סגירה בת"א: מדד המעו"ף עלה 0.25% במחזור עלוב, מלאנוקס זינקה 3.7%

קב' דלק ריכזה את מחזור המסחר השני בגודלו וירדה 1.85%. בי.קום קפצה 5.3%. רציו זינקה 1.4% לשיא שנתי - צפו בגרף
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר הראשון של השבוע בעליות. מניית {מלאנוקס} שנגרעה מהמדדים המובילים בת"א ביום חמישי האחרון זינקה ב3.7% תוך שהיא מרכזת את מחזור המסחר הגדול בשוק. המשקיעים הגיבו לראשונה למדד המחירים לצרכן הנמוך שפורסם ביום ו' ולאומדן התמ"ג שעודכן כלפי מטה לשיעור של 2.7%. מחזור המסחר היומי היה נמוך ועמד על 496 מיליון שקל בלבד.

בסיכום היומיים האחרונים מאז הסגירה בת"א עלה ה-S&P500 בשיעור של 0.88% אבל ביום המסחר האחרון בורסות וול סטריט ננעלו בירידות שערים.
בסיכום היום הבורסה המקומית לא סגרה על העליות בחו"ל כשמדד המעו"ף
הוסיף 0.24% לרמה של 1225 נק', ת"א 75 עלה ב-0.6%, מדד הבנקים טיפס ב-0.4% ומדד הביומד בלט בעלייה של 0.7%.

בין המניות שבלטו נציין את מלאנוקס שהוסיפה 3.7%, קדימהסטם +5.46% קדימהסטם 38.6 +5.46% קדימהסטם בסיס:36.6 פתיחה:36.6 גבוה:38.6 נמוך:35.1 תמורה:45,472 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 16.3% ביום המסחר השני שלה בבורסה המקומית, {טמפו תעשיות} קפצה 28%על רקע הצעת הרכש שעשויה להוביל למחיקתה מהמסחר. תמדא 0% תמדא 75 0% תמדא בסיס:75 פתיחה:75 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אבדה 7% לאחר מכירת פעילותה בישראל ובאירופה לקרן רואן. טבע -1.27% טבע 7,213 -1.27% טבע בסיס:7,306 פתיחה:7,306 גבוה:7,311 נמוך:7,206 תמורה:24,763,320 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-0.4%על רקע האופק השלילי שהציבו לה סוכנויות הדירוג. רציו יהש +26.26% רציו יהש 237.5 +26.26% רציו יהש בסיס:188.1 פתיחה:189 גבוה:240 נמוך:188.3 תמורה:34,976,294 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.4% לאחר השלמת הקלוזינג מול אדיסון ברשיון גל. מזור רובוטיקה -1.58% מזור רובוטיקה 10,610 -1.58% מזור רובוטיקה בסיס:10,780 פתיחה:10,740 גבוה:10,740 נמוך:10,550 תמורה:7,424,492 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-5% על רקע המשך העליות בוול סטריט.

תגובה ראשונית התקבלה היום בשוק המקומי למדד המחירים לצרכן שפורסם ביום ו' והיה נמוך מהתחזיות - דבר שעשוי לתמוך בהורדת נוספת (שכן אין חשש ללחצים אינפלציונים), מנגד מעיד המדד הנמוך על אפשרות כי חלה התמתנות רבה מדי בפעילות של המשק הישראלי. אגרות החוב השקליות שאינן צמודות למדד ("השחרים") הגיבו למדד הנמוך בעליות שערים נאות של עד 1%. לידיעה המלאה

אסף שאול, סמנכ"ל השקעות באלפא פלטינום קרנות נאמנות, אמר כי "אנו צופים שהסיכוי לירידת ריבית בטווח הקצר יעלה. להערכתנו, המדד הנמוך יגרום לעליות שערים באגרות החוב ביום ראשון כאשר הסיבה העיקרית לכך היא היכולת של להמשיך ולהוריד את הריבית בעקבות האינפלציה הנמוכה".

נזכיר כי היום נכנסת לתוקפה החלטת הבורסה לפיה יוארכו שעות המסחר בבורסה של ת"א בניסיון להגדיל את המחזורים. בימי א' יסתיים המסחר כרגיל ב-16:30, אך ממחר ובמשך כל ימות השבוע יתארך המסחר עד לשעה 17:30.

ברקע למסחר בבורסה של ת"א ממתינים המשקיעים בקוצר רוח להחלטה על זהותו של הנגיד הבא של בנק ישראל שיחליף בתפקיד את פרופ' סטנלי פישר שיסיים בסוף החודש קדנציה בת 8 שנים. למרות שעברו כב מעל ל-5 חודשים מאז הודיע פישר על פרישתו, בינתיים מתמהמה ראש הממשלה בהצגת הנגיד המועדף עליו. בין השמות המובילים: ד"ר קרנית פלוג והמשנה לנגיד בנק ישראל, פרופ' מנואל טרכטנברג. מועמדים נוספים שנבחנים ע"י נתניהו הם יהודיים המשמשים בתפקידים בכירים במערכות הבנקאות במדינות המערב ושאינם אזרחי ישראל כיום.

סיכום המסחר בעולם

בורסות אסיה סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע בעליות נאות, אך בסיכום שבועי רשמו ירידות, בהשפעת התחזקות הין מול הדולר, יחד עם נתוני מאקרו פושרים בסין. מדד הניקיי נפל 1.65% בסיכום שבועי, והבורסה בשנחאי סגרה ירידה של 2.21%.

באירופה נרשמו עליות שערים ביום המסחר האחרון, אך השבוע נחתם בירידות גם פה. הבורסה במילאנו צנחה השבוע 3.22%, הדאקס בפרנקפורט ירד 1.53%, והפוטסי בלונדון השיל 1.62%, על רקע החששות הגוברות שהבנקים המרכזיים יצמצמו ואף יפסיקו את תכניות התמריצים עד סוף השנה.

ברקע למסחר

כאמור, עלה בחודש מאי ב-0.1%, פחות מהצפי בשוק של 0.3%. העלייה הושפעה בעיקר מהתייקרות מחירי החשמל והסיגריות, ולמרות ירידה במחירי הדלק ומוצרי המזון. מתחילת השנה עלה מדד המחירים לצרכן ב-0.5%. כלכלנים מעריכים כי העלייה המתונה, שאינה מצביעה על היווצרות לחצים אינפלציונים, תעודד את בנק ישראל להפחית את שיעור הריבית פעם נוספת בתקופה הקרובה.

מניות במרכז

רציו יהש +26.26% רציו יהש 237.5 +26.26% רציו יהש בסיס:188.1 פתיחה:189 גבוה:240 נמוך:188.3 תמורה:34,976,294 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה מהלך של 20% ונוגעת בשיא של 6.5 חודשים כאשר סוגיית ייצוא הגז עדיין לא קיבלה מענה . אם לשפוט לפי התנהגותה של רציו שהינה 'שחקנית יצוא טהורה', המשקיעים לא ממש מוטרדים מההכרעה בעניין ייצוא הגז, הם אפילו מקדמים בברכה את אותה הכרעה. בנוסף, הבוקר דיווחה הבוקר על הקלוזינג מול חברת אדיסון שתהיה גם המפעילה ברשיונות "רועי" ו"נטע" שבשטח היתר 'גל'.



מניית תמדא 0% תמדא 75 0% תמדא בסיס:75 פתיחה:75 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-7% לאחר שהודיעה כי תמכור את פעילותה לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל לקרן ההשקעות רוהן. עם השלמת העסקה תמכור החברה שבשליטת משפחת נפתלי את פעילותה בישראל ובאירופה, ובכך מי עדן תהפוך לשלד בורסאי .

טבע -1.27% טבע 7,213 -1.27% טבע בסיס:7,306 פתיחה:7,306 גבוה:7,311 נמוך:7,206 תמורה:24,763,320 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בכ-0.4% לאחר שהגיעה בשבוע שעבר להסכם פשרה עם ענקית התרופות פייזר לפיו תשלם החברה 1.6 מיליארד דולר כפיצוי על הפרת פטנט. בד בבד, סוכנות הדירוג מודי'ס הורידה את תחזית הדירוג של טבע ל'שלילית'.

מניית מזור רובוטיקה -1.58% מזור רובוטיקה 10,610 -1.58% מזור רובוטיקה בסיס:10,780 פתיחה:10,740 גבוה:10,740 נמוך:10,550 תמורה:7,424,492 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעניין את הסוחרים בת"א, לאחר שרשמה בשבוע האחרון עלייה של 15.6%. על פי דיווחים לרשות ני"ע האמריקנית שפורסמו גם במערכות המידע של הבורסה בת"א התווספו שני בעלי עניין חדשים לחברה.

מניית {מלאנוקס} בלטה לחיוב למרות גריעתה מהמדדים בתל אביב בסוף השבוע. המנייה הגיעה עם פער ארביטראז' חיובי של 4.28%.
תגובות לכתבה(107):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 76.
    שוק המעוף קזינו - לא הגנה על השקעות
    חיים 16/06/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ספקולציות הטיית שערים במחזורים נמוכים - לבטל את שוק המעוף אינו מתאים לשוק קטן כמו שלנו ואינו משרת את המטרה ! הנהלת הבורסה מחפשת רק רווחים היא לא תבטל את החוזים העתדיים מיוזמתה !!! יש להקטין מס רווח הון על הבורסה == יש להקטין מס חברות == יש להקטין רגולציה ולעודד השקעות כמו פיתוח שדות גז - מציאת תחנת קליטה לגז בלי עיכובים . !!! תץנו לטייקוני לחיות אחרת תמות נפשי עם פלשתים הטיקונים הם חלק מהכלכלה ! ומהתעסוקה !
    סגור
  • 75.
    http://doctorsonly.co.il/2013/05/58082/ (ל"ת)
    לא לפספס תאי גזע 16/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    הודעה אחת טובה והשמים הם הגבול...לא לפספס את הבוםםםםםם (ל"ת)
    פלוריסטם 16/06/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 73.
    המסחר בזכויות יהיה ב 24.6 יתכן שבבנק לא עדכנו
    ל 47 מאנו' 16/06/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחשבונך את הזכויות. הבנק יפנה אליך ותצטרך להודיע אם אתה קונה את הזכויות או מוכר. הבנק כבר יתן את ההוראה. יש אתר בורסה שנקרא מאיה ושם ניתן לקרוא על הודעות הבורסה.
    סגור
  • 72.
    לא מתאמצים הרבה בקלות מורידים את השוק (ל"ת)
    אבי 16/06/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    בקרוב מאוד שלילית (ל"ת)
    שרי 16/06/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    דשדוש מביא ירידות (ל"ת)
    טל 16/06/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    אם מלאנוקס לא היתה יוצאת מהמעו"ף היתה יורדת (ל"ת)
    שלי 16/06/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 68.
    אבל אתם מראים אדום (ל"ת)
    טל 16/06/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 67.
    משיהו זוכר
    ידען 16/06/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיש מניה בשם כיל - לא הפסיקו להכפיש אותה בשבועות האחרונים ובראשם שר בלי-אוצר של מדינת ישראל. אחת המניות הטובות ביותר במעוף ובכלל. תחזיקו חזק..ממחר היא מתחילה להמריא... אל תגידו שלא ידעתם. תחושה...
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    מחזור עלוב תשובה לאסתר לבנון (ל"ת)
    גל 16/06/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    מי הנוכלים באספן גרופ שכל יום מכניסים בלוקים של היצעים
    אשר 16/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מנת לחסום המניה שלא תעלה
    סגור
  • 64.
    לא לפספסססססססססס
    פלוריסטם היום כנס 16/06/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=546146468760355&set=gm.347376148698580&type=1&theater
    סגור
  • 63.
    לאט ובטוחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אבנר ורציו 16/06/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 62.
    חלוקת דיבידנד בקרוב...הטיסה יצאהההההההה (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 16/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 61.
    גורביץ צדק!!! 9% עליות באינטרנט זהב
    עדייין מופסד בבורסה 16/06/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה עושים ??? להיכנס או לא????
    סגור
  • 60.
    איך מחזיקים את השוק אין ממש פריצה שחקני מעו"ף לא רוצים (ל"ת)
    דודו 16/06/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    מתי תגיעה הפריצה הגדולה מתי? (ל"ת)
    צילי 16/06/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תגיע טעיתי (ל"ת)
    צילי 16/06/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בהזדמנות אחרת (ל"ת)
    הנביא 16/06/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    דירוג מידרוג ואפריקה ישראל
    ך 16/06/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא בכדי ,חברת הדירוג ממתינה עם הסקירה שלה על חברת אפריקה ישראל : מצד אחד החב' מתחזקת את עצמה עם פעילות יפה ומצד שני: מזמן החב' לא הציגה לציבור רווחים יפים .. מ נ ה ל י חברת אפריקה צריכים לדעת שגם חברת הדירוג וגם הציבור מצפה לראות גם את השורה התחתונה.שבוע טוב
    סגור
  • 57.
    נכון יום ראשון הגיע ואיתו האתר של דיסקונט הצולע (ל"ת)
    גל 16/06/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    סיום ירוק היום קרוב לאחוז למעלה כמו שאמרתי שבוע שעבר כל
    כלכלן 16/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ירידיה תביא אחריה עליה גדולה יותר
    סגור
  • בביצים 1% כמו 1300 יא עגל (ל"ת)
    אתה ממשיך לבלבל 16/06/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • צודק עקב מדד נמוך נראה עליות יפות השבוע (ל"ת)
    דחלילון 16/06/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לך תתחבר לעטינים של הכלכלן ותינק חלב מקולקל (ל"ת)
    התעוררת עגל 16/06/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איפה המפולת לוזר?חחחחח רבע אחוז למעלה גם היום חחחח
    דחלילון 16/06/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הלוזר הגדול ביותר באתר איפה 1176? עם מחזורים של קיוסק ועדיין ירוק לך לעשות חמוצים יותר טוב חחחחחחחח
    סגור
  • ניפגש בסוף יום (ל"ת)
    ליאון 16/06/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • נו ניפגשנו סוף יום ועדיין ירוק חחחחחחח (ל"ת)
    דחלילון 16/06/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אסתר לבנון חיה בסרט חושבת שבלי להוריד מיסים יקרה נס (ל"ת)
    קובי 16/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    מי יתן למעו"ף לעלות? אין מצב (ל"ת)
    שלי 16/06/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 53.
    לאנו החביבה
    איציק והחברים 16/06/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאחלים לך ולבני ביתך שבוע פורה ומבורך!
    סגור
  • תודה גם לכם! (ל"ת)
    אנו' 16/06/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    אם מלאנוקס לא במדדים למה מזכירים אותה כשהיתה ירדה תמיד (ל"ת)
    גל 16/06/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 51.
    דסק״ש יהיה שורט סוויס אלים בקרוב
    שורטיסט 16/06/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לדעתי עסקת מכירת HSBC הולכת להיסגר בקרוב מה שיביא לעלייה חדה ב׳ דסק״ש לכן מי שבשורט עליה הולך להפסיד את התחתונים אין באמור המלצה חוות דעת אישית ובלעדית של הכותב
    סגור
  • 50.
    בום טרח קח פח הבורסה היום עולה או יורדת? (ל"ת)
    מוקטעה נדפקת 16/06/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 49.
    ל 33 אנונימי
    איציק והחברים 16/06/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    א)אתה צודק ,אבל מתפרץ לדלת פתוחה! ב)ניסינו טיפול קבוצתי ואף פרטני,אך הפסקנו! הפסיכולוגים יצאו מדעתם בגללנו ואושפזו בכפיה! ג)תבורך לבריאות והצלחות!
    סגור
  • 48.
    דניאל החזקות-תרכז עניין
    משקיע 16/06/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מטומטם מי שמוכר דניאל החזקות ופרייר מי שלא קונה- כרגע שער מצחיק. מי שעוקב וקורא הודעות במאיה וצופה פני עתיד - מהר מאוד ירוויח יפה בבורסה מדשדשת.
    סגור
  • 47.
    זכויות טאואר- שאלה
    אלי 16/06/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החזקתי בטאואר בחלוקת הזכויות, אין לי מושג מה זה אומר. האם משהו באחזקותי אמור להתעדכן? האם אני אמור להוסיף עוד כסף לרכישה? נא עזרתכם
    סגור
  • כן אתה אמור להוסיף כסף לרכישת הזכויות . זה מסביר את
    אנו ' 16/06/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירידה במניה לרמת מחיר שבו הונפקו הזכויות. אתה גם יכול למכר את הזכויות השאלה אם אתה מאמין בעתיד החברה או לא.
    סגור
  • תודה ושאלה
    אנו 16/06/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך ניתן למכור/לקנות את הזכויות? אני גולש דרך לאומי טרייד וכרגע אין אופציה לבצע פעולות בזכויות, מה עוד שאין להן ערך נקוב
    סגור
  • המסחר יהיה ב 24.6. עד אז יעדכנו את חשבונך ויפנו אליך (ל"ת)
    ל 47 מאנו' 16/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מדוע לא רשום לי בכלל כמות הזכויות שאני אמור לקבל (ל"ת)
    רוני 16/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    תתכוננו לקיץ לוהט בכיוון למטה גזרו ושמרו (ל"ת)
    אנונימי 16/06/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 45.
    איןלקנות לק רכב,כלכלית,הפניקס,גולף (ל"ת)
    אלרון 16/06/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 44.
    קו פוט/שורט אל תיגעו בפניקס,גולף,רמי לוי,דלק רכב,כלכלית (ל"ת)
    פיני 16/06/2013 07:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    זרח, לדעתי סיימה את הירידה, תחילת עלייה לשער 13. (ל"ת)
    יובל 16/06/2013 07:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אמרתי לכם על הבוקר. בע"ה מחר ממשיכים בעליות. (ל"ת)
    יובל 16/06/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    שורטיסט מר לא לקנת רמי לו,בבילון,כלכלית,דס"ק (ל"ת)
    אפרים 16/06/2013 07:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 41.
    מסרו שלא תיקנו דלק רכב,כלכלית,דסק"ש-שלא תגידו שלא מסרו (ל"ת)
    אלינור 16/06/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    קנ פוטם והרבה,השורט מתגבר (ל"ת)
    מיכאל 16/06/2013 07:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 39.
    אנו בשורט על אלוורין,בבילון,רמי לוי,דלק רכב,כלכלית,ד.הש (ל"ת)
    שלום 16/06/2013 07:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 38.
    תיזהרו מרמי לוי חברה דפוקה,מדלק רכב,מכלכלית ומדקס"ש (ל"ת)
    שאבי 16/06/2013 07:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    ממליץ לכם מזור,לא לקנת רמילוי,א דלק רכב,לא בזק,לא כלכלי (ל"ת)
    מיכה 16/06/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 36.
    אסור להתקרב בי קומניקשן,בזק,רמי לוי,כלכלית,דלקרכב,גולף! (ל"ת)
    איתן 16/06/2013 07:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    אל תיגעו ברמי לוי,דלק רכב,כלכלית,ובבלון-שלא תיגעו בהן (ל"ת)
    שרון 16/06/2013 07:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 34.
    שבוע שעבר היה הבקרוב של הקטסטרופה הבאה
    בבר 70 שנה בבורסה 16/06/2013 07:00
    הגב לתגובה זו
    1 9
    הרבה כבר דיברתי על ניפוח השנה והינה הוא התממש שבוע שעבר. מדד הפחד ממשיך לעלות, ברננקי אובד עצות, דראגי כבר יודע את האמת וכל נאום מיאש יותר וביפן רואים מה יקרה לאירופה וארה"ב בקרוב כי ככה זה שמנפחים. ההוראות לגיל השלישי והרביעי היו לממש ב 1218 ואכן קיבלנו 1212 מתנה לשבת. טוב שמימשתם כי עכשיו מנפחים. לחכות להיום או מחר להוראה ממני מתי להיכנס. אני אחשב היום שער כניסה, קניתי דפים חדשים כי נגמר לי המקום לרשוום את החישובים.
    סגור
  • לחכות להוראות ממני עלאק,לך חפש אבנים באורז. (ל"ת)
    יובל 16/06/2013 07:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 33.
    "איציק והחברים " , אתם צריכים פסיכולוג דחוף ! (ל"ת)
    אנונימי 16/06/2013 00:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 32.
    רק מיקרומדיק!!!
    רונן 15/06/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 5
    חברה מעולה שנכנסת לשוק הסיני!!! מחיר יעד 900 - 1800 !!! בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 31.
    אפריקה ישראל בדוח Q2
    ; 15/06/2013 23:38
    הגב לתגובה זו
    8 3
    נראה שהדוח הקרוב יהיה טוב יותר מדוח הרבעון המקביל ... לייק
    סגור
  • 30.
    השבוע יהיו הרבה הודעות תתכוננו
    נוחי דנקנר 15/06/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נוחי ואנשיו עובדים שעות נוספות מנהלים משאים ומתנים עם אנשי עסקים בארץ ומחו״ל קצת סבלנות וזה ישתלם לדעתי כבר השבוע ישחררו כמה הודעות שיעשו שמח למשקיעים בכל מקרה שיהיה שבוע ירוק לכולם אין באמור המלצה
    סגור
  • 29.
    מזור!! הכוכבת החדשה!
    דני חורי 15/06/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לאור העניין שמגלים ומשקיעים בפועל בהרבה כסף,בעלי עניין אמריקאיים,אין ספק שהמניה הולכת לעליות נוספות,צריך לשים לב להמשך חתימות חוזים של מערכת הרנאסנס היחודית שימשיכו לתדלק את העליות
    סגור
  • 28.
    הכל לפי הספר
    עילוי ירוק 15/06/2013 22:25
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כפי שפירסמתי כל השבוע אין סיכוי שהבורסה תרד מתחת ל 1227 שכן ברגע שזה יקרה פישר יכנס לעיניינים וימשיך את ראלי הנגידים גירסת המעוף. גם שאירופה קרסה והדאקס שהה מתחת ל 8000 וסנופי גירד את 1600 רב הזמן המעוף עלה. ביום חמישי הושלמה עליה של 10 נקודות ולא היינו רחוקים ממסכים ירוקים במעוף ובבנקים. כפי שכבר פירסמתי ועכשיו ביז מאשר וגם טובי האנליסטים בארץ הנגיד מתכנן התערבוח בשוק בעיקבות הירידות במעוף.
    סגור
  • המשך .
    אנו' 16/06/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוביני הידוע בדעותיו הפסימיות דווקא גילה אופטימיות לגבי השוק האם הוא התכוון לטווח הארוך יותר? אולי. יש הגורסים שהשוק יקרוס לגמריי. מי צודק? כרגע לדעתי עדיף לממש רווחים ולנצל עליות לברוח. רק בגלל העובדה שאיום הפד להפסיק את התמיכה באופק. יש לך מזל שאתה אוהב לראות את חצי הכוס המלאה ולא הריקה. כנראה שלא יהיו לך שערות לבנות.
    סגור
  • כתבת כבר בעבר שהנגיד מתכנן התערבות. מהי?
    אנו' 16/06/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השוק מאד תנודתי החשש מהפסקת תמיכת הפד עדיין קיים גם אם זה יהי בהדרגתיות או בעתיק הקרוב ההשפעה הפסיכולוגית והפחד יקבעו את כיוון השוק. אכן הבורסה שלנו לא עלתה כמו שאר הבורסות בעולם ויש כאלה שחושבים שהמניות זולות. אך ההשפעה היא שתקבע. פישר לא יכול לעשות כבר כלום גם אם יוריד ריבית ההשפעה תהיה קצרה לדעתי עדיף לממש רווחים ולחכות בחוץ . בעולם יש בעיות וגם בישראל לא חסר בעיות בסופו של יום המניות יבטאו את ערכן הכלכלי. עדיף להיות זהירים. מה יקרה אף אחד לא באמת יודע עד כמה ירד או יעלה השוק בישראל . הנגיד כבר עוזב אותנו לא?
    סגור
  • 27.
    הצפי ליציבות אינו מבוסס
    שמואל 15/06/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מי שקורא את הידיעות הקודמות מבין שצפי חיובי אינו צפוי בטווח הקצר השוק יגלה עצבנות על רקע חשש המשקיעים להצטרף לשוק על רקע צפי לירידה בצמיחה בכל העולם כולל בארה"ב בנוסף חוסר הודאות בשווקים הבינלאומי גורם לעצבנות של המשקיעים שימנעו מלהצטרף לשוק מסוכן. נישראל מדד המחירים מצביע על האטה שתלך ותגדל לאחר ישום צעדי התקציב ץ מניות של חברות עם פוטנציאל צמיחה נגרעות השוק המקומי פער הארביטראז במלאנוקס לא יבוא לידי ביטוי בגלל גריעת המניה ממדדי ת"א העיקריים. בנוסף במניית העם-טבע צפוי תיקון דרומה על רקע הודעות החברה והורדת צפי הדרוג ע"י מודיס הירידה בארה"ב מזערית לדעתי השוק האמריקאי טרם גילם את משמעות ההודעה לדעתי אין סיכוי לשיפוי של חברות הביטוח ראה תגובה שלי בנוגע להודעת החברה.
    סגור
  • 26.
    ל 17
    איציק והחברים 15/06/2013 21:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנו "הפרזיטים" שיצאו לגימלאות בגיל 48! לאחר " קריעת ת," של 24 7 365 ! ע"מ להתקדם "נאלצנו" ללמוד לתארים מתקדמים! אנו כאן ע"מ לתרום מניסיונינו!! שמור על עצמך! עלה והצלח!
    סגור
  • 25.
    ל 17 היקר המשך
    איציק והחברים 15/06/2013 21:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני חש שהתחברנו(למרות הפרש הגילים הענק ) אספר לך סיפור קצר לסיום: אנו ביחד מאז היותנו פנימיונים בגיל 14! אנו גימלאים של המערכת!(כן אנו הפרזיטים שיצאו לגימלאות בגיל 48! אבל לאחר שרות קשה של 24 7 365 !!
    סגור
  • 24.
    מחר פתיחה קרוב ל 1230 כמו כן שחיקה ש
    שבי 15/06/2013 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    של הפוטים
    סגור
  • 23.
    ל 17 המשך
    איציק והחברים 15/06/2013 21:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואם כבר התחברנו, אשתף אותך! אנשים באתר שואלים מה לנו ולאתר של "אנשים פשוטים"(אנו לא חושבים כך ! והשאלה אפילו מקוממת!) אבל בכל זאת, אי אפשר לאכול קוויאר כל היום! אנו אוהבים גם המבורגר, פיצה או לנגב חומוס! הבנת?
    סגור
  • 22.
    ל 17 המשך
    איציק והחברים 15/06/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני תוהה אם לאחר שפירסמת דבריך, הרגשת השתחררות מתיסכולים, קנאה או סתם רוע לב מזדמן! (ואני משוכנע שאתה בחור חכם וטוב לב!) אם מצאת(כדבריך) טעות (ואפילו אחת) בדברינו! אנא פרסם! ואנו מצידנו ניתרום להקמת בית כנסת במקום מגוריך!
    סגור
  • 21.
    מזור תעלה 5% ,קמהדע 3% (ל"ת)
    דר' D 15/06/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    17 המשך
    איציק והחברים 15/06/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ה)האם לאחר שהעלת על הכתב את הדברים, הישתחררת מתחושות כאב, קנאה ותיסכולים? ו)תמהתני מה הישגת בדבריך? האם אתה שונא עצמך כרגע פחות?
    סגור
  • 19.
    המשף ל17
    איציק והחברים 15/06/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ג)מה פרוש צמד המילים: "טעיויות יפות"! (כדבריך)אם הטעויות שלנו יפות! דיינו! ד)מדוע אתה מעיין בתגובותינו אם הם"מעייפות למוות"?
    סגור
  • 18.
    ל 17 החביב!
    איציק והחברים 15/06/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א)אם אתה עייף, לך לישון שינה ערבה! ב)אם אתה מתעייף למוות(כדברייך)אמליץ לחברינו הרופאים לטפל בך חינם ע"מ למנוע מוות!
    סגור
  • 17.
    אתם מעייפים למוות. כלכלנים, פרופסורים. ראשי ממשלה אין
    לאיציק וחברים 15/06/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לכם? אולי תקחו גם את הנוכחי ותאמצו אותו, ובאותה הזדמנות תכתבו דברים ענייניים ולא משלי קרילוב ואגדות מינכאוזן? (ומדי פעם גם טעיויות יפות שמוסיפות לפאתטיות).
    סגור
  • איזה משלים ואגדות? נא לפרט (ל"ת)
    איזה טעויות יש להם? 15/06/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה כותב את המילה טעויות בשגיאת כתיב. (ל"ת)
    ל 17 מאנו' 16/06/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    למכובדים יוסי פ, ואייל ג,
    איציק והחברים 15/06/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קצת נעלבנו מזה שלא גיליתם נכונות לבקרנו במשרדנו(זה שבארץ)! ברצוננו לציין שגם אובמה, פוטין והאפיפיור לא נענו להצעתנו לביקור, וזאת עקב לו"ז צפוף שלהם בניהול ענייני העולם! (ואנו מבינים אותם! ) אולם, שלא כמוכם, לפחות התנצלו,,,,!
    סגור
  • 15.
    במאמר אמריקאי הודלף דברי ברננקי
    גד 15/06/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 12
    הוא מעוניין לעצור את ההקלה הכמותית במיידי, ראו הוזהרתם
    סגור
  • נא הפנה למקור שקראת (ל"ת)
    ליאון 15/06/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בודק שוב
    גד 15/06/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 11
    חבר אמר לי שהוא קרא, אברש ממנו את הקישור ואשים לכם פה יותר מאוחר
    סגור
  • 14.
    עוברת את מחסום ה36 ואז בקלות לשער 40 (ל"ת)
    מחר רציו 15/06/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 13.
    אם תרמתי מעט, דייני,,,,!
    איציק והחברים 15/06/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכותרת שהיתה עד לפני כשעה היתה: "צפי לפתיחה מעורבת"! שיגרנו תגובה(די צינית)על הניסוח, ובנוסף על הדיווח מיום ה: "מחזור מפלצתי"! מצד אחד, תגובתנו לא פורסמה, ומצד שני, אנו שמחים על שנוי הנוסח דהיום!
    סגור
  • 12.
    רציו לשער 80 (ל"ת)
    מחר אישור צמח 15/06/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 11.
    אל תאמינו לאלה שאומרים מרוויחים !!!!!!!!!!!!!!
    מתרחק !!!!!!!!!!!!!! 15/06/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    8 2
    זה מזכיר לי את הסיפור: אחד הלך לרופא ואמר לו כל החברים שלי עושים כל יום שלוש מספרים ! ענה הרופא, תגיד גם אתה !!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 10.
    כנסו בבקשה
    שאלה מעניינת 15/06/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 5
    איך זה יכול להיות שמלאנוקס נמחקה אבל עדיין מייצרת פער ארביטראז'???????
    סגור
  • נמחקה מהמדדים (ל"ת)
    לא מהמסחר 15/06/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פער למי שמחזיק בה-אבל ברור שלא למעוף (ל"ת)
    ג'ומי 15/06/2013 20:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    0.2 עולה (ל"ת)
    ניסים 15/06/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    קזינו שלועג לציבור ,,,,,,,,
    מתרחק !!!!!!!!!!!!! 15/06/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    9 2
    זה מזכיר לי את הסיפור הבא : אחד הלך לרב שלו ואמר לו אדוני הרב אשתי במשך 20 שנה היא זורקת עליי חפצים בבית, השתומם הרב ואמר לו 20 שנה ואתה שותק , ענה לו האיש כן אבל עכשיו היא התחילה לקלוע !!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    שבוע טוב
    איציק והחברים 15/06/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    א) אני תוהה, טועה, ותועה מה אני צריך להבין מהפתיח: "צפי לפתיחה מעורבת"! האם פתיחה של 3 אצבעות ?ואולי 5 ? וחוץ, מעורבת זה טוב? ואולי לא? או לשון נקבה למעורב ירושלמי? ב)אותו דבר הכותרת של יום ה: "מחזור מפלצתי"! קיבלנו פיק בירכיים! ג)רשמנו הערה בטור של אייל היקר ביום ו, נירשמה באיחור אדיר! אכתוב אותה שנית בהמשך!
    סגור
  • 6.
    לא הבנתי איך הורדת ריבית היא שלילית לבורסה
    אא 15/06/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    14 3
    מדד נמוך והורדת ריבית צפויה מיטיבים עם שוק המניות אלף בית של כלכלה
    סגור
  • ג' ד' של כלכלה
    ראובן 15/06/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש הורדת ריבית פעמיים רצוף , ואזמגיעה בשורה לשאלה אז בסופו של דבר מדובר בנתון לא משו): או שכן חחח מי באמת יודע?
    סגור
  • תחשוב שוב (ל"ת)
    רועי 15/06/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה נכון!!! , אבל אחרי 2 הורדות ריבית זה קצת אולי אחרת(: (ל"ת)
    ירון!!! 15/06/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בבקשה הסבר להדיוט
    4yc 15/06/2013 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם כוונתכם היא שהורדת ריבית פעמיים מצביעה על האטה במשק? בבקשה הסבירו
    סגור
  • 5.
    אללה ניחושים שבועייםםם ההימור שלי 1218 בלחץ נראה הגאון
    ארתור 15/06/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני אומר המעוף פותח בירידה של 0.3 1218 ככה
    סגור
  • שמע היו ירידות שערים אבל וואלה בחמישי זה דפק עלייה אחוז
    אלון 15/06/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ויותר אבל בתכלס מה שהיה יום אחרון משפיע וזה אז אני חושב עם המדד מחירים ואיראן 1220 פותח זה מה אני אומר עם אופציה ל1219 1218
    סגור
  • 1216-17 אבל יש מצב אחר כך זה עולה (ל"ת)
    ויקטור 15/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אם יש ציפיות לכך שיורידו את הריבית זה לא אמור להעלות
    יניב 15/06/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    7 3
    את מדד 25 ??.......
    סגור
  • 3.
    מזור לא בפער גבוה יותר?
    מזור 15/06/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היא סגרה ב12.95 לחלק ל2 כפול 3.67 זה אומר שהיא שער 2376. משמע , 5 אחוז יותר מהמחיר בת"א. צודק או שאני לא יודע לחשב?
    סגור
  • מזור
    מזור 15/06/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שער דולר 3.60. עכשיו חשב
    סגור
  • אכן (ל"ת)
    מזור 15/06/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בסוף השבוע היו עליות בבורסה בניו יורק
    אלי 15/06/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    16 4
    כשמורידים מהעליות החדות ביום חמישי את הירידות ביום שישי מקבלים עדיין תוצאה חיובית.
    סגור
  • 1.
    מה עם הפער ביום חמישי?
    בבון 15/06/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    17 4
    המדדים המשיכו לעלות 1.2% אחרי הסגירה בת"א הפתיחה תהיה חיובית עם עליות קלות
    סגור