נעילה חיובית בת"א: המעו"ף הוסיף 0.6% במחזור דליל, הבנקים עלו ב-0.8%

מחזור נמוך של 432 מיליון שקל ביום המסחר הראשון השבוע; ירידות של עד 0.8% באג"ח הממשלתית; מניית אידיבי אחזקות ירדה ב-6%
ניתוח שוק, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים בהובלת מניות הבנקים ולאחר שביום שישי נסגר המסחר בוול סטריט בעליות של קרוב ל-1%. מניות אידיבי נסחרו בשפל היסטורי. האג"ח הממשלתיות ירדו בשיעורים של עד כ-1% בתגובה לעליית התשואות בשוק האג"ח האמריקני.

מדד המעו"ף הוסיף 0.6% לרמה של 1,202 נקודות, מדד הבנקים הוסיף 0.8%, מדד הביומד המשיך לרכז עניין ועלה ב-1.6%. המחזור היומי היה נמוך והסתכם ב-432 מיליון שקל בלבד.

מניות ואגרות החוב של {אידיבי אחזקות} ואידיבי פיתוח ריכזו עניין על רקע העברת המתווים השונים להסדר חוב לידי ביהמ"ש המחוזי בת"א. מניות אידיבי אחזקות ירדו ב-6% והחברה הגיעה לשפל היסטורי של פחות מ-300 מיליון שקל. בסוף השבוע נטש איש העסקים הארגנטינאי אדוארדו אלשטיין את הספינה הטובעת ונסוג מכוונתו להזרים 75 מיליון דולר לקונצרן ההחזקות בשליטת נוחי דנקנר.

אולם, בעל השליטה נוחי דנקנר לא אומר נואש והוא הגיש מתווה הסדר מעודכן לבית המשפט המחוזי בת"א, במסגרתו הוא צפוי להזרים לקונצרן אידיבי 842 מיליון שקל. זאת, מבלי לציין את המקורות הכספיים לכך. לפי המתווה, דנקנר יעביר 175 מיליון שקל למחזיקי האג"ח מקופת המזומנים של החברה ובסך הכול יזרים בעזרת שותפים חדשים 842 מיליון שקל.

המסחר בעולם

בארה"ב המסחר ננעל ביום שישי בעליות שערים. ברקע - דו"ח התעסוקה לחודש יוני שפורסם והציג תוספת של 195 אלף משרות, זאת אל מול התחזיות המוקדמות שצפו תוספת של 165 אלף בלבד. שיעור האבטלה נותר ללא שינוי ברמה של 7.6%, זאת אל מול צפי לירידה מזערית לרמה של 7.5%. לדו"ח המלא

באירופה, יו"ר ה-ECB, מריו דראגי, כינס מסיבת עיתונאים בפרנקפורט, זאת לאחר החלטתו להותיר את שיעור הריבית ברמה של 0.5%. הרמה נותרה על כנה מאז נחתך שיעור הריבית מ-0.75% בחודש מאי. לידיעה המלאה .

הבורסות באירופה נעלו את יום המסחר האחרון לשבוע בירידות שערים. הפוטסי הלונדוני ירד 0.71%, הדאקס הגרמני צלל 2.36%, הקאק הצרפתי נפל 1.45% והפוטסי במילאנו נחלש ב-1.73%. המדד האזורי, ה-Stoxx 600 ננעל בירידה של 1.42%.

באסיה, יום המסחר האחרון לשבוע נעל בעליות שערים. מדד הניקיי היפני זינק 2.1%, בורסת הונג קונג טיפסה 1.89%, שנחאי עלתה 0.05%, והקוספי בסיאול איבד 0.32%. מדד MSCI אסיה פסיפיק הוסיף 1.07%.

מניות במרכז

מניית חברה לישראל -0.59% חברה לישראל 75,300 -0.59% חברה לישראל בסיס:75,750 פתיחה:75,750 גבוה:75,750 נמוך:74,700 תמורה:4,783,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-0.9% על רקע ידיעה שפורסמה באנגליה על כוונת החברה להנפיק חלק מפעילותה בבורסה בלונדון
לפי שווי של 2 מיליארד ליש"ט. לפני כשבועיים הודיעה חברת ההחזקות שבשליטת עידן עופר כי היא בוחנת מהלך במסגרתו החזקותיה באיי.סי פאואר, קורוס, צים, וטאואר יועברו לחברה ציבורית חדשה שתוקם.

מניית אינסוליין +1.34% אינסוליין 3,032 +1.34% אינסוליין בסיס:2,992 פתיחה:3,005 גבוה:3,032 נמוך:2,930 תמורה:13,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-6.7% והשלימה מהלך עליות מרשים של יותר מ-50% בשבועיים. אינסוליין הודיעה היום כי השלימה גיוס של 8 מיליון שקל בדיסקאונט של 16%, שמספק חמצן להמשך פעילותה של החברה לאחר קבלת השיפוי הביטוחי מהמבטחת הגרמנית Barmer.

בגזרת האנרגיה חברת שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 199.7 0% שמן נפט וגז בסיס:199.7 פתיחה:199.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-5.1% ואילו בצד השלילי בלטה שותפות רציו יהש -0.99% רציו יהש 269.8 -0.99% רציו יהש בסיס:272.5 פתיחה:272.3 גבוה:276.9 נמוך:269 תמורה:5,089,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 1.8%.
תגובות לכתבה(153):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 122.
    bbb
    צופציק 07/07/2013 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל אחד מה הלכתי and i gave him 100m d מסכים מה אני קונה 20 מ. שקלס! נכון שני שנים מ 423000 ל 450000! תודה. (היום בארך half.
    סגור
  • 121.
    גבעות-המחזור דליל מחכים לתוצאות הקידוח
    ראל000000046 07/07/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל העיניים לטוביה לוסקין(הלוא זה טוביה החולב את המשקיעים)הוא קודח וקודח עושה הרבה בולענים במדינה לדעתי צריך לעצור אותו ואת כנופית גבעות חשבון פשוט האיש גרף מאות מיליונים .זה כמו אותו אחד שמצולם כדתי והוא רוצח .
    סגור
  • 120.
    אוי שיט
    צופציק 07/07/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה אתה אומר אני יוכל אותה עם השורטיזם בחברה עשיתי ב 425000 אז כמה אני מופסד
    סגור
  • לפי מה שאתה רושם אתה יותר משנתיים בשורט על המניה.
    bbb 07/07/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם איזה ברוקר אתה עובד שמאפשר שורט כזה ארוך?
    סגור
  • 119.
    ל 113
    אני גובניק בצבא 07/07/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לקנות 20000 ע"נ גובוקית אבל אין אפילו עסקה אחת וגם יש בשוק רק 12000 ע"נ איך אני כול להצטרף להמראה?
    סגור
  • 118.
    להיפטר מסחורה מנופחת בי קום, מניות הביו, קמהדע המנופחת
    עליות במחיר אפסי 07/07/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבילון, דלק רכב, אפריקה נכסים התנפחו היום הרבה
    סגור
  • 117.
    זוכרים שאמרתי אינסוליין קנייה ב 161 וב 151
    סוחר חתיך 07/07/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז מכרתי ב 230 ביקום ממשיכה למרות החולשה של בזק אבל גם לה היעד הוא 520 ביקום תימכר ב 3600-3650 השבוע. ולאחר רגיעה זה הזמן לקחת את איסקיוור מדיקל טווח מיסחר 65-92 נקנתה מנה 1 אבל אני רוצה לחזק בימים הקרובים
    סגור
  • 116.
    יש אופציות חדשות שבועיות באיזה יום הפקיעה שלהן?? (ל"ת)
    גפני 07/07/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביום חמישי
    פראיירים לא מתים 07/07/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בוא בוא לקזינו אני אסדר לך שוקו ולחמניה רק בבקשה תתחיל כבר להמר
    סגור
  • 115.
    ירוק בחוץ אדום בפנים - חכו חכו חכו חכו (ל"ת)
    אבטיח 07/07/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • 114.
    דחה את צו המניעה של שלי וחבריה בינתיים!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    בגץ 07/07/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    גובוקיט אופציה2 (ל"ת)
    הטיסה החלה 07/07/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשמע מעניין, כדאי להיכנס?
    ירון 07/07/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולאן אתה מעריך שתגיע?
    סגור
  • 112.
    מחזור עלוב לא רוצים לפרוץ את ה 1200 ממש בולט (ל"ת)
    גל 07/07/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 111.
    תגידו אנשים מתי הפקיעה של המועף באופציות השבועיות? מיש
    גפני 07/07/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מישהו יודע?
    סגור
  • חמישי (ל"ת)
    דן 08/07/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בישראל לא יודעים להתאחד ולשבות . אפילו יום שתיקה
    שביתת סוחרים 07/07/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בפלפונים לא היו מסוגלים לעשות. אז שיפסידו כסף? חלילה. שהשני ישבות הם עסוקים בלעשות כסף. אם השביתה מובילה לעליות שערים אנא תשבתו כל השנה ותעזרו לי להיפטר מהסחורה
    סגור
  • עמלות לכונפה מאחד העם? לא אצלנו. (ל"ת)
    משחקי מזל? 07/07/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 110.
    בקרוב הודעה שתרעיד את הבורסה לא לפספס (ל"ת)
    אייסקיור 07/07/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • גם אני אומלל שנתקעתי בזבל הזה. (ל"ת)
    אייסקיור 07/07/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 109.
    ורציו לא תישאר אדישה. (ל"ת)
    אבנר משהו מריח טוב 07/07/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מבית שליביבילפיד. בושם מעולה!!! (ל"ת)
    ריח של גזבלוף 07/07/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 108.
    לא לפספססססססססססססססססססססססס (ל"ת)
    אבנר משהו מריח טוב 07/07/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פופקורון שרוף? (ל"ת)
    גז בישול? 07/07/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 107.
    אינסוליין לא מצליחה לעבור את ה 230. על הפנים. (ל"ת)
    מני 07/07/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מכרתי עכשיו ב 228 נראית לא טוב (ל"ת)
    חיים 07/07/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • קונה. מי מוכר מניה רגע לפני כנס עם בשורות טובות? (ל"ת)
    תמכור תמכור. אני 07/07/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 106.
    קמהדע!!!!!!- בהשארת מניות הביו- כגודל העליה גודל הבומבה (ל"ת)
    תמשיכו לנפח את 07/07/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 105.
    כל העליות זה ניפוח - לא יחזיקו עד מחר בבוקר.
    מחזורים אפסיים 07/07/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 6
    האמת תתנפץ למנפחים בפרצוף. אבל מצד שני זאת הזדמנות בריחה. לנצל עליות לברוח.
    סגור
  • 104.
    ספרו לנו כמה הפסדתם בשבוע האחרון,ספרו קצת.בחברה לישראל (ל"ת)
    חיים לשורטיסטים 07/07/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 103.
    שורטיסטים מעוף תמשיכו להיות "טובים" לנו ולשוק (ל"ת)
    טומי 07/07/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    שימו לב לאידיבי!!! ללא קשר להסדר נסחרת בחסר
    שוקה הון 07/07/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    המחזור פי 5 ממחזור ממוצע כלומר הרבה מבינים מנצלים את המחיר המגוחך לאיסוף. המניה של אחזקות שווה במצב ברע ביותר לפחות 1000 אג' וזו הערכה שמרנית ביותר. הבנקים לא יתנו לדנקנר ליפול כי להם זה יכאב יותר. לסיכום- לדעתי בלבד - אידיבי אחזקות זה שקל במחיר של 55 אג' . גילוי נאות - מחזיק ומחזק יום נעים ושבוע טוב
    סגור
  • לא נעים להגיד אבל צודק
    כרמי 07/07/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדקתי ואתה אפילו מפספס קצת... לפי השווי הנכסי צריכה להיסחר ב1200 אגורות.
    סגור
  • 101.
    לדעתי הזדמנות אדירה נסווקס היום טסה וזה רק ההתחלה
    כנסו דחוף!!! 07/07/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נסחרת בשווי הזוי של 12 מיליון ש"ח הסינים קנו לפניי שבוע לפי שווי של 37 מיליון לדעתי תטפס סביב ה100% בטווח הקצר דעתי האישית בלבד
    סגור
  • 100.
    התחילה החזרה ל-1249 ? (ל"ת)
    רוק 07/07/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 99.
    ל 93 ליאור
    מיכאל וגבריאל 07/07/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרכז הבקרה בכדור הארץ הגיע מסמך מהמלאכים שהם לא מעורבים בזה שאתה לונגיס. הם טוענים שאתה תותח שהפך את כל ה 97 לירות להמון תלפים!
    סגור
  • 98.
    תפסיקו לכתוב עלינו השורטיסטים
    קובי 07/07/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה נכון שפעלנו כמו מטומטמים והפסדנו המון בלאומי,פועלים,דיסקונט חברה לישראל טעות בהגדלה של 150 מילון,כיל ועוד, גזית גלוב מופסדים 28 אחוז ,תפסיקו להוסיף לנו שמנים,זה נכון שאנו לוזרים,אבל יגיע מועדינו. עוד שנה.
    סגור
  • 97.
    מרח' השיא 56 חיפה,מוכן להתערב (ל"ת)
    לגבי אני רונן שוורץ 07/07/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 96.
    אבוג'ן
    צחי 07/07/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקרוב הנפקה בנאסדק. שוק הזרעים המהונדסים מגלגל 12 מיליארד דולר.
    סגור
  • 95.
    גם כן עליות חחח
    ירוק חולה 07/07/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1200 מחסום בלתי עביר
    סגור
  • 94.
    פוקס לא עוצרת! (ל"ת)
    רונן 07/07/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • היא גם לא תעצור
    Avi 07/07/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא תגיע לסביבות ה-90 ש"ח למניה.
    סגור
  • החברה צומחת תעלה...
    משקיע בפוקס 07/07/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד הרבה
    סגור
  • 93.
    מודה לך השם שעשיתני לונגיס ולא שורטיסט. (ל"ת)
    ליאור 07/07/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 92.
    מתי נזכה לראות שורט סקוויז? (ל"ת)
    שלי 07/07/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 91.
    אני לא יודע מתי השורטיסטים הרוויחו כסף,אלי במלונקס וח"ל
    דני 07/07/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהשארק בפסדי עתק בגזית גלוב,בפועלים,לאומי,דסקונט ועוד
    סגור
  • 90.
    בקרוב מאוד הטיפשים יקבלו בראש גם במדדי 75-לוזרים (ל"ת)
    שוקי 07/07/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 89.
    פריריאים(שורטיסטים) לא מתים- מתחלפים,מעוף מקבלים בראש (ל"ת)
    שוקי 07/07/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 88.
    המלצות טובות נתתם על הבנקים. (ל"ת)
    לכל הצוות 07/07/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 87.
    תודה -ההמלצות על לאומי ופועלים,לא האמנתי שהשורטיסטים
    לכל הצוות 07/07/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם מטומטמים כל כך.
    סגור
  • 86.
    אתה הטיפש ואני מוכן להתערב שתעלה (ל"ת)
    לגבי 07/07/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • איך אתה מוכן להתערב ואפילו את שמך לא ציינת? (ל"ת)
    גבי 07/07/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    זינוק של 150% בגביית מס משוק ההון - נראה לכם שיורידו
    מחזורים דלים? 07/07/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מס על הבורסה? בחלום.
    סגור
  • 84.
    יש כאן מישהו שחושב שנראה פריצה מעל 1200? (ל"ת)
    צילי 07/07/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 83.
    כפי שנאמר כאן מסכים:שורטיסטים במעוף לוזרים-לאומי,פועלים (ל"ת)
    דני 07/07/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 82.
    שימו לבשכתבתי שאינסולין תתמש ותיראו כעת 5 אחוז פחות (ל"ת)
    אינקו 07/07/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 81.
    השורטיסטים מפגרים במעוף,ניקרע אותם (ל"ת)
    פיני 07/07/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 80.
    עוד לא אמרה את המילה האחרונה. כנסו:
    אייסקיור 07/07/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    .אייסקיור מדיקל-שווי 20 מיליון שח, לחברה עם פרוצדורה מדהימה לסרטן השד, שקיבלה לפני שבועיים שיפוי ביטוחי בארה"ב בו חברים 13 מיליון איש-לא נתפס מבחינתי.לשם השוואה, חברת אינסוליין,עם מוצר פחות מעניין ויותר מסובך, עם שיפוי ביטוחי בגרמניה שבו חברים מיליון איש-שווה 200 מיליון ש"ח. לאייסקיור כרגע בקופה כ-11 מיליון ש"ח. ובימים אלה היא מתפעלת את כל עניין השיווק לפרוצדורה בארה"ב כעלייה היא מקבלת 1200 דולר, עם רווח גולמי של 80%.כלומר: אם מתוך ה13 מיליון איש, היא תעשה פרוצדורות בשנה ל30 אלף נשים בלבד זה ייתן לנו מכירות של 130 מיליון ש"ח בשנה.
    סגור
  • 79.
    אולי תשאירו קצת מהעליות למחר אל תגזימו לא הכל ביום אחד (ל"ת)
    חיים 07/07/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 78.
    לגובוקיט+אופציה2 החלה לטוס צפונה (ל"ת)
    שימו לב 07/07/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    עדר טיפש חושב שהבורסה תעלה אין סיכוי שזה יקרה (ל"ת)
    גבי 07/07/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 76.
    לא לפספס שער במחיר ריצפההההההה (ל"ת)
    אייסקיור 07/07/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 75.
    המעוף לא יירד קנו קולים ולאומי (ל"ת)
    ליאור 07/07/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 74.
    מנופים אופציה2 טורבו החלה להפציץ יש לה אחוזים בשמן בקיד
    רוסו 07/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנופים אופציה2 טורבו החלה להפציץ יש לה אחוזים בשמן בקידוח שימו לב
    סגור
  • 73.
    מנופים אופציה2 טורבו החלה להפציץ יש לה אחוזים בשמן בקיד
    רוסו 07/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנופים אופציה2 טורבו החלה להפציץ יש לה אחוזים בשמן בקידוח שימו לב
    סגור
  • 72.
    שלי יחימוביץ- וודסייד החליטה גם לברוח מפה חשבו שניתן
    בריחת הון בחסות 07/07/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לייצא 50% אז ביבי החכם החליט על 40% בניגוד לדעתה של הוועדה שהוא הקים ועדת צמח. כמובן הוא יותר חכם. הוא נכנע לפופוליזים . אז מי שישלם זה הציבור . ביבי צריך לשלם על טעותו . ועל הפופוליזים שלו. שחררו את המשקיעים המסכנים תקנו את המניות ותקחו את חברות הגז על עצמכם. בזיון ובושה של ממשלה. זאת רק ההתחלה .
    סגור
  • 71.
    שביתת הסוחרים ממשיכה
    דנה 07/07/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחילה ב 1/7 ותמשך עוד הורדת המס ל 10 אחוז לא השאירו לנו ברירה! לא סוחרים!
    סגור
  • אם יש שביתה והבורסה עולה אז אם לא היתה שביתה
    לא מרגישים שביתה 07/07/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה היתה טסה
    סגור
  • 70.
    שימו לב לכותרות באתרים האחרים. ביי ביי למניות הגז
    עורב 07/07/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (אם מישהו עוד השקיע בהן). רגולציה, רגולציה, והמניות הגדולות בישראל נמחקות
    סגור
  • יש כאלה שהם מחכים הרבה זמן והשקיעו כסף רב חבל עליהם
    מסכנים המשקיעים 07/07/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם הנפגעים הראשיים. אבל לדעתי בסוף המניות יעלו
    סגור
  • 69.
    בהמשך המעו"ף יעבור לאדום (ל"ת)
    טל 07/07/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 68.
    אינסולין תתמש היום קנו פועליםלאומי כיל וח"ל | (ל"ת)
    איניקו 07/07/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 67.
    אל תפחדו קנו קולים, הטיפשים יפסידו גם היום,תנחשו מי הם? (ל"ת)
    אלדד 07/07/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • צעור תצטער (ל"ת)
    a 07/07/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    ביזפורטל?
    אורי 07/07/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שבא מהירח וקורא את ביזפורטל מקבל את הרושם ששוק ההון בארץ הוא רק מניות. בזמן ששוק אגרות החוב גדול פי כמה וגורל חסכונותינו תלוי בו יותר מאשר במניות.אז לידיעתכם היום - זו פעם שלישית או רביעית בחודשיים האחרונים שוק זה יורד בחדות . וכל זה בגלל התאוששות הכלכלה האמריקאית. וחששות המשקיעם מהפסקת הרכישה של הפד. טוב. זה באמריקה. אבל למה אצלינו? ולמה ביזפורטל לא מזכיר זאת במילה?
    סגור
  • 65.
    ח"ל מלמדת שורטיסטים איך להתנהג-חחח,אכלו בהכל בגזית ועוד (ל"ת)
    שמעון 07/07/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    חברה לישראל כיל,ועוד כמה דפקו לשורטיסטים מצב הרוח-חחחח (ל"ת)
    שמעון 07/07/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    לא לפניקס ולא לדלק ר. קנו קולים חשופים. (ל"ת)
    גדי 07/07/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    אמרתי לך בבר אתה תימחק יחד עם הפלצנים שלך שורטי מעוף (ל"ת)
    אייל 07/07/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 61.
    שבארה"ב היה 1570 פה היה 1200 -עכשיו שם 1630 (ל"ת)
    רנט 07/07/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    אצלנו צועדים אחורה בבחירות הבאות נראה איפה תהיה לפיד (ל"ת)
    קובי 07/07/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 59.
    אפריקה ישראל -השורט יסגר לאט -והמניה תעלה !!! (ל"ת)
    י 07/07/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 58.
    כל עוד שיש מס גבוה ואנשי חלם מנהלים את הבורסה אין סיכוי
    גל 07/07/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעליות
    סגור
  • 57.
    אמרתי לכם, שורטי מעוף הם לוזרים אל תתקרבו אליהם (ל"ת)
    אבי 07/07/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    אלביט מדיקל-אינסייטק: מערכת ה- ExAblate קיבלה אישור CE
    נירן 07/07/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלביט מדיקל-אינסייטק: מערכת ה- ExAblate קיבלה אישור CE מורחבההתוויות המאושרות כוללות טיפול בגרורות בעצמות, מיאלומה נפוצה, אוסטיאואיד אוסטיאומה (גידול שפיר בעצם), כאבי גב הנגרמים על ידי עמוד השדרה, וגידולים אחרים בעצמות
    סגור
  • 55.
    לאיציק והחברים- לא בישראל, דנקנר שמנקר רק עליות (ל"ת)
    איזי 07/07/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    שאלה טיפשית השאלה הנכונה בכמה..... (ל"ת)
    איזי 07/07/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    נראה לכם שהנוכלים יתנו למעו"ף לפרוץ את ה 1200 לא מאמין (ל"ת)
    חיים 07/07/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 52.
    מי שיש לו פוטים שיזרוק אותם לפח, רק קולים (ל"ת)
    שלום 07/07/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 51.
    כמו כל יום א' המחזור יהיה נמוך, המעוף יעלה מעט אך עדיין
    אנליסט עממי 07/07/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישאר מתחת ל- 1200. אל תשכחו שביום ה' הקרוב תהיה פקיעת האופציות השבועית (פעם הראשונה) וברור שתהיה לכך השפעה על המעוף, אבל את עיקר ההשפעה נתחיל לראות ממחר. שבוע טוב וירוק!!!
    סגור
  • 50.
    מי שחושב שהשוק יפרוץ ממש טועה יש כאן נוכלים שמווסתים (ל"ת)
    קובי 07/07/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    הבורסה לא תעלה היא מתה (ל"ת)
    שלי 07/07/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 48.
    בורסה מורסה
    אורי 07/07/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בשנים האחרונות השתרש המושג "כפר גלובלי" כשהכוונה שהמורסה שלנו צמודה למה שקורה בעולם. כמה לא מפתיע שההצמדה היא רק כלפי מטה. לעולם לא למעלה. כך שאל לכם לסמוך על העליות במזרח ובניו יורק בסוף השבוע. לכו על הירידות באירופה.
    סגור
  • כל שבוע- בעזרת גב' לבנון שדואגת להגדלת הנזילות
    אצלנו יש הגרלת לוטו 07/07/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שזה אומר הגדלת הבונות\ס . עושים שימוש ציני בכספי הציבור משחקי מזל כל שבוע. בושה וחרפה ועוד חושבים שאנחנו לא מדינת עולם שלישי? אנחנו יותר טובים? בולשיט. אנחנו יותר טיפשים. פה עובר הכל משקאות במחיר זהב בלונדון וגרמניה לא היה עובר .פה הכל הולך חלטורות וניצול הציבור. מטומטם מי שמשקיע פה
    סגור
  • 47.
    בוקר טוב לאילנית
    איציק והחברים 07/07/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ליציבות הבנקים יש הרבה קריטריונים! אם בוחנים אפילו רק שניים מהם:שיעור הנזילות ,הלימות ההון(באזל 1988)! הרי הבנקים עלולים לקרוס הרבה לפני יום הדין! הדנקנריזם פשט בכל פינה! הבנקים ע"י מניפולציות של רואי חשבון, מסתירים המצב האמיתי! אגב , דויטשה במצב גרוע מאד! ביום הדין ועוד הרבה לפניו ! הרבה שאלות תישארנה ללא תשובות!
    סגור
  • 46.
    אין ספק בנקים וכיל.ח"ל, בעיקר לאומי ופועלים -חוב דנקנר?
    עודד 07/07/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שטויות אצלנו לא רואים אף אחד ממטר.
    סגור
  • 45.
    העגלה לא עולה
    בבר 70 שנה בבורסה 07/07/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 21
    תראו איך מנסים להעלות. הרי בשבוע שעבר היינו בעליות של כאחוז בחו"ל ופה לא זז. לא רק זה אפילו ביקרנו ב 1183, איזה בדיחה. ביום חמישי ניסו להעלות, שיהיה קל השבוע לחצות את ה 1200 ובום טראח, 1195. העגלה לא סוחבת את העליות של ירושלים אז איך תצליח לעלות גברים יותר רציניים? נו, זו לא בדיחה. גם השבוע, לא חשוב מה יקרה בחו"ל דאקס יעלה אפילו 3% ביום, פה גורנישט. אם ינפחו אתן שוב אזהרת שורטים ונעשה את הקופה החודשית לגימלאי.
    סגור
  • תפתח את העיניים, תראה כמה אדום חטפת! אולי תרגע קצת? (ל"ת)
    אנליסט עממי 07/07/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    אל תעיזו להיות בשורט על המעוף-הפסדים ברורים (ל"ת)
    ארז 07/07/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 43.
    נסוקוס עסקה לפי מחיר 10 דולר למניה אפסייד מדהים
    מיטב 07/07/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חכו ששוק ההון התעורר העסקה שהרימה את המניה לפי 10מליון דולר למניה כדאי לשים לב
    סגור
  • 42.
    אצלנו הכל הפוך זה לא ישפיע על הבנקים למרות שזב צריך.... (ל"ת)
    לאיציק והחברים 07/07/2013 07:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    קנו בנקים בעיקר לאומי פועלים דסקונט- אין שורטים שם (ל"ת)
    אפי 07/07/2013 07:29
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 40.
    אין מנוס מעליית המעוף ושחיטת הטיפשים שח השורטים במעוף (ל"ת)
    חיים מ. 07/07/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 39.
    המעוף יעלה על חמתם של השורטיסטים הלוזרים. (ל"ת)
    ניסים 07/07/2013 07:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 38.
    הבורסה בכלל לא ממש אמורה לעלות
    יוסי 07/07/2013 00:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אולי בקטנה בגלל דואליות אבל מחמישי בחמש וחצי לפי החוזים עתדיים זה אפילו ירד כמה נק'
    סגור
  • 37.
    המשך
    איציק וההברים 06/07/2013 23:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברינו כותבים ומביעים עמדה בטובים שבמדיות ברחבי תבל ובמיגוון נושאים: כלכלה, בטחון, מדעים ורפואה ועד ענייני יום יום! בארצנו אנו ניתקלים לעיתים בתגובות פוגעניות ולא לעניין והנושא הנדון! אין לנו הסבר לתופעה, אבל בחו"ל כמעט ולא קיימת!
    סגור
  • לגבי המינוף - גם הבנקים אשמים.
    אילנית 07/07/2013 06:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    התופעה אינה חדשה . גם קבלנים נגועים לדוגמא חב' חפציבה. צריך להטיל אחריות גם על הבנקים. חוות הדעת המשפטית של עו"ד מולכו (בעזרת הקליניקה המשפטית של אונ' ת"א הטילו אחריות ע"י הבנקים) זה היה אז חדשני אבל התקבל בכל ערכאות המשפט. (את הרעיון הנ"ל העלה בזמנו בני בפעילותו בקליניקה). יש לציין שהחוב של דנקנר לא יגרום לקריסת בנקים אבל פגיעה בחסכונות זה ודאי.
    סגור
  • 36.
    אינסוליין
    דור 06/07/2013 23:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שבוע טוב, לגעתי המניה תמשיך בכיוון החיובי . העחיות האחרונות מסמנות כי הבטחון חוזר למשקיעים וכמובן ההודעות החיוביות שקיבלנו בסוף שבוע. לדעתי הולכת להפתיע כבר ביום שלשי הקרוב בכנס הביומד. מכירות באירופה וסגירת חוזים בפתח. בהצלחה למשקיעים ואלו שבדרך.
    סגור
  • 35.
    המשך
    איציק והחברים 06/07/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תופעת הדנקנריזם היא פגיעה קשה בבנקים, חוסכים, קופות, תעודות ופנסיות! למעשה כל בית בארץ יפגע מהרשלנות הנוראה! שוקי ההון כמובן גם יסבלו! למעשה אין דרך חזרה! צריך"להמציא הגלגל מחדש!"
    סגור
  • 34.
    אילנית החביבה
    איציק והחברים 06/07/2013 23:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעניין החובות שהם מזמן היו אמורים להרשם כאבודים! מדובר על מחלה שפשטה במקומותינו! לצורך העניין תכונה: דנקנריזם! מאות ואלפי אגשים וגופים שמינפו עצמם לדעת...! מדובר במאות מליארדים שירדו לטמיון נוכח הרשלנות והחמדנות!
    סגור
  • 33.
    בין חצי אחוז לאחוז ירוק' בסגירה. (ל"ת)
    ליאון 06/07/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    אתה תימחק השבוע חחחחח - שורטים הא - דפקט (ל"ת)
    אייל לבבר 06/07/2013 22:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 31.
    שורטיסטים העלובים גיבורים על בבילון,ביולין,שיבדקו לאומי (ל"ת)
    אביב 06/07/2013 22:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 30.
    כמה כסף יפריש לאומי לחוב אבוד-דנקנר....ופועלים?ודיסקונט (ל"ת)
    מיכאל 06/07/2013 22:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 29.
    רק בישראל כנסו
    שרון שוורץ 06/07/2013 22:12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הבנקים נתנו הלוואות עתק לדנקנר בעיקר לאומי והחברות שלו החדה וגליה מאור,גם דיסקונט במאות מיליונים ופועלים כנ"ל. הם ימחקו חמישים עד 70 אחוז מהחוב והנקים יעלו,ויחגגו,ויזייפו דוחות, כי זהרק בישראל הכל בסדר.
    סגור
  • 28.
    שורטי מעוף יקבלו זובור,קנו כלכלית ים,גזית גלוב,לאומי,כי (ל"ת)
    שורטי המעוף יקבלו זב 06/07/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 27.
    בריינסוויי הגיע לתחתית. לכן אספתי לתיק
    עיצה סבירה לריווח 06/07/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בשבילי זו תקופת איסוף.
    סגור
  • 26.
    אלביט מדיקל צפוייה לטוס יוצאת מרשימת השימור (ל"ת)
    ירון 06/07/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    קסם ניקיי יפן מנוטל מטבע
    עיצה סבירה לריווח 06/07/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אינני נמנה בין הממליצים, אז אומר רק שאני מחזיק את הנייר סיבוב שני, לאחר הירידות החזקות שהיו לפני כחודש.
    סגור
  • 24.
    מה יעשו עם השורטיסטים, יפציצו אותם בהפסדים לאומי,כיל,חל (ל"ת)
    איתן 06/07/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 23.
    ויקטורי ויקטורי מניית ויקטורי חברים שימו לבב טוב טוב!! (ל"ת)
    הדרך אל העושר 06/07/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 22.
    מי הכי מטומטם בשוק-שורטי מעוף מפגרים. (ל"ת)
    בוריס 06/07/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 21.
    תרשמו ותזכרו!!!! נסווקס השבוע עליות בין 50% - 80% (ל"ת)
    דורון 06/07/2013 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בינתיים צוללת ללא חמצן (ל"ת)
    ממש 07/07/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    המעוף יעלה השורטיסטים במעוף ימחק (ל"ת)
    אבי 06/07/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 19.
    שבוע קשה לשורטיבטים הדפוקים בעיק בבנקים כיל ח"ל. (ל"ת)
    שוקי 06/07/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 18.
    מה זה משנה מה עושות הבורסות בעולם אצלנו כרגיל ירידות
    ישראל 06/07/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    8 5
    ירידות ירידות ירידות
    סגור
  • 17.
    ביומד
    יולי 06/07/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מני תהיה כוכבת החודש
    סגור
  • 16.
    הצעות דחוף
    עילוי ירוק 06/07/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    5 10
    מה זה 1195? מישהו שם למעלה חייב לזרוק כבר את פישר שבחגיגות ולאלתר לשים את פרנקל לעבוד חזק בהעלאת המעוף. פרנקל חיב להצמיד את מדד המעוף לסנופי או הנאסדק (הגבוה מבינהם) כמו שעשה לדולר. כלומר אם ביום מסוים המעוף עלה פחות הוול, אוטומטית שיעור העליה שלו יהיה שווה לנאסדק או סנופי, תלוי מי משניהם עלה יותר. עוד הצעות בהמשך השבוע, חייבים להחזיר הראלי לתל אביב.
    סגור
  • ומה אם זה ירד ? גם תרצה הצמדה? (ל"ת)
    לעלה ירוק!!! 06/07/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    נראה לכם שיתנו לשוק אני ספקטי (ל"ת)
    גל 06/07/2013 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    יצליח לטפס ועוד איך!!!!!!!!! (ל"ת)
    המעוף 06/07/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 13.
    למה סימני שאלה
    יואב כהן 06/07/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה רוצה להביא הערכות תעלה סימני שאלה זה בשביל כיסוי תחת מספיק סימני שאלה מבית מידרשו של יוסי פינק
    סגור
  • 12.
    המעוף אמור להגיב חזק ל-S&P , הפער שנוצר הוא אדיר (ל"ת)
    ארק 06/07/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • אתה ממש טועה ולא מבין
    מושיק 06/07/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
    3 7
    המעוך אמור לרדת בכלל אתה לא קורא את המפה השוק בארץ לא טוב ויש מצב בטחוני גרוע בן אדם
    סגור
  • המעוף אמור לטוס מחר ובכלל חגיגה בסנוקר!!! לבנון תגזור
    וודקה 06/07/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    6 5
    קופון שמן עם בונוסים מהפרייארים . ששותים ארק - ערק
    סגור
  • 11.
    ליוסי
    איציק והחברים 06/07/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תודה על שינוי הכותרת! זאת ראויה בהרבה!
    סגור
  • לאיציק והחברים- מתי יהיה לכם פה טור קבוע?
    אילנית 06/07/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ותודה על הפניית הפוקוס לבעיית החזר החוב של דנקנר וההשלכות.
    סגור
  • 10.
    הכלכלן אמר לפני שנסע לקרוז שבוע של עליות וצדק מחר
    דחלילון 06/07/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    חגיגה בירוק ובשני המשך באסיה אירופה וכמובן ארה"ב לכלכלן תעשה חיים איש יקר
    סגור
  • הכלכלן- גם הוא יכול להפיל אותך חבל עליך! (ל"ת)
    תפסיק להעריץ את 06/07/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 9.
    המשכון
    איציק והחברים 06/07/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    והוא בכלל לא שיער שיהיה מצב שהפתיחה או המשך היום יהיו בעליות..! וזאת בגלל הרבה סיבות שאחת מהן היא מצבו הקשה של החבר נוחי והשלכות על הבנקים עקב המליארדים שיהפכו מחוב רגיל עד אבוד! ובכלל ידע כבר אז על המפץ הגדול בשווקים!
    סגור
  • 8.
    אשר צבי גינצברג
    איציק והחברים 06/07/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ...לא ידע לפני מותו ב1927 שב 07.07.2013 הוא צפוי לפתוח.....אם היה יודע(שם העט שלו הוא אחד העם) אולי היה ממתין עד מחר כדי להיות נוכח בפתיחה! שבוע טוב ומבורך!
    סגור
  • 7.
    מזור,לנצל את הירידות.החברה מוכרת בקצב מטורף. (ל"ת)
    ד 06/07/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 6.
    למישהו יש הסבר למנית פריגו?
    אבישי הסוחר 06/07/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איך היא בשיא כל הזמנים? מה מושך אותה למעלה כמעט ללא תיקונים? האם אלה סוחרי המעוף שמרימים אותה?
    סגור
  • פריגו
    אילן ארד קשת 07/07/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבישי שלום. קודם כל לגבי סוחרי המעו"ף ,הם לא הסיבה שפריגו נמצאת במחיר שהיא נמצאת וברמות שיא כל הזמנים. רק להבין מי החברה הזאת אז מדובר בחברת פארמה בעלת שווי שוק של מעל 11 מיליארד דולר ונפח מסחר ממוצע של קרוב ל90 מיליון דולר ביום בארה"ב (לפי נתוני גוגל פיננס). שחקני המעו"ף הם אומנם בעלי יכולת מסוימת להזיז מאט את השוק או לחזק מגמה לטווח קצר אבל אין ביכולתם לקבוע את שווי השוק של חברות מסוג זה. פריגו חולשת על נתח שוק של כ-70% ממכירות התרופות ללא מרשם בארה"ב (RX OTC) והיא בתהליכים של צמיחה לארוך מספר שנים - דבר שמקנה לה מכפילים גבוהים. היום אם תכנס לאתר marketwatch תראה שיש לפריגו 18 המלצות 10 קניה 6 החזק 1 הפחת ו1 בלבד מכירה., כשמחיר היעד הוא 129 דולר ,כלומר 4.22% יותר ממחירה היום. על כל שאלה אשמח לענות בבלוג האישי שלי בפייסבוק "אילן ארד קשת בלוג כלכלי". לצערי הרב אני ממליץ לא להסתמך על המלצות או עצות של אנשים במקומות כאלו בהם אפשר להרגיש נח לתת עצה זולה וללא הצורך לעמוד מאחורי המילה. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • נאסדק הגורם
    הכתום 06/07/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מניה שנסחרת בנאסדק יכולה להיות מושפעת משחקני מעוף קקיונים???????????
    סגור
  • הבורסה
    רמי 06/07/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה כנראה סוחר חדש כמוני לא הספקתה להבין שדחות ומניה שלא מיצרת כסף זה הכול חרטה אתה מחפש הגיון בבורסה חחחח אן דבר כזה הכול חרטה
    סגור
  • 5.
    מה השייכות בין הוול סטריט אלנו כותרת שטותית (ל"ת)
    ארי 06/07/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    השבוע של מנית ויקטורי (ל"ת)
    אביעד 06/07/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    מישהו יכול לענות לי למה המניה הדואלית לא מפסיקה לצנוח? (ל"ת)
    מושקע באלווריון. 06/07/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • היא תצנח עד שתמחק (ל"ת)
    ראובן 06/07/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    אף פעם לא עולה? (ל"ת)
    טבע 06/07/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    שבוע של הצלחה והרבה ברכה (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 06/07/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור