בשורה למשקיעי בבילון: תחלק דיבידנד בסך של כ-80 מיליון שקלים

חברת האינטרנט בניהולו של אלון כרמלי מתגמלת את המשקיעים והודיעה על חלוקת דיבידנד. היום הקובע לחלוקה הינו ב-20 ביוני 2013
אלון כרמלי, צילום: יח"צ
חברת בבילון +2.11% בבילון 149.7 +2.11% בבילון בסיס:146.6 פתיחה:154 גבוה:154 נמוך:147.9 תמורה:13,543 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום (ד') על בשורה חיובית למשקיעי המניות של חברת האינטרנט. זאת, לאחר שציינה כי דירקטוריון החברה החליט על תשלום דיבידנד בסך של 80 מיליון שקלים לבעלי המניות. סכום הדיבידנד למניה שנקבע עומד על 1.61 שקל. המועד הקובע (יום הקום) נקבע ל-20 ביוני 2013, כשמועד התשלום בפועל נקבע ל-3 ביולי 2013.

דירקטוריון בבילון החליט על תשלום דיבידנד לאחר שציין כי יתרת העודפים שנצברו בשנתיים האחרונות ורם החלוקה הסתכמו בסך של כ-111 מיליון שקל .החברה מציינת כי יתרת רווחי בבילון לאחר חלוקת הדיבידנד עומדת על 30.951 מיליון שקל. מדובר על דיבידנד בשיעור של 7.2%.

דירקטוריון החברה ציין עוד כי החברה עומדת ב"מבחן הרווח" ו"מבחן החלוקה", זאת לאחר שסבר כי אין בחלוקת הדיבידנד כדי לפגוע באיתנותה הפיננסית, וכי לא קיים חשש סביר שהחלוקה תמנע מהחברה את היכולת למנוע מהתחייבויותיה הקיימות והצפויות.

נזכיר כי בתחילת החודש דיוחה בבילון על רכישת הסטארט אפ הישראלי Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן. נציין כי ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות בתחום החיפוש באינטרנט, נמאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים את חווית המשתמש.
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מתפנה לבסט פיול
    שלמה 13/06/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי חלוקת הדיבידנט בבבלון הוא מבטיח להתפנות בכמה עסקים לבסט פיול
    סגור
  • 7.
    הזדמנות אחרונה לברוח מהשורט (ל"ת)
    י 12/06/2013 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מחר ירידות מטומטמים (ל"ת)
    דוד 12/06/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • מי שמטומטם זה אתה
    מתלבט 13/06/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך ירידות איך ????????? אולי רק במועד הקובע עד אז רק עליות
    סגור
  • 5.
    חברה מדהימה - מכונה משומנת ליצירת מזומנים. פשוט מדהים!
    שי 12/06/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    חילקה יחד עם ההודעה של היום 130! מיליון שח בדיווידנד בחצי ב-12 החודשים האחרונים והיד עוד נטויה. הדירקטוריון לא היה מסכים לחלוקה הזו אם לא היה בטוח כי לחברה עתיד ורוד וכי במהרה הקופה שוב תתפוצץ ממזומנים מפעילות שוטפת. להוריד את הכובע בפניהם. הם באמת חברה של אחת בעשור. ומה שחשוב, העתיד עוד לפניהם עם עוד הרבה הודעות חשובות בקנה עם גוגל. אחח איזה כיף להחזיק כזו מניה. מחר טיסה למאדים.
    סגור
  • 4.
    בבילון-
    שימי 12/06/2013 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אי אפשר יהיה מחר לקנות.לא יהיה מוכרים על הבוק.איזה מטומטם אני נלחמתי היום על חצי אחוז!!!!!
    סגור
  • 3.
    בבילון-
    אדיר 12/06/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    4 6
    החברה מתכוונת להיכנס לתחום הרשתות החברתיות. זה יילך למכפיל של 56-60 לעומת 6 היום. כנראה שתוך שלוש שנים בבילון פי 10 מהיום.
    סגור
  • בבילון-
    דוד 12/06/2013 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דפוק - מכפיל גבוה הוא לא טוב
    סגור
  • 2.
    ההשפעה הצפויה היא פשוטה-
    שלמה- 12/06/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל השורטים על בבילון ייסגרו. בעת שהחברה מודיעה על הנפקה בטווח זמן צפוף, השורטיסטים מחוייבים לסגור פוזיציות ולקנות את המנייה על מנת שלא להפסיד. השורה התחתונה- בבילון תעלה הרבה יותר ממה שנדמה עד התשלום. השער כנראה יגיע לאיזור 3300 ואז יהיה להם קל יותר לצאת להנפקה עפ"י שווי המכפילים שהם רוצים
    סגור
  • 1.
    מחר-
    אלון 12/06/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פריצת 1400 מובטחת. המנייה תהיה מעל שער 3000 עוד לפני סוף החודש. גם דיבידנד כזה וגם חוזה עם גוגל ושיא כל הזמנים מגיע עד החגים.
    סגור
  • 2400 ידידי.. (ל"ת)
    ttt 12/06/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור