ת"א הגיבה במתינות יחסית: המעו"ף ירד רק 1%, רציו צללה 7.1%

המעו"ף איבד השבוע 0.85%. המחזור היה גבוה והסתכם ב-1.33 מיליארד שקל. פועלים איבדה 2.65% במחזור ענק לאחר שאריסון מכרה מניות. בזק נפלה 4.8% . אייסקיור התממשה 34%
 |  (92)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בת"א הסתיים בירידות שערים, שהיו מתונות יחסית למפולת שנרשמת כעת באירופה ולהמשך הירידות בוול סטריט. ברננקי רמז אמש באופן ברור על כך שבעתיד הלא רחוק יצמצם ה'פד' את רכישות האג"ח ובשוקי ההון מיהרו להגיב בירידות חדות.

בסיום המסחר המעו"ף ירד 0.99% לרמה של 1,211 נקודות וסיכם את השבוע עם ירידה שבועית של 0.85%. מדד ת"א-75 ירד 1.6% ונותר ללא שינוי ממשי בסיכום שבועי. מדד הבנקים איבד 1.3%. מדד הנפט גז נפל בסיום ב-2.1% ומדד התקשורת בלט בנפילה של 3.6%. המחזור בשוק הסתכם ב-1.338 מיליארד שקל.

שעה קלה לפני סיום המסחר נחשף מסמך סודי הנוגע להעלאת המס על ייצוא הגז, והפיל את שותפויות הגז ובראשן רציו יהש +0.26% רציו יהש 273.1 +0.26% רציו יהש בסיס:272.4 פתיחה:274.4 גבוה:275.9 נמוך:271 תמורה:3,289,095 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשיעור חד. המחזור בשוק היה גדול יחסית כש פועלים +0.49% פועלים 2,472 +0.49% פועלים בסיס:2,460 פתיחה:2,457 גבוה:2,484 נמוך:2,454 תמורה:52,452,449 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור ענק בעקבות המכירה בסך 250 מיליון שקל שביצעה בעלת השליטה, שרי אריסון. מניית אייסקיור מדיקל -0.74% אייסקיור מד 67.4 -0.74% אייסקיור מדיקל בסיס:67.9 פתיחה:66.8 גבוה:67.9 נמוך:66.6 תמורה:146,811 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה בימים האחרונים במאות אחוזים, התממשה בשיעור של 34%.

במקביל, האג"ח הממשלתי השקלי הגיב למפולת שנרשמת בשוק האג"ח העולמי. ה'שחרים' ל-10 שנים נסחרו בתחילת היום בירידות שערים חדות של עד 1.4%, אך לקראת סיום התמתנו הירידות והסתכמו ב-0.56% כשתשואת האג"ח הזו עלתה ל-3.86%. ציין כי המחזור בסדרה זו היה ענק והסתכם בכמיליארד שקל. נפילות בשוק האג"ח המקומי והעולמי נרשמו על רקע התחדשות חששות המשקיעים כי אותו 'חמצן' שהזרים ה'פד' לשווקים צפוי להצטמצם או להיפסק בקרוב.

אמש הצהיר יו"ר הפד' בן ברננקי במסגרת סיום ועידת השוק הפתוח כי הבנק המרכזי האמריקני ימשיך בתוכנית רכישות האג"ח לפי שעה. עם זאת, ברננקי רמז כי ה'פד' עשוי להפחית את קצב רכישות האג"ח כבר השנה, ולהפסיק את התוכנית כבר בשנת 2014. זאת, בהנחה ויירשם שיפור בכלכלה האמריקנית בכלל ובשוק העבודה בפרט.

השווקים הגיבו לנאומו זה של ברננקי בירידות שערים חדות, ובמקביל תשואת אגרות החוב האמריקניות ל-10 שנים קפצה אתמול ל-2.33% וממשיכה לזנק היום לרמה של 2.43%, שיא של השנה וחצי האחרונה.

המסחר בעולם

בורסות אירופה נסחפות אף הן עם הסנטימנט השלילי בארה"ב ובאסיה. השוק מגיב בירידות חדות לנאומו של יו"ר ה'פד', בן ברננקי. מניות הכרייה מובילות את מהלך הירידות באירופה כשברקע התפרסם הבוקר גם נתון ייצוא מאכזב בסין שמעיב גם הוא על המדדים המובילים. מדד הדאקס הגרמני נופל 3.2%, הקאק צולל 3.3% והפוטסי הלונדוני מאבד 2.8%.

בורסות אסיה סגרו בירידות שערים חדות, בצל נעילה שלילית אמש בוול סטריט ולאחר נתון ייצוא מאכזב בסין שיש בו כדי להצביע על התכווצות המשק היצרני במדינה. בשעה זו הבורסה בשנחאי נפלה ב-2.8%, הניקיי איבד 1.7% וההאנג סנג נסגר בירידות שערים של 2.9%.

מניות במרכז

שותפויות הגז והנפט, ובכללן רציו יהש +0.26% רציו יהש 273.1 +0.26% רציו יהש בסיס:272.4 פתיחה:274.4 גבוה:275.9 נמוך:271 תמורה:3,289,095 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש -0.37% דלק קידוחים 1,086 -0.37% דלק קידוחים יהש בסיס:1,090 פתיחה:1,090 גבוה:1,090 נמוך:1,072 תמורה:4,206,441 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין על רקע החלטת רוה"מ נתניהו אתמול כי רק 40% מסך עתודות הגז יופנה לייצוא, ולפי שעה ייאסר ייצוא גז ממאגר 'תמר'. נציין כי מדובר בהפחתה משמעותית בהוואה להמלצות ועדת צמח, שהחליטה על ייצוא של 53% מסך המאגרים.

והיום נחשף מסמך לפיו תוך 90 יום יגיש לפיד תיקון דרמטי להיטל ששינסקי, הכולל הוספת מס על ייצוא הגז . בתוך כך, ייצוא הגז מ'תמר' יוגבל ל-56 bcm בלבד, המשמעות - פרויקט ה-FLNG נפל. גורם בשוק: "שווי המאגרים יירד ב-10%-20%".

קידוח 'מגד 6' של גבעות יהש +7.57% גבעות יהש 19.9 +7.57% גבעות יהש בסיס:18.5 פתיחה:19.5 גבוה:19.9 נמוך:19.5 תמורה:1,065,688 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יצא היום לדרך וב-11:00 החלו הקידוחים באתר, הציפייה היא שהקרבה ל'מגד 5' תוביל למציאת מאגר שממנו ניתן יהיה להפיק נפט באופן מסחרי. קידוח 'מגד 6' של גבעות יצא לדרך

מניית בנק ה פועלים +0.49% פועלים 2,472 +0.49% פועלים בסיס:2,460 פתיחה:2,457 גבוה:2,484 נמוך:2,454 תמורה:52,452,449 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה במחזור הגדול בשוק לאחר שבעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, מכרה היום בלוק מניות שאותו החזיקה כמניות חופשיות דרך חברת מלח הארץ ולא כחלק מגרעין השליטה בבנק. בתמורה להפצת המניות נפגשה אריסון עם כ-250 מיליון שקל. המחיר בו בוצעה העסקה בה נמכרו המניות בעיקר למשקיע מוסדי זר היה 17.1 שקל. שרי אריסון מכרה מניות בנק פועלים ב-250 מ' ש'

אכזבה מסוימת נרשמת בחברת בריינסוויי -0.63% בריינסוויי 2,370 -0.63% בריינסוויי בסיס:2,385 פתיחה:2,390 גבוה:2,390 נמוך:2,361 תמורה:270,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . זאת, לאחר שחברת הביומד הודיעה אמש (ד') כי המשקיעים וולטר רובין ולוסיל רובין לא ישקיעו סך של 5.1 מיליון דולר שתכננו להשקיע על פי הסכם השקעה עליו חתמו לפני כחודש.

מניית אייסקיור מדיקל -0.74% אייסקיור מד 67.4 -0.74% אייסקיור מדיקל בסיס:67.9 פתיחה:66.8 גבוה:67.9 נמוך:66.6 תמורה:146,811 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה ב-34%, זאת לאחר מהלך העליות המרשים שרשמה חברת הביומד בשיעור של כ-760% בתוך שני ימי מסחר בלבד.

טאואר -0.32% טאואר 5,544 -0.32% טאואר בסיס:5,562 פתיחה:5,600 גבוה:5,612 נמוך:5,493 תמורה:13,923,379 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע הדיווח אתמול על חוזה והתחלת יצור חיישני אינפרא-אדום ורכיבי מצלמות. המנכ"ל, ראסל אלוואנגר, אמר היום ל-Bizportal: "קו הייצור החדש - אחת העסקאות הגדולות שעשינו בטאואר ".


תגובות לכתבה(92):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    התיקון בארה"ב התחיל הוא יהיה מהיר קצת מתחת ל1600 אבל
    כלכלן 20/06/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אחריו המשך עליות ל1700 ועד סוף שנה ארה"ב S&P יהיה ב2000
    סגור
  • פששששש
    יואב 20/06/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כבודו יוכל לפרסם לקוראים את 6 המספרים בהגרלת הלוטו הקרובה?
    סגור
  • הכלכלן תמיד פוגע היום מחסום 1600 נשבר אולי כבר מחר נראה
    דחלילון 20/06/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירוק בארה"ב
    סגור
  • אחי איך ידעתה אתמול בצהרים כבר שברננקי יודיע שהוא ממשיך
    ברוקר 20/06/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בתוכנית ההקלה? אתה מקורב שם לצלחת?כי המידע שלך אתמול היה שווה הרבה כסף
    סגור
  • 54.
    אחלה מימושים
    co007 20/06/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סוף, סוף בא מימוש רציני בבורסות ארה"ב ,מערב אירופה והמז"ה. לרגע חשבו האנליסטים והידוענים הגדולים, שהבורסות יתמידו בעליות ללא מעצורים. נשאר לקוות שבתחילת שבוע הבא יתחיל תיקון כלפי מעלה. לפני הירידה הבאה.....
    סגור
  • 53.
    אין פאניקה ואולי יגמור ירוק (ל"ת)
    בבר 20/06/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 52.
    צפוי שיהיו ירידות :-) (ל"ת)
    אחרי הרע-לי בת"א 20/06/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 51.
    הציבור פה לא הפנים את חומרת המשבר הוא באופוריה
    לא להתלהב 20/06/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    גם מייחסים כח רב לשחקני המעוף למינהם. רגע האמת יתקרב ואיתם הירידות וזו רק ההתחלה מי שלא קונה היום יקנה עוד שבוע הרבה יותר בזול
    סגור
  • 50.
    יימשכו הירידות . (ל"ת)
    סוף היום מתקרב 20/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 49.
    אין פאניקה כל השבוע ירידות וכך שבוע הבא,אין פאניקה (ל"ת)
    אליהו 20/06/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    השורט על בבילון ורמי לוי וכלכלית ודל רכב בר חזק (ל"ת)
    בבר 20/06/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    למחשב - האם יש שינויים ? (ל"ת)
    מיליונים 20/06/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • רשמתי לך בתגובה 23 (ל"ת)
    המחשב 20/06/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    מי שלא בלונג תיכף יאכל אותה חזק
    משיקע במדדים 20/06/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי החל שוק דובי ארוך טווח .
    סגור
  • 45.
    לשרלילה בבנקים יש מצב לאירוגלאר
    ---מעלה הילוך --- 20/06/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פלאט או אקספנד פלאט לעליות עד ה5 לאוגוסט או לפי שבועי חודשי בתודה מראש אני מנתח טכני בכיר
    סגור
  • 44.
    המעוף לא ירד הרבה מהסיבה הפשוטה שהוא לא עלה עם העולם
    דחלילון 20/06/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לכן נצלו כל הזדמנות ירידה במעוף לאיסוף סחורה בזול השוק צריך להיות מעל 1300 והוא יסגור בסוף את הפער בראלי מהיר ואגב לכלכלן שאפו על אתמול כבר בצהרים הוא כתב שברננקי לא יפסיק את תוכנית ההקלה אין סיבה לירידות ארה"ב עוצרת רק לקחת אוויר ותמשיך לעלות אולי כבר היום אפילו
    סגור
  • כמה שטויות, אתה מאמין לשקרים של עצמך????? (ל"ת)
    קוקי 20/06/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    המעוף
    שמוליק 20/06/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ובכל זאת יהיה בסוף היום ללא שינוי. האידיוטים מוכרים. החכמים.............................
    סגור
  • 42.
    לעורב
    אחת שמבינה א 20/06/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 10
    שמתי לב, שתמיד אחרי ירידות אתה כותב שזה לפני גל עליות, ולצערי זה לא קרה, מתי היו עליות לאחרונה אתה זוכר? אני לא! שמתי לב עוד שאתה מאוד פזיז, חסר סבלנות ואתה מאוד אופטימי. אבל לאחרונה אתה טועה המון, אניר רק רוצה להזכיר לך את מניית מלאונקס שהחלה בירידות החדות שלה, התעקשת לקנות וגם המלצת ואני ייעצתי לך שתמתין לפחות עוד כמה ימים שהיא תרד עוד הרבה ואתה בשלך המשכת להמליץ זוכר? וכמה סימנו לי באדום ולך בירוק, שמת לב בתגובה שלי להיום כמה כבר הספיקו ל סמן לי באדום? מה כבר כתבתי? אני חושבת שאני מאוד עיניינית וכותבת בדיוק מה שאני חושבת ואני גם צודקת, עורב, נראה לך שהבנקים יעלו בקרוב? מה דעתך? אני חושבת שהם יירדו עוד הרבה.
    סגור
  • הי הי לך. אני מפרגן לך, ומצפה לעיתים, שגם תפרגני חזרה.
    לאחת שמבינה מעורב 20/06/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כזה אני. אני פזיז? מה כבר אמרתי שיש מניות שורה שניה שעושות תשואה מדהימה? ואני בהחלט קונה אותן? אני לא רוצה להתרברב אבל בחודש שעבר עשיתי לא מעט כסף ממניות אלה ממש. אני כותב את אותן מניות שוב ושוב: מזור, אקסלנז ביומד, יואל, ועוד ועוד. את חושבת שאני פזיז? רק נותר לי להצר על כך. בענין מלאנוקס- זו מניה לטווח ארוך. אני עדיין בטוח שהיא ספגה הרבה בגלל חוסר החיבה למנכ"ל שלה. אני מחשב שווי שוק ונכסים, ולפי זה קובע. בנקים? אני אוהב מאד את מניית בינלאומי. מחזיק בה. בנקים לא מאד מעניינים אותי בשלב זה. מחזיק גם באבנר ובישראמקו, בפרוטליקס, וקומפיוג'ן . וגם בשלל מניות וול סטריט. זהו. יום טוב לך, ושאי ברכה. ובפעם הבאה - אשמח אם תזרקי גם איזו מילה טובה. (אבל את לא חייבת).
    סגור
  • על רוח טובה ודרך ארץ. בלי חחחחח ובלי
    ועוד: הכי חשוב לשמור 20/06/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קללות ושחיטות, ומי יודע מה. מזה יש בפורום הזה כמו זבל. עורב
    סגור
  • מה לעשות עם מלאנוקס מופסד המון (ל"ת)
    שי 20/06/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מצטרף, בנקים בבועה, אפילו אריסון מכרה היום
    ליאון 20/06/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בהנחה של 1.6% משער הסגירה של אתמול
    סגור
  • 41.
    במצטבר שבועי ירדנו הכי הרבה בעולם... (ל"ת)
    שרון 20/06/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    אתם קוראים נכון את המפה,ואיך דחפו לאנשים בבילון-חחחחח (ל"ת)
    לשמוליק מאריה 20/06/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    חיים בללה לנד! (ל"ת)
    אין פה פניקה? 20/06/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 38.
    כלכלן ודחלילון אומרים עליות
    לא לדאוג 20/06/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזה מה שיהיה, אפשר להיות רגועים
    סגור
  • 37.
    הצילו או שתשלמו
    השואה לא הסתיימה 20/06/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני לא מבקש טובות מאיש רק שיפסיקו לענות אותי אני חף מפשע (עשיתי פה ושם טעות אבל שום דבר שמצדיק את השואה שעושים לי) אני מעלה הילוך בהשמדה שלכם כי אתם לא עוזרים לי באמת
    סגור
  • 36.
    המסחר התוך-יומי מאוד תנודתי היום בכיל!
    מחזיק כיל 20/06/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע למה? מה זה אומר?
    סגור
  • בקצת עליות (ל"ת)
    zזה אומר שמוכרים 20/06/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    נו אתם רואים כתבתי לכם בפעם המי יודע כמה
    אחת שמבינה א 20/06/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אנחנו במגמת ירידות, יאמר לזכותי שבחודשים האחרונים אני קוראת נכון את השוק ואני מאוד מציאותית, לכן אני ממתינה לעוד כמה ירידות על מנת שאוכל לקנות בנקים, את כיל קניתי אתמול ב5000 שקלים בלבד. מקווה מאוד שהירידות לא יתחזקו כי זה מאוד מלחיץ. מה לגבי יום א? אין לי מושג אבל לא הייתי ממליצה לקנות קולים ובמיוחד שאנחנו כמה ימים לפני פקיעת המעוף אז הכל יכול לקרות, רוצים להמר? אני כותבת פוט אחד בלבד לחודש יולי הפוטים גבוהים אם שמתם לב. יום טוב וסופ שבוע נפלא, תהנו!
    סגור
  • מה זה
    את מצחיקה 20/06/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בכסף שאת משקיעה אני קונה פיצוחים לשבת. מה זה 5א' ש"ח בכי"ל? לידיעה רק מהדיבידנד האחרון שלה שמשולם היום אני מקבל 1250 ש"ח. ואם את חושבת שיש מגמת ירידה למה לכתוב פוט? תא 25 בדשדוש כבר חצי שנה תכתבי כל חודש , קול 1250 ו פוט 1180 ולא לקנות חזרה באמצע!! להמתין לפקיעה.
    סגור
  • 34.
    בורסה בדיחה, כל תנודה בעולם של 3%= לתנודה של 0.7%
    ליאון 20/06/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במעוף של ת"א...למטה ולמעלה, חודש שלם, עוד מפקיעת מאי...לא יאומן
    סגור
  • 33.
    זזה -/+ 2% ולך תנסה להבין למה ומתי (ל"ת)
    אין מה לחפש בבורסה 20/06/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    אמרנו שנחסל אלטולר שחם- ראו מניותיו:כלל ת.אלוני,בבילון
    שמוליק 20/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דלק רכב,כלכלית,ועוד - בקרוב יירד לסוף הרשימה ויחוסל כליל
    סגור
  • תהיו בשורט על מניות לפעמים זה הזדמנות קנייה טובה.
    אנו' 20/06/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבקש להעביר את השורט למניית בזק!!!!!!!!!!
    סגור
  • 31.
    אל תקנו פניקס כלכלית ורמי לוי,בבילון רק בעוד מינוס 10 (ל"ת)
    גדעון 20/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שרון וכו וכו די הבנו לא רמי לוי ולא כלום תרדו ממני די (ל"ת)
    דעון שמעוןרמי אבנר ש 20/06/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הזהרה חדשה -פניקס,רמי לוי לא חדשה ובבילון -תתרחקו זה אש (ל"ת)
    שמעון 20/06/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    הזהרתי מפלוריסטם,מזהיר מבבילון,ורמי לוי (ל"ת)
    רמי אוחיון 20/06/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 28.
    השורט ששלי ברמי לוי בי קומנקשן,דלק רכב ובבילון מפציצים (ל"ת)
    אבנר 20/06/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    אנחנו ניקרע לכם תצורה בבילון וברמי לוי,וכלכלית-קנו לאומ (ל"ת)
    שרון 20/06/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נקרע אתכם ונאנוס אתכם ונפרק לכם את הצורה אם תפרו צו (ל"ת)
    די נמאס 20/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    סוף היום
    שמוליק 20/06/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ללא שינוי. או עליה קלה.
    סגור
  • שוב פעם טעית אבל סחטיין על הביטחון, מהמר. (ל"ת)
    ליאון 20/06/2013 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק !! אין ספק !! (ל"ת)
    ציון 20/06/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    שלא תגידו לא אמרתי לכם,כי הכל בינגו
    טומי 20/06/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזהרתי מהמנתח של סזפונסר שהתעה אתכם עם בבילון,ביולין ועוד הזהרתי אתכם מדלק רכב - יורדת,הזהרתי אתכם מכלכלית ירושלים הזהרתי אתכם המון זמן מרמי לוי, הכל בינגו.
    סגור
  • תודה על האזהרות מה היינו עושים בלעדיך! זכית במצווה! (ל"ת)
    אנו ' 20/06/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    פוט 1220
    קוקי 20/06/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום ראשון נקנתה כמות מסוימת של פוט 1220 ב570₪ ליחידה קצת סבלנות וקריאה נכונה של השוק כשהמצב חרא ושחיקה של הפוטים בשבועיים האחרונים זה היה כל כך ברור למי שעוקב באדיקות שהפוטים יתנו כסף פשוט צריך לעקוב טוב לאורך החודש ולתפוס תנקודה הנכונה להכנס! הפוט 1220 נמכר הבוקר ב1200₪ ליחידה! בהצלחה לכולם והשקעה נבונה!
    סגור
  • 23.
    מיליונר תחזור אלי (ל"ת)
    המחשב 20/06/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היי חזרתי -האם יש שינוי בהערכות? (ל"ת)
    מיליונים 20/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנס
    המחשב 20/06/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעוף בלונג במידה ואתה רוכש אופציות תרשום לי כל צעד אשתדל לעזור . העולם יצא לשורט לא יבצע את הקריסות במהירות במידה ויראה בנסדק3385 יחזור לעליות במהירות
    סגור
  • אני בקסם שורט בלבד .- יש לי סבלנות לעלייה (ל"ת)
    תודה 20/06/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    ידידי הגימלאים לממש
    בבר 70 שנה בבורסה 20/06/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מצטער שאיחרתי, לקח לי זמן למכור הרבה סחורה היום. ממליץ לממש מעל לחמישים אחוז. שבוע הבא פקיעה ולא כדאי להישאר עם סחורה יותר מידי.
    סגור
  • לבבר מה יעשו הלא גימלאים? למה האפליה ? (ל"ת)
    אנו' 20/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עקבתי אחרי הודעותיך קנית בשערים די גבוהים וגם כאשר
    אנו' 20/06/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קסם שורט היתה פי 3 בשביל 4% רווח היה שווה? בינתיים מניות עלו יותר ואפשר היה לעשות סיבובים על מניות שונות ולהרויח פי 3. !!!!! מאשר השקעה בקסם.
    סגור
  • השוק לא ירגע מהר. (ל"ת)
    לא עשית בשכל 20/06/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ממש אנחנו פוחדים . ממש הפסדנו בגללך . הכנתי את הממחטה (ל"ת)
    16 - 19 אותו אחד 20/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    תמיכה חזקה ב1214
    שימו לב 20/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומכאן רק עליות, זה ברור.... סוף סוף יש הזדמנות לעשות קצת כסף, מי שמהסס מפספס
    סגור
  • לממש כן אבל...
    קוקי 20/06/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד חכם לממש ברווח ולא להתפג׳ען... ולחכות בסבלנות ובחכמה לכניסה הבאה לשוק(אופציות כמובן) הערכה שלי הירידות ימשכו ביום ראשון והכיוון של המעוף ל1180.
    סגור
  • 19.
    עבודת בבילון תביא לכם הפסדי עתק.לא לגעת (ל"ת)
    ערן 20/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    שמתי 20K בפרוטליקס
    אכלתי אותה??? 20/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכיוון?
    סגור
  • 17.
    אך תקעו אתכם עם הדיבדנד בבילון ורק יורדת-גם רמי לוי זבל (ל"ת)
    איתן 20/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    אמרתי לכם לא בבילון ולא רמי לוי,ולא דלק רכב.לא כלכלית (ל"ת)
    מוטי 20/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    מלאנוקס
    מלאנ 20/06/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך הכסף מה עושים נחכה ל 70 דולר? אולי ימכרו את החברה לאינטל בזמנו וולדמן לא רצה למכור ב150 דולר מה עושיםםםםםם
    סגור
  • 14.
    מזמן לא כתבתם "משילה". סחתיין.
    אנונימי 20/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משיל משילה משילים משילות מעיב מעיבה מעיבים מעיבות משאללה !!!
    סגור
  • 13.
    כל מניות הבנקים ירדו בקרוב 10% לפחות11111111111111 (ל"ת)
    מניות הבנקים 20/06/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    הבורסה עצרה בירידות של 0.8%
    שמואל 20/06/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחירים התאימו עצמם למחירים בארה"ב עליית שער הדולר וירידות המחירים בשוק הביאו פערי ארביטראז לרמת אפס המשך ההתפתחיויות עד סוף היום לא צפויים שינויים מהותיים. לקראת סוף היום נראה את ההשפעה האמיתית של השווקים באסי ובאירופה על השוק בארה"ב החוזים בארה"ב אינם משקפים דבר לדעתי לכל מי שיש הזדמנות לממש כדאי לברוח לפני שיהיה מאוחר. המשך המגמה השלילית בכל השווקים עלול להתגבר טרם חזיתם בהשלכות של משברפיננסי מטלטל. תשומת ליבכם לתעודת חסר בניהול קסם שורט תא 100 פי 3 עושה השוק נעלם בצד ההיצע זה משקף מחסור בתעודות שיוביל לעליה משמעותית בערכם אם השוק ימשיך בנפילות. צריך להדגיש לתעודה חסרונות במצס של דשדוש מחירים אך היא עדיפה על רכישת פוטים או מכירת קולים.
    סגור
  • לשמואל - תעודת הסל בחסר עברה "תספורת" היא פי 2 ולא 3! (ל"ת)
    אנו' 20/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מזור
    יודע דבר 20/06/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אױרי שעשתה קרוב ל-400 אחוז בשנה מותר לה קצת להתממש..אבל שימו לב..מזור לפני פריצה ושושה איסוף ולנצל את המימוש הקל שיהיה היום ולקנות..לגזור ולשמור
    סגור
  • 10.
    פרוטליקס?לא הייתה אמורה לסיים בעליות חזקות???
    מודאגת מאוד 20/06/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתמול דובר על עסקה של מיליארד שח לערך ובמקום לסיים גבוה סיימה נמוך יומי מי יודע למה למה????
    סגור
  • במצב של ירידות כל המניות יורדות כולל מניות חלום (ל"ת)
    שמואל 20/06/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    אין לנו כאן מבוגר אחראי במדינה? הם הורסים בטימטומם
    למה? 20/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל חלקה טובה . לא יאומן איזה רמת מישכל יש פה לחברי הממשלה כולם ביחד לא מגיעים ל 120
    סגור
  • 8.
    מימושים זה הגיוני. מי שלא מוכן אליהם שלא יהיה בבורסה
    עורב. 20/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בקרוב יתחיל גל עליות נוסף, ושוב רואי השחורות יכנסו למחילותיהם. ערפל הגז פוזר, ערפל ברננקי פוזר, ואך לטובה. יהיו מימושים יום יומיים- אבל מי שאחר כך יהיה בשורט, חבל עליו. יש מניות מעולות עם תשואה מעולה במדדי השורה השניה, תחום הביומד רותח, וכל הפורום הזה עסוק בכיל וברציו. לקנות לא לקנות. חברים, תפקחו עיניים! חש געגוע לכותבים רציניים כמו סוחר חתיך, דור, אחת שמבינה, אליעזר לוי, וגם כלכלן ודחלילון. וגם אורהאמונה. חיזרו אלינו חברים, ואל תשימו לב למקלקלים. גם איציק וחברים משעשעים!
    סגור
  • מסכים איתך בקטע שהבורסה שוק משוכלל
    שמואל 20/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוק יורד מביא למחירים המאפשרים כניסה פחות מסוכנת יחד עם זאת מנסיוני בשוק מאז שנות ה 70 מימוש חד לא מסתיים כל כך מהר אין טעם להכנס הקיץ צפויים מחירי סוף העונה וכמובן כניסה לשוק הגיונית רק אחרי התיצבות
    סגור
  • אור אמונה המליצה לכם על בזן וכיל חחחחח איזה רצינות ?
    ממש כותבים רציניים 20/06/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהקשיב לעצות של אחת שמבינה ושאר חרטה ברטה אכל אותה אחת שמבינה המליצה על אינסוליין והודיעה שקנתה המניה צנחה תוך דקות עשרה אחוז אז "המבינה" הודיעה שלא קנתה רוצה עוד דוגמאות? יש כאלה שעושים כסף בשקט.
    סגור
  • בכל פעם אתם מזכירים את אותה הדוגמא. וגם: אורהאמונה
    עורב 20/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמינה בכיל, וזו זכותה. מסכים איתך על לעשות כסף בשקט. אבל מדי פעם להמליץ בפורום ולראות פירות זה לא רע.
    סגור
  • אנשים נתקעו עם כיל קנו כי חשבו שהיא תימכר אז הגיע
    כיל והתרגיל 20/06/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפיד המתאגרף שעושה סדר במדינה ויורה לכל הכיוונים בהבל פה הרס את כיל רק מעניין שמישהו ידע על כך לפני כולם כל אלה שעשו על ח"ל שורט. ידעו. יש חברת כנסת שהתחילה לברר נאלמה דום. משקיעי רציו שילמו לביבי בבחירות. משקיעי כיל וח"ל ישלמו ללפיד בבחירות. ביבי לפיד וסילבי פחדנים ותו לא אז שישבו באופוזיציה או שיעלמו לנו מהנוף . הם אנשי חבלה ולא אנשי כלכלה.
    סגור
  • הבנתך בשוק ההון משעשעת הכי הרבה
    חחחחחחחח 20/06/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תסתכל קצת מעל הפופיק השוק ב ק ר י ס ה !!! יום של שמש לא מבשר את בוא האביב המגמה ל מ ט ה !!!!!!!!!!
    סגור
  • אז יאללה כנס לשורטים, ואל תצטער (ל"ת)
    עורב 20/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    לפיד ביבי וסילבן הוכיחו שהם חבורת פחדנים.
    מניות הגז 20/06/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עשו ועדה שילמו לה הרבה כסף ובסוף הם מתגלים כיותר חכמים מהוועדה. ברור שההחלטה שלהם היא רק פופוליסטית ואינה לטובת אף אחד. ההזויים שרוצים לקבור את הגז ל 30 שנה אולי לא יחיו עוד שנה.יש לנו אוייבים עם נשק כימי ואטומי. מה זה הקשקוש הזה. לפיד הרס את הכלכלה עוד יותר כיל נהרסה בגללו
    סגור
  • 6.
    השוק שלנו מת - מוכר הכל היום ויפה שעה אחת קודם
    עמית 20/06/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    במשך ימיים בנסדק עלה יפה, אצלנו לא זז. אתמול היה מימוש וכאן שוב יורד. השוק שלנו גמור גמור. אין כאן שום פעילות של זרים או של משקיעים. הכול מנוהל ע"י בתי השקעות שמשחקים כפי שהם רוצים. שוק זבל....
    סגור
  • 5.
    עליכם גם 40 אחוז זה פצצה לחברות הגז
    חברים שלא יעבדו 20/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הם רק עושים רוח בתוך ליבם הם מרוצים מאד הם ירויחו מיליארדים וגם אנחנו
    סגור
  • חברות הגז בעזרת שלי וחבורת הפחדנים של הממשלה
    מניות הגז בלוף 20/06/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ירויחו הרבה פחות הכמות משמעותית
    סגור
  • 4.
    נכנס ללונג על הבוקר בכל הכוח (ל"ת)
    GAL 20/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בהצלחה
    שמואל 20/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שלא תשבור את הראש
    סגור
  • 3.
    למעלה לשער 80 תחת הלחץ (ל"ת)
    ורציו טטוס 20/06/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • לא 80 ולא בטיח תפסיק מקסימום 8 אחוז (ל"ת)
    עוזי 20/06/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אנחנו לא מפחדים
    עילוי ירוק 20/06/2013 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם יום חמישי שעבר הפחידו אותנו מירידות וקריסות. להזכיר לכם התחיל ונגע ב 1212 וסיים בגבוה יומי 1222. היום לא נרד חצי מיזה ואם ירד קצת רב היום יעלו חזרה כי השוק יודע שאסור להתעסק עם פישר.
    סגור
  • אל תפחדו הפראירים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    שמואל 20/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • המזל של פישר שהוא לא פוטר כמו ברננקי בבושה גדולה