ת"א סגרה בעליות: המעו"ף הוסיף 0.4%, מדד הבנקים טיפס 1.1%

מדד ת"א 75 טיפס 0.8%, כיל איבדה 1.8% מודיעין טסה 9%, שוקי העולם תמכו באחד העם ששוב סגרה במחזור מאכזב של 851 מיליון שקל
 |  (106)
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר (ב') בעליות שערים זה יום שני ברציפות. עם פתיחת הרבעון השלישי בשוקי העולם נרשמות עליות נאות. וול סטריט פתחה את שבוע המסחר המקוצר בשל יום העצמאות בעליות של עד 1.4% על רקע נתוני מאקרו חיוביים. גם המדדים המובילים באירופה ירוקים. המחזור בשוק המקומי היה נמוך מהממוצע בחודש שעבר.

מדד המעו"ף סגר בעליה של 0.4% לרמה של 1195 נק', ת"א 75 הוסיף 0.8%, מדדי הבנקים עלה כ-1.1%. המחזור בבורסה היה נמוך וננעל על 851 מיליון שקל.

בסיכום התקופה האחרונה מדד המעו"ף ירד ברבעון החולף ב-3.3% ובכך נותר כמעט ללא שינוי ביחס לרמתו בתחילת השנה. מדד ת"א 75 נפל בחודש האחרון ב-4.1%, את הרבעון השני סיכם ללא שינוי ומתחילת השנה מסתכמת העלייה במדד זה בכ-7%. המדד הבולט ביותר בבורסה עד כה מתחילת השנה הוא מדד ת"א יתר 50 שזינק ברבעון השני בכ-8.3% והשלים זינוק של 22% מתחילת השנה.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית אינסוליין -2.92% אינסוליין 2,456 -2.92% אינסוליין בסיס:2,530 פתיחה:2,530 גבוה:2,530 נמוך:2,404 תמורה:45,450 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה כ-9%, רקח -0.76% רקח 3,651 -0.76% רקח בסיס:3,679 פתיחה:3,644 גבוה:3,661 נמוך:3,644 תמורה:5,440 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה כ-7% ו מודיעין יהש +2.27% מודיעין יהש 1,171 +2.27% מודיעין יהש בסיס:1,145 פתיחה:1,145 גבוה:1,196 נמוך:1,145 תמורה:376,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-7.9% לאחר החתימה על הסכם הפשרה עם שותפות רישיון 'גבריאלה', שבמסגרתו תקבל סך של 4.6 מיליון דולר. בצד השלילי נציין את מניית שמן נפט וגז -0.39% שמן נפט וגז 228 -0.39% שמן נפט וגז בסיס:228.9 פתיחה:228 גבוה:228 נמוך:228 תמורה:9,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שירדה ב-9.3%, כלל ביוטכנו -0.13% כלל ביוטכנו 318.4 -0.13% כלל ביוטכנו בסיס:318.8 פתיחה:318.8 גבוה:323.6 נמוך:317.2 תמורה:418,487 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נכתחה ב-3.5% ו כיל -0.57% כיל 1,921 -0.57% כיל בסיס:1,932 פתיחה:1,947 גבוה:1,952 נמוך:1,921 תמורה:57,588,591 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 1.8% במחזור המסחר הגבוה בבורסה.

המסחר בעולם

שבוע המסחר המקוצר בוול סטריט נפתח בעליות שערים נאות. מדד הנאסד"ק מוסיף 1.4%, הדאו ג'ונס עולה 0.95% וה-s&p 500 עולה כ-1%. המסחר בוול סטריט שנפתח בעליות קיבל דחיפה חזקה בשעה 17:00 עם פרסום נתון ה-ISM לסקטור היצרני שעקף את התחזיות. הנתון ליולי טיפס ל-50.9 בעוד התחזיות עמדו על 50.5 נקודות בלבד.

הבורסות באירופה נסחרות במגמה חיובית. המדדים המובילים עולים על רקע פרסום נתוני ייצור טובים במעט מהצפוי בגוש האירו. מדד נתוני הייצור של חודש יוני עלה ל-48.8 נק' לעומת צפי ל-48.7 נק'. הדאקס הגרמני מוסיף 0.5%, הפוטסי מטפס כ-1.2% והקאק עולה 0.9%.

הרבעון השלישי של השנה נפתח הבוקר ביפן במגמה חיובית, כאשר מדד הניקיי עלה ב-1.3% לאחר שסקר הטנקן לרבעון השני הצביע על מעבר לעלייה של 4 נקודות לעומת ירידה של 8 נקודות ברבעון הקודם. מדובר בפעם הראשונה מזה שנתיים שבה נרשמת עלייה בסקר המעיד על הסנטימנט העסקי ביפן. הבורסה בשנחאי מוסיפה 0.5% וההאנג סנג עולה 1.78%.

מניות במרכז

מניות מגזר הביומד הלוהט "נרגעו" היום. אתמול היתה זו מניית {נסווקס} שנסקה ב-153% לאחר שחברה סינית הודיעה כי תשקיע בה. מניות נוספות בתחום שנמצאות על הכוונת של המשקיעים בתקופה האחרונה הן אייסקיור מדיקל -1.11% אייסקיור מד 62.4 -1.11% אייסקיור מדיקל בסיס:63.1 פתיחה:63 גבוה:63.5 נמוך:61.3 תמורה:307,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אליום מדיקל +4.65% אליום מדיקל 114.8 +4.65% אליום מדיקל בסיס:109.7 פתיחה:111.9 גבוה:116 נמוך:109.5 תמורה:573,375 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אפוסנס +3.08% אפוסנס 56.9 +3.08% אפוסנס בסיס:55.2 פתיחה:55.2 גבוה:58.8 נמוך:56.4 תמורה:17,429 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

קבוצת {אידיבי אחזקות} המשיכה לרכז עניין על רקע תוכנית חדשה שהציעו מחזיקי האג"ח של אידיבי אחזקות לפיה הם מתכוונים להשתלט על החברה. בימים הקרובים המשקיע היהודי הארגנטינאי, אלשטיין אמור להעביר כ-50 מיליון דולר לנאמנות, אחרת הנושים צפויים לעשות מהלך לשם השתלטות על החברה.

מניית שמן נפט וגז -0.39% שמן נפט וגז 228 -0.39% שמן נפט וגז בסיס:228.9 פתיחה:228 גבוה:228 נמוך:228 תמורה:9,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה ליפול לאחר שנפלה אתמול ב-6.6%. אתמול דיווחה החברה כי חברת הביטוח החליטה לפצות אותה רק ב-10.8 מיליון דולר בעבור התקלה בבאר הקידוח שגרמה לעיכוב של כחודש. שיפוי חלקי לשמן

מניית אינסוליין -2.92% אינסוליין 2,456 -2.92% אינסוליין בסיס:2,530 פתיחה:2,530 גבוה:2,530 נמוך:2,404 תמורה:45,450 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעליות שערים חדות ומשלימה מהלך של 17% בשני ימי מסחר, זאת לקראת כנס משקיעים שתערוך חברת הביומד ביום שלישי הבא. אינסוליין זינקה 17% בשני ימי מסחר

בעל השליטה ב דלק קבוצה -1.33% דלק קבוצה 50,610 -1.33% דלק קבוצה בסיס:51,290 פתיחה:51,300 גבוה:51,300 נמוך:50,500 תמורה:4,938,651 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , יצחק תשובה, המשיך להקטין החזקות ב דלק רכב -2.45% דלק רכב 2,030 -2.45% דלק רכב בסיס:2,081 פתיחה:2,081 גבוה:2,081 נמוך:2,002 תמורה:1,094,568 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . זאת, לאחר שמכר ממניות דלק רכב בהיקף כספי של 40 מיליון שקל לגופים מוסדיים ישראליים. תשובה מוכר מניות דלק רכב

מניית טבע -3% טבע 8,096 -3% טבע בסיס:8,346 פתיחה:8,170 גבוה:8,170 נמוך:8,060 תמורה:36,395,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הודעת ענקית הגנריקה כי התקבלו נתוני מחקר שלב שלישי חיוביים להתוויה לטרשת נפוצה, אשר הראו הפחתה של 34% בשיעור ההתקפים. נתוני מחקר חיוביים להתוויה בטרשת נפוצה

מניית כיל -0.57% כיל 1,921 -0.57% כיל בסיס:1,932 פתיחה:1,947 גבוה:1,952 נמוך:1,921 תמורה:57,588,591 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בירידות שערים במחזור המסחר הגבוה בבורסה, וקרובה לרמת שפל של 19 חודשים. זאת, ככל הנראה בצל נפילה במחיר התירס לשפל שלא נראה מאז 2010, ושצפוי להשפיע על רווחיותה של כיל. כיל נופלת לשפל של 18 חודשים

שותפות מודיעין יהש +2.27% מודיעין יהש 1,171 +2.27% מודיעין יהש בסיס:1,145 פתיחה:1,145 גבוה:1,196 נמוך:1,145 תמורה:376,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה בעליות שערים חדות. זאת, לאחר שחתמה על הסכם פשרה עם יתר השותפות ברישיון 'גבריאלה', במסגרתו תקבל סך של כ-4.6 מיליון דולרים. מודיעין חתמה על הסכם פשרה עם שותפות גבריאלה
תגובות לכתבה(106):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    מישהו ראה את השור המפגר חחחח 1176 לוזר כבר מחר 1200
    ברוקר 01/07/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נשבר למעלה מחר חגיגה בירוק כמו שהכלכלן המליץ ארה"ב לא עוצרת איזה ראלי מטורף עשיתי היום 3000 דולר איזה כיף
    סגור
  • 70.
    לעשות שביתת מסחר עד להורדת המס ל10% (ל"ת)
    לא כדאי לסחור. 01/07/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 69.
    מניה טובה
    ניר 01/07/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלווריון- איזו ביצועים מרשימים גם דוכ"ס וגם נתוני המניה. פשוט שיחק לי קלף שזה לא להאמין צברתי כל כך הרבה הפסדים לצרכי מס שאני יכול להרוויח עד מחר ולא לשלם שקל מס
    סגור
  • 68.
    כבוד האתר ביזפורטל
    חברים יקרים 01/07/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חשוב שתהיו אובייקטיבים, לא יתכן שהניתוח שלכם (של רוב הכתבים) מנותקים מהמציאות. לא תתכן ההתנהגות הזאת. בסוף תישארו לכתוב ולדווח לקבוצות אינטרסים בלבד והיתר השפוי יברח לבורסות שאר העולם. חברים, תנסו רגע בסוף יום עבודה אחד להביט על מה שכתבתם במהלך היום ולהשוות מול המציאות. מקווה שהגברת המגונדרת תעשה שיעורי בית פעם אחת...ואולי תפנים..
    סגור
  • 67.
    ביומד פאסה .גז פאסה. רק מניות
    לושי במלכודת 01/07/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נדלן מניב. אין מה לעשות . הנדלן הוא הקטר של המשק
    סגור
  • 66.
    בכיל קיבלו מתנה אילו שקנו מהפריירים
    פרייר ים 01/07/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל אילו שהיה בידם 500 יחודות ממש זרקו ללא הבחנה ואילו עשו היום את הבלגן למנית כיל שניסחרת בדיסקאונט עצום היום שוב היה מחזור גדול בכיל והחכמים אספו מהר מאד סחורה של הטיפשים הרי כולם יודעים מה שווי המפעל ואיזה רווחים יש לא זה ברור שהמניה תזנק למעלה ואנשים יתפסו את הראש
    סגור
  • 65.
    מישהו יכול להסביר מה קורה ביוקנסל באופציה. (ל"ת)
    אחד שלא מבין 01/07/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 64.
    "בעקבות העולם"...מה הקשקוש הזה?
    צבי 01/07/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    העולם טס 1.4%, ות"א עם הביצועים העלובים ביותר ע"פ הגלובוס... אין לכם כותרת יותר מצחיקה?
    סגור
  • 63.
    בעקבות העולם מה אתם צוחקים על האנשים? (ל"ת)
    שלי 01/07/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 62.
    שעה של חפיפה? (ל"ת)
    מה עוזר 01/07/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    אם הסוחרים עושים חרם אז למה לא סיפרו לנו?
    זקן חכם 01/07/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אולי הסוחרים מנסים להעיר מישה? מגוחך לחלוטין...ביבי תתעורר!!!!!!! המפתח לצמיחה כלכלית זה גם בורסה פעילה........
    סגור
  • 60.
    אילנית החביבה.
    איציק והחברים 01/07/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערב טוב ומבורך ושתדעי רק טוב!
    סגור
  • תודה גם לכם. (ל"ת)
    אילנית 01/07/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    קונים את השליטה באידיבי דרך אג"ח ד אחז' בנזיד עדשים (ל"ת)
    הלך על נוחי 01/07/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    מכרתי קולים רווח 34700 שח. (ל"ת)
    העורב 01/07/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 57.
    הוסיפו שעה שם עולה ואז מה ההשפעה על ת"א. ? נאדה (ל"ת)
    חיים 01/07/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    רקח כבר 10% למעלה ומחר ההמשך ועד סוף שבוע מעל 3000
    מניה שתטוס 01/07/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ככה אומר לנו הגורו ממקום מושבו
    סגור
  • 55.
    כל העולם עולה אצלנו עומדים במקום לאף אחד לא אכפת (ל"ת)
    חיים 01/07/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    הנה לזה התכוונו כשאמרו שוק יציב פשוט לא זז יציב (ל"ת)
    דן 01/07/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    למגיב 45 שלנו
    איציק והחברים 01/07/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)תודה על תגובתך לדברינו! ב)בד"כ הכינוי שלך אחר! למה שינית? ג)האם במונח "תוחלת" כוונתך למושג בהסתברות וסטטיסטיקה:mean or expected value ? ד)מדוע אתה מיתלהם? ה) מקווה שתדע רק טוב בחיים!
    סגור
  • 52.
    מזור רובוטיקה
    Sk 01/07/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מכרה 8 מערכות ברבעון 2 שזה הרבה מעבר לתחזיות וכבר שווה 6.5 מליון דולר ועוד על שימוש במערכות בערך 1.5 עד 2 מליון. בקיצור הכנסות של מעל 8 מליון ברבעון שזה בערך 120% צמיחה על שנה שעברה. החברה מצליחה בטירוף ותוך שנתיים שלוש תגיע לשווי של מליארד דולר אם לא יקנו אותה לפני זה GE או ג׳ונסון
    סגור
  • 51.
    תראו מי מתעוררת- רקח (ל"ת)
    תראו 01/07/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    חיכו לארהב בכדי להשחיל פוטים לאנשים, פקיעה 1271 (ל"ת)
    שר האוצר 01/07/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    אני חושב שיעלה בסיום אחוז או אחוז ועשרים (ל"ת)
    קורא בחומוס 01/07/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 48.
    היום יעלו את השוק וזאת אני רואה לפי כתיבות הפוטים (ל"ת)
    קורא בחומוס 01/07/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 47.
    שימו לב לרקח התעוררות עד 2800 אג
    מעניין מאוד 01/07/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנית רקח מתחילה לקבל בקושים חזקים
    סגור
  • 46.
    לא יאומן כי יסופר מה שקורה כאן וכולם שותקים (ל"ת)
    גבי 01/07/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    לאיציק וחברים
    קורא בחומוס 01/07/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם טועים ומטעים, חפרנים חסרי תוחלת. אין "היפרדות של העולם מארה"ב". ולא הפכנו להיות חכמים יותר מהאמריקאים. שלו נעליכם לפני שאתם מבקרים את כלכלת ארה"ב וסין. אהבלים. הבורסה כאן מדשדשת ממספר סיבות פונדמנטליסטיות שבטח לא תלויות פרשנות העלובה שלכם. היא מדשדשת בגלל כיל והגז, בגלל רגולציה, בגלל שהזרים לא באים מספיק. בגלל שאנשים משקיעים בנדלן ולא רק בבןרסה. אז תפסיקו לטעות ולהפגין בורות, ובעיקר לחפור בלי סוף!!
    סגור
  • 44.
    שר אוצר חושב שהבורסה לא שייכת לתחומו הוא יידע בעתיד (ל"ת)
    שרי 01/07/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הוא סה"כ רצה להגשים לאבא שלו חלום שאמר לו שח"כ זה
    שר אוצר 01/07/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכנסה טובה וקצת נופש מהברנג'ה. הוא לא מבין כלום בכלכלה ואמר זאת. את ביבי והאוצר השחילו לו כל דבר והרסו לא את החלום לרשת את כס המלכות של ביבי. הבורסה רק התחילה לקרוס חכו לפיצוץ בועת הנדלן קודם אמרו אין בועה אח"כ הודו שיש בועה עכשיו אומרים מתי זה יתפוצץ כל מספר מתאים אחכ יגידו מה הנזקים. הכלכלה פה זבל
    סגור
  • 43.
    שזה יבוא לא יהיה אפשר לעצור אותה עד 120..בהצלחה!! (ל"ת)
    בונוס 01/07/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 42.
    חוץ מאסתר כולם הבינו שאת הבורסה צריך לסגור (ל"ת)
    דודו 01/07/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 41.
    בונוס יצטער מחר..לסבלנים ומאמינים בהצלחה!!! (ל"ת)
    מי שימכור היום 01/07/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    לאיציק והדרדסים
    בנאדם כבד 01/07/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חחחחחחחחח תיקון 2 רחב בסרט אחלומניוקי יש פה אנשים מצחיקים וי וי וי קטעים פה בוא בוא 2 אתה רוצה אה?1 2 תקבל יששר לצינתר של הפומפה גם אתה וגם הפקידות הדאבות שאתה מעסיק . שצמיס מינגראולו אתה באמת IYR ! תסתכל תסתכל מה אומר ביזו -תסתכל MA RL MCD AXP IYR WFC MO YUM BIIB AMZN איפה אתה רואה שמה 2 רחב ? אתה חושב AMZN תגיע ל4000 משוגע זה באמשלי .לך לך תדחוף לעצמך טובלרון
    סגור
  • 39.
    אף אחד לא יתן לשוק לעלות (ל"ת)
    שלי 01/07/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    פרוקוגניה סוגרת ב 40 היום מי שמחזיק מיסכן (ל"ת)
    DropDOWN 01/07/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • סוף היום פרוקוגניה ב 60%+ ומחר בעוד 200%+ בפתיחה
    משה 01/07/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנסה לגרום לאנשים למכור כדי שתוכל לקנות אה, שקרן. אין ברכה בדרך שלך.
    סגור
  • 37.
    למגיב ל 26 שלנו
    איציק והחברים 01/07/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א)תודה על תגובתך! ב)לא דיברתי! רק כתבתי! האמן לי, אם היית שומע אותנו מדברים(ולא רק קורא דברינו) היית משתכנע! ג)עכשיו שאמרת לי להיות רגוע , אני ממש לא! ד)בדוק את הנאסדק בשער 5048 לפני תקופה מאד ארוכה! ה)אני שונא להגיד: "אמרתי לך" ! אבל זה מה שתאלץ לשמוע! ו) יום טוב!
    סגור
  • לאיציק והפקידות
    בנאדם כבד 01/07/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תקשיב לי טוב יא חתיכת כלומניק .יא חתיכת אורצ'ופחא (שאל גרוזיני מה זה ) גם המעו'ף וגם הS&P 500 במסלול התמוטטות קולוסאלי .לא הסתיים שום 37 (3 כחלק מ2 של 5 גרנדיוזי) בשנת 2000 באמריקה למה השיא של שנת 2007 יותר גבוה מהשיא של שנת 2000 וכל המהלך משנת 2000 -שנת 2009 לא יכול להיות פלאט בשום צורה .הבנת מה שאני אומר לך ? טוב מאוד !עכשו אתה עדיין מחכה ל26 ( 2של תיקון רחב באמריקה ופה מאז החלו העליות במרץ 2009? אתה בחלומות מותק .אין שום תיקון 2 רחב .מותק ג'אנדאבא וג'ורג'וחטי זה מה אני באופק . אתה יודע מה יעשו לך ולפקדיות ? תשובה -קארגיס מוטחנה גדול מאוד .
    סגור
  • לאדם הכבד (בכסף?)
    אילנית(קלת משקל) 01/07/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא הבנתי כלום מתגובתך. (דרוש תרגום) אבל אם התכוונת שהעתיד צופן ירידות זה מה שהם אמרו. מה זה תיקון 2 רחב? ועוד באמריקה? זה ממש רחוק אבקש מחבריי באמריקה למדוד את הרוחב המתבקש. מה דעתך על הזהב בתור גרוזיני?
    סגור
  • אני לא מדבר בשפה גבוהה כמוך
    בנאדם כבד 01/07/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל אני מה אומר ברזל -אני אומר שאנו בתחילתו של גל ירידות רחב שידרדר את הS&P 500 עד לרמת ה500 נק' ופה בארץ את המעו'ף עד ל500 נק'גם כן .
    סגור
  • שהכיוון הוא ירידות . (ל"ת)
    זה גם מה שהם אומרים 01/07/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    שבינואר 2013 אמר שעוברים את 1300 מיד אחרי הבחירות
    בפורום יש מטומטם 01/07/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חחח משך אחרי 4 עגלים תמימים .שאין להם מה לאכול .אין הקלקלן המעופש טיפת צניעות והוא ממיך להפליץ והסירחון הגיע עד ירושלים .שאלו הירושלמים מה זה ריח הנבלה הזה. הרי לכם את התשובה; גופתו המסריחה של קלקלן שהחלה להסריח .בוש לך אפס מאופס
    סגור
  • הכלכלן טועה ומטעה כל הזמן
    אתה צודק 01/07/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רק לאחרונה אמר שאין מצב ש1200 במעוף ישבר
    סגור
  • לא להתיחס למפגר הזה הוא מקלל סתם בלי סיבה (ל"ת)
    משקיע 01/07/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא סיבה אחת 10 סיבות הגיע הזמן שתתעורר לפני שנשחט אותך (ל"ת)
    יא עגל שפוט 01/07/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אתה בעצמך מקלל
    אין גבול לצביעות 01/07/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ועוד מתלונן על מישהו אחר?
    סגור
  • אתה אדם שפל ומסכן שהקנאה הוציאה אותך מדעתך (ל"ת)
    אבי 01/07/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אתה צודק שפל מסכן .אבל עשיר שמשתעשע איתכם חחחחחח (ל"ת)
    יא עגל שפוט 01/07/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • חחחחח חי בסרט תשנו לו את השם לברון רוטשילד חחחח
    ברוקר 01/07/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחזיק בכל אדמות המדינה וכותב עם שגיאות כתיב חחחחחח טמבל לך ללמוד לכתוב קודם חחחח
    סגור
  • 35.
    מתי מתבצעת המחירה של פרוטליקס ?
    עמרי 01/07/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי 26
    סגור
  • 34.
    משביתים את הבורסה
    אייל 01/07/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תצטרפו לשביתה.. הקבוצה בפייסבוק נקראת- משבתים את הבורסה החל מהיום עד הורדת המסל 10 אחוזים.
    סגור
  • 33.
    שמן
    שמן 01/07/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנבים מה זה האיחוד הון הזה עכשיו יש בשר ואפשר להוריד את שער המניה להנפקה בזול וימשיכו לקבל משכורות ובונוסים ושוב איחוד הון וחוזר חלילה מה זה גנבים הצילו הלך הכסףףףףףףףףףף
    סגור
  • 32.
    שימו לב גוף גדול רכש אתמול והיום מניות נסווקס ללא הגבלה
    בעל עניין 01/07/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שימו לב גוף גדול מאוד בשוק רכש אתמול והיום מיליוני מניות של חברת נסווקס בשוק החופשי וגם באתר 100NET ועל פי דיווח הגיע להחזקה של מעל 13% תוך יומיים.
    סגור
  • 31.
    היום יסתיים אולי בעליה של 0.000001 אין סיבה לעליות
    עליות מדומות 01/07/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עדיף להיפטר מהסחורה כמה שיותר מהר. ירידות חזקות בעתיד
    סגור
  • 30.
    כולם בבחירות יזכרו את שלי יחימוביץ ולפיד
    מניות הגז וכיל 01/07/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם הנגיד היוצא אמר שצריך להפסיק את הפופוליזים המסוכן. אם לא שמתם לב כל הטייקונים כבר ברחו נשאר לכם להרוס את עידן עופר . הנ"ל כבר עם רגל אחד בחוץ לברוח מפה התירוץ שלו להפרדת החברה לישראל אומר הרבה . רק טמבלים לא קולטים מה הולך פה. מגיע לכם שלי ולפיד מי שהצביע לטמבלים האלה מגיע לו שלטון שיהרוס אותו. ואל תדאגו לפיד לא יפגע בחרדים הוא פחדן וגם קשקשן והם יעשו עליו פולסא דנורא ומיד הוא יתן להם הכל . גם ככה מבחינת החינוך הוא לא פגע בהם והוא גם לא יגייס אף חרדי בכוח מה שהיה הוא שיהיה רק כמה זוכים מהבחירות וזה 2 קונילמל שמואלי וסתיו הצעקנית שלי והמתאגרף לפיד. שמתאמן עכשיו על הפצוף שלכם בבוקסים
    סגור
  • 29.
    נה לישקאח מי 1200 עד
    דוד 01/07/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אומר לחים 1200 אני לא יודעה מתי זה יבא אז תעסה חופשה בים זה רק אמלצה יום טוב
    סגור
  • אנכנו אולחים ליעם קול יואום. וטופסים צבא סיזוף.
    שקחנו מי 1200 01/07/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ענחנו מבסותים חלאס!!!!
    סגור
  • 28.
    מעניין איך תעזור לך שעת המסחר הנוספת (ל"ת)
    אסתר לבנון הכרוב 01/07/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 27.
    תקראו 100 עובדים נוספים מפוטרים . בועת הנדלן
    האבטלה גדלה 01/07/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתפוצץ לכם בפרצוף. גם אם לא תבנו דירות
    סגור
  • 26.
    ומה קורה למעשה
    איציק והחברים 01/07/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משפט מוזר, אבל, "סוף סוף וכצפוי מגלים ערוותו של העולם!" המצב הכלכלי (ולא רק) בעולמנו, כה גרוע! כך שנפילת שווקי ההון רק נידחתה! זה כבר לא שאלה של כן או לא! ואף לא שאלה של מתי! השאלה היחידה :באיזו עוצמה ועד לאן!
    סגור
  • תמיד יהיו ירידות
    על מה אתה מדבר 01/07/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תמיד יהיו משברים כלכליים ארועים בטחוניים וירידות בבורסה. אבל שלא כמוך כנראה שיש הרבה אנשיפם בעום עם הרבה כסף פנוי מאחר והמחיר שלו- הריבית היא אפסית. הכסף הזה קונה אג"ח ממשלתי ,קונצרני ומניות. 90% עובדים בארץ ומפרישים כסף לפנסיה בכסף הזה לא קונים רק פקדון ומקמ ב1.25% שנתי אלא שוב אג"ח ומניות בארץ ובעולם. אז תהיה רגוע הבורסה תמשיך במגמה עולה. מגמה עולה זה 10 שנים אחורה- אתה זוכר איפה היה המעו"ף לפני 10 שנים?
    סגור
  • 25.
    יציבות? מה זה השטויות האלה? (ל"ת)
    טל 01/07/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    מה אתם אומרים על נסווקס (ל"ת)
    יובל 01/07/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    המשך
    איציק והחברים 01/07/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א) נוצרה הפרדה בין הכלכלות המדממות של ישראל ואירופה!(וסין, יפן ועוד) לבין "הכלכלה המשגשגת" של היאנקים! ב)בישראל ואירופה מבינים שאמריקה מובילה אותם בכחש! ולמעשה, הכלכלה האמרקאית לפני תהום ותוביל את כל העולם לכאוס!
    סגור
  • 22.
    בורסה מורסה
    אורי 01/07/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שחשב שרבעון חדש וחודש חדש יביאו את הישועה - יתפכח מהר מאד.ביזפורטל כרגיל פתח בתרועה גדולה כאילו הגיעו ימות המשיח. שתי עשיריות אחוז הולכים ונעלמים....
    סגור
  • 21.
    חברים יקרים לגבי מנית כיל אני מתקן את ההמלצה שלי מלפני
    כלכלן 01/07/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 6
    חודש שאמרתי להתחיל לקנות כיל בשער 3500 המלצה מתוקנת כיל להתחיל לקנות בשער 2970 מנית אלביט מערכות המלצת קניה ומנית שטראוס
    סגור
  • לכלכלן אתה יכול להמליץ על מניה ספציפית בארה"ב לא סקטור (ל"ת)
    משקיע 01/07/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1300 חחח לא מסוגל לעבור 1200 יא עגל (ל"ת)
    די לבלבל בביצים 01/07/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לכלכלן מה אתה אומר על החברה לישראל שווה קניה? (ל"ת)
    דחלילון 01/07/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לטווח ארוך ולא קצר- עידן עופר מחזיר מלחמה
    חברה לישראל 01/07/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא סתם היא עלתה ביום אחד 8% (עלתה יותר) שווה קניה
    סגור
  • דחלילון ידידי לטווח קצר סיבוב מהיר בחברה לישראל אפשרי א
    כלכלן 01/07/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל לטווח ארוך ובינוני רק מניות יצרניות בחו"ל חברות תרופות אוכל רכבים תעופה ובנקים בארה"ב
    סגור
  • כיל בדרך לשער 0 זה מה שהיא שווה והיא תימכר חינם
    אל תקנו כיל בכלל 01/07/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 8
    לפוטאש. כיל ממש לא שווה שקל. עבדו עליכם תקנו רמי לוי עם ה6 סופרים שלו זה שווה יותר. תקנו מניית ישראבלוף זה יעלה הכי הרבה
    סגור
  • 20.
    תופעה מאד מוזרה!
    איציק והחברים 01/07/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נכון לשעה זאת מתרחשת באירופה וגם בישראל "תופעה משונה"! אירופה וישראל מסרבות "להכנע" לחוזים האמרקאים! (א)די נדיר! ב) החוזים "הוקפצו" ממינוס בבוקר, לעליות מכובדות כרגע!) אנו חושבים על מספר סיבות לנ"ל!
    סגור
  • 19.
    בידיעות אחרונות - אחוזי האבטלה עלו . אין סיבה לעליות (ל"ת)
    כותרת ראשית 01/07/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 18.
    מה קורה עם הבג"ץ בכמה יפלו מניות הגז? מי יודע? (ל"ת)
    הבגץ של שלי 01/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    נסווקס בדרך לסגור גאפ ב40 אג
    נסווקס 01/07/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר די משהו אמרו שמניה תעלה חזק מאוד בימים הקרובים
    סגור
  • 16.
    בתחום הביומד לא לפספסססססססססססס (ל"ת)
    בונוס הבום הבא 01/07/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    כל העולם ירוק- ות"א? על הפנים !!
    צבי 01/07/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גב' לבנון. אולי תרימי טלפון לביבי ללפיד ולבנט, ותספרי להם מה קורה כאן? השיחות עם הפלסטינאים הופסקו,אז יש להם כעת זמן בשבילך. בקצב הזה לא ישאר לך ממה לקבל משכורת . הכל גוסס בצורה מחרידה.
    סגור
  • לא טוב בכלכלה - אין שם עם מי לדבר המכסח מטעם משרד
    לפיד 01/07/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האוצר יורה לכל הכיוונים, פגיעה בילדים, פגיעה בעקרות בית, העלאת מעמ העלאת מס הכנסה רק לא מס על שכ"ד . לא בודק את מעלימי המס לדוגמא הרקדנים הסמויים בחתונות שמעלימים לו אלפי שקלים בחודש בעל החברה מעסיק סטודנטים בשכר מינימום ואת האלפים גורף לעצמו אין שום בעיה לקבל שיק פתוח ולהפקיד בחשבון של האבא סבא אמא אח להוציא מזומן ולשים בכספת . כל הבגדים של האשה נרשמים כהוצאות כל הטלפונים על חשבון החברה וכו' נראה אותו עושה משהו לאחד כזה ומכניס לו קנס . אין עם מי לדבר מאחר והוא לא יודע מה זה פקיעה ואופציות . הלוחשת שלו אומרת לו מה לעשות והוא עושה . ראש הממשלה עשה פה מעשה נבזי ששם לנו שר אוצר חסר רגישות שבא מבור שומן במטרה לשרוף אותו פוליטית הבדיחה על חשבוננו.
    סגור
  • 14.
    עסקה נסווקס על הפנים
    מיטב 01/07/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש משקיעים השקיעו שם המון במחירים של 50 אג בהנפקות ועכישו אכלו אותה
    סגור
  • 13.
    בושה לכתוב מומנטום חיובי (ל"ת)
    גל 01/07/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    שימו לב לקולפלנט
    יניבוש 01/07/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משהו מתרחש שם.
    סגור
  • 11.
    נפצעת? הפסדת? קטנו העמלות? אין בונוס? מה דעתך על
    גב' לבנון 01/07/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לבנת פורן?
    סגור
  • 10.
    הגיע הזמן שהמעוף יתן גז ויביא קצת נחת למדינה (ל"ת)
    סושי 01/07/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    מהיום משביתים את הבורסה עד הודעה חדשה
    אייל 01/07/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    14 0
    תצטרפו לקבוצה שנפתחה בפייסבוק שנקראת- משביתים את הבורסה
    סגור
  • בלי הקבוצה כבר הפסקתי פעולות בבורסה
    לאייל 01/07/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל מה שנמכר לא חוזר .
    סגור
  • 8.
    לפיכל הכלכלנים והעיתונים כולל ידיעות נסווקס תכפיל עצמה
    נתנאל 01/07/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היום !!!!!!
    סגור
  • 7.
    גב' לבנון הכרוב חושבת שהיא מצאה פטנט להגדיל מחזורים
    יותר מזל משכל 01/07/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הארכת שעות המסחר. העיתוי שלה מראה על מזלה הטוב של גב' לבנון הכרוב. מוכרים בגלל המצב הכלכלי והירידות בעולם כולם מבינים שפני הבורסה למטה. אז הם מוכרים יש לה מזל . לבנון הכרוב - זה שם של חרק שאוכל את עלי הכרוב ועושה בהם שמות!!!
    סגור
  • 6.
    השיחות עם הפלשתינאים בשלב זה נדחה, אבל בסופו של דבר הן
    אנליסט עממי 01/07/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תתקימנה. אתמול כתבתי שעד הערב תצא הודעה בדבר חידוש שיחות השלום עם הפלשתינאים, אך אבו מאזן עדיין מתעקש ורוצה לסחות עוד מחוות. ההזמנות לשיחות בירדן היו כבר מוכנות. על רקע זה והעליות בעולם, הינחתי שהדבר ידרבן את ת"א לעליות קצת יותר משמעותיות. אבל אנחנו בשוק מזרחי ויש הרבה תרגילי סחיתה לפני שמוכרים מה שהוא. לדעתי, קרי לא התיאש והוא עוד יחזור ויצליח להפגיש את הצדדים וכמובן זה יהיה טוב לבורסה. לגבי היום, לא חוכמה גדולה לנבא שלא יקרה שום דבר משמעותי והמדד יהיה סביב 1190. יום טוב!!!
    סגור
  • זה הכל (ל"ת)
    אתה מטומטם 01/07/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • למה אתה מקלל. תגיד את דעתך לפורום. קללות לא מועילות (ל"ת)
    אנליסט עממי 01/07/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • סחיטה ולא סחיתה . משהו ולא מה שהוא. (ל"ת)
    אבשלום קור 01/07/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • נדחו, ולא נדחה. לסחוט, ולא לסחות. תתקיימנה, ולא תתקימנה
    לא תיקנת מספיק! 01/07/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בנוסף לשגיאות הרבות, גם תוכן הדברים הוא חירטוט אחד גדול וחבל על זמנינו ! ממני, בעילום שם. הערה למגיב הראשון :זה לא הוגן להשתמש בשמות אחרים. תכתוב בשמך או בסתם כינוי את מה שאתה רוצה ואל תשתמש בשמות אחרים גם אם זה בצחוק! בדברים כאלה, אסור לעשות צחוק על חשבון אחרים!
    סגור
  • תודה על התיקונים! אבל אפשר לכתוב גם מה שהוא. (ל"ת)
    אנליסט עממי 01/07/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מה שהוא? זה 2 מילים שונות והכוונה שונה וזה לא מובן
    אפשר לכתוב 01/07/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהו זה מה שהתכוונת מה שהוא אמר.... מה שהוא עשה....? מה שהוא....????????? לא מובן ולא מתקשר למה שכתבת לא חשוב כתוב מה שאתה רוצה הנייר סובל הכל!
    סגור
  • 5.
    מומטת חיובי ?
    עמית 01/07/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    או שאני לא רואה טוב או שאתם בהזיות.. מה כאן חיובי. השוק בדיסלקציה נוראית.
    סגור
  • 4.
    הביומד
    לוחם שוורים 01/07/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש שור אחד שאני בוטח בו וקוראים לו ביומד..זה העתיד רשימה חלקית:מזור..פלוריסטם..קמהדע..כן פייט..איינסולין בריינסווי..ביוליין..אינטק פרם...לאסוף ולדגור
    סגור
  • בונוססססססססססססססססססס (ל"ת)
    ולא לפספססס 01/07/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מאהבולה ! לא לפספס לקרוע לך ת טוסיק זה
    בונוס על התחת שלך 01/07/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שצריך לעשות לך יא קונצרטינה ! יא חתיכת צימוק יא אפס מאפס מאופס ! שומעת?!
    סגור
  • 3.
    עסקת נסוקס משקפת מחיר מניה של 38 אג לפחות
    מנתח 01/07/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הסינים השקיעו 1 מליון דולר לפי 10%. מכאן ש100% זה 10 מליון דולר- כלומר שווי מנית נסווקס הינו 10 מליון דולר או 38 מליון שח - בהנחה שכיום בבוקר שווי חברה עומד על 16 מליון משמע יש פה אפסייד של יותר מ100% עליה למניה . שימו לב ניתחו את הנייר ואת אופן ההשקעה באתר ספונסר ואם תוספת של עוד השקעה של הסינים מעבר למליון יש מצב כי שווי ההשקעה יגדל ומניה יכולהל הגיע עד 70 אג . על פי ניתוח שנעשה באתר האפסייד הינו של עוד 300% לפחות . יעד ראשוני לסגירה גאם הינו 40 אג
    סגור
  • 2.
    עד שיתכנסו הועדות
    עילוי ירוק 01/07/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול הצגתי את התוכנית החירום הלאומית להעלאת הבורסה. עד שזו תתקבל רעיונות שישפרו את ביצועי הבורסה. אתמול ראינו וגם נכתב כאן על מחזה שכיח שלא באים קונים כלל לבורסה והיא לא זזה. כן, אפקט הקייץ החל, אנשים יושבים בקפה בטיילת או מתרחצים בים במקום לבוא ולקנות מניות שיעלו את הבורסה. יש לאסור את הרחצה בים ופתיחת בתי קפה בשעות המסחר בבורסה וכך אנשים יתמקדו במטרה הלאומית במקום לרבוץ בלי לעשות כלום. יאיר ופרנקל, תתעוררו, ה 1190 זו פגיעה במעמד הביניים.
    סגור
  • טוב שנשאר לך עוד חוש הומור לנוכח מצב הביש.
    חחחח 01/07/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להעלות את מס הבורסה ל 30% כדי לעודד השקעות פה. יש להגיש בג"ץ על כיל ח"ל וטבע לא חשוב על מה - שיהיה יש לבחור עוזרת חדשה לשר האוצר רצוי בת שירות לאומי שתייעץ לו איך לדפוק את העם יותר טוב. יש להטיל מס קפה על עקרות הבית הבטלניות שמעזות לטפל בילדים ולהיות מפוטרות במקום לנהל את בנק ישראל או סתם סניף של ארומה. כל אחת שיושבת בבית היא פשוט בזבוז מס הכנסה. לנוכח שכר המינימום שהיא עשויה לקבל. יש לחייב את כל הזקנים להתחיל לבנות פירמידות כמו במצריים בתקווה לקבר המוני ושחרור המדינה מלשלם להם פנסיה וקצבאות.
    סגור
  • 1.
    המשקיעים לא מעניינים אף אחד - הם פשוט מסחטת כספים
    בורסה 01/07/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    14 0
    כשחברה רוצה לגייס כסף- היא פוגעת במשקיעים בלבד ערך המניות יורד. כשהממשלה מחפשת כסף- היא מעלה את המס כשהבנקים מחפשים כסף- הם גוזלים דמי ניהול/שמירה ועמלות כגב' לבנון מחפשת בונוסים- היא עושה קזינו לאומי פקיעה שבועית. המשקיעים התמימים נופלים בפח של הפופוליזים הזול ביותר משקיעי מניות הגז רק הפסידו עד כה עברו הפסדים מיסים ועוד ידוללו. שר אוצר שלא מבין בכלכלה ויורה לכל הכיוונים בהבל פה הרס מנייה כמו כיל כאשר מקורביו ידעו על כוונתו לא לאפשר מכירת כיל ועשו שורט על ח"ל. איפה ח"כ שהודיעה שהיא מבררת מי הדליף? פשוט שקט מוחלט. הקרב על הגז פשוט בושה למדינה דרך התנהלותה מגעילה טוב עשו אלה שברחו מהבורסה פה. המצב עוד יחמיר כבר יש אחוזי אבטלה גבוהים וזה אומר האטה במדינה שיבוא לידי ביטוי במניות. שלא לדבר על בועת הנדלן שתתפוצץ בקרוב ירצו או לא ירצו ותסחוף את כל החרטא ברטא איתה למטה. לאף אחד לא אכפת מהמשקיעים כספם נגזל מהם בשקט בשקט כל מי שיכול שיברח מהבורסה זה לא מקום לעשות כסף כספכם ימשיך להיגזל ממכם בלי שתרגישו.
    סגור
  • אני מסכים עם התיאור שלך, אבל לא מסכים עם הפתרון. נגד
    אנליסט עממי 01/07/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תופעות כאלה צריך להילחם, להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי ע"י התקשורת, להפגין ועוד, אבל זה לא פתרון לברוח ולהחרים את הבורסה היחידה שיש לנו במדינה. הקמנו בהרבה סבל ושכול את המדינה לא בשביל להחרים אותה.
    סגור
  • לפתוח בורסה מתחרה. בלי קזינו (ל"ת)
    מי ירים את הכפפה? 01/07/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור