סגירה בת"א: המעו"ף הוסיף 0.3%, כיל נפלה ב-4.6%, המחזור היה גבוה

יום המסחר הראשון שהוארך בשעה הסתכם במחזור גבוה יחסית של 1.3 מיליארד שקל, חברה לישראל צללה 6.3% ברקע להעברת כתב מינוי לועדת ששינסקי שנייה, בזק זינקה בכ-5%
מגמה מעורבת, צילום: 93931715_c
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר המוארך הראשון שלה בעליות שערים תוך מחזור גבוה יחסית של 1.3 מיליארד שקל. השוק המקומי זכה לדחיפה מבורסות חו"ל כשהמדדים המובילים בוול סטריט עולים בכ-1% ובאירופה הדאקס מוסיף 1.5%. מניות כיל -0.24% כיל 1,691 -0.24% כיל בסיס:1,695 פתיחה:1,687 גבוה:1,691 נמוך:1,681 תמורה:340,733 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו חברה לישראל -0.82% חברה לישראל 74,600 -0.82% חברה לישראל בסיס:75,220 פתיחה:74,600 גבוה:74,720 נמוך:74,500 תמורה:621,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אבדו גובה והעיבו על המעו"ף לאחר הודעת האוצר בעניין מינוי לוועדת 'ששינסקי 2' . מנגד, מניית בזק -0.19% בזק 419.1 -0.19% בזק בסיס:419.9 פתיחה:417.3 גבוה:420.7 נמוך:416.6 תמורה:909,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסקה ב-5% בלי שום סיבה נראית לעין.

המעו"ף סגר בעלייה של 0.3% לרמה של 1,229 נקודות. מדד ת"א-75 עלה ב-0.94% ומדד הבנקים טיפס 0.72%. מחזור המסחר היה גבוה יחסית והסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל.

כאמור בהמשך הערב צפויים דיונים מרתוניים במשכן הכנסת לקראת ההצבעה על תקציב המדינה שצפויה להערך בשעות הקטנות של הלילה. נכון לעכשיו נראה כי התקציב יעבור בקריאה ראשונה כשחברי הקואליציה צפויים לתמוך בשלל הגזירות והקיצוצים. ידוע כי לקראת ההצבעה בקריאה שנייה ושלישית בסוף חודש יולי, צפויות כמה מהגזירות להתבטל.

המסחר בחו"ל

בשוקי העולם מחכים בדריכות רבה לפגישת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב בה צפוי הנגיד, בן ברננקי לשפוך אור על המשך דרכה של תוכנית התמריצים. המדדים המובילים בוול סטריט רושמים עליות. ה-s&p 500 מוסיף 1%, הדאו ג'ונס עולה 1.1% והנאסד"ק עולה ב-1%.

המדדים באירופה נסחרים בעליות. הדאקס הגרמני מזנק כעת ב-1.5%, הקאק הצרפתי עולה 1.8%. הפוטסי מוסיף 0.7%.

מניות במרכז

מניות כיל -0.24% כיל 1,691 -0.24% כיל בסיס:1,695 פתיחה:1,687 גבוה:1,691 נמוך:1,681 תמורה:340,733 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו חברה לישראל -0.82% חברה לישראל 74,600 -0.82% חברה לישראל בסיס:75,220 פתיחה:74,600 גבוה:74,720 נמוך:74,500 תמורה:621,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחתכו היום לאחר ששר האוצר יאיר לפיד הכריז על הקמת ועדת ששינסקי שנייה שתבחן מחדש את גובה התמלוגים והמיסוי שיוטל על חברות הנהנות מאוצרות הטבע של המדינה. בתגובה הוריד בית ההשקעות פסגות את ההמלצה על כיל וחברה לישראל.

מזור רובוטיקה -0.88% מזור רובוטיקה 10,080 -0.88% מזור רובוטיקה בסיס:10,170 פתיחה:10,100 גבוה:10,100 נמוך:10,060 תמורה:75,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין לאחר שרשמה עליות נאות בוול סטריט וכבר אתמול רשמה עליות גם בת"א שמחקו את פער הארביטראז' מיום שישי.

מניית מזרחי טפחות -0.46% מזרחי טפחות 6,893 -0.46% מזרחי טפחות בסיס:6,925 פתיחה:6,900 גבוה:6,920 נמוך:6,834 תמורה:7,988,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 2.3% לאחר שאושר מינויו של אלדד פרשר כמחליפו של אלי יונס .
תגובות לכתבה(129):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 83.
    לא להיתלהב ממחזור גבוה
    ברוך 17/06/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל זה לא יחזור היום זה היה חריג לדעתי בגלל כיל והחברה לישראל וכל מיני גופים גדולים למיניהם שקנו היום מציאות בשוק גברת לבנון השמחה שלך כניראה מוקדמת יום אחד כזה לא משקף בכלל את מה שהולך לקרות רק שינוי גדול במיסוי אולי יוביל לשינוי פשוט לא מאמינים לכם וללפיד הזגזגן הגדול זה הכל בגלל חוסר הניסיון שלו בכלכלה במילה פשוטה לפיד לא מתאים לתפקיד......נקודה
    סגור
  • בגלל זה בחרו אותו ביבי רצה לשרוף אותו
    לפיד 17/06/2013 21:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככל שהבן אדם קטן יותר ירצה להוכיח שהוא נפוליון
    סגור
  • 82.
    מחר סופר עליות !!!!! (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 17/06/2013 19:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 81.
    גם בירידות שהיו צ"ל בשבועיים האחרונים, מוחקים את
    ליאון 17/06/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולללללללם...והמדהים זה לא בשבוע הפקיעה אלא כל החודש!
    סגור
  • 80.
    לפיד היכנסת את עצמך לחרה שלא תצא ממנו לעולם
    ברוך 17/06/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כיום הציבור וכל הקופות שילמו מחיר יקר אבל היום נחרץ גורלך ממש בקרוב לפיד תיפול בגדול וכמובן שלא תקבל יותר מ5 מנדטים הציבור לא פרייר שלך ושל ששינסקי שסלל לך את הדרך שהיכשיל גם את שטייניץ אם נתניהו אתה ממש בדרך החוצה הניהול של יש עתיד כושל בגדול ברשותך אם הפיסבוק שלך יחד
    סגור
  • כיל תלמד אותו לקח יש להם דרכים (ל"ת)
    לא יעזור הכעס 17/06/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 79.
    חחח גם היום ירוק איזה כיף וארה"ב ממשיכה צפונה תענוג
    דחלילון 17/06/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ותודה לכלכלן על המלצה בארה"ב
    סגור
  • אני עוקב הוא אמר לא להיות באמריקה למה אתה מחנטרש (ל"ת)
    המחשב 17/06/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • פעם ראשונה מתחזים בשמי חבל (ל"ת)
    המחשב 17/06/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נכון הוא אמר עד סוף שנה S&P יהיה בשער 2000 והוא גם
    דחלילון 17/06/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המליץ על מניות מקדונלדס בנק אוף אמריקה קוקה קולה ופורד תבדוק ותראה הוא פוגע כמעט תמיד בול ההמלצות שלו שוות הרבה כסף
    סגור
  • טען עוד
  • בחיזוי מדד המעוף הוא דיבר על 1300 לפני הרבה חודשים כך ש
    הוא גם טעה 17/06/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלא הייתי מתייחס להמלצות שלו ברצינות אלו סתם יריות באפלה סלח לי שאני חולק עליך
    סגור
  • 78.
    המחזור היה גבוה בגלל כיל וח"ל בתוספת שעה אבודה המחזורים
    מני 17/06/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נשארו וישארו על הפנים כמו הפרצוף של לבנון.
    סגור
  • 77.
    פוקס - קניה חזקה
    עדי ר 17/06/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הדוחות טובים, המחזורים בעליה, הבעלים עם ראש על הכתפיים והעסק ממשיך לצמוח. לדעתי קניה חזקה
    סגור
  • 76.
    אחלה בורסה שבעולם פשוט לא זזה עומדת דום (ל"ת)
    צילי 17/06/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 75.
    בושה לנו מבורסה כזאת ששולטים בה נוכלים (ל"ת)
    דודו 17/06/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 74.
    בורסה מורסה
    אורי 17/06/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא עברה חצי שעה מפתיחת הבורסה בניויורק וכבר זו שלנו חטפה זפטה בפרצוף כשניו יורק עולה ביותר מאחוז אירופה עולה ביותר מאחוז ואצלינו - אותם 0.4% מצחיקים בקושי מהבוקר והמחזור כולו 800000ש"ח. נראה שהמאמצים של הנהלת הבורסה לא נושאים פרי וגם ביזפורטל בנסיון הנואל (עליות נאות) לא עוזר. לא כאן הפתרון אלא בממשלה. או שתאריכו את המסחר עד 18:30 חחחחח
    סגור
  • באו להציל את העם כנראה המצב של המדינה רע מאד אם זה
    מדינה בהפרעה 17/06/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה ואלה שיודעים ברחו מפה בזמן
    סגור
  • 73.
    אנו היקרה
    איציק והחברים 17/06/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנו מאחלים לך(לכם)רק טוב,,,אושר והצלחה בכל !
    סגור
  • 72.
    באסם דיבידנד (ל"ת)
    יאללא, ביי 17/06/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    המחזורים יעלו כדי לשמור על השער שלא יברח למטה או למעלה (ל"ת)
    המחשב 17/06/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל מה שאמרת צדקת אז!!! (מיליונים) (ל"ת)
    למחשב 17/06/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא ניתן להמשיך לכתוב ברמת תגובות חסרי ידע .
    המחשב 17/06/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות תפעל לפי ידע שתרכוש בעצמך
    סגור
  • 70.
    נמכרה אינסוליין קניתי קצת מזור קצת מפחיד (ל"ת)
    גבי 17/06/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    למה אצלנו מסתםקים ב 0.4 ? (ל"ת)
    קובי 17/06/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    אסתר שימי לב היטב מה קורה בתוספת הזמן (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה צריך לשים לב . המחזורים יעלו וזה לא אומר כלום
    המחשב 17/06/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה קיימת רק לקומץ קטן .וזה לא אף כותב או ממליץ כל שהוא
    סגור
  • 67.
    עכשיו יודעים שבארה"ב עולה יפה נו ומה הלאה? (ל"ת)
    גיל 17/06/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 66.
    מיקרומדיק הולכת לטוס לשמיים
    רונן 17/06/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאות %%%%% אם לא אלפי %%%%%
    סגור
  • 65.
    למגיב ל 44 שלנו
    איציק והחברים 17/06/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואי,,,וואי,,,,תפסת אותנו,,! כרגע גמרנו הסנדוויץ וחוזרים לשיעור חשבון עם המורה דליה,,, בפורים אנו עושים אחלה חגיגה ואני מתחפש כל שנה ל אל"מ במי"ל או לפרופסור לרפואה ומדעי המוח,,,יאללה ביי, הילדים בכיתה מחכים לי,
    סגור
  • 64.
    פסגות הזדרזה להוציא המלצה שלילית על כיל
    פסגות ממליצ ה 17/06/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ב 13.5. הוציאה פסגות המלצת מכירה לבזק בשער 410 מאז לא רק שהמשקיעים ששמעו להם הפסידו את הדיבידנד אלא שגם המניה מאז עברה את שער 500 היום!!!!! ככה צריך להתייחס לאינטרסנטים המלצות כאלה זה הזדמנות לקנות.
    סגור
  • 63.
    גם אני קניתי מזור ומורווח יפה. (ל"ת)
    עודד 17/06/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    נמכרה בריינסוויי הזבל בהפסד. ממשיך עם ההרצה במזור ברווח (ל"ת)
    מני 17/06/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 61.
    אבוג'ן
    חקלאי 17/06/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למי שעוקב , לקראת הנפקה בנאסדק. בשנה האחרונה גם מונסנטה וגם באייר רכשו את מניות החברה. הפוטנציאל אדיר.
    סגור
  • אבוג'ן
    משקיע ותיק 17/06/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן הזדמנות קניה. בהצלחה.
    סגור
  • 60.
    ממליצה על אפריקה ישראל במחיר יעד 1140 כלומר
    אי בי אי 17/06/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עוד כ 40% מהמחיר בשוק = לפי זה שווי האופציה של אפריקה הוא 200 !!!...
    סגור
  • 59.
    כיל, לפני שבוע מכרו שם במחזורים של מעל 100 מיליון ביום
    BBB 17/06/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לדעתי יש גופים שידעו לפני כולם.
    סגור
  • גם בהודעה הקודמת של לפיד שיקים ועדה מכרו קודם
    ברור שיש גופים שידעו 17/06/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עדיין חוקרים מי הדליף. ברור שלא ימצאו מי המדליף. זאת רפובליקת בננות . ממשלה חמדנית שרים טיפשים ורעים
    סגור
  • 58.
    מוכרי בבילון- המשיכו- אני אקנה. ולא אצטער. (ל"ת)
    עורב 17/06/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש דיבידנד גבוה (ל"ת)
    נכון אל תצטער 17/06/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    להזבר מהמנתח של ספונסר,הכשיל בביוליין,מכשיל בבילון,ועוד (ל"ת)
    שוקי 17/06/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    איך עבדו עךחכם בבילון-חחחח,עוד מעט גם דלק רכב. (ל"ת)
    שון מייקאלס 17/06/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    למעוף יכולת יפה לשמור על ירוק למרות כיל. סימן טוב.
    עורב 17/06/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כיל עומדת להיות המלאנוקס הבאה: יחבטו בה למוות. בסוף היא חברה מצוינת, ולכן זו יכולה להיות הזדמנות קניה אחרי כל החבטות. בינתיים המעוף יסבול, לפחות לא יאשימו את ולדמן.
    סגור
  • עשיו סוף סוף טבע תעלה (ל"ת)
    משחקי מעוף 17/06/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    המלצתי לכם להתרחק מבבילון,ואכן טסה מטה,לא לדלק רכב. (ל"ת)
    המזהיר בע"מ 17/06/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מי ימכר בהפסד כשיש דיבידנד 7% רווח? (ל"ת)
    אז אמרת להתרחק 17/06/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    לא לגעת בדלק רכב,וכלכית, רמי לוי תיקון בילבד (ל"ת)
    רמי 17/06/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    לא להבהל מהעליות בבזק
    כאן לא הימור 17/06/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בזק 550
    סגור
  • 51.
    כיל טבע כל החברות פה יורדות איך המעוף יעלה?
    המעוף יעלה? 17/06/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו לא צריכים אוייבים מבחוץ יש לנו את אלה שבפנים לאלה צריך להקדיש שיר "איך הפשפש עלה למעלה" והכוונה לשלשת נבחרי הציבור החדשים לפיד בנט שלי שחולמים על כסא וביבי שיודע שהוא כבר זקן עייף ופאסה. נאחז בכח בקרנות המזבח. הם אלה שהרסו לנו את הכלכלה ביבי שהביא לנו את פישר שניפח בועת נדלן הרס פה לצעירים ולשאר העם את החיים עכשיו כשהוא הולך לפוצץ את פרת המזומנים שלו בועת הנדלן ירצה או לא ירצה הוא דואג לתחליפים. אז עכשיו הוא מחפש את אוצרות הטבע . למה שהמדינה לא תקח בחזרה את כל העסקים האלה? מעניין כמה מקבלים שישנסקי ושאר חברי הועדה
    סגור
  • 50.
    אנו היקרה
    איציק והחברים 17/06/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתך נכונה, אבל, מדינת ישראל פועלת(לפי מספר עקרונות במדעי החברה) ע"מ למקסם הרווחים שלה, ואפילו על חשבוננו! היו מקרים כמו משבר הבנקים 83 שהמדינה נתנה כתף רחבה! תבורכי!
    סגור
  • עוד לא נאמרה המילה האחרונה . גם כיל תרצה למקסם
    אנו' 17/06/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רווחים. ואולי גם אחרי שיהיה פה"מזרח תיכון חדש" דהיינו, עריכת סדר בחברות י. בעזרתו האדיבה של פרופ' שישינסקי פתח פתח למכירת כיל ואז לא יהיו מתנגדים שהרי העניינים יהיו ברורים. יהיה מעניין.... . אפשר לנצח בקרב אבל להפסיד במלחמה.
    סגור
  • כפי שאמרתי "מצחצחים את החרבות"
    אנו' המשך 17/06/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלובס נאמר: "ששינסקי הביע דעתו באופן שפוגע בבדיקה העניינית והמקצועית.... מספיק לראות מיהם חברי הועדה שלא אחת הביעו דעתם על כיל דעתם ברורה .כאשר שופט מביע את דעתו לפני המשפט פוסלים אותו. התוצאות כבר ברורות מראש חבל על זמנה היקר של הועדה .
    סגור
  • 49.
    מיקי
    איציק והחברים 17/06/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צר לי על הפסדיכם! אנו לא ממליצים ספציפית! רק מביאים את דעתנו על מצבים שונים! בהצלחה!
    סגור
  • 48.
    יום עסל יום בסל
    co007 17/06/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 9
    היום ירוק, מחר אדום. הטמבל התמים יקנה גם היום תוך כדי עליות ומחר יתעורר ליום אדום ,שימשך עד סוף השבוע....... :-))
    סגור
  • אצלך כל הזמן בסל חחחח אתה רואה רק ירוק כבר חודשים לוזר
    דחלילון 17/06/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לך ללמוד נגד מגמה לא נלחמים הכיוון 1300
    סגור
  • 47.
    כיל במעוף והיא יורדת- חסר רק שכיל תצא מהמסחר
    המעוף ירד 17/06/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו מלאנוקס
    סגור
  • 46.
    העליות במעוף
    גאון 17/06/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ילכו ויעלו לקראת סוף המסחר.
    סגור
  • למה נראה לך ששחקני מעו"ף יסכימו? (ל"ת)
    אבי 17/06/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המעוף לא יעלה . (ל"ת)
    הפוך 17/06/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 45.
    לא נותנים למעו"ף לעבור את ה 1230 (ל"ת)
    גל 17/06/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    שאלה
    איציק והחברים 17/06/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    100 חברינו מומחים במספר תחומים:כלכלה, מתמטיקה, רפואה וחקר המוח, שפות, ספרות ושירה, מדיניות ובטחון ועוד רבים! אנו נוהגים לכתוב במדיות שונות מהמובילות בעולם! כאן, בארצנו! זה המקום היחיד ש:א)בעלי האתר לא מגיבים! ב)דברי הבל ונאצות מחברים! וחבל! באנו לטוב,,,,,,!
    סגור
  • תן שם אחד או רמז מתחום השירה? הספרות? הרפואה וחקר
    לאיציק וחברים 17/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוח? למה אתה לא מבין שההקדמות הארוכות שלכם עומדות בניגוד עז לאבחנות שלכם- שלא מחזיקות מים? צפיתם ירידות- עליות. צפיתם מכירות - קניות. תנו שם של מניה חוץ מקסם מעוף הפרייכית
    סגור
  • גלוב אקסלפ
    מיקי 17/06/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לציציק והחברים, מה לעשות עם מניה גלוב כל זמן בירידה. מה דעתכם. תודה על תשובה.
    סגור
  • 43.
    "עליות נאות" באירופה כאן מזעריות (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    למגיב ל 33 שלנו!
    איציק והחברים 17/06/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)נא לא להשפיל את הקוראים! הם אנשים בוגרים וחכמים כמונו וכמוך! הם ממש לא תמימים!(לדבריך) ב)אתה צודק בקשר לקישקוש שלנו! אנו אוהבים לעשות להטוטי לשון ושפה! ג)אם תוכיח שאי פעם המלצנו ונתנו עצות! תמתין לך מתנה מאיתנו ע"י ביתך,,,,,,מכונית פורש חדישה! אם טעית,,,תרום 10 ש, למעון לילדים בסיכון! עלה והצלח!
    סגור
  • 41.
    גלוב אקסם
    מיקי 17/06/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום, מי יכול לעזור אני בהפסד בגלוב אקסם, כל זמן יורדת, למכור , לחזק. מה לעשות?. תודה על תשובה.
    סגור
  • 40.
    אחרונה ודי
    איציק והחברים 17/06/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בדקנו וכתבנו כאן על כי"ל עוד שהייתה בשערי השיא שלה!(אנו לא מושקעים היום) זוהי אחת החברות הטובות שקיימות! אבל, המדינה רוצה את חלקה בעוגה! (בצדק או שלא) וכך ניפגעו (לצערנו) המחזיקים ועלולים להמשיך ולהיפגע בנכס האיכותי! בהצלחה!
    סגור
  • לא רק המשקיעים יפגעו . כל קרנות הפנסיה
    אנו' 17/06/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מושקעות במניה הזאת. בטווח ארוך גם העובדים . לפיד בחר ועדה שמראש דעותיה ידועות. עוד חברה טובה נעלמת מהבורסה ולא יעזרו הארכת שעות המסחר .
    סגור
  • 39.
    לא צריך להקים ועדה שישינסקי ב' כולם שם נגד כיל
    לפיד 17/06/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה רק למראית עין הועדה הזאת ההחלטה ידועה מראש משרד אוצר הזוי.
    סגור
  • 38.
    לא צריך להקים ועדה שישינסקי ב' כולם שם נגד כיל
    לפיד 17/06/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה רק למראית עין הועדה הזאת ההחלטה ידועה מראש משרד אוצר הזוי.
    סגור
  • 37.
    מי המטומטם שבחר בטמבל הזה?
    לפיד 17/06/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    8 6
    האיש חי באשליות שהוא פועל נכון ושהעם יבחר בו כראש ממשלה כולם יבעטו בו החוצה. עוד חברה נהרסה
    סגור
  • אני (ל"ת)
    מטומטם 17/06/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    לפיד שלי סילבן שחולמים להיות ראשי ממשלה וביבי הפחדן
    הבורסה והפופוליזים 17/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    12 2
    הרסו פה את הכלכלה לא יעזור להם שעות מסחר כל החברות בורחות מפה עכשיו לפיד יגרום לכיל לברוח מהבורסה פה. גב' לבנון צריכה לבכות .
    סגור
  • זה לפיד ובנט שיושבים באולימפוס ולא רואים את סבל העם ואף
    מי שהרס פה את הכלכלה 17/06/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מכבידים עליו את הסבל ! אנשים מסוג כזה אינם ראויים לשבת בממשלה וכמה שיעופו ממנה יותר מהר, כן ייטב לנו.
    סגור
  • 35.
    אחרונה
    איציק והחברים 17/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    א)בשוק בארץ מגלים בגרות ועצמאות (נכון לשעות אלו) ! ב)בתקופה הקרובה תיתגלה הקומבינה היאנקית במלוא חומרתה! רוב הנתונים המונפקים, אינם נתוני אמת ועברו הינדוס ושיפוץ,,,,,,,,!!! יום פורה ומבורך!
    סגור
  • 34.
    הארכת שעות הבורסה זה כדי שכולם ימכרו את כיל (ל"ת)
    אנונימי 17/06/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    המשך
    איציק והחברים 17/06/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    באירופה מתבצעת בשעות אלו מכירה לתוך העליות, וזאת בצורה מסיבית! לדעתנו, זה לא המוכר הגדול שציינו לאחרונה! הפעם , הרבה מוכרים שקיבלו הבוקר דף מידע חריג, על הצורך בהקטנת פוזיציית לונג מיידית!
    סגור
  • איציק חללללללאס אכלת לנו ת'ראש (ל"ת)
    איזה מחפרון אתה די! 17/06/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מעביר כאן מידע לא אחראי. אין דרך לאמת
    קורא לאיציק! 17/06/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את דבריך, וחבל שקוראים תמימים יעשו כן. אתם טובים בלקשקש, אבל הזהרו מלתת עצות.
    סגור
  • 32.
    כן פייט
    משה 17/06/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל טוב לחברה
    סגור
  • 31.
    לפי התגובות כאן רואים כמה המסחר גדל!!!! רק 15 תגובות
    הגדלת שעות המסחר 17/06/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבורסה משעממת עד מוות גסיסה איטית אבל ודאית
    סגור
  • 30.
    למה לא מראים תגובות? (ל"ת)
    גל 17/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    המשך
    איציק והחברים 17/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לדעתנו, השוק האמרקאי מיתנהג בצורה משונה לאחרונה, הוא במצב: bipolar disorder(הפרעה דו קוטבית או מאניה דיפרסיה) יום עולה ויום יורד,,,,,,!
    סגור
  • 28.
    המשך
    איציק והחברים 17/06/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הטוענים ששוק ההון הישראלי מקדים את השוק העולמי! (נכון לשעה 55 10 המעוף "רק" בפלוס 50, 0 ! וכן התשואות הנמוכות השנה!
    סגור
  • 27.
    המשך
    איציק והחברים 17/06/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א)מה פשר האופטימיות הקוסמית של האמרקאים שבאה לידי ביטוי בחוזים ההזויים! מה השתנה מאז הפסימיות והירידות ביום שישי האחרון!?
    סגור
  • 26.
    זרח - כפי שכתבתי אתמול, עלייה חזקה מאוד בימים הללו.
    יובל 17/06/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי בלבד...
    סגור
  • 25.
    תראו איך אירופה עולה אצלנו זה לא יקרה (ל"ת)
    שלי 17/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    כרגיל גם היום ירוק לאן נעלמו רואי השחורות והמפולות?
    כלכלן 17/06/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הבטיחו קריסה מיתון מלחמה פלישה ממאדים רעידות אדמה צונאמי חחחחח המגמה ברורה מאוד למעלה לכיוון 1300
    סגור
  • אם היו רוצים ויכולים מזמן המעוף היה עולה לרמות גבוהות (ל"ת)
    צילי 17/06/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קודם שיגיע ל 1250 אחר כך נדבר (ל"ת)
    שלי 17/06/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • יגיע מהר מאוד השוק עולה יפה השור הזועם הפך לאבק (ל"ת)
    ברוקר 17/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • אני סקפטית פשוט בולמים בכוח (ל"ת)
    שלי 17/06/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הדרך ל1300 סלולה (ל"ת)
    דחלילון 17/06/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 23.
    העליות ילכו ויתעצמו לדעתי (ל"ת)
    שחקן מעוף 17/06/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מתי ? (ל"ת)
    גבי 17/06/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    המשך
    איציק והחברים 17/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באותו מחקר ניבדקו גם הקשרים בין אסיה ואירופה לבין החוזים והתשואות בארה"ב(ואנו מוסיפים, גם אצלנו!) ,,,הולכת ופוחתת התלות והתוצאות, וזה צובר תנופה! ראו ובידקו הודו וסין וגם ישראל למול תשואות ארה"ב! (יפן נושא שיוסבר בהמשך!)
    סגור
  • 21.
    כשיש דשדוש זה מבשר רעות (ל"ת)
    אבי 17/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    המשך: התרמית הגדולה !
    איציק והחברים 17/06/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א)ממחקרים ובדיקות שנעשו לאחרונה, הוכח שרק ב 47 % מהמקרים, החוזים בתחילתם, אינם תואמים את סיום יום המסחר באסיה, באירופה בהמשך, ולסיום באמריקה! הנ"ל כולל את ישראל! ונכון לשני הכיוונים,,,,! המחקר הדהים רבים וטובים!
    סגור
  • 19.
    לכל המתלהבים יש כאן בריונים שלא יסכימו לפריצה ממשית (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 18.
    הורדת המס בורסה בחצי אחוז.
    שמוליק 17/06/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש שמועות שהנושא עלה ואני רציני ומאמין מאוד.
    סגור
  • מה זה חצי אחוז אתה צוחק? (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    לשער 40 בקרוב בשורות מצויינות (ל"ת)
    קדימה רציו 17/06/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    פלורי עם הודעה מפתיעה בקרוב (ל"ת)
    הלוחש 17/06/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מתי החלטה חיובית בקשר ליצוא גז . (ל"ת)
    בא 17/06/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כל מי שמחזיק מניות קזינו גז אכל אותה ששנסקי הכין לכם
    כלכלן 17/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפתעה גדולה
    סגור
  • 14.
    גוליבר אנרגי
    רונן 17/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בימים הקרובים פיצוצים של עשרות אחוזים
    סגור
  • 13.
    היום מעל 1240
    אס 17/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היום מוחקים את הפוטים כי סוף סוף המדד שובר את 1240 הכל ירוק תקציב המדינה הניקיי חוזים עתידיים שעה נוספת והכסף זורם תל אביב תסגור את הפער מול העולם מי שחושב אחרת הכסף שלו ימחק ולא יחזור לעולם
    סגור
  • נראה לך שנוכלי מעו"ף יסכימו לעליות? (ל"ת)
    שלי 17/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כבר מסמנים ירידות תגובה לאסתר (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 11.
    דיסקונט השקעות
    משקיע 17/06/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בחודשיים הקרובים דיסקונט השקעות תממש נכסים דרך החברות הבנות כמו בניין hsbc ודרך שופר סל נדל״ן תממש נכסים עם רווחי הון גדולים על מנת להעלות דיבידנדים להערכתי כיום דיסקונט השקעות נסחרת באפסייד רציני של עשרות אחוזים כל האמור על דעתי בלבד ואין באמור המלצה
    סגור
  • 10.
    מניית גוליבר
    טל 17/06/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רישון זרח חוזר בימים הקרובים 588 חביות ביום יותר מיגבעות היתר לחיפוש זהב בנחל רודד קידוח שמן קידוח גוליבר בעלי עינין קונים כול יום כבר מעל 75 אחוז החזקה שער 42 ה מבין יבין
    סגור
  • 9.
    איזה כיף לנו - הראש היהודי ממציא לנו פטנטים רק שלא י
    עוד שעה 17/06/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפתיעו אותנו עוד וגם יורידו את המס חלילה וחס!
    סגור
  • 8.
    איזה כיף לנו - הראש היהודי ממציא לנו פטנטים רק שלא י
    עוד שעה 17/06/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפתיעו אותנו עוד וגם יורידו את המס חלילה וחס!
    סגור
  • 7.
    מנסיון השבועים האחרונים ההשפעה של השווקים באסיה מזערית
    שמואל 17/06/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התמיכה של השווקים באסיה אינה משפיעה על השוק המקומי לנתוני הפתיחה באירופה השפעה רבה יותר הפעילים ימתינו לראות כיצד השווקים האירופאים פותחים את יום המסחר. באופן כללי המשבר באירופה הולך ומחריף והציפיות ליציאה מהמשבר בהלך 2014 אינן מבוססות נתוני האבטלה בספרד מצביעים על גידול באבטלה גם בקרב מבוגרים מאז תחילת השנה מפוטרים מבוגרים מעל גיל 45 בעלי משפחות לא יוכלו לחזור לשוק העבודה וקיומם מתבסס על תמיכה ממשלתית בסך של כ 400 יורו. עפ"י ידיעה שפורסמה ביום שבת הבנק הגרמני דויטשה בנק במצב נזילות מסוכן הידיעה מתבססת על הערכה של רגולטור אמרקאי עלום שם אם יש בסיס לידיעה זו ידיעה שתשפיע קשות על השווקים האירופאים לכן זהירות מתבקשת העליה ביפן מוסברת בתחזקות היין ביחס לדולר השוק תנודתי מאד
    סגור
  • 6.
    התקציב שיעלה את ערך השורטים
    בבר 70 שנה בבורסה 17/06/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אם יאושר התקציב הגרוע ביותר מאז קום המדינה המשק יכנס לשוק והקפאה עמוקה ואני לא צריך להסביר לכם מה יקרה לשורטים. אתמול בלילה סופסוף היה לי זמן לשרטט את התוכנית לשבוע. לידיעת הגימלאים, כנראה שינפחו באמצעות הבנקים כי אין דואלית רצינית באופק. לא להתרגש משער 1229.75 אפשר לקנות שורטים שלב א'. משער 1235 לאסוף גם בנקים ולהגדיל פוזיצית שורט בכל הכח.
    סגור
  • בואנה מי שמקשיב לך שם כספו על קרן הצבי.
    יוס 17/06/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל תטרח
    סגור
  • 5.
    המעוף
    גאון 17/06/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עולה היום 2.5 אחוז. ומחר 1.5 אחוז. יום רביעי 0.4 אחוז. יום חמישי ללא שינוי.
    סגור
  • נו איפה הפריצה הגדולה ? (ל"ת)
    טל 17/06/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק שלא יהיה הפוך (ל"ת)
    גל 17/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • וצנוע (ל"ת)
    עידן 17/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איזה כיף יש עוד שעה
    ניר 17/06/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני בשעה הזאת יבצע את כל הפעולות שלי , לא אוכל , לא אשתה ולא ישן שומר ישראל , פשוט טיפשות מעין כמוה , יאללה לכי הביתה לבנון מטופשת, תלחצו על הממשלה להוריד את המס ואז יחזרו המשקיעים
    סגור
  • עד שהם השיגו עלייה של 5% במס ושחקו לנו את הרווחים
    שום מס לא יוחזר 17/06/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ואף אחד לא צייץ אתה חושב שהם יוותרו? זאת ממשלה שרק רוצה את הכסף ולבזבז אותו על עצמה מקורביה ותומכיה. תראה שהכסף ילך להרחבת התנחלויות ולא למרכז עכשיו זה אופנתי הפריפרייה אלק דואגים לעם לא כבישים לא עבודה אפילו לא תחבורה נורמלית ולא הוזלת כלי רכב צריך לצמצם ללבנון עוד יותר את המחזורים עד שהם יבינוי שהם לא טמבל
    סגור
  • 3.
    היום מעוף לכיוון 1,500
    נתן 17/06/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    7 3
    שבוע טוב
    סגור
  • חלומות באספמיה (ל"ת)
    חיים 17/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המעוף לכיוון 2014. (ל"ת)
    נכון מאד 17/06/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    עוד שעה לשבור שיאים
    עילוי ירוק 17/06/2013 08:05
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היום מתחילה החגיגה, יש עוד שעה וזה אומר שיש עוד שעה בה משקיעים יבואו ויקנו עוד וישקיעו עוד והמעוף ימריא ימריא.
    סגור
  • זה לא בדיוק ככה. השעה הזאת זה מכרז נעילה (ל"ת)
    אנטי טכני 17/06/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הארכת שעות השעמום ע"י גב' לבנון והעיקר.....
    מחזורים עלובים 17/06/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות לברוח בעליות
    סגור
  • 1.
    עכשו לשער 40
    רציו עברה את 36 17/06/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ממקורב בקרוב בשורות מדהימות על גל
    סגור
  • בדרך לשער 80 (ל"ת)
    ואז רציו 17/06/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור