים מעל 3 אחוזים פה לא יקרה (ל"ת)
    אמיר 09/07/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בת"א בכלל לא מעניין העולם מנותקים לגמרי (ל"ת)
    שי 09/07/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    למה נראה לכם שאתמול הורידו את הגלום שמישהו
    אבי 09/07/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יסכים כאן להעלאת המעו"ף?
    סגור
  • 17.
    המעוף התחיל סיבוב נוסף לכיוון 1249 עוד 3.5% ליעד (ל"ת)
    ארמנדו 09/07/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • לא השנה (ל"ת)
    אמיר 09/07/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 16.
    הבורסב הת"א מתה (ל"ת)
    22 09/07/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    כדי להמשיך לשחוק את האופציות המוסדיים
    מהמר וצודק 09/07/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בסופו של דבר יעמידו את השוק ברצועה של 0.2%.... אולי יורידו את סטיית התקן ל3%... חחחחחחח עלק עודף רגולציה. צריכים להיכנס להם מתחת לעור!!!
    סגור
  • 14.
    גם אתמול וגם היום הגלום נמוך יותר מה זה אומר תחשבו לבד (ל"ת)
    טל 09/07/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    משחק המעו"פ השבועי בעיצומו - מי ינצח? (ל"ת)
    אחד 09/07/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    לא מבינים שיש כאן נוכלים שבולמים את העליות (ל"ת)
    דודו 09/07/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 11.
    עליה של 0.8
    גאון 09/07/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    במעוף. מחר 0.3 +
    סגור
  • 10.
    כבוד
    אכזבה 09/07/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נו גב שלי עכשו יהיו הרבה חיפושי נפט וגז כמה שאת צודקת ממשששש ני הממה יצא לחברה זרה לחפש גז או נפטטומטם שיבוא למדינת ישראל להשקיע בשביל הכסא את ורובי בעל אלף הפרצופים רק הכסא מעניין אותם
    סגור
  • 9.
    מנופים אופציה2 קשורה לקידוח שמן שימו לב (ל"ת)
    נירו 09/07/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אלביט מדיקל חוזרת לרשימה הראשית ביום רביעי
    גל100 09/07/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלביט מדיקל חוזרת לרשימה הראשית ביום רביעי פוטנציאל מטורף לעליות באופציה3 החדשה אתמול מחזור370K מחיר מימוש15אגורות שער המניה 10.5אגורות..היעד שלי לפחות1000% זאת אומרת מניה 22אגורות האופציה3 החדשה15אגורות לפחות בעידן ההודעות בביומד בעוד אלביט מוציאה הודעות חזקות זה לא ביג דיל מחזיק ולא ממליץ.
    סגור
  • תמשיך להריץ את המניה הזו פה כל יום, נודניק (ל"ת)
    ליאון 09/07/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    מי שמצפה לפריצה חי בסרט (ל"ת)
    שלי 09/07/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הלוזרים יקבלו שוב זובור (ל"ת)
    טומי 09/07/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    טיפשי שורטי מעוף יפסידו גם היום,לאומי,פועלים,דיסקונט,כי (ל"ת)
    שמעון 09/07/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    עולים 5 נקודות בסוף היום יורדים 3 (ל"ת)
    גל 09/07/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הלחץ עושה את שלו
    עילוי ירוק 09/07/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדאגה והחשש הלאומי מאיבוד שליטה על מדד המעוף יצר לחץ תודעתי חזק מאין כמוהו. יהיר - פרנקל כנראה קראו את ההצעות שהועלו פה על ידי חברי הפורום והמאמרים והראיונות של טובי האליסטים בארץ ליבו עוד יותר את האש. אתמול המעוף כבר החל להגיב לראשונה והתבסס יפה מעל 1200 אבל לנו זה לא מספיק. כנראה שבמזרח התיכון צריך להפוך שולחן או שניים בכדי שדברים יזוזו אז אם זה ככה אנחנו ממשיכים ללחוץ. יהיר פרנקל - קבלו לאלתר את הצעות להעלאת המעוף לאלתר או שתתפטרו עכשיו!
    סגור
  • 2.
    אם ככה נראית שביתה שהתוצאה שלה עליות אז תמשיכו לשבות
    שביתת סוחרים 09/07/2013 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בסוף תהיה לי הזדמנות למכר את כל התיק ולעוף מפה
    סגור
  • 1.
    בליויתן ורציו לשער50 (ל"ת)
    בקרוב חדשות טובות 09/07/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור