סגירה חיובית בת"א: המעו"ף טיפס 0.3% ל-1,199 נק'; כיל קפצה 2.4%

המחזור היה נמוך מהממוצע והסתכם ב-872 מיליון שקל. עליות קלות בוול סטריט. הדאקס יורד 0.8%. כן פייט זינקה 6.1% לאחר אישור פטנט בארה"ב. ממחר - אופציות שבועיות בבורסה
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א הסתיים בעליות שערים קלות, כשמדד המעו"ף סגר במרחק של נקודה בודדת מרמת 1,200 הנקודות. המסחר בת"א הושפע לחיוב מהעליות שנרשמות היום בוול סטריט והצליח להתעלם מהירידות באירופה. המחזור היה נמוך מהממוצע ובין המניות בלטה לחיוב מניית כיל החבוטה שתיקנה תוך שהיא מובילה את המחזור. הבנקים - הכבידו. הסוחרים מתכוננים לתחילת המסחר באופציות השבועיות מחר.

בסיום המסחר עלה מדד המעו"ף ב-0.32% ל-1,199 נקודות. ת"א 75 הוסיף 0.37%, מדד הבנקים איבד 0.4% ומדד התקשורת בלט בעלייה של 1.8%. המחזור הסתכם רק ב-872 מיליון שקל.

בין המניות שבלטו היום נציין את מניית כיל -0.72% כיל 1,515 -0.72% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:61,078,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-2.4% במחזור הגדול בבורסה לאחר גל הירידות שהפיל אותה לשפל של 19 חודשים. מניית הביומד כן פייט ביופרמה -2.58% כן פייט ביו 321.1 -2.58% כן פייט ביופרמה בסיס:329.6 פתיחה:318 גבוה:344.8 נמוך:318 תמורה:483,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.14% לאחר שקיבלה אישור פטנט בארה"ב לתרופה לשיפור התפקוד המיני. בזק קפצה 2.6% לשער של 5 שקלים.

שלשום סיכמה הבורסה בת"א את מחצית השנה בעליות שערים נאות במדדי המשנה, זאת לאחר שמניות רבות באחד העם נסחרות ברמות שיא כל הזמנים כדוגמת פוקס -0.4% פוקס 5,972 -0.4% פוקס בסיס:5,996 פתיחה:6,010 גבוה:6,010 נמוך:5,860 תמורה:753,613 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , גזית גלוב -1.19% גזית גלוב 3,495 -1.19% גזית גלוב בסיס:3,537 פתיחה:3,502 גבוה:3,513 נמוך:3,452 תמורה:27,297,045 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אלוני חץ +3.24% אלוני חץ 3,380 +3.24% אלוני חץ בסיס:3,274 פתיחה:3,276 גבוה:3,386 נמוך:3,246 תמורה:20,586,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . מנגד, מדד המעו"ף התקדם בשיעור מינורי כשההתפתחויות ב בזן +0.06% בזן 163.4 +0.06% בזן בסיס:163.3 פתיחה:162 גבוה:163.8 נמוך:161 תמורה:18,322,321 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וב כיל -0.72% כיל 1,515 -0.72% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:61,078,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העיבו על ביצועי המדד המוביל בבורסה.

אתמול יום המסחר ננעל במגמה חיובית. מדד המעו"ף סגר בעליה של 0.4% לרמה של 1195 נק', ת"א 75 הוסיף 0.8%, מדדי הבנקים עלה כ-1.1%. המחזור בבורסה היה נמוך וננעל על 851 מיליון שקל.

שווקי חו"ל

בורסות אסיה סגרו במגמה מעורבת לאחר החלטת הבנק המרכזי באוסטרליה להותיר את שיעור הריבית במדינה ברמה של 2.75%. הבורסה בסידני זינקה ב-2%, הניקיי עלה 1.8%, שנחאי הוסיפה 0.6% ומנגד נפל ההאנג סנג ב-0.7%.

אירופה נסחרת בירידות, שהתמתנו מעט לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט. הדאקס מאבד 0.8% הפוטסי נסחר כמעט ללא שינוי והקאק הצרפתי נחלש 0.6%.

המדדים המובילים בוול סטריט פתחו את יום המסחר במגמה מעורבת ועברו לעליות שערים קלות. אמש סגרו המדדים בוול סטריט את יום המסחר בעליות שערים נאות, זאת לאחר נתון ISM יצרני שהביס את תחזיות הכלכלנים המוקדמות. בסיכום יום המסחר, עלה ב-0.4%, מדד ה-S&P500 הוסיף 0.5% והנאסד"ק סגר בעליות שערים של 0.6%.

מניות במרכז

מניית כיל -0.72% כיל 1,515 -0.72% כיל בסיס:1,526 פתיחה:1,516 גבוה:1,523 נמוך:1,501 תמורה:61,078,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התאוששה היום, לאחר שאתמול הובילה את המחזור וצללה לרמת שפל של 19 חודשים, ככל הנראה לאור הצלילה במחיר התירס שהעיב גם על ביצועיהן של יתר חברות הדשנים אמש בוול סטריט. כיל נופלת לרמת שפל של 19 חודשים

מניית טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בטריטוריה החיובית על רקע הודעתה אתמול כי שימוש בקופקסון במינון גבוה יותר שמאפשר הזרקתו רק 3 פעמים בשבוע במקום כל יום לטיפול בטרשת נפוצה, שנמצא בניסוי קליני בשלב 3, הפחית באופן משמעותי את שיעור ההתקפים. התוויה לטרשת נפוצה הפחיתה שיעור ההתקפים

כן פייט ביופרמה -2.58% כן פייט ביו 321.1 -2.58% כן פייט ביופרמה בסיס:329.6 פתיחה:318 גבוה:344.8 נמוך:318 תמורה:483,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה לאחר שהודיעה כי קיבלה אישור פטנט בארה"ב לתרופה לשיפור התפקוד המיני. הפטנט יאפשר את פיתוח הדור הבא של תרופות העושות שימוש בחומרים טבעיים המצויים בגוף. פוטנציאל השוק: כ-3 מיליארד דולר. בדרך לויאגרה טבעית?

מניית אינסוליין -2.8% אינסוליין 3,198 -2.8% אינסוליין בסיס:3,290 פתיחה:3,290 גבוה:3,200 נמוך:3,179 תמורה:41,050 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשלימה מהלך דו-יומי של 17% המשיכה לרכז עניין, זאת לקראת כנס המשקיעים שחברת הביומד צפויה לערוך בבורסה בת"א ביום שלישי הקרוב. אינסוליין השלימה מהלך של 17%

תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    אין מסחר אין תגובות
    ניר 02/07/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוק המניות מת וזה מתבטא גם במחסור בתגובות מעניינות
    סגור
  • 43.
    מסננים את ההודעות שלי.נכון שהן מעט גסות,אבל לא שונות
    תודה על כך שאתם 02/07/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהודעות אחרות. נמאס לראות כל מיני ״גאונים״ שמרשים לעצמם להמליץ .מוכח שכל ההמלצות היו עצות אחיטופל .
    סגור
  • 42.
    פשוט אין בורסה. וגברת לבנון משיקה אופציות שבועיות.
    מנחם 02/07/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין גבול לטמטום.
    סגור
  • 41.
    הוסיפו עוד שעה לזרות מלח על הפצעים (ל"ת)
    bbb 02/07/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    חברים יקרים שבוע הבא אני יוצא לחופשה הרבעונית שלי לכן
    כלכלן 02/07/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני יתן לכם כבר היום תחזית לשבוע הבא כי אני בקרוז עם רויאל קאריבין ברייבירה הצרפתית האיטלקית והספרדית המלצה ראשונה שלי היא קודם עם חברת השייט שאני כל כך אוהב לשוט רויאל קאריבין בארה"ב אפסייד מצוין בנוסף פורד מוטורס ומקדונלדס בארץ כמו שאמרתי אתמול שטראוס בלבד לדחלילון ברוקר עורב משקיע אבי וגם אחת שמבינה ניפגש עוד שבועים בשאוורמה שמש להעביר חוויות יחד שבוע מצוין חברים
    סגור
  • תעשה חיים איש יקר ותודה על ההמלצה על גנרל מוטורס (ל"ת)
    דחלילון 02/07/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    יש לעשות שביתת מסחר עד שיורידו ל10% מס. (ל"ת)
    לא לקנות כלום | 02/07/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    נסווקס הסינים קנו לפי שווי של 38 מיליון נסחרת בשווי 13מ (ל"ת)
    מה אתם אומרים? 02/07/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    אין פה מגמה ואין פה שיטה,אף אחד פה לא יכול לדעת כלום
    BBB 02/07/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחד נהיה נביא. המניות פה עושות תורנויות לפי החשק של השחקנים. לדוגמא, מניה כמו כלכלית שנסחרת כל היום סביב האחוז וחצי יורדת בדקה לשלושה אחוז מינוס וכל זה במחזור של פחות משבע מאות אלף ש"ח.
    סגור
  • 36.
    שביתת סוחרים בבורסה- השביתה לא מורגשת
    אילנית 02/07/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בארה"ב שבוע מקוצר - 4 ביולי אזי לא תהיה השפעה של המסחר בארה"ב. רצוי למחות על המשחק בכספי המשקיעים באמצעות אופציות שבועיות. כל זאת על מנת להגדיל עמלות לבורסה. ריווחי הבורסה ב 2012 קטנו לעומת שנה קודמת הרווח הסתכם ב 25.9 מליון גב' לבנון קיבלה 1.65 מליון וברונפלד 1.72 מליון יש לציין שהבורסה מגלה גדלות נפש בכך שהם תורמים כספים (אולי מטעמים של זיכויי מס) אולי הם יתחילו לחלק למשקיעים דיבידנדים? המס על הבורסה לא ירד. עד שביבי עשה מחטף והפך את הלימון שקיבל מהמחאה ללימונדה הוא לא יוותר בקלות. אם יש שביתת סוחרים והבורסה עולה כנראה באה ישועה לעולם.
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    לא מסוגלים לפרוץ ה 1200 בושה לפטר את לבנון (ל"ת)
    טל 02/07/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אחלה בורסה יציבה מה אתם מתלוננים ? (ל"ת)
    קובי 02/07/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    או שנסווקס בדרך לטיסה מטורפת או שהסינים יצאו כבשים (ל"ת)
    נמתין ונראה 02/07/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    נסווקס הסינים קנו לפי שווי של 38 מיליון נסחרת ב14 מ' (ל"ת)
    שווה קניה? 02/07/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    פוקס לא מפסיקה לעלות
    אהרון 02/07/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברים, מניה בצמיחה, עוד יום והיא שוב עולה.. החברה מתפתחת לכיוונים חדשים והמחזורים רק עולים. לדעתי תגיע ל-90 ש"ח תוך חודשים בודדים.
    סגור
  • 30.
    כן פייט
    יוסי 02/07/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ההודעה טובה אז למה רק 10אחוז ולא כמו מניות ביומד אחרות שקפצו במאות אחוזים ?
    סגור
  • 29.
    לא לבבילון לא לפלוריסטם,לא גולף. הזהרו (ל"ת)
    שרון המשך 3 02/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    רמי לוי סכנה יום עולה יום יורד,ביולין לא מוחלט, (ל"ת)
    שרון המשך 2 02/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    כיל תעלה היום ואולי מחר ותרד,בבילון הזהרתי-בינגו (ל"ת)
    שרון המשך 02/07/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אמרתי לכם:לא לפניקס,לא לדלק רכב מאז שאמרתי צנחה ב 10 (ל"ת)
    שרון 02/07/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    גיבורה גדולה ,כיל תעלה היום ותרד בהמשך-טיפשה (ל"ת)
    שמשון לאחת שמבינה 02/07/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    עוד משחקי קלפים. אופציות שבועיות בקרוב אופציות יומיות. (ל"ת)
    צחי 02/07/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שביתת הסוחרים התחילה אתמול עד להורדת המס ל10
    אייל 02/07/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המטרה לצמצם פעילות, לא להכנס לשום טרייד וייהי מה! השביתה התחילה אתמול והיא תחריף בימים הקרובים! מי שרוצה להצטרף יימצא אותנו בפייסבוק, שם הקבוצה: משביתים את הבורסה. מאות סוחרים כבר מאתמול הפסיקו פעילות לחלוטין, מוזמנים להצטרף
    סגור
  • 22.
    קולפלנט
    יניבוש 02/07/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה תשומת לבכם.
    סגור
  • 21.
    כללביו שווה כניסה ?
    ריק סוכר 02/07/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשבדי
    סגור
  • 20.
    לקורא, רוצים באמת להבין!
    איציק והחברים 02/07/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)אחד ועשרים בא מן הערבית( וואחאד ועשרין) והכוונה למספר 21! אנו מניחים שהכותבים לא התכוונו בסוף המסחר לעליה 21 % ! ב)גם אם הכוונה הייתה ל 2 .1 %! זה לא קרה! ג)אודה לתשובתך היכן היה הכשל! מוכן לארח אותך במישרדינו ע"מ ללמדנו! יום טוב!
    סגור
  • 19.
    לקורא בחומוס אנו רוצים להחכים!
    איציק והחברים 02/07/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)חזור לכינוי הקודם היותר מרשים! ב)אנו לא מתעסקים בכתיבות אך, הבנו שלפיהם מתנהלים השערים וכיוונם! ג)אמש ב 54 :15 ו 55 :15 ניכתב אצלך (בזמן שהשוק היה שטוח!) שהיום( אמש)לפי כתיבות הפוטים השוק יעלה אחד עד אחד ועשרים!
    סגור
  • 18.
    להיתארגן לשביתת מסחר עד הורדת המס ל10% אחרת
    שביתה בבורסה | 02/07/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הבורסה לא שווה להשקעה | בפס בוק וכו'
    סגור
  • צריך למחות בכל דרך אפשרית ולא להישאר אדישים.
    אנליסט עממי 02/07/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעניין הזה, יש לנו מה ללמוד מהעם המצרי.
    סגור
  • 17.
    מידע שאולי יעזור
    איציק והחברים 02/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ....קיר המסכים הענק(במלוא הצניעות! באים מכל העולם להתרשם!) וכמובן גם אמיר היקר בעל יכולות מוחיות כמעט לא מוגבלות! מאותתים נכון לעכשיו על פעילויות ותופעות משונות וחריגות בעולם!
    סגור
  • 16.
    בוקר טוב לכולם! שמתם לב שמזמן לא חגגנו
    אחת שמבינה א 02/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    8 23
    וגם לא נחגוג בימים הקרובים, המעוף ימשיך לדשדש עם נטייה לירידות ובמקרה הטוב לעליות קלות, אם התקציב יעבור, המגמה כנראה תשתנה ונזכה לראות עליות חדות בהמשך. כיל ממש מומלצת לקנייה, נצלו את השער הנמוך במניה ותתחילו לאסוף, שימו לב למחזור הגבוה במניה ואנחנו רק בתחילת היום, רציתי לכתוב לכם לפני תחילת המסחר שתקנו את כיל ופשוט לא יצא לי לכתוב, אבל זה עדיין לא מאוחר אפשר לקנות אותה גם בעלייה, אני ממתינה לרציו שתגיע לפחות בשער 32 מאמינה שתגיע, זהו בינתיים נראה מה יהיה בהמשך, יום טוב תהנו!
    סגור
  • אופציות שבועיות?
    משה ששון ישר 02/07/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני לא מצליח לסחור כאן והם מדברים על אופציות..... קבוצת דלק תקועה ..... קניתי אוצה ב 1359 שי למנייה והיא לא זזה !!!
    סגור
  • צודקת בענין כיל. על מה את מבססת את הדעה על המעוף?
    צהריים טובים לך! 02/07/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מענין אותי לדעת... נראה שאנחנו חייבים לעלות- וזה לא קורה. עורב
    סגור
  • אתה מדבר בשפה מזורה
    מבין את המבינה 02/07/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 8
    מעו'ף ל500 לא א .פוסטמה אתה רוצה להפסיד בית ?
    סגור
  • שוב את מקשקשת במוח רציתי לכתוב אבל לא הספקתי די את
    דחלילון 02/07/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    20 5
    הלוזרית אחת הגדולות בפורום יחד עם השור הזועם בתוך מהלך עליות חזק רצים נגד הזרם את לא רואה שאף אחד לא מאמין לך תראי כמה סימונים באדום יש לכל תגובה שלך
    סגור
  • לדחלילון
    אחת שמבינה א 02/07/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    7 16
    אני לוזרית? זה אתה אמרת, בדבר אחד אתה צודק שתמיד מסמנים לי באדום בתגובות שלי, אבל זבשם שהם לא מאמינים לי, ב90% מהתגובות שלי אני צדקתי, פשוט אנשים לא אוהבים לפרגן וזה מאוד מקובל עלי. ואני גם לא נפגעת, וחוץ מזה דחלילון אתה כל כך כבד ולא ספונטני והמבין יבין ..... לפרט? כבר אין טעם....
    סגור
  • לאחת שמבינה את ממליצה היום על כיל אחרי שהמניה נשחטה
    דחלילון 02/07/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אז אני יראה לך שאת לוזרית תזכרי טוב את ההמלצה היום על כיל אני אומר אומר שעד סוף שנה אני יקנה את כיל בשער 2970 שם סימן הכלכלן תחתית למניה 3500 היא תחתית כפולה בכיל ותזכרי מה אמרתי ואם אני בסוף יהיה הצודק את מגיעה לשמש לארוחת צהרים עליך עשינו עסק? אם את צודקת צהרים עלי בשמש לך לכלכלן לברוקר ולעורב
    סגור
  • לדחלילון
    אחת שמבינה א 02/07/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 6
    המלצתי על כיל כשהיתה מתחת לשער 4000, וככל שירדה עוד המשכתי להמליץ עליה, אז מה אתה מבלבל במח וכותב שאני ממליצה עליה רק אחרי שנשחטה האמת שאני לא יודעת את התחתית שלה, אין ספק שהיא עלולה להגיע לשער שציינת, אבל לא הבנתי את העיסקה שהצעת לי, מתי אני אהיה צודקת? למה הכוונה, אבל בלי קשר לעיסקה אתה יודע שתמיד אשמח להכיר אותך, אל תיקח את זה באופן אישי, סתם אתה מעורר בי סקרנות ובמיוחד היום אחרי תגובת הזלזול שלך אלי, אנחנו עוד נפגש מבטיחה, אבל למה דווקא אצל שמש? איכס זה מגעיל שם, אפשר מקום אחר ליד ממש קרוב.... כשנחליט אפרט יותר.
    סגור
  • למה אתה מתייחס? חבל לך להגיב בכלל תתעלם (ל"ת)
    לדחלילון 02/07/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 15.
    ליוסי ביז.
    איציק והחברים 02/07/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם היום בלאגן בתגובות, הזמנים והמספור!
    סגור
  • 14.
    ליוסי ביזפורטל
    איציק והחברים 02/07/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נא עשו סדר בתגובות מאמש! המיספור, הזמנים מוטעים לגמרי בשעה האחרונה!
    סגור
  • 13.
    בהמשך לכתיבתנו אמש
    איציק והחברים 02/07/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)נכון לשעה הנוכחית , מתגברת התופעה שהעולם(בעיקר אירופה ובמיוחד גרמניה)מתנתקים מהחוזים ההזויים של האמרקאים! המצב בשני המקומות גרוע! אולם, יותר ויותר מחלחלת בין כלכלנים העובדה שהמצב באמריקה רע הרבה יותר!
    סגור
  • 12.
    אין סיבה שלא יהיו עליות וגם בכיל
    חיים 02/07/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כיל. היתה בירידה לא מוצדקת היבהילו אנשים אם ששינסקי אם בכלל יהיה משהו אם הוועדה חוץ מזה כיל משלמת מזמן תמלוגים ואם כל זאת כיל תיהיה רווחית אז פחדנים לאן ברחתם שפנים קטנים ברחתם כמו עדר מטומטם והחכמים ניצלו זאת היטב
    סגור
  • 11.
    אירופה אדומה ורק פה ירוק
    שוק של רמאים 02/07/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנוכלים מעלים את השוק בכוח, די כבר עם השחיתות הזאת!
    סגור
  • אין לנו קשר לאירופה, אחרת המעוף היה קרוב ל- 1400.
    אנליסט עממי 02/07/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כדוגמה, כך את החודש האחרון ותראה שהבורסות באירופה עלו וכאן ירדנו, אז אין קשר. אבל, בעניין הנוכלים אתה צודק.
    סגור
  • 10.
    אופציה בכן פיט הכי אטרקטיבית זאת אופציה 7
    תשובה לשאלה 02/07/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא הכי מענינת ויכולה להרקיע למחירים של 15-20 אג בקלות
    סגור
  • 9.
    לא התבלבלתם בצבעים? (ל"ת)
    גל 02/07/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    איזה אופציה בכן פייט הכי טובה ויכולה לקפוץ חזק ? (ל"ת)
    שאלה 02/07/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • דווקא הייתי מחזיק את המניה
    יוגב 02/07/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה לך להמר על אופציה כאשר אתה יכול לקנות היום מניה בזול מאוד ולא להיות בלחץ אם כן תכנס לכסף או לא ומתי(האופציות). המניה עדיין זולה מאוד ואני חושב שבטווח של חצי שנה מהיום תיסחר בערך פי 2 יותר. בהצלחה
    סגור
  • 7.
    שביתת הסוחרים התחילה אתמול!
    אייל 02/07/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא נכנסים לבורסה ,לא סוחרים לא קונים לא מוכרים עד שהמס יורדל 10 אחוז! מי שרוצה להצטרף למאבק מוזמן למצוא אותנו בפייסבוק ,שם הקבוצה : משביתים את הבורסה ! לא נכנסים לסחור עד שיורד המס!
    סגור
  • 6.
    אתם שמים לב שכל מה שקשור בתעשיית הגז
    ממשלת מטונפים 02/07/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הדברים בקושי זזים ועוד כמה שנים יגידו שהגז בתמר מתחיל להיגמר ואין עוד מקורות אחרים ויש עיקוב בליויתן כן כך יגידו עיקוב בליותין במקום לזרז את הקידוחים ודרך אגב מה לעזאזל קורה עם גל של רציו
    סגור
  • 5.
    השוק יעלה היום כמו
    עמית 02/07/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 11
    שסבתא שלי תוכל ללכת בלי הליכון.
    סגור
  • תלך לראות את סבתא שלך היא רצה חחחחחח (ל"ת)
    דחלילון 02/07/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    מניית פרוקוגניה
    יניב 02/07/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הצעת רכש לפי 180 המבין יבין טבע
    סגור
  • 3.
    הצעות ירוקות יתקבלו בברכה
    עילוי ירוק 02/07/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הבורסה משלימה יומיים ירוקים לאחר השערוריה בקנה מידה של מלחמת יום כיפור של 8 ימים אדומים. אני מניח שזה בעיקבות התכנסות של כל הגורמים הנוגעים בדבר במשרד האוצר, רוה"מ, בנק ישראל ומשרד הביטחון לצורך גיבוש תוכנית חילוץ לבורסה. מה שמראה שלחץ ציבורי תמיד עובד במדינה הזו. אם כך ניתן היום הצעה נוספת ליהיר. בהמשך לגזירות האלכהל יש לאסור שיתה ומזיגת אלכהל בכל הארץ בשעות הפעילות של הבורסה. לא יתכן שישבו אנשים וישתו לשכרה בברסרי במקום שישבו מול צגי מחשב וירכשו מניות שיזניקו את הבורסה. אני לא מבין את זה, כריך סרטנים בצהרים לא חייב לבוא עם אלכהל תמיד, קולה או ספרייט גם טוב. יאכל אדם את כריכו ויחזור למסחר במקום לשבת מסטול ולבהות בהולכות ברחוב.
    סגור
  • להתחיל את יום העבודה ב-12 בצהריים
    יש לי הצעה נוספת 02/07/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ע"י כך לאפשר לכל פועל לקום בבוקר באיזי לרכוש קצת מניות ואז ללכת לעבודה. ככה ייעלו המחזורים והבורסה תתרומם
    סגור
  • כמו שאתם רואים אם תשארו לונגיסטים תאבדו את השפיות
    אני 02/07/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני ממש מרחם עליך
    סגור
  • למה לרחם? ההיפך! בבורסה כה משעממת ההורמור מאד רצוי. (ל"ת)
    אנליסט עממי 02/07/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מיקומדיק בשפל... הזדמנות קניה!
    חד עין 02/07/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    3 6
    המנייה שווה פי 10 !
    סגור
  • מיקרומדיק כמובן... :) (ל"ת)
    חד עין 02/07/2013 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    הניקיי עולה באחוז כעת, ואם כיל תתקן
    ליאון 02/07/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ואולי גם ידחפו את לאומי ופועלים....בכלל יעלה היום...
    סגור
  • נייקי
    מאיר 02/07/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 8
    השקעה מצויינת לט"א.
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך (ל"ת)
    דחלילון 02/07/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור