יחימוביץ': "עובדי נמל אשדוד נפגעים מכך שאלון חסן הוא המנהיג שלהם"

יו"ר מפלגת העבודה בגל"צ: "אלון חסן מזיק לעבודה המאורגנת ומבאיש את המושג מנהיג עובדים. מעולם לא ביקשתי ומעולם לא קיבלתי עזרה מאלון חסן ואני מוותרת על עזרתו. אני דוחה על הסף את האיומים שלו"
שלי יחימוביץ, צילום: Getty images Israel
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ שקראה אתמול בפייסבוק לאלון חסן "לך הביתה", התייחסה היום בראיון בגל"צ לדבריו של יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, אלון חסן אתמול בתוכנית פגוש את העיתונות, בעקבות התחקיר שחשף את עומק קשריהן של החברות שבבעלותו עם הנמל ואמרה, "אלון חסן מזיק לעבודה המאורגנת, לא פחות מנתניהו ולפיד שמכריזים באופן רשמי על מלחמה בעבודה המאורגנת".

"להיות מנהיג בכלל ומנהיג עובדים בפרט זו שליחות מורכבת וקשה מאוד, ולקרב הזה צריך להתייצב בידיים נקיות. מנהיג עובדים צריך לעמוד מול בעלי שליטה. מנהיגי עובדים נעמדים כנגד ההפרטה. מנהיגי עובדים צריכים לתת לגיטימציה לעובדים שלהם ולא לעשות להם דה -לגיטימציה. העובדים בנמל אשדוד נפגעים מכך שאלון חסן הוא המנהיג שלהם. נקודה".

"אלון חסן משרת היום את עומרי פדן שלא רוצה התארגנות עובדים במקדונלדס ואת פטריק דרהי שלא רוצה התארגנות עובדים בהוט ואת נוחי דנקנר שלא רוצה התארגנות עובדים בקבוצת אידיבי".

"אני מכירה הרבה מאוד מנהיגי עובדים ואני לא מכירה עוד אלון חסן. להיבחר על ידי העובדים זה נותן לך תפקיד של כוח אבל השאלה היא למה אתה משתמש בכוח הזה. אם אתה משתמש בכוח הזה על מנת לקדם את עסקיך זה לא הכיוון. אלון חסן מבאיש את המושג מנהיג עובדים".

"אני לא מכירה באופן אישי את אלון חסן ואני דוחה על הסף את האיומים שלו על כך שיעמוד כנגדי בפריימריז. מעולם לא ביקשתי ומעולם לא קיבלתי עזרה מאלון חסן ואני מוותרת על עזרתו. שפת האיומים הבוטה והזולה הזו לא תעבור במפלגת העבודה ובציבוריות הישראלית. אני סומכת על עופר עיני שידע להתמודד עם הבעיה הזו וידע לעשות את הדברים הנכונים".

תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    חסו וריקי בכר כולם כפופים לדון עייני - ומבצעים מדיניותו (ל"ת)
    מנהיג המהפכה 16/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 20.
    ממש אבו חסן איפה שר אוצר איפה המפקח על הנמלים
    נילי אקב 16/06/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגעלתי לראות את חסן .זה ידוע שבנמלים אין ממשלה ששולטת הם עושים בנמל כאילו הוא רכושם הפרטי .הכל מאפיה .מפחדים מהם כאילו אנחנו חיים ברפובליקת בנןנות.שישביתו את הנמל .יהיו הרבה שיכנסו לעבוד במקומם .כמה שיותר מהר לעשות סדר .ופטר עובדים שמשכורתם לא מוצדקת והכי חשוב להעיף את חסן שנראה בריון אמיתי.ושמס הכנסה יתלבש על אנשים כמוהו ולא על הקטנים שבקושי סוגרים את החודש
    סגור
  • 19.
    שלי את בסדר - טוב שיש כמוך | (ל"ת)
    דיי להפקרות | 16/06/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    בטח הוא המלך באשדוד צריך להוריד אותו ומיד - מזכיר
    דיי להפקרות | 16/06/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את המרוקאי הקודם מהוועדים - איפה המשטרה שתחנך אותם ? סתם ביריונים ומפיונרים ?
    סגור
  • 17.
    נמל אשדוד הינו בעיה חמורה ,אבל את לא עושה כלום חוץ
    בא 16/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מלתפוס כותרות ,חבל שאת לא עיתונאית יותר .
    סגור
  • 16.
    חסן אחרי הכתבה הזו יהא לך בהיפוך אותיות נחס
    עשהאל 16/06/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו מתחילות שבע השנים הרעות, ולכול המגיבים לטובת חסן כסף וזהב מחכים טיפשים , מיפה מכוערים,ומסנוור עיני צדיקים א.חסן נשבע שהוא יעזוב על גופתו וג"ו
    סגור
  • 15.
    הצעו לטיפשה את תפקיד שר האוצר סירבה לקחת רק לצעוק יודעת
    הצלף 16/06/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שלי שלי את כלומניקית רק לצעוק את יודעת ולקטר לעשות כלום ושום דבר לכי הביתה
    סגור
  • 14.
    אז נפטר את אלון חסן ונעלה את השכר לנתבים ל 100K
    מנהיג המהפכה 16/06/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    25 3
    אז נפטר את אלון חסן ונעלה את השכר לנתבים ל 100K " המסכנים " ????
    סגור
  • 13.
    יחימוביץ': "עובדי נמל אשדוד נפגעים מכך שאלון חסן הוא המ
    מוטי 16/06/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי זה בכלל האלפאבית אלון חסן, התקדם בזכות הכוח. בושה להסתדרות מנהיג עובדים שכזה.
    סגור
  • 12.
    עובדים בשכר דימיוני ותנאים שהושגו בכוח ובביריונות (ל"ת)
    אזרח 16/06/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    שלי - נקי את הנמל מהטינופת !!!!! (ל"ת)
    אזרח מודאג 16/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    הפעם שלי את צודקת מאוד ואת היחידה שזועקת על כך
    susu 16/06/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והלוואי ויפרקו את הוועד שם ולאחריו את כל שער הוודין הריכוזיים שיש במדינה הזו . הגיע הזמן לשים קץ לתופעות שכאלו
    סגור
  • 9.
    אנשים מונעים מרצון להרוויח
    יו יו 16/06/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם יו"ר איגוד העובדים רוצה להרוויח. לכן השיטה הטובה ביותר, למרות שהיא רחוקה מלהיות מושלמת, היא קפיטליזם. אנא חברו את הנקודות: רוסיה נפלה קיבוצים נעלמו ועדים מושחתים סוציאליזם משחית בדיוק כמו קפיטליזם למי שחי באשליות תקראו את חוות החיות. מי הם החזירים שבספר? אלו יו"ר ועדי הנמלים, חברת חשמל דומיהם.
    סגור
  • והיסתדרות שתמכה בהם וממשולת שרצו שקט וניכנעו גם אשמים (ל"ת)
    אזרח 16/06/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    הוא מנהיג רק של העובדים החזקים !!! (ל"ת)
    וגם את לא משהוא בכלל 16/06/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כאילו שלא ידעת
    דנה 16/06/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואם לא ידעת, זה התפקיד שלך לדעת, את מתנערת מחמנו רק בגלל שזה יצא החוצה.....
    סגור
  • 6.
    אני עם יחימוביץ בנושא זה
    רועה חשבון 16/06/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חסן מייצג רוע והרס עדיף לעובדים וההסתדרות להעיף אותו אתמול ! במקום לדאוג לכלל עובדי הנמל דאג לעצמו ולמקורבים. קישתה הבייתה חסן......
    סגור
  • 5.
    שלי תזהרי שלא תתעוררי שראש של סוס לידך
    אלון חסן סופרנו 16/06/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלון חסן סופרנו
    סגור
  • 4.
    זו גברת עם ביצים !!
    משה 16/06/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני לא מחסידי שלי יחימוביץ, אך אני מודה שלגברת יש ביצים גדולות ואינה חוששת לומר את האמת גם אם זו התאבדות פוליטית. לא עם כל מלחמותיה אני מסכים, אך כאן אני מאחוריה.
    סגור
  • 3.
    שאלה לשלי ,חוץ מלתפוס כותרות ,את יודעת עוד משהו . (ל"ת)
    בא 16/06/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 2.
    השאלה שהיית צריכה לשאול
    קשקשנית 16/06/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איך זה שאלון חסן לא נעצר הבוקר לחקירה ע"י מחלקת החקירות של :מס הכנסה ו\או מע"מ ו\או המשטרה בחשדות להטיית מכרזים,שוחד,העלמות מס,הלבנת הון וקשרים עם גורמים מפוקפקים. הכתבה בערוץ 2 היא בהחלט עילה מספקת למעצר. למה מחכים שהוא ישמיד ראיות ויתאם עדויות?.
    סגור
  • 1.
    ניזונה מהסתה והרס כל חלקה טובה מה זה עניינה הנמל?
    שלי יחימוביץ 16/06/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 9
    היא באה לעשות סדר במדינה? דמגוגית פשוטה וזולה פתאם נזכרו שיש שחיתות בנמל? שיבדקו למשל את הוצאה לפועל בתל אביב 2 סגניות למנהלת שיושבות בחדר סגור בלי השכלה ובלי כלום רק עובדה אחת קשרים עם המנהל היוצא יש שם גם כדורגלן שלא עובד זה לא שחיתות? ומנכל לא עושה כלום אלא מביא את מקורביו לתפקידים בכירים. זה בסדר?
    סגור
  • גם בליכלוך שצויין יש ליבדוק ולטפל וגם בנמלים הכל מסריח (ל"ת)
    אזרח 16/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הנמל זה עניין של כולנו זה נכס לאומי שנעשק ע"י מיעוט (ל"ת)
    תמרה 16/06/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • נגד הממשלה היא לא יכולה, אז הולכת לעבדים בנמל שבטוח שהם