09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 בלי גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים הגיבו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ברוורמן ל-Bizportal: "כשאומרים לי שהכלכלת ישראל היא מהטובות בעולם אני פשוט מתחלחל - אנחנו במקום גרוע"

יו"ר ועדת הכלכלה בראיון חריף ל-Bizportal מסביר איפה הכסף, מדבר על מחירי הדירות, וגם - איזו מהפכה צריך במערכת המיסוי בארץ?
 |  55
ביקורת חריפה
Share
יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, העניק ראיון ל-Bizportal ודיבר על בעיות הדיור, תקציב הגזירות של לפיד, המינוי המתעכב של נגיד
בנק ישראל
בנק ישראל
הבנק המרכזי של מדינת ישראל. בנק זה אחראי על הפעילות המוניטרית כגון: הנפקת המטבע הישראלי, פיקוח על המערכת הבנקאית, פיקוח על השימוש במטבע חוץ, וביצוע פעולות בנקאיות של הממשלה
החדש ועוד. ראיון נוקב עם האיש שעזב לפני שמונה שנים את האקדמיה ולמרות ההבטחה לכהן כשר אוצר, לא קיבל את ההזדמנות. היום הוא מקווה להשפיע ולעזור בתהליכי קבלת ההחלטות מתוקף תפקידו החדש.


ברוורמן מדבר על בעיית הדיור בישראל אותה כינה נגיד בנק ישראל היוצא, סטנלי פישר כסכנה לחברה. יו"ר ועדת הכלכלה חושב שלא נעשה דבר כדי לפתור את הבעיה ומציע את הפתרונות שלדעתו יכולות לשנות את הסטטוס-קוו בשוק הנדל"ן.

ברוורמן מדבר גם על אי השיוויון והעוני במדינה, דבר אשר לא בא לידי ביטוי כשמדברים על נתוני הצמיחה והתמ"ג, מאשים את שר האוצר, יאיר לפיד בהונאת הציבור בקמפיין הבחירות ופורס את משנתו באשר לשאלה 'איפה הכסף'? צפו בראיון.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 מיכאל ב 04/07/2013 10:26 על התגובות פה
אם אתה בעדנו אתה בסדר אם נגדנו אתה מגיב בשכר! כמה פשוט.
30 ראל000046 28/06/2013 06:52 נישמע טוב השאלה אם האדם אמיתי הון שחור שם כל הכסף (ל"ת)
29 ישראלה וישראל ישראלי 26/06/2013 13:59 ברוומן צודק.לפיד מטפל רק בצרות ממשלה קודמת.עתיד יש?אין!
על לפיד היה להביא פתרון משולב וכולל (לא רק טיפול בגירעון) - גם גירעון ממשלה קודמת- וגם-מימוש צעדים כמו שברוורמן מציע ושיביאו גם פתרונות למעמד הביניים. לעומת זאת- לפיד ביזבז את המומנטום שהיה לו כשהביא פיתרון צר לענין הגירעון בלבד.אורך החיים הפוליטי שנותר ללפיד מתקצר, ובעתיד הקרוב הוא כבר יוחלש מכדי לממש את הבטחותיו לבוחר. אז נכון שאולי הונו את לפיד, אך מבחינת הציבור מי שיוצא שקרן-לפיד עצמו.חבל,כי נותר עוד חלון הזדמנויות צר מאד לשנות את התמונה במסגרת דיוני התקציב הנוכחיים.
רחום 29/06/2013 19:07 לפיד שהיה בחוץ, היה אריה. שנכנס לכלוב (לכנסת) הפך...
לפודל של ביבי
28 מי 25/06/2013 22:01 מי היחצן של הקשקשן הזה?בטח רני רהב במחשכים עכשיו ברור ל
למה רהב צידד בשלי
רחום 29/06/2013 19:08 אתה לא תהייה הסולייה של הקשקשן הזה (ל"ת)
27 אר 25/06/2013 21:56 קשקשן שאוהב את מנעמי החיים ואת בבואתו במראה ובמדיה (ל"ת)
רחום 29/06/2013 19:08 בטח אתה גר בפנטאוס ואתה לא יודע מה זה עוני (ל"ת)
כל אפס מעביר ביקורת 26/06/2013 00:34 ואתה? חוץ מלקנות סיגריות בפיצוצייה... מה עשית בחיים...? (ל"ת)
רחום 29/06/2013 19:09 אם הוא 0 אז אתה מינוס 1000 (ל"ת)
26 ליברחופש 25/06/2013 17:02 שפוט של יחימוביץ..מכר נפשו לשטן
חבל שהוא טועה ומטעה
רחום 29/06/2013 19:09 לפעמים הגדולים צריכים לשמוע מהקטנים (ל"ת)
25 ג'ק 25/06/2013 15:52 יותר פוליטיקאי פחות כלכלן .
מאז שחבר הפרופסור לכלכלה לפוליטיקה עם שלי יחימוביץ' משהו השתנה אצלו וחבל . להגיד שאנחנו במקום גרוע זה פופוליזם נמוך שמריח ממנו ריח רע בהשפעת הבוסית שלא מבינה הרבה בכלכלה .
רחום 29/06/2013 19:11 לפחות הוא תרם לפני שנכנס לפוליטיקה. מה אתה תרמת?
ואתה יודע טוב שפוליטיקה זה מקום מסריח
24 יד הנפץ 25/06/2013 13:14 בסיביר הבולשביקים אינם מתחלחלים. (ל"ת)
23 דוד מירושלים 25/06/2013 12:32 הערה לפרופ' ברוורמן
אני עוקב אחר התבטאויותך בחודשים האחרונים. נראה שעצם זה שאתם באופוזיציה מעבירים אתכם וגם אותך על דעתכם.לא זה מה שאני מצפה מפרופסור מכובד וחבל. קח את עצמך בידים
רחום 29/06/2013 19:12 הם רצו להיכנס לממשלה עם התנאים שלהם אבל ביבי...
ראה שלא משתלם לו. ברוורמן לא מכר את עצמו לביבי, מי שמכר עצמו לביבי הוא לפיד.
22 ישראל ז . 25/06/2013 12:28 השילוב של ביבי ולפיד ופישר ופרנקל,שילוב הרסני לכלכלה.
השילוב של ביבי ולפיד ופישר ופרנקל,שילוב הרסני לכלכלה.
האח 27/06/2013 00:43 שכחת את בנט, אחי (ל"ת)
21 מנהיג המהפכה 25/06/2013 11:58 כוח האדם בישראל הוא מהמעולים בעולם וחי ברמה נמוכה
כוח האדם בישראל היינו מהמעולים בעולם . הניהול בישראל היינו מהגרועים בעולם . הראיה כאן ממציאים את כל ההמצאות החשובות בעולם אולם לא יודעים לנהל ולהפוך את זה לעסק טוב . העיקר בשל ביוקרטיה וחסמים ומדיניות כלכלית הורסת רוב מוחלט מהישראלים בארה"ב הוכיחו שעם חופש כלכלי הם שווים יותר מכל אמריקאי .
20 כלכלן 25/06/2013 11:51 ברוורמן = ברברן . כל מה שהוא יודע זה לברבר שטויות (ל"ת)
כל אפס מעביר ביקורת 26/06/2013 00:34 ואתה? חוץ מלקנות סיגריות בפיצוצייה... מה עשית בחיים...? (ל"ת)
19 דורון 25/06/2013 11:30 ברוורמן מדבר שטויות - זה לא ההיצע!
גם אם יבנו 100 אלף דירות שיכון ציבורי זה לא יעזור. הציבור מפונק ותאב בצע ורוצה דירה כמו של עשירים. מי יבוא לגור בדירות ובשיכונים של דיור ציבורי? אתה מר ברוורמן? יגורו שם רק מעוטי יכולת (עולים חדשים ומהגרי עבודה) עם ישראל ימשיך לגור היכן שגר וימתין למפעל הפיס או לירושה כדי לשדרג עצמו למקומות יוקרתיים יותר. וכשהמשודרגים מצליחים לרכוש דירה בבית שבו אוכלוסיה מבוססת, מיד תתחיל מכירת דירות והמבוססים יברחו לדירות יקרות יותר. בקיצור זה לא חוסר ההיצע אלא עודף הביקוש של תאוות הבצע והכבוד. אסור לממשלה להתערב בשום אופן במחירי הדיור. יש לתת להיצע וביקוש לשלוט בשוק. עליית המחירים תמשך תמיד כי המדינה מכילה כמות גדולה מדי של אספסוף חסר השכלה שהכבוד היחיד שיכול להיות לו בחיים זה לא מעודה מכובדת אלא רק ממגורים בשכונה נחשבת. אנשים כמו ברוורמן וזליכה מונעים מיצרים ואינם מגיעים לקרסוליו של פישר. הם תוקפים אותו רק מסיבה אחת - האיש פשוט לא ספר אותם.
18 פיפי נתניהו 25/06/2013 11:05 ברוורמן - אהבתי. (ל"ת)
17 אבישלום 25/06/2013 11:02 נרקסיסט חולני ופופוליסט מביך
האיש כ"כ מלא בעצמו שמגעיל לראות את זה. מבין בכלכלה כמו שאני מבין בליגת הכדורגל של האי יאווה. המצב פה רע? הוא הסתכל על אירופה לאחרונה? על נתוני האבטלה בארה"ב? על הנתונים באיטליה וזאת בלי להזכיר את יוון וספרד. על הזדקנות האוכלוסיה בסין? על התמעטות האוכלוסיה ביפן? על הרעב במצרים ועל נסיגתה של ברזיל? האיש אידיוט!
אסף,גרמניה 03/07/2013 23:35 אני חושב שהוא מבין יותר ממך - הוא עבד בבנק העולמי
וראה את הכלכלות האלה מקרוב. אתה היית בסין,איטליה יוון וספרד ארה"ב? אתה בחנת את שלל הנתונים שלהם או רק לעסת מה שטחנו לך בחדשות? מה זה הזילזול הזה בפרופסור ואיש פיננסים בינלאומי בכיר כזה?! מי אתה פישר? סטנלי פישר?
16 ברוורמן שר האוצר 25/06/2013 10:44 ברוורמן שר האוצר הבא ! (ל"ת)
שפוי 26/06/2013 14:59 שר אוצר
אם שר אוצר כזה זה באמת סוף המדינה
15 avvi46 25/06/2013 10:41 נשמע מתוסכל? תיכנסו לממשלה (ל"ת)
fff 25/06/2013 10:53 מזה ,תיכנסו, זה לא מעלית ,לאיזה קומה ,של ביבי , (ל"ת)
14 את עצמו 25/06/2013 10:22 כששרלטנים כמו נתניהו מנהלים, זאת התוצאה. הוא רק משווק (ל"ת)
13 רן 25/06/2013 10:19 בלי קשר לפוליטיקה, לי אישית הוא נשמע צודק בהחלט! (ל"ת)
12 עדי 25/06/2013 10:19 למה אתה לא אומר מלה על הועדים שם הבעיה. (ל"ת)
11 עזרא 25/06/2013 10:18 בוודאי במקום גרוע בגללך ויחימוביץ הבוסית שלך (ל"ת)
האח 27/06/2013 00:48 עכשיו תסביר איך יחימוביץ' יכולה הייתה להשפיע, הרי...
...מעולם לא הייתה בממשלה. מה, החוקים שחוקקה השפיעו יותר מממשלות נתניהו, וממדיניות הנגיד פישר?
10 וואשו 25/06/2013 10:14 היכן בעולם הצליחה התיאוריה שלך ??
אתה ויחימוביץ וחנין דב וחנין זועבי מוזמנים ליישם את התיאוריות שלכם בארץ עוץ כאן תשאיר זאת למביני דבר אתם פשוט מעוררים אצלי בחילה
בן אנוש 25/06/2013 21:31 בארצות סקנדינביה
באיזה מקומות הצליחה הגישה הניאו-ליברלית של התערבות ממשתית מסיבית בעד ההון ונגד העבודה? זה נכשל בכל מקום שבו זה נוסה.
9 לסוציאליזם דורסני 25/06/2013 10:11 אפשר להבין אותו, אם הכלכלה במצב טוב אז למה להחליף (ל"ת)
8 דנה 25/06/2013 10:10 וואי וואי, נראה שביבי השכיר חברת לתגובות טוקבקים
מעניין כמה משלם להם
גיא 28/06/2013 11:54 ברור - באתר הזה צריך לקחת טוקבקים בעירבון מוגבל (ל"ת)
דוד מירושלים 25/06/2013 12:41 כמדומני אתה טועה
אין לך כל בסיס לחשוד. לא לא נראה הדבר, גם לא לפי התגובות. אבל הכי קל זה להכפיש מישהו אחר.
מורה לשון 25/06/2013 10:38 " שכר" ולא השכיר (ל"ת)
מיכל 25/06/2013 11:06 אתה צודק, טעות דפוס. אבל מהות התוכן עדיין שרירה וקיימת (ל"ת)
7 צבריקו 25/06/2013 10:09 ברוורמן לאוצר
זה האיש שהיה חייב להיות באוצר, כל מילה פנינה.
6 מיכל 25/06/2013 10:09 ברוורמן התמים, ברוך הבא לעולם שכולו ספינים.
הציבור מבין היטב שהכל זה ספינים. אפשר היה לראות לפני הבחירות את אחד הספינים/השקרים מבית נתניהו, כאשר שאול מופז הודיע בכנסת שאנו נמצאים בגירעון של 40 מיליארד שקל, אז ביבי ושטייניץ צחקו כאילו היו ממתיקי סוד, כאילו הם יודעים דבר שאחרים לא יודעים. וראה איזה פלא - אחרי הבחירות פתאום אכן יש גירעון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
5 ירז 25/06/2013 10:08 צודק ב-100% ,לפיד בדיקו כמו אביו ,ביבי ,רק עם הטייקונים (ל"ת)
4 מאיר 25/06/2013 10:02 מר ברוורמן
הציעו לכם את תיק האוצר. אם כל כך נורא למה לא חטפתם אותו?
ירז 25/06/2013 10:09 שקר (ל"ת)
3 רואה חשבון 25/06/2013 09:58 ואני מתחלחל כל פעם ששמאלנים פותחים את הפה בנושא כלכלי (ל"ת)
רחום 29/06/2013 19:06 אתה עובד בשביל בבי נתניהו, כנראה שאתה מקבל כסף
ממח"ל ולכן אתה מדבר ככה. אחרת, בתוך רו"ח או שאתה עיוור או שאתה רמאי.
2 אלי 25/06/2013 09:54 ברוורמן
אני מתחלחל כל פעם שאני רואה או שומע אותך.
רחום 29/06/2013 19:04 אתה אחד מאלה שלוקח שכר דירה ולא משלם מס הכנסה
ועם תלוש של 4 אלף שקל אתה בוכה שאין לך כסף!
עצה טובה 25/06/2013 10:35 תתחלחל מעצמך ומצורת הכתיבה שלך ולא ממנו. בנוסף, כדאי לך
להתחלחל מיאיר לפיד שגוזל פת לחם מפיותיהם של ילדים, עושק וגוזל את העניים והמסכנים ואת מעמד הביניים. על זה תתחלחל חביבי ולא על אנשים הגונים, טובים וישרים.
1 אלי 25/06/2013 09:39 ברוורמן
אתה ושלי אותו הדבר חוץ מביקורת הורסת אתם לא שוים כלום
כל אפס מעביר ביקורת 26/06/2013 00:34 ואתה? חוץ מלקנות סיגריות בפיצוצייה... מה עשית בחיים...? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש