עמית סגל בפייסבוק: "השידור מוועדת הכספים הוחשך וזה מה שהפסדתם"

הכתב הפוליטי תאר מה קרה קצת לפני ההצבעה המכריעה על החוק למלחמה בריכוזיות ולא שודר: "את ששת הלוביסטים של שרי אריסון ושות' יושבים על כל ח״כ; את שיחות השכנוע לחברי הוועדה שיבואו לקראת הטייקונים"
בניין כנסת ישראל, צילום: Getty images Israel
"דבר מוזר קרה אתמול בוועדת הכספים", כך כתב לפני כשעתיים עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2 בעמוד הפייסבוק שלו ותיאר את המקרה הבא, "קצת לפני ההצבעה המכריעה על החוק למלחמה בריכוזיות, הופסק השידור הישיר הקבוע מהוועדה באתר האינטרנט של הכנסת".

"ניגשתי אל עובד הכנסת שמופקד על הצילום, ויושב לימינו של היו״ר ניסן סלומיאנסקי, ואמרתי לו שכדאי שיתקנו את התקלה. ואז הוא סיפר לי לפי תומו שזו לא תקלה, אלא ״הוראה מגבוה״ לא לשדר את הדיון. כמה מוזר".

סגל המשיך, "אז רק שתדעו מה הפסדתם בגלל החשכת המסך: את ששת הלוביסטים של שרי אריסון ושות' יושבים על כל ח״כ; את שיחות השכנוע לחברי הוועדה שיבואו לקראת הטייקונים; את מסע הלחצים האגרסיבי של עוזרת רה״מ על חברי הליכוד שהעזו לדרוש פירוק מהיר יותר של פירמידות השליטה במשק; את הדלת ליד ועדת הכספים שאליה הוכנסו חכים סוררים בזה אחר זה כדי ליישר אותם".

סגל סיכם, "רק הייתה חסרה שקופית: שידורינו יתחדשו כשהסוסים יברחו מהאורווה".

לפני כשעה כתב סגל ססטוס נוסף בפייסבוק ובו נכתב כי "מהכנסת מיהרו להגיב על הסטטוס הקודם, ואמרו שמדובר בעניין טכני ולא בניסיון הסתרה. אולי הגיע הזמן לקבוע כלל: כל הוועדות משודרות, בלי יוצא מן הכלל. דעתכם?".

תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    הטייקונים יאמרו לך אתה זוכר את שאמה?
    הסתבכת סגל 19/06/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הוא? עוד מעט תשאל השאלה איפה הבחור החמוד הזה עם הכיפה שהיה משדר גם מהכנסת וגם מערוץ 2? התשובה תהיה:היה ולא יהייה יותר.חבל סגל.
    סגור
  • 12.
    גנבים מושחתים נבלות כל מה שתאמרו על חברי הכנסת נכון (ל"ת)
    אלון 19/06/2013 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    זבל של פוליטיקאים מושחתים להוציא את הלוביסטים מהחוק (ל"ת)
    תום 19/06/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    ככה העבירו אישור הקמת תחנת כוח בבאר טוביה ופאק התושבים (ל"ת)
    תום 19/06/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    אירן זה כאן (ל"ת)
    גיא 19/06/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    עמית סגל - כל הכבוד על האומץ !! וסחטן על היושרה. (ל"ת)
    אבי 19/06/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    רציתם ביבי -קיבלתם זיבי
    חחח 19/06/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עם של מזוכיסטים
    סגור
  • 6.
    בקצב הזה
    כ 19/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משפטי שדה ייקרו בקרוב... זאת על פי ההסטוריה . העם לא ייסבול יותר את מעשי השחיתות האלה והזלזול הבוטה באזרחים. לא רוצה לתת תרחיש לא נעים...ולא להסיט כמובן ... אבל בד'כ כשהעם משתגע ..הוא מוציא את כל המושחתים למינהם מהבתים ותולה אותה בכיכר העיר. ונגד זעם של עם אי אפשר לעשות מהום.
    סגור
  • 5.
    להעמיד לדין את
    לל 19/06/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הלוביסטים- שרי אריסון,כל מי שמעורב במה שנעשה . כולם לדין !!!!! לכלוא אותם לחמש שנים בכלא!!!!!! די נמאססססססססססססססססססססססססססססססססס נמאסססססססססססססססססססססססססס
    סגור
  • 4.
    איזו מדינה מושחתת
    לא ייאמן 19/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי הופך את המדינה הזאת לדיקטטורה פאשיסטית , נגד הציבור. מי בחר בו מי?????? אלוהים שיישמור עלינו ממנו ומחבריו רק בתקופה שלו אנשים ציתו את עצמם רק בתקופתו חצי מליון יצאו לרחובות......הוא יבוא עלינו חורבן חברתי וכלכלי..גמר אותנו. איך אפשר לבחור בו..תראו איזו שיטות..החשכת דיון בוועדת כספים....זה שנתן את ההוראה מגבוה -להכניס אותו לכלא....אנחנו הציבור דורשים זאת,אנחנו העם ואנחנו נחליט ולא אף אחד אחר.
    סגור
  • 3.
    עמית סגל - כל השמירה של הדמוקרטיה, תותח! (ל"ת)
    אלון 19/06/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    נסו לדמיין מה עוד מסתירים מאיתנו... יאלה שיגנבו