סגירה בת"א: מדד ת"א 75 איבד 0.65%, מניית מזור זינקה 6.6%

המעו"ף נותר ללא שינוי למרות הירידות בגזית גלוב (2.9%) ובמניית טבע (1%) שרכזו כמעט רבע מהמחזור שעמד על 1.2 מיליארד שקל
 |  (90)
מגמה מעורבת
המסחר בת"א ננעל היום (ד') במגמה מעורבת. מחזור המסחר היה גדול יחסית ועמד על כ-1.2 מיליארד שקל כשמניות גזית גלוב ו-טבע רכזו כרבע מהמחזור. השוק המקומי הגיב באדישות להחלטת ה-MSCI שלא להכליל את ישראל במדד MSCI אירופה ונראה כי השוק לא גילם הודעה חיובית בעניין. יחד עם זאת, העליות באירופה ובחוזים העתידיים בוול סטריט לא הצליחו לייצר מגמה חיובי בשוק המקומי.

מדד המעו"ף סגר ללא שינוי ונותר ברמה של 1,227.8 נקודות. מדד ת"א-75 ירד 0.65% ווצה מטה את רמת ה-800 הנקודות. מדד הבנקים סגר בירידה של 0.8%. מחזור המסחר היה גבוה יחסית ועמד על 1.212 מיליארד שקל.

בין המניות הבולטות לשלילה נציין את מניית טבע +1.07% טבע 7,240 +1.07% טבע בסיס:7,163 פתיחה:7,150 גבוה:7,260 נמוך:7,101 תמורה:50,654,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה כ-1% לאחר שנודע כי הגיעה להסכם פיצוי עם חברות פייזר במסגרתו תשלם 1.6 מיליארד דולר בגין הפרת הפטנט על תרופת 'פרוטוניקס'. עוד נציין את גלוב אקספ יהש -1.41% גלוב אקספ יהש 153.8 -1.41% גלוב אקספ יהש בסיס:156 פתיחה:156 גבוה:164.8 נמוך:145 תמורה:297,175 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחתכה ב-22% לאחר שהפעילה מדף ומניית {מלאנוקס} שאיבדה 3.6% יומיים לפני שתימחק מהמדדים בת"א.

בין המניות הבולטות לחיוב נציין את מניית מזור רובוטיקה +0.27% מזור רובוטיקה 10,950 +0.27% מזור רובוטיקה בסיס:10,920 פתיחה:10,920 גבוה:10,980 נמוך:10,920 תמורה:19,094,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזנקה 6.6% במחזור גבוה יחסית של כ-15 מיליון שקל בשל פער ארביטראז' חיובי,
{פלואוסנס מדיקל} זינקה ב-26% לאחר שנחתם הסכם מיזוג עם חברת התרופות באקסטר.

אחרי חודשים ארוכים של ניסיונות שכנוע ותקוות גדולות, הלילה פרסמה חברת המדדים MSCI את העדכון החצי שנתי שלה וכללה בו גם התייחסות לבקשת ישראל להצטרף למדד ה-MSCI אירופה ולפיה, בהתאם לפידבקים שקיבלה חברת המדדים מהמשקיעים הגדולים, ההחלטה שנפלה היא שלא לצרף את ישראל למדד האירופי (MSCI Europe Index) ולהותירה במדד האירופי+מזרח התיכון. בשורה התחתונה, מדובר באכזבה גדולה. ישראל נותרה מחוץ ל-MSCI אירופה .

בתגובה להחלטה המאכזבת אמרה מנכ"לית הבורסה, אסתר לבנון שפתחה היום את המסחר בבורסת לונדון "הייתי שמחה אם ההחלטה היתה אחרת. לא כולם הבינו את יתרונות ההשקעה בישראל, אנחנו נדאג שהם יבינו". אסתר לבנון מגיבה להחלטת MSCI

המסחר בעולם

בורסות אירופה עברו להיסחר במגמה מעורבת לאחר שבגוש האירו פורסמו נתוני היצור התעשייתי שהיו טובים מהצפי והצביעו על עלייה של 0.4% לעומת צפי לירידה של 0.2%. מדד הדאקס מאבד 0.4%, מדד הקאק עולה 0.2% והבורסה של לונדון, אותה פתחה היום מנכ"לית הבורסה של ת"א, אסתר לבנון, נסחרת ללא שינוי.

הניקיי היפני המשיך לרדת גם הבוקר, אולם הירידות התמתנו מאוד לקראת הסיום והמדד היפני איבד רק 0.2%, זאת לאחר שהדולר התחזק בכ-0.5% כנגד הין, לאחר שאתמול נפל בכ-2% ורשם את הצניחה החדה ביותר מזה 3 שנים. המשקיעים ביפן התאכזבו אתמול מכך שהבנק המרכזי ביפן בחר שלא להגדיל את תוכנית התמריצים (האגרסיבית ממילא). בסין, בהונג קונג, בטיוואן ובפיליפינים לא מתקיים היום מסחר לרגל חגים לאומיים.

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים. הדאו ג'ונס עולה 0.5%, ה-S&P 500 מוסיף 0.4% והנאסד"ק עולה 0.3%.

מניות במרכז

חדשות רעות לחברת טבע +1.07% טבע 7,240 +1.07% טבע בסיס:7,163 פתיחה:7,150 גבוה:7,260 נמוך:7,101 תמורה:50,654,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ענקית הגנריקה הישראלית רשמה הפסד צורב בקרב משפטי ותאלץ לשלם לפייזר סכום אדיר של 1.6 מיליארד דולר בשל הפרת פטנט. ההסדר הגיע לאחר מאבק משפטי עיקש בן 10 שנים במסגרתו פייזר וניקומד (כיום חלק מטאקדה) ביקשו לקבל פיצויים בגין הנזקים שנגרמו מהפרת הפטנט על תרופת ה'פרוטוניקס'.

חברת קדימהסטם שברה השבוע בצורת ארוכה לאחר שהצליחה לגייס השבוע 20.4 מיליון שקלים. הבוקר מתברר כי מי שנתן את הטון בהנפקה הוא בית ההשקעות אלטשולר שחם, שהזרים לא פחות מ-9.77 מיליון שקלים בהנפקה, ובסך הכל בית ההשקעות מחזיק כ- 11.12% מהון המניות של חברת הביומד. לידיעה המלאה

שותפות גלוב אקספ יהש -1.41% גלוב אקספ יהש 153.8 -1.41% גלוב אקספ יהש בסיס:156 פתיחה:156 גבוה:164.8 נמוך:145 תמורה:297,175 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת 17.5% לאחר שפירסמה תשקיף מדף לגיוס של 10 מיליון שקל. לידיעה המלאה

מניית {פלואוסנס מדיקל} מזנקת בחדות לאחר שחברת הביומד הודיעה כי היא מתמזגת עם חברת התרופות באקסטר, תמורת המיזוג ישולם לבעלי המניות סכום של 26 מיליון שקל. לידיעה המלאה

גזית גלוב -0.6% גזית גלוב 2,982 -0.6% גזית גלוב בסיס:3,000 פתיחה:2,984 גבוה:3,008 נמוך:2,956 תמורה:8,934,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לרכז עניין לאחר שהנפקת המניות שתוכננה לאתמול נדחתה להיום. החברה מתכוונת לנסות ולגייס בשוק הישראלי כ-250 מיליון שקל, אולם על רקע תנאי השוק לא בטוח שתצליח לגייס סכום שכזה כרגע. ל-Bizportal נודע כי מחיר המינימום בהנפקה הונמך על ידי החברה ל-47.7 שקלים. המחזור במניה זו מהווה כעת כ-20% מסך המחזור בשוק. מסחר עצבני בגזית גלוב
תגובות לכתבה(90):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    ישראל קנדה-פאנגיה נדלן
    אייבי נתנאל 12/06/2013 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה טיפסה היום במחזור חריג, מישהו יודע מה קורה ? מה הצפי ? האם כדאי להשקיע, פאנגיה פעם הייתה כוכבת, אולי היא בדרך חזרה לעליות מטורפות ???
    סגור
  • 58.
    1217-1215 חחח 1300 בתחת של הכלכלן הדחליל והברוקר (ל"ת)
    תרשמו מחר מעוף 12/06/2013 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אני בן למשפחת חקלאים שמחזיקים מאות דונמים בשרון שנקנו
    למשקיע המטומטם 12/06/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני 60 ו 70 שנים שחלקם הפכו כבר לעשרות ווילות .אני חי משכירויות .שירד הנדל״ן נקנה עוד .לך אין איפה לגור ולעולם לא יהיה לך .ואם אתה צופה לקריסה בנדלן אז צא מהר מהבורסה כי היא תמחק .בעצם אתה סתם קשקשן ולא מושקע כי אין לך אגורה שחוקה על התחת
    סגור
  • 56.
    הייתי בבריכה במקום להתעצבן שלא יורד
    בבר 70 שנה בבורסה 12/06/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא הייתי פה היום כי חשבתי שיחזיקו את השוק באוויר ולא יתנו לו לרדת וכך אכן היה. טוב שלא הייתי פה להתעצבן ונרגעתי בבריכה כל היום. אל דאגה, זמנם של השורטים יגיע. פתאום אני רואה שהאנליסטים מדברים על 1190 ו 1180 והיה אחד שדיבר על 1140. פתאום הילדים מחשבים מה שסבא כבר רשם עליו מזמן אבל דור ההייטק חושב שהוא מהיר ומתברר שהוא בפיגור של חודשים לחישובים שלי. התשקיף לפנסיונרים: מי שבפנים לא לממש, אתם רואים שכבר יותר ויותר מבינים שאנחנו על עץ גבוה ובקרוב יורדים. מי שיש לו עודף מהקיצבה לחכות לחמישי ולראות לאן זז העסק, יכול להיות שמחר ירימו קצת לקראת הסוף שבוע מהפחד שעד הפקיעה לא ירד מספיק. אם אשמע מהמקורבים במשרד האוצר אודיע. ביי, אני הולך למקלחת להוריד את הכלור.
    סגור
  • מה רע בים של תל אביב? זה יותר מרגיע. (ל"ת)
    בבר 12/06/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    מתנפצים פרצנו 35 לא לפספססססססססססססס (ל"ת)
    רציו הבלוקים 12/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    הבניה של המפעל החדש מסתיים והניסויים יתחילו...
    בונוס ממש בקרוב 12/06/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שישאר בחוץ יהיה לחוץ בחודש הקרוב
    סגור
  • 53.
    אני גם בפניקס בהפסד קנייתי שער 1500 (ל"ת)
    זאוס שוקי הון 12/06/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    עשות
    רו"ח 12/06/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית השנה ... הטיסה החלה
    סגור
  • 51.
    נכנסתי להרצה של מזור מורווח שלושה אחוז. (ל"ת)
    מני 12/06/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • הרצה עלאק...
    שרון 12/06/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי הגאון "שמריץ" במחזורים ממוצעים של 6 מליון ש"ח? איך יוצאים מהרצה כזו לדעתך? תגיד שאתה שורטיסט וקבל המלצה לסגור במהרה כי החברה הזו מצליחה מאוד עסקית ותוך שנה שנתיים תשלש את שוויה. לא יודע למה אבל אני נוטה לסמוך יותר על המשקיעים שקנו בחו"ל ADR בשווי עשרות מליונים מאשר עלייך...
    סגור
  • 50.
    מה עם פריצה למעלה לסוף שבוע? (ל"ת)
    טל 12/06/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    כל החודש עומדים במקום שוחקים את האופציות (ל"ת)
    גבי 12/06/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נו מה השתנה, כבר כמה חודשים, מחזיקים לפקיעה
    ליאון 12/06/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחילת החודש!!!!!
    סגור
  • 48.
    עם כל העליות בבזק אני עדיין בהפסד קניתי בשער 540 למנייה
    זאוס. הסקסי 12/06/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב
    סגור
  • 47.
    מחפשים תירוצים להוריד את המעו"ף נוכלים (ל"ת)
    דודו 12/06/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    עד שלא יכסו לבורסה את הצורה היום לא ינוחו (ל"ת)
    אבי 12/06/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    דניאל החזקות-להחזיק חזק (ל"ת)
    דוד הכי טוב 12/06/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    אפריקה - הודעה טובה במאיה -תמורה נוספת
    ישראל 12/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחזור ענק באופציה של אפריקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • רק מוכרים (ל"ת)
    זה אופצית פוט ? 12/06/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    אחלה כיוון אדום כמו שרק הבורסה שלנו מכירה (ל"ת)
    קובי 12/06/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    מצאה את הכיוון למטה כרגיל לא היה לה קשה למצוא (ל"ת)
    דודו 12/06/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    אפ המעוף בכל זאת יירד היום זה לא יהיה משמעותי
    אחת שמבינה א 12/06/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כשאני טעיתי בניתוח שלי לגבי המעוף ומניות אני מעולם לא הסתתרתי מאחורי כינוי אחר, אני תמיד כותבת בכינוי שלי, זו לא בושה לטעות, כולנו טועים אם לא היינו טועים אז בטח היינו מיליונרים. אבל לא כולם חושבים כך, ישנם כאלה שכתבו כאן וטעו בגדול , במקום לכתוב ולהתנצל אז הם החליטו להסתתר מאחורי כינוי אחר והמבין יבין למי אני מתכוונת........ נו טוב שיהיה כך בשם אחר.......
    סגור
  • את צודקת לחלוטין ! מעריך אותך מאד !! (ל"ת)
    צנוע 12/06/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 40.
    לעיולי הירוק
    דאטו 12/06/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מה קורה אותך יא עיוני מתי מתי הפריצה איפה הפריצה כבר חודשים אנשים מוזילים ריר איפה העליות יא צולע יא אפס מאופס יא חתיכת כלום ושום דבר .לך לך חפש איזה כושי יעשה לך טובה ותיקח איתך גם את השפנפנה הפוסטמה ההיא אינשאלללה תיכנס דוך עץ ושתחטוף דומשתיקה בלבלב אמן כן יהי רצון ונאמר אמן -אמן .
    סגור
  • 39.
    המשך
    איציק והחברים 12/06/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קיים מחקר שניגנז: אם כולנו נשלם מס אמת גורף על כל ההכנסות, ורווחים מכל המקורות! בסך 17 % !! (מלווה בעונשים כבדים למשתמטים!) היינו הופכים לשוויץ של המזרח התיכון! הייתי מוסיף: ברור לי שלא אפשרי במקומותינו!
    סגור
  • תמיד יהיו תכנוני מס כדי לשלם פחות . וזה גם חוקי.
    אנו' 12/06/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכולם יעבדו וישלמו מס זה חזון אחרית הימים. בינתיים דרוש פה מנהיגות ודרך ואין פה. פה פותרים כל בעיה באמצעות העלאת מיסים וקנסות.
    סגור
  • 38.
    1210-1193 ומהר ראו הוזהרתם ראו את מפת הכתיבות ותבינו (ל"ת)
    ייש לי כיוון 12/06/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 37.
    אם המעוף לא פורץ את 1232 אז סוף היוםנחיתה (ל"ת)
    שבי 12/06/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    המשך לאנו
    איציק והחברים 12/06/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלל בסיסי בכלכלה מדבר על מיקסום רווח! הגדל הרווחים ע"י שיפור בתשואות, השבחת הנכסים ועוד,,, ולא ע"י הקטנת החלק של הפריץ, הריבון, או המימשל! גם הקורא במקורות יכול למצוא סימוכין לעניין!
    סגור
  • 35.
    לא מסוגלים כבר חודשים לפרוץ למעלה (ל"ת)
    גל 12/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הדשדוש הכי גרוע (ל"ת)
    שלי 12/06/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המשק חורק, משקי הבית ממונפים בלי קשר למשכנתאות
    מהמר וצודק 12/06/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אלא גם עם הלוואות אקספרס גרועות למיניהן... שוק העבודה חורק והמשכורות תקועות. אנחנו לפני מספר משברים והבורסה מתה. הגיע הזמן לצאת מהבורסה למספר שנים.. גם אם יורידו את המס, הקפיצה תהיה רגעית. יש מצב למלחמה אמיתית עם סוריה ולבנון. המצב מול איראן גרוע, כשיחשפו את ארסנל האטום שלהם כבר יהיה מאוחר מידי. עצם זה שיש להם נשק גרעיני-יעיף מכאן את כל ההון וההשקעות... לא מייעץ לשים כסף על אופציות, התמחורים כאן גרועים כמו כל דבר אחר במדינה, לצערי-כמעט כולם רמאים...
    סגור
  • אתה האדם הכי פאסימי בעולם מה עם רעידת אדם אולי צונאמי
    כלכלן 12/06/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יחריב את ת"א או אולי מטאור יפגע בכדור הארץ או פלישה של חייזרים? בקיצור אתה מדבר שטויות והרבה ארה"ב מחממת מנועים והמעצמה מספר אחד בעולם חוזרת ובגדול אחרי משבר 2008 ויש הרבה מאוד לאיפה לעלות גם כאן בת"א ואגב שבועת הנדלן תתפוצץ לאן אתה חושב שהכסף יזרום? בדיוק לבורסה בת"א ויש שם הרבה כסף שמחכה לצאת אז אל תבלבל את המוח עם תרחישים אפוקליפטים שאתה ממציא כך כדורים כמו ידידנו השור הזועם לו זה לא עזר לך אולי יעזור
    סגור
  • אין לך קבלות הכל נודים מסריחים אין לך מושג קלוש לך לישו
    תפסיק לבלבל בביצים 12/06/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ן ועדיף שעה אחת קודם אתה טועה ומטעה לא פגעת בכלום חוץ שמאשר בעגלים הקטנים שמקשיבים לך יר אפס
    סגור
  • אם כל כך הרבה מקשיבים לו סימן שהוא מביא קבלות לא
    דחלילון 12/06/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמוך לוזר צועק ירידות והמעוף רק עולה חחחחח
    סגור
  • אני שומע אותו הוא תותח השקעות וכל המלצה שלו היא פגיעה
    משקיע 12/06/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בול אני עשיתי בזכותו הרבה כסף ואם הייתי מקשיב לך וקונה שורט הייתי מפסיד את התחתונים היה פה איזה לוזר בשם דור שעשה לי נזק עם המלצות שורט שעלו לי ביוקר ובזכות המלצות של הכלכלן החזרתי את כל ההפסדים
    סגור
  • אתה והברוקר מי שומע את האפס הזה 1300 אחרי הבחירות חחחח (ל"ת)
    חוץ משני מטומטמים 12/06/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 32.
    חברתנו היקרה אנו
    איציק והחברים 12/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א)כתבתי כאן התייחסותי לנושא המס ולא זכיתי לתגובה שהתבקשה! ב)לפי מה שאני מבין כאן מהחברים יש אכזבה מביצועי הכלכלה שלנו ואכזבה מהמובילים! ג)אולי נעזור למדינתנו שמפרישה % ניכרים למען ביטחוננו וזאת ע"י תשלומי מס אמת!
    סגור
  • לגבי המס
    אנו 'לאיציק והחברים 12/06/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. למעלימי המס גדולים וקטנים יש להתייחס בחומרה ולהענישם. 2. העלאת מס הבורסה היתה בעיתוי גרוע בנימוק שדרוש כסף לממן את ההטבות שניתנו בעקבות המחאה. מכל ההטבות מהר מאד נשאר רק המס. 3. הבנקים לא ערוכים להחזיר את כל המס לאלה שמגיע להם לא כולם מודעים לזה , ולעיתים ההחזר הוא קטן ואנשים מעדיפים לא לבקש החזר שכרוך בפניה לרואי חשבון. 4. אני אישית מגישה דוחות ומקבלת החזרים למדתי לעשות זאת לבד. אז אני לא נזקקת לרואי חשבון. 5. לגבי האכזבה מהמובילים רואים את התוצאות בשטח וקשה להתלהב מהביצועים שלהם. 6. לא חשבתי שאתם מצפים לתשובה ממני "הקטנה" בנושא המס. נראה לי שהמדינה מרויחה ממני לא רע. אני לא נטל על החברה. 7. המשך יום נעים. !!! נראה איך יסתיים המסחר היום .
    סגור
  • 31.
    פפפפחחחחח
    מהמר וצודק 12/06/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כן הבורסה בארץ תישאר פח כל עוד המס גבוה. גם לא רוצים להוריד אותו כי מרוויחים כסף טוב ממסחר בחו"ל -לשם המוסדיים מוציאים את הכסף תקופה ארוכה, שם הם מקבלים תשואות גבוהות שמתורגמות לגביית מיסים...
    סגור
  • 30.
    דניאל החזקות עוד לא נכנסתם?פריירים. (ל"ת)
    משקיע 12/06/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 29.
    לקראת סוף היום ירידות. (ל"ת)
    מעניין 12/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    הבוננזה לשעבר די פארם ירדה 99%. האם ישנה הזדמנות כניסה?
    שאלה למומחים 12/06/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נסחרת בשערים מצחיקים,..בשפל של כל הזמנים, ..הייתה שווה פי 100 כמעט מהיום לפני שנה וחצי..יגולה לתת ביום אחד 100 אחוז עלייה כמו שירדה כ"כ הרבה. לדעתי כבר אין לאן לרדת, רוצה להיכנס בסכום נאה אך טיפה חושש ושואל את דעתכם.
    סגור
  • 27.
    מהלך צפוי ולכן לא זה מה שישפיע על הכוון
    שמואל 12/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החלטת המוסדיים האירופאים צפויה רק אופטימים דור הולך ונעלם קוו להזרמה של תעודות סל אירופאיות שתתגרום לעליות בבורסה המקומית. הסיבות להחלטה צפויות וברורות. הבורסה הישראלית אינה נזילה ומהוה מלכודת לגופים מוסדים גדולים שלא יכולים להשתתף במסחר הנזילות הנמוכה אינה מאפשרת כניסה במחירים סבירים ויציאה מבוקרת כמעט בלתי אפשרית ב. מצב המשק הישראלי בכי רע אמנם טוב יותר מהמצב באירופה אבל הציפיות למיתון בשנים הקרובות לא מעודדות משקיעם להצטרף למסחר. ג רווחיות החברות הישראליות צפויה לרדת על רקע צעדי התקציב המיסוי יפגע בצריכה הפרטית ובהכרח ברווחיות החברות המתבססות על השוק המקומי ג. רוחיות החברות תפגע על רקע מיסוי על רווחים כלואים ושינוי אפשרי בחוק עידוד השקעות הון. ד.חברות מיצאות צפויות להפגע על רקע מטבע שקלי חזק . ה. המצב במזרח התיכון אביב ערבי וסיכוניים גיאופוליטים לא מעודדים כניסה של הון זר לשוק בישראל ה. חברות טכנולוגיה וביומד המהוות פוטנציאל לרווחים על בסיס המוח הישראלי יהודי לא ינפיקו בארץ בגלל עודף רגולציה וקבלת מחיר טוב יותר בחו "ל
    סגור
  • 26.
    מהלך צפוי ולכן לא זה מה שישפיע על הכוון
    שמואל 12/06/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החלטת המוסדיים האירופאים צפויה רק אופטימים דור הולך ונעלם קוו להזרמה של תעודות סל אירופאיות שתתגרום לעליות בבורסה המקומית. הסיבות להחלטה צפויות וברורות. הבורסה הישראלית אינה נזילה ומהוה מלכודת לגופים מוסדים גדולים שלא יכולים להשתתף במסחר הנזילות הנמוכה אינה מאפשרת כניסה במחירים סבירים ויציאה מבוקרת כמעט בלתי אפשרית ב. מצב המשק הישראלי בכי רע אמנם טוב יותר מהמצב באירופה אבל הציפיות למיתון בשנים הקרובות לא מעודדות משקיעם להצטרף למסחר. ג רווחיות החברות הישראליות צפויה לרדת על רקע צעדי התקציב המיסוי יפגע בצריכה הפרטית ובהכרח ברווחיות החברות המתבססות על השוק המקומי ג. רוחיות החברות תפגע על רקע מיסוי על רווחים כלואים ושינוי אפשרי בחוק עידוד השקעות הון. ד.חברות מיצאות צפויות להפגע על רקע מטבע שקלי חזק . ה. המצב במזרח התיכון אביב ערבי וסיכוניים גיאופוליטים לא מעודדים כניסה של הון זר לשוק בישראל ה. חברות טכנולוגיה וביומד המהוות פוטנציאל לרווחים על בסיס המוח הישראלי יהודי לא ינפיקו בארץ בגלל עודף רגולציה וקבלת מחיר טוב יותר בחו "ל
    סגור
  • 25.
    בבר וכל השורטיסטים - כנסו רגע .
    צבי 12/06/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חבל לכם על הכסף ועל תקוות השווא שלכם! השוק ממשיך למעלה. מה שאתם רואים היום זה היומן של הסרט האמיתי שמחכה לכם מעבר לפינה. בהצלחה
    סגור
  • אין מצב בסוף היום ירידות (ל"ת)
    השוק לא ימשיך למעלה 12/06/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 24.
    עזרה בקשר לאידיבי אג"ח ג
    דן 12/06/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בנק הפועלים העביר חצי מאג"ח שלי לבלתי סחיר
    סגור
  • 23.
    השבוע 1300 אני בטוח כנסו שלא תפספסו את הרכבת (ל"ת)
    כלכלן בכיר 12/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • השור הטיפשון כבר היום ירוק חחחח איפה המפולת שלך?
    דחלילון 12/06/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה טיפש שצועק כאן כבר שנים ירידות אבל יש משפט שאומר גם חייל עיוור שיורה אלף כדורים בסוף יפגע חחחחחח השאלה מתי ?. וכמה כסף תמשיך להפסיד
    סגור
  • מדבר על חיילים אתה נכה נפשית (ל"ת)
    אוהב אותך מה אתה 12/06/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • ל 1300 יא עגל אין לך אלפלפא לאכול .אין בעיה נעשה מגבית
    אוהב אותך מחכה 12/06/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אתה לא מספיק שמנמן לשחיטה אבל זה מתקרב שתגיע ל 80 קג אז נוריד עליך את המאכלת חחחח מתוק שלי 1300 שיגלו נפט בתחת שלך אז אולי ,גם לא בטוח חחחחח עגל מרבק שלי
    סגור
  • אתה כל היום מדבר על שחיטות ואתה נשחט כל יום בעצמך חחחח
    דחלילון 12/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה לוזר מארץ הלוזרים מעניין אותי לראות כמה כסף אתה מופסד כבר בשורטים שלך חחחחחח
    סגור
  • נראה לי שמי שישחט זה אתה בקרוב בקריסת הנדלן תראה איך
    משקיע 12/06/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכס נמחק בחצי בתוך חודשים בודדים אם היה לך הרבה כסף כמו שאתה אומר הייתה פועל בפיזור ולא משקיע הכל בנדלן אבל את כנראה מובטל שלא עובד בלי מקצוע ובלי שקל על התחת שחי בסרט לפי איך שאתה כותב אתה ממש לא מבין בכלכלה הכלכלן מושקע בפיזור בהרבה נכסים שוק ההון בארץ בחול אגחים נדלן בארץ בחול ככה משקיעים לא כמו חמור כל הביצים בסל אחד לך ללמוד כלכלה ותחזור עוד 4 שנים
    סגור
  • אני רק מסתלבט עליכם אני חי משכיריות יא עגל אני משועמם ו
    אני לא משקיע פה 12/06/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואתם מהנים אותי יותר מסרט טוב .אני משקיע רק בבניינים ואדמות לא בבורסה .לפני שנים למדתי טכנאות של המדדים לכן אני משתעשע איתכם .עכשין ברצינות אתם עדר של עגלים שישחטו מאוד בקרוב
    סגור
  • 22.
    יאלה, נשחיל פוטים לאידיוטים חחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    דנה 12/06/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    ביזפורטל לא ניתחו נכון את התגובה של ת"א - לא מקצועי (ל"ת)
    אנליסט עממי 12/06/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הבורסה רק התחילה.נראה את 1215 עוד היום (ל"ת)
    רוח 12/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ממש רואים שאתה שורטיסט אבל היום ירוק בכל מקום. יום טוב! (ל"ת)
    אנליסט עממי 12/06/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • דווקא לא. מציאותי. לא מכניס ראש לחול (ל"ת)
    רוח 12/06/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    משהו מתבשל שם (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 12/06/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • את בבילון. (ל"ת)
    בנק הפועלים מריץ 12/06/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    המעוף
    שמוליק 12/06/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עולה היום1.1 אחוז להפתעתכם.
    סגור
  • את הכדורים.תראה מה קורה לך .אל תזלזל אתה חייב להמשיך (ל"ת)
    למה הפסקת ליטול 12/06/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה 1.1 , סתם כי בא לך.יופי (ל"ת)
    רוח 12/06/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    טוב שבורסה מתה ומחזורי מסחר מזערים! מכונות מסחר של אחד (ל"ת)
    העם לא יתנו לה לרדת! 12/06/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    אי אפשר לצח את הפד עפ ספינולוגיה -ריבית תשאר נמוכה
    בנקאי בכיר 12/06/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפד נחוש בדעתו להגדיל את הנכסים עד אשר המשבר יעבור מהעולם . רכישת הנכסים תקטין את הוצאות הריבית של הממשל ותקטין את כמות הכסף בטווח הארוך היות שהכסף יוחזר עם ריבית . לכן האינפלציה לא תעלה כמו שחוששים והפד לא יפסיק את ההזרמה .
    סגור
  • 16.
    דניאל החזקות
    חצקון 12/06/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כבר שער 100 ....בקרוב 260
    סגור
  • 15.
    גלוב אקספ משהו מסריח שם זולטי מוכר סחורה (ל"ת)
    רן 12/06/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    עם שר אוצר ללא בגרות,אני מבין אותם....
    לדחוף תלפיד לתח... 12/06/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צר האוצר הדביל יוביל אותנו לאבדון.
    סגור
  • 13.
    מעו"ף בדרך ל 1215 (ל"ת)
    קובי 12/06/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הצעןף בדרך ל 800!!!!!!! (ל"ת)
    לא נכון 12/06/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    מי שמאמין לא מפחד את האמונה לאבד (ל"ת)
    מי צריך אותם 12/06/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז מה הבהלה פתאם? וכן צריכים אותם ההחלטה של ביבי
    המצב נשאר אותו דבר 12/06/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והדחיפה שלו לעבור לשווקים מפותחים פגעה בנו את הנזקים מי יתקן?
    סגור
  • 11.
    אנחנו על המפה ונשאר על המפה...יום טוב לכולם!!!! (ל"ת)
    מי צריך אותם 12/06/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • פחחחח איזה שטויות כתבת (ל"ת)
    קובי 12/06/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    דואליות? רק מלאנוקס הורסת את הבורסה בגלל בעל הבית (ל"ת)
    צילי 12/06/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    מה שווה אירופה?מיתון עמוק שלא נגמר....הצפות ...שלגים
    זאוס 12/06/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אירופה נמצאת במיתון עמוקקקקקק
    סגור
  • 8.
    דניאל החזקות
    פנה 12/06/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עליות בקרוב....
    סגור
  • 7.
    זהירות, פישר כבר מתכנן להתערב
    עילוי ירוק 12/06/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם העליות ימשכו לא יהיה מנוס בשל ההבטחה לזרים שפישר יתערב שוב במהלך יום המסחר ויתן הצהרה שתשנה את המגמה. המעוף לא יכול לרדת מ 1227, זהו קו אדום ונורות אזהרה שיגררו תגובות כירורגיות מרחיקות לכת אז אל תנסו להוריד את הבורסה.
    סגור
  • יקירי, גם אתמל הצהרת על עליות. פישר כבר יושב על כנף
    אנונימית 12/06/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    המטוס מסיבת הפרידה מיקיר העם שעלתה כמו דירה בפרברים (כמובן לפני התערבותו בכלכלתנו המפוארת) כבר הייתה. יכולתו מוגבלת , קשה לראות את פישר קונה מניות להצלת הבורסה גם הארכת יום המסחר לא תועיל. הפעולה הפסיכולוגית היחידה שאפשר לעשות זה להוריד מס על הבורסה. אבל זה כמובן לא יקרה . אנחנו לא מנסים להוריד את הבורסה להפך, גם טיפול נמרץ לא יעזור להחיותה.
    סגור
  • משבח אותך על כתיבתך האינטיליגנטית. לא תמיד מסכים
    לאנונימית מעורב 12/06/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל נהנה לקרוא. ממליץ להתרכז במניות השורה השניה והביומד בימים אלה. ובוול סטריט
    סגור
  • בהחלט מסכימה לגבי מניות השורה השנייה אבל זהירות מתבקשת
    אנונימית 12/06/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המצב תזזיתי . ואצלנו במיוחד.
    סגור
  • 6.
    כל פעם יש פה ספין חדש פעם היא יורדת כי פוטאש לא קונה
    כיל 12/06/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ופעם כי היא לא נכנסת למדד. פעם כי יש ירידות בעולם פעם כי יש הפגנה פעם כי העם מבין שיש לנו ראש ממשלה פחדן ושר אוצר אהבל
    סגור
  • 5.
    בקרוב האישור ואת שער 80 (ל"ת)
    יאלה רציו 12/06/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 4.
    מי מפחד מצע אדום ?
    co007 12/06/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אחלה יום של ירידות, המשך של מימוש מאמש. נותן הזדמנות לסמן מניות לרכישה מחודשת. רק לא להיות גרידי יותר מידי בעליות .
    סגור
  • 3.
    חברים שימו לב מזור+יואל+אבוג'ן וגם כיל
    נועם 12/06/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מניות עם עתיד לטווח בינוני
    סגור
  • 2.
    מיקרומדיק וביו לייט מניות השנה!!!
    רונן 12/06/2013 08:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביו לייט צריכה לקבל כל רגע אישור FDA בעניין שתל לעין אשר יודע לשחרר טיפול עיניים בשחרור מושהה ,מיקרומדיק צפויה בכל רגע להכניס טכנולוגיה של חברת זטיק (חברת הבת של החברה) המאפשרת צביעה של תאים סרטניים בצבא אחד ואת התאים הבריאים בצבע אחר של סרטן צוואר הרחם לסין!!! מדובר בשווי שוק של מיליארדים!!! 2 המניות שציינתי הולכות לעשות מינימום פי 5 על הכסף אם לא פי 10 !!! חכו ותראו!!! מיקרומדיק עם מחיר יעד 900 - 1800 !!! וביו לייט עם מחיר יעד 95 - 190 !!!
    סגור
  • 1.
    אם מחירי המניות נובעים מבצועי החברות-מה יועילו
    חי במינוס 12/06/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רישומים אלה או אחרים. אם זה ספקולציה-הפיס כבר יותר טוב. אז למה בורסה? לקיים עמה ידוענים???
    סגור