סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.5% וקטע 3 שבועות אדומים; גזית הוסיפה 1.5%

בורסות אירופה טסות עד 3% על רקע נאומו של יו"ר ה-ECB מריו דראגי. שותפות גלוב אקספ' צנחה 25%. איזו מניה זינקה 16% תוך 7 ימים?
 |  (101)
מגמה מעורבת, צילום: 93931715_c
המדדים בבורסת ת"א התאוששו היום (ה') מהירידות אמש ומדד המעו"ף שעלה היום ב-0.5% סגר שבוע חיובי לראשונה מזה 3 שבועות. את הרוח הגבית קיבלה הבורסה המקומית מכיוונה של אירופה שם הצליח הנגיד החדש של בריטניה להפתיע את הבריטים לחיוב וגם יו"ר ה-ECB מריו דראגי הותיר כצפוי את שיעור הריבית על רמת שפל של 0.5%, וציין כי תוכנית ההרחבה הכמותית תימשך "ככל שנזדקק לה" וכי שיעורי הריבית לא יעלו בתקופה הקרובה.

העליות בשווקים באירופה מתחזקות, בהובלת בורסת לונדון שעולה ב-3% לאחר שנגיד הבנק המרכזי בבריטניה, מרק קרני, שיחרר לראשונה הצהרה לפיה החליט להותיר את הריבית ברמת השפל הנוכחית "למשך זמן", ובמקביל החליט להותיר את תוכנית רכישות האג"ח בהיקפה הנוכחי. נציין כי היום לא יתקים מסחר בוול סטריט לרגל ה-4 ביולי.

בסיום יום המסחר עלה מדד המעו"ף 0.48% ונקבע על 1,195 נקודות. ת"א 75 איבד 0.45% ומדד הבנקים טיפס ב-ח0.6%. המחזור בשוק היה נמוך והסתכם רק ב-783 מיליון שקל.

בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-0.46%, ת"א 75 הוסיף לערכו 0.77%, מדד הבנקים איבד 0.4%, מדד התקשורת בלט בעלייה של 2.5% ואילו מדד הנפט גז בלט בנפילה של 2.8%. בזק -0.24% בזק 408 -0.24% בזק בסיס:409 פתיחה:412 גבוה:412 נמוך:406 תמורה:17,751,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה השבוע מבין מניות המעו"ף עם עלייה של 4.1%.

בין המניות שבלטו היום נציין את מניית אינסוליין -0.22% אינסוליין 2,253 -0.22% אינסוליין בסיס:2,258 פתיחה:2,281 גבוה:2,281 נמוך:2,250 תמורה:75,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ב-11% לאחר שקיבלה את אישור השיפוי הביטוחי מחברת הביטוח הגרמנית Barmer למכשיר האינסופד במדינה. אליום מדיקל -2.22% אליום מדיקל 110.2 -2.22% אליום מדיקל בסיס:112.7 פתיחה:112 גבוה:113.9 נמוך:110 תמורה:448,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה בכ-15% לאחר שקיבלה בארה"ב אישור לשני פטנטים בתחום הצינתורים. גזית גלוב +1.03% גזית גלוב 3,127 +1.03% גזית גלוב בסיס:3,095 פתיחה:3,100 גבוה:3,148 נמוך:3,096 תמורה:5,443,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה בשלב הנעילה מחזור גדול של 53 מיליון שקל והוסיפה 1.5%.

מנגד, גלוב אקספ יהש 0% גלוב אקספ יהש 130 0% גלוב אקספ יהש בסיס:130 פתיחה:134.9 גבוה:134.9 נמוך:128 תמורה:138,261 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 24.9% לאחר שדיווחה על עיכוב של כחודש בתוכנית קידוח אופק 2 וגידול בעלויות הקידוח. מניית {חבס} נפלה 17.44% לאחר ש אספן החליטה לא לרכוש אותה בסיום בדיקת נאותות. שטראוס +1.42% שטראוס 8,230 +1.42% שטראוס בסיס:8,115 פתיחה:8,082 גבוה:8,245 נמוך:8,067 תמורה:18,635,589 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזת עניין לאחר שהודיעה כי קרן TPG מתכוננת לבצע אקזית מפעילות הקפה המשותפת שלהן.

הבורסה בת"א השיקה אתמול מוצר חדש - אופציות שבועיות. הרעיון נולד כחלק מהחשיבה על עניין הגדלת הנזילות באחד העם, ולפחות מבחינת קבלת הפנים - הייתה זו הצלחה מרשימה. צפו במספרים של האופציות השבועיות

המסחר בעולם

בורסות אירופה עברו להיסחר בעליות שערים חדות, זאת על רקע נאומו של יו"ר ה-ECB מריו דראגי שהבהיר כי תוכנית ההרחבה הכמותית תימשך ככל שנדרש וציין כי שיעור הריבית צפויה להישאר נמוכה לאורך זמן, כאשר גם ההצהרה הראשונה מצד נגיד הבנק הבריטי קרני שהתלוותה להודעת הריבית תומכים במדדים המובילים. בשעה זו מדד הדאקס עולה ב-1.8%, מדד הפוטסי טס ב-3% והקאק מטפס ב-2.2%.

המסחר באסיה התנהל היום במגמה חיובית כאשר היחידה שלא נהנית ממנה היתה טוקיו. המשקיעים במזרח מעודדים מנתוני האבטלה שהתפרסמו אתמול בארה"ב. מדד ההאנג סנג בהונג קונג עלה בכ-1.6%, שנחאי טיפסה 0.6% והניקיי איבד 0.25%.

היום לא יתקיים בוול סטרט מסחר לרגל יום העצמאות האמריקני, ה-4th ביולי. אתמול יום המסחר המקוצר בוול סטריט שנפתח בירידות ננעל בעליות שערים כאשר ברקע נתוני המאקרו אשר התפרסמו טרם ולאחר פתיחת המסחר. בסיום המסחר המדדים המובילים סיימו בעליות כאשר הדאו ג'ונס עלה 0.35%, הנאסד"ק טיפס 0.3%, וה-S&P500 הוסיף 0.08%.

מניות במרכז

מניית שמן נפט וגז 0% שמן נפט וגז 221.3 0% שמן נפט וגז בסיס:221.3 פתיחה:221.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיזזה בסיום את העליות שרשמה במשך היום, לאחר שאתמול צללה ב-11.8% במחזור חריג לקראת הדילול כתוצאה מהנפקת הבזק שבצעה, הנפקה שעברה בהצלחה . בהנפקה התקבלו ביקושים של 53.8 מיליון שקל - 77% יותר מהסכום (30 מיליון שקל) אותו החברה הייתה מעוניינת לגייס. יוסי לוי, מנכ"ל שמן: "מדובר בהבעת אמון של המשקיעים בקידוח ים 3 שמתבצע בימים אלו".

מניית הביומד של אליום מדיקל -2.22% אליום מדיקל 110.2 -2.22% אליום מדיקל בסיס:112.7 פתיחה:112 גבוה:113.9 נמוך:110 תמורה:448,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר ש הודיעה הבוקר כי קיבלה בארה"ב אישור לשני פטנטים מרכזיים הקשורים למנגנון הפעולה החדשני של הפילטר למניעת תסחיפים בצינתורים.

שותות חיפושי הנפט גלוב אקספ יהש 0% גלוב אקספ יהש 130 0% גלוב אקספ יהש בסיס:130 פתיחה:134.9 גבוה:134.9 נמוך:128 תמורה:138,261 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בחדות לאחר שהודיעה על קשיים בקידוח 'אופק 2'שנמצא בעיצומו . העיכובים צפויים לעכב את מועד סיום קידוח המעקף החוזר לבור הקידוח "דוד 1" שנקדח בשנים 1993-95. בעקבות העיכוב צופות החברות כי תקציב הקידוח המקורי שעמד על 7.2 מיליון דולר יגדל בעוד 2 מיליון דולר, עלייה של כ-27%.

מניית פוקס -1.47% פוקס 7,282 -1.47% פוקס בסיס:7,391 פתיחה:7,391 גבוה:7,391 נמוך:7,261 תמורה:2,189,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לכבוש שיאים לאחר שהשלימה רצף של 7 ימי מסחר חיוביים בהם השלימה מהלך של כ-16%.
תגובות לכתבה(101):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    ביום ראשון חגיגת לונג מעוף פי 3 (ל"ת)
    סרגוון 05/07/2013 06:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    הודעה גרועה לדנקנר-תשפיע בעתיד על פועלים,לאומי לא תשפיע (ל"ת)
    אלי 05/07/2013 06:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    הבנקים היו אמורים לקבל זבטה בגלל דנקנר אבל זה לא יקרה (ל"ת)
    אמיר 05/07/2013 06:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 61.
    אין לי ספק שנעלה גם ביום ראשון הקרוב. (ל"ת)
    מיכל 04/07/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 60.
    ביום א' נמשיך העליות, שורטיסטים ימחקו להם. (ל"ת)
    שוקי 04/07/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 59.
    קמהדע
    אלי 04/07/2013 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יודע למה המחזור במניה קפץ 25 מ׳ בדקה האחרונה?
    סגור
  • 58.
    קמהדע
    אלי 04/07/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יודע למה קפץ המחזור ב25 מיליון בדקה האחרונה של המסחר?
    סגור
  • באתר בחו"ל יש המלצה לקמהדע ל 55.44 דולר...לינק מצורף
    ברננקי 04/07/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://www.marketwatch.com/investing/stock/KMDA/analystestimates?subview=snapshot&pg=analyst
    סגור
  • זה לא קשור לחברה זה קשור לשוק ההון נטו.
    פישר 04/07/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו המנכ"ל מצוטט באומרו שהוא לא יודע מי נותן ערך כזה לחברה.
    סגור
  • אנשים שעברית היא שפת האם שלהם לא מסוגלים לכאלה מכות. (ל"ת)
    שלום עליכם 04/07/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • במזור התרחש סיפור דומה שגם היא לאחר הנפקה בנאסדק
    חפץ חיים 04/07/2013 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור זה סיפור של גדולים שעושים כסף כמו חול.
    סגור
  • לא יכול לספר לך כדי לא להוציא לשון הרע (ל"ת)
    חפץ חיים 04/07/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה באופנה פה (ל"ת)
    סתם הרצת מניות 04/07/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אתמול ירדנו בגלל אירופה אז למה היום לא עלו פה 3% ?! למה
    רגב 04/07/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    למה קיבינימאט למה?!
    סגור
  • מי יעלה לך כאן 3 אחוז?
    בבר 70 שנה בבורסה 04/07/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    2 10
    בורסה ללא מניה מובילה אחת? פלא שהגענו השבוע רק ל 1183 ולא 1163. אבל אל תדאגו, גם 1163 יבוא לעשות טוב לשורטים של סבא.
    סגור
  • מה נעשה בלעדיך סבאלה (ל"ת)
    חזרת? 04/07/2013 20:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    חגיגה אדומה בראשון
    תבדקו אותי 04/07/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    4 14
    יורדים ויורדים חזק, המעוף לא יעבור את 1200 בעתיד הנראה לעין
    סגור
  • 55.
    אכן מטומטמים שורטי המעוף, קיבלו סטוזה בחברה לישראל,כיל
    אבי 04/07/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פועלים,לאומי,דסקנט,גזית גלוב שם מופסדים מיליונים,ועוד. אין כלספק שהם הטמבלים של השוק . אינם מבינים חצי דבר בשוק. בקיצור פארירים לא מתים הם מתחלפים, שורטיסטים אידיוטים.
    סגור
  • 54.
    בשורטיסטים קיבלו זובור בכל מניות המעוף -הם הטיפשים בשוק (ל"ת)
    מיכה 04/07/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 53.
    אז צדקתי מאד, שורטיסטים במעוף מפגרים ויהיו יותר ביום א' (ל"ת)
    שמשון 04/07/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    הרחבה כמותית באירופה החגיגה התחילה (ל"ת)
    כלכלן 04/07/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • לא חצה את 1200 ואתה הצהרת שלא יירד מ1200 חחחח (ל"ת)
    אתה בחור בעייתי 04/07/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • ולכן המעוף מתחת 1200
    חגיגה עאלק 04/07/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 9
    אתה כזה טיפשון
    סגור
  • יום ראשון תקבל 1200 (ל"ת)
    כלכלן 05/07/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    לאחת שמבינה? מגמת ירידה? טיפשה (ל"ת)
    אבי 04/07/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 50.
    אמרתי לכם שהשורטיסטים מטומטמים ויקבלו זומברה.חחחח (ל"ת)
    שרון 04/07/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 49.
    איפה נעלם השור המפגר חחחחחחחח (ל"ת)
    ברוקר 04/07/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • לכלכלן תעשה חיים בקרוז ברייבירה (ל"ת)
    אבי 04/07/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • כלכלן תעשה חיים אתה תחסר לנו שבוע הבא (ל"ת)
    דחלילון 04/07/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תודה חברים יקרים שאני חוזר שמש עלי (ל"ת)
    כלכלן 05/07/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כתב שהוא נוסע ואמר שהמעוף ילך ל 1210-1220 אז קראת לו
    הוא בקוסטה ריקה 04/07/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 8
    זגזגן . מה שהוא מבין באופציות לעולם לא תלמד הוא היה עושה שוק בבנק מזרחי מהתחלת המעוף ב 1992 .כך שכדי לך להקשיב לו .אותו לא מעניין ירד או יעלה אין לו מניות ולא שורט הוא פרש ב2007 והתחיל לבנות באיזור השרון.אז תרגע
    סגור
  • אתה מדבר על עצמך בגוף שלישי אידיוט חחחח קוסטה ריקה
    דחלילון 04/07/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חחחח לוזר
    סגור
  • לא ארד לרמה הנמוכה שלך את מנת המשכל שלך לא ניתן למדד
    אתה מזה צודק 04/07/2013 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כי היא כה נמוכה יותר מים המלח
    סגור
  • הכלכלן הברוקר ואתה זה אותו אדם .ככה שאתה חושב כולם
    אתה בחור בעייתי 04/07/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 7
    רמאים כמוך שמי מוטי והכינו שלי זקן חכם כל שאל תבלבל ותבלבל .אני מכיר את השור למעלה מ20 שנה .הוא עבד שנים עם מייקל דיוויס אם זה אומר לך משהו .כל שחבל לך על הזמן להתעסק עם הידע שלו .הוא משאיר אותך וכמוך בתחילת הדרך .תן כבוד לחכמים
    סגור
  • אתה שקרן שכותב על עצמך עלק מכיר אותו 20 שנה לך
    אבי 04/07/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תעשה חמוצים חחחח קוסטה ריקה חחחח אולי שכונת התקווה זה המקום שאתה נופש חחחח הייתה מת להגיע לחצי מהכלכלן שהוא כתב אתמול מחכה לך הפתעה הנה היא הגיעה ומחר בארה"ב חגיגה בירוק
    סגור
  • 48.
    נסווקס!!!! התיקון החל לפניי מספר דקות!! (ל"ת)
    לשער 40 04/07/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 47.
    נכנסתי היום לדיבורסה גבעות וקראתי את דעתו. אני מתלבט ?
    האם צאמפ אמין ? 04/07/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מכיר מי יודע ?
    סגור
  • 46.
    ליוגב אחרונה
    איציק והחברים 04/07/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א) אם תירצה טיפול מתאים והוגן במירפאתנו שלח פרטים ל ת"ד 1354 מיקוד 4486400 ונחזור אליך! ב)אחד החברים שנמצא עימי כאן בניכר, ניזכר בשם יוגב וצורת ההתבטאות, שבזמנו התעמת קשות עם כותבים באתרים שונים והם השפילו אותו קשות! יום טוב!
    סגור
  • לאיציק
    אומללות 04/07/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנחומיי...וכל מילה נוספת מיותרת
    סגור
  • 45.
    ליוגב המשך
    איציק והחברים 04/07/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם רצונך במינוחים המיקצועיים: multiple personality disorder or dissociative identity disorder
    סגור
  • 44.
    מדברים על סגירת הבורסה באוצר . (ל"ת)
    הבורסה מיתה ממזמן 04/07/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 43.
    לדעתי הזדמנות פז לאסוף סחורה בנסווקס נחתכה 50% ב4 ימים
    ינאי 04/07/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החברה נסחרת בשווי מגוחך של 10 מיליון. החברה הסינית שילמה 4 מיליון על10% . שלא יעבדו עליכם המניה בדרך לטיסה לכיוון שער30
    סגור
  • 42.
    המשך ליוגב
    איציק והחברים 04/07/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדוע אתה מתבטא בלשון רבים!? ייתכן שזיהיתי כאן הפרעת זהות דיסוציאטיבית? או אישיות מרובת פנים?
    סגור
  • 41.
    קניתי 2 קולים. שיהיה (ל"ת)
    איתי ברנע 04/07/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    נפלנו בשורט האחרון על כיל וח"ל הגדלה טיפשית. (ל"ת)
    שרון שורטי 04/07/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    גובוקיט טסה15% אופציה2 אין מוכרים משהו חזק כנראה מתבשל
    דורון 04/07/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גובוקיט טסה15% אופציה2 אין מוכרים משהו חזק כנראה מתבשל שם
    סגור
  • 38.
    גובוקיט טסה15% אופציה2 אין מוכרים משהו חזק
    דורון 04/07/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גובוקיט טסה15% אופציה2 אין מוכרים משהו חזק כנראה מתבשל שם
    סגור
  • 37.
    ליוגב המגיב ך19
    איציק והחברים 04/07/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)אני מבין שאתה חש שיחרור, סיפוק והנאה מהמשפט שכתבת! ב)לא יתכן שתסיים יומך בלי דיבור רע וטיפשי! ג)אני מבין שזאת הפעם הראשונה שאתה שומע על אדם שיש לו חברים והוא באירופה!
    סגור
  • 36.
    שימו לב הבנקים יעלו השורטיסטים לוזריסטים..חחחח (ל"ת)
    איתמר 04/07/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    וכן כלכלית לקנייה, לא בבילון,לא פנקס,לא דלק רכב (ל"ת)
    שמשון 04/07/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    קנו לאומי פועלים ודיסקונט תפציץ את השורטיסטים הדפקטים (ל"ת)
    שמשון 04/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 33.
    מחזורי מסחר מדברים בעד לסגור את הבורסה דחוף (ל"ת)
    שלי 04/07/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    היום בסוף היום לא תהיה פעילות כי בארה"ב הבורסה סגורה (ל"ת)
    גל 04/07/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה טועה, יש ECB (ל"ת)
    גל גל 04/07/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    מיקרומדיק מתחילה לטוס...
    חד עין 04/07/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שווה פי 10 !
    סגור
  • 30.
    לייבפרסון בעלי עניין מגדילים
    מור 04/07/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החזקות בחברה !!!
    סגור
  • 29.
    בגלל האופציות השבועיות ששמחתם בבוקר המחזור "גדול"? (ל"ת)
    דודו 04/07/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    הבורסה חלשה - לא קונים כלום עד 10% מס -לא שווה | (ל"ת)
    לא כדאי | 04/07/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    דניאל החזקות - הזדמנות נדירה (ל"ת)
    דניאל 04/07/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    שמן גנבים
    שמן 04/07/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכרו מניות בשורט בשערים של 98 עד 80 וקנו את ההנפקה ב 70 לאחר שידעו את מחיר ההנפקה הזול יותר ועוד אומרים ההנפקה הצליחה הרי הם כיסו את השורט בהנפקה זה חומר לרשות ניע לבדיקה ולהעביר למישטרה גנבים מנווליםםםםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • הרשות כרגע בים ,ויש להם דברים יותר חשובים ,כמו לשחק
    בא 04/07/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטקות ,ולנוח .
    סגור
  • 25.
    העולם יושב ומחכה לארה"ב מה הכיוון שם יום שישי נתונים
    כלכלן 04/07/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חשובים לעולם
    סגור
  • קיבלנו היום רמז ליום שישי חג שמח לארה"ב (ל"ת)
    ברוקר 04/07/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • כולנו קוראים את אותן כתבות .אמרת עליות איפה ? בכרמל. חח (ל"ת)
    אתה לא מחדש 04/07/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 24.
    ובגלל זה נעלה היום ונדפוק שורטי מעוף הדבלים. (ל"ת)
    דני הלונגיסט לשלום 04/07/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שחקנים חדשים? חבל על כספכם. (ל"ת)
    המחשב 04/07/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    הטמבלים שורטיסטים אוכלים תלב מופסדים היום בכיל,לאומי,פו (ל"ת)
    דני הלונגיסט 04/07/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    רווחים יפים מאתמול להיום...אהבה (ל"ת)
    שרון 04/07/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    קניות יפות שערכנו אתמול בלאומי,דיסקונט ופועלים,וכיל (ל"ת)
    איתן 04/07/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 20.
    תתפסו חזק בכסא (ל"ת)
    המחשב 04/07/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    שלום
    איציק והחברים 04/07/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מכאן(אמש מזרח אירופה, היום צפון היבשת) מביקור אצל עמיתים. ,המצב הכלכלי באזור גרוע! ןלא מאתגרם להשקעות בשווקים! לגבי השקעות בישראל ארצנו טוענים: "עקב הבעיות המדיניות, פוליטיות ביטחוניות וכלכליות! " בכלל לא מתקרב לסדר היום שלהם! יום טוב!
    סגור
  • מה נסגר בן אדם???!!!
    יוגב 04/07/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתה לוקח שיש לך כאלו הזיות? אירופה? חברים? תן גם לנו!! רק בריאות ויום טוב ב"אירופה" לך ולכל ה"חברים"
    סגור
  • 18.
    הטיפשים במעוף(שורטיסטים) יקבלו קוקוי לבן, חחחחח (ל"ת)
    שומי 04/07/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    המפגרים השורטיסטים יקבלו זובור בבנקים כיל ועוד (ל"ת)
    אבי 04/07/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    מעוף בדיחה. פעם חלמנו על 10 נקודות ביום. איפה??
    עורב 04/07/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים לעשות כסף? רק מניות שורה שניה. שימו לב לאקסלנז ביומד- מישהו אוסף סחורה והחברה עם אישור fda. שימו לב לאליום עתירת הפטנטים. אינסוליין - בדרך לאישור. אלו הפירות שאתם תקטפו. תשאירו את כיל וישראמקו ליאיר לפיד ולשלי, ותשימו עין על הפנסיות כי נחתכות בגללן ב30 אחוז!
    סגור
  • 15.
    גובוקיט טסה11% מעניין מתי אופציה1+2 יתחילו לטוס ? (ל"ת)
    נירו 04/07/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    גובוקיט טסה11% מעניין מתי אופציה1+2 יתחילו לטוס ? (ל"ת)
    נירו 04/07/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לא יעזור כלום שעמום טוטאלי (ל"ת)
    הבורסה ז"ל 04/07/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • אתה מתכוון שממש
    בנאדם כבד 04/07/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לתפוס יתושים מהצ׳עמום ? חכה חכה אילנית תשחרר סחורה מה יקרה הבורסה דוח ל590
    סגור
  • 12.
    לעילוי הקלמנטינה
    בנאדם כבד 04/07/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איפה איפה ה1500 חחחחחח יא מסטול יא אעוואר ! הבנאדם מחוק משחק ת כאילו נשאר לו משהו ! חכה חכה תראה איזה בום למטה תיכף ! את פישר הוא מאשים חחחחחח מסטוליקו זה חחחחחחח
    סגור
  • 11.
    חחחחחחחחחחח יושבים בשמש
    בנאדם כבד 04/07/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצחיקים אלה חחחחח חחחחחחח חחחחחחחח ! דדיס מוטחנה בדרך יש פה כמה שבדרך להתאבד מסכנים ! הפוסטמה ושאר הקלמנטינות הולכים לחטוף זבנג וי וי איזה צחוק ! מפנטזים על עליות ! שוריקו מסטוליקו נרגע הוא חושב מצא תחתית במאמאעוף ויו וי רק מהדף הירידות יפלו לדחלול הנוצות ויו
    סגור
  • 10.
    נסווקס מחיר עסקה לפי 38 אג ומניה שווה שליש
    שוק מעוות 04/07/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה העיוות ? חכו ותראו את המניה טסה עד מעל 25 אג בערך
    סגור
  • 9.
    איתי פיננסים
    ליאור 04/07/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המנייה ליפני עליות של מאות אחוזים נימחקת מהבורסה בפרמייה מטורפת
    סגור
  • 8.
    ביזפורטל, מתי תלמדו לנתח כמקצוענים ולהפנים את מצב המעוף
    אנליסט עממי 04/07/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תבינו שאין כמעט קשר ביננו לבין העולם, אחרת לא היו פערים כה גדולים ובמיוחד עם הבורסות במזרח. דבר שני מה החשש מאי היציבות במצרים, להיפך - ההפיכה שם צריכה להרים את הבורסה, כי זרקו שם את כל הדתיים הקנאים שונאי ישראל וכל מי שיכהן כנשיא מקרב החילוניים יהיה בהרבה יותר טוב ממורסי והאחים המוסלמים. תחשבו על זה ותהיו יותר מקצועיים! יום טוב וירוק!!!
    סגור
  • 7.
    מדינה של אנשים פשוטים מעניין אותם אוכל וטישרט של פוקס
    פוקס ורמי לוי 04/07/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2 מניות שפתאם יהיו פה אימפרייה רק כיל וטבע אפסים גמורים רק בישראל זה יכול לקרות. אז מגיע לכם שר אוצר כזה
    סגור
  • 6.
    יש עוד מיסוי הפעם על מכירת מניות הגז - המדינה רוצה
    ל 1 אין שתיקה 04/07/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מזה להרויח. יש גם בגץ נגד מכירת גז. המניות עלולות לרדת עוד .
    סגור
  • 5.
    התגובות לא לפי סדר השעות מי לא יודע לקרוא על שעון? (ל"ת)
    ביזפורטל 04/07/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמדומני מס 4 צריך להיות מס' 1. (מה קרה לכם?) (ל"ת)
    ביזפורטל 04/07/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש מפריע למסחר. (ל"ת)
    מאוד חשוב , נכון ? 04/07/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    פוקס תמשיך לשבור שיאים?
    איתן 04/07/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קניתי לפני חודש וחצי ואני ברווח של 16.5%. לצאת?
    סגור
  • לדעתי כן
    הילה 04/07/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החברה בצמיחה, המחזורים עולים כל יום, הדוחות טובים ועוד מעט הם יכניסו ברנד חדש של חנויות לבגדי ילדים. בנוסף החברות הבנות - פוקס הום ואמריקן איגל מספקות את הסחורה אפילו מעבר לצפי.. אני ממליצה.
    סגור
  • 3.
    איזו שתיקה סביב הגז שום מילה שום התקדמות (ל"ת)
    ממשלה מטומטמת 04/07/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    איזה בדיחה עצובה שימו לב לטבע ממש פער חיובי 9 שנים
    פער חיובי 04/07/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אותה בדיחה על חשבון המשקיעים
    סגור
  • 1.
    אביב ערבי גם באחד העם
    עילוי ירוק 04/07/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אז פישר כבר מתכונן לחגיגות הקלירנס ופה הפקירו לנו את הבורסה. הלו, תתעוררו אתם שם למעלה, אם המצב ימשך אנחנו נתחיל לראות המונים ברחובות כמו בתחריר בדרישה להעלות את הבורסה. 1183 על הצג, שרה, אין לך בושה שהמדינה שאת מחזיקה בביצים מהמטבח שלך ככה מתנהלת?
    סגור
  • טוב לצחוק על המצב אולי זה יעזור הבעיה שלממשלה הזאת
    לעילוי ירוק מאילנית 04/07/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין חוש הומור . אז גב' לבנון אצה רצה לעזר , משוך ימינה, משוך שמאלה , השקת אופציות שבועיות, גם המוסדיים באו לעזור משוך ימינה משוך שמאלה ויצא הצנון של גב' לבנון. את הסלט שלה אנחנו אוכלים. זה מה שיש פה.
    סגור
  • רגע, אין ראלי נגידים??? פישר לא יתערב?? פפפפפחחחחחחח (ל"ת)
    דניאל 04/07/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הסוחרים? מי שמע עליהם ? (ל"ת)
    מה עם שביתת 04/07/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שביתה לא תעזור. צריך לצאת לרחובות ולהפגין. אנחנו עם
    אנליסט עממי 04/07/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדיש. בענין הזה אני מקנא בעם המצרי שיוצא לרחובות ומשיג את שלו.
    סגור
  • הפגנות כלכליות שלא באות מהקיבה
    רוח 04/07/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף פעם לא מצליחות. אכן יש אנשים עניים. אך תבדוק כמה מהמפגינים בישראל היו בשנה האחרונה בחו"ל ואז תבין שאנחנו רחוקים שנות אור ממצרים. ביום שלא יהיה לך מה לאכול והיכן לגור ותיאלץ לגור בבית הקברות (שזה מה שקורה שם - הפכו את בתי הקברות לערי קרטון ודיקטים) אז תוכל להתקנא במצרים.
    סגור
  • אני דיברתי על האדישות שלנו באופן כללי, במיוחד בשחיתות
    אנליסט עממי 04/07/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפוליטית - על הכל אנחנו עוברים בשתיקה. אני שוב מדגיש, שאני מקנא בעם המצרי בהקשר של חוסר אדישותו ואני גם מודע שהם רעבים וקשה להשוו. עם כל זאת ומה שלא תגידו אנחנו יותר מדי אדישים וכל מה שמנהיגנו עושים אנחנו שותקים ועוברים לסדר היום. יום טוב לכולם!!!
    סגור
  • ואכן נראה לך שהמפגינים במצרים
    רוח 04/07/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סוחרים שם בבורסה ? להם בניגוד אליך אין מה לאכול. הם לא בוכים על כך שבבורסה "לקחו לי" ו"שתו לי".
    סגור