רני רהב: "התמונה של לפיד שהועלתה היום לפייסבוק היא מזעזעת - והמשטרה צריכה לעצור את מי שהעלה אותה"

תמונה של שר האוצר הועלתה היום לרשת הפייסבוק כאשר הוא בדמותו של היטלר. היחצ"ן רהב: "אנשים לא הפנימו את הרצח שהיה כאן"
 |  (23)
רני רהב, צילום: ביגי
היחצ"ן רני רהב מבקש היום ממשטרת ישראל לפתוח בחקירה מיידית לגילוי האדם העומד מאחורי ההפצה בפייסבוק של תמונת יאיר לפיד במדי הצורר הנאצי, היטלר.

רהב הגיב ברשת החברתית לתמונה כשכתב "כל המדינה הפנימה את מה שקרה כאן לפני 18 שנים, כשיצחק רבין נרצח. היו כאלה שבימים השחורים שלפני הרצח העלו תמונה של רבין מחופש להיטלר. אני מקווה שמשטרת ישראל תעצור באופן מיידי את מי שהעלה/תה את הפוסט הנורא הזה כנגד שר האוצר יאיר לפיד. אני קורא לכל אזרח ואזרח בישראל שהדמוקרטיה יקרה לו לגנות את בעל הפוסט באופן מיידי!"

רהב הוסיף כי, "התמונה הזו הגיעה מהפייסבוק של בחורה בשם Israela Levi Agron (שמסתתרת מאחורי תמונה של שחקנית אמריקאית מפורסמת). אני לא יודע אם היא יצרה אותה או רק שיתפה. אני מבקש ממשטרת ישראל לחקור את זה באופן מיידי!".

הכתבה עניינה אתכם? לחצו 'המלץ' בצד ימין מתחת לתמונה
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    עזבו אתכם
    יאיר 19/06/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמוקרטיה, אלעק. יאני כשמסיטים נגד מזרחיים ודוסים וערבים אז לא מענין אף-אחד. רק כשזה נגד לפיד. אסור שיהיה רצח כמו רבין אך לא להיסחף.
    סגור
  • 21.
    האם מר רהב הוא נבחר ציבור?! מה פתאום העיתונאים מצטטים
    אני לא מבינה 18/06/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אותו בכותרת ראשית. האם הוא משלם להם בדרך כלשהיא? כספית?! או משהו אחר?! עכשיו הוא בטח ירצה לתבוע אותי.... אמאל'ה, איזה פחד
    סגור
  • 20.
    התמונה היא הכנה
    דן 18/06/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התמונה היא הכנה לרצח הפוליטי הבא ששוב יבוא מהימין בתמיכת הרבנים ואף אחד לא ראה אף אחד לא שמע והכל קונספירציה ואחר כך לך תשלח את הילד שלך להגן על החלאות אם הייתי יכול הייתי עושה משרפות וטוחן את כל המסיתים ואת האפר שלהם מפזר בשדות.
    סגור
  • 19.
    למה נותנים כל יום במה למגעיל הזה? (ל"ת)
    דן 18/06/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 18.
    גם אני רוצה ללקק ללפיד
    הלקקן 18/06/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    11 0
    גם אני רוצה להרויח משהו מכל דבר שקורה.
    סגור
  • 17.
    ביבי שילם בהיחלשות הליכוד בגלל פגיעה במשקיעי הגז
    לפיד גמר את הקריירה 18/06/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפיד ישלם בגלל כיל וההדלפות שחוקרים אותם אלה שהתעשרו מהידיעה שכיל לא תימכר. ממשלה רעה מושחתת העם סובל ממנה ולכל הטמבלים שמאושרים מששינסקי 2 75% מכיל בידי הציבור לוקחים לכם מהפנסיה דבילים
    סגור
  • 16.
    מי אלה שמכרו ח"ל לפני שלפיד הודיע על אי מכירת כיל
    לפתוח גם בחקירה 18/06/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתמול כל הבורסה עלתה ורק ח"ל וכיל ירדו אחכ לפיד פתח את הפה וכיל התרסקה מי ידע?
    סגור
  • 15.
    להלן התרגום לרהב מהמילון לא נגענו !!
    אזרח 18/06/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רהב (ז') שחצנות, רברבנות, יהירות, התנשאות, התרברבות, עודף ביטחון עצמי, ארוגנטיות, סנוביות (פ') התרברב, התגאה, התפאר, השוויץ, השתחץ, השתחצן, התייהר, הרים את האף, התנשא, הפגין לראווה, הפגין עודף ביטחון עצמי, היה ארוגנטי; העז, הרהיב עוז, הפגין אומץ
    סגור
  • 14.
    אז מה התמונה של רני רהב גם מזעזעת ופוגענית ובלי תחפושת
    צופה 18/06/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רהב כשמו כן הוא אומנותו בפרנסה מרהב ואוויר חם ומסריח רהב להלן התרגום מהמילון לא נגענו ז') שחצנות, רברבנות, יהירות, התנשאות, התרברבות, עודף ביטחון עצמי, ארוגנטיות, סנוביות (פ') התרברב, התגאה, התפאר, השוויץ, השתחץ, השתחצן, התייהר, הרים את האף, התנשא, הפגין לראווה, הפגין עודף ביטחון עצמי, היה ארוגנטי; העז, הרהיב עוז, הפגין אומץ
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    טל 18/06/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    רהב
    אורן 18/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי אתה רני רהב נהנתן חסר תקנה אוכל על שולחנם של רוזנים ומלכים איך תוכל להבין נשמה רעבה שומן זה סמל מעמד ואתה בטופ וזה לא שיצרת משהו מיוחד לעם למדינה אתה רק פותח את הפה הגדול שלך ומגן על אנשים כמו לפיד שיבער ויתכלה
    סגור
  • 12.
    הסכנה האמיתית לדמוקרטיה
    שוקי ברלטה 18/06/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה הביטול של האפשרות למניעת ריכוזיות.מה קרה רני לא יהיה לך מה לאכול?
    סגור
  • 11.
    אתם עיוורים ?! הרהב הזה הוא בהמה מטונפת מלחך פינכה (ל"ת)
    עניו 18/06/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 10.
    למה נותנים לכלומניק הזה במה? (ל"ת)
    סתם אזרח 18/06/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 9.
    לפיד כפרה,שרה ואני אומרים לך תודה שנשכבת על הגדר בשבלנו (ל"ת)
    אחרת מה היינו עושים? 18/06/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 8.
    מהומה על לא מאומה ניראה שונה מהתיאור יותר ליצנות
    אזרח 18/06/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל ראוי שימחקו את התמונה מיפאת כבודו של השר
    סגור
  • 7.
    חקירה מי עומד מאחורי לפיד ומושך בחוטים של הבובה (ל"ת)
    מנהיג המהפכה 18/06/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 6.
    אוכל מחרבן ולא עובד ,על מי מדובר רני . (ל"ת)
    בא 18/06/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 5.
    היית צריך לייעץ ללפיד בזמן לא להיות הפראייר של נתניהו (ל"ת)
    הוא גמר את הקריירה 18/06/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 4.
    צריך לחשוב הפוך על הפוך: רני רהב כנראה "דאג" לזה (ל"ת)
    כדור הבדולח 18/06/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    צריך לחשוב הפוך על הפוך: רני רהב כנראה "דאג" לזה (ל"ת)
    כדור הבדולח 18/06/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 2.
    הפעם לשם שינוי אני מסכים עם רני רהב. (ל"ת)
    אזרח הגון 18/06/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • 1.
    שאלה לרני,מאיפה למדת לתפוס כותרות . (ל"ת)
    בא 18/06/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור