אסתר לבנון: "לא כולם הבינו את יתרונות ההשקעה בישראל - נדאג לכך שיבינו"

מנכ"לית הבורסה בטקס פתיחת המסחר בבורסה של לונדון: "יש הרבה גופים שכן הכירו ביתרונות ההשקעה בישראל ובהם נתמקד"
אסתר לבנון בפתיחת המסחר בלונדון, צילום: יח"צ
מנכ"לית הבורסה, אסתר לבנון הגיבה היום לראשונה להחלטה המאכזבת של MSCI שלא לצרף את ישראל למדד ה-MSCI אירופה. במהלך טקס פתיחת המסחר בבורסה של לונדון אמרה לבנון: "לא כולם הבינו את יתרונות ההשקעה בישראל, אנחנו נדאג לכך שיבינו".

לבנון הוסיפה, "הייתי שמחה מאד אם הייתה מתקבל החלטה אחרת. מצד שני כמו שהבנו מההודעה שלהם, יש הרבה גופים שכן הכירו ביתרונות ההשקעה בישראל ובהם נתמקד. זו הסיבה שבגללה אנחנו בלונדון, להציג את הבורסה, את החברות הישראליות ואת הכלכלה הישראלית למשקיעים בלונדון".

בהתייחסה לפתיחת המסחר בלונדון אמרה לבנון: "לבורסות של ישראל ובריטניה יש יחסי שיתוף פעולה לאורך שנים רבות. אנחנו נמצאים כאן על מנת להגדיל את ההשקעות ההדדיות ולחזק את הקשרים".

לכתבות נוספות בנושא:

הגרזן הונחת: MSCI פרסמה עדכון, לא תכלול את ישראל במדד המניות האירופי

תגובות בשוק להחלטה לא לצרף את ישראל ל-MSCI אירופה


כנס הזדמנויות בישראל 2013

טקס פתיחת המסחר שהתקיים הבוקר בבורסת לונדון במעמד מנכ"ל הבורסה הבריטית, התקיים לקראת כנס "Israel Opportunity 2013" שתקיים מחר הבורסה לניירות ערך, בשיתוף שגרירות ישראל בלונדון והארגון לעידוד יחסים עסקיים ישראל-בריטניה (UK Israel Business).

במהלך הכנס ייפגשו מנהלי חברות ישראליות מובילות עם גופי השקעה מרכזיים באירופה במטרה לחשוף את הפוטנציאל הטמון בהשקעה בשוק ההון ובמשק הישראלי. בנוסף על אסתר לבנון, ישתתפו בכנס גם שגריר ישראל בלונדון, דניאל טאוב, יו"ר בנק לאומי, דוד ברודט, מנכ"ל הארגון לעידוד יחסים עסקיים ישראל-בריטניה, דניאל סיל, יזם ההיי טק יוסי ורדי ואחרים.

תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    נדאג שיבינו חחח איפה היית כל השנה איפה זבל של מנכ''לים (ל"ת)
    תום 12/06/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    לא כולם הבינו, פרט לגנבים ולבעלי ההון המושחטים (ל"ת)
    סם הקוסם 12/06/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    מקבלת מליונים ולא דאגה שיבינו שכדאי להשקיע
    סוחר 12/06/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על מה שילמנו לך מליונים ? חוץ מבירבורים לעיתונות את מחממת את הכיסא
    סגור
  • 26.
    מה עד עכשיו לא דאגתם? ישנתם? (ל"ת)
    קובי 12/06/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    קדימה אסתר!
    מרים 12/06/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוכיחי לנו פעם אחת שיש סימוכין למילותייך, אחרת זה כבר באמת ישמע כמו זאב זאב...
    סגור
  • 24.
    תגידו לי מי המטומטם שהכניס מניה כמו מלאנוקס למעוף?
    דוד 12/06/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עולה וצונחת כמו מניית יתר. אחר כך מוחקים אותה מהבורסה. קרקס זה לא שוק
    סגור
  • 23.
    אבל היאוש שם הרבה יותר נוח!!!!!!!!תמשיכי לחיות באשליות
    לונדון לא מחכה לי 12/06/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאלה תני גז
    סגור
  • 22.
    מה יתרונות ההשקעה - העם דורש הסבר!!!!!!!! (ל"ת)
    גם אנחנו לא מבינים 12/06/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 21.
    האגוד האירופאי בטח נועץ עם שלי יחימוביץ
    רפי אלעזר 12/06/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וכל שאר החכמים בלילה
    סגור
  • אין קשר לנטיה פוליטית
    שמואל 12/06/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשקיעים האירופאים נבונים מספיק על מנת להניח בסבירות גבוהה שהתשואה העתידית בשוק הישראלי לא מפצה על הסיכון הגבוה בהשקעה בבורסה בה המחזורים היומיים נמוכים מאד ולכן הבורסה מהוה מלכולת לטיפשים ולא למשקיעם שצריכים לנהל השקעות בהיקפים גדולים. גם המוסדים הישראלים אינם משקיעים בבורסה הישראלית למרות עודף הגיוסים גם ליכודנקים רבים נמנעים מהשקעות מסוכנות
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    אולי הגיע הזמן לבער את כל המגמתיות שבבורסה?
    יעקב אש 12/06/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי שגם הוגשה תלונה בגיש בלוקריס בגבעות יהש ועדיין פיך מלא מיים עדיף שבכל העולםלא יראו כמה שקרנים וגנבים נימצאים במוסד ששמו הבורסה הישראלית חומד כבסי הכביסה שלך בבית
    סגור
  • 19.
    הבעיה שכבר אף אחד גם לא סופר אותה (ל"ת)
    א 12/06/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    בדבר אחד את צודקת
    דידי 12/06/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בהחלט יש גופים שכן מכירים ביתרונות ההשקעה בישראל. כתבני המעוף למשל?
    סגור
  • 17.
    אשכנזיה מתנשאת
    חחחח 12/06/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    5 6
    חושבת שכולם טפשים ורק היא חכמה מכולם את ווהמנכל האשכנזי- שני חזירים מושחתים שמקבלים מליונים בשנה ומענקים שלא מגיעים לכם!!! בחסות דירקטוריונים של הבנקים, ששולטים בהם אשכנזים!!!! כל האשכנזים מושחתים רודפי בצע ויהירים- לא פלא שכל העולם שונא אותנו- הכל בגללכם, תישרפו אינשאללה
    סגור
  • תביא את החברים
    יוסי 12/06/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך תביא את החברים שלך מהכוללים ותראו לנו אך אתם בונים מדינה
    סגור
  • והנה ההוכחה שכל מה שאמרתי נכון
    חחח 12/06/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אשכנזי מתנשא ועלוב... תחזור לגרמנייה ונראה כמה מתנשא תהיה. בניתם מדינה על חשבוננו יא אשכנזי עלוב, עשקתם, רימיתם, ביזיתם, מה בניתם???? מאפיה לבנה ומסריחה
    סגור
  • די לגזענות
    רפי 12/06/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל אוכלי חינם שטסים ללונדון על חשבון הצבור
    סגור
  • נתתי לך לייק רק בגלל הזבל שאתה מסוגל להוציא
    אמיתי 12/06/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תיתביש לך בגלל אחדים שכמוך אנו מתביישים גם אני ספרדי רק לא מסכן שכמוך
    סגור
  • די עם המושג אשכנזיה
    YOMI 12/06/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להגיב לעניין לא לסטות מהנושא המרכזי לבנון לכי הביתה בכבוד
    סגור
  • לכי תבדקי עובדות- הסטוריות ועכשוויות ואז נדבר
    חחח 12/06/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ברור שבמדינה הזאת אסור לדבר על שנאת אשכנזים , כי זאת ׳הסתה׳ הם שולטים ביד רמה, בערמומיות שכל העולם נזהר מהם, והמזרחיים המשרתים שלהם, כך היה וכך יהיה והשחתיויות והקומבינות בינהם יימשכו באין מפריע. גברת לבנון וסגנה שעובד 80 אחוז משרה ומקבלים מליונים בשנה, וקיבלו מענק של 300,000 שקל על הישגים בבורסה. כל זה בהסכמת דירקטורים שנשלטים על ידי אשכנזים- מאפיה של לבנים!!!
    סגור
  • מי עובד במשטרה, עירייה ובעוד הרבה מוסדות?
    חחח 12/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המזרחיים ומי בהנהלה? האשכנזים, שעושים כבר 60 שנה שטיפת מוח שהמזרחיים הם בבונים ונחותים, כל זה כתכנית גדולה לשלוט במדינה והמזרחיים יהיו הפועלים/עבדים/ משרתים שלהם. אני נגד השואה , רצח עם אלימות אבל האם אי פעם האשכנזים שאלו את עצמם איפה הם אשמים בשנאה כלפיהם? חוץ מהתירוץ שהם יהודים??? האם הייתה שואה למזרחיים בגלות? חומר למחשבה
    סגור
  • 16.
    אולי במקום סיסמאות שחררי הודעה נורמלית כמו הורדת מיסים
    צילי 12/06/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ואז כמו נס הבורסה תעלה אבל החזירות אוי החזירות
    סגור
  • 15.
    תרשמי! 0% מס על הבורסה ובדרך תיפתר גם מצוקת הנדל"ן
    בורסה זה לא קזינו 12/06/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אין כלכלה בלי בורסה!
    סגור
  • 14.
    תציגי להם את ההשקעה הכי טובה בעולם כיל ומניות הגז
    לבנון, 12/06/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תדאגי להראות להם כמה כדאי להשקיע במניות האלה לנוכח החלטות הממשלה והפחד משלי יחימוביץ
    סגור
  • 13.
    גם בגיל 90 לא תתפטר נהנית לראות את העם סובל (ל"ת)
    שלי 12/06/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    גב' לבנון: את באמת חושבת שהם קשיי הבנה? באמת?
    מאיר 12/06/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה מעליב לחשוב כך... את מחזיקה מהם מטומטמים? את באמת חושבת שהם אינם מבינים את הבעייתיות של השוק המקומי? הרגולציה,המיסוי הכבד ושאר הצרות המקומיות? נו באמת... במקום לחרטט, תפני לאוצר ותנסי לקבל מהם כמה פתרונות שיצילו את הגופה הגוססת הזו שקוראים לה "בורסת תל אביב"...
    סגור
  • 11.
    היא תדאג.......
    ד 12/06/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מושחטים נמאסתם!!
    סגור
  • 10.
    גמרתם לנו תבורסה י...
    טל 12/06/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה מסרים עוד תוכלו לקבל ולהמשיך להיות תקועים בבועה שלכם? כמה???????????
    סגור
  • 9.
    הכל סיסמאות וכותרות
    נירי 12/06/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תתחילו לעשות כבר במקום לברבר.. זה שהעלתם עוד שעת מסחר של שיעמום לא זה מה שיפתור את הבעיה פה השוק במוות קליני בגלל שאתם יושבים על התחת השמן ומברברים תוך כדי הזיה שהעמלות והבונוסים השמנים יגיעו אליכם לפה על כלום!!
    סגור
  • 8.
    איך בדיוק תדאגי יה גאונה
    אנונימי 12/06/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היו לך חמש שנים לדאוג לזה (החל מהמעבר של ישראל לשווקים מפותחים). ועשית כלום. את והיו"ר החייכן שלך. בזיון שנותנים לזוג כזה לנהל מוסד כל כך חשוב. העיקר שנסעת ללונדון. אגב, הכנס של הבורסה בלונדון הוא אחת הבדיחות הכי עצובות כאשר מדובר בכנסי משקיעים. מי שהיה שם יודע. אפס משתתפים רלבנטים. רוב מוחלט של המשתתפים הם ישראלים שעובדים בשלוחות המקומיות של הבנקים הישראלים, עורכי דין ומלחכי פינכה. כל מי שרוצה לאכול ארוחת צהריים חינם, אבל משקיעים רלבנטיים שיחשפו לעאלק הזדמנויות הישראליות, אין.
    סגור
  • 7.
    אף אחד לא רוצה להשקיע כאן בגלל מיסים גבוהים מה לא ברור. (ל"ת)
    טל 12/06/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 6.
    שמישהו ייתן לה בעיטה בתחת! (ל"ת)
    שישקו 12/06/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    מה תעשי תפתחי את הבורסה 24 שעות שבוע שלם ?גם לא יעזור (ל"ת)
    גל 12/06/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    הסבר והארכת שעות מסחר - טיפשי
    ברור כשמש 12/06/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא לחכות לסחף של בריחת השקעות לחול - לעצור עכשיו ומייד - לתת תנאים טובים להשקעה בישראל - רגולציה לא חונקת - מיסוי שוק ההון הוגן - מס חברות סביר - רק כך הממשלה תחזיר את ההכנסות שהיו לה בעבר משוק ההון - יותר חשוב להחזיק את ההשקעות ! המר אין עוד זמן לחכות !! יש עוד מדינות להשקיע בהם !
    סגור
  • 3.
    ברגע שחוק שישינסקי עבר הבנתי מה הולך להיות
    דני 12/06/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אין בורסה - הונאת ענק מחלחלת לאט לכולם - אם נוסיף את מס רווח הון ומס חברות אז אין פלא שהבורסה גוססת
    סגור
  • 2.
    כולם הבינו את המיסוי הגבוהה ואת מירמת חוק שישינסקי
    חיים 12/06/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    17 0
    גם מס חברות גובה מאוד - והרגולציה חריפה מידיי - ואל נשכח את העלהום על הטיקונים ! מגיע לנו רק רע כי אנו רעים אינטרסנטים ולא רואים ממטר ! משקעים הימרו שנים והפסידו מיליארדים פתאום לאחר תגלית ממצאים חוק שיגול מהם את תוצאות ההימור . לא משנים סכום זכיה לאחר תוצאה של הימור ! גם אם זה כסף גדול וגם אם זה לטובת הציבור שהוא הרוב - אמינות צדק יושר עיקביות והחלטת מהירות הם יסודות של הכלכלה .
    סגור
  • 1.
    יש לקדם חזרה לEM. ישראל לא מפותחת.
    לחזור לEM! 12/06/2013 12:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לבורסה זה יעשה רק טוב. ישראל לא שייכת מהותית לDM מאז כל גרזני הממשל, רגולציה, מיסוי, ועוד עוד.
    סגור