יום אדום: המעו"ף ירד 0.7%, גזית גלוב נפלה 3.7% לאחר שהודיעה על הנפקה

המדדים באירופה יורדים עד 2% והחוזים אדומים. נפילות חדות נרשמו בשוק האג"ח. מלאנוקס שתיגרע ביום א' מהמדדים איבדה 3.3%
 |  (68)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום מסחר שלילי הסתיים בבורסה של ת"א. הירידות באחד העם החריפו במהלך היום, כאשר הרקע לסנטימנט השלילי בשוק המקומי נעוץ בירידות החדות שנרשמו הבוקר באסיה ולאחר מכן באירופה ובחוזים העתידיים שמאותתים על ירידות של עד 1%. מניית גזית גלוב +1.35% גזית גלוב 3,000 +1.35% גזית גלוב בסיס:2,960 פתיחה:2,980 גבוה:3,007 נמוך:2,929 תמורה:6,424,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה לשלילה מתחילת היום וסגרה בירידה של 3.8% במחזור גבוה, לאחר שדיווחה על כוונתה לבצע הנפקת מניות תמורת 250 מיליון שקל. בשוק האג"חים נרשמו ירידות חדות.

מדד המעו"ף ירד ב-0.73% ונסגר ברמה של 1,228 נקודות. ת"א 75 ירד ב-0.82% מדד הבנקים איבד ב-0.77% ומדד הנפט גז עלה, בניגוד למגמה, ב-0.5%. המחזור הסתכם בכ-1.028 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו היום נציין פרט לגזית גלוב שנלחצה מההנפקה, גם את כיל שירדה 2.2% במחזור הגדול בשוק. {מלאנוקס} שתגרע ממדדי ת"א ביום א' הקרוב איבדה 3.3%. רציו יהש +1.78% רציו יהש 279.8 +1.78% רציו יהש בסיס:274.9 פתיחה:277.6 גבוה:282.8 נמוך:276.8 תמורה:4,955,807 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-2.35%. לחיוב בלטה מניית טבע שעלתה ב-0.76%.

אתמול פרסמה הבורסה את הרכבי המניות במדדים, כשמניית בנק בינלאומי -0.41% בינלאומי 8,254 -0.41% בינלאומי בסיס:8,288 פתיחה:8,288 גבוה:8,389 נמוך:8,243 תמורה:7,315,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ומניית מגדל ביטוח -0.59% מגדל ביטוח 401.6 -0.59% מגדל ביטוח בסיס:404 פתיחה:408 גבוה:408.5 נמוך:399.6 תמורה:2,250,607 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הן הנציגות החדשות במעו"ף. צפו בנתוני עדכון המדדים

השוק הסולידי חטף חזק

נפילות של עד 0.9% נרשמו היום ב'שחרים', בצל המימוש האלים בחו"ל. בסיום התמתנו הירידות והירידה החדה ביותר בממשלתי השקלי הסתכמה ב-0.63%. ל-Bizportal נודע כי במקביל למגמה השלילית שנרשמת בשווקי האג"ח הממשלתיים בעולם, על האג"חים הממשלתיים בישראל מעיב גם פעילות חתמים הקשורה להנפקת של חברת החשמל בחו"ל. שוק האג"ח חטף מכה

המסחר בעולם

המסחר באירופה מתנהל בירידות שערים על רקע העלייה בתשואות האג"חים הממשלתיים ברקע לאכזבה מהודעת הבנק המרכזי ביפן על כך שלא ירחיב את תוכנית התמריצים. מדד הדאקס הגרמני יורד ב-1.9%, הקאק הצרפתי מאבד 2% והפוטסי הלונדוני יורד 1.8%.

המסחר באסיה נסגר הבוקר בירידות שערים דווקא לאחר פתיחה חיובית. הודעת הבנק המרכזי ביפן גרמה לסיבוב פרסה בקרב המשקיעים. בשעה זו צונח הדולר בשיעור חד של כ-2% מול הין היפני. מדד הניקיי נסוג 1.45% וההאנג סנג איבד 1.2%. בבורסת שנחאי לא התקיים גם היום מסחר לרגל חג לאומי.

החוזים מאותתים על ירידות חדות של כ-1% בפתיחה, לאחר שאמש וול סטריט סגרה בירידות שערים קלות, כאשר ברקע העלאת תחזית דירוג החוב של ארה"ב על ידי סוכנות הדירוג S&P מ'שלילית' ל'יציב'. החוזים העתידיים מאותתים על פתיחה שלילית של כ-0.8% במדדים המובילים.

מניות במרכז

גזית גלוב +1.35% גזית גלוב 3,000 +1.35% גזית גלוב בסיס:2,960 פתיחה:2,980 גבוה:3,007 נמוך:2,929 תמורה:6,424,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה כ-3.7% בלחץ המשקיעים החוששים מדילול, לאחר שהודיעה על כוונתה לצאת להנפקת מניות בבורסה בהיקף של 250 מיליון שקל. גזית גלוב רוצה להנפיק מניות

מניית טאואר +0.09% טאואר 5,820 +0.09% טאואר בסיס:5,815 פתיחה:5,802 גבוה:5,836 נמוך:5,675 תמורה:16,631,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה עוד 2.4% למרות ששלוש שנים לאחר שהחברה ממגדל העמק הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת CMOSIS, היום היא מודיעה על התחלת ייצור המוני של שבבים ליישומי הדמייה וצילום מתקדמים בעבור חברת CMOSIS. על פי הערכות בשוק ההסכם יכניס לטאואר עשרות מיליוני דולרים בשנת 2014.

מניות בנק בינלאומי -0.41% בינלאומי 8,254 -0.41% בינלאומי בסיס:8,288 פתיחה:8,288 גבוה:8,389 נמוך:8,243 תמורה:7,315,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- מגדל ביטוח -0.59% מגדל ביטוח 401.6 -0.59% מגדל ביטוח בסיס:404 פתיחה:408 גבוה:408.5 נמוך:399.6 תמורה:2,250,607 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין לאחר שאתמול פרסמה הבורסה את הרכבי המניות החדשים במדדים השונים. {סיליקום}, פוקס -1.12% פוקס 8,500 -1.12% פוקס בסיס:8,596 פתיחה:8,650 גבוה:8,650 נמוך:8,500 תמורה:1,068,517 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , וילאר -4.81% וילאר 8,900 -4.81% וילאר בסיס:9,350 פתיחה:9,350 גבוה:9,121 נמוך:8,900 תמורה:144,713 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-{חנל יהש} הן הנציגות החדשות במדד ת"א 100.

מניית ביוליין -0.4% ביוליין 247.3 -0.4% ביוליין בסיס:248.3 פתיחה:248.3 גבוה:249 נמוך:243.1 תמורה:162,104 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מימשה כמחצית מהעליות שרשמה אתמול וסגרה בירידה של 5.9%. העליות אתמול נרשמו על רקע הודעת החברה כי תמסחר תרופה לצהבת בשת"פ עם CTTQ הסינית. על פי ההסכם, ביוליין תקבל תשלוםים כנגד עמידה באבני דרך, רגולציה ומסחור בסך כולל של כ-30 מיליון דולר. ביוליין תמסחר תרופה לצהבת
תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    ביו לייט ומיקרומדיק מניות השנה!!!
    רונן 11/06/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביו לייט צריכה לקבל כל רגע אישור FDA בעניין שתל לעין אשר יודע לשחרר טיפול עיניים בשחרור מושהה! מיקרומדיק צפויה בכל רגע להכניס טכנולוגיה של חברת זטיק (חברת הבת של החברה) המאפשרת צביעה של תאים סרטניים בצבא אחד ואת התאים הבריאים בצבע אחר של סרטן צוואר הרחם לסין!!! מדובר בשווי שוק של מיליארדים!!! 2 המניות שציינתי הולכות לעשות מינימום פי 5 על הכסף אם לא פי 10 !!! חכו ותראו!!!
    סגור
  • מיקרומדיק: הסכם הפצה בסין של מוצר המיועד לאיתור וזיהוי
    אהרון 11/06/2013 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעור התמותה מסרטן צוואר הרחם בסין הינו פי 11 משיעור התמותה מסרטן זה בעולם המערבי כך שלזיהוי המוקדם יש ערך רב לחולות ולמערכת הבריאות ולשוק הסיני יש צורך אמיתי במוצר אותו מציעה זטיק.:)
    סגור
  • 39.
    גיוון מחזור חריג למה
    f15 11/06/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יודע מה הסיבה
    סגור
  • 38.
    פוט 1210 ב 410 ש״ח ולמכור עכשיו ב 640 ש״ח 40 יח זה טוב?
    לקנות אתמול 11/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חחחחחחח
    סגור
  • 37.
    מזל שבורסה שלנו גוססת, אם היית נורמלית, היינו קורסים (ל"ת)
    לפחות 2 אחוז 11/06/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 36.
    http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-36 (ל"ת)
    תשובה עושה קניות 11/06/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מי שישאר בחוץ ביום של איסוף יתחרט מחר..... (ל"ת)
    פלוריסטם 11/06/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • יום ראשון ופלוריסטם מציגה מצגת שחבלזזזזזזזזזז (ל"ת)
    לזכור כנס ביומד 11/06/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    ובאבנר איסוףףףףףףף שמועות באות מהר (ל"ת)
    ברציו בליעות 11/06/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    בחודשיים האחרונים כתבתי תמיד שאנחנו במגמת ירידה בשוק.
    אחת שמבינה א 11/06/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 7
    גם שהמעוף תיקן מידי פעם למעלה וזה לא משמעותי. היו לנו את כל הסיבות בעולם שהמעוף יפרוץ לעבר 1300 וזה לא קרה, אז כעת מצפים שזה יקרה? ברור שיהיו תיקונים יתכן שעוד מחר נראה את הצבע הירוק שוב במחוזותינו, אבל המגמה בתקופה הקרובה ירידות סורי שאתם לא אוהבים לשמוע את המילה הזאת, אבל זה המצב, אנחנו במצב כלכלי מאוד גרוע מקווה שנעבור את התקופה הקשה הזאת כמה שיותר מהר, לכן אני לא ממליצה היום לקנות מניות, חכו לפחות שהמעוף יגיע ל1200, שימו לב על מניית כיל, כתבתי לכם בזמנו היא תגיע מתחת ל4000 ואכן צדקתי. חשוב לי מאוד לציין שאני נכנסתי לספר השיאים של גינס למה? אני היחדה בפורום הזה שסימנו לי באדום לפני כשבוע בערך, למעלה ממאה, בטח היום עם התגובה שלי אמשיך לשבור שיאים אין לי מתחרים בפורום הזה גם שחלק גדול מהכותבים כאן, כותבים המון שטויות, אז זהו, יום טוב ותהנו!
    סגור
  • טען עוד
  • את תותחית ושיקפצו כולם !! (ל"ת)
    צנוע 11/06/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • באה ישועה לעולם שמענו עלייך (ל"ת)
    ועל זה נאמר 11/06/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יקירתי אל תשימי לב. למרות שלא תמיד חושב כמוך, אוהב
    עורב. לאחת שמבינה! 11/06/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לקרוא אותך ואת התיחסותך הרצינית! המשיכי לכתוב. הרבה שטויות כותבים כאן, אין ספק, וכולם מתחזים למתחזים. במניות השורה השניה ובוול, אפשר היה לעשות החודש הרבה כסף! אין תלונות! על המעוף צריך להשגיח בשבע עיניים ובטווח קצר בלבד. מאמין שכבר מחר או מחרתיים נראה ירוק.
    סגור
  • 32.
    שלום חברים יקרים היום זה הזדמנות לקנות סחורה בזול נצלו
    כלכלן 11/06/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זאת לקניה חברה לישראל כיל ושטראוס אלה ההמלצות שלי להיום אפסייד יפה בכל השלושה
    סגור
  • איפה ה1300 מחכים כבר קרוב ל6 חודשים חתיכת חרא מכשילן (ל"ת)
    אתה חצוף ויהיר 11/06/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 31.
    מיקרומדיק וביו לייט מניות השנה!!!! חכו ותראו... :)
    רונן 11/06/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הודעות בקרוב!!!
    סגור
  • 30.
    זוכרים קונים בירידות יום טוב!!! הודעה בקרוב מאוד!!! (ל"ת)
    פלוריסטם 11/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 29.
    האוכלי נבלות התעוררו אחרי שחודשים ריסקו אותם 0.7 למטה
    ברוקר 11/06/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הם חוגגים כאילו ירדנו 4 אחוז חחחח לוזרים עד סוף שבוע המעוף עולה שוב
    סגור
  • כמוך ,אני אוכל עגלים שמנמנים ומדושנים כמו הכלכלן הדחליל
    אני לא אוכל נבלות 11/06/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 12
    איך אני אובה אותכם רגועים שמנמנים ורכים
    סגור
  • אתה כמו צבוע פחדן שמחכה שהאריה יאכל ואז אוכל שאריות חחח
    דחלילון 11/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לוזר אגב כל מה שהכלכלן אמר קורה הדולר מתחזק וארה"ב עולה
    סגור
  • האדומים .אם אתה רואה את ארה״ב עולה מצבך בכי רע תחליף
    תחזור לכדורים 11/06/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    משקפיים עגל רך שלי
    סגור
  • 28.
    המעוף גומר ירוק (ל"ת)
    גאון 11/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • עגלים נראה לי שיש לכם תחרות מי טיפש יותר?!!! חחחחח (ל"ת)
    עוד מטומטם תורן 11/06/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • החוזים אדומים. איך ירוק? (ל"ת)
    יקירי, 11/06/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 27.
    למה לא חיכיתם לניפוח של 1240?
    בבר 70 שנה בבורסה 11/06/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    5 19
    חיכיתי עם הרכישה של השורטים אתמול כי הייתי בטוח שהיום מנפחים ל 1240 עם אופציה ל 1250. במצב כזה הבום למטה היה עושה להם יותר טוב. חבל. לא נורא, ממשיכים הלאה. עוד קצת למטה ונתחיל לעשות את החודשית ונוכל לקחת איזה בית הבראה לקיץ על חשבון המנפחים שחשבו שנגמר התיקון ובארץ הענייה ביותר בעולם המערבי פתאום גדל כסף על העצים ומצאו נפט בכל פינה. אז זהו, זה לא פה, פה הכלכלה מתרסקת, לפישר לא נשארה תחמושת והוא בורח מפה לפני הטביעה הסופית, הקואליציה לא מוצאת את עצמה, הסורים כבר על הגדר ואתם קונים לי לונגים? לכל הפנסיונרים, לא נתתי איתות קניה לשורטים כי היה צפי לפריצת 1240. כרגע מי שבפנים לא לממש עד חצית 1220. מי שלא בפנים לחכות לחצית 1230 ואז לשקול להיכנס.
    סגור
  • יום עולה יום יורד - כרגע!!!!! מחר הבורסה קצת תעלה אתה
    הבורסה לא יציבה 11/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תתחבא. אנחנו יודעים שהמגמה היא ירידה לא צריך לקרוא את טיומקין וחבריו רואים איך ממשלה של כשלון מוחלט נבחרה שוב אנחנו יודעים שהמצב הכלכלי לא טוב שיש פיטורים שכל אלו שלקחו מליון שח משכנתא ספק אם יעמדו בה אנחנו יודעים שיצרו פה ביודעין בועת נדלן. וכולנו נלך לשלם עליה. לא צריך שתחגג פה על הדם . תתעשר לך לבד ועזוב אותנו במנוחה. פתאם כולם פה רוצים שנרויח? יאלה תנו לנו מכספיכם.
    סגור
  • אני רוקד על רווחים לא על דם
    בבר 70 שנה בבורסה 11/06/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מי אתה שתטיף מוסר לסבא? לפני שאתה מדב על דם תגיד לי בכמה מלחמות נילחמת? אנ ירוקד על הכסף שהמנפחים פה מאבדים לחינם בבורסה שלא שווה את שתי הספרות הראשונות שלה. ואם אתה כזה חוכם ויודע כמוני שהכל יורד, למה לא תקנה כמה שורטקלך ליום סגריר ותסדר את עצמך בחור במקום להתלונן על סבאלה שרוקד?
    סגור
  • 26.
    תוספת
    איציק והחברים 11/06/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמש שכחנו בטעות לציין לטובה את בונד 007 ! פועל וחושב יפה ונכון!רק בקשונת: אל תשתמש בהקנטות כמו אכלתם אותה,,,זה רק מקלקל לך את מה שציינתי לעיל ! עלה והצלח!
    סגור
  • 25.
    הצעקה האחרונה -שששששעעעעעררררררר
    לא לפספס 11/06/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שששעעעררר 2:2 ! גבירותיי ורובתיי הדרמה הגדולה מתחילה מעכשו הדקה ה 77 של המשחק !ושוב בריינה בועט את כדור הקרן ופלר מול השער והוא בפנים .הוא כל כך בפנים שזה פשוט 2:2 !כך כבש בוטראגניו לספרד צריך להיות במקום הנכון ברגע הנכון וזהו רודי פלר מורדר ברמן שמחזיר את גרמניה לתמונת הגביע העולם !2:2 יונה זה המצב !
    סגור
  • 24.
    כדאי לכם לצאת לחופש אני ממזמן יצאתי מהבורסה וגם מהאג
    לצאת מהבורסה | 11/06/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    3 11
    מהאגחים ככה זה בורסה היא מתה כעט |
    סגור
  • צודק - גם אני בחופש ארוך | (ל"ת)
    רק הפסדים. 11/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 23.
    מניות הגז יגיבו בצהריים אחרי השעה 15:30 (ל"ת)
    לא לפספס 11/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    ממשיך לחלום על 1300 חח הדחליל מת הברוקר פצוע ולמשקיע
    איפה הכלכלן הבכיר 11/06/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 12
    נגמר הכסף פחחח עדר עגלים אמרתי להם שנגמור להשמין אותם נתחיל לשחוט .איזה בשר טוב טעים .צאו מהבונקר יא אפסים
    סגור
  • אחרי שאתה אוכל לקרדות כבר חודש יום אחד קצת אדום אתה
    דחלילון 11/06/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    צועק כאילו זכית בלוטו חחחח לוזר המעוף היה ב1200 ומתחת המגמה היא עליה כל ירידה לצורך עליה תלמד
    סגור
  • 1300 מתי? שיגלו נפט בכיכר המדינה לך לקלקלן לבכות לא לי (ל"ת)
    אתה חמוד,אתה 11/06/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 21.
    ממליץ
    איציק והחברים 11/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לנו מעט מאוד דברים להוסיף לדברים החכמים שהעלו חברינו המלומדים: שמואל ואנו בתגובה 10! א)אחד מקבוצתנו שנחשב לפיגורה כלכלית בעלת ייחוס רב! מיודד עם טיומקין וטוען שהוא ענק ! ב)ראו בגלובס 12 , 1 ,14 דברים נוספים של טיומקין בנושא! בקר טוב!
    סגור
  • תודה על המחמאות
    שמואל 11/06/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איציק והחברים אני מקבל תגובות חיוביות לפוסטים שלי.לצערי חלק מנצלים תגובה איטית בגלובס ומעתיקים קטעים מהמלצותי בביזפורטל. יש להדגיש שאיני מתיימר לתת עצות כל משקיע יפעל לפי דעת.ו מטרתי לא לגרוף רווחים על ידי יצירת פניקה ברור שכמו לכל אחד יש לי אינטרס להשיא את התשואות בתיק האישי.נסיוני הרב בשוק עוזר לי בכך ואין לי תלונות בנידון.
    סגור
  • 20.
    מה משמעות מחיקת מלאנוקס על מי שמחזיק מניות שלהם? (ל"ת)
    איל 11/06/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • המניות המניות תומרנה לדולרים ותסחרנה בניו יורק (ל"ת)
    ליאון 11/06/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המשמעות היא שהמניה תפסיק להיסחר בארץ אלא בחו"ל
    אנו ' 11/06/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למסחר בחו"ל יש עמלות גבוהות יותר המשך האחזקה שלך במניה צריך להיעשות בשקלול האמונה שלך בעתיד המניה עמלות וכו'
    סגור
  • שטויות-העמלות על חול נמוכות יותר (ל"ת)
    אנלייזר 11/06/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    לצערי בזכות פישר נראה הרבה ימים אדומים!!!!
    אויי ויי 11/06/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זו רק ההתחלה,אנשים מתחילים להבין מה פישר עשה. המיתון היום קרוב מתמיד
    סגור
  • 18.
    מורסה מורסה
    אורי 11/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש עוד אנשים שמשקיעים במורסה הזו? קראתם מה שאמר אלטשולר : 10% כאן . 90% בחו"ל. שיחפסו אותי .
    סגור
  • 17.
    הסר דאגה מלבך ספקולנט
    co007 11/06/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הידוענים דווקא אמרו שהכול דבש....... :-))
    סגור
  • 16.
    הזהרתי אתכם
    שרון 11/06/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מרמי לוי,בזק,בי קומניקשן,פניקס,גדלק רכב. לכו על לאומי ופועלים
    סגור
  • 15.
    איטיגיאיי הזדמנות של פעם בחיים החברה לפניי טיסה מטורפת (ל"ת)
    תקראו את הדוח האחרון 11/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 14.
    אמרתי לכם לא דלק רכב,לא פנקס,לא בבילון,כן לאומי,ופועלים (ל"ת)
    שרון 11/06/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • היועץ של בנק הפועלים המליץ על קניה כל מניה שהם ממליצים
    בבילון 11/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עולה ח"ל , בבילון,איזיציפ. הכל עלה
    סגור
  • 13.
    גזית גלוב מה בתכנית? (ל"ת)
    שאול 11/06/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לט"א מצויינת , ממליץ. (ל"ת)
    ליאור 11/06/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    אלווריון
    אברהם 11/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תוך 3 חודשים-ירידה של 63 אחוז כל יום ירידות-הנהלת אלווריון איפה אתם? למה לא מרגיעים האם זה טוב לחברה? איפה הנהלת הבורסה? להעמיד לדין -לחקור התעללות ואכזריות -לדעתי ההנהלה לא דואגת למשקיעים שנותנים אימון בחברה
    סגור
  • 11.
    דניאל החזקות-לא לפספס הזדמנות
    יניב 11/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שלשום שער 64 אתמול 82 היום 100 ומחר...
    סגור
  • 10.
    פתיחה אדומה מתונה
    שמואל 11/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבקש להפנות את הקוראים למאמר שפוסם הבוקר בכלכליסט.המאמר מבוסס על ראיון עם מר אבי טיומקין מנהל בקרנות גידור בינלאומיות שם המאמר" פישר משאיר אחריו אדמה חרוכה שתביא את המשק למיתון עמוק". הדעות שהובאו במאמר ברובן מקובלות עלי עיתוי סיבוב הפרסה אינו ודאי וכידוע הנבואה נינה לשוטים ברור לי שמפולת צפויה בקרוב ולכן משקיען נבונים צריכים להסתפק בתשואה הצנועה של מק"מ וקרנות כספיות אוהבי הסיכון יכולים לתבל התיק בתעודות סל בחסר. ברור לי שדעותיו של מר טיומקין יכולות לנבוע הפעולות שאולינקט בהיותו מנהל קרנות הגידור.אני מסכים לדעותיו ולתיאוק הצפוי בכלכלות בעולם ובעיקר בישראל וכך גם לגבי הצפוי בשווקי ההון. איני מסכים לפתרונות המוצעים בגלל הסבירות שהצעדים המוצעים יביאו להתפרצות אינפלציונית.דעות דומות הביא מר פוגל בסמוך לפרסום הצעדים הכלכליים.
    סגור
  • לצערי טיומקין צודק- הנגיד פורש אך ד"ר פלוג וטרכטנברג
    אנו' 11/06/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממשיכי דרכו שנכשלה . ד"ר פלוג היא גם מרשעת. מתכון ודאי לדיכוי הנתינים (אנחנו). גם לא התרשמתי מפרופ' טרכטנברג בעיניי הוא הוכחה שתואר בכיר ומהודר לא מקנה עליונות כלשהי. לצערי, המריונטה של האוצר מר לפיד נפל בפח שטמנו לו. כל החבורה הנ"ל תביא אותנו להתרסקות ודאית. החלטות שגויות שנבעו מתפיסה שגויה שאנחנו כרגיל נשלם את מחירה.
    סגור
  • 9.
    מה אתם חושבים על דניאל החזקות? (ל"ת)
    מתעניין 11/06/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    הפריצה מגיעה... בבילונה מפתחת שרירים (ל"ת)
    בבילון 11/06/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • תמכר מהר (ל"ת)
    עצה שלי 11/06/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למה למכור????????????? (ל"ת)
    תן סיבה 11/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הכירת wase לגוגל . זה לא סיבה לעלייה אמנם היו לה דוחות
    המניה עלתה בגלל 11/06/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טובים אך הכל יכול להשתנות מהר. חוץ מזה יש אוירה של קריסה באויר. עדיף קצת רווח מאשליה
    סגור
  • 7.
    לא מבין את מי שמסמן באדום לכותבים על עליות.
    עורב 11/06/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אתם עד כדי כך רוצים ירידות? אתם בכלל לא במניות רק בשורטים? אז מה אתם עושים כאן, אתם טפילים, אם כך. סלחו לי. יש מניות בבורסה שעושות יופי של תשואה. שימו לב למשל לקומפיוג'ן. ליואל. לאקסלנז ביו. לבינלאומי. יאאלה יום ירוק ומעולה לכווולם!
    סגור
  • 6.
    איטיגיאיי - כסף על הרצפה רק לאסוף דוח חזק ביותר
    מנית השנה לשנת2013 11/06/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נסחרת בגרושים חברה מוכרת ב2 מיליון ונסחרת בשווי מצחיק של 25 מיליון. משקיע חזק עליה ,מאמין שתעלה מאות%%%!!!!! בטווח של שנה
    סגור
  • 5.
    לכול אלה שקנו אתמול
    co007 11/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אכלתם אותה ובגדול....... :-))
    סגור
  • 4.
    דניאל החזקות-תתפסו חזק
    חצרון 11/06/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עוד המראה היום...
    סגור
  • 3.
    מרגישים את הפריצה החזקה שפישר מסדר
    עילוי ירוק 11/06/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    5 6
    איזה ראלי, אנחנו על הגל הנכון, למי איכפת מדואליות כשיש בנקים, בכל פעם שחו"ל משתעל הזרים באים לארץ ומעלים את המעוף עוד יותר. קדימה, עוד אויר פסגות ירוק לכולם. אל תקשיבו למלעיזים, כבר מרוששים לגמרי מאז שפישר התחיל לדאוג לבורסה.
    סגור
  • איך בדיוק פישר מסדר פריצה? קונה מניות? (ל"ת)
    מיליונים 11/06/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • נלחם ב להחזיק את הדולר? מוריד ריבית? (ל"ת)
    עורב 11/06/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מפחידים אותכם כל יום.
    חכם 11/06/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הנייקי. הניקיי . אל תאמינו לאף אחד כך כתבתי ביום א. וכך כתבתי אתמול. הם מצטידים בסחורה. ומפחידים אותכם. בקיצור עליות.
    סגור
  • 1.
    עליות
    גאון 11/06/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בתל אביב כמו אתמול.
    סגור