יחימוביץ': "ההחלטה על ייצוא הגז - שוד הציבור בישראל, נלך לבג"צ"

יו"ר האופוזיה תוקפת בחריפות את החלטת הממשלה בראשות נתניהו לייצא 40% ממצאי הגז הישראלי "זו חבלה בהזדמנות המופלאה שניתנה לישראל"
שלי יחימוביץ'
יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ' , מיהרה להגיב היום (ד') למסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו , שר האוצר, יאיר לפיד ושר האנרגיה, סילבן שלום, "חזינו במיצג מביש של כניעה ללחצים אדירים של ענקי הגז, במסווה קלוש של החלטה מקצועית. במחטף, ובמהירות שאין לה כל הצדקה כאשר מדובר בהחלטה הגוזרת את עתיד הילדים שלנו."

יחימוביץ' המשיכה ותקפה את ההחלטה לאשר היקף ייצוא של 40% ממאגרי הגז הישראלי, "ארבעה אנשים מבוססים ועשירים קבלו החלטה אשר תפגע ברוב המכריע של אזרחי מדינת ישראל. ההחלטה הבהולה לאפשר יצוא גז בשיעור עצום של 40% כובלת את המדינה לנצח, ומונעת למפרע כל אפשרות לשינוי בעתיד של החוזים שייחתמו."

"זו חבלה בהזדמנות המופלאה שניתנה לישראל. אוצרות הגז השייכים לכל אזרחי המדינה יכלו לאפשר למדינה עצמאות אנרגטית, הוזלה דרמטית של אנרגיה ומים, פיתוח של תעשיות חדשות, תרומה אדירה לאיכות הסביבה, שגשוג חברתי והעצמה ניכרת של ביטחון המדינה."

"אם ויתור מראש על 40% מעתודות הגז של ישראל הוא ביטוי לקשב של נתניהו ולפיד להתנגדות של הציבור ליצוא, כי אז לא נותר אלא להסיק שקודם לכן התכוונה חבורה זו להפקיר לזרים את כל אוצרות הגז של המדינה.
החלטה זו נעשתה מבלי שיהיה בידיהם ולו שמץ של מידע מדויק בדבר צרכי המשק האמיתיים בעתיד ועתודות הגז הקיימות, מלבד המסקנות הרשלניות של ועדת צמח".

"לפיד כתב במו ידיו כי מסקנות ועדת צמח על יצוא הגז הן שגויות"

"גם התיאורים בדבר המיסים שיזרמו לקופת המדינה הם מופרזים ואף שקריים. נתניהו אינו מספר שגם אם יחידות האנרגיה יימכרו בסכומים גבוהים לגורמים זרים – המס שישלמו טייקוני הגז יהיה תמיד על פי התעריף שלפיו הם ימכרו את הגז בארץ, כשכל רווחי הפער מהמכירה לזרים יזרמו לכיסיהם של הטייקונים, ולא לקופת המדינה".

עוצמת התרמית נחשפת במיוחד נוכח העובדה ששר האוצר לפיד מינה השבוע ברעש רב את "ששינסקי 2" לבחינת שיעור התמלוגים הנמוכים עד גיחוך המשולמים כעת על אוצרות הטבע האחרים. ועדה זו תגיש את מסקנותיה הראשוניות בלבד בעוד שנה תמימה, וזאת עוד לפני הליכי חקיקה ממושכים".

"מזעזע עד כמה שככל שהדבר נוגע במיסוי חיוני ונדרש של קומץ בעלי הון, יש ללפיד ונתניהו סבלנות וזמן אין סופיים, זאת שעה שהחלטה דרמטית פי כמה וכמה ואדירה פי כמה וכמה מבחינת היקפה הכספיים – מתקבלת במחשכים, בחוסר שקיפות ובמחטף חסר תקדים".

יו"ר האופוזיציה הודיעה כי החלטה זו לא תעבור בלא קרב ויש בכוונתה לסכל אותה בכל דרך. יחימוביץ', ח"כ רובי ריבלין מהליכוד, ח"כ משה גפני מיהדות התורה ויו"ר ועדת הכלכלה ח"כ אבישי ברוורמן – מתכוונים לעתור לבג"ץ נגד ההחלטה, יחד עם ארגונים מובילים נוספים. בעתירה יתבעו החכים והארגונים כי בג"ץ יפסול את ההליך שבו התקבלה ההחלטה ויחייב את הממשלה להעביר את ההכרעה למסלול חקיקה מוסדר, יסודי ושקוף לציבור באותו אופן שבו התקבלו וחוקקו מסקנות ועדת ששינסקי".

יחימוביץ' מוסיפה, "בשולי הדברים אציין כי ייתכן שהציבור כבר התרגל לכך ששר האוצר לפיד מוליך שולל שוב ושוב את הציבור שבחר בו ומפר בבוטות התחייבויות מפורשות. לפיד כתב במו ידיו כי "מסקנות ועדת צמח על יצוא הגז הן שגויות, ועתודות הגז צריכות להיות מופנות לטובת אזרחי ישראל, לא לייצוא יקר שמשרת רק כמה טייקונים". לפיד חזר על הבטחה זו שוב ושוב ואף שריו הצטרפו אליה. כעת באופן אופייני הוא מפר את הבטחתו, שוב, בלי היסוס – אבל מי סופר".
תגובות לכתבה(53):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    שלי בלי יצוא לא יהיה פיתוח - מה לא ברור ? (ל"ת)
    HO 20/06/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    השארת הגז בארץ היא חרב פיפיות.ליויתן לא יפותח
    טלטל 20/06/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ולא תהיה אקספלורציה !!! גז בישראל יגרום להעסקת עשרות אלפי עובדים בתעשיה נלווית שמושתת על הגז.ותביא משקיעים לפתח הנושא בישראל.
    סגור
  • 43.
    שלי איפה היית שחילקו היגיון ושכל
    ברוך 20/06/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני לא מבין עד היום איך. את עומדת בראשות המפלגה ועוד מעבירה ביקורת אם רשע וטימטום בכנסת היה מקצוע היית בוודאי אשה עשירה אני מאמין שבבחירות הבאות הציבור למד מי את ובראשותך יקבל 5 מנדטים בקושי
    סגור
  • 42.
    תעשי סדר בנמל אשדוד אם כל הגז ישאר גם לא יהיו הוזלות
    איתן 20/06/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחשמל
    סגור
  • 41.
    לשלי: השודד האמיתי זה אוליגרך חסן שלכם מנמל אשדוד
    יעקב 20/06/2013 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתונאית שלי יחימוביץ מתבקשת להכין כתבת תחקיר איך חסן אחד המקושר להסתדרות מנסה להיות אוליגרך על חשבון נמל אשדוד ומשאבי המדינה.
    סגור
  • 40.
    את הורסת את המפלגה
    מערכניק בנשמע 20/06/2013 07:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פיכס פיכס םיכס, פעם ראשונה של בחרתי במפלגת העבודה כשאני היום בין 63. בגלל הפופוליזם שלך המפלגה לא צלחה למרות שבהתחלת הדרך נבאו גדולות אבל כשהבינו מי יושב ראש הםפלגה ואך היה מנווטט את הספינה, אנשים פשוט לקחו צעד אחורה... את צררה צרורה למפלגה וכול עוד את שם אין שום סיכוי שאני אבחר לעבודה...פיכס
    סגור
  • 39.
    יחימוביץ טפשה - את מזיקה למדינה ולאזרחיה. (ל"ת)
    עזרא 20/06/2013 07:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    לייצא גז ואלוהים גדול.....שלי את קשקשנית (ל"ת)
    פטריוט 20/06/2013 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    תועלת אמיתית
    הון שלטון 20/06/2013 00:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שלבעלי ההון יש אינטרס לייצא את הגז ול"בזבז" את המשאבים אבל בשורה התחתונה המדינה תקבל הכנסות גבוהות מהייצוא - את הכספים האלו תוכל להשקיע בפיתוח של ייצור אנרגיה סולארית,רוח גרעינית וגם החברות שירוויח ומהייצאו ימשיכו להשקיע בחיפושים של מאגרי גז נוספים. אז תשובה ירוויח עוד מילארדים. בלי הכספים שסיכן לבצע חיפושים לא היו יודעים לעולם שיש גז. במקום ללכת לבג"ץ ולבזבז זמן יקר צריך לדאוג שאכן המדינה תקבל נתח גדול מספיק מייצוא הגז. ושכספים אלו אכן יושקעו בפיתוח של יצירת אנרגיה - אנרגיה סולארית/גרעינית/רוח כך שכשיגימר המאגר יהיו תחליפים יש 20 שנה ויותר לדאוג לטפל בזה. במדינת ישראת עם כמות ימי השמש בקלות ניתן היה לייצר ולפתח טכנולוגיה לניצול יעיל של אנרגיית השמש
    סגור
  • 36.
    פרס,עמיר,ברק,דליה-היו אחריאים-עשי ולא דיבור
    דוד-ים 19/06/2013 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    . אני ימנאי-התפקדתי בשנות-80-בסיניפ מ,אדום ישראל קץ וכשריאל-מאוחר יותר עבדו אצל שרון 2.לא פעם צעקתי כן לתת הטבות לכל חברה-יחפרו כל פינה עד שימצאו-כי אסור לנו תלות לאחרים במיוחד ש האי שלנו מאוים בכרישים אכזריים 3,כן אני זה לפני-3-שנים צעקתי אמרתי לזוזו גונבים מיבשים לנו את ים-המלח- 4.ועכשיו תורכיה,קפריסין,לבנון,נובחים על השקעה גדולה-כמו הזאבים רוצים נתח מפרה שכה טרחנו,התרוששנו לתפוסו --------------- אסור שנינהג כמו דג מת--כמו שמשתוללים אותם פושעי מרץ-נטולי אחריואת אשר מצידם לא רק גז גם מדינה יעלם מידינו----ממשל חזק יעשה כל מה נדרש מגשם זה בסופ גם אנו נהינה
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    וגם רודפת צדק. כל הכבוד לך שלי היקרה שלנו. עם ישראל
    גם יפה, גם חכמה 19/06/2013 22:49
    הגב לתגובה זו
    8 7
    צריך אותך ותמשיכי במעשי הצדק והחסד הרבים שלך למען כל העניים והשכבות הבינוניות והחלשות בעם . תצליחי בהחזרת פת הלחם לפיותיהם של ילדי ישראל העניים ובביטול הגזירות הרעות של הממשלה הרעה והאכזרית הזו! ממני, בעילום שם.
    סגור
  • 34.
    קנאים, טיפשים, אינטרסנטים ורעים בעולם ! דווקא שלי טובה
    כידוע, יש גם אנשים 19/06/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    17 5
    מאד,פיקחית וחכמה. היא אישה אמיתית ,נאה וגם מקסימה. אישה שאינה נרתעת מלומר את האמת לטובת הציבור. היא משתדלת תמיד לעזור לציבור המקופחים, העניים והמסכנים למיניהם. לו היתה נבחרת כראש הממשלה, העם היה מרוויח בגדול את אחת מהנשים המצויינות, הנהדרות והמקסימות שיש לנו כאן במדינה. בושה וחרפה לכל המלעזינים והמשמיצנים למיניהם. בברכה, בעילום שם.
    סגור
  • 33.
    שלי עוד 25 שנה אף אחד לא ישתמש בגאז - אנרגיה אלטרנטיבית
    בחיי שהיא סתומה 19/06/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    8 13
    צריך לנצל כל עוד אפשר למכור מה גם שיש עוד הרבה מאוד פוטנציאל לגאז בים. ומעבר לזה כמה שאני שונא את תשובה - ואני שונא אותו כי פגע בי באופן אישי - עדין הם השקיעו מליוני דולרים- הימרו למעשה ומצאו את הגאז הזה - מה זה הבולשביזים הזה? הכל מולאם? איפה אנחנו חיים ברוסיה של לפני 100 שנה? ואני חייב לציין שלא אבנר ולא דלק קידוחים הביאו את הכסף לקידוחים מהלוואות זה הכל כסף פרטי אז מה העניין?
    סגור
  • 32.
    שלי הגיבה
    המלשין 19/06/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    3 14
    היא הגיבה בתור "אחד"מספר 24......ששששש לא היתי כאן
    סגור
  • 31.
    המשמיצנים והמנבלים פיהם לשווא - בושו והיכלמו לכם ! זה
    לכל המגדפים הדפרים, 19/06/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    16 6
    אינו הוגן ולא פר לדבר סרה על אישה מקסימה, נהדרת וחמודה כמו שלי. כנראה שמקנאים בה על השכלתה הרחבה, אישיותה המקסימה וחכמת חייה. יש לצערינו אנשים רעים ואינטרסנטים שאוהבים לדבר לשון הרע, ואינם מבינים כי הם למעשה פוגעים אך ורק בעצמם ! " מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב, נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה, סור מרע ועשה טוב בקש שלום ורדפהו ". ממני, בעילום שם.
    סגור
  • תגיד ישבת היום בשמש בלי כובע וזה דפק לך את המוח (ל"ת)
    קרם שיזוף 19/06/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • שומר מצרת נפשו. (ל"ת)
    שומר פיו ולשונו 19/06/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 30.
    יזרוק אותה מכל המדרגות (ל"ת)
    השופט 19/06/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    4 15
    סגור
  • 29.
    הלאה הקומוניזם !!!
    צאמפ 19/06/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    3 15
    שלי יחימוביץ החליטטה להחזיר את הקומוניזם !!! אפילו ברוסיה מולדת הקומוניזם הוא כא כבר לא קיים באם חברות הגז הפט היו יודעות מראש שזה מה שעתיד לקרות רגולציה לא נורמלית וחוקים רטרואקטיבים חוזים והסכמים של הממשלה שלא מכובדים אזי אף חברה בארץ וכפי שרואים אף חברה בעולם לא תגיע לקדוח כאן !!! ואני מרוה שהגברת יחימוביץ תגיש את הבג"צ ותחטוף מיליון שקל קנס !!!
    סגור
  • 28.
    רעה מאוד איכס
    כמה שהיא רעה 19/06/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    7 15
    רק הכסא מעניין אותה ושתשרף המדינה הכלכלה וההכנסות.
    סגור
  • 27.
    היא פסיכית לא נורמלית (ל"ת)
    ייצוא 60 אחוז 19/06/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    5 15
    סגור
  • 26.
    הגז שלי.
    רפי אלעזר 19/06/2013 20:20
    הגב לתגובה זו
    2 16
    שלי בבגץ תבקשי לעצור את ורטהיימר ולא לייצא תרופות של טבע כדי שישאר לנו מספיק .להחזיר את WEIZ
    סגור
  • 25.
    אל תדאגו מגיבים עלובים, בגץ יעצור את הביזה הזו (ל"ת)
    עוד אחד 19/06/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    15 10
    סגור
  • 24.
    כל מגיבי ביזפורטל העלובים , כנסו
    אחד 19/06/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    16 7
    מגיבים עלובים, מבחינתכם למכור את עתיד המדינה רק כדי שהמניות שלכם יעלו. או אתם בעצם חבורה של טוקבקיסטים קטנים מטעם שודדי הגז.
    סגור
  • תקטין יצוא ואין פיתוח מאגר...לא מסובך להבנה יא טמבל (ל"ת)
    יעקב 20/06/2013 02:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן אני שודד גז . שודד בלוני גז מחצרות ומייצא 40% לחו"ל (ל"ת)
    הפיראט האדום 19/06/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 23.
    תקראו תגובה 12 מתאים לשלי חחחחחחח
    זאב 19/06/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    4 14
    כל הכבוד גאה בכה
    סגור
  • 22.
    ממתי יחימוביץ מבינה בגז??
    משה ר 19/06/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    5 17
    העיקר לצעוק..... לא צריך להיתיחס , על כל דבר היא נזעקת, גם שלא מבינה דבר בנושא!!!!
    סגור
  • 21.
    כך זה שברברנית רדיו במקום ללמוד לבשל במטבח, הפכה לראש ה
    pan 19/06/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    3 16
    מי שלא יודע, שלא יודע - לעולמין ישאר בטיפשות ניצחית
    סגור
  • 20.
    מה בג"ץ מי בג"ץ זו ממשלה חוקית לא?
    מוטי 19/06/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    6 13
    מה שייך פה בג"ץ.
    סגור
  • 19.
    שלי אסון
    מפאי ניק 19/06/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    15 15
    שלי היא אסון למפלגת העבודה..אני בשורשים שלי מפאיניק ואני לא זוכר מנהיג במפלגה שהיה כל כך שלילי וכל כך אנטי בכל נושא כמו שלי....נכון שהיא באה מהתקשורת..אבל זה לא מכשיר אותה להיות דמגוגית בלתי נלאית כשהיא חושבת שהלשון שלה היא אוצר שנתברכה בו מפלגת העבודה....אבל מישהו צריך להעיר לה שחיים ומות ביד הלשון וחיים היא לא תביא למפלגת העבודה...וחבל
    סגור
  • 18.
    שלי די כבר ,צאי מהטירוף שאחז בך ומהאופססיה של הגז. (ל"ת)
    הטירוף 19/06/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
    22 18
    סגור
  • 17.
    שלי גם אני אומר לך אם תמשכי כך אז בבחירות הבאות
    קיבוצניק 19/06/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    11 12
    אין מפלגת עבודה היא פשוט תעלם.
    סגור
  • 16.
    התגובות הברוטאליות בעוצמה מדהימה מראות בדיוק
    אייל 19/06/2013 17:31
    הגב לתגובה זו
    15 11
    עד כמה שלי דורכת על היבלת של בעלי ההון/שלטון במדינה. שימו לב, חבורת עבריינים ברוטאלית מנהלת את העיניינים.
    סגור
  • מסכים איתך לחלוטין. סתם משמיצים פה אישה מקסימה, חכמה,
    בעילום שם 19/06/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ישרה והגונה שאינה נרתעת מלומר את האמת בפרצוף לאנשים רעים שהרסו והורסים פה את הכלכלה ובמיוחד את השכבות החלשות והעניות ומעמד הביניים. תתביישו והיכלמו לכם כל המשמיצנים למיניהם !
    סגור
  • 15.
    כבר קשה לי לשמוע את השטויות שלה
    משקיע ישראלי 19/06/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    12 15
    זה פשוט מדהים כמה ההבנה שלה לוקה בחסר...
    סגור
  • 14.
    החלטה מקובלת ומאוזנת ויש תיקווה שבעתיד ימצאו עוד גז אז
    אזרח 19/06/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    9 11
    אפשרות של הגדלת אחוז הגז ליצוא
    סגור
  • 13.
    איפו כל מפלגת העבודה הלכו לאיבוד
    אבנר 19/06/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    10 16
    שלי גמרה על מפלגת העבודה
    סגור
  • 12.
    תרדי ממני ליךי לעזאזל כבר נמאס ממך שלי תרידילי (ל"ת)
    יוסי 19/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    50 27
    סגור
  • 11.
    חייביםלעשות טובה לשלי
    אזרח הגון 19/06/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    14 18
    בשם הצדק החברתי...בשם ההגינות..היימצא מי שיעשה טובה לשלי וייתן לה סוף סוףך איזו אורגזמה טובה ותניח לנפשנו?? די..די..נמאסת....את נולדת בסימן לא ומביאה רק מזל רע למדינה
    סגור
  • 10.
    לשלי, ללא בעלי הון לא היו מוצאים פה גז בכלל
    דג זהב 19/06/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    23 20
    ענקי הגז כפי שאת קוראת להם הם אלו שהשקיעו ומצאו כשאף אחד לא האמין שיש כאן משהו. עם פוליטיקאים כמוך אף אחד לא ישקיע בישראל יותר נחזור ליצוא תפוזים
    סגור
  • 9.
    שלי נמאסת
    אזרח 19/06/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    19 22
    על דבריך נאמר "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" . כן שלי , באו לפה חברות, אנשי עסקים ומשקיעים והצליחו. אוי כמה זה כואב לך... אם לא היזמות שלהם לא היה פה גז אבל לך זה לא מזיז
    סגור
  • 8.
    את מעייפת
    יו-יו 19/06/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    16 20
    לו זה היה תלוי בך, בחיים לא היינו מוצאים את הגז. 40% מהגז לא מחולק חינם, הם נמכרים וכסף ממיסוי יזרום למדינה. זה גם יעסיק כמה אלפי עובדים שיתפרנסו מהענף החדש. חלק משמעותי ממניות הגז מוחזק ע"י קרנות הפנסיה אז די לבלבל את המוח שהכל הולך לטייקונים. טייקונים הם לא אויבי העם. או שיש לך משהוא רע להגיד על מוכרי וייז ועל ורטהיימר
    סגור
  • 7.
    מדהים כמה יחימוביץ' טפשה, או חושבת שהעם טיפש.
    זיו 19/06/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    18 19
    איזה חוסר הבנה בסיסי יש לה. היא מוכנה להמר על עתיד המדינה ועתיד ילדינו שמחיר הגז ישאר גבוה גם בעוד 30 שנה. ואם לא גברת יחימוביץ'? אז הכל ילך לפח.
    סגור
  • מחיר הגז רק יעלה! שכן עתודות הנפט הולכות ונגמרות (ל"ת)
    דבע 20/06/2013 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    גב' שלי שמה לה מטרה להרוס את החברה היחידה שעוד
    תמלוגים 19/06/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    12 15
    מרויחה פה. לידיעתך כיל משלמת הרבה כסף למדינה תפסיקי לחבל כבר
    סגור
  • 5.
    אנחנו כבר יודעים מי הוא התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    לפיד 19/06/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בבחירות הבאות הוא יראה את הדלת וגם את נמאסתם
    סגור
  • 4.
    תמונה של שלי מלפני 25 שנה...
    ביזפורטל לעדכן 19/06/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    16 13
    רואה כמה השתנת (מאז שהתמונה צולמה לאיך שאת נראת היום), אולי גם העולם ישתנה עוד 25 שנה לגמרי, היה צריך לאשר לדעתי 65% ליצוא, רק בגלל פופוליזם זול ביבי התקפל.
    סגור
  • 3.
    אין שלי די!!!!!!!!!!!!!ה (ל"ת)
    הוקוס פוקוס 19/06/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    7 14
    סגור
  • 2.
    לא כל הציבור מתנגד לפחות 50% בעד
    שלי 19/06/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    12 17
    את באופוזיציה עם מיעוט חברייך כולם הבינו מי את ולא רוצים אותך בהזדמנות הראשונה קחי גם את לפיד איתך ותחזרו לקשקש בתוכניות מפגרות בטלויזיה שאנחנו משלמים עליהם ודואגים לך ולקשקשנים עלובים כמוך למשכרת עתק. די תיעלמי לנו כבר
    סגור
  • הגמור ממנו. שלי טובה, ישרה, הגונה וגם חכמה והייתי בוחר
    היא דווקא ההיפך 19/06/2013 23:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בה לראשות הממשלה לו הייתי מבוחרי מפלגתה.
    סגור
  • 1.
    לכי לעזזל (ל"ת)
    אבי 19/06/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    17 24
    סגור
  • שלי את מורקבת מסינא לאנשים עשירים , ואת סטומה