סגירה בת"א: מחזור מפלצתי של כמעט 3 מיליארד שקלים - טאואר צללה 7.7%

הסיבה למחזור הענק - עדכון המדדים. מלאנוקס שיוצאת מהמדדים ריכזה מחזור של 765 מיליון שקל. איזה מניות השתוללו?
סוחר, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים, זאת תוך ריכוז מחזור ענק של 2.92 מיליארד שקלים. הסיבה למחזור החריג היא עדכון המדדים שיחול בבורסה ביום ראשון, וכבר היום ביצעו תעודות הסל את ההתאמות. בניטרול אותן התאמות, המחזור הסתכם היום על 1.08 מיליארד שקלים.

מדד המעו"ף ירד 0.47% ל-1,222 נקודות וסגר קרוב לרמה בה נסחר לפני שלב הנעילה. ת"א 75 ירד 1.44% ומדד הבנקים ירד ב-0.8%. המחזור הכולל הסתכם בכ-2.92 מיליארד שקל, כאשר 1.8 מיליארד שקלים החליפו ידיים בשלב הנעילה.

בסיכום שבועי ירד מדד המעו"ף ב-0.26%, ת"א 75 נפל השבוע 2.44%. מדד הבנקים ירד 2.1%, מדד הנדל"ן נפל ב-3.2%, מנגד מדד התקשורת בלט בזינוק של 2.6%.

עדכון המדדים - אילו מניות השתוללו?

מניית מודיעין יהש -0.2% מודיעין יהש 782 -0.2% מודיעין יהש בסיס:783.6 פתיחה:782 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיוצאת היום ממדד היתר-50 נכנסה לשלב הנעילה בירידה של 7.1% ויצאה ממנו בירידה של 11.4%. פוקס 0% פוקס 6,470 0% פוקס בסיס:6,470 פתיחה:6,470 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנכנסת לת"א-100 נכנסה לשלב הנעילה כאשר היא בעלייה של 0.1% ויצאה ממנו בירידה של 3.1%. {איזיצ"יפ} שיוצאת מהמעו"ף נכנסה לשלב הנעילה בירידה של 1.4% ויצאה ממנו בירידה של 2.5%. מנגד, מגדל ביטוח 0% מגדל ביטוח 359.9 0% מגדל ביטוח בסיס:359.9 פתיחה:359.9 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנכנסת למעו"ף נכנסה לשלב הנעילה בירידה של 0.23% ויצאה ממנו בעלייה של 1.7%.

נזכיר כי אתמול הנחיתה חברת המדדים MSCI של מורגן סטנלי גרזן בכל הנוגע לתקוותיה של ישראל להיכלל במדד ה-MSCI האירופי. בהודעתה ציינה החברה את התנגדות המשקיעים המוסדיים הבינ"ל לצירופה של ישראל למדד האירופי, ומשכך ישראל תישאר במדד האירופי-מזרח תיכון. נציין כי היה וישראל הייתה נכללת במדד האירופי, הצפי היה להזרמת מיליארדי שקלים למניות ת"א מצד משקיעים זרים ולהעלאת מחזורי המסחר. MSCI מנחיתה גרזן

שווקי חו"ל

בורסות אירופה נסחרות בירידות שערים שהתמתנו בשעות האחרונות. הרקע לירידות היום הוא החשש מעצירת תוכניות התמריצים של הבנקים המרכזיים ועדכון צמיחה מאכזב של הבנק העולמי. הדאקס הגרמני שכבר רשם ירידה של 2.1% יורד כעת ב-1.4%, הפוטסי מאבד 0.9% והקאק יורד 0.7%.

בורסות אסיה נסחרו בירידות שערים חדות, זאת על רקע הורדת תחזית הצמיחה ל-2013 מצד הבנק העולמי מ-2.4% בינואר האחרון ל-2.2% בלבד. מדד הניקיי היפני צלל 6.35%, ההאנג סנג איבד 2.85% והבורסה בשנחאי נפלה ב-3%.

החוזים מצביעים על עליות קלות בפתיחה לאחר שני נתוני מאקרו חזקים בארה"ב שהצביעו על עלייה של 0.6% במכירות הקמעונאיות ועל ירידה במספר התביעות הראשוניות לדמי אבטלה ל-333 אלף תביעו, קרוב לרמת השפל שנקבע במאי. אתמול סגרו מדדי וול סטריט את יום המסחר במגמה שלילית וקרוב לרמת הנמוך היומי. ומדד ה-S&P500 ירדו ב-0.85% ומדד הנאסד"ק בלט בירידות שערים של 1.15%.

מניות במרכז

{מלאנוקס} ריכזה היום עניין מיוחד וסגרה עם מחזור אדיר של 765 מיליון שקל על רקע גריעתה ממדדי הבורסה. לפני הכניסה לשלב הנעילה אמר האנליסט יונתן קרייזמן כי "המחיקה של מלאנוקס מייצרת הזדמנות בשלב הנעילה" והעלה את המלצתו למניה מ"נייטרלי" ל"" ומחיר יעד של 55 דולר. סקירה אחרונה של קרייזמן על מלאנוקס

מניית חברת הנדל"ן גזית גלוב -0.26% גזית גלוב 3,401 -0.26% גזית גלוב בסיס:3,410 פתיחה:3,401 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בשליטת חיים כצמן ריכזה עניין על רקע השלמת הנפקת המניות שביצעה החברה לגופים מוסדיים. חברת הנדל"ן המניב זכתה לביקושים של 669 מיליון שקלים, זאת לאחר שהורידה את מחיר ההנפקה למוסדיים למחיר של 47 שקלים. לידיעה המלאה

חברת בבילון 0% בבילון 142.8 0% בבילון בסיס:142.8 פתיחה:142.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרה על רקע הודעתה אתמול כי תחלק למשקיעים בסך של 80 מיליון שקלים. היום הקובע לחלוקה הינו ה-20 ביוני 2013. לידיעה המלאה

חברת התרופות טבע -0.08% טבע 6,460 -0.08% טבע בסיס:6,465 פתיחה:6,460 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע הודעתה מאתמול כי הגיעה להסדר עם חברת פייזר לפיו תשלם 1.6 מיליארד דולר בשל הפרת פטנט לתרופת ה"פרונטיקס". במקביל, סאן ההודית תשלם במסגרת ההסדר 550 מיליון דולר בתשלום אחד. לידיעה המלאה

בתוך כך, נציין כי ענקית הגנריקה הודיעה במקביל על תוצאות חיוביות במחקר שלב 2a לתרופה בזאבת. לידיעה המלאה

מניית טאואר -0.76% טאואר 9,090 -0.76% טאואר בסיס:9,160 פתיחה:9,090 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידות למרות שלא נגרעה או הצטרפה לאחד המדדים ולמרות שהודיעה לפני יומיים על תחילת יצור המוני של שבבים ליישומי הדמיה וצילום מתקדמים. החברה שנכנסה לשלב הנעילה בירידה של כ-5.5% נפלה בסיום ב-7.7%. בסה"כ הסתכם המחזור במניה ב-34.8 מיליון שקל מהם כ-26.8 מיליון שקל בשלב הנעילה.
תגובות לכתבה(76):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    טאואר ירדה ללא סיבה? הסיבה יחידה היא הנפקת זכויות, כבר (ל"ת)
    מיום ראשון היא תיזנק 14/06/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש פוזיציות שורט עצבניות עליה (ל"ת)
    ליאון 14/06/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    אם מישהו קונה אולי הוא יודע למה?
    חי במינוס 13/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם בזבזנים אין לנו.
    סגור
  • 54.
    כסף על חשבון הפריירים
    מנו 13/06/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני מודה לכולכם.אני שורטיסט ועושה כסף גדול בזכותכם.תמשיכו כך.תודה מכל הלב.
    סגור
  • 53.
    את הבומבה תחטוף ת"א ביום ראשון
    co007 13/06/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 11
    כמו שהבורסות המובילות בעולם מתנהלות, אם מחר ימשיכו המימושים. ת"א תחטוף ואחד שטוזה........ :-))
    סגור
  • לדעתי היא תעלה בראשון... (ל"ת)
    carmizt 13/06/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • את הבומבה אתה תקבל יום ראשון לוזר חחחח (ל"ת)
    דחלילון 13/06/2013 20:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    מלאנוקס 700 מ מחזור בנעילה (ל"ת)
    לל 13/06/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    איך אפשר להשקיע בבורסות אחרות יש למישהו מושג? (ל"ת)
    רמי 13/06/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    בורסה בת זונה כוס עמק שתלך להזדיין (ל"ת)
    רמי 13/06/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    כשבכל העולם יורד אז פה יעלה? מה יקרה אם ביום שישי
    עליות? 13/06/2013 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ימשיכו הירידות בעולם? אצלנו יעלה? כולם עוסקים פה בניחושים מגמת הבורסה היא ירידה וגם אם יש יום שמש זה לא אומר שאין חורף. הפד יפסיק את התמיכה שלו לאט לאט בשוק וזה ישפיע זה פסיכולוגי כשהוא יודיע על הפסקה כולם יברחו וזה יקרה בקרוב מאד.
    סגור
  • 48.
    רציו פריצת 35-36 יעד 41,44,51
    סוחר חתיך 13/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נתראה בשער 80 בדצמבר
    סגור
  • 47.
    יימח שמם של כל משמידי הבורסה, אין ירידות אין
    ליאון 13/06/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    עליות, מה זה משנה, יומיים טוקיו ירדה 8% ניו יורק מעל 2% חוזים אדומים ופה 0.09 0.03, יימח שמם
    סגור
  • 46.
    לא לפספ0000000000000
    מזור המהממת 13/06/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שלחץ בחוץ !
    סגור
  • 45.
    לשבוע הבא...אבנר ורציו לא לפספספס (ל"ת)
    המניות החמות 13/06/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 44.
    של אפריקה תסיים בירוק (ל"ת)
    היום אופציה 8 13/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    ביום כזה צריך לקחת אויר ולחפש מניות טובות: יואל, דלתא,
    עורב 13/06/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בינלאומי (בטח יוזרמו ביקושים בעדכון ומניה מעולה) , קומפיוג'ן, מזור המהממת (שיש להשגיח עליה בשבע עיניים) ועוד. אם קונים אופציות אז רק עם הגנות. העליות יגיעו קרוב משאתם חושבים. אני לא "עגל" ולא "נשחט", סתם מסרב להתרגש. תיקון זה טבעי ובריא
    סגור
  • למה אתה מתכוון לגבי מזור? (ל"ת)
    ד 13/06/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אני מת על המניה ומחזיק. צריך לעקוב שלא יתחיל מימוש. אם
    עורב 13/06/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יתחיל מימוש אז לצמצם ולא למכור לגמרי. ימים טובים לפניה!
    סגור
  • 42.
    בורסה מתה בארץ - לא עלתה כל הזמן וכעט לא יורדת - מתה | (ל"ת)
    אני בחופש | 13/06/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אם הייתה עולה - היה אפשר לברוח | (ל"ת)
    בחופש | 13/06/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 41.
    אם הבורסה שלנו חחחח סוף יום עליות של אחוז סגירה עוד
    יוסי 13/06/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חיובית "בגלל העידכונים"
    סגור
  • 40.
    אינטרנט זהב
    בני 13/06/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    משיהו יודע מה מתרחש במנייה נראה שמישהו רוכש שם
    סגור
  • 39.
    אינטרנט זהב איתות קנייה !
    לירז 13/06/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קונים ממשיכים להגיע כנראה לקראת פריצה לעקוב!!
    סגור
  • 38.
    נו כעת אתם מבינים למה אני תמיד מזהירה אתכם
    אחת שמבינה א 13/06/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מקניית מניות בימים אלה? אבל אל דאגה אנחנו לא לפני מפולת, סתם ירידות של כמה אחוזים במעוף ולא יותר. גם אם המעוף יירד היום 1.5-2 (וזה בטוח לא יקרה) אני לא ממליצה לקנות היום לא מניות ולא קולים המתינו ליום ראשון. אני דווקא ממליצה לנצל את הירידות במניות הגז ולהתחיל לאסוף במיוחד ישראמקו ואבנר. לגבי רציו, קשה לי מאוד להאמין שהיא תגיע לשער 30 כמו שחשבתי, אבל בשער 33 שווה קנייה , אתם לא חייבים להסכים איתי בכל מה שאני כותבת, זו דעתי בלבד ובדרך כלל אני תמיד צודקת, רק להזכירכם שכתבתי לכם שאחרי הבחירות יהיה גל של ירידות לפנינו לא האמנתם נכון? מאוד מקווה שביום ראשון המעוף יתקן חזק ונראה לפחות יומיים ברציפות הרבה ירוק , מחזיקה 3 כתיבות בפוטים. שיהיה לכם סופ שבוע מדהים, תהנו!
    סגור
  • תודה לך ! (ל"ת)
    צנוע 13/06/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 37.
    גורביץ נתן המלצה לאינטרנט זהב-
    הפוך גוטה !? 13/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מה לעשות?? הפוך נכון???
    סגור
  • 36.
    החגיגה תתחיל כשעה לפני העדכון
    co007 13/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כמו שזה נראה היום , לאחר סיום המסחר בבורסות המזרח המובילות וההתנהלות באירפה . אין שום סיכוי שת"א לא תצטרף לחגיגת הירידות האגרסיבית...... :-))
    סגור
  • 35.
    יורדת פחות מאחר
    עלתה פחות 13/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועלתה פחות בתחילת השנה.
    סגור
  • 34.
    מדד הניקיי
    נתן 13/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 6
    היום הזמן להיכנס ללא חשש , כפי שנאמר כשהפניקה בעיצומה מבצעים קניות בעיקר תעודות סל.
    סגור
  • טעות חבר יפן עלתה מאות אחוזים יש עוד הרבה לאיפה לרדת אם
    כלכלן 13/06/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כבר ז ארה"ב או ת"א אפסייד טוב
    סגור
  • עלתה מנובמבר 63% וירדה 21% למה אתה סתם ממציא מספרים (ל"ת)
    איזה מאות 13/06/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • המדד עלה 63 אחוז אבל המניות עלו מאות אחוז לפני שאתה מגי
    דחלילון 13/06/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגיב תראה שהכלכלן המליץ בנובמבר על מניות מאזדה וטויוטה ביפן והם עלו מאות אחוזים מאז
    סגור
  • 33.
    לאנו המשך
    איציק והחברים 13/06/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו פוגשים בדרכנו אנשים פשוטים ונהדרים! וגם עם שועים ונגידים וזאת לצרכים חברתיים, לימוד, עסקים, אקדמיה ועוד! הזמנו את האדונים יוסי ואייל מביז, למישרדנו,(זה שבארץ) ולא טרחו לענות ולהענות! יש לציין שחברים מאיתנו כותבים בעילית שבמדיות במגוון נושאים,,,,,!
    סגור
  • חבל שהם לא ענו - אולי עסוקים מידי בלעשות כסף.
    אנו' 13/06/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי רופאים ועורכי דין בדרך כלל תביעות כאלה מסתיימות בפשרה רק רופאים שעשו מעשים מאד חמורים ממצים איתם את הדין. השאר חוזרים לעיסוקם. אנשים שעושים עבירות כלכליות נענשים בחומרה אבל אלה שמתנהגים ברשלנות לא. לאף אחד לא ממש אכפת ולפעמים חיי אדם יותר זולים ממכונית שצריכה לרדת מהכביש בגלל תאונה. וזו גם אגדה שפוסקים פיצויים מוגדלים למשפחות .
    סגור
  • 32.
    מישהו מוכן להסביר למה רק יורדת?? (ל"ת)
    קונפלנט 13/06/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    לאנו המשך
    איציק והחברים 13/06/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)מספר רופאים בקבוצתנו הינם גם עורכי דין בהשכלתם! ע"מ להגן על עצמם בעת צרה, אנו מקווים שלא תבוא למרות ריבוי המיקרים המכוערים!
    סגור
  • 30.
    לא לפספס שבוע הבא האישור ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
    אבנר רציו 13/06/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 29.
    ל 25
    איציק והחברים 13/06/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)זה ממש לא מה שאנו חושבים! ב)התחזות במקומותינו היא עבירה קשה על החוק! ג)אנו משתדלים לא לטעות בהקלדה! (הכוונה לצוות המזכירות הנאמנות) ד)אנו לא משתמשים בביטוי "הולך לעלות" הוא לא הנכון ביותר בשפתנו! ה)הצלח בכל שתיפנה!
    סגור
  • 28.
    אפריקה ישראל -כדי שהמניה תתאושש
    י 13/06/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    החברה וההנהלה חייבים להראות רווחים . יום נעים
    סגור
  • 27.
    העורבים התעוררו חחח אחרי חודש של עליות יום אחד אדום
    דחלילון 13/06/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שגם ספק כמה זמן יחזיק חחחחח השור הטיפשון הקנאה הוציאה אותך מדעתך חחחחחחח
    סגור
  • אתה משתין מחוץ לאסלה (ל"ת)
    תחזור לישון 13/06/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • חודש של עליות??? (ל"ת)
    חי בסרט 13/06/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • העורב האמיתי מעונין בעליות ולא מתחזה. וגם לא כותב הרבה (ל"ת)
    עורב 13/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    חייו של חולה הסרטן הסובל מאי ספיקת מח עצם ניצלו לאחר
    פלוריסטם לא לפספס 13/06/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    http://www.4-traders.com/PLURISTEM-THERAPEUTICS-IN-423782/news/Pluristem-Therapeutics-Inc-Life-of-Cancer-Patient-Suffering-from-Bone-Marrow-Failure-Saved-Follow-17018995/
    סגור
  • 25.
    נ=ראה שהולך לעלות (ל"ת)
    איציק והחברים 13/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    לא יירד יותר מאחוז (ל"ת)
    קלקלן 13/06/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 23.
    את החיים והאשליות עגלים קטנים שלי חודש על מנת לעלות 1%
    איך לקחנו לכם 13/06/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יומיים לרדת 2% חחחחח
    סגור
  • 22.
    בזק 550 (ל"ת)
    כאן לא הימור 13/06/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    המשך לאנו
    איציק והחברים 13/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו רושמים לזכותנו את הסכמתך להופיע בכינוי אשה(אני אשה!)ואף את אימוץ השם היפה שהענקנו לבת בריתנו! להלן: אנו,,,, אנו דוגלים בשוויון מלא בין גבר לאישה! לדעתנו יש מספר תחומים שאתן טובות מאיתנו בהרבה!
    סגור
  • השם שלי מתחיל בא' ׁ
    אנו' לאיציק והחברים 13/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כמו של הנשיא :) יש גם נ בשם.... המשך יום נעים
    סגור
  • 20.
    ולא מקשיבים לה אפס הכלכלן אתמול כתבתי 1215-1217 חחחח
    אם הייתם רציניים 13/06/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 4
    תמשיכו להקשיב ולנביא השקר .בדיוק כמו שבתאי צבי ותאכלו חרא כי מגיע לכם.עדר של עגלים מטומטמים חחחחחחח
    סגור
  • 19.
    אנו היקרה
    איציק והחברים 13/06/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סיפורך האישי קורע את הלב, ואנו מעריכים את הפתיחות וחוכמת החיים שבך! השכלת ובורכת בהקמת דור המשך מופלא לתפארת משפחתך ומדינתנו!
    סגור
  • 18.
    1300 יא אפס אתה עגל מרבק שמנמן מוכן לשחיטה אין לך
    בוקר טוב לקלקלן 13/06/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מושג קלוש אתה קורא כתבות שאתה לא מבין אותן ואז ממחזר אותן לחבורת העגלים השמנמנים שהיום יישחטו.די להפליץ שב בשקט ואל תגרום לטיפשים כמוך להפסיד את מה שאין להם
    סגור
  • 17.
    אחרי יומיים ברציפות ירידות 1% כל יום בארה"ב ופה
    ליאון 13/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ירד אתמול 0.03% ושלשום 0.09%, הגיע הזמן לקצת אדום, לא?! וביומיים האלו הניקיי ירד יותר מ-8%!!
    סגור
  • 16.
    בורסה מורסה
    אורי 13/06/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המורסה שלנו כל כך צמודה לעולם שכל ירידה שם - היא יורדת כאן כפליים. אבל איפה היא הייתה כששם היו עליות?
    סגור
  • לא ירדה רבע מהירידות של אירופה/ארה"ב!! (ל"ת)
    ליאון 13/06/2013 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    היום יהיה שחור מרוב אדום!!!!
    ירוקיה 13/06/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מזל שהגנתי על התיק עם פוטים.
    סגור
  • 14.
    הבורסה מגעילה :::::::::::
    מתרחק !!!!!!!!!!!!! 13/06/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא כל כך משנה : אם יש עליות או ירידות כולם מפסידים.הבורסה הפכה לקזינו של המדינה ,עוד מעט גם באגרות חוב ובממש"ק יתחילו להפסיד !!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 13.
    היה אתמול כנס מאוד יפה ....הייתם?
    זאוס 13/06/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הייתי והיה יפה מאוד
    סגור
  • 12.
    האם הטריגר הופעל?
    שמואל 13/06/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם שחקני המעוף שאת השפעתם רואים ביום הפקיעה ובסוך אליו מבינים בסופו של דבר שמחירים מוכתבים ע"י שווי משקל בין ביקוש להיצע .אופציית קול תרכש ותניב רווחים למחזיק רק על ביסוס הציפיות לעליה במיר נכס הבסיס בהעדר ביקוש לנכס הבסיס מחיר האופציה נשחק בגלל שחיקת ערך הזמן הגלום במחיר האופציה.בהעדר ציפיה חיובית גם שחקני המעוף יבינו בסופו של דבר שאין טעם להלחם במגמות השוק שמתאים עצמו על בסיס המצב הריאלי. כוונת הנהלת הבורסה ליזום מסחר באופציות שבועיות עלולה להזיק לשוק שאינו נזיל מספיק כדי למנוע הכוונת שערים לא בריאה שמובילה להתפתחות בועות פיננסיות.
    סגור
  • 11.
    אדום אדום
    בבר 70 שנה בבורסה 13/06/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הויקס עולה, הבנקים חוטפים והפרייארים ממשיכים לנפח כל מיני מניות שלא שוות את החשמל שלוקח להעביר את הפקודה באינטרנט לקנות אותן. לתשומת לב הפנסיונרים להתחיל לממש רק אם יורד מתחת ל 1218. למי שלא בפנים נראה לי שעברה הרכבת כי לא יעבור 1230.
    סגור
  • למה לממש ב 1218?
    אחת שמפליצה 13/06/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הירידות רק התחילו. אל תטעה את הפנסיונרים היקרים, הם זקוקים בדחיפות להליכונים חדשים תוצרת גרמניה.
    סגור
  • שתהי את זקוקה להליכון אמן ואמן מפליצולה אחת מפלצתית (ל"ת)
    מפליצולה 13/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אסיה אסיה
    גאון 13/06/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה זה מענין אותנו. כאשר שם עולה פה עולה.? יאלה לעליות.
    סגור
  • 9.
    האם הטריגר הופעל ?
    שמואל 13/06/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחודש האחרון חזרתי והתרעתי על תיקון מחירים אלים בפתח כל מי שקרא הפוסטים שלי הבין שלאופטימים אין סיכוי להפיק רווחים כל זה על רקע המצב הכלכלי באירופה בסין וביפן. לא צריך להיות חכם גדול שהתנודתיות וחוסר הודאות בשווקים אינה מעודדת הצטרפות לשווקים ובמיוחד לא בשוק חולה כמו בישראל הסיכונים בארץ גדולים על רקע העדר הנזילות ואי רצון של המוסדיים לכוון הכספים שאותם הם מגייסים לבורסה בישראל. יש טענה ששחקני המעוף שולטים במחירים בשוק צריך להבין ששוק אופציות המעוף מןעיל למסחר בעיקר באפשרות ליצר גידור לסיכונים למדקיעם לטווח ארוך גם לשורטיסיטים יש הצדקה בשוק בריא דהינו בשוק נזיל השורטיסטים מונעים התפתחות בועות פיננסיות בשווקים הפיננסים.ראה המשך
    סגור
  • 8.
    כפי שהובטח אחרי שהשמנתם היום נשחט אותכם 1300 חחחח
    בוקר טו לעגלים שלי 13/06/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דחליל מתוק אפילו הציפורים מחרבנות עליך
    סגור
  • 7.
    רק מיקרומדיק!!
    רונן 13/06/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עם מחיר יעד של 900 - 1800 !!! חכו ותראו...
    סגור
  • 6.
    שוב ירידות?
    דיי לאדום 13/06/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נמאס מהירידותתתתתתת. האלהה. כברררררר
    סגור
  • 5.
    יפן יורדת 5 אחוזים אבל גם עולה למחרת ב 5 אחוזים (ל"ת)
    גל 13/06/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • תגובה ונקודה למחשבה
    רפי 13/06/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לידעתך אם יורד בחמישה אחוזים ולמוחרת עולה בחמישה אחוזים. אז אתה מופסד. כי חמישה אחוז מגבוהה לא דומה לחמישה אחוז מנמוך. מקווה שאתה מבין
    סגור
  • 4.
    לקחת סיכון ולקנות היום......
    co007 13/06/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    או להמתין ליום ראשון . המדדים ימשיכו לחטוף ובגדול..... :-))
    סגור
  • כרגע הזמן לממש מניות ואו לרכוש פוט או תעודות סל בחסר
    שמואל 13/06/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתם
    סגור
  • 3.
    לאיציק והחברים המשך
    אנו ' 13/06/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יום חמישי בדרך כלל ירידות, ממשיכה בקניות של תעודת הסל של מר בבר שכותב פה באתר. אתמל היה בבריכה להירגע מרב דאגה שהשוק פה יעלה. טוב שלא הלך לים (שם יש מלח לזרות על הפצעים) ואין מצילים. (אני גרה 5 דק' הליכה מהים) . לא התאפקתי וקניתי גם בבילון בערב הודיעו על חלוקת דיבידנד נדיב. אז אני הולכת לבזבז את זה מראש בצומת ספרים ... המשך יום נעים.
    סגור
  • 2.
    לאיציק והחברים
    אנו ' 13/06/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1. תמשיכו לכתוב את דעתכם המעניינת על שוק ההון ואולי ביזפורטל יתנו לכם טור שבועי באתר. 2. תודה על ההתייחסות (למצבי האישי) זה קרה לפני 9 שנים כתוצאה מרשלנות רפואית ושטותית התרעתי ביקשתי אך האטימות היתה בשיא והתסריט היה ידוע מראש. 3. לגבי הפוליטיקאים - אנצל את שבוע הספר ועוד היום אני מתכוונת לרכוש את הספר חמקן של בן כספית ובנגוד גמור גם את אוגוסטוט (מנהיג אחר) מהתקופה האהובה עלי וגם בתוככי הרייך השלישי (תקופה מעניינת מאד בהיסטוריה)
    סגור
  • 1.
    יעיבו? אם היום לא יירד פה 2% מינימום זו הונאה (ל"ת)
    עילוי ירוק 13/06/2013 08:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור